loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 184 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

جوک خفن و عکس های خنده دار

 

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما این دختر ردتان کرد. برای همه ما در نقطه‌ای از زندگی‌مان این اتفاق افتاده است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. رد شدن اصلاً چیز جالبی نیست، مخصوصاً وقتی جرات لازم برای حرف زدن با دختری را بعد از مدت زمانی طولانی پیدا کرده باشید.

باوجود تغییراتی که در جامعه مدرن پیش آمده است، اما هنوز هم این مردها هستند که معمولاً اولین قدم را برمی‌دارند. در زیر به چند دلیل اصلی که خانم‌ها بخاطر آن مردی را رد می‌کنند اشاره می‌کنیم و راه‌هایی هم برای جلوگیری از آن توصیه می‌کنیم.

این ۱۲ دلیل هیچ ترتیب خاصی ندارند اما باید به همه آنها توجه داشته باشید:
۱ – ظاهر بد
در جامعه مدرن امروزی که همه توجه بیشتری به ظاهر خود دارند، نظافت خوب اهمیت زیادی دارد. این مسئله نقش مهمی در تصمیم‌گیری خانم‌ها در قبول دعوت یک مرد دارد.

اولین تاثیرات با ظاهر شروع می‌شود، پس مطمئن شوید که نظافتتان در بهترین و کامل‌ترین وضعیت باشد. تمیز بودن دندان‌ها اهمیت زیادی دارد و نشانه مسلم این است که شما به خودتان می‌رسید.

اگر سیگاری هستید یا زیاد قهوه می‌خورید، برای برداشتن لکه‌های روی دندان‌هایتان و سفید و تمیز نگه داشتن آنها تلاش کنید. بدبو بودن نفستان هم می‌تواند یک نشانه خیلی بد برای خانم‌ها باشد. حتماً از خوشبو‌کننده‌های نعناعی استفاده کنید. موهایتان هم خیلی مهم است و برای اینکه پاسخ «نه» نشنوید حتماً آن را مرتب و زیبا نگه دارید.

مدل‌موی هرکس متفاوت است و کاملاً به خودتان بستگی دارد که چطور آن را آرایش کنید اما حتماً دقت کنید که موهایتان کاملاً تمیز باشد. از همه اینها مهمتر این است که کاملاً بدنی تمیز و خوشبو داشته باشید. هیچکس دوست ندارد با مردی بیرون برود که بوی بدنی آزاردهنده دارد. اگر زیاد عرق می‌کنید، حتماً قبل از بیرون رفتن دوش بگیرید یا حمام کنید و از عطر و ادوکلن استفاده کنید.

لباس‌هایتان هم خیلی مهم است. این به آن معنا نیست که حتماً باید کت و شلوار تنتان کنید و کراوات بزنید. نه، فقط کافی است خوش‌لباس و مرتب باشید. لباس‌های کهنه یا کثیف باعث می‌شود نامرتب به نظر برسید. هرچه که بپوشید، پیراهن و شلوار یا تی‌شرت و شلوار جین، دقت کنید که تمیز باشند، روی مد باشند، پارگی نداشته باشند و مناسب آن محل باشند.

۲ – نومیدی زیاد
خانم‌ها می‌توانند نومیدی شما را از کیلومترها تشخیص دهند. نومیدی اعتماد به نفس شما را می‌گیرد و می‌تواند موجب اضطراب و استرس زیاد شود. این در نظر خانم یک نقطه منفی است و به یک «نه» محکم می‌انجامد. زمان‌هایی هست که این نومیدی می‌تواند خود را نشان دهد، بنابراین باید قبل از اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص دهید و از آن جلوگیری کنید.

بعد از برهم خوردن یک رابطه افراد معمولاً دچار این حس نومیدی می‌شوند و مدام در حال ارزیابی این هستند که کجای آن رابطه اشتباه بوده است و دوست دارند زودتر زنی وارد زندگی آنها شود.

وقتی در چنین وضعیت ذهنی باشید و با این حالت به زنی نزدیک شوید، آن زن متوجه قضیه خواهد شد. سعی کنید با این افکار و احساسات کنار بیایید و قبل از اقدام برای شروع یک رابطه جدید، با نومیدی ناشی از شکست رابطه قبلی‌تان مقابله کنید.

۳ – فقدان حس جاه‌طلبی و چشم‌انداز شغلی
در نظر خانم‌ها فقدان جاه‌طلبی در آقایون یک امتیاز منفی است. خانم‌ها مردهایی را دوست دارند که جهتی مشخص در زندگی داشته باشند. اگر هنوز در خانه نشسته‌اید و مشغول بازی‌های کامپیوتری هستید و نمی‌دانید می‌خواهید با زندگی‌تان چه کنید، مطمئن باشید که جواب «نه» می‌شنوید. زن‌ها توانایی مردان برای برقراری رابطه و مناسب بودن آنها را برحسب اینکه بعنوان یک شخص که هستند، می‌سنجند. هیچکس‌ نمی‌گوید باید در سطح بیل‌گیتس باشید اما لازم است که بدانید که می‌خواهید با زندگی‌تان چه بکنید، مخصوصاً اگر دهه ۲۰ سالگی را به پایان رسانده و در اوایل دهه ۳۰ خود باشید.

داشتن چشم انداز شغلی خوب هم برای خانم‌ها خیلی مهم است زیرا به آنها نشان می‌دهد که می‌توانید از عهده حمایت مالی آنها برآیید یا خیر. نکته مهم اینکه خانم‌ها مردهایی را ترجیح می‌دهند که استقلال مالی داشته باشند نه کسانیکه هنوز به خانواده و دیگران متکی هستند. زن‌ها هیچوقت مردی که خیلی پولدار باشد را رد نمی‌کنند اما دقیقاً برای متضاد آن همین کار را انجام می‌دهند.

زن‌ها هم درست مثل مردان به آینده نگاه دارند، حتی اگر برای لحظه‌ای کوتاه باشد، و برای این منظور باید توانایی مالی پشتیبانی مالی آنها را داشته باشید. بااینکه در زندگی مدرن زنان هم به دنبال استقلال مالی خود هستند اما مطمئناً نمی‌خواهند مجبور باشند همه هزینه‌ها را خودشان به تنهایی متقبل شوند. راه‌حل این است که اگر نمی‌خواهید ردتان کنند، دست به کار شوید و کمی به زندگی کاری خود سروسامان دهید.

۴ – خسته‌کننده بودن
تصمیم گرفته‌اید که نظرش را جلب کرده و سر صحبت را با او باز کنید. زن‌ها معمولاً به مردهایی که خسته‌کننده هستند و هیچ حرفی برای زدن ندارند روی خوش نشان نمی‌دهند. اگر طبیعتاً خجالتی و درون‌گرا هستید، بنابراین باید قبل از نزدیک شدن به یک زن، حرف‌هایتان را آماده کنید. حرف زدن درمورد موضوعی که او هیچ علاقه‌ای به آن ندارد یا خسته‌کننده به نظر می‌رسد مطمئناً با یک پاسخ «نه» محکم مواجه خواهد شد. بعد از معرفی، شاید بد نباشد کمی درمورد علایقش از او سوال کنید.

اگر واقعاً نمی‌دانید درمورد چه باید صحبت کنید، یکی از موضوعاتی که خودش دوست دارد را انتخاب کنید. توانایی حفظ مکالمه فراتر از پاسخ‌های بله و خیر نشانه هوش مرد و مهمتر از این اجتماعی بودن اوست. اینکه چه بگویید به خودتان بستگی دارد. صحبت‌های کلیشه‌ای شاید خیلی جذاب نباشد اما برای شکستن یخ بین شما می‌تواند خوب باشد.

۵ –  غیرمستقیم حرف زدن
شاید، ممکن است، یا می‌تواند اینطور باشد، همه کلماتی هستند که نباید برای درخواست دوستی یک زن از دهانتان خارج شود. زن‌ها از مردانی خوششان می‌آید که درمورد خواسته‌هایشان رک و راست هستند. البته بین رک بودن و پررو بودن تفاوت زیادی هست که شما باید بتوانید تعادلی بین این دو پیدا کنید. بهترین راه این است که به طور عینی به او نزدیک شوید.

از خودتان بپرسید آیا خیلی قوی جلو رفتم؟ سعی کنید درخواستتان کوتاه و دقیق باشد و بعد منتظر پاسخ بمانید. وقتی می‌خواهید سوالی از آنها بپرسید یا منتظر پاسخ هستید، مستقیم به آنها نگاه کنید، نه پایین روی کفش‌هایتان. این باعث می‌شود خانم‌ها فکر کنند اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید.

۶ – تحت‌فشار گذاشتن
اعتماد‌به‌نفس داشتن با تحت‌فشار گذاشتن خیلی فرق دارد. گذاشتن پایتان آنطرف خط می‌تواند منجر به شنیدن پاسخ منفی شود. خانم‌ها برحسب تجربیات قبلی‌شان متفاوت هستند و استفاده از رویکرد قبلی برای یک فرد جدید می‌تواند منجر به شکست شود. بعد از نزدیک شدن به یک زن، دو نکته هست که می‌تواند باعث شود تحمیل‌کننده به نظر برسید و شانستان را از دست بدهید. اگر طی صحبتتان در یک رستواران یا هر مکان عمومی دیگر، ترجیح داد از پیش شما رفته و به دوستانش ملحق شود، بگذارید برود. مجبور کردن او به ماندن پیش شما می‌تواند پاسخ منفی او را به دنبال داشته باشد.

اینکه او می‌خواهد برود نشانه این نیست که شکست خورده‌اید. اگر گفتگوی خوبی با او داشته‌اید و او را علاقه‌مند دیده‌اید، مطمئناً برمی‌گردد و دوباره همدیگر را خواهید دید. نکته دیگر مربوط به انتهای گفتگویتان است. اینکه درمورد ملاقات بعدی یا ردوبدل کردن روش‌های تماسی حرف بزنید خیلی مهم است اما دقت کنید که اگر پاسخ منفی داد زیاد اصرار نکنید. سکوت می‌تواند روش خوبی باشد، صبر کنید تا پاسخ بدهد و بعد اگر پاسخ موردنظرتان را دریافت نکردید، یک سوال متفاوت بپرسید.

۷ – زبان بدن ضعیف
زبان بدن مثبت سلاحی سرد در جنگ‌افزار شماست که اگر درست استفاده شود می‌تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد. دقت کنید که همیشه درست و صاف بایستید، قوز کردن یا تکان دادن پاها نشانه نداشتن اعتمادبه‌نفس است. اگر در جایی شلوغ هستید، حتماً بلند و شمرده صحبت کنید. هیچکس دوست ندارد با مردی صحبت کند که مجبور باشد هر حرفش را بخواهد تکرار کند.

وقتی با او حرف می‌زنید مستقیم به او نگاه کنید. این نشان می‌دهد که به آن گفتگو و حرف‌هایی که می‌زند علاقه‌مند هستید. اگر چشم‌هایتان دور اتاق بچرخد نشانه این است که حوصله‌تان سر رفته است. اگر پایین را نگاه کنید نشانه این است که کم‌رو هستید و اعتمادبه‌نفس ندارید و هر دو اینها اصلاً موردعلاقه خانم‌ها نیست.

۸ – ریلکس باشید و لذت ببرید
بهترین مکالمات آنهایی هستند که مفرح‌اند و راحت جلو می‌روند. شوخ طبع بودن و اینکه خودتان باشید را یادتان نرود. خانم‌ها اغلب می‌توانند حدس بزنند که چه زمان مردها دو رو هستند. لازم نیست در کل گفتگو نقش یک کمدین را بازی کنید اما اینکه خودتان باشید و آرام و ریلکس، کار را برای هر دو شما راحت‌تر می‌کند.

۹ – عادت‌های آزاردهنده
تشخیص عادت‌های آزاردهنده کار سختی است اما می‌تواند یک دلیل قاطع برای رد شدن شما باشد. عادت‌های بد و آزاردهنده متداول از جوک‌های زننده می‌تواند باشد تا پاک کردن بینی‌تان. تشخیص این عادت‌ها کار سختی است چون معمولاً خودتان متوجه انجام آن نیستید. بهترین راه اینکه بفهمید عادت‌های بدتان موجب خراب شدن شانس‌تان در برخورد با خانم‌ها می‌شود یا نه، این است که از دوستانتان بپرسید. دوستان ما همه عادت‌های بد ما را می‌بینند و متوجه می‌شوند اما چون دوستمان هستند ممکن است نگویند. باید بفهمید عادت‌های بدتان چه هستند و بعد سعی کنید از شر آنها خلاص شوید.

۱۰ – پُرحرفی
تا اینجا فهمیدیم که داشتن اعتماد به نفس و خودتان بودن در برخورد با خانم‌ها خیلی خوب است اما ممکن است زیادی پیش روید. خیلی مهم است که صادق باشید و افکارتان را به زبان بیاورید اما اینکه هر چه که در ذهنتان می‌گذرد را به او بگویید اصلاً عاقلانه نیست. همه ما افکاری درون ذهنمان دارید که بهتر است برای خودمان نگه داریم. به همین دلیل است که از قدیم گفته‌اند قبل از حرف زدن همیشه فکر کنید.

۱۱ –  زمان‌بندی بد
اگر زنی که می‌خواهید به او نزدیک شوید را می‌شناسید، مثلاً همکارتان است، باید بیشتر مراقب زمان‌بندی باشید. نزدیک شدن به زنانی که به تازگی با نامزد قبلی خود به هم زده‌اند فکر خوبی نیست. این بر هم خوردن رابطه می‌تواند بسیار دردناک باشد و باعث شود آمادگی روحی و روانی لازم را نداشته باشند. در چنین موقعیتی بهتر است بگذارید کمی زمان بگذرد تا به حالت عادی زندگی خود برگردد.

۱۲ –  …
زمان‌هایی هست که به این دلیل دست رد به سینه‌تان می‌زنند که فقط شبیه و مناسب آنها نیستید. برای هر زنی یکسری ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی در مردها جذاب است. اگر شما آن ویژگی‌ها را نداشته باشید، احتمال اینکه از طرف او رد شوید بسیار زیاد است. اما گاهی‌اوقات یک تیپ ظاهری یا شخصیتی خاصی نیست که برایشان مهمتر باشد. که در چنین شرایطی مشکلات دیگر باعث شنیدن پاسخ منفی خواهد بود. در شرایطی که شما یک مرد بلوند با قد ۱۷۰ هستید و مرد جذاب از نظر آن زن یک مرد مشکی با قد ۱۹۰ است، هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید. می‌توانید با متناسب و آراسته نگه داشتن خودتان، شانس‌تان را بالا ببرید اما گاهی‌اوقات این کافی نیست.

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

جوک خفن و عکس های خنده دار

 

دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما این دختر ردتان کرد. برای همه ما در نقطه‌ای از زندگی‌مان این اتفاق افتاده است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. رد شدن اصلاً چیز جالبی نیست، مخصوصاً وقتی جرات لازم برای حرف زدن با دختری را بعد از مدت زمانی طولانی پیدا کرده باشید.

باوجود تغییراتی که در جامعه مدرن پیش آمده است، اما هنوز هم این مردها هستند که معمولاً اولین قدم را برمی‌دارند. در زیر به چند دلیل اصلی که خانم‌ها بخاطر آن مردی را رد می‌کنند اشاره می‌کنیم و راه‌هایی هم برای جلوگیری از آن توصیه می‌کنیم.

این ۱۲ دلیل هیچ ترتیب خاصی ندارند اما باید به همه آنها توجه داشته باشید:
۱ – ظاهر بد
در جامعه مدرن امروزی که همه توجه بیشتری به ظاهر خود دارند، نظافت خوب اهمیت زیادی دارد. این مسئله نقش مهمی در تصمیم‌گیری خانم‌ها در قبول دعوت یک مرد دارد.

اولین تاثیرات با ظاهر شروع می‌شود، پس مطمئن شوید که نظافتتان در بهترین و کامل‌ترین وضعیت باشد. تمیز بودن دندان‌ها اهمیت زیادی دارد و نشانه مسلم این است که شما به خودتان می‌رسید.

اگر سیگاری هستید یا زیاد قهوه می‌خورید، برای برداشتن لکه‌های روی دندان‌هایتان و سفید و تمیز نگه داشتن آنها تلاش کنید. بدبو بودن نفستان هم می‌تواند یک نشانه خیلی بد برای خانم‌ها باشد. حتماً از خوشبو‌کننده‌های نعناعی استفاده کنید. موهایتان هم خیلی مهم است و برای اینکه پاسخ «نه» نشنوید حتماً آن را مرتب و زیبا نگه دارید.

مدل‌موی هرکس متفاوت است و کاملاً به خودتان بستگی دارد که چطور آن را آرایش کنید اما حتماً دقت کنید که موهایتان کاملاً تمیز باشد. از همه اینها مهمتر این است که کاملاً بدنی تمیز و خوشبو داشته باشید. هیچکس دوست ندارد با مردی بیرون برود که بوی بدنی آزاردهنده دارد. اگر زیاد عرق می‌کنید، حتماً قبل از بیرون رفتن دوش بگیرید یا حمام کنید و از عطر و ادوکلن استفاده کنید.

لباس‌هایتان هم خیلی مهم است. این به آن معنا نیست که حتماً باید کت و شلوار تنتان کنید و کراوات بزنید. نه، فقط کافی است خوش‌لباس و مرتب باشید. لباس‌های کهنه یا کثیف باعث می‌شود نامرتب به نظر برسید. هرچه که بپوشید، پیراهن و شلوار یا تی‌شرت و شلوار جین، دقت کنید که تمیز باشند، روی مد باشند، پارگی نداشته باشند و مناسب آن محل باشند.

۲ – نومیدی زیاد
خانم‌ها می‌توانند نومیدی شما را از کیلومترها تشخیص دهند. نومیدی اعتماد به نفس شما را می‌گیرد و می‌تواند موجب اضطراب و استرس زیاد شود. این در نظر خانم یک نقطه منفی است و به یک «نه» محکم می‌انجامد. زمان‌هایی هست که این نومیدی می‌تواند خود را نشان دهد، بنابراین باید قبل از اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص دهید و از آن جلوگیری کنید.

بعد از برهم خوردن یک رابطه افراد معمولاً دچار این حس نومیدی می‌شوند و مدام در حال ارزیابی این هستند که کجای آن رابطه اشتباه بوده است و دوست دارند زودتر زنی وارد زندگی آنها شود.

وقتی در چنین وضعیت ذهنی باشید و با این حالت به زنی نزدیک شوید، آن زن متوجه قضیه خواهد شد. سعی کنید با این افکار و احساسات کنار بیایید و قبل از اقدام برای شروع یک رابطه جدید، با نومیدی ناشی از شکست رابطه قبلی‌تان مقابله کنید.

۳ – فقدان حس جاه‌طلبی و چشم‌انداز شغلی
در نظر خانم‌ها فقدان جاه‌طلبی در آقایون یک امتیاز منفی است. خانم‌ها مردهایی را دوست دارند که جهتی مشخص در زندگی داشته باشند. اگر هنوز در خانه نشسته‌اید و مشغول بازی‌های کامپیوتری هستید و نمی‌دانید می‌خواهید با زندگی‌تان چه کنید، مطمئن باشید که جواب «نه» می‌شنوید. زن‌ها توانایی مردان برای برقراری رابطه و مناسب بودن آنها را برحسب اینکه بعنوان یک شخص که هستند، می‌سنجند. هیچکس‌ نمی‌گوید باید در سطح بیل‌گیتس باشید اما لازم است که بدانید که می‌خواهید با زندگی‌تان چه بکنید، مخصوصاً اگر دهه ۲۰ سالگی را به پایان رسانده و در اوایل دهه ۳۰ خود باشید.

داشتن چشم انداز شغلی خوب هم برای خانم‌ها خیلی مهم است زیرا به آنها نشان می‌دهد که می‌توانید از عهده حمایت مالی آنها برآیید یا خیر. نکته مهم اینکه خانم‌ها مردهایی را ترجیح می‌دهند که استقلال مالی داشته باشند نه کسانیکه هنوز به خانواده و دیگران متکی هستند. زن‌ها هیچوقت مردی که خیلی پولدار باشد را رد نمی‌کنند اما دقیقاً برای متضاد آن همین کار را انجام می‌دهند.

زن‌ها هم درست مثل مردان به آینده نگاه دارند، حتی اگر برای لحظه‌ای کوتاه باشد، و برای این منظور باید توانایی مالی پشتیبانی مالی آنها را داشته باشید. بااینکه در زندگی مدرن زنان هم به دنبال استقلال مالی خود هستند اما مطمئناً نمی‌خواهند مجبور باشند همه هزینه‌ها را خودشان به تنهایی متقبل شوند. راه‌حل این است که اگر نمی‌خواهید ردتان کنند، دست به کار شوید و کمی به زندگی کاری خود سروسامان دهید.

۴ – خسته‌کننده بودن
تصمیم گرفته‌اید که نظرش را جلب کرده و سر صحبت را با او باز کنید. زن‌ها معمولاً به مردهایی که خسته‌کننده هستند و هیچ حرفی برای زدن ندارند روی خوش نشان نمی‌دهند. اگر طبیعتاً خجالتی و درون‌گرا هستید، بنابراین باید قبل از نزدیک شدن به یک زن، حرف‌هایتان را آماده کنید. حرف زدن درمورد موضوعی که او هیچ علاقه‌ای به آن ندارد یا خسته‌کننده به نظر می‌رسد مطمئناً با یک پاسخ «نه» محکم مواجه خواهد شد. بعد از معرفی، شاید بد نباشد کمی درمورد علایقش از او سوال کنید.

اگر واقعاً نمی‌دانید درمورد چه باید صحبت کنید، یکی از موضوعاتی که خودش دوست دارد را انتخاب کنید. توانایی حفظ مکالمه فراتر از پاسخ‌های بله و خیر نشانه هوش مرد و مهمتر از این اجتماعی بودن اوست. اینکه چه بگویید به خودتان بستگی دارد. صحبت‌های کلیشه‌ای شاید خیلی جذاب نباشد اما برای شکستن یخ بین شما می‌تواند خوب باشد.

۵ –  غیرمستقیم حرف زدن
شاید، ممکن است، یا می‌تواند اینطور باشد، همه کلماتی هستند که نباید برای درخواست دوستی یک زن از دهانتان خارج شود. زن‌ها از مردانی خوششان می‌آید که درمورد خواسته‌هایشان رک و راست هستند. البته بین رک بودن و پررو بودن تفاوت زیادی هست که شما باید بتوانید تعادلی بین این دو پیدا کنید. بهترین راه این است که به طور عینی به او نزدیک شوید.

از خودتان بپرسید آیا خیلی قوی جلو رفتم؟ سعی کنید درخواستتان کوتاه و دقیق باشد و بعد منتظر پاسخ بمانید. وقتی می‌خواهید سوالی از آنها بپرسید یا منتظر پاسخ هستید، مستقیم به آنها نگاه کنید، نه پایین روی کفش‌هایتان. این باعث می‌شود خانم‌ها فکر کنند اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید.

۶ – تحت‌فشار گذاشتن
اعتماد‌به‌نفس داشتن با تحت‌فشار گذاشتن خیلی فرق دارد. گذاشتن پایتان آنطرف خط می‌تواند منجر به شنیدن پاسخ منفی شود. خانم‌ها برحسب تجربیات قبلی‌شان متفاوت هستند و استفاده از رویکرد قبلی برای یک فرد جدید می‌تواند منجر به شکست شود. بعد از نزدیک شدن به یک زن، دو نکته هست که می‌تواند باعث شود تحمیل‌کننده به نظر برسید و شانستان را از دست بدهید. اگر طی صحبتتان در یک رستواران یا هر مکان عمومی دیگر، ترجیح داد از پیش شما رفته و به دوستانش ملحق شود، بگذارید برود. مجبور کردن او به ماندن پیش شما می‌تواند پاسخ منفی او را به دنبال داشته باشد.

اینکه او می‌خواهد برود نشانه این نیست که شکست خورده‌اید. اگر گفتگوی خوبی با او داشته‌اید و او را علاقه‌مند دیده‌اید، مطمئناً برمی‌گردد و دوباره همدیگر را خواهید دید. نکته دیگر مربوط به انتهای گفتگویتان است. اینکه درمورد ملاقات بعدی یا ردوبدل کردن روش‌های تماسی حرف بزنید خیلی مهم است اما دقت کنید که اگر پاسخ منفی داد زیاد اصرار نکنید. سکوت می‌تواند روش خوبی باشد، صبر کنید تا پاسخ بدهد و بعد اگر پاسخ موردنظرتان را دریافت نکردید، یک سوال متفاوت بپرسید.

۷ – زبان بدن ضعیف
زبان بدن مثبت سلاحی سرد در جنگ‌افزار شماست که اگر درست استفاده شود می‌تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد. دقت کنید که همیشه درست و صاف بایستید، قوز کردن یا تکان دادن پاها نشانه نداشتن اعتمادبه‌نفس است. اگر در جایی شلوغ هستید، حتماً بلند و شمرده صحبت کنید. هیچکس دوست ندارد با مردی صحبت کند که مجبور باشد هر حرفش را بخواهد تکرار کند.

وقتی با او حرف می‌زنید مستقیم به او نگاه کنید. این نشان می‌دهد که به آن گفتگو و حرف‌هایی که می‌زند علاقه‌مند هستید. اگر چشم‌هایتان دور اتاق بچرخد نشانه این است که حوصله‌تان سر رفته است. اگر پایین را نگاه کنید نشانه این است که کم‌رو هستید و اعتمادبه‌نفس ندارید و هر دو اینها اصلاً موردعلاقه خانم‌ها نیست.

۸ – ریلکس باشید و لذت ببرید
بهترین مکالمات آنهایی هستند که مفرح‌اند و راحت جلو می‌روند. شوخ طبع بودن و اینکه خودتان باشید را یادتان نرود. خانم‌ها اغلب می‌توانند حدس بزنند که چه زمان مردها دو رو هستند. لازم نیست در کل گفتگو نقش یک کمدین را بازی کنید اما اینکه خودتان باشید و آرام و ریلکس، کار را برای هر دو شما راحت‌تر می‌کند.

۹ – عادت‌های آزاردهنده
تشخیص عادت‌های آزاردهنده کار سختی است اما می‌تواند یک دلیل قاطع برای رد شدن شما باشد. عادت‌های بد و آزاردهنده متداول از جوک‌های زننده می‌تواند باشد تا پاک کردن بینی‌تان. تشخیص این عادت‌ها کار سختی است چون معمولاً خودتان متوجه انجام آن نیستید. بهترین راه اینکه بفهمید عادت‌های بدتان موجب خراب شدن شانس‌تان در برخورد با خانم‌ها می‌شود یا نه، این است که از دوستانتان بپرسید. دوستان ما همه عادت‌های بد ما را می‌بینند و متوجه می‌شوند اما چون دوستمان هستند ممکن است نگویند. باید بفهمید عادت‌های بدتان چه هستند و بعد سعی کنید از شر آنها خلاص شوید.

۱۰ – پُرحرفی
تا اینجا فهمیدیم که داشتن اعتماد به نفس و خودتان بودن در برخورد با خانم‌ها خیلی خوب است اما ممکن است زیادی پیش روید. خیلی مهم است که صادق باشید و افکارتان را به زبان بیاورید اما اینکه هر چه که در ذهنتان می‌گذرد را به او بگویید اصلاً عاقلانه نیست. همه ما افکاری درون ذهنمان دارید که بهتر است برای خودمان نگه داریم. به همین دلیل است که از قدیم گفته‌اند قبل از حرف زدن همیشه فکر کنید.

۱۱ –  زمان‌بندی بد
اگر زنی که می‌خواهید به او نزدیک شوید را می‌شناسید، مثلاً همکارتان است، باید بیشتر مراقب زمان‌بندی باشید. نزدیک شدن به زنانی که به تازگی با نامزد قبلی خود به هم زده‌اند فکر خوبی نیست. این بر هم خوردن رابطه می‌تواند بسیار دردناک باشد و باعث شود آمادگی روحی و روانی لازم را نداشته باشند. در چنین موقعیتی بهتر است بگذارید کمی زمان بگذرد تا به حالت عادی زندگی خود برگردد.

۱۲ –  …
زمان‌هایی هست که به این دلیل دست رد به سینه‌تان می‌زنند که فقط شبیه و مناسب آنها نیستید. برای هر زنی یکسری ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی در مردها جذاب است. اگر شما آن ویژگی‌ها را نداشته باشید، احتمال اینکه از طرف او رد شوید بسیار زیاد است. اما گاهی‌اوقات یک تیپ ظاهری یا شخصیتی خاصی نیست که برایشان مهمتر باشد. که در چنین شرایطی مشکلات دیگر باعث شنیدن پاسخ منفی خواهد بود. در شرایطی که شما یک مرد بلوند با قد ۱۷۰ هستید و مرد جذاب از نظر آن زن یک مرد مشکی با قد ۱۹۰ است، هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید. می‌توانید با متناسب و آراسته نگه داشتن خودتان، شانس‌تان را بالا ببرید اما گاهی‌اوقات این کافی نیست.

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۷۲۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۱ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند - تالار گفتگوی هم ...
forum.hammihan.com › ... › ازدواج و تشکیل زندگی مشترک › مطالب مفید ازدواج
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون.
دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟
www.amazing.ir/1392/06/13/دلایلی-که-دختران-شما-را-قبول-نمی-کنند؟/
دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟ بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما این دختر ردتان کرد. برای همه ما در نقطه‌ای از زندگی‌مان این اتفاق ...
عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل - فرارو
fararu.com/fa/news/204926/عوامل-گرایش-دختران-مجرد-به-مردان-متاهل
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از دختران یا زنان مطلقه‌ای که با مردان متاهل ارتباط دوستی برقرار .... میده که خانومای شما هم با کس دیگه ای تو رابطه اند که به شما توجه نمی کنند. ...... فک میکنم یکی از مهمترین دلایل مشکلات مالی اقایون مجرد باشه . ... اگر قبول دارید که شما مردها انسانید، اینقدر با افتخار و راحت مسئولیت کاراتون رو به عهده ی خانوم ها نندازید!
توصیه‌های شهاب مرادی به دختران مجرد سن بالا - فرارو
fararu.com/fa/news/150869/توصیه‌های-شهاب-مرادی-به-دختران-مجرد-سن-بالا
۴ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از زمان دبيرستان خواستگاراني داشتم ولي به دلايل زير هنوز ازدواج نکردم: ... من که به عنوان يک خانم نمي توانم پا پيش بگذارم و خودم دنبال همسر بگردم حتي ... که خدای ناکرده مشروب خور باشه و حاضر هم نیست توبه کنه اون دختر باید قبول کنه؟ ... از خدا بخواهید که همسری مناسب و لایق نصیب کند که لیاقت شما را داشته باشد.
آهای آقا پسر ، دختر خانوم ، چرا ازدواج نمی کنی ؟ - وب سایت ...
mohammadrahimi.ir/2014/06/25/not-married/
۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - Tagged with: ازدواج پسر چرا جوانان ازدواج نمي كنند دختر محمد رحیمی مشکلات ..... ولی خانم میترا قبول داشته باشید که شما دخترا هم توقعاتتون خیلی ...
علت نگاه هایش چیست؟ - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
www.hawzah.net/fa/Magazine/View/4892/5042/44444/علت-نگاه-هایش-چیست
مشکلی دارم که می خواهم با شما در میان بگذارم. ... یکی از این دلایل، نماز اول وقت رفتنش بود. ... اگر واقعاً به من علاقه پیدا کرده است، پس چرا چیزی نمی گوید و کاری نمی کند؟ ... این را هم بگویم که دو بار دیدم که با دو دختر صحبت می کند. ... الان طوری شده ام که غیر از او، هیچ مردی را قبول ندارم و هر کس هم که به خواستگاری من بیاید، قبول نمی کنم.
چرا خواستگار ندارم | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره
www.moshavereh.porsemani.ir/content/چرا-خواستگار-ندارم
گاهي با ديدن دختران فاميل كه از من كوچكترند و ازدواج به موقع كردند و داراي بچه هم هستند، ... برد شكي نيست، اما نمي دانم چرا دختري كه تحصيلات بالا دارد بايد محكوم به تنهايي باشد. ... قبل از پرداختن به موضوع اصلي شما يعني دلايل خواستگار نداشتن تذكر چند نكته ضروري است. ..... به نظرمن اینابهونه است برای قبول نکردن مسئولیت زندگی.
توصیه های شهاب مرادی برای ازدواج دختران مجرد سن بالا - ...
www.khabaronline.ir/detail/294906/society/family
۳ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چندی قبل دختر جوانی که به دلیل ازدواج نکردن تا سن 37 سالگی با ... از زمان دبيرستان خواستگاراني داشتم ولي به دلايل زير هنوز ازدواج نکردم: ... نياز عاطفي دارم که ازدواج کنم اما نمي توانم از معيارهايم پايين بيايم که ... از خدا بخواهید که همسری مناسب و لایق نصیب کند که لیاقت شما را داشته باشد .... شما اول خدارو قبول کن .
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318
۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شنیدن بعضی جملات مرد ها را ویران می کند و جملاتی که مردان را دیوانه میکند! ... چون مردی هیچ حرفی نمی زند دلیل نمی شود که اصلاً به شما گوش نمی کند. ..... وقتی او دلایلش را برای این حس بیان می کند، می بینیم که او تنها به موضوعاتی اشاره ..... قبول.ولی خیلی وقتا مردا درک نمیکنن و احساس میکنن اگه به ما بگن دوست دارم ما ...
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - آفتاب
aftabnews.ir/vdcjaaevvuqeahz.fsfu.html
۲۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فکر نکردید که گفتن این قضیه و شرح دلایلش رابطه آن‌ها را خراب کند؟ ... آن زمان من تازه جدا شده بودم و اصلاً نمی‌ خواستم وارد یک رابطه جدید عاطفی بشوم. ... من گفتم اگر شما دارید یک شرایط کاملاً حلال را با همچین شرایطی قیاس می‌کنید، ... من این را قبول دارم که برای شرایط خیلی خاص است، مثلاً دختر باکره تا وقتی از سن ...
چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟ - Bartarinha.IR | ...
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
در اینجا به 10 مورد اشاره می کنیم که شاید بعضی از آنها شما را متعجب کنند. ..... چرا کارشناسان به برسی علل خیانت مردان نمی پردازند اگه مرد خیانت نکنه زن هم نمی کنه ... كه با مثلا 700-800 تومان حقوق زندگي مي كند بايد قبول كند كه چاره اي جز تحمل زن خائن ...
درددل اصلي دختران وپسران آماده ازدواج! - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/140189/درددل-اصلی-دختران-وپسران-آماده-ازدواج
۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - البته او به هيچ وجه حاضر نمي شد در اين باره مصاحبه کند اما وقتي پاي .... محمد ۲۸سال دارد و در يکي از اداره هاي دولتي کار مي کند او درباره اين که چرا .... من یک پس 23 ساله هستم که چند ساله می خوام ازدواج کنم ولی به دلایلی ...... اگر واقعا یک فرد برازنده و مناسب شما باشد، خودش و خانوادش، شما را همانطور که هستید، قبول می کنه و ...
رازهايي در مورد مردان و زنان
manandwoman.blogfa.com/
آقایون معمولاً اعمال محبت آمیز خود را فراموش نمی کنند و متوجه نمی شوند که خانم دیگر هیچ تمایلی به ... الف) مادر – چرا که او خانمی است که شما را به دنیا آورده و بزرگتان کرده. .... که بروز چنین رفتاری در هیچ مرحله ای از رابطه برای طرف مقابل به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد. ... اما برخی از متاهل ها به دلایل مختلف این نماد را همیشه به همراه ندارند.
مردها چطور انتخاب می کنند؟ زن زیبا یا باهوش - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../how-men-choose-beautiful-woman-or-intelligent.html
محققان اعتقاد دارند که مردها به خاطر دلایل بیولوژیکی طالب زیبایی هستند. ... حتما شما هم دوست دارید که با مرد آرزوهایتان وارد یک رابطه عاشقانه شوید حتما شما هم دوست ... وقتی در سال ۱۹۳۹ از مردها سؤال شد که آیا قبول می کنند همسرانشان با حقوقی معادل ۵۰ ... (البته تحقیقات نشان میدهد که مسائل مالی زنان را هم نگران نمی کند و تقریباً ۸۰ درصد ...
چرا دخترها و زن ها بی حجاب می شوند؟ | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/79155
۲۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حرف مفت تو می زنی که عقلت به اندازه بچه هم کار نمی کند ...... سلام نماز و روزه شما مورد قبول در گاه حق باشه انشالله من یه دختر 15 ساله هستم وقتی تو ...
۸۷ درصد پسر‌ها به خاطر بدحجابی دختران ازدواج نمی‌کنند!/ ...
www.fardanews.com/.../۸۷-درصد-پسر‌ها-به-خاطر-بدحجابی-دختران-ازدواج-نمی‌کنند-مهم...
۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۸۷ درصد پسر‌ها به خاطر بدحجابی دختران ازدواج نمی‌کنند!/ مهمترین ... وقتی که دختران و پسران مجرد، تمایلی به ازدواج ندارند/ روابط دخترها و پسرها ... اما وقتی که یک پسر تا این سن، عمرش را به بطالت گذرانده باشد برای من قابل قبول نیست. ..... خوب با تفسیری که شما کردید حجاب و آزاد کنید مشکل ازدواج جوانان درست میشه.
زن و شوهر های ایرانی چرا بهم خیانت میکنند – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/زن-و-شوهر-های-ایرانی-چرا-بهم-خیانت-میکنن/
دلایل زیادی وجوددارد که آنها را به طور خلاصه ذکر می کنم اما نمی توان برای آنها ... اگر مردی خیانت کند، گفته می شود شیطنت کرده است اما در مورد زن می گویند مشکل ...... مشکل داره بنظرم وقتی شوهر بطور علنی خیانتش رو اعلام میکنه و قبول داره که شما همه چیزت ...
قلب عاطفی مرد کجاست؟ ( برای خانم ها ) :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/780
بعضی از خانم ها که نوع خلقت مردها رو نمی شناسند نادانسته انتقادهای نابجایی ... در جواب چنین خانم هایی باید بگیم که چون شما بلد نیستی قلب عاطفی اون رو تسخیر کنی ! .... دلخورند بدونند که باید واقعیت خلقت شوهرشونو قبول کنند چون خلقت مرد به گونه ای ..... اصلا خیــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی دلایل بیشتری هست که باعث شده ملت عاشق ...
تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟ ...
www.mardoman.net/family/دلایل-حس-تنفر-از-والدین-در-فرزندان
دیگران والدین یا خانواده ما هرگونه که باشد ویا هر گونه که فکر کنند ما باید حق خود را از .... بود بابامو انداخت بیرونو من رو قبول نکرد هنوز خیانتای ک دیدم کتکایی ک خورده بودم .... بگو شما که اینقدر خودخواهید که حتی نمی تونید هم دیگه رو تحمل کنید چرا منو زاییدید. ... یک سری کلیپ توی یوتیوپ هست که یک دختر سه چهار ساله پدر ومادر ها رو ...
میگنا - چرا خانم ها بعد از ازدواج خیانت می کنند؟ - پایگاه خبری ...
www.migna.ir/vdccpeqs.2bqxs8laa2.html
در اینجا به ۱۰ مورد اشاره می کنیم که شاید بعضی از آنها شما را متعجب کنند. .... اگرچه همه‌ی زنان برای انتقام‌جوئی از همسرشان به آنها خیانت نمی‌کنند، ولی بیشتر احساس ... حرفتو درمورد دویاسه تازن گرفتن قبول اصلاندارم خودت بایدازتعدادمثبت ومنفی هایی ...
طرز برخورد با افرادی که شما را تحقیر میکنند
vista.ir/article/314882/طرز-برخورد-با-افرادی-که-شما-را-تحقیر-میکنند
باید توجه داشته باشید که افرادی که شما را تحقیر می کنند و قصد آسیب رساندن به شما ... شاید این افراد از دیگران انتقادهای سازنده ای کنند، اما هیچ گاه آنها را تحقیر نمی کنند. ... اگر به توصیه های آنها گوش کنید و هدیه های مسمومشان را قبول کنید، با این کار .... که دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در مسابقات MMA ارمنستان حضور دارد و به ...
راهکاري براي تقويت روابط مادر و دختر - عصرایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
بعضي از دختران شکايت مي کنند که مادر فقط انتظار اطاعت محض دارد و بعضي از مادران شکايت مي کنند که دخترشان هرگز متوجه منظور آن ها نمي شود. ... مهم‌ترین دلایلی كه باعث به‌وجود آمدن خدشه در رابطه میان مادر و دختر می‌شود این است كه آنها به لحاظ ... اگر شما اجتماعی و دخترتان كمرو و خجالتی است به این ترتیب شما باید قبول كنید كه دخترتان ...
نشانه های عشق شدید مردان به زنان - عصرایران
www.asriran.com › عصرايران دو › پیامک
آقايان بيشتر با رفتارهاي‌شان به شما نشان مي‌دهند كه چقدر به شما اهميت مي‌دهند و چقدر شما را دوست دارند. ... نگراني‌اي براي شما پيش نيايد نه‌تنها در مورد كار با شما صحبت نمي‌كنند بلكه با ... گاهي پيش مي‌آيد كه به دلايل مختلف غذايي را درست كنيد كه خيلي خوشمزه نباشد و .... دوست دارد او را باور كنيد و قبول داشته باشيد كه حرف‌هايش منطقي است.
چرا پیامبر خدا آن همه زن داشته؟
mohammadwomen.blogfa.com/
اين مساله به آيات متفرقه زيادى از قرآن كريم ارتباط پيدا می كند كه اگر ما بخواهيم بحث ... چنين حالتى حكايت نمی كند(2) و عملا نيز ديديم كه بعد از دختر بكر، با بيوه زن و بعد ... را می خواهيد بدانيد كه خداى عز و جل براى زنان نيكو كار شما اجرى عظيم آماده كرده است. .... تفاوت سن ميان مرد و زنى كه با هم ازدواج مى كنند، در جوامع بدوى، قابل قبول بوده، ...
طلبه پاسخگو/ پرسش از شما پاسخ ازما - آيا زن شوهر دار بخاطر ...
www.t-pasokhgoo.ir/.../1281-آيا-زن-شوهر-دار-بخاطر-رفع-نیاز-جنسی-اش-ميتواند-ص...
۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من او را دوست دارم و نمي خواهم تركش كنم چون وجدانم قبول نمي كند حالا كه ...... چرا مردایی که زن دارن به هر دلایلی میتونند ازدواج موقت کنند و جزء خیانت به زن ...
اصول تربیتی کودک زیر 7 سال | مرکز ملی پاسخگویی به ...
www.pasokhgoo.ir/node/82649
۲۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اما بنا به دلایلی این کار را نمی کند و با شروع برنامه کودک به مادرش می گوید: « می توانم .... به کودکان خود آموزش دهید که شما می خواهید که آنها چگونه عمل کنند. ..... با این که در هیچ روایتی ندیده ایم که دختر بچه ها پیش از سن بلوغ ، به حجاب .... اغلب کودکانی که در قبول احساسات خود مشکل دارند، به طور تکراری و مداوم حادثه را ...
دلیل زشت شمردن صیغه چیست؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/2176
۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و صیغه را با همین معیار محکوم می کنند چرا که در آن اغراض جنسی وجود دارد. ... همچنان که نمی توان کمونیسم جنسی را پذیرفت و اجازه داد روابط کثیف و خیانت بار در جامعه رایج شود. .... این چیزی که شما فرمودین نگه داشتن عده است که مختص زن است. ..... خود اهل سنت هم قبول دارند ولی به جای تحریف، کلمه سنت را به کار می برند.
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مشاور ازدواج آنلاین و مشاوره اینترنتی همراه همیشگی شما در تمام لحظات. .... وجود داره اما به دلایلی از جمله شرایط کاری ایشون که نصف ماه رو شهر دیگه ای ... خواهرم نمی توان آدم ها رو زود شناخت مثل من چندین مورد دختر مذهبی انتخاب .... بسیاری از دختران جوان که تازه ازدواج می کنند به دلیل یک ترس .... ولی اینطوری که قبول نمیکنن؟
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
من عاشق یه نفر بودم یعنی هنوزم دوستش دارم اما بنا به دلایلی باید و میخوام فراموشش کنم و تا حدود زیادی هم موفق شدم ... لذا هرگز در مقابل وسوسه های شیطانی که شما را ترغیب به رابطه ی مجدد می نماید ... دختر و پسری که قبل از خواستگاری با هم ارتباط برقرار می کنند ، به دلیل علاقه ای که بین آنها ایجاد می شود ، عیب های همدیگر را نمی بینند و ...
چرا دعایمان برای ازدواج نمی گیرد - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=191793
۳ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دختر خانمی دانشجو، سؤال می کند سن ازدواج من از خط قرمز هم عبور کرده، خواستگار ... یعنی اگه یه امام میومد خواستگاری شما قبول نمی کردی به این دلیل که ...
10 سؤالي که بايد از همسر بي وفاي خود بپرسيد
www.irantravels.ir/FunNews.aspx?FID=63
و اين هم دلايلي که شما به محض اطلاع بايد در زندگي خود به کار بنديد؛ ... از خود نشان نمي دهد و به همسرش مي گويد که ديگر نمي خواهد هيچ چيز در مورد اين دختر بشنود. ... در آنها شديد است که پس از اولين اشتباه ديگر طاقت نمي آورند، قبول مي کنند که مرتکب عمل ...
بعد از رابطه جنسی، با دوست دختر ازدواج نمی‌ کنند
www.afkarnews.ir/بخش.../152064-بعد-از-رابطه-جنسی-با-دوست-دختر-ازدواج-نمی-کن...
۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی میتواند .... من با نظر شما موافقم چون کم تر پسری پیدا میشه عشق ما دخترا رو باور کنه ... هیچ پسری نمی فهمه که دختر فقط در نهایت عشق هست که حاضر میشه خصوصی ... دخترا فرشتن هیچ وقت نمیخواین قبول کنین… ..... دلایلش هم مشخصه.
ارتباط قبل از ازدواج با عشق برای شناخت بیشتر
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=28...05...
خیلی خانم ها قبلا ارتباط داشته اند و حالا تردید کردند و اعتمادشان از همدیگر سلب میشود . ... این رابطه سالم و مشروع قابل قبول شرع است مثل دو تا همکار که در سر کار با هم سلام و علیک ... خیلی ها را ما سراغ داریم که میگویند به خطا نمی روییم و رفته اند و شما باورتان نمیشود . .... آیا ارتباط دختر و پسر قبل از ازدواج ، به قصد ازدواج اشکال دارد ؟
خم گیــــــسو - پاسخ:چطور میشه فهمید پسری تمایل به ازدواج داره ؟
khamegeiso.blogfa.com/post-239.aspx
شاید شما با خودتان بپرسید که چطور می توان فهمید که یک پسر یک دختر(و یا نامزدش) را ... و دوم اینکه با طرح این پیشنهاد می خواهد به پاک بودن شما پی ببرد و اگر شما پیشنهاد او را قبول ... باشد مطمئن باشید که اگر در خانه ای کاه گلی هم زندگی کند، آن را از شما پنهان نمی کند. ... ولي پسرا عموما به خاطر يكي از دلايل زير از دخترا خوشش ميا د.
دل نوشته ها - سمت خدا
samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=37...
دلنوشته ها جایی است برای کسانی که فکر می کنند گفتگو درباره مسائل معنوی با .... کردم اما نمی دونم چرا جوابمو نمی ده اگه می تونید کمکم کنید وبرا م دعا کنید که دیگه نمی ... خدایا رحم کن به دختر پاک و بیگناهم خدایا نزار زندگیم ازهم بپاشه دخترم گناه داره ..... تورو خدا شما حداقل جواب بدین دلم خوش بشه یکی حرفم رو تواین دنیا شنیده دمتون ...
مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
www.mouood.org/home/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همۀ شیعیان به این حکم عمل کردند و هیچ کس مبتلا به وبا نشد. ..... منم ی دختر 25ساله که مادرم از دست دادم و کسی ندارم برامردعا کنه پس تویی که ... من که زندگی مشترکم رو با زیارت شما شروع کردم، چرا به دادم نمی رسید؟ ..... یک سال نیم پیش تویک ارکان دولتی قبول شدم تمام کارم تموم شد منتظرحکم بودم که گفت بودجه تموم ...
طالع بيني زنها
www.khab.oshagholhosein.ir/______________10.htm
هنگامي که پسر پيشنهاد اشنايي مي ده نمي شه فهميد که نيتش چيه چون ممکنه قصدش ... براي فريب دخترها استفاده مي کنند تا پسر عملا قدم جلو نذاشته نمي شه اطمينان کرد که ... بگه و هدفش ازدواج باشه قبول مي کنه و بعد شروع شما هم بايد مواظب باشيد که اولا ارتباط ... دلايلي که به ميان مي آورند عبارتند از : تو اگر من رو واقعا دوست داري بايد اين ...
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه ...
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
از مطالب بسيار ضروري كه حاصل تلاش شما عزيزان است كمال تشكر و قدرداني را دارم. .... باشد كه در پي آرامش روحي است و چون همسر ندارد و نمي تواند اين آرامش روحي را كسب كند دائما ..... اين جمله ايست قصار از زبان مفلوكي چون من كه از يك سو همه او را دختري با وقار ، قاري .... و بيد بگم كه تا الان به جز من يكي ديگه هم اعلام موافقت كرده و اگر شما قبول ...
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com › کامیابی
۱۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نشانه های اصلی که زمان پایان یک رابطه را مشخص می کنند. ... گاهی به جای اینکه او را همان طور که هست بپذیریم به دلایل واهی سعی در تغییر و ... ناگهان می بینی که هر دو یکی شده اید و این به نفع هیچ یک از شما نیست. ... ۸)وقتی می بینی طرف مقابلت هیچ تلاشی برای ادامه ارتباط نمی کند! ..... اصلا این نوشته رو قبول ندارم.
فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
اگر کسی به کلام شما توجه نمیکند سعی نکنید که حرفتان را عوض کنید.لحنتان .... کسی که کوچکترین قسمت رازی را فاش کند بقیه آنرا هم نمی تواند حفظ کند. ..... اگر دختر اشپزی همان حمال شهر سراغت خواهد امد ..... شده ولی مطمعنن تا اخرش اینجوری نمیمونه علم که پیشرفت کنه ادم با فکرش خدارو قبول میکنه اینجوری غیر ممکنه ایمانش کم بشه.
سنگ صبورمشاوره تلفنی صدای سلامت
moshavercard.com/سنگ-صبور/
سنگ صبور جایی است برای گفتن حرفهایی که به کسی نمی توان گفت. ... اما نمیتونم کنارت باشم،(اون دوست دختر نداره که بگم به حاطر اون,)،اصلا نمی دونم دوسم داره یا نه ? ..... که توی دانشگاه داشتی رو قبول دارم و گفتم که نمی تونم توی شهر شما زندگی کنم و .... و فقط در حد یه دوست منو میبینه که فعلا هم به همین دلایل اصلا رابطه ای نداریم.
مردها را بهتر بشناسید - زن /مرد/عشق.تنفر.جوانی.تفاوتها.طلاق ...
robabnaz7.persianblog.ir/tag/مردها_را_بهتر_بشناسید_(روان_شناسی_مردان
۳ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شما را ابدی تصور می کنند به این لحاظ به راحتی شما نمی توانند به محیط ... باید به مردها بفهمانیم که مورد قبول هستند، آن موقع انتقاد یا پیشنهاد را می ...
چگونه هر دختری را تحت تاثیر قرار دهیم - شهر اینترنتی - ...
online-city.persianblog.ir/page/girls
در ضمن من آدمیم که خیلی دور و برم دختر نبوده تا حالا و نمی تونموقتی با یک دختر .... ببینید عزیزای من، قبول دارم که بعضی وقت ها شما با دخترهایی مواجه خواهید شد که تا .... این دست از خانم ها تصور می کنند که تمام ناخوشی های زندگی از مردها نشئت می گیرد ...
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین ...
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
سوال 5575 - سلام وخسته نباشیدخدمت شما،من همسرم ذاکرهستن وازشاگردان شما .... جدا شويد البته در ابتدا به او گوشزد كنيد اگر قبول كرد و ترك اعتياد كرد كه چه بهتر اگرنه از او ... سوال 5165 - سلام علیکم، مدت ده سال است که ازدواج کرده ام و صاحب اولاد نمی شوم و ...... مثلا یک پدر به دختر خود چگونه باید محبت کند و یا یک برادر به خواهر خود یا هر ...
رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد ...
forum.moshaver.co/f24/رازهـایی-در-مورد-مــردان-کـه-بهـتر-است-خــانم-هـا-بــداننـد-53/
۸ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از دلایل اختلاف انهاست. ... کلماتی مثل "تو” و "چرا” مردها را وارد وضعیت تدافعی می کند . ... وقتی که او شما را خوشحال نمی کند این یک شکست است . ...... اگر بتوانید این روحیه عقب نشینی مردان را قبول کنید دیگر از همدردی نکردن مرد آزرده ...
هر کی ما را رها میکنه میگه "تو دختر خیلی خوبی هستی ولی...." - ...
doctorshiri.com/fa/content/13161/هر-کی-ما-را-رها-میکنه-میگه-تو-دختر-خیلی-خ/
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ۴- خیلی از دخترهامون ، دانش کافی انتخاب همسر که پیدا کنند و ... پسران امروز ، ازدواج نمیکنند ؛ نمی تونند یا نمیخواهند؟ ..... نظر شما رو در مورد برخی دخترها واقعا قبول دارم که ذلیل پول هستن ولی ..... یادمه گفته بودین که از روی تنهایی، نیاز، کاریه که همه انجام میدن یا چون دوستم ازدواج کرده و از این دست دلایل ازدواج نکنین…
چیزهایی که مردان می خواهند هر زنی بداند!!! - آي بانو - پایگاه ...
ibanoo.ir/سلامت-روح/چیزهایی-که-مردان-می-خواهند-هر-زنی-بداند.html
وقتی که او شما را خوشحال نمی کند این یک شکست است . ..... رفت و آمد نداریم حرف نمی زنه افسرده است آخه تا کی یک دختر 18 ساله بودم حالا 57 ... دوستش دارم ولي به دلايل خاصي نميتونم باهاش باشم ولي با سردي من اون هنوزم بهم ... قبول نمیکنه منم حق دارم.
سری دوم پاسخ سوالات شرعی در زمینه مسائل جنسی و زناشوئی
www.tanzimekhanevadeh.com/legal-questions/901-1391-06-13-09-06-03
2- در صورت تمایل و اصرار شوهر بر بچه دار شدن، زن نمی تواند قبول نکند. ... اگر دختر رشیده عاقله باشد می توان به حکم مرجعی دیگر رجوع کرد و از پدر اجازه نگرفت .... انسان های عادی هم که مشکل شما را ندارند به دلایل مختلف نمی توانند ازدواج کنند و تا آخر عمر ...
چرا آقایان اشتباهات خود را قبول نمی‌كنند؟ - که
www.irannaz.com/news_detail_1722.html
این بار قصد داریم تا شما عزیزان و خوانندگان خوب و همیشگی‌مان را با چندین نكته از زندگی مردان آشنا كنیم مردان از قبول بسیاری از رفتارهای خو چرا آق.
هفت راه برای اینکه دیگران از برقراری ارتباط با شما لذت ...
digiato.com/article/2014/11/04/7-راه-برای-اینکه-دیگران-از-شما-خوششان-آی/
۱۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما وقتی بحث در مورد چیزهای غیر قابل قبول شروع شد، به جای مخالفت ... بسیاری از ما عاشق آن لحظه ای هستیم که شخص مقابل اشتباه کند و سریعا اصلاحش کنیم. ... رابین می گوید یکی از دلایلی که اعتماد میان دو نفر شکل نمی گیرد، ...

جستجوهای مربوط به دلایلی که دختران شما را قبول نمی کنند؟

پسر عاشق چه جوریه

نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور

از کجا بفهمیم پسری دوستمان دارد

دوست پسرم منو میکنه

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد

شوهرم منو خیلی میکنه

چطور بفهمم دوستم داره

شوهرم منو نمیکنه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,286
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,457
  • بازدید ماه : 4,457
  • بازدید سال : 382,068
  • بازدید کلی : 4,161,846