loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 168 دوشنبه 24 آبان 1395 نظرات (0)

 

اس ام اس تسليت اربعين حسيني
اس ام اس جديد 92

.

.

درمان دل عاشق بی تاب
غیرِی ز غبار حرم کرببلا نیست نگردیم
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
زمین گرد نیست
دنیاى من یک شش گوشه است
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
خواست از هر دو جهانم شود آسوده خیال
پدرم دست مرا داد به دستان حسین
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
در بین روزه و عطش و اشک و شور و شین
یک ذکر مستجاب بگویم فقط حســـــــــــین
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
من کربلا نرفته به کَس جان نمیدهم
آخر مرا وصال تو ارباب می کشد
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
و عین حرف اول عشق است مثل حرف اول عاشورا
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
ای که خورشید ز نور تو مواجب دارد
بردن نام حسین سجده واجب دارد
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
با حزن شما زندگیم شد زیبا
با سینه زنی عشق حسین شد معنا
یک واژه که در آخر عمرم گویم
آن واژه فقط بُوَد اباعبدالله
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
ما اهل توایم ، عبد توایم ، اهل بهشتیم
هرکس که تو را دوست ندارد به جهنم
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
ای آن که غمت مسئله آموز من است
شور غم تو در دل پرسوز من است
روزی که حسین بر تو من گریه کنم
سوگند به تو که بهترین روز من است
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
حرم امن نگاه تو که باشد بهتر
گِله از چشم سیاه تو که باشد بهتر
زندگی بی تو اگر هست خدایی ننگ است
مرگ در خِیل سپاه تو که باشد بهتر
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
گرچه باید از غمش بگریستن
ای خوشا یکدم حسینی زیستن
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
ناپاک قطره ام که پی آب کُر روم
شرمنده از گناه به دنبال حُر روم
آموختم ز حُر به دربار اهل بیت
با دست خالی آیم و با دست پُر روم
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
راه نجات چیست بجز روضه حسین ؟
تنها به کربلا برسانی مرا بس است
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
روزی که الفبای انالعبد نوشتیم
گفتیم که ما نوکر ارباب بهشتیم
یک پیرهن مشکی و یک بیرق روضه
بانی شد و ما بنده ابلیس نگشتیم
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________


آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
السلام ای وادی کرببلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
بار بگشایید اینجا کربلاست / آب و خاکش با دل و جان آشناست
اربعین است  اربعین کربلاست / هر طرف غوغایی از غم ها به پاست
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
این چه حرفی ست که در عالم بالاست بهشت
هرکجا حرف “حسین” است همان جاست بهشت
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
خوشا دردی که درمانش حسین است
خوشا جانی که جانانش حسین است
خوشا راهی که پایانش حسین است
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
عشق فقط یک کلام ، حسین علیه السلام
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها
باز از دوریت افتاده به کارم گره ها
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
آنان که به گوش دل شنیدند تو را
رفتند و به پای دل رسیدند تو را
آن کوردلان که بر دلت تیر زدند
دیدند تو را ولی ندیدند تو را
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
آن ساعتی خوش است که من گریه می کنم
آن گریه را به محضرتان هدیه می کنم
هرکس به تکیه گاه و پناهی دلش خوش است
من نوکرم ، به صاحب خود تکیه می کنم
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
ای قد و قامت تو معنی قد قامت من
ای که الهام عبادت ز وجودت گیرم
کربلا کعبه عشق است منم در احرام
شد در این قبله عشاق دوتا تقسیرم
دست من خورد به آبی که نصیب تو نشد
چشم من دید در این آب روان تصویرم
باید این دیده و دستها بدهم قربانی
تا که تکمیل شود حج من و تقدیرم
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
این گدا مرحمت از دست شما می خواهد
سخت بیمار شده دل که شفا می خواهد
عاشقم ، بال بده تا بپرم تا بامت
این پریدن پری از جنس خدا می خواهد
تو کریمی و من امّید کرامت دارم
این دل از دست تو یک کرببلا می خواهد
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
شکر خدا به دام شما دل اسیر شد
تا نوکر سرای شما شد امیر شد
زینب ، حسن ، حسین و کلثوم و مرتضی
هر یک شبیه فاطمه خیر کثیر شد
هرکس گدای خان شما شد بزرگ شد
هرکس نشد ، ذلیل و زبون و حقیر شد
باید حسین حسین کنید ای ملائکه
فطرس حسین گفت و پرید و سفیر شد
بی تو خزان تمام دلم را گرفته بود
با نامتان هوا چقدر دلپذیر شد
ای کاش حرف پشت سرم اینچنین شود
این هم جوان سینه زنی بود و پیر شد
این رو سیاه را تو بیا و زهیر کن
با یک نگاه عاقبتم را به خیر کن
_______________ اس ام اس اربعین  ______________________
جام مرا ز عشق خودت پر ز باده کن
سر می دهم برای تو آقا اشاره کن
کم کم ز هجر کرب و بلا پیر می شوم
لطفی برای خادم این خانواده کن
عازم شدم به سوی خدا از ره شما
فکری برای عاشقتان بین جاده کن
عمری برای زینبتان گریه کرده ام
از من برای نوکریت استفاده کن
تو کشتی نجاتی و من غرق در گنه
مولا مرا به کرب و بلایت پیاده کن

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 869
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 2,493
  • بازدید ماه : 34,151
  • بازدید سال : 304,193
  • بازدید کلی : 4,083,971