loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 243 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)
 

حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش

 

حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اس

آتنه فقیه نصیری بازیگر زن کشورمان که در برنامه اکسیر حاضر شده بود در موردی بیماری اش ام اس حرفه هایی زد.

بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری

آنته فقیه‌نصیری که مهمان نهمین قسمت از برنامه «اکسیر» بود،با اشاره به بیماری ام اس خود، گفت: نمی‌خواهم شعار بدهم، ولی از صمیم قلبم می‌گویم که ام اس برای من یک نعمت بود و به زندگیم برکت داد؛ چراکه نگاه من را به زندگی و همه مسائل ناچیز آن تغییر داد و باید بگویم که اراده‌ام بیش از پیش شده است و با قدرت به جلو می‌روم.

او ادامه داد: دو سال پیش سر سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت قرار بود پلان کوتاهی بگیریم؛ هنگام ضبط، متوجه مشکلی در راه رفتنم شدم، به طوری که نمی‌توانستم در یک مسیر مشخص حرکت کنم که در نتیجه پلان خراب شد و تکرار کردیم؛ اولش فکر کردم سکته مغزی کردم که کج و کوله راه می‌روم. فردای آن روز به استخر رفتم و فکر کردم که باید ورزش کنم، اما اشتباه بزرگترم این بود که داخل آب داغ شدم که خیلی حالم را بد کرد و آن زمان نمی‌دانستم که برای من سم است. کار به جایی رسید که بیرون از استخر زمین خوردم و به طور عجیب چند روز پشت سر هم زمین می‌خوردم و متاسفانه به خاطر تعهد کاری‌ام به دکتر مراجعه نکردم و نتیجه این شد که تعادلم را به طور کلی از دست دادم.

بازیگر«سریال خانه سبز» اضافه کرد: ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه اتفاقی برایم افتاده و در نهایت بعد از انجام آزمایش ام آر آی و بستری شدن در بیمارستان ،متوجه شدم که دچار بیماری ام اس شدم؛ شوکه شده بودم و باورم نمی‌شد چنین اتفاقی برایم افتاده است؛ چیزی که ابتدا برایم خیلی سخت بود و نمی‌خواستم به هیچ عنوان انجام بدهم این بود که دکترم می‌گفت باید هر سه روز یکبار آمپول تزریق کنم و از آنجایی که بعد از تزریق آمپول حالم بد می‌شد باید در خانه بمانم و من به هیچ عنوان چنین زندگی را دوست نداشتم؛ دکترم گفت پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است، ولی من گوش به حرف دکتر نکردم و مجدد برگشتم سر کار«شمعدونی» تا کار به پایان برسد. حدود یکسال گذشت و آمپولی هم نزدم تا اینکه مجدد قبل از عید، حمله‌ای به من شد که برایم غیر باور بود و دیگر الان برای اینکه فاصله بین حمله‌ها بیشتر شود، هفته‌ای یک آمپول «آونکس» می زنم.

او با اشاره به اهمیت انجمن ام اس ایران متذکر شد: خوشبختانه توسط برنامه «اکسیر» متوجه شدم که توسط این انجمن مراقبت‌های خوبی از بیماران مبتلا به ام اس انجام می‌شود؛ تا به الان نمی‌دانستم که می‌شود اسب سواری کرد، به استخر رفت و فیزیوتراپی انجام داد و به طور قطع از این به بعد از امکانات آن استفاده می‌کنم.

فقیه‌نصیری در پاسخ به این سوال فرزاد حسنی که هنرمندان معمولاً تمایل ندارند بیماری خودشان را به طور علنی مطرح کنند تا مبادا فیلم و سریالی به آنها پیشنهاد نشود؛ شما چرا این کار را پذیرفتید، گفت: خودم همین نگرانی را داشتم که با گفتن نام بیماری‌ام ،تهیه‌کنندگان کمتر به سراغم بیایند و کمتر فیلم و سریالی پیشنهاد شود، اما پذیرفتم چون بازیگرم و اگر قرار باشد بازیگر نمانم، دیگر خوب نیستم.

این بازیگر درباره رسانه‌ای شدن بیماری‌اش، بیان کرد: بعد از رسانه‌ای شدن خبر بیماری‌ام، ماجراهای زیادی برایم پیش آمد و تبدیل شد به یک شو؛ اما من نمی‌خواستم بیماری‌ام تبدیل به شو شود؛ خبرنگاری از من پرسید چرا سر کار نمی‌روی و من گفتم منتظر پیشنهاد خوب و متن و کارگردان خوب هستم و خبرنگار گفت به طور حتم چون همه متن‌ها بد هستند یا حق و حقوق هنرمندان را نمی‌دهند یا سانسور وجود دارد کار نمی‌کنی؟ من هم برای آنکه حرف در دهانم نگذارند، گفتم مریض هستم و فقط چون نمی‌خواستم دروغ بگویم مجبور شدم اسم بیماری‌ام را بگویم.

بازیگر سریال‌ «درشهر» یادآور شد: بعد از انتشار خبر بیماری‌ام چند پیشنهاد کاری داشتم؛ به عنوان مثال قبل از عید فرهاد آییش برای کار تئاتر پیشنهاد همکاری دادند که نرفتم و بعد هم اسماعیل میهن دوست پیشنهاد فیلم سینمایی دادند که به خاطر بالارفتن از پله‌های مترو و مشکلات دیگر اتفاق همکاری میسر نشد و در نهایت برای سریال سعید سهیلی به مناسبت ماه مبارک رمضان به دفتر این کارگردان رفتم و گفتم اگر می‌توانید مراعات حال من را بکنید، مشکلی ندارم اما پاسخی ندادند و ترجیح دادند با من کار نکنند.

فقیه‌نصیری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم شعار بدهم و از صمیم قلبم می‌گویم که ام اس برای من یک نعمت بود و به زندگی‌ام برکت داد؛ زیرا نگاه من را به زندگی و همه مسائل ناچیز آن تغییر داد و باید بگویم که اراده‌ام بیش از پیش شده و با قدرت به جلو می‌روم.

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

 

حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش

 

حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اس

آتنه فقیه نصیری بازیگر زن کشورمان که در برنامه اکسیر حاضر شده بود در موردی بیماری اش ام اس حرفه هایی زد.

بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری

آنته فقیه‌نصیری که مهمان نهمین قسمت از برنامه «اکسیر» بود،با اشاره به بیماری ام اس خود، گفت: نمی‌خواهم شعار بدهم، ولی از صمیم قلبم می‌گویم که ام اس برای من یک نعمت بود و به زندگیم برکت داد؛ چراکه نگاه من را به زندگی و همه مسائل ناچیز آن تغییر داد و باید بگویم که اراده‌ام بیش از پیش شده است و با قدرت به جلو می‌روم.

او ادامه داد: دو سال پیش سر سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت قرار بود پلان کوتاهی بگیریم؛ هنگام ضبط، متوجه مشکلی در راه رفتنم شدم، به طوری که نمی‌توانستم در یک مسیر مشخص حرکت کنم که در نتیجه پلان خراب شد و تکرار کردیم؛ اولش فکر کردم سکته مغزی کردم که کج و کوله راه می‌روم. فردای آن روز به استخر رفتم و فکر کردم که باید ورزش کنم، اما اشتباه بزرگترم این بود که داخل آب داغ شدم که خیلی حالم را بد کرد و آن زمان نمی‌دانستم که برای من سم است. کار به جایی رسید که بیرون از استخر زمین خوردم و به طور عجیب چند روز پشت سر هم زمین می‌خوردم و متاسفانه به خاطر تعهد کاری‌ام به دکتر مراجعه نکردم و نتیجه این شد که تعادلم را به طور کلی از دست دادم.

بازیگر«سریال خانه سبز» اضافه کرد: ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه اتفاقی برایم افتاده و در نهایت بعد از انجام آزمایش ام آر آی و بستری شدن در بیمارستان ،متوجه شدم که دچار بیماری ام اس شدم؛ شوکه شده بودم و باورم نمی‌شد چنین اتفاقی برایم افتاده است؛ چیزی که ابتدا برایم خیلی سخت بود و نمی‌خواستم به هیچ عنوان انجام بدهم این بود که دکترم می‌گفت باید هر سه روز یکبار آمپول تزریق کنم و از آنجایی که بعد از تزریق آمپول حالم بد می‌شد باید در خانه بمانم و من به هیچ عنوان چنین زندگی را دوست نداشتم؛ دکترم گفت پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است، ولی من گوش به حرف دکتر نکردم و مجدد برگشتم سر کار«شمعدونی» تا کار به پایان برسد. حدود یکسال گذشت و آمپولی هم نزدم تا اینکه مجدد قبل از عید، حمله‌ای به من شد که برایم غیر باور بود و دیگر الان برای اینکه فاصله بین حمله‌ها بیشتر شود، هفته‌ای یک آمپول «آونکس» می زنم.

او با اشاره به اهمیت انجمن ام اس ایران متذکر شد: خوشبختانه توسط برنامه «اکسیر» متوجه شدم که توسط این انجمن مراقبت‌های خوبی از بیماران مبتلا به ام اس انجام می‌شود؛ تا به الان نمی‌دانستم که می‌شود اسب سواری کرد، به استخر رفت و فیزیوتراپی انجام داد و به طور قطع از این به بعد از امکانات آن استفاده می‌کنم.

فقیه‌نصیری در پاسخ به این سوال فرزاد حسنی که هنرمندان معمولاً تمایل ندارند بیماری خودشان را به طور علنی مطرح کنند تا مبادا فیلم و سریالی به آنها پیشنهاد نشود؛ شما چرا این کار را پذیرفتید، گفت: خودم همین نگرانی را داشتم که با گفتن نام بیماری‌ام ،تهیه‌کنندگان کمتر به سراغم بیایند و کمتر فیلم و سریالی پیشنهاد شود، اما پذیرفتم چون بازیگرم و اگر قرار باشد بازیگر نمانم، دیگر خوب نیستم.

این بازیگر درباره رسانه‌ای شدن بیماری‌اش، بیان کرد: بعد از رسانه‌ای شدن خبر بیماری‌ام، ماجراهای زیادی برایم پیش آمد و تبدیل شد به یک شو؛ اما من نمی‌خواستم بیماری‌ام تبدیل به شو شود؛ خبرنگاری از من پرسید چرا سر کار نمی‌روی و من گفتم منتظر پیشنهاد خوب و متن و کارگردان خوب هستم و خبرنگار گفت به طور حتم چون همه متن‌ها بد هستند یا حق و حقوق هنرمندان را نمی‌دهند یا سانسور وجود دارد کار نمی‌کنی؟ من هم برای آنکه حرف در دهانم نگذارند، گفتم مریض هستم و فقط چون نمی‌خواستم دروغ بگویم مجبور شدم اسم بیماری‌ام را بگویم.

بازیگر سریال‌ «درشهر» یادآور شد: بعد از انتشار خبر بیماری‌ام چند پیشنهاد کاری داشتم؛ به عنوان مثال قبل از عید فرهاد آییش برای کار تئاتر پیشنهاد همکاری دادند که نرفتم و بعد هم اسماعیل میهن دوست پیشنهاد فیلم سینمایی دادند که به خاطر بالارفتن از پله‌های مترو و مشکلات دیگر اتفاق همکاری میسر نشد و در نهایت برای سریال سعید سهیلی به مناسبت ماه مبارک رمضان به دفتر این کارگردان رفتم و گفتم اگر می‌توانید مراعات حال من را بکنید، مشکلی ندارم اما پاسخی ندادند و ترجیح دادند با من کار نکنند.

فقیه‌نصیری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم شعار بدهم و از صمیم قلبم می‌گویم که ام اس برای من یک نعمت بود و به زندگی‌ام برکت داد؛ زیرا نگاه من را به زندگی و همه مسائل ناچیز آن تغییر داد و باید بگویم که اراده‌ام بیش از پیش شده و با قدرت به جلو می‌روم.

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۸۵٬۳۰۰ نتیجه (۰٫۵۴ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش - ...
www.javaniha.com › فرهنگ و هنر
حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش. آتنه فقیه نصیری بازیگر زن کشورمان که در برنامه اکسیر حاضر شده بود در موردی بیماری اش ام اس حرفه هایی زد ...
تصاویر برای حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسشگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش
نتیجه تصویری برای حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش
نتیجه تصویری برای حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش
نتیجه تصویری برای حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش
15 ساعت قبل
تصاویر بیشتر برای حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش
حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش · ...
patogh-90.ir/1395/03/حرف-های-خواندنی-آتنه-فقیه-نصیری-در-مورد/
۱۵ ساعت پیش - حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اس. آتنه فقیه نصیری بازیگر زن کشورمان که در برنامه اکسیر حاضر شده بود در موردی بیماری اش ام ...
حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش
new.fastcamp.ir/news/56058
۱۶ ساعت پیش - آتنه فقیه نصیری بازیگر زن کشورمان که در برنامه اکسیر حاضر شده بود در موردی بیماری اش ام اس حرفه هایی زد. بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری آنته ...
نخستین مصاحبه با آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش ...
www.persianv.com/pic/view/013218.php
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گفتگوی جالب و خواندنی با امیرحسین مدرس و همسرش / ازدواج من و بهار ازدواج دوم ماست ! ... آتنه فقیه نصیری در مورد انتشار خبر بیماری اش در رسانه های خبری می گوید: ... وقتی درباره بیماری ام اس صحبت می کنیم، بلافاصله یاد هزینه های درمانی ..... حرف های عجیب بازیگر زن ساختمان پزشکان / فرناز رهنما: در خیابان گدایی ...
گفتگوی جذاب با آتنه فقیه نصیری | دانلود سریال 94
download2016photo.ir/2016/05/18/گفتگوی-جذاب-با-آتنه-فقیه-نصیری/
۶ روز پیش - گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد مبتلا شدنش به … ... گفتگویی خواندنی با آتنه فقیه نصیری باپرتال تفریحی ایران ناز … ... آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون این روز ها با بیماری ام اس (MS) دست و پنجه .... حرف های جذاب گزارشگر خاص فوتبال در خندوانه؛ کاری می کنم تیم ملی مفت باز نباشد.
آتنه - امروز
ahw7.ir/search/?q=آتنه
حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش. 11 دقیقه پیش سرگرمی ... آتنه فقیه نصیری آنته... جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر.
فقیه - امروز
ahw7.ir/search/?q=فقیه
۲ روز پیش - حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش. 10 دقیقه پیش ... جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر. 56 دقیقه پیش ...
جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر | ...
www.downloadmovie2016.ir/2016/.../جزییات-بیماری-ام-اس-آتنه-فقیه-نصیری-در-ب...
۱۷ ساعت پیش - الان برای اینکه فاصله بین حمله های این بیماری بیشتر شود؛ هفته ای یک آمپول «آونکس» می زنم. ... و برای آنکه حرف در دهانم نگذارند گفتم مریض هستم؛ و فقط چون نمی خواستم ... ۴۰ دقیقه پیش – آتنه فقیه نصیری که مدتی است به بیماری ام اس مبتلا شده با ... گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد مبتلا شدنش به …
ازدواج آتنه فقیه نصیری با کارگردان خارجی؟! | نوروز 95
www.downloadmovie2016.ir/2016/05/18/ازدواج-آتنه-فقیه-نصیری-با-کارگردان-خار/
۶ روز پیش - اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید ازدواج آتنه فقیه نصیری با کارگردان خارجی؟! + تصاویر ... پشت سر هم حرف های نادرست زدن و غیبت کردن مرا خیلی ناراحت می کند. .... آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون این روز ها با بیماری ام اس (MS) … .... گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری اش …
همسر آتنه فقیه نصیری | ساتین
saten.ir/tag/همسر-آتنه-فقیه-نصیری/
پشت سر هم حرف‌های نادرست زدن و غیبت کردن مرا خیلی ناراحت می‌کند. مثلا چندی پیش با ... آتنه فقیه نصیری به بیماری “ام اس” مبتلا شد +علایم و درمان. ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ...
جدیدترین صحبت های آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش - ...
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آتنه فقیه نصیری که چند روزی است خبر ابتلاء وی به بیماری ام اس باعث نگرانی هایی شده ... مطالب خواندنی دیگر : ... آتنه فقیه نصیری به بیماری ام اس با حاشیه های زیادی همراه شد, در ادامه اولین مصاحبه آتنه فقیه . ... 1000 حرف باقیمانده.
آتنه فقیه نصیری بازیگر کشورمان به بیماری"ام اس" دچار شد! ...
www.niksalehi.com/tasviri/archives/250311.php
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - من در دوره معالجه به سر می‌برم و در حال حاضر دچار بیماری ام اس هستم. ... آتنه فقیه نصیری بازیگر سریال های پر مخاطب از جمله « خانه سبز» .... قطع کامل ریزش مو و رویش مجدد موها (مورد تایید تمامی پزشکان پوست و مو) .... مصاحبه ای خواندنی با محمد بحرانی خالق جناب خان! ... حرف های عجیب افسر اسدی بعد از مدت ها سکوت!
جزييات بيماري ام اس آتنه فقيه نصيري در برنامه اکسير + ...
alooche95.rozblog.com/post/122
۷ روز پیش - ... نصيري در برنامه اکسير + تصاوير 1 . جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر + تصاویر ... گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد مبتلا شدنش به بیماری ام اس ..... مخاطب از جمله ... 73 . نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی ... واکنش فرزاد حسنی نسبت به اجرای جنجالی اش و حرف های جدید مهمان برنامه .
جزئیات بیماری آتنه فقیه نصیری از زبان خودش - فرادید
faradeed.ir/fa/news/16103/جزئیات-بیماری-آتنه-فقیه-نصیری-از-زبان-خودش
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - چند روز پیش بود که خبر ابتلای آتنه فقیه نصیری به بیماری ام اس با حاشیه ... آتنه فقیه نصیری در مورد انتشار خبر بیماری اش در رسانه های خبری می ...
آیا بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون ...
parsicon.ir/.../does-the-disease-ms-atneh-e-faqih-is-true-cinema-and-television-actor-n...
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا آتنه فقیه نصیری به بیماری ام اس مبتلا شده است ... علت ابتلای آتنه فقیه بازیگر سینما و تلویزیون به ام اس , گفتگو با آتنه فقیه نصیری در مورد بیماریش ... آتنه فقیه نصیری بازیگر سریال های پر مخاطب از جمله « خانه سبز» .... تازه ترین مطالب سرگرمی(مطالب خواندنی ، ضرب المثل ، فال ، طنز ، اس ام اس و …) …
ابتلای آتنه فقیه نصیری به بیماری ام اس - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=ابتلای+آتنه+فقیه+نصیری+به+بیماری+ام+اس
آتنه فقيه نصيري که چند روزی است خبر ابتلاء وی به بيماري ام اس باعث نگرانی .... ساخت واکسن برای درمان بيماري ام اس مورد توجه برخی شرکت های دارویی و محققان قرار ...
بدندید - Bedandid.me
bedandid.me/
بهترین پایگاه و مرجع سرگرمی، تفریح و دانستنی های بهداشت، پزشکی، روانشناسی، تلگرام و. ... +تصاویر · حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش.
جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر + ...
javuni.ir/news/90765
آتنه فقیه نصیری که مدتی است به بیماری ام اس مبتلا شده با حضور در برنامه اکسیر فرزاد حسنی از جزییات بیماری اش سخن گفت. ... ۱۳۹۵-۰۳-۰۳; خواندنی · نمناک; 3 ... پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است و گوش به حرف دکترم نکردم و مجدد برگشتم سر ... متوجه شدم که مراقبت های خوبی از بیماران «ام اس» توسط این انجمن می شود.
حرف های جالب بهنوش بختیاری درباره خودش و کلیپس دختران
www.amazing.ir/.../b-bakhtiari-interesting-things-about-himself-and-ribbons-for-girls/
گفتگویی با بهنوش بختیاری بازیگر سریال خوب بد زشت که قرار است در عید نوروز ۹۳ از شبکه دو سیما .... مصاحبه خواندنی با محمدرضا علیمردانی بازیگر و دوبلور ایرانی ... گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد مبتلا شدنش به بیماری ام اس.
آخرین خبر | آتنه فقیه نصیری: بیماری «ام اس» برای من یک ...
akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=2694250
آتنه فقیه نصیری: بیماری «ام اس» برای من یک نعمت بود باشگاه خبرنگاران95/03/02 17:54 ... گفت پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است و گوش به حرف دکترم نکردم و مجدد برگشتم ... متوجه شدم که مراقبت های خوبی از بیماران «ام اس» توسط این انجمن می‌شود. ... ایران و جهان مطلع شده ومطالب جذاب، خواندنی و کاربردی را مطالعه کنید.
مبتلا شدن آتنه فقیه نصیری به بیماری « ام اس » | با سیتی | ...
bacity-m1.ir/tag/مبتلا-شدن-آتنه-فقیه-نصیری-به-بیماری-ام/
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آرشیوهای برچسب : مبتلا شدن آتنه فقیه نصیری به بیماری « ام اس » .... جالب اینجاست که پس از بوجود آمدن حاشیه های کنسرت قزوین بنیامین، این خواننده ی .... زیدان در نشست خبری پس از بازی در مورد رونالدو گفت:” معتقدم بازیکنی مثل .... «اسمم هنوز روته» در این گفتگوی ویژه آخر هفته حرف های جالبی برای طرفدارانش زد.
مبتلا شدن آتنه فقیه نصیری به بیماری « ام اس »
www.poonak.org/مبتلا-شدن-آتنه-فقیه-نصیری-به-بیماری-ام.html
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مبتلا شدن آتنه فقیه نصیر به بیماری « ام اس » آتنه فقیه نصیری، بازیگر سینما و ... حرف های شنیدنی محمدرضا گلزار درباره مدافعان حرم + فیلم.
آتنه فقیه نصیری: به ام اس مبتلاهستم و مشغول درمانم - اخبار ...
cinemapress.ir/news/73686/آتنه-فقیه-نصیری-به-ام-اس-مبتلاهستم-و-مشغول-درمانم
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بانی فیلم: من در دوره معالجه به سر می‌برم و در حال حاضر دچار بیماری ام اس هستم. ... آتنه فقیه نصیری بازیگر سریال های پر مخاطب از جمله « خانه سبز» ،«داستان .... آذین: کارگردان «خنده های آتوسا» مغلوب نگاه ها و حرف های کوچک و محدودیت های ...
جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر – ...
rozha.sovanblog.ir/category/جزییات-بیماری-ام-اس-آتنه-فقیه-نصیری-در-ب/
۷ روز پیش - 10 ساعت ago اخبار فرهنگی, جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه ... الان برای اینکه فاصله بین حمله های این بیماری بیشتر شود؛ هفته ای یک آمپول «آونکس» می زنم. ... و برای آنکه حرف در دهانم نگذارند گفتم مریض هستم؛ و فقط چون نمی خواستم ... گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد مبتلا شدنش به …
هنرمندان | حرف های خواندنی از محمد علیزاده درباره مرتضی پاشایی ...
baelm.ir › سرگرمي › هنرمندان و بازيگران
هنرمندان | حرف های خواندنی از محمد علیزاده درباره مرتضی پاشایی ... حرف‌های زیادی باهم می‌زدیم و خلوت داشتیم. ... آتنه فقیه نصیری : مبتلا به بیماری ام اس شده ام. فروردین ...
جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر | ...
bso-meshkin.ir/?p=50838
۱۷ ساعت پیش - بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری آتنه فقیه نصیری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما ... «اکسیر» متوجه شدم که مراقبت های خوبی از بیماران «ام اس» توسط این انجمن می شود. ... و برای آنکه حرف در دهانم نگذارند گفتم مریض هستم؛ و فقط چون نمی خواستم دروغ ... گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد مبتلا شدنش به …
آتنه فقیه نصیری: بیماری «ام اس» برای من یک نعمت بود/ نمی ...
www.sabainfo.ir/fa/news/124670
۱ روز پیش - جالب و خواندنی ... آتنه فقیه نصیری: بیماری «ام اس» برای من یک نعمت بود/ نمی‌خواستم ... پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است و گوش به حرف دکترم ... الان برای اینکه فاصله بین حمله های این بیماری بیشتر شود؛ هفته ای یک ...
جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر | هیت ...
heatleap.ir/جزییات-بیماری-ام-اس-آتنه-فقیه-نصیری-در-ب/
۱۵ ساعت پیش - جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر | هیت لیپ ... گفت پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است و گوش به حرف دکترم نکردم و ... الان برای اینکه فاصله بین حمله های این بیماری بیشتر شود؛ هفته ای یک آمپول «آونکس» می زنم. ... گفتگوی کوتاه با آتنه فقیه نصیری در مورد مبتلا شدنش به …
جدیدترین مدل حلقه های جفت نامزدیپرتال خبر | پرتال خبر
www.portalekhabar.com/جدیدترین-مدل-حلقه-های-جفت-نامزدی/
۲ ساعت پیش - خانه زناشویی جدیدترین مدل حلقه های جفت نامزدی. Ring-Model-6.jpg ... حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش · adminخرداد ۰۴, ۱۳۹۵.
عکس های شخصی آتنه فقیه نصیری + بیوگرافی آتنه فقیه ... ...
rouzegar.com/fun/actor-pic/ateneh-faghih-nasiri
آتنه فقیه نصیری عکس آتنه فقیه نصیری و فریبرز عرب نیا آتنه فقیه ... همیشه نگران نتیجه اش هستم ولی خب در نهایت کارم را انجام داده ام و نتیجه اش هم بعد از ... چون مردم معمولا به یک کاراکتر از آدم عادت می کنند و بعد شکستن آن تصویر ذهنی کار سختی است اما در مورد کمدی آقای صحت که ازش حرف زدید، به نظرم .... دیگر مطالب داغ و خواندنی.
خبرگزاری آریا - صحبت هاي جديد آتنه فقيه نصيري در مورد ...
aryanews.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - چند روز پبش خبر بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در فضای مجازی پخش شد و خیلی از طرفدارانش نگران شدند.آتنه فقیه نصیری بیشتر در مورد بیماری ...
جدیدترین صحبت های آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش
www.funbid.ir/news/25222
جدیدترین صحبت های آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش. ... 4 هفته پيش خواندنی ها سیمرغ 86. آتنه فقیه نصیری که چند روزی است خبر ابتلاء وی به بیماری ام اس باعث نگرانی هایی شده بود, در جدیدترین صحبت هایش اعلام کرد که حالش عالی است! .... گفت وگو با جوانی که داماد خانواده شان را به خاطر زیاد حرف زدن با موبایل شکنجه کرد.
جدیدترین صحبت های آتنه فقیه نصیری درباره ابتلا به ام اس - ...
gizmiz.com/جدیدترین-صحبت-های-آتنه-فقیه-نصیری-دربا/
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خبرهای داغ و دست اول · خبرهای جالب و خواندنی .... جدیدترین صحبت های آتنه فقیه نصیری درباره ابتلا به ام اس ... چندی است که دچار بیماری ام اس شده ام اما من مشکلی ندارم و حالم عالی است. ... ادمین این ویدیو رو حتما نگاه کن همون حرف تو شد! :) ...
مصاحبه خواندنی با علی دایی در مورد خودش - اولی ها
avaliha.ir › گفت و گو
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش اولی ها علی دایی در گفت‌ و گویی خواندنی حرف‌های جالبی درباره زندگی شخصی ..... آتنه فقیه نصیری به بیماری ام اس MS مبتلاست + عکس.
بازیگر زن مشهور به ام اس مبتلا شد - تی نیوز
tnews.ir/news/748761274458.html
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آتنه فقیه نصیری بازیگر سریال «شمعدونی» به بیماری ام اس مبتلا شد. ... درمان و کسب سلامتی کامل بتوانم بزودی به فعالیت های فرهنگی بازگردم.
روایت آتنه فقیه نصیری از قصه بیماری اش - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/news/روایت-آتنه-فقیه-نصیری-قصه-بیماری-اش.html
۱ روز پیش - اس با حضور آتنه فقیه نصیریآتنه فقیه نصیری با حضور در یک ... پس اگر کور و فلج برگشتی تقصیر خودت است، ولی من گوش به حرف دکتر نکردم و مجدد برگشتم سر کار«شمعدونی» تا کار به پایان برسد. ... متوجه شدم که توسط این انجمن مراقبت های خوبی از بیماران مبتلا به ام اس ... خواندنی های امروز رسانه های ایران ...
جزییات بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر + ...
news.avalinha.com/post/538277.html
آتنه فقیه نصیری که مدتی است به بیماری ام اس مبتلا شده با حضور در برنامه ... فیلم هایی که چراغ امید دلتان را روشن می کنند · خواندنی ها با برترین ها (60) .... و فلج برگشتی تقصیر خودت است و گوش به حرف دکترم نکردم و مجدد برگشتم ... الان برای اینکه فاصله بین حمله های این بیماری بیشتر شود؛ هفته ای یک آمپول «آونکس» می زنم.
آتنه فقیه نصیری به «ام اس» مبتلاست! + عکس - مجله یوتو
yo2.ir/news/152484
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آتنه فقیه نصیری با اشاره به بیماری خود گفت: مبتلا به‌ بیماری ام اس شده‌ام اما ... + گفتگوی جالب و خواندنی با وی ... جدیدترین صحبت های آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش ... نوراللهی : شرمنده ایم و حرفی نداریم ... از مورد انتظارترین فیلم‌های امسال است که بزودی اکران می‌شود، به تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این.
عکسهای آتنه فقیه نصیری در برنامه اکسیر - سایت دانلود ...
zproge.shictarinha.ir/.../عکسهای%20آتنه%20فقیه%20نصیری%20در%20برنامه%20ا...
ماجرای بیماری ام اس آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون ... علت ابتلای آتنه فقيه بازیگر سینما و تلویزیون به ام اس , گفتگو با آتنه فقيه نصيري در مورد بیماریش ..... به علاوه جدیدترین خبرها و خواندنی ها ..... و غمگین است بلند حرف بزن،گوش شهر سنگین است بلند حرف بزن ماه بی قرینه،ولی مراقب سخنت باش،شب خبرچین است ...
- آتنه فقيه نصيري در برنامه فرزاد حسني: مجبورم هفته اي يک ...
www.chekhabar.ir/.../آتنه-فقيه-نصيري-در-برنامه-فرزاد-حسني-مجبورم-هفته-اي-يک...
۱ روز پیش - چه خبر - ابتلاي آتنه فقيه نصيري به ام اس ... الان براي اينکه فاصله بين حمله هاي اين بيماري بيشتر شود؛ هفته اي يک آمپول «آونکس» مي‌زنم.
اولین مصاحبه آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش و ناتوان ...
newsfile.ir/.../اولین+مصاحبه+آتنه+فقیه+نصیری+درباره+بیماری+اش+و+ناتوان+بودن...
اولین مصاحبه آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش و ناتوان بودن در راه رفتن! ... مصاحبه خواندنی باتیستوتا خانه ام شبیه به خانه فوتبالیست ها نیست گابریل ... شد چند روز پیش بود که خبر ابتلای آتنه فقیه نصیری به بیماری ام اس با حاشیه های زیادی ... خودم مهیای رفتن‌کردم الناز عامرزاده گفت: روزی که حرف از رفتن و راهی شدنش پیش آمد، ...
عکس های عاشقانه - سایت تفریحی میمون دات آی آر
www.meymoon.ir/tag/عکس-های-عاشقانه/
سایت تفریحی میمون مرجع اخبار روز, اس ام اس, عکس, آهنگ, زناشویی, مدل لباس .... حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش. محبوب ترین مطالب سایت.
عکس های جدید آنجلینا جولی
www.meymoon.ir/tag/عکس-های-جدید-آنجلینا-جولی/
سایت تفریحی میمون مرجع اخبار روز, اس ام اس, عکس, آهنگ, زناشویی, مدل لباس .... حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش. محبوب ترین مطالب سایت.
حرفهای دیشب فرزاد حسنی - نیوز
9us.ir/search/?q=حرفهای+دیشب+فرزاد+حسنی
فرزاد حسني آتنه فقیه نصیری مهمان این هفته برنامه «اکسیر» است. ... هفته برنامه اکسیر بیماری ام.اس است. کارشناس برنامه دکتر شاه بیگی متخصص مغز و اعصاب ... تاریخ نشر : جمعه 21 اسفند 1394 مشاهده : 16 سایر اخبار جالب و خواندنی ارسال به دوست ...
آتنه فقیه نصیری، بیوگرافی آتنه فقیه نصیری - حوادث ...
www.akairan.com/biography/actor1/26935.html
جملات و اس ام اس خنده دار باحال ... آتنه فقیه نصیری (زادهٔ ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر ایرانی سینما است. ... های سال های بیقراری-کاکادو-من زمین را دوست دارم-آهوی وحشی با هم همکاری داشتند. ... چهره جدید به حساب می آمد مورد توجه بسیاری از کارگردانان قرار گرفت در او اواسط 1370 با ..... مصاحبه خواندنی با کارگردان یکی می خواد باهات حرف یزنه.
حرف های جالب آزیتا حاجیان درباره دخترش مهراوه شریفی نیا - ...
namnak.com/23613-حرف-های-آزیتا-حاجیان-درباره-مهراوه.html
حرف های جالب آزیتا حاجیان درباره دخترش مهراوه شریفی نیا ... در ادامه ناگفته هایی خواندنی از کیمیا را می خوانید. ... نقش مادر در سریال «کیمیا» یکی از شخصیت های مهم و چالش برانگیز است که در راس .... بنابراین این یک سال و دو ماه از زندگی ام را کاملا در اختیار درست ارائه کردن نقش .... درمان تضمینی بیماری های مقعدی و زوائد بعد از زایمان.
کافه سینما - خدا را شکر/ توضیحات آتنه فقیه‌نصیری که ...
www.caffecinema.com/.../13181-خدا-را-شکر-توضیحات-آتنه-فقیه‌نصیری-که-مبتلا...
آتنه فقیه نصیری بازیگر مدار صفر درجه گفت: نمی‌دانم چرا خبر بیماری من انقدر بزرگ ... میزان گفت: چندی است که دچار بیماری ام اس شده ام اما من مشکلی ندارم و حالم عالی است. ... عباس کیارستمی+ یادداشت خواندنی که مسعود کیمیایی برای او نوشته است: «اگر ... ژست های جالب شارلیز ترون، با کت و شلوار، روی فرش قرمز جشنواره کن: مجموعه ...
سایت سرگرمی و تفریحی تاپ ناز
jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q=aHR0cDovL3d3dy50b3BuYXouY29t
عکس های گریه های دختر جوانی را مشاهده می کنید که در ملاء عام موهایش را تراشیدند و کچل شد و ... شرایط پرداخت ... حرف های خواندنی آتنه فقیه نصیری در مورد بیماری ام اسش.
جدیدترین صحبت های آتنه فقیه نصیری درباره بیماری اش
tafrihy.net/post/78882-جدیدترین+صحبت+های+آتنه+فقیه+نصیری+درباره+بیماری+اش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صفحه های آتنه فقیه نصیری اصلیصفحه اصلی تالار کفتمانتماس با ما ... آتنه فقیه نصیری بازیگر کشورمان به بیماری"ام اس" دچار شد! .... عکس خداحافظی متفاوت عمران زاده با اولادیعکسحضور فوتبالی ها در منزل پدری اولادی عکس حرف های تلخ پدر ... تصاویر مصاحبه ای خواندنی با علی ضیا، مجری جنجالی تصاویر مروری ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 226
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 432
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,458
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,905
  • بازدید ماه : 12,905
  • بازدید سال : 390,516
  • بازدید کلی : 4,170,294