loading...
جدیدترین های اینترنت
الهام سیرجانی بازدید : 239 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟


ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در رابطه با تساوی دقایق پیش تیمش برابر اروتون صحبت کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در حالیکه تا لحظات پایانی با تک گل زلاتان از حریف پیش بود، در نهایت از روی ضربه پنالتی دروازه خود را باز شده دید و به تساوی قناعت کرد.

 

تساوی برابر اورتون: "هیچ نظر و فکر خاصی در مورد این دیدار ندارم. ما تیم برتر زمین بودیم و نتیجه ای در نهایت به دست آمد، هرگز انعکاس دهنده شرایط و عملکرد دو تیم در زمین نبود. ما باید تلاش خود را در راهی که در آن قرار داریم بیشتر کنیم. حتی بازیکنانی مانند فیل جونز و روخو که در 2 سال گذشته عملکرد خوبی در این باشگاه نداشتند نیز امشب بهترین بازی ممکن را از خود ارائه دادند.

 

 

 

 

عملکردی که در  بازی گذشته که دیدارهای دشواری نیز بودند داشته ایم قابل قبول بوده و من از روند منچستریونایتد و نمایش تک تک بازیکنانم راضی هستم".

 

دلیل بازی دادن به میخیتاریان در ترکیب ثابت: "میخیتاریان و مارسیال بازیکنانی هستند که قابلیت انتقال توپ از دفاع به حمله و ارسال پاس های مناسب در پشت مدافعان حریف را دارند و به همین دلیل من از آنها استفاده می کنم".

 

تعویض مرگبار فلینی: "آیا شما بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟ دلیل این سوال شما را متوجه نمی شوم زیرا پاسخ کاملا واضح است".

 

 

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟ | طرفداری

https://www.tarafdari.com/.../مورینیو-آیا-بیشتر-از-من-فوتبال-را-می-...
۹ ساعت پیش - ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در رابطه با تساوی دقایق پیش ... تعویض مرگبار فلینی: "آیا شما بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/.../مورینیو-آیا-بیشتر-از-من-فوتبال-را-می-فهمید
۹ ساعت پیش - مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟ ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در رابطه با تساوی دقایق پیش تیمش برابر اروتون ...

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می‌فهمید؟ | برترینها | ...

khabarone.ir/news/.../مورینیو:-آیا-بیشتر-از-من-فوتبال-را-می-فهمید؟
۹ ساعت پیش - ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در رابطه با تساوی دقایق پیش ... تعویض مرگبار فلینی: "آیا شما بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟

وب سایت رسمی آخرین خبر | مورينيو: آيا بيشتر از من فوتبال ...

akharinkhabar.ir/sport/3128974
۱۰ ساعت پیش - ورزش 3/ ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي منچستريونايتد در رابطه با تساوي ... تعويض مرگبار فليني: "آيا شما بيشتر از من فوتبال را مي فهميد؟

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟

baznashr24.com/.../مورینیو+آیا+بیشتر+از+من+فوتبال+را+می+فهمید
۱۰ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در حالیکه تا لحظات پایانی با تک گل زلاتان از حریف پیش بود، در نهایت از روی ضربه پنالتی دروازه خود ...

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟ - ورزش 24

varzesh-24.ir/news/.../مورینیو+آیا+بیشتر+از+من+فوتبال+را+می+فهمی...
به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در حالیکه تا لحظات پایانی با تک گل زلاتان از حریف پیش بود، در نهایت از روی ضربه پنالتی دروازه خود را باز شده دید و به ...

مورینیو: آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید؟ : تبریز ...

www.tfnews.ir/postfoot.php?...مورینیو:-آیا-بیشتر-از-من-فوتبال-را-می...
۱۰ ساعت پیش - به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در حالیکه تا لحظات پایانی با تک گل زلاتان از حریف پیش بود، در نهایت از روی ضربه پنالتی دروازه خود ...

مورینیو آیا بیشتر از من فوتبال را می فهمید - مجله جدیدترین ها

jadidtarinha.net/search/?q=مورینیو+آیا+بیشتر...من+فوتبال...می+فهمی...

۱۰ ساعت پیش - به گزارش \"ورزش سه\"، امشب منچستریونایتد در حالیکه تا لحظات پایانی با تک گل زلاتان از حریف پیش بود، در نهایت از روی ضربه پنالتی دروازه خود ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 522
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,304
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,475
  • بازدید ماه : 6,475
  • بازدید سال : 384,086
  • بازدید کلی : 4,163,864