loading...
جدیدترین های اینترنت
الهام سیرجانی بازدید : 105 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

فلسفه کونته باعث پیشرفت ما شده است

 

داوید لوییز، مدافع برزیلی چلسی معتقد است افکار و فلسفه آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی باعث نتایج خوب این تیم در هفته های اخیر است.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شروعی متوسط در ابتدای فصل، کونته سیستم چلسی را به 3-4-3 تغییر داد و نتایج ان تیم به طرز شگفت انگیزی تغییر کرد. حالا شاگردان کونته در صدر جدول قرار دارند.

 

 

 

 

داوید لوییز گفت: "من تنها سعی می کنم بهترین عملکرد خود را در ترکیب چلسی ارائه دهم و برایم فرقی نمی کند در کدام پست به میدان بروم. معتقدم که تمام بازیکنان چلسی با من هم عقیده هستند که باید با افکار کونته هماهنگ باشند و این موضوع باعث پیشرفت نتایج ما در هفته های اخیر شده است.

 

در حال حاضر تیم ما از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و این موضوع تفاوت زیادی در شرایط تیم ایجاد می کند. از اینکه در چلسی بازی می کنم و بخشی از این خانواده بزرگ هستم احساس بسیار خوبی دارم و خوشحال هستم".

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 39,506
  • بازدید سال : 309,548
  • بازدید کلی : 4,089,326