loading...
جدیدترین های اینترنت
الهام سیرجانی بازدید : 41 پنجشنبه 04 آذر 1395 نظرات (0)

بنزما: رسانه ها زیاد از حد درباره من می نویسند

 

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید معتقد است رسانه ها بیش از حد به عملکرد او در تیم رئال مادرید ایراد می گیرند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، بنزما دیشب موفق شد در دقایق پایانی دیدار برابر اسپورتینگ گلزنی کرده و شانس تیمش برای صدرنشینی در گروه را زنده نگه دارد.

 

بنزما گفت: "اگر من نمایش خوبی در ترکیب رئال نداشته باشم، قاعدتا جایگاه خود را در ترکیب این تیم از دست داده بودم. در حال حاضر 8 فصل از زمان پیوستن من به رئال مادرید گذشته است و من در حال بازی کردن در یک باشگاه بزرگ و در کنار تعداد زیادی بازیکن توانا هستم و معتقدم عملکرد من در بازی به خودم مربوط است.

 

 

 

 

زمانی که از دوران مصدومیت رهایی یافته و شرایط حضور در ترکیب تیم را پیدا می کنید، احساس بسیار خوبی به یک بازیکن دست می دهد. اگرچه این دوران برای من کمی طولانی گذشت، اما حال شرایط خوبی دارم و فصلی طولانی در برابر تیم ما وجود دارد".

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 389
  • بازدید ماه : 39,747
  • بازدید سال : 309,789
  • بازدید کلی : 4,089,567