loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 37 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت سازه های پیش ساخته




قیمت : 17900

خرید و دانلود

مقدمه

به طورکلي ساختمانهاي پيش ساخته، يکي از آخر ين محصولات ومتدهاي ايجاد و گسترش واحدهاي مسکوني است که مي تواند جوابگوي احتياجات مديريت براي ايجاد توازن درازدياد جمعيت، همراه باامکانات رفاهي باشد.

    اين صنعت در دهه هاي اخير چنان پيشرفت داشته كه نه تنها بر كيفيت بالا ، تقليل هزينه، سرعت احداث و راحتي آسايش مورد نياز را در حد استاندارد تامين نموده بلكه توانسته است ساير صنايع خانه سازي را با متدها و مواد اوليه گوناگون تحت تاثير قرار دهد. مثلا در كشورهايي همچون كانادا و روسيه كه از نظر مصالح چوبي غني بوده ساختمانهاي پیش ساخته چوبي و در   كشور هايي همچون آمريكا ساختمانهاي پيش ساخته فلزي و در ايران ساختمانهاي پيش ساخته بتني اقتصادي به نظر مي رسند البته بديهي است كه عواملي از جمله مواد و مصالح در محل حمل و نقل امكانات و دستگاههاي توليد توأماً از جمله مواردي مي باشندكه در اقتصادي بودن نوع ساختمان پيش ساخته دخيل است 

 

انواع ساختمانهای پیش ساخته 

1- ساختمان های پیش ساخته چوبی
2- ساختمان های پیش ساخته بتونی
3- ساختمان های پیش ساخته فلزی 
4- ساختمان های پیش ساخته 3D پانل
5- سازه های فضاکار ...

 

ساختمان های پیش ساخته چوبی

چوب به دليل داشتن خواص منحصر به فرد خود به عنوان يكي از محصولات بسيار مهم در صنعت ساختمان بكار ميرود . اين ماده به دليل دارا بودن نسبت مقاومت به وزن بالا و همچنين جرم كم نسبت به فولاد و بتن نيروي كمتري از زلزله به خود مي گيرد در نتيجه نيروي ناشي از زلزله براي طراحي و محاسبه در ساختمانهاي چوبي كمتر بوده و باعث كم شدن ابعاد عناصر سازه اي خواهد بود .  از اشكالات بسيار مهم در سازه هاي چوبي كه اكثرا باعث تخريب آن سازه ها مي شود عدم طراحي مناسب ودقيق اتصالات براي انتقال بار به ستونها و پي مي باشد لذا داشتن سازه اي چوبي با امنيت كافي نيازمند طراحي و نصب اتصالات مناسب مي باشد .

 

 

فهرست مطالب:

مقدمه

انواع ساختمانهای پیش ساخته 

ساختمان های پیش ساخته چوبی

مزایای خانه های پیش ساخته چوبی

سيستم هاي ساختمان داراي اسكلت چوبي

عناصر باربر سازه

ساختمان های پیش ساخته بتنی

مزایا ي ساختمانهاي پیش ساخته بتنی 

نظام تیر ستون

نظام ستون پیوسته

نظام ستون های T شکل

نظام ستون های صلیبی یا H شکل

ساختمانهاي پیش ساخته فلزي

ساختمانهاي پیش ساخته فلزي

انواع کانکس های فلزی

کانکس های نوع A

کانکس های نوع B

کانکس های نوع C

ابعاد یک پانل استاندارد

نحوه رفتار و باربري الماﻧﻬا

بتن پاشي

سازه های فضا کار

 

مدیر بازدید : 1 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل و بررسی برج میلاد




قیمت : 16900

خرید و دانلود

برج میلاد

نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در  شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این  برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ششمین  برج مخابراتی جهان و بیستمین سازه بلند جهان است
 این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از  نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی  برجهای مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد . این  سازه به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو،  یکی از نمادهای پایتخت ایران به شمار می‌آید

مشخصات فنی برج میلاد

برج میلاد نام برج مخابراتی چندمنظوره است که در  شمال غربی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. این
 برج با ارتفاع ۴۳۵ متر، بلندترین برج ایران، ششمین  برج مخابراتی جهان و بیستمین سازه بلند جهان است  این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برجهای مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد .

پیشنهاد ساخت یک برج و تالار نمادین برای شهر تهران درسال 1370 در زمانی که مسعود رجب پورشهردار تهران بود، مطرح شد و در پایان سال 1372 محل کنونی از میان ۱۷ نقطه پیشنهادی ساخت آن برگزیده شد. گفته می شود که برج میلاد و مجموعه یادمان بخشی از طرحی بزرگ به نام شهستان پهلوی هستند که پیش از انقلاب اسلامی ایران طراحی شده و در دست احداث بود.

 

فهرست مطالب:

مشخصات فنی برج میلاد

مقایسه با دیگر برج ها

راه‌های دسترسی

قسمت های مختلف برج

برج میلاد با هدف احداث سازه‏ای 

امکانات ویژه آسمانخراش 

جایگاه برج میلاد از دیدگاه بلندی در جهان

برداشت تو پو گرافی 

نمونه هایی از نقشه و تصاویر برج

 

مدیر بازدید : 10 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 6 میلیون تومان




قیمت : 6000000

خرید و دانلود

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 6 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاه فایل اختصاصی شوید !

طراحی سایت فروشگاه فایل یکی از نیازهای مدرسین و افرادی است که فایل های بسیاری را تهیه کرده اند و قصد دارند که از فروش این فایل ها درآمد کسب کنند.

فروشگاه های فایل به این صورت عمل می کنند که ابتدا مدیر سایت توضیحات محصول را در سایت ثبت می کند و فایل اصلی آن محصول را نیز پیوست می کند. پس از انتشار این محصول در سایت، خریدار می تواند هزینه محصول را پرداخت کرده و بلافاصله لینک دانلود آن را دریافت کند و محصول مورد نظر را بصورت اتوماتیک دریافت کند.

همانطور که ذکر شد، در فروشگاه فایل می توانید با کمترین فعالیت محصول قابل دانلود خود را به مشتریان بفروشید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید. در این سیستم بسیاری از کارها توسط سایت فروشگاهی انجام می شود و تنها کاری که باید مدیر سایت انجام دهد این است که محصولات را در سایت فروشگاه فایل ثبت کند و افراد علاقمند به آن محصولات را به سایت هدایت کند؛ بقیه مراحل از ارائه توضیحات در مورد محصول گرفته تا خرید و تحویل محصول به مشتری، بطور کامل توسط سایت انجام می شود.

 

 

در سایت فروشگاه فایل چه محصولاتی بفروشیم؟

تمام محصولاتی که قابلیت دانلود دارند را می توان در سایت فروشگاه فایل برای فروش ثبت کرد. محصولاتی مانند ویدئوهای آموزشی، تحقیق دانشجویی، پاورپوینت، پروژه، طرح ها و نقشه ها، آهنگ، فیلم، عکس های سفارشی، کدهای اختصاصی، نرم افزارهای ویندوز و موبایل، جزوه، حل تمرین، نمونه سوال، فایل های ترجمه شده، مقالات آموزشی، طرح های توجیهی و بطور خلاصه هر فایلی که قابل دانلود باشد می تواند در فروشگاه فایل برای شما ایجاد درآمد کند.

در واقع یک راه ساده برای تولید محصولات دانلودی این است که دانش، تخصص و مهارت خود را در قالب فایل های صوتی یا ویدئویی و یا حتی فایل های pdf آماده کنید و این فایل ها را برای فروش در سایت فروشگاه فایل خودتان ثبت کنید.

 

 

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 6 میلیون تومان

طراحی فروشگاه فایل اختصاصی نیاز به تخصص و تجربه دارد و باید زمان زیادی را صرف آموزش برنامه نویسی کنید و پس از آن نیز زمان زیادی را برای برنامه نویسی یک فروشگاه فایل اختصاص دهید. اما در صورتی که امکان صرف چنین زمانی را ندارید و یا می خواهید و فقط از فروش تخصص خودتان درآمد کسب کنید و کار طراحی سایت فروشگاه فایل را متخصص آن بسپارید، می توانید سفارش خود را به تیم ما بسپارید و در کمترین زمان یک سایت حرفه ای و با امکانات عالی داشته باشید.

یکی از نمونه کارهای ما در زمینه طراحی فروشگاه فایل، سایت های فایل ناب و درآمد برتر می باشند که البته علاوه بر اینکه مدیر سایت می تواند محصولات دانلودی خود را در آن به فروش برساند، کاربران سایت نیز می توانند یک فروشگاه فایل مجزا در این سایت برای خودشان داشته باشند و آن ها نیز به فروش فایل های خودشان در این سیستم بپردازند.

در صورتی که مایلید در خصوص امکانات سایت فروشگاه فایل اطلاعات بیشتری داشته باشید می توانید در ادامه امکاناتی که برای سایت فروشگاه فایل شما در نظر گرفته ایم را مشاهده کنید، البته در صورتی که امکان خاصی مد نظر شما بود و در این لیست قرار نداشت؛ می توانید پس از ثبت سفارش، لیست امکانات اختصاصی خودتان را نیز برای ما ارسال کنید تا با احتساب هزینه مجزای آنها، سایت مورد نظر شما را طراحی کرده و به شما تحویل دهیم. و البته مطمئنیم که پس از دریافت سایت و مشاهده امکانات و میزان کیفیت سایتی که تحویل گرفته اید، شگفت زده خواهید شد.

ضمنا هم در اینجا و هم در قراردادی که پس از ثبت سفارش دریافت می کنید، کیفیت سایت و امکانات آن را تضمین می کنیم تا در مورد دریافت یک سایت حرفه ای و کارآمد، خاطری آسوده داشته باشید و فقط به فکر کسب درآمد از سایتی که تحویل می گیرید، باشید.

 

 

تکنولوژی های استفاده شده در این سایت فروشگاه فایل

همانطور که در ابتدا نیز عنوان کردیم این سایت فروشگاه فایل بصورت اختصاصی طراحی می شود و برنامه نویسی آن تحت الگوی MVC انجام می شود که بروزترین و حرفه ای ترین متد برنامه نویسی در حال حاظر در دنیا است. طراحی و کد نویسی این سایت با استفاده از تکنولوژی های نرم افزاری زیر انجام می گردد:

HTML 5

CSS 3

Bootstrap 4

Jаvascript

JQuery

Vue js 2

PHP

laravel 7

MySQL

استفاده از تکنولوژی های متعدد باعث افزایش کارایی و بهینه تر شدن سایت فروشگاه فایل می شود و قابلیت های بیشتری را نیز به سایت اضافه می کند. همیشه سعی ما بر این بوده که از جدیدترین نسخه های این زبان ها استفاده کنیم تا بتوانیم امکانات و قابلیت های بیشتری را در زمان طراحی سایت فروشگاهی به آن اضافه کنیم و علاوه بر آن یک سایت بهینه و مرتب به شما تحویل دهیم.

ضمنا پیشنهاد می کنیم همیشه در زمان سفارش طراحی سایت از منابعی که برای طراحی سایت فروشگاه فایل شما مورد استفاده قرار می گیرند، آگاهی داشته باشید تا بتوانید در زمان توسعه سایتتان از این اطلاعات استفاده نمایید.

 

 

بعد از تحویل سایت دقیقا چه امکاناتی را تحویل می گیرید؟

این نکته بسیار مهم است که بدانید هزینه ای که پرداخت می کنید بابت دریافت چه خدمات و امکاناتی بوده است؛ به همین جهت در این قسمت لیست تک تک بخش های سایت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید این موارد را بطور دقیق بررسی کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

ضمنا توجه داشته باشید که امکان افزودن قابلیت های جدید به سایت فروشگاه فایل شما نیز وجود دارد و می توانید پس از ثبت سفارش، امکانات مورد نظر خود را از طریق تیکت برای ما ارسال کنید تا هزینه و زمان اجرای آنها را نیز به شما اعلام کنیم.

 

 

امکانات عمومی سایت فروشگاه فایل

یک سایت فروشگاه فایل برای موفقیت در اینترنت و کسب نتایج مطلوب و فروش بالا نیازمند امکانات مشخص و کارآمدی می باشد که قابلیت های آن را افزایش داده و را برای کسب درآمد بیشتر، کار مدیر فروشگاه را ساده کند. در ادامه می توانید بخشی از امکانات عمومی سایت فروشگاه فایل که از ما تحویل می گیرید را بصورت لیستی مشاهده نمایید:

پنل مدیریت قدرتمند با کاربری آسان

امکان افزودن چند کارمند و دستیار با سطوح دسترسی مختلف (مالی، پشتیبانی، سفارشات و ...)

مدیریت مشتریان

دسته بندی محصولات

فروش انواع محصول دانلودی به صورت نامحدود

سیستم گزارش دهی حرفه ای و پیشرفته

تعیین محاسبه یا عدم محاسبه مالیات در فاکتور

درگاه پرداخت آنلاین

امکان ارائه کد تخفیف

دسته بندی بخش بلاگ

انتشار مطالب، اخبار و مقالات

سازگار با موبایل و تبلت

5 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان

دامنه IR رایگان یک ساله

همراه با فیلم آموزش مدیریت و نحوه کار با سایت

دارای نقشه سایت

پنل حرفه ای و قدرتمند برای مشتریان

امکان ویژه کردن محصولات

ایمیل اختصاصی

Ssl رایگان

فیدخوان یا خبرخوان RSS

بهینه شده برای گوگل

طراحی ظاهری کاربرپسند

سرعت بالای لود صفحات

امکان نمایش محصولات ویژه، پرفروش، جدید

اسلایدر

تبلیغات بنری

امکان ثبت نظر توسط مخاطبان برای محصولات

امکان ثبت نظر توسط مخاطبان برای مطالب

تماس با ما

ارتباط با ما

عضویت اتوماتیک مشتریان پس از خرید

پیش فاکتور

پشتیبانی آنلاین

کیف پول مشتریان

گالری تصاویر محصولات

ثبت تصویر، ویدیو و فایل برای هر محصول

ثبت تصویر، ویدیو و فایل برای هر مطلب

بهینه سازی شده برای گوگل

اتصال به ایمیل از طریق smtp و imap و pop3

 

 

امکانات پنل مدیریت سایت

مدیریت همکاران

-         لیست همکار

-         افزودن همکار

-         تعیین سطح دسترسی همکار

-         ویرایش همکار

-         غیر فعال کردن همکار

-         دریافت خروجی اکسل

 

مدیریت مشتریان

-         لیست مشتریان

-         جستجوی مشتریان

-         ویرایش مشتریان

-         دریافت خروجی اکسل

 

مدیریت مطالب

-         لیست مطالب

-         افزودن مطلب

-         ویرایش مطلب

-         حذف مطلب  

-         افزودن دسته بندی

-         ویرایش دسته بندی

-         حذف دسته بندی

-         جستجوی مطالب

-         مدیریت نظرات ثبت شده برای مطلب

 

مدیریت محصولات

-         لیست محصولات

-         افزودن محصول

-         ویرایش محصول

-         حذف محصول

-         افزودن دسته بندی

-         ویرایش دسته بندی

-         حذف دسته بندی

-         جستجوی محصولات

-         مدیریت نظرات ثبت شده برای محصول

 

مدیریت امور مالی

-         لیست سفارشات

-         جستجو در سفارشات

-         گزارش درآمد روزانه، ماهانه و ...

-         گزارش فروش یک محصول خاص

-         ایجاد کد تخفیف عمومی

 

پشتیبانی

-         تماس با ما

-         پشتیبانی آنلاین

-         تیکت ها

-         ثبت اطلاعیه

 

مدیریت تبلیغات

-         ثبت اسلایدر

-         ویرایش اسلایدر

-         حذف اسلایدی

-         ثبت بنر

-         ویرایش بنر

-         حذف بنر

 

امکانات پنل مشتریان

مشاهده سفارشات

دانلود محصول از پنل مشتری

مشاهده وضعیت سفارش

ثبت تیکت

نمایش اطلاعیه های سایت

مدیریت کیف پول و خرید از کیف پول با تخفیف

 

امکانات ظاهری

تبلیغات

نمایش اسلایدرها

نمایش بنرها

 

جستجوی محصولات

لیست محصولات

نمایش تک محصول

دسته بندی محصولات

 

تماس با ما

 

جستجوی مطالب

لیست مطالب

نمایش تک مطلب

دسته بندی مطالب

 

اتصال به درگاه بانکی

اعمال کد تخفیف

لینک مخفی و اختصاصی ورود مدیر

ورود مشتریان

فراموشی رمز عبور

 

5 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان

یکی دیگر از مواردی که پس از ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی از ما تحویل می گیرید 5 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان است که اطلاعات سایت شما را پس از طراحی در آن بارگزاری می کنیم.

 

دامنه IR رایگان یک ساله

همچنین با ثبت سفارش خود، یک دامنه ir رایگان یک ساله نیز دریافت خواهید کرد. شما می توانید قبل از تحویل سایت، نام دامنه انتخابی خود را به ما اطلاع دهید و شناسه ایرنیک خود را برای ما ارسال کنید تا آن دامنه را به نام شما ثبت کنیم و در پنل ایرنیک خودتان می توانید آن را مشاهده نمایید.

در صورتی که برای ساخت شناسه ایرنیک نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید این موضوع را با ما در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم را برای شما ارسال کنیم.

 

پشتیبانی رایگان

یکی دیگر از خدماتی که پس از ثبت سفارش دریافت می کنید، پشتیبانی 3 ماهه رایگان خواهد بود که از زمان تحویل پروژه تا 3 ماه ویرایش های لازم شما را در سایتتان انجام خواهیم داد.

پشتیبانی شامل ویرایش بخش های ظاهری و امکانات موجود می باشد و افزودن امکانات جدید جزو پشتیبانی محسوب نمی شود.

 

 

بررسی نماد اعتماد سایت درآمد برتر

سایت درآمد برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که می توانید صحت این موضوع را از قسمت لیست کسب و کارهای دارای نماد در سایت اینماد و یا در سایت پلیس فتا بررسی کنید.

 

برای این کار کافیست ابتدا وارد سایت اینماد شده و به قسمت "لیست کسب و کارهای دارای نماد" مراجعه کنید. لینک زیر:

https://enamad.ir/DomainListForMIMT

 

حال آدرس دامنه درآمد برتر (daramadebartar.ir) را در قسمت آدرس دامنه وارد کنید و سپس کد امنیتی را در کادر مربوطه بنویسید و در نهایت روی دکمه جستجو کلیک کنید تا وضعیت نماد سایت را مشاهده نمایید.

پس از کلیک بر روی دکمه جستجو، مشاهده خواهید کرد که سایت درآمد برتر دارای مجوز و نماد اعتماد می باشد.

 

 

نحوه شروع طراحی سایت

پس از ثبت سفارش، یک فایل قرارداد طراحی سایت فروشگاهی برای شما آماده دانلود می باشد که در آن تمام امکاناتی که در این صفحه ذکر شده را نوشته ایم و زمان تحویل و سایر موارد قرارداد را در آن ثبت کرده و قرارداد را امضاء کرده ایم و در واقع تعهد خودمان را نسبت به انجام پروژه شما را در این قرارداد اعلام کرده ایم.

البته بعد از ثبت سفارش، ما با شما تماس می گیریم و در خصوص شکل ظاهری سایت (قالب سایت)، نظرات شما را دریافت می کنیم تا بر اساس خواسته های شما، ظاهر سایت شما را طراحی کنیم.

و پس از اتمام طراحی ظاهری سایت، این موضوع را به شما اطلاع می دهیم و در صورت تایید نهایی توسط شما، برنامه نویسی بخش امکانات آن را شروع می کنیم.

 

 

زمان تحویل سایت شما

زمان تحویل سایت نیز در قراردادی که دانلود می کنید ذکر شده است و در این بخش توضیحات مربوط به زمان تحویل را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید قبل از ثبت سفارش، به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

تاریخ شروع قرارداد از زمان ثبت سفارش موفق خواهد بود و حداکثر 30 روز کاری پس از ثبت سفارش، طراحی سایت فروشگاهی شما کامل خواهد شد و آن را به شما تحویل خواهیم داد.

البته این 30 روز شامل زمان های انتظار برای پاسخگویی شما در خصوص ظاهر سایت یا امکانات اضافه نخواهد بود و زمان تعداد روزهایی که برای تصمیم گیری شما و انتخاب ظاهر سایت صرف می شود، به زمان تحویل سایت اضافه خواهد شد.

همچنین در صورتی که امکانات اضافه ای خواسته باشید، زمان تحویل سایت به همان نسبت اضافه خواهد شد که برای این مورد پس از ثبت سفارش، هماهنگی های لازم را با شما خواهیم داشت و شما می توانید با خیالی آسوده از زمان تحویل سایت، درخواست طراحی امکانات اضافی مورد نظرتان را ثبت کنید.

 

 

نحوه ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاه فایل

برای ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی کافیست روی دکمه "پرداخت و دانلود" کلیک کنید و در صفحه پیش فاکتور، مشخصات خود را ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید تا وارد صفحه بانک شوید.

پس از ثبت مشخصات بانکی و پرداخت آنلاین هزینه طراحی سایت، وارد پنل مشتریان در سایت ما خواهید شد و می توانید فایل قرارداد را دانلود کنید.

ضمنا در صورت نیاز می توانید از طریق تیکت یا پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

 

مدیر بازدید : 16 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال




قیمت : 15000

خرید و دانلود

پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

مختصری از متن

مقدمه

لفظ لیبرال در دوره‌ی مبارزه‌ی بورژوازی صنعتی علیه اشرافیت فئودالی، به کسی اطلاق می‌شد که در جناح معتدل بورژوازی قرار داشت و طرفدار آزادی از قید و بندهای اقتصادی و اجتماعی عصر فئودالیسم و آزادی اقتصادی و فردی بود.

در قرون معاصر، مجموعه روش‌ها و سیاست‌ها و ایدئولوژی‌هایی که هدفشان فراهم کردن آزادی هرچه بیشتر برای فرد است را لیبرالیسم یا آزادی‌خواهی می‌نامند و به هوادار این سیاست‌ها لیبرال یا آزادی‌خواه می‌گویند. اصول اصلی سیاست‌های لیبرالی عبارتند از:

  1. 1. باور به این‌که بازگویی آزادانه‌ی عقاید برای فرد و جامعه سودمنداست.
  2. 2. ارزشمند شمردن بیان آزادانه عقاید فردی.
  3. 3. پشتیبانی و موافقت با نهادهای اجتماعی و حکومت پارلمانی که آزادی‌های عقاید را ممکن می‌کند.
  4. 4. در اقتصاد، موافق عدم دخالت یا کاهش نظارت دولت در اقتصاد و معتقد به اقتصاد بازار آزاد می‌باشد.

لیبرال در این معانی می‌تواند، حتی در بین جناح‌های چپ و راست ایران نیز اطلاق شود، راست معتقد به اقتصاد آزاد و بازار، عدم دخالت دولت در اقتصاد بوده و چپ موافق با آزادی‌های فردی و گسترش مشارکت مردم است.

در ایران جناح لیبرال به آزادی، دموکراسی، حقوق سیاسی مردم و مدارا با مخالفان تأکید می‌کند، ضرورتی در اجرای احکام فقهی، به ویژه مجازات‌های اسلامی نمی‌بیند، با اجباری شدن حجاب مخالف است در برابر ولایت فقیه و نظارت فقیهان بر دموکراسی و شورا تأکید می‌کند، که می‌توان گفت نقش دین را کمتر مورد توجه قرار می‌دهند، طرفدار مصالحه با غرب و روابط نیکو با همه‌ی کشورهای غربی است، بر ملیت ایرانی پای می‌فشرد، منافع ملی را مهم‌ترین اصل تعیین‌کننده‌ی سیاست خارجی می‌داند و چندان تمایلی به صدور انقلاب و گسترش ابعاد جهانی انقلاب ایران ندارد.

این جناح متهم به سازشکاری و نرمش با امریکا و غرب می‌باشد که قصد دارند لیبرالیسم و مکاتب غربی را پیاده کنند و در این راه به کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی اقدام می‌کنند. از نظر برخی دیگر لفظ لیبرال در ایران اصولا معنا پیدا نمی‌کند، زیرا لیبرالیسم در غرب با پشت کردن به دین نضج گرفت در حالی‌که در ایران، فرد ضد دین یا غیر دینی لیبرال نیست. اما طیف لیبرال، در ایران متهم به مواضع غیر دینی و حتی ضد دین هستند و حتی گستره‌ی این لفظ برای کسانی بکار برده می‌شود که مطالعات و معرف دینی آنان به ‌نوعی نوگرا و متمایل به اندیشه‌های غرب و روشنفکری می‌باشد، حال امکان دارد حوزه‌ی روشنفکری آنان نوگرای دینی باشد و مبتنی بر تساهل.

بنابراین در بررسی این جناح، نهضت آزادی ایران، حزب ملت ایران، جنبش مسلمانان مبارز، جنبش آزادیبخش ملی ایران (جاما)، حزب جمهوری خلق مسلمان، و همچنین روشنفکران دانشگاهی را مدنظر است که در میان آنها، دیدگاه‌های نهضت آزادی را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهیم، چون هم نماینده‌ی اصلی این جناح و هم این‌که دولت موقت را بعد از انقلاب تشکیل داد.

 

 

نهضت آزادی ایران

نهضت آزادی ایران در 27 اردیبهشت 1340 توسط برخی از رهبران نهضت مقاومت ملی سابق از جمله مهندس بازرگان، آیت‌الله طالقانی و دکتر یدالله سحابی تاسیس شد. مرامنامه‌ی نهضت آزادی در چهار اصل مسلمان، ایرانی، تابع قانون اساسی و مصدقی بودن خلاصه می‌شد. نهضت آزادای ایران در سالهای 41 و 44 در جبهه‌ی ملی دوم و سوم عضویت داشت. با ممنوعیت فعالیت نهضت آزادی مبارزات آن به صورت مخفی بویژه در خارج از کشور ادامه یافت و برخی فعالان نهضت در اروپا و امریکا از جمله دکتر شریعتی، دکتر یزدی، و دکتر چمران، نهضت آزادای را در خارج از کشور تاسیس کردند.

نهضت آزادی خارج از کشور به منظور تدارک مبارزه‌ی مسلحانه با رژیم به تشکیل سازمان مخصوص اتحاد و عمل (سماع) مبادرت ورزید و گروهی از اعضای خود را برای آموزش نظامی به مصر فرستاد. فعالان نهضت آزادی در خارج از کشور همچنین در تشکیل اتحادیه‌ی انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و انجمن‌ اسلامی دانشجویان در امریکا نقش عمده‌ای داشتند.

در سال 1344 چند تن از اعضای جوان نهضت از جمله حنیف نژاد، بدیع‌زادگان، و سعید محسن سازمان مجاهدین خلق ایران را بنیان گذاردند. در آستانه‌ی انقلاب اسلامی مهندس بازرگان دبیرکل نهضت آزادای از سوی امام خمینی مامور تشکیل دولت موقت شدند. در آبان 1358 بازرگان از نخست‌وزیری کناره گرفت و از سال 1361 در پی مخالفت نهضت آزادی با ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر، و برخی مسایل دیگر فعالیت‌های آن محدود شد.

و ...

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

نهضت آزادی ایران

عملکرد جناح لیبرال

دیدگاه‌ها و مواضع فرهنگی جناح لیبرال

دیدگاه‌ها و مواضع اقتصادی جناح لیبرال

دیدگاه‌ها و مواضع سیاسی جناح لیبرال

 

 

عنوان : پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت آشنایی با جناح لیبرال

مدیر بازدید : 50 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی




قیمت : 15000

خرید و دانلود

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی شامل 32 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

 

مختصری از متن

مقدمه

جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی، با حضور 110 تن از چهره‌های فعال ستادهای انتخاباتی سیدمحمد خاتمی، با هدف حمایت از دولت وی در 14/9/77 با دبیرکلی سید محمدرضا خاتمی (برادر خاتمی) اعلام موجودیت کرد و در تاریخ 1/12/77 از وزارت کشور مجور فعالیت رسمی را دریافت کرد و سه شعار انتخاباتی خاتمی، آزادی در بیان، منطق در گفتار و قانون در عمل را سرلوحه‌ی فعالیت خود قرار داد.

 

 

اعضای شورای مرکزی این حزب عبارتند از:

سید محمدرضا خاتمی، مصطفی تاج‌زاده، جلال جلالی‌زاده، حمیدرضا جلایی‌پور، سعید حجاریان، محمود حجتی، سیدصفدر حسینی، ناصر خالقی، هادی خانیکی، کریم ازغندی‌پور، علی‌اصغر خدایاری، فاطمه راکعی، عبدالله رمضان‌زاده، محمدعلی سعدایی، داوود سلیمانی، سعید شریعتی، علی شکوری‌راد، احمد شیرزاد، سعید شیرکوند، محسن صفایی فراهانی،هادی قابل، حسین کاشفی، عباس کوشا، الهه کولایی، محمد کیانوش‌راد، محسن میردامادی، محمد نعیمی‌پور، سید شمس‌الدین وهابی، فخرالسادات محتشمی‌پور، اروج‌علی محمدی.

 

 

زمینه‌های شکل‌گیری جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

هر چند سیدمحمد خاتمی ابتدا از طرف مجمع روحانیون مبارز به‌عنوان کاندیدای هفتمین دوره‌ی ریاست‌جمهوری معرفی شد، اما بودند چهره‌های جوان‌تر و روشنفکر از نیروهای جناح چپ که به بسیاری از اصول این جناح وفادار بودند، لیکن به‌دلیل آراء و افکار نو و جدید خاتمی، قاطعانه از نامزدی او در ریاست‌جمهوری حمایت کردند. این نیروهای اکثرا تحصیل‌کرده که بر خلاف اعضای مجمع روحانیون مبارز اکثرا از غیر روحانیون تشکیل می‌شدند، ابتدا در مرکز مطالعات استراتژیک که ریاست آن‌را موسوی خوئینی‌ها بر عهده داشت، و یا روزنامه‌ی سلام که مدیر مسئولش باز هم ایشان بود دور هم جمع شدند و سپس در ستاد انتخاباتی خاتمی مجتمع شدند. در ظاهر امر اجتماع این نیروها در زمان انتخابات یک حرکت مقطعی و خودجوش می‌نمود، اما به‌تدریج به یک تشکل منسجم و کارآمد تبدیل شد و برخی از اعضای برجسته‌ی آن وارد کابینه‌ی خاتمی شدند و پس از آن این حرکت منجر به تشکیل جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی گردید.

و ...

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

زمینه‌های شکل‌گیری جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

ویژگی‌های جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

اساسنامه

مرامنامه

عملکرد و فعالیت جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

مواضع و دیدگاه‌های جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

سرانجام جبهه‌ی مشارکت ایران اسلامی

 

 

عنوان : پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

فرمت : pptx

تعداد صفحات : 32

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

پاورپوینت جبهه مشارکت ایران اسلامی

مدیر بازدید : 1 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل و بررسی گودبرداری




قیمت : 21000

خرید و دانلود

مقدمه

امروزه مهم ترین فاکتور قبل از شروع به ساخت بنا گود برداری می باشد که نیاز به سازه هایی جهت حفاظت از ساختمان های اطراف دارد.
در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیــک به قـائم بـاشنـــد.

این کار ممکن است به منظور احداث زیرزمین، کانال ، مترو و ... صورت گیرد.

فشارجانبی وارد بر این جداره ها ممکن است بر اثر نیروی ناشی از رانش خاک بر اثر وزن خود آن، و نیز سربارهای احتمالی روی خاک بالاتر از تراز افقی در لبه گود، ساختمان های مجاور، بــــارهای ناشـــی از معابر مجـــاور و ... باشــند.

به منظور جلوگیری از ریزش جداره های گود در هنگام خاکبرداری، سازه های موقتی را برای مهار جــداره اجرا می کنند که به آن ســـازه های نگهبــان می گویند که ما در اینجا به نقد وبررسی آن می پردازیم.

 

 

مهــــــار سازی

در این روش برای مهار و رانش خاک با استفاده از تمهیداتی خاص از خاک های جداره منطقه گودبرداری شده کمک گرفته می شود.

ابتدا در حاشیه زمینی که قرار است گودبرداری شود در فواصلی معین چاه هایی حفر می کنیم.عمق چاه ها برابر عمق گود به اضافه 25 تا 30% عمق گود پایین تر از رقوم کف گود می باشد.

پس از حفر چاه ها جایگذاری تیرآهن داخل شمع(جهت گیرداری تیرآهن)جاگذاری می کنند.

سپس،شمع انتهای تحتانی را که قبلا آرماتوربندی آن اجرا کرده و کار گذاشته ایم،بتن ریزی می کنیم.بدین ترتیب پروفیل های فولادی در شمع مهار می شوند.پس از اجرای مراحل فوق،عملیات گودبرداری را به صورت مرحله به مرحله اجرا می کنیم.در هر مرحله،پس از برداشتن خاک د عمق آن مرحل برای جلوگیری از ریزش خاک،با استفاده از دستگاه های حفاری ویژه،در بدنه گود چاهکهایی افقی یا مایل،به قطر حدود 10 تا 15 سانتیمتر،در جداره گود حفر می کنیم.پس از آن درون چاهک ها میلگردهایی کار گذاشته شده و سپس درون آنها بتن تزریق می شود...

 

 

فهرست مطالب:

انواع سازه نگهبان ها

مهــــــار سازی

روش نیـــــلیگ و دوخـــت به پشت

روش خـــرپایی

روش دیــواره دیافراگمی

روش مهــــار متــــقابل

روش سپـــــرکــــــوبی

روش منبــــــــــــــری

روش شـــــــــمع کوبی 

 

مدیر بازدید : 10 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل و بررسی تاج محل




قیمت : 14900

خرید و دانلود

تاج محل نماد عشق و احساس 

اگر بپذیریم که جوهره شوق زیبایی شناسی در توانایی اثر هنری دربرانگیختن احساسات و هیجانات یکسان در مردم و نیز ارتباط دادن آنها با اثر هنری و از طریق ارتباط با هنر مند و انسانهای دیگر نهفته است‚ آنگاه یقینا طبیعت واجد بالاترین در جه ارتباط با قدرت زیبایی شناسی است. شناخت جهان مرئی از طریق وجود نور و به واسطه توجه بشر به طبیعت میسر شد و به تبع آن هنرها نیز پا به عرصه وجود نهادند.

 

 

شاه جهان و ممتاز محل

یكی از جمله كامل ترین و عالی ترین آثار معماری هند، بنای زیبای تاج محل است. این بنا با ۵۸ متر ارتفاع در ۲۰۰ كیلومتری جنوب دهلی نو و در نزدیکی اگرا درمنطقه اوتار پرادش هندوستان واقع شده است.

قسمت‌های زیادی از تاج محل اكنون از بین رفته است. آنچه امروز از این بنا باقی مانده یك باغ اصلی به نام چهار باغ و ساختمان سفید مقبره كه گویی روی یك سكو قرار گرفته و به رودخانه جمنا مشرف است.

هنگامی که ممتاز محل درگذشت ، امپراتور داغدیده طراحان ، مهندسان و استادکاران را از هند ، ایران و آسیای مرکزی گرد آورد تا آرامگاهی را بسازند که آخرین دستاورد معماری مغولان اعظم گردید.

 

 

فهرست مطالب:

نماد عشق و احساس 

شاه جهان و ممتاز محل

فهرست‌ تازه‌ از عجایب‌ هفتگانه‌ جهان‌ 

تناسبات هندسی 

گنبد پیازی 

ارتفاع گنبد 

مهمانخانه 

نقشة درونی ساختمان 

کف و دیوارهای داخل بنا 

اصول طراحی 

اصل سلسله مراتب 

اصل تقارن

اصل مرکزیت

معمار تاج محل

مدیر بازدید : 28 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل و بررسی سازه بلند




قیمت : 15000

خرید و دانلود

سازه بلند

از نظر مهندسي؛ سازه بلند به سازه اي اطلاق مي شود كه نسبت ارتفاع به ابعاد ديگر آن باعث شود نيروهاي جانبي ناشي از باد و زلزله ، بر طراحي آن تاثير قابل توجهي بگذارد و يا از ديدگاهي ديگر ساختمان هاي بالاي ده  طبقه و زير صد طبقه را ساختمان بلند و بالاي صد طبقه را آسمان خراش مي نامند
لذا مقاوم سازي در اين سازه ها به علت ارتفاع زياد از دو نظر مورد اهميت بسيار مي باشند.

 

 

تاثير نيروي باد بر سازه
تاثير نيروي زلزله
 در اين مقاله به روشهايي که براي مهار نيروي باد بر سازه به کار مي روند؛ خواهيم پرداخت و بررسي روش ميراگر در مهار نيروي زلزله را به کنفرانس بعدي محول مي نماييم.

 نيروي باد

سازه هاي بلند اوليه  به علت وزن زياد ساختمان با ديوارهاي باربر ساخته شده از مصالح بنايي چنان بودند که نيروي باد قادر نبود به جاذبه زمين غلبه كند .
      با افزايش ارتفاع،  سرعت باد افزايش مي يابد. سرعت متوسط باد، استاتيك است؛ يعني ثابت است ولي سرعت وزش هاي ناگهاني ديناميكي است؛ بنابراين در طراحي ساختمان ها علاوه بر خمش يك طرفه (ناشي ازبرخورد باد به يك طرف ساختمان(، خمش دو طرفه كه تنش هاي برشي و پيچشي اضافي روي اعضاي سازه وارد مي كند و در نهايت تغيير مكان دوطرفه ايجاد مي كند، روبرو هستيم

سازه ديوار باربر 

از لحاظ تاريخي سازه هاي ضخيم و سنگين ساخته شده از مصالح بنايي بوده اند .وزن زياد و انعطاف ناپذيري آنها در طرح افقي باعث عدم استفاده مؤثر از آنها در ساختمان هاي بلند گرديد. اما پيشرفت تکنولوژي جديد در استفاده از مصالح بنائي مهندسي ساخته شده و قطعات بتني ساخته مفهوم ديوار باربر را براي ساختمان هاي با ارتفاع متوسط اقتصادي ساخته است. اين سيستم براي انواعي از ساختمان ها که در آنها تقسيمات مکرر فضا لازم است مانند آپارتمان ها و هتل ها قابل استفاده مي باشد...

 

فهرست مطالب:

سازه بلند

سازه ديوار باربر 

سازه هسته برشي 

سازه تير ديواري 

سيستم هاي فاصله گذاري و خرپاي متناوب 

سيستم هاي مرکب از قاب و ديوار برشي 

تغيير شکل حالت برش قاب صلب

تغيير شکل حالت خمش ديوار برشي

تاثير متقابل قاب و هسته برشي

سيستم هاي دال مسطح 

بعضي از اشکالات سيستم هاي دال مسطح 

برج سيرز

دويت چيست نات

مونادنوک

مدیر بازدید : 13 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل و بررسی سوپر پنل




قیمت : 14000

خرید و دانلود

مقدمه

رویکرداستفاده ازفناوری های نوین درساختمان سازی چند سالی است که مهندسان ومشاوران ساختمان را بر آن داشته تا در ساخت و ساز ها آخرین اصول مهندسی را به کار بگیرند. دراین میان احداث سازه های سبک،اهمیت ویژه ای داردوحوادث چند سال اخیر به ویژه وقوع زلزله های مهیب و اثرات مخرب ساخت و سازهای قدیمی ایده روی آوردن به سبک سازی ساختمان را مطرح نموده و این مبحث در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ جهانی است. اما در ایران، با وجود قرار داشتن کشور در حوزه چند کمربند زلزله و وقوع زلزله های مخرب اخیر، این موضوع همچنان مورد غفلت قرار گرفته است و ساختمان سازی همچنان به شیوه های سنتی اجرا می شود.

 

 

رعایت اصول سبک سازی

1-کاهش وزن
2- کاهش زمان ساخت
3-کوتاهی زمان اجرا
4-عمر مفید زیاد
5-صرفه جویی در زمان
6- صرفه جویی در انرژی
7-مقابله با حوادث طبیعی

 

 

مبانی سوپر پنل

سوپرپانل نوع تکامل یافته سیستم های قدیم تر (Insulating Concrete Form) ICF است. سیستم های ابتدایی ICF دیوارهایی است که از چیدن بلوک های تو خالی پلی استایرن و قراردادن میلگردهای قائم و افقی به صورت محدود در آن، و بتن ریزی در فضاهای خالی داخل بلوک ها ساخته می  شدند.

صفحات پلی استایرن به ضخامت حداقل 5 سانتی متر توسط رابط هایی از جنس پلاستیک یا فلز به همدیگر متصل و از اتصال آن بلوک­هایی توخالی حاصل شده که در فضای خالی آن میلگرد قرار داده و بتن ریزی می شود. نوع عملیات اجرایی آن شبیه به چیدن بلوک است که مستلزم صرف زمان و محدودیت های سازه ای می شود.

مدیر بازدید : 1 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت بررسی پله و انواع آن




قیمت : 16000

خرید و دانلود

نکات طراحی پله

عرض پله برای بیش از 500 نفر استفاده کننده = حداقل110 سانتی متر
برای کمتر از 500 نفر استفاده کننده = حداقل90 سانتی متر

2h+b=63-64
h=  ارتفاع پیشانی
اندازه کف پله b=
  فاصله هر پله تا سقف بالای خود = 205 سانتی متر
حداکثر فاصله قائم بین دو پاگرد متوالی = 370 سانتی متر

 

 

انواع پله

پله آجری : معمولا در تعداد کمتر و در محوطه ساختمان اجرا می شود.ممکن است به دو شکل توپر  اجرا شود.
توخالی 
پله سنگی : بیشتر در محوطه سازی به کار می رود.
پله چوبی:         توپر  : کف و پیشانی غیر مجزا باشند   
   توخالی: کف و پیشانی مجزا باشند
پله بتنی:  درجا 
  پیش ساخته 
 ساخت بتن به وسیله قالب بندی، امکان ساخت پله های بتنی در اشکال مختلف را میسر می سازد.
پله فلزی : به عنوان پله فرار در ساختمان ها و همچنین در کارگاه های صنعتی کاربرد دارد

 

 

انواع پله از نظر فرم

پله گرد
پله حلزونی

 

 

انواع پله از نظر پاگرد

1- رشته پلکان مستقیم
2- پلکان یک چهارم گردش         یک چرخش 90 درجه دارد
3- پلکان یک دوم گردش            یک چرخش 180 درجه دارد

 

 

پله بتنی

در پله ای که به سطح روی زمین می رسد ، بازویی که با زمین در تماس است با پی سازی همراه خواهد شد. 
 معمولا قالب بندی عناصر پله از پاگرد و بازوهای پله تؤاماً اجرا شده و میلگرد گذاری بازوی پله و پاگرد تؤاماً انجام می شودو با هم بتن ریزی می شوند.

 

 

فهرست مطالب:

نکات طراحی پله 

انواع پله 

انواع پله از نظر فرم

پله سه و چهار طرفه

انواع پله از نظر پاگرد

پله بتنی

پله فلزی

جزئیات راه پله فلزی مارپیچ

پله فرار

نرده

اختلاف سطح در طبقه

مدیر بازدید : 80 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی فقط با 5 میلیون تومان




قیمت : 5000000

خرید و دانلود

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با php و فریمورک لاراول با تمام امکاناتی که نیاز دارید. فقط با 5 میلیون تومان صاحب یک سایت فروشگاهی اختصاصی شوید !

طراحی سایت فروشگاهی مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه در بستر اینترنت می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد و در واقع با راه اندازی وب سایت می توانید به صورت 24 ساعته در دسترس مشتریان باشید و در تمام ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل هم درآمد کسب کنید.

البته با توجه به شرایط امروزی که بسیاری از افراد خرید از اینترنت را به خرید حضوری ترجیح می دهند تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند، داشتن یک سایت برای هر کسب و کاری الزامی شده و نداشتن آن می تواند آسیب های جدی به میزان درآمد آن کسب و کار وارد کند.

اگر شما هم تصمیم گرفته اید که یک سایت فروشگاهی با قابلیت های موثر داشته باشید، پیشنهاد می کنیم ابتدا توضیحات مربوط به سایت فروشگاهی و امکاناتی که می توانید در سایت خودتان داشته باشید را در ادامه مطالعه نمایید و سپس در خصوص ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود تصمیم گیری کنید.

 

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی فقط با 5 میلیون تومان

حتما از هزینه های طراحی سایت فروشگاهی اطلاع دارید. بطور معمول هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی اختصاصی بین 10 الی 20 میلیون تومان می باشد که در برخی موارد نیز سایت هایی که طراحی می شوند، امکاناتی که در این بخش توضیح داده ایم را ندارند.

حتی اگر تعرفه های سایت سازها را مشاهده کرده باشید می دانید که پلن حرفه ای این نوع سایت سازها حدود 6 میلیون تومان و بیشتر است؛ آن هم برای یک سال و در واقع برای سال بعد باید مجددا همان هزینه را بپردازید.

اما شما می توانید با سفارش سایت فروشگاهی اختصاصی از این بخش، فقط با پرداخت 5 میلیون تومان یک سایت حرفه ای و اختصاصی با تمام امکاناتی که در ادامه نوشته ایم را داشته باشید. توجه داشته باشید که تمام امکاناتی که در این صفحه نوشته ایم را در سایت شما قرار می دهیم، بدون هیچ کم و کاستی. و البته مطمئنیم که پس از دریافت سایت و مشاهده امکانات و میزان کیفیت سایتی که تحویل گرفته اید، شگفت زده خواهید شد.

شاید بپرسید که چرا سایتی با این همه امکانات که با جدیدترین تکنولوژی های روز طراحی شده را با چنین قیمتی ارائه می کنیم. در پاسخ باید بگوییم که اولا فقط تعداد محدودی می توانند با این قیمت، سایت خود را سفارش دهند و احتمال افزایش قیمت وجود دارد و دوم اینکه هدف ما ایجاد بستری مناسب برای کسب و کارها است تا بتوانند با شرایط برابر و البته با هزینه بسیار کمی وارد دنیای اینترنت شوند و درآمد خود را با استفاده از بستر اینترنت، افزایش دهند.

ضمنا هم در اینجا و هم در قراردادی که پس از ثبت سفارش دریافت می کنید، کیفیت سایت و امکانات آن را تضمین می کنیم تا در مورد دریافت یک سایت حرفه ای و کارآمد، خاطری آسوده داشته باشید و فقط به فکر کسب درآمد از سایتی که تحویل می گیرید، باشید.

 

 

تکنولوژی های استفاده شده در این سایت فروشگاهی

تکنولوژی های زیادی برای طراحی فروشگاه های اینترنتی وجود دارند و لازم است هر دو تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری باید در طراحی سایت فروشگاه شما مورد توجه قرار گیرند.

همانطور که در ابتدا نیز عنوان کردیم این سایت فروشگاهی بصورت اختصاصی طراحی می شود و برنامه نویسی آن تحت الگوی MVC انجام می شود که بروزترین و حرفه ای ترین متد برنامه نویسی در حال حاظر در دنیا است. طراحی و کد نویسی این سایت با استفاده از تکنولوژی های نرم افزاری زیر انجام می گردد:

HTML 5

CSS 3

Bootstrap 4

Jаvascript

JQuery

Vue js 2

PHP

laravel 7

MySQL

استفاده از تکنولوژی های متعدد باعث افزایش کارایی و بهینه تر شدن سایت فروشگاهی می شود و قابلیت های بیشتری را نیز به سایت اضافه می کند. همیشه سعی ما بر این بوده که از جدیدترین نسخه های این زبان ها استفاده کنیم تا بتوانیم امکانات و قابلیت های بیشتری را در زمان طراحی سایت فروشگاهی به آن اضافه کنیم و علاوه بر آن یک سایت بهینه و مرتب به شما تحویل دهیم.

ضمنا پیشنهاد می کنیم همیشه در زمان سفارش طراحی سای از منابعی که برای طراحی سایت فروشگاهی شما مورد استفاده قرار می گیرند، آگاهی داشته باشید تا بتوانید در زمان توسعه سایتتان از این اطلاعات استفاده نمایید.

 

 

بعد از تحویل سایت دقیقا چه امکاناتی را تحویل می گیرید؟

این نکته بسیار مهم است که بدانید هزینه ای که پرداخت می کنید بابت دریافت چه خدمات و امکاناتی بوده است؛ به همین جهت در این قسمت لیست تک تک بخش های سایت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید این موارد را بطور دقیق بررسی کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

ضمنا توجه داشته باشید که امکان افزودن قابلیت های جدید به سایت فروشگاهی شما نیز وجود دارد و می توانید پس از ثبت سفارش، امکانات مورد نظر خود را از طریق تیکت برای ما ارسال کنید تا هزینه و زمان اجرای آنها را نیز به شما اعلام کنیم.

 

 

امکانات عمومی سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی برای موفقیت در اینترنت و کسب نتایج مطلوب و فروش بالا نیازمند امکانات مشخص و کارآمدی می باشد که قابلیت های آن را افزایش داده و را برای کسب درآمد بیشتر، کار مدیر فروشگاه را ساده کند. در ادامه می توانید بخشی از امکانات عمومی سایت فروشگاهی که از ما تحویل می گیرید را بصورت لیستی مشاهده نمایید:

پنل مدیریت قدرتمند با کاربری آسان

امکان افزودن چند کارمند و دستیار با سطوح دسترسی مختلف (مالی، پشتیبانی، سفارشات و ...)

مدیریت مشتریان

دسته بندی محصولات

فروش انواع کالا و محصولات فیزیکی بصورت نامحدود

سیستم گزارش دهی حرفه ای و پیشرفته

امکان انتخاب روش ارسال توسط مشتری (پست پیشتاز، پست سفارشی، پیک، باربری، پرداخت در محل)

محاسبه هزینه حمل و نقل

ارائه فاکتور خرید

تعیین محاسبه یا عدم محاسبه مالیات در فاکتور

درگاه پرداخت آنلاین

امکان ارائه کد تخفیف

دسته بندی بخش بلاگ

انتشار مطالب، اخبار و مقالات

سازگار با موبایل و تبلت

2 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان

دامنه IR رایگان یک ساله

همراه با فیلم آموزش مدیریت و نحوه کار با سایت

دارای نقشه سایت

پنل حرفه ای و قدرتمند برای مشتریان

امکان ویژه کردن محصولات

ایمیل اختصاصی

Ssl رایگان

فیدخوان یا خبرخوان RSS

بهینه شده برای گوگل

طراحی ظاهری کاربرپسند

سرعت بالای لود صفحات

امکان نمایش محصولات ویژه، پرفروش، جدید

اسلایدر

تبلیغات بنری

امکان ثبت نظر توسط مخاطبان

تماس با ما

ارتباط با ما

عضویت اتوماتیک مشتریان پس از خرید

عضویت کاربران عمومی

سبد خرید

پشتیبانی آنلاین

کیف پول مشتریان

گالری تصاویر محصولات

ثبت تصویر، ویدیو و فایل برای هر محصول

ثبت تصویر، ویدیو و فایل برای هر مطلب

بهینه سازی شده برای گوگل

اتصال به ایمیل از طریق smtp و imap و pop3

 

 

امکانات پنل مدیریت سایت

مدیریت همکاران

-         لیست همکار

-         افزودن همکار

-         تعیین سطح دسترسی همکار

-         ویرایش همکار

-         غیر فعال کردن همکار

-         دریافت خروجی اکسل

 

مدیریت مشتریان

-         لیست مشتریان

-         جستجوی مشتریان

-         ویرایش مشتریان

-         دریافت خروجی اکسل

 

مطالب

-         لیست مطالب

-         افزودن مطلب

-         ویرایش مطلب

-         حذف مطلب  

-         افزودن دسته بندی

-         ویرایش دسته بندی

-         حذف دسته بندی

-         جستجوی مطالب

-         مدیریت نظرات ثبت شده برای مطلب

 

محصولات

-         لیست محصولات

-         افزودن محصول

-         ویرایش محصول

-         حذف محصول

-         افزودن دسته بندی

-         ویرایش دسته بندی

-         حذف دسته بندی

-         جستجوی محصولات

-         مدیریت موجودی محصولات

-         مدیریت نظرات ثبت شده برای محصول

 

مالی

-         لیست سفارشات

-         جستجو در سفارشات

-         گزارش درآمد روزانه، ماهانه و ...

-         گزارش فروش یک محصول خاص

-         ایجاد کد تخفیف عمومی

-         ایجاد کد تخفیف خصوصی

-         ایجاد کد تخفیف با اعمال سقف تخفیف

 

فاکتور خرید

-         ثبت فاکتور خرید

-         لیست فاکتور های خرید

-         جستجوی فاکتور خرید

 

پشتیبانی

-         تماس با ما

-         پشتیبانی آنلاین

-         تیکت ها

-         ثبت اطلاعیه

 

تبلیغات

-         ثبت اسلایدر

-         ویرایش اسلایدر

-         حذف اسلایدی

-         ثبت بنر

-         ویرایش بنر

-         حذف بنر

 

امکانات پنل مشتریان

مشاهده سفارشات

مشاهده اقلام هر سفارش

مشاهده وضعیت سفارش

ثبت و ویرایش مشخصات فردی و پستی

ثبت تیکت

نمایش اطلاعیه های سایت

مدیریت کیف پول

مشاهده فاکتورهای پرداخت نشده

مشاهده تاریخچه پرداختها

 

امکانات ظاهری

تبلیغات

نمایش اسلایدرها

نمایش بنرها

 

جستجوی محصولات

لیست محصولات

نمایش تک محصول

دسته بندی محصولات

 

تماس با ما

 

جستجوی مطالب

لیست مطالب

نمایش تک مطلب

دسته بندی مطالب

 

 

سبد خرید

اتصال به درگاه بانکی

محاسبه هزینه ارسال

اعمال کد تخفیف

لینک مخفی و اختصاصی ورود مدیر

ثبت نام کاربران

ورود مشتریان و کاربران

فراموشی رمز عبور

 

2 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان

یکی دیگر از مواردی که پس از ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی از ما تحویل می گیرید 2 گیگابایت فضای هاست یک ساله رایگان است که اطلاعات سایت شما را پس از طراحی در آن بارگزاری می کنیم.

 

دامنه IR رایگان یک ساله

همچنین با ثبت سفارش خود، یک دامنه ir رایگان یک ساله نیز دریافت خواهید کرد. شما می توانید قبل از تحویل سایت، نام دامنه انتخابی خود را به ما اطلاع دهید و شناسه ایرنیک خود را برای ما ارسال کنید تا آن دامنه را به نام شما ثبت کنیم و در پنل ایرنیک خودتان می توانید آن را مشاهده نمایید.

در صورتی که برای ساخت شناسه ایرنیک نیاز به راهنمایی داشتید، می توانید این موضوع را با ما در میان بگذارید تا راهنمایی های لازم را برای شما ارسال کنیم.

 

پشتیبانی رایگان

یکی دیگر از خدماتی که پس از ثبت سفارش دریافت می کنید، پشتیبانی 3 ماهه رایگان خواهد بود که از زمان تحویل پروژه تا 3 ماه ویرایش های لازم شما را در سایتتان انجام خواهیم داد.

پشتیبانی شامل ویرایش بخش های ظاهری و امکانات موجود می باشد و افزودن امکانات جدید جزو پشتیبانی محسوب نمی شود.

 

 

بررسی نماد اعتماد سایت درآمد برتر

سایت درآمد برتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که می توانید صحت این موضوع را از قسمت لیست کسب و کارهای دارای نماد در سایت اینماد و یا در سایت پلیس فتا بررسی کنید.

 

برای این کار کافیست ابتدا وارد سایت اینماد شده و به قسمت "لیست کسب و کارهای دارای نماد" مراجعه کنید. لینک زیر:

https://enamad.ir/DomainListForMIMT

 

حال آدرس دامنه درآمد برتر (daramadebartar.ir) را در قسمت آدرس دامنه وارد کنید و سپس کد امنیتی را در کادر مربوطه بنویسید و در نهایت روی دکمه جستجو کلیک کنید تا وضعیت نماد سایت را مشاهده نمایید.

پس از کلیک بر روی دکمه جستجو، مشاهده خواهید کرد که سایت درآمد برتر دارای مجوز و نماد اعتماد می باشد.

 

 

نحوه شروع طراحی سایت

پس از ثبت سفارش، یک فایل قرارداد طراحی سایت فروشگاهی برای شما آماده دانلود می باشد که در آن تمام امکاناتی که در این صفحه ذکر شده را نوشته ایم و زمان تحویل و سایر موارد قرارداد را در آن ثبت کرده و قرارداد را امضاء کرده ایم و در واقع تعهد خودمان را نسبت به انجام پروژه شما را در این قرارداد اعلام کرده ایم.

البته بعد از ثبت سفارش، ما با شما تماس می گیریم و در خصوص شکل ظاهری سایت (قالب سایت)، نظرات شما را دریافت می کنیم تا بر اساس خواسته های شما، ظاهر سایت شما را طراحی کنیم.

و پس از اتمام طراحی ظاهری سایت، این موضوع را به شما اطلاع می دهیم و در صورت تایید نهایی توسط شما، برنامه نویسی بخش امکانات آن را شروع می کنیم.

 

 

زمان تحویل سایت شما

زمان تحویل سایت نیز در قراردادی که دانلود می کنید ذکر شده است و در این بخش توضیحات مربوط به زمان تحویل را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید قبل از ثبت سفارش، به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

تاریخ شروع قرارداد از زمان ثبت سفارش موفق خواهد بود و حداکثر یک ماه (30 روز) پس از ثبت سفارش، طراحی سایت فروشگاهی شما کامل خواهد شد و آن را به شما تحویل خواهیم داد.

البته این 30 روز شامل زمان های انتظار برای پاسخگویی شما در خصوص ظاهر سایت یا امکانات اضافه نخواهد بود و زمان تعداد روزهایی که برای تصمیم گیری شما و انتخاب ظاهر سایت صرف می شود، به زمان تحویل سایت اضافه خواهد شد.

همچنین در صورتی که امکانات اضافه ای خواسته باشید، زمان تحویل سایت به همان نسبت اضافه خواهد شد که برای این مورد پس از ثبت سفارش، هماهنگی های لازم را با شما خواهیم داشت و شما می توانید با خیالی آسوده از زمان تحویل سایت، درخواست طراحی امکانات اضافی مورد نظرتان را ثبت کنید.

 

 

نحوه ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی

برای ثبت سفارش طراحی سایت فروشگاهی کافیست روی دکمه "پرداخت و دانلود" کلیک کنید و در صفحه پیش فاکتور، مشخصات خود را ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید تا وارد صفحه بانک شوید.

پس از ثبت مشخصات بانکی و پرداخت آنلاین هزینه طراحی سایت، وارد پنل مشتریان در سایت ما خواهید شد و می توانید فایل قرارداد را دانلود کنید.

ضمنا در صورت نیاز می توانید از طریق تیکت یا پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

 

مدیر بازدید : 10 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل و بررسی طاق حیاط گنبد ایوان




قیمت : 17900

خرید و دانلود

مقدمه

مطالعه مبانی شکل دهنده معماری در بستر شهرهای ایرانی نشان می دهد که همواره طبیعت نقش به سزایی در شکل گیری شهرها و به تبع آن معماری و به ویژه مسکن داشته است. در گذشته رابطه انسان، محیط طبیعی و معماری به صورتی بوده که هم انسان در ارتباط مستقیم با طبیعت بوده و هم معماری (به خصوص مسکن) در بستر طبیعت شکل   می گرفته است. ولی در حال حاضر، رویکردهای جدید طراحی مسکن در ایران توجه چندانی به هم جواری طبیعت ندارند. در حال حاضر بازگشت به سابقه تاریخی همجواری طبیعت در حیاط های مرکزی در کنار مسکن شاید راهگشای مناسبی در اجرای طرح های کنونی باشد. 

 

 

حیاط

بناهای حیاط دار در ایران قدمتی در حدود هشت هزار سال دارند

1- صحن خانه و زمین جلوی ساختمان که اطراف آن محصور باشد.
2- آن قسمت از عرصه که در اشتغال ساختمان نباشد و معمولاً محصور، گلکاری و درختکاری می‌شود.

 

 

کاربرد حیاط

حیاط در خانه‌های قدیمی مرکز و قلب ساختمان بوده است. حیاط مرکزی همراه با ایوان در هر سمت، ویژگی بود که از گذشته‌های دور در معماری ایرانی به چشم می‌آمد. همچنین حیاط محلی برای برگزاری مراسم مختلف نظیر مراسم مذهبی، عروسی و تجمع اقوام بود. معمولاً چهار گوش بوده. ابعاد حیات را تعداد و عملکرد فضاهای اطراف آن تعیین می‌کنند. هر حیاط معمولاً یک حوض و چند باغچه دارد که بسته به شرایط مختلف محلی نظیر آب و هوا و عوامل فرهنگی اشکال متفاوتی می‌یابد.

 

 

از حیاط در خانه های ایرانی به شکل های مختلف استفاده شده است . 

_ حیاط به عنوان نشانه حریم تملک .
 _ حیاط ، وحدت دهنده چند عنصر خانه . 
_ حیاط ، ارتباط دهنده ی چند فضا . 
_ حیاط ، به عنوان یک هواکش مصنوعی برای گذر جریان باد های مناسب . 
_ حیاط ، عنصری مهم در جهت سازماندهی فضاهای مختلف . 
_ حیاط ، به عنوان حریمی امن و آرام برای آسایش خانواده .

 

 

فهرست مطالب:

مقدمه

حیاط

کاربرد حیاط

گودال باغچه

ایوان

تاریخچه

طاق

پوشش طاق بر دو نوع است 

پوشش تخت

پوشش سغ(منحنی)

چفدهای مازه دار 

انواع چفدهای تیزه 

انواع طاق ها

گنبد

تعریف هندسی گنبد 

چپیره سازی

گوشه سازی شامل دو بخش 

اسکنج

تُرُمبه

شکنج

انواع گنبدها از لحاظ تعداد پوسته

انواع گنبدها

گنبد رک و نار 

 

مدیر بازدید : 10 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر




قیمت : 11500

خرید و دانلود

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های ویلای خطی واقع در کرج+ ویـلای شمـس ،اثر گروه معماری کارنددر قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر

33 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

تحلیل ویلای خطی کرج

گروه طراحی
مساحت ویلای خطی کرج
موقعیت
معرفی پروژه ویلای خطی کرج
مصالح و ساختار
ویژگی های طراحی
پلان ویلای خطی کرج
مقطع
و...

 

 

تحلیل ویـلای شمـس

گروه معماری کارند 

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت ویـلای شمـس
معرفی پروژه 
بستر طرح
ایده‌ی طراحی ویـلای شمـس
مصالح 
پلان طبقات ویـلای شمـس
مقطع
نما
و...

 

 

مختصری از متن:

در ضمن بخشی از سقف طبقه‌ی دوم نیز برای تأکید بر ورودی و ایوان، به صورت باز و سایه‌انداز طراحی شده و تراس طبقه‌ی دوم مانند موارد مشابه در کوشک‌ها، یک پلان عقب‌تر از نمای اصلی طراحی شده است.
 در ضلع غربی برای جلوگیری از دریافت بیش از حد تابش خورشید، تأمین دید به استخر و استفاده از انعکاس نور بر روی آب، پنجره‌ها تنها یک متر از روی کف ارتفاع گرفتند (بازتابش نور بر روی آب و تأثیر آن در فضای داخلی در تصاویر مشخص است).

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل ویلای خطی کرج و یک نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 18 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  ویلای شماره سی واقع در کرج+ یک نمونه موردی دیگر در قالب پاورپوینت و دارای 33 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

33اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

تحلیل ویلای شماره سی کرج

گروه طراحی
مساحت
موقعیت

معرفی پروژه


ایده های پروژه ویلای شماره 30
ویژگی سقف 
بررسی سازه
پلان طبقات
نما
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

در سازه بنا ، از سازه اسکلت فلزی استفاده شده است . از آنجا که این فرصت را ایجاد کند تا عضوهای سازه ای سقف مقاطعی با سایز محدودتر داشته باشد تا بتوان ضخامت سازه  پوسته سقف را هماهنگ با معماری ، طراحی و تنظیم کرد.

با توجه به محدودیتهای متراژ بنا ،در طراحی داخلی پروژه ، سعی بر این بوده است که محوطه پیرامون پروژه ، جزئی از فضای طبقه اصلی(همکف) باشد. سکوی چوبی پیرامون ویلا و استخر به داخل فضا امتداد پیدا میکند، سطوح کف فضاهای داخلی را شکل می دهد و ارتباط پیوسته ای بین درون و بیرون بنا ایجاد میکند که کارکرد و کاربری آن ، وسیع تر از متراژ واقعی بنا می باشد.

 

 

تحلیل ویلا ۱۰۱

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت

روند طراحی
پلان طبقات
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

ساختمان زمین را به دو محوطه در پشت و جلو تقسیم می‌کند. در محوطه جلو حرکت سکوهای شناور برروی یکدیگر شیب زمین را حل می‌کنند. استخر در فضای روبروی بنا و در ارتباط با نشیمن اصلی و ووید دو طبقه قرارگرفته است.

اما بر خلاف محوطه جلو، در پشت فضایی آرام دیده شده که سطح صاف و هم ارتفاع آن با درون بنا امکان ارتباط خواسته شده طراحی را فراهم می‌کند و هم بنا از بیرون و هم محوطه از درون تماما قابل درک باشند. جداره شیشه‌ای بلند امکان بیشترین بهرگیری از ارتباط درون با محیط باغ و همچنین یکپارچگی در فضای داخلی بین دو طبقه فراهم کرده. در کنار ویژگی های نام برده، استفاده از باد غالب برای تهویه طبیعی نیز مد نظر بوده است.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل ویلای شماره سی کرج و یک نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 33

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 30 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ویلای کوهسار علیرضا تغابنی




قیمت : 11000

خرید و دانلود

این فایل شامل تحلیل ویلای کوهسار اثر علیرضا تغابنیدر قالب پاورپوینت و دارای 24 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ویلای کوهسار علیرضا تغابنی

24 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

گروه طراحی
مساحت
موقعیت ویلای کوهسار
معرفی پروژه 
بررسی حجم ویلای کوهسار
ویژگی های طراحی
سیالت فضا ویلای کوهسار
استراتژی طراحی
پلان طبقات ویلای کوهسار
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

پروژه مذکور در یک سایت گسترده با مناظر دلپذیر کوه های البرز در پس زمینه قرار دارد. با توجه به محدودیت¬های سازه ¬ای، استراتژی طراحی به نحوی بود که بتوان سازه اولیه را تغییر شکل داد تا حجم مکعبی خالصی را دل خود جای دهد و سبب تمایز بنا با ساختمانهای اطراف شود. نتیجه نهایی مکعبی بود با نمایی الاستیک که منجر به ایجاد نمایی پویا در قسمت جنوبی شده است. کشیده شدن نما به سمت ووید و ستون ها نه تنها الزامات سازه¬ ای را پاسخ می¬ دهد بلکه خصوصیات مکانی را هم برای فضای داخلی و هم فضای بیرونی فراهم می آورد.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل ویلای کوهسار علیرضا تغابنی

فرمت : ppt

عداد صفحات 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 1 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ویلای کیدوساکی و یک نمونه موردی دیگر




قیمت : 11000

خرید و دانلود

این فایل شامل تحلیل دو نمونه ویلا با عنوان های  ویلای کیدوساکی+ ویلا Yatsugatake استودیو معماران Kidosaki  در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ویلای کیدوساکی و یک نمونه موردی دیگر

30 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

تحلیل ویلای کیدوساکی

گروه طراحی
مساحت ویلای کیدوساکی
موقعیت 
معرفی پروژه ویلای کیدوساکی
هدف طراحی
سبک بنا ویلای کیدوساکی
ویژگی های طراحی
ویژگی معماری
ایده حیاط
پلان طبقات ویلای کیدوساکی
نما
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

استفاده از فرم ومصالح مدرن در عین توجه به خصوصیات و اصول معماری سنتی ژاپنی موجب شده است تا خانه «کیدوساکی» یکی از شاخص‌ترین خانه‌های مسکونی توکیو گردد. این بنا توسط تادائو آندو معروفترین معمار بین‌المللی ژاپنی برای سه خانواده طراحی شده است و در آن یک زوج جوان به همراه والدین خود به طور مستقل زندگی می‌کنند.

 

 

تحلیل ویلا Yatsugatake استودیو معماران Kidosaki

گروه طراحی
 مساحت ویلا Yatsugatake
 موقعیت 
معرفی پروژه 
بررسی حجم
هدف طراحی ویلا Yatsugatake
پلان
نما
و...

 

 

مختصری از متن:

هدف اصلی این پروژه تامین کردن  انتظارات مشتری برای گنجاندن این نماهای خیره کننده در طراحی است. وقتی گروه طراحی از سایت دیدن کردند ، اولین تصور آنها این بود که این طبیعت دست نخورده و وسیع باید تا حد امکان در فضای داخلی گنجانده شود.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل ویلای کیدوساکی و یک نمونه موردی دیگر 

فرمت : ppt

تعداد صفحات 30

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 4 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ویلایی مدرن هلند و یک نمونه موردی دیگر




قیمت : 11000

خرید و دانلود

این فایل شامل تحلیل  دو نمونه ویلا با عنوان های ویلایی مدرن در سنگاپور + ویلای   Vught ، هلند  در قالب پاورپوینت و دارای 29 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ویلایی مدرن در سنگاپور و یک نمونه موردی دیگر

29 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

تحلیل ویلایی مدرن در سنگاپور

گروه طراحی
مساحت ویلایی مدرن در سنگاپور
موقعیت
معرفی پروژه ویلایی مدرن در سنگاپور
ویژگی های طراحی
بررسی نما
نورگیری ساختمان
پلان طبقات ویلایی مدرن در سنگاپور
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

یک سیستم گرمایشی در طبقه جدید بتنی نصب شده است که می تواند با استفاده از گرمایش در دمای پایین اتاق را گرم یا خنک کند. سیستم دوم در سقف اتاق خواب نصب شده است تا سرمای بیشتری در تابستان تسهیل شود. یکی دیگر از منابع خنک کننده استفاده از یک پمپ سقفی است که می کشد.

 

 

تحلیل ویلای   Vught هلند 

گروه طراحی
 مساحت ویلای   Vught ، هلند
 موقعیت 
معرفی پروژه ویلای   Vught ، هلند
مصالح
پلان طبقات ویلای   Vught ، هلند
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

بلندترین عنصر ، برجسته ترین ساختمان ، شامل اتاق خواب اصلی در طبقه همکف ، اتاق های کودکان در طبقات بالا و یک تراس پشت بام در بالا است. از بین دو انبار ، یکی به عنوان یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه با ناهار خوری و یک ایوان بزرگ در ضلع جنوب غربی ، با یک محل کار و اتاق بازی در طبقه اول ، مبله شده است.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل ویلایی مدرن هلند و یک نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 155 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان و یک نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل دو نمونه موردی ویلا با عنوان های  تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان+ خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل در قالب پاورپوینت و دارای 27  اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان و یک نمونه موردی دیگر

27اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان

گروه طراحی
مساحت ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان
موقعیت 
معرفی پروژه ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان
بررسی نما
مصالح 
پلان طبقات ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان
و...

 

 

مختصری از متن:

ویلای کراکف دارای ۸۵۰ متر مربع زیربنا می باشد که در سه طبقه به اجرا رسیده است. کانسپت ویلا مدرن در نظر گرفته شده، اما بخشی از ویژگی های معماری سنتی را به صورتی مختصر در خود جای داده است. به همین دلیل طرح فوق ترکیبی از معماری مدرن و سنتی می باشد. حداقل زاویه شیب سقف 37 درجه ، طاقچه اجباری و غیره ، که هم موانع و هم الهام بخش مرحله ایجاد مفهوم بودند. طراحی فضای داخلی به صورت مینیمال و مدرن شکل گرفته، اما متریال چوب حسی سنتی و قدیمی به فضا بخشیده. یک شومینه که فرم آن ترکیبی از سبک مدرن و سنتی است، در مرکز دو عرصه پذیرایی و حال واقع شده که هویت خاصی به عرصه بخشید است.

 

 

تحلیل خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل

معرفی پروژه 
گروه طراحی
 مساحت خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل
 موقعیت 
پلان طبقات خانه ییلاقی MS در سائوپائولو برزیل
و....

 

 

مختصری از متن:

استفاده زیاد از چوب در خانه یک محیط گرم و آرام را ایجاد کرده و خانه را بسیار دنج و راحت کرده است. با این حال، کنتراست و تعادل قابل توجهی بین مواد، رنگ ها و اشکال وجود دارد. به عنوان مثال، فضا های عمومی دارای کف پوش سنگی هستند در حالی که کف‌ پوش فضا های خصوصی چوبی می باشد. راه‌ پله شناور خانه به اتاق خواب اصلی منتهی می شود. اتاقی بزرگ و دنج و آرامش بخش که برای استراحت ایده آل است. این اتاق دارای پنجره های کرکره ایی چوبی می باشد که هم دید پانورامای محیط اطراف را نشان می دهند و هم سایه لازم را فراهم می‌کنند.

 

 

عنوان پاورپوینت تحلیل ویلایی بر روی لبه در شهر کراکف لهستان و یک نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 19 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ویلای دماوند استودیو شیرازیان




قیمت : 10000

خرید و دانلود

این فایل شامل تحلیل ویلای دماونداثر استودیو شیرازیان در قالب پاورپوینت و دارای 19 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

19اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

گروه طراحی

 مساحت ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

 موقعیت

معرفی پروژه ویلای دماوند، استودیو شیرازیان
چالش های طراحی
 بررسی تاسیسات

هدف طراحی ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

 سازه
پلان طبقات ویلای دماوند، استودیو شیرازیان
مقطع
نما
و...

 

 

مختصری از متن:

آب و هوای سرد و  شرایط آب وهوای کوهستانی چالشی برای طراحی است. بنابراین با توجه به بارش زیاد برف و حذف برف از روی سقف( برای کاهش بار و فشار اضافه بر سقف و جلوگیری از نفوذ رطوبت)، عایق بندی دیوار های خارجی و بررسی  راندمان سیستم های آبی و مکانیکی مورد توجه قرار گرفت. برای حفظ زیبایی شناسی در معماری گرما از طریق کف طبقات انجام شد و هیچگونه حفره و یا دودکش در ساختمان وجود ندارد.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل ویلای دماوند، استودیو شیرازیان

فرمت : ppt

تعداد صفحات 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 1 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه




قیمت : 11000

خرید و دانلود

این فایل شامل تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه  واقع در ترکیه در قالب پاورپوینت و دارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

27اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

 

 

موقعیت
گروه طراحی

مساحت مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

معرفی منطقه 
معرفی گروه طراحی 
معرفی پروژه 

هدف طراحی مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

ویژگی های فرم بنا 
ویژگی های معماری 

ویژگی  طراحی مجتمع تجاری عمرانیه ترک

نورگیری 
پلان طبقات
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

پوشش سقف و طراحی نمای ساختمان تجاری بر اساس یک الگوی بافت مانند از آجر قرمز ساخته شده تا نور طبیعی در تمام طول روز فراهم شود. علاوه بر نور بازشوهایی در سقف تعبیه شده که به تهویه ساختمان در روزهای گرم سال کمک می کند. این مجتمع تجاری دارای خرده فروشی های متنوع، فوت کورت، فضای بازی کودکان و امکانات رفاهی می باشدنکته ویژه طراحی این مرکز و میدان ترکیب بافت سبز گیاهی با آجرفرش و نمای قرمز می باشد که از نمای بالا به مانند تکه پارچه ای دو رنگ با نقوش ساده شباهت دارد.

 

 

عنوان:  پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری عمرانیه ترکیه

فرمت : ppt

تعداد صفحات 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 20 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو




قیمت : 10000

خرید و دانلود

این فایل شامل تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه اثر رنزو پیانو در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

19 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل

 

 

گروه طراحی

 مساحت هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

موقعیت 

بررسی لابی

 بررسی سازه هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

پلان طبقات

نما هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

قطع

و....

 

 

مختصری از متن:

این ساختمان بر روی یک سازه تقویت شده با ضخامت هشت تا دوازده فوت نصب می شود که نیازی به شمع ها برای راندن به زیر سنگ نیست.این پروژه که برای مطابقت با استانداردهای LEED Platinum طراحی شده است ، طبق گزارشات به سرعت در حال پیگیری توسط بخش برنامه ریزی به عنوان یک نقطه عطف توسعه سبز است. تخمین زده می شود که ساخت و ساز تقریباً 3 سال از زمان آغاز به کار طول بکشد.

 

 

عنوان:  پاورپوینت تحلیل هتل آپارتمان 36 طبقه رنزو پیانو

فرمت : ppt

تعداد صفحات 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 44 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟




قیمت : 12900

خرید و دانلود


پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟دارای 41 اسلاید می باشد و محتوای این پاورپوینت برای دانشجویان و همچنین والدین مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

مختصری از متن

کودکان قبل از سن مدرسه و زمانی که کودک فاقد سواد خواندن و نوشتن است بهترین دوره غربالگری هوش کودکان است،گفت: هر کودکی می‌تواند با هوش باشد اما الزاما با استعداد نباشد و این دو مفهوم کاملا جدا از هم هستند.

تلاش برای باهوش‌شدن فرزندان در هر خانواده‌ای به یک شکل بروز می‌کند. شوق خرید بسته‌های آموزشی هوش افزا، نگرانی از اینکه اگر نتوانم کلاس و بسته‌ای را برای فرزندم تهیه کنم، چه آینده‌ای در انتظار فرزندم خواهد بود؟ و... آثار نامطلوبی به‌وجود می‌آورند.

نمره هوش فرزندان برای بعضی پدرها ومادرها، بهانه خوبی برای فخر فروشی آنهاست؛ در حالی‌ که آیا کسی به ‌نظر بچه‌ها وقتی مجبور می‌شوند تست هوش بدهند، بازی‌های فکری کنند یا... توجه می‌کند؟ اجبار در رشد هوش و نابغه ‌شدن، اگر برای بچه‌ها وظیفه‌ای باشد که به وسیله آن رضایت پدر و مادر را به‌دست بیاورند، نه ‌تنها تلاش مفیدی نیست بلکه موجب از بین رفتن خلاقیت آنها هم می‌شود.

انسان با توانايي‌هاي ذاتي بالقوه‌اي به دنيا مي‌آيد که در طول زندگي و گذر عمر، درصدي از اين توانايي‌ها بالفعل و توانايي‌هاي اکتسابي نيز به آن افزوده مي‌شود. وقتي کودک به دنيا مي‌آيد، کاملا ناتوان است، اما به تدريج هر کودکي علاقه‌مندي‌هاي خود را در رفتار خود بروز مي‌دهد.

ممکن است فرزند شما عاشق ورزش کردن باشد يا عاشق تعمير وسايل خانه يا اينکه هنر فوق‌العاده‌اي در حفظ اشعار تبليغاتي داشته باشد. تمام اين رفتارها و رفتارهاي ديگري که در ادامه درباره آنها صحبت خواهيم کرد، علامت و نشانه‌هايي است که والدين براساس آن مي‌توانند استعداد و علايق کودکان خود را کشف کنند و همين کشف استعداد مي‌تواند در امور مهم زندگي کودک ازجمله پر کردن اوقات فراغتش، انتخاب رشته تحصيلي مناسب و انتخاب شغل و حرفه به او و والدينش کمک کند .

 

 

فهرست :

پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟

مهارت تفکر منطقي

بهترین سن برای استعدادیابی کودکان چه زمانی است؟

اهمیت استعدادیابی در دوران کودکی

 

 

عنوان : پاورپوینت چگونه استعداد کودک خود را کشف کنیم؟ 

فرمت: pptx

تعداد صفحات : 41

پیش نمایش اسلاید های این پاورپوینت

مدیر بازدید : 16 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence آمریکا

این فایل شامل تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence- آمریکا در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence آمریکا

20 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

گروه طراحی
 مساحت
موقعیت ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence- آمریکا
معرفی پروژه 
بررسی حجم ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence- آمریکا

تحلیل پلان
پلان طبقات ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence- آمریکا
نما
مقطع ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence- آمریکا
و...

 

 

مختصری از متن

معماران morphosis یک ساختمان آموزشی جدید برای دانشگاه صنعتی لارنس (LTU) در میشیگان به اتمام رسانده است که امکانات پیشرفته ای را برای مهندسی روباتیک و زیست پزشکی ، علوم زندگی و سایر برنامه های مرتبط فراهم می کند. این ساختمان به عنوان "مجتمع توبمن" معروف است و این ساختمان می کوشد ارتباط بین رشته های مختلف مهندسی و طراحی مدرسه را که قبلاً در ساختمانهای جداگانه و همچنین در مناطق موجود و آینده پردیس قرار گرفته بودند  را تقویت کند.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence آمریکا

فرمت : ppt

تعداد صفحات 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 6 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت بررسی معماری طراحی ساختمان اداری تجاری هور و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل تحلیل سه نمونه موردی ساختمان اداری با عنوان های ساختمان اداری-تجاری هور ، ساختمان اداری و تجاری جی  وساختمان اداری-تجاری مهراز  ودارای یک هدیه خرید محصول  با عنوان ساختمان اداری تجاری K2 در قالب پاورپوینت و دارای 57 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت بررسی معماری طراحی ساختمان اداری تجاری هور و دو نمونه موردی دیگر

57 اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

بررسی معماری طراحی ساختمان اداری تجاری هور

گروه طراحی ساختمان اداری-تجاری هور
مساحت
موقعیت

معرفی پروژه ساختمان اداری-تجاری هور
هدف طراحی
ایده طراحی
ویژگی طراحی ساختمان اداری-تجاری هور
متریال
پلان طبقات ساختمان اداری-تجاری هور
و...

 

 

مختصری از متن نمونه اول:

از نظر روانشناسی خطوط عمودی شکوه ، عظمت و اعتماد به نفس را روایت می کند که اگر با برخی از الگوی تکراری تکرار شود، مفهوم اصلی ما را منتقل می کند. از طرف دیگر پروژه از نظر بومی‌سازی نگاهی به برج طغرل اثر به جا مانده از دوره‌ی سلجوقی داشت که به فاصله چند ده کیلومتری آن بنا واقع شده و به نوعی در ادامه‌ی طراحی از آن وام گرفته شده است.

 

 

تحلیل ساختمان اداری و تجاری جی

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت ساختمان اداری و تجاری جی
معرفی پروژه 
بررسی حجم ساختمان اداری و تجاری جی
هدف طراحی 
مصالح
پلان طبقات ساختمان اداری و تجاری جی
و...

 

 

مختصری از متن نمونه موردی دوم:

هدف اصلی در ادامه طراحی، کاهش این نامتجانسی و ایجاد سازگاری با توجه به کاربری بنا می¬ باشد. یکی از ویژگی های جالب در طراحی نمای ساختمان اداری جی ، استفاده از المان های خارجی پوسته نما در دیزاین فضاهای داخلی است. در ادامه تکمیل پروژه تصمیم بر آن شد که یک شکل خطی و عمودی برای دید از جلو نما در نظر گرفته شود که این هندسه با درختان قرار گرفته در خیابان همگونی دارد و همچینن سعی شد سبزی درختان تا خود نما به صورت مستمر حفظ شود. 

 

 

تحلیل ساختمان اداری تجاری مهراز 

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت 

معرفی پروژه ساختمان اداری-تجاری مهراز
مشخصات بنا
ایده طراحی ساختمان اداری-تجاری مهراز
سازماندهی فضایی
پلان طبقات ساختمان اداری-تجاری مهراز
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن نمونه موردی سوم:

نما تنها جبهه ای است که با همسایگان مشترک نیست. به لحاظ شهرداری مهراز دارای دو نماست، نما شمالی و جنوبی، اما نگاهی عمیق تر به ساختار پروژه و جایگاه شهری و منطقه ای آن دست مایه ادامه مسیر طراحی شد: تبدیل جداره های جانبی به فرصتی برای طراحی و نه رها نمودن آن ها

 

 

هدیه محصول تحلیل ساختمان اداری تجاری K2

معرفی پروژه 
گروه طراحی
 مساحت ساختمان اداری تجاری K2
 موقعیت 
بررسی نما ساختمان اداری تجاری K2
کانسپت طرح
و...

 

 

عنوان : پاورپوینت بررسی معماری طراحی ساختمان اداری تجاری هور و دو نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 57

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 22 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل و بررسی واحد همسایگی




قیمت : 12900

خرید و دانلود

مقدمه

در دوران پس از انقلاب صنعتی و انباشته شدن شهرها از جمعیتِ شاغل در بخش صنعتی و توسعه ماشینیزم، دیدگاه های متفاوتی در رابطه با توسعه شهرها و ویژگیهای درونی آنها مطرح شد. نظریه ها و جنبش های اصلاح طلبانه ای برای اصلاح ساختار فضایی شهرها شکل گرفتند که خواستار حذف معضلات و مشکلات شهرها و برگردان آرامش گذشته به آنها بودند.

یکی از این نظریات تئوری«واحد همسایگی » بود که توسط «کلارنس پری » مطرح شد. او ابتدا در سال ۱۹۲۶ میلادی طرح مقدماتی «واحدهای خودیار» یا «واحد همسایگی» را منتشر کرد و سپس در سال ۱۹۲۹ گزارش جامع این طرح توسط پری در کمیته طرح منطقه ای نیویورک و حومه منتشر شد.نگرانی پری از عدم بهسازی شرایط کالبدی و اجتماعی مادرشهرهای ایالات متحده، در ربع اول قرن بیستم موجب شد تا طرح واحد همسایگی شکل بگیرد. پری تا حد زیادی تحت تأثیر منطقه بندی ، نحوۀ واگذاری مسکن و دیگر جنبش های اصلاح طلبانه مطرح در آن زمان در ایالات متحده قرار داشت. 

 

 

واحد همسایگی چیست؟

واحد همسایگی به منزله خانه های مسکونی با محیط پیرامونی آن است که در کنار هم یک کل بهم پیوسته را تشکیل می دهند و دارای یک هویت جمعی و محله ای است. این هویت جمعی در واحد همسایگی باعث ایجاد رشد و پویایی جمعی، افزایش ارتباطات اجتماعی و احساس همبستگی اجتماعی می شود.

تمامی واحد همسایگی در کلان شهرها، شهرهای متوسط و حتی در شهرهای جدید در دنیا، با تمام اصلاحاتی که در طول زمان بر این نظریه صورت گرفته است و علی رغم اختلافاتی که در جزئیات با هم دارند، از شش شاخصه مشترک بهره می برند که در ادامه بطور خلاصه به آن ها اشاره می شود...

 

 

فهرست مطالب :

مقدمه

واحد همسایگی چیست

حمل و نقل خارج از بافت مسکونی

حریم اجتماعی و خصوصی

کاربری های عمده مهم در طرح کلارنس پری(واحد همسایگی)

خیابانها و معابر عمومی

اثرات اجتماعی و فرهنگی واحد همسایگی

هویت اجتماعی

ایجاد حس مالکیت نسبت به محله

نحوه بلوک بندی رادبرن در واحد همسایگی

منابع

مدیر بازدید : 8 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری کارخانه تهران




قیمت : 11000

خرید و دانلود

این فایل شامل بررسی معماری ساختمان اداری کار-خانه تهران در قالب پاورپوینت و دارای 19اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری کار خانه تهران


گروه طراحی ساختمان اداری کار-خانه تهران
 مساحت ساختمان اداری کار-خانه تهران
 موقعیت
معرفی پروژه 
بررسی حجم
بررسی سایت ساختمان اداری کار-خانه تهران
ریزفضاها
بررسی نما
مصالح نما ساختمان اداری کار-خانه تهران
پلان طبقات
نماها
مقطع ساختمان اداری کار-خانه تهران
و...

 

 

مختصری از متن:

همچنین به منظور ساخت یک پترن منحصر به فرد، از شانه ای ویژه در راندمان نهایی که الگویی خطی افقی روی نما ایجاد می کند، استفاده شد. دیوار سبز و جعبه های گل در نمای جنوبی، سیستم آبیاری اتوماتیک و همچنین دسترسی آسان برای تعمیر و نگهداری و استفاده از آب خاکستری ساختمان دارند. در نهایت تمام تلاش تیم طراحی، ایجاد یک محل کار پویا برای تولید خلاقیت در محیط کاری بود.

 

 

عنوان: پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری کار خانه تهران

فرمت : ppt

تعداد صفحات 19

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 12 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت بررسی  معماری ساختمان اداری تجاری پدیده و دو نمونه موردی دیگر

این فایل شامل بررسی معماری سه نمونه ساختمان اداری- تجاری با عنوان های ساختمان اداری تجاری پدیده+ ساختمان اداری تجاری سعادت آباد و تحلیل ساختمان اداری تجاری طاها، اصفهان در قالب پاورپوینت و دارای 42 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت بررسی  معماری ساختمان اداری تجاری پدیده و دو نمونه موردی دیگر

42اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

بررسی  معماری ساختمان اداری-تجاری پدیده

گروه طراحی
مساحت ساختمان اداری-تجاری پدیده
موقعیت
 بررسی حجم ساختمان اداری-تجاری پدیده
 ورودی ها
کانسپت طرح
بررسی نما
ویژگی بنا ساختمان اداری-تجاری پدیده
متریال
پلان طبقات ساختمان اداری-تجاری پدیده
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن نمونه موردی اول :

این ساختمان در خیابان توحید اصفهان قرار دارد و در زاویه نسبتا خوبی نسبت به چشم انداز پارک کنار رودخانه زاینده رود می باشد.با توجه به کوچکی فضاهای اداری از یک طرف و در نظر گرفتن آجر به عنوان متریال اصلی و غالب در نماهای ساختمان ها در شهر اصفهان، که در این پروژه به صورت کرکره هایی که روی سطح شیشه ای نما کشیده شده اند، دید مناسب به فضای بیرونی شهر تعریف جدیدی از کاربرد آجر را نمایش می دهد که کانسپت اصلی پروژه را شکل می دهد.

 

 

 تحلیل ساختمان اداری تجاری سعادت آباد

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت 
معرفی پروژه ساختمان اداری تجاری سعادت آباد
پلان طبقات
و...

 

 

مختصری از متن:

در جبهه جنوبی ساختمان، آفتاب تیز با لوورهای عمودی شکسته شده است و بازی سایه و نور در فضا، هم از تندی آفتاب در ساعات کار می کاهد و هم فضای داخل را به فضایی دلپذیرو متنوع برای کاربران تبدیل می کند. لوورهای عمودی در نمای جنوبی سرتاسر بنا را چون یک کلّ یکپارچه به هم دوخته‌اند و آنچه جزئیات غیر ضروری ساختمان از زاویه دید اصلی در بلوار سعادت آباد است را از دید افرادی که در پارکی که در مقابل پروژه قرار گرفته است پنهان می‌کنند. این پارک بخشی از ایده شکل گیری نمای جنوبی پروژه را بوجود می آورد.

 

 

تحلیل ساختمان اداری تجاری طاها اصفهان

گروه طراحی
 مساحت ساختمان اداری تجاری طاها، اصفهان
 موقعیت
معرفی پروژه ساختمان اداری تجاری طاها، اصفهان
ویژگی  بنا
نورگیری پروژه 
اهمیت کاربری و نوع گذر در طراحی انواع نما لان طبقات
نما ساختمان اداری تجاری طاها، اصفهان
پلان
و...

 

 

مختصری از متن:

ساختمان تجاری اداری طاها در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع و با ابعاد ۱۳ در ۲۷ طراحی و اجرا شده است. ساختمان طاها دارای ۱۰ طبقه است. ۴ طبقه زیر زمین که کاربری پارکینگ دارند. طبقه همکف کاربری تجاری دارد و شامل دو واحد می باشد. ۵ طبقه بالای طبقه همکف، کاربری اداری دارند و شامل ۲۰ واحد است. این پروژه در کنار مرقد امامزاده محسن که یکی از مظاهر معماری اسلامی در شهر اصفهان است واقع شده است.

 

 

عنوان: پاورپوینت بررسی  معماری ساختمان اداری تجاری پدیده و دو نمونه موردی دیگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 42

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 14 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam بیروت

این فایل شامل تحلیل موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam واقع در بیروت  در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam– بیروت

20اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

 

 

گروه طراحی
 مساحت موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam
 موقعیت
معرفی پروژه 
ویژگی های طراحی موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam
پلان طبقات موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam
مقطع
و...

 

 

مختصری از متن:

این ساختمان در سال 2014 تکمیل شده ، موسسه سیاست گذاری و امور بین الملل Issam Fares یک ساختمان سنگین 3،000 متر مربع است که بر روی یک حیاط عمومی و یک سری مسیرهای مرتفع ساخته شده است. مانند سایر ساختمانهای موجود در پردیس دانشگاه ، این بنا از بتونی ساخته شده است. هر دیوار با شکل های چهار ضلعی خمیده شده است ، که بسیاری از آنها به عنوان پنجره عمل می کنند و دارای ورودی هایی در سه طبقه از پنج طبقه این بنا وجود دارد.

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل موسسه سیاست عمومی و امور بین الملل Issam بیروت

فرمت : ppt

تعداد صفحات 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 40 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل خانه تاریخی داروغه مشهد




قیمت : 10000

خرید و دانلود

این فایل شامل خانه تاریخی داروغه مشهد در قالب پاورپوینت و دارای 21 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل خانه تاریخی داروغه مشهد

21اسلاید؛ قابل ویرایش؛ شامل:

تاریخچه خانه تاریخی داروغه
موقعیت
سبک معماری و تزیینات خانه داروغه
استفاده از روش سه طرف ساخت

بخش های تابستان نشین و زمستان نشین
ایوان های خانه
مرمت خانه تاریخی داروغه
پلان طبقات
مقطع
و..

 

مختصری از متن:

این خانه با سبک معماری مرسوم خانه های تاریخی ایران ساخته شده ولی المان های معماری روسی و شرقی آن را به بنای منحصر به فردی تبدیل کرده است. ساختمان خانه داروغه در سه ضلع شمالی، جنوبی و شرقی حیاط و در ۲ طبقه ساخته شده است. ساختمان حدود یک متر پایین تر از سطح زمین ساخته شده و حیاط خانه یک حوض در وسط و ۲ باغچه کوچک در دو طرف حوض دارد. 

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل خانه تاریخی داروغه مشهد

فرمت : ppt

تعداد صفحات 21

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیر بازدید : 50 یکشنبه 28 شهریور 1400 نظرات (0)
پاورپوینت تحلیل خانه دبیر الملک




قیمت : 11000

خرید و دانلود

این فایل تحلیل خانه دبیر الملک  در قالب پاورپوینت و دارای 22 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل مناسب رشته معماری تهیه شده است . این فایل به گونه ای تنظیم شده ؛ که  می توان قالب آن را به دلخواه تغییر داد. از این رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصری از متن  و در پایان پیش نمایشی از اسلایدها قرار داده شده است. برای درک بهتر مطالب نیز از خطوط گرافیکی استفاده شده است.

 

 

پاورپوینت تحلیل خانه دبیر الملک

21 اسلاید؛ قابل ویرایش، شامل :

سبک 
موقعیت خانه دبیر الملک

معرفی پروژه
موقعیت بنا  خانه دبیر الملک

تاریخچه ساخت 
ریزفضاها 
معرفی حیاط 
بررسی ایوان خانه دبیر الملک
پلان
و..

 

مختصری از متن:

بنا دارای یک ورودی ساده بدون تزئینات با یک در چوبی است که مستقیما به حیاط بیرونی بنا راه دارد. حیاط بیرونی مستطیل و دارای ابعادی حدود ۱۵×۵ متر است .جنوب حیاط بیرونی و دیوار حد فاصل بین حیاط و معبر جنوبی ( کوچه فخرالملک ) از جنس آجر و با چیدمانی ساده می باشد. ایوان نمای جنوبی مسقف و سقف آن مطابق عرض ایوان حدود ۱/ ۵ متر است. فضای ایوان دارای ۷ در چوبی است که دو تای آن در جوار اتاق های کناری و در جبهه شرقی و غربی قرار دارند و پنج در آن که یاد آور معماری پنج دری است دقیقا در جبهه جنوبی است و تمامی درها به بخش مرکزی فضای داخلی راه دارد. 

 

 

عنوان: پاورپوینت تحلیل خانه دبیر الملک

فرمت : ppt

تعداد صفحات 22

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تعداد صفحات : 383

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 1,315
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 5,666
  • بازدید ماه : 37,324
  • بازدید سال : 307,366
  • بازدید کلی : 4,087,144