loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 44 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)

هازارد: فقط با قهرمانی از چلسی جدا می شوم

 

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی، تاکید کرد تنها در صورت حاضر به ترک این باشگاه می شود که بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را با آبی ها تجربه کند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، هازارد در فصل 15-2014 با چلسی قهرمان لیگ برتر شد؛ فصلی که با بازی های خوبش، عنوان بهترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داد. او بعد از یک فصل ضعیف، در این فصل بار دیگر به روزهای خوبش برگشته و به عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر لیگ برتر هم انتخاب شد.

 

این در حالی است که در تابستان، شایعاتی در مورد جدایی هازارد از چلسی منتشر شده بود اما او تاکید کرد قصد ندارد بدون کسب قهرمانی دوباره، استمفوردبریج را ترک کند.

 

او به گاردین گفت:" اگر بخواهم از چلسی بروم، بعد از کسب قهرمانی این کار را می کنم. باید در اوج بروید؛ در این صورت هواداران شما را به دلیل درستی در ذهن خواهند داشت.

 

 

 

من بدون درد بازی می کنم. سال گذشته شرایط پیچیده بود. بعضی ها این را باور نداشتند اما من برای مدتی طولانی، با مصدومیت بازی می کردم. هرگز در 100 درصد آمادگی نبودم و وقتی کاملا آماده نباشید، دشوار است که بهترین بازی تان را ارائه بدهیم.

 

اما بعد از یورو، تعطیلات خوبی دارم و یک پیش فصل خوب را گذراندم و آماده شدم. در چنین شرایطی، در یک سیستم مناسب، می توانید بهترین بازی تان را ارائه بدهید. در ماه مارس، من با کونته در مورد فصل دشواری که داشتم، صحبت کردم و اینکه چه انتظاری از من برای سال جدید دارد.

 

شور و اشتیاق او برای کار واضح بود. به طور واضح اعلام کردم که بعد از یک فصل ضعیف، قصد ندارم از چلسی بروم. نمی خواستم اینطور جدا شوم."

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,021
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 6,984
  • بازدید ماه : 38,642
  • بازدید سال : 308,684
  • بازدید کلی : 4,088,462