loading...
جدیدترین های اینترنت
الهام سیرجانی بازدید : 39 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)
 

نورپردازی نشیمن، دکوراسیون پر از نور داشته باشید! 

 

نورپردازی: می توان گفت اتاق نشیمن، اجتماعی ترین فضای خانه است. اتاق نشیمن جایی است که خانواده دور هم جمع می شوند و دوستان و آشنایان در آن وقت می گذرانند، اما در عین حال اتاقی است که می توان در آن با آرامش به استراحت پرداخت، به تماشای تلویزیون نشست، به موسیقی گوش داد و مطالعه کرد. نورپردازی اتاق نشیمن باید بیش از هر فضای دیگری منعطف باشد تا بتوان برای تغییر حال و هوا، هر افه ی نوری را جداگانه کنترل کرد. ما با راهنمایی و تجربیات گروه آورده های روشنایی تیسرا نکات مهمی را در مورد نورپردازی نشیمن برای شما بازگو می کنیم:

 

عکس نمونه محصولات روشنایی تی سرا
تصویر آورده های روشنایی تیسرا

نورپردازی نشیمن نه زیاد و نه کم

اگر نورپردازی در فضا به درستی انجام نشود و نور کافی در اتاق نشیمن نباشد، فضا کسل کننده و ناخوشایند خواهد بود. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که نور زیاد نیز در فضا می تواند رنگ واقعی دیوار، مبلمان و همه عناصر موجود در فضای نشیمن را غیر واقعی و متفاوت از آنچه که واقعا هست نشان دهد. به همین دلیل نورپردازی فضای نشیمن نیز باید به اندازه باشد تا علاوه بر روشنایی کافی، دکوراسیون منزل را به شکل بهتری جلوه دهد. از میان تمامی اتاق های خانه، نشیمن اتاقی است که معمولا پس زمینه ی آن توسط چراغ ها و آباژورهای رومیزی تأمین می شود، در برخی موارد از چراغ های کف و گاهی نیز به وسیله ی لوستر و چلچراغ تامین می شود.

لوستر تی سرا طرح کورتن

لوستر تیسرا طرح کورتن

با توجه به اینکه فضای نشیمن پر تردد بوده و ساعات زیادی را افراد در این فضا سپری می کنند، باید فضایی بوجود آید که احساس آرامش و راحتی القا کرده و کم یا بیشبود نور اغتشاش و تشویش بوجود نیاورد. مطالعه، تماشای تلویزیون، استراحت و صحبت با افراد خانواده از فعالیت هایی است که اکثرا در فضا نشیمن اتفاق می افتد و به همین دلیل است که نورپردازی این فضا را حائز اهمیت کرده است.

 

آباژور تیسرا طرح مادیسون

آباژور تی سرا طرح مادیسون

آباژور تیسرا طرح لیئلا

آباژور تی سرا طرح لیئلا

آباژور تیسرا طرح مدوسا

آباژور تی سرا طرح مدوسا

به گفته آورده های روشنایی تیسرا برای اینکه چراغ های پایه آزاد یا همان آباژورهای ایستاده سطح نورپردازی مناسب را تامین کنند، قرار دادن آنها در مکان درست بسیار مهم است، ابتدا اطمینان حاصل کنید که منابع برق کافی در دسترس باشد. به همین دلیل، عاقلانه ترین کار، طراحی چیدمان اثاثیه و مبلمان، پیش از نورپردازی است. برای مثال، در یک اتاق بزرگ با پریزهای برق کار شده در کف نیاز خواهد بود، که آنها در زیر کاناپه ها پنهان کرد.

تصویر Hanami

نکات کلیدی برای نورپردازی نشیمن ها

نورپردازی یک کتابخانه یا ویترین را مورد توجه قرار دهید. این عمل را می توان به چندین طریق انجام داد. برای مثال، نورپردازی از درون طبقات شیشه ای، نورپردازی طبقات از جلو، نورپردازی از پشت طبقات به قصد ضد نور قرار دادن اشیاء و یا برجسته کردن یک شی ء خاص و ایده های دیگر…

نکته مهمی که در نورپردازی نشیمن باید مدنظر قرار گیرد این است که روشنایی قابل تنظیم در فضای نشیمن امکان کنترل نور را در ساعات روز به شما می دهد و در این صورت با توجه به زمان های مختلف نور قابل تنظیم در دکوراسیون نشیمن وجود خواهد داشت.

 

آباژور تیسرا طرح گلادیس

آباژور تی سرا طرح گلادیس

لوستر تیسرا طرح اسپیکا

لوستر تی سرا طرح اسپیکا

آباژور تیسرا کد ۱۰-۲۷۱۳

آباژور تی سرا کد 10-2713

به پیشنهاد آورده های روشنایی تیسرا در وسط اتاق و به عنوان لوستر با توجه به سبک طراحی کلاسیک یا مدرن می توانید از لوسترهای متنوعی استفاده کنید، به طور مثال برای سبک کلاسیک لوستر VIOLET بسیار مناسب است و لوستر مدرن نیز محصول CIRC جلوه ای بسیار زیبا به محیط می بخشند.

آباژور CLIZIA Floor Lamp تیسرا

آباژور CLIZIA Floor Lamp تیسرا

در فضاهایی که نیاز است نور و روشنایی بیشتر باشد، از چراغ های رومیزی، آباژور یا چراغ های ایستاده زمینی می توانید استفاده کنید تا نورپردازی در این نقاط را تامین کنند. استفاده از نورهای نقطه ای در دکوراسیون نشیمن می تواند احساس آرامش بیشتری به شما بدهد و در کنار این قضیه، امکان کنترل و تنظیم نور مورد نیاز را نیز به شما می دهد تا در صورت نیاز از نورهای سقفی کم کرده و نورهای زمینی یا رومیزی را فعال کنید.

چراغ مطالعه تی سرا طرح سوئیت

چراغ مطالعه تیسرا طرح سوئیت

اگر می خواهید در اتاق نشیمن مطالعه کنید، نورپردازی موردی را فراموش نکنید. یک منبع اتصالی مخصوص مطالعه، یک آباژور پایه بلند که سری آن مفصل دار بوده و به زاویه ی دلخواه متمایل شود، بهترین گزینه است. محصول WOODY از سری جدید محصولات تیسرا این قابلیت را دارد.

آنچه در نورپردازی نشیمن نباید فراموش شود توجه به مکان تلویزیون در دکوراسیون فضاست. نور و روشنایی باید به نحوی باشد که دید تلویزیون را دچار مشکل نکرده و همچنین موجب انعکاس نور بر روی صفحه نشود.

برای مشاهده نمونه محصولات بیشتر این گروه به پروفایل اهالی فن آورده های روشنایی تیسرا در وبسایت چیدانه مراجعه کنید و اطلاعات تماسی آنها را در دسترس داشته باشید.

نورپردازی نشیمن، دکوراسیون پر از نور داشته باشید! - SPI ...

spinews.ir › چیدمان
۴۰ دقیقه پیش - نورپردازی: می توان گفت اتاق نشیمن، اجتماعی ترین فضای خانه است. اتاق نشیمن جایی است که خانواده دور هم جمع می شوند و دوستان و آشنایان در آن وقت ...

نورپردازی نشیمن، دکوراسیون پر از نور داشته باشید! | چیدانه

khabarpu.com/k.php?u...Y2hpZGFuZWguY29tL25vZGUvODI4Mjc...
نورپردازی نشیمن، دکوراسیون پر از نور داشته باشید! - چیدانه | خبرپو.

چگونه خانه ای پر نور داشته باشیم؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار
۱۷ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 1 - هر قسمت از فضاهای منزل باید نورپردازی خاص خود را داشته باشند ... اگر در اتاق خواب با این مشكل روبه رو شدید كه نور كافی برای مطالعه نیست، مطمئن ... را در نظر داشته باشید تا نورپردازیتان با سایر عناصر دكوراسیون داخلی همخوانی ...

پونیلا - دکوراسیون با نور پردازی خطی - ورود

ponila.com/explore/دکوراسیون%20با%20نور%20پردازی%20خطی
نور پردازی کلاسیک در آپارتمان لوکس ۸۵ متری نورپردازی در راهروی اتاق ها با استفاده از چند لامپ پر نور و لامپ ... دکوراسیون داخلی متحول داشته باشید با لامپ های از جنس مقوا قابل بازیافت لامپ های ... دکوراسیون اتاق نشیمن با بودجه محدود دکوراسیون داخلی آپارتمان بسیار مهم است و اتاق نشیمن نیازمند به در نظر گرفتن بسیاری از چیزهاست.

چطور فضای خانه را با نورپردازی مناسب تغییر دهیم؟ - همشهری

www.hamshahrionline.ir/details/99583
۲۷ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - هدف از بودن در اتاق پذیرایی یا نشیمن آرامش و معاشرت است. ... اگر آشپزخانه‌تان دارای جزیره یا میز صبحانه است، چراغی پر نور بالای آن نصب ... ممکن است بخواهید برای خوردن غذایی رومانتیک نوری ملایم‌تر داشته باشید، نورهای تنظیم‌شونده برای این منظور مناسبند. ... چطور از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

چگونه خانه ای پر نور داشته باشیم؟ - دکوراسیون - آکابانو

www.akabanoo.com/article/akakhanehdar/decor1/201531543647.html
خانه, نور, خانه ای پر نور,دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون ... هنگام انتخاب نور مناسب، قبل از هر چیز باید دقت داشته باشید یه هدف تان از نورپردازی فضای مورد نظر ...

نورپردازی اتاق خواب / نشیمن / پذیرایی / عکس از مدل جدید - خماری

khomari.com › گالری عکس
نورپردازی,نورپردازی اتاق خواب,نورپردازی اتاق نشیمن,نورپردازی پذیرایی,عکس ... باشید که این المان اصلی باید نور بیشتری نسبت به بقیه جاها در اتاق داشته ... در سالهای اخیر اهمیت خلاقیت در چراغ خواب خیلی پر رنگ تر شده و طراح های دکوراسیون به ...

خانه‌ای پر نور داشته باشیم - باشگاه کاربران تبیان

bashgah.tebyan.net/newindex.aspx?pid=227694
۲۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اهمیت نورپردازی مناسب هنگام طراحی یا تغییر دکوراسیون یک محیط از مواردی ... هنگام انتخاب نور مناسب، قبل از هر چیز باید دقت داشته باشید که هدفتان از نورپردازی ... برای مثال در آشپزخانه هم به نور محیطی احتیاج دارید و هم نور مستقیم ...

نورپردازی تکان دهنده منزل! - بیتوته

www.beytoote.com/mode/decor/lighting1-shocking1-home1.html
دنیای مددکوراسیون و چیدماننورپردازی تکان دهنده منزل! ... برای اینکه نورپردازی خوبی داشته باشیم، به لوستر و چراغ های مناسب نیاز داریم. ... به همین دلیل، باید در انتخاب شکل، طرح، رنگ و اندازه آنها توجه زیادی به خرج دهید و انتخاب مناسبی داشته باشید. چلچراغ ... برای مطالعه یا خواب می توانید از نور آباژور روی میز یا روشنایی های دیواری بهره ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 39,728
  • بازدید سال : 309,770
  • بازدید کلی : 4,089,548