loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 383 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

بائوسا: آرژانتین به جام جهانی صعود خواهد کرد

 

ادگار بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین مطمئن است که این تیم به رقابت های جام جهانی 2018 خواهد رسید.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین چند روز قبل در برابر برزیل، شرایط آلبی سلسته بحرانی شده است و دیدار برابر کلمبیا، تاثیر زیادی در آینده آرژانتین و رسیدن به جام جهانی روسیه خواهد داشت.

 

بائوسا گفت: "بدون شک معتقدم که ما به جام جهانی 2018 خواهیم رفت. البته امتیازاتی که تا به حال از دست داده ایم شرایط را برای ما دشوار ساخته اما همچنان سرنوشت ما در دستان خودمان است و گروه قدرتمندی که در اختیار دارم اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد.

 

 

 

 

البته ما در بازی هایی امتیاز از دست دادیم که من نیز شگفت زده شدم پس انتقادات از ما کاملا طبیعی است. من امیدوارم در دیدار بعدی ما از حمایت هواداران برخوردار باشیم و من مانند همیشه در فکر پیروزی در بازی بعد هستم و مشتاقانه به سمت آن حرکت می کنیم. تمام فکر ما پیروزی در دیدار برابر کلمبیا همراه با ارائه یک بازی خوب است".

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,226
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,226
  • بازدید ماه : 40,584
  • بازدید سال : 310,626
  • بازدید کلی : 4,090,404