loading...
جدیدترین های اینترنت
الهام سیرجانی بازدید : 105 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (0)

منتخب جملات سرمربی استقلال


از مشکلات همیشگی سرمربی استقلال واکنش‌های رسانه‌ها به صحبت‌های او در نشست‌ها و مصاحبه‌های مطبوعاتی بوده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی پس از برد مقابل پدیده جملاتی به زبان آورد که مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت. او که باوجود پیچیدگی‌ها ذهنی ساده دارد، در آرایش کلمات به اندازه فوتبال متخصص نیست و البته تمایل او به صحبت و به زبان آوردن حرف‌های مهم باعث اشتباهات مکررش شده است.


منصوریان که یک فعال اقتصادی موفق و یک فوتبالیست و مربی سرشناس است باید روی این قسمت از ویژگی‌های خود کار کند. چراکه او مهمترین چهره رسانه‌ای یکی از دو تیم اصلی فوتبال ایران است و طبعا جز چند چهره اصلی فوتبال که زیرذره‌بین روزنامه‌نگاران و شهروندان قرار دارند.


 منتخبی از جملات خبرساز منصوریان در این فصل را می‌خوانیم:


 البته کسانی که زاویه داشته اند با خودشان هم زاویه داشته اند و فقط من بودم که با هیچ کسی زاویه نداشتم.
*آخرین جملات علیرضا منصوریان در اولین نشست خبری او بعد از حضور در استقلال. جمله ای که امتیازش آن وقت ها به حساب او منظور نشد!

 


 من در نیمه اول از بازیکنانم راضی هستم در نیمه دوم هم نه اینکه راضی نباشم از تلاش‌ بازیکنانم راضی هستم آنها تلاش‌شان را کردند اما به خاطر نوع بدنسازی بدن بازیکنان سنگین بود و هنوز به فضای فرشینگ نرسیده‌‌ایم.
*اشتباهی که سوژه مناسبی برای منتقدان منصوریان فراهم کرد. اشتباه منصوریان در استفاده از یک واژه انگلیسی باعث شد تا سرمربی آبی ها که در توجیه دلیل افت بدنی استقلالی ها برابر نفت تهران صحبت می کرد  سوژه هواداران تیم رقیب شود.

 


در نشست‌های بعد از مسابقه معمولا خبرنگاران جوانی به نشست می‌آیند و یک پسر ۱۸ ساله من را نقد می‌کند. در حالی که من دوست دارم اگر قرار است نقد شوم و سؤال فنی از من پرسیده شود توسط خبرنگاران استخوان خرد کرده باشد که عقبه‌ای دارند.
*منصوریان این جمله را در پاسخ به اصرار خبرنگار در پرسیدن سئوالات چالشی بعد از بازی نفت آبادان به زبان آورد.

 

 

 


همین الان برای دستیاری در لیگ یک انگلیس پیشنهاد دارم و می توانم نیم فصل به یک تیم لیگ یکی انگلیس بروم ولی می خواهم در تیمی مانند استقلال که رویای بچگی من بود به رویایی که در سر داشتم، برسم.
*و عجیب ترین جمله منصوریان در 6 ماه حضور در استقلال که تا مدت ها باعث شد با  انتقاد روبرو شود. هر چند بعد از این صحبت ها منصوریان گفت که بسیاری از دوستان واقعی خود را شناخته اما قطعا این جمله، نامزد جالب ترین جمله فوتبال ایران در سال 95 خواهد بود.

 

سه امتیاز بازی جام حذفی را برداریم و به مرحله بعد صعود کنیم.
*استقلال باید برابر صبای قم قرار بگیرد و علیرضا منصوریان پیش از شروع بازی جمله عجیبی را به زبان می آورد. سرمربی استقلال در ارزیابی اش از بازی می گوید که در دیدار برابر صبا به دنبال سه امتیاز است و البته قطعا فشار بالای حضور در استقلال باعث شده تا فراموش کند که در جام حذفی سه امتیاز و تک امتیاز معنایی ندارد.

 


اصلا گریه نکردم. من کلا سه بار گریه کردم. برای ناصرخان، غلامحسین خان و برای منصورخان که این آخری در خلوت بود.
*زمانی که از منصوریان سوال شد که آیا در اهواز گریه کرده است، او پاسخی جالب داد. سرمربی آبی ها در جوابی جالب گفت که تنها سه بار در فوتبال گریه کرده و البته یکی از آنها در خلوت بوده است.

 


از عملکرد بهنام راضی هستم و به نظرم این بازیکن را می توان مثل مهدوی کیا در پست دفاع هم گذاشت.
*برزای بعد از تغییر پست به سمت راست دفاع استقلال منتقل شد و نمایش خوبی داشت تا منصوریان اینگونه سرمست از نمایش مدافع خوب خود صحبت کند. سرمربی آبی ها البته در بازی های بعدی هیچ وقت به برزای اعتماد نکرد تا فوتبال ایران از یک مهدوی کیای جدید محروم شود.

 


طراحی تمرین تیم ملی دست ما بوده و من مربی جدیدی را به کادرفنی اضافه نمی کنم.
*واکنش عجیب منصوریان به شایعه اضافه کردن دستیار جدید به کادرفنی. جنس این اظهار نظر منصوریان با بقیه صحبت های او فرق می کند و باید دید که آیا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز در برابر چنین اظهار نظری واکنش نشان خواهد داد یا خیر.

 


زیرک هم معنی مثبت دارد و هم منفی، زیرک کلمه بدی است. مثل این می‌ماند من به شما بگویم باهوش یا موذی. من کلمه زیرک را دوست ندارم.
*زمانی که یک خبرنگار سرمربی استقلال را با واژه زیرک خطاب کرد، منصوریان با لحنی تند چنین واکنشی نشان داد.

 

 

مسئله مهدی رحمتی را پردازش نمی کنم.
*سرمربی استقلال در روزهای منتهی به بازی با تراکتورسازی به شدت تحت فشار است و برای فرار از صحبت کردن درباره حاشیه های کاپیتان این تیم، ترجیح داد تا این جمله عجیب را به زبان بیاورد.

 


در اینجا به جزییات بیشتر پردازش می کنیم ...
*دومین پردازش متوالی این بار پس از بازی پدیده. واژه ای که حالا به شناسنامه کلامی او تبدیل شده است.

 

 

 

www.indeed.com/q-Job-Coach-l-Independence,-MO-jobs.html
Jobs 1 - 10 of 1254 - 1254 Job Coach Jobs available in Independence, MO on Indeed.com. one search. all jobs. ... Windstar Lines, Inc. - Kansas City, MO ...

Accept-Independence - Lead Coach Mentor

leadcoachmentor.com/accept-independence/
Take, for example, the fortune which says “Accept your independence and use it wisely”. We value independence. From an early age we want to be independent ...

Former Independence coach sentenced on sex abuse charges | News ...

wcfcourier.com/...independence-coach-sentenced...abuse.../article_2332...
Feb 1, 2006 - INDEPENDENCE (AP) - A former assistant basketball coach at Independence High School will receive daily treatment as a sex offender for ...

ONE Bus / Independent Bus - Coach USA

www.coachusa.com/onebus/
Orange, Newark, & Elizabeth Network. ONE / Independent Bus keeps you on the move with our local transit bus routes. Look for your town in the search engine ...

4th of July Holiday (Independence Day) | Concord Coach Lines

https://concordcoachlines.com/4th-july-holiday-independence-day/

Searches related to Coach sentences of independence

independent coach bus company

independent coach corporation hewlett, ny

independent school bus company

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,156
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,119
  • بازدید ماه : 38,777
  • بازدید سال : 308,819
  • بازدید کلی : 4,088,597