loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 295 دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

 

هفته نامه سلامت – محبوبه ریاستی: در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت هایی که به خصوص در زمینه پزشکی صورت گرفته، بحث زیبایی و جلوگیری از پیری زودرس خیلی فراگیر شده و بسیاری از خانم ها دوست دارند به شیوه های مختلف چهره شان را زیباتر و جوان تر کنند. یکی از این کارها تزریق بوتاکس است که در میان بازیگران نیز موافقان و مخالفانی دارد. برخی معتقدند این تزریق به آنها اعتماد به نفس بیشتری می دهد ولی بیشتر آنها معتقدند تزریق بوتاکس باعث می شود گریم روی صورت شان به خوبی ننشیند و نتوانند حس بگیرند.

حدود یک دهه است که برخی بازیگران هالیوودی تن به بوتاکس می دهند؛ سم ناشی از باکتری ای به نام کلستریدیوم بوتولونیوم. این درحالی است که تماشاگر یا بیننده، بیشتر از اینکه به چین و چروک های صورت بازیگر توجه کند، دنبال گرفتن حس بازی از بازیگر است. بسیاری از کارگردانان معتقدند صورت بازیگرانی که بوتاکس کرده اند، قادر به نشان دادن لذت، غم، ترس یا درد نیست و تنها چهره یخ زده ای را نشان می دهد که مناسب اجرا در آگهی های پرزرق و برق است و بس.

یکی از دلایلی که بازیگران زن بریتانیایی در اسکارهای ۱۰ سال اخیر خوب ظاهر شده اند، این است که عضلات صورتشان با بوتاکس فلج نشده است! البته ناگفته نماند هالیوود، در برخی موارد برای بازیگران زن ۴۰ ساله یا بیشتر نیز چاره دیگری باقی نمی گذارد؛ یعنی اگر بوتاکس نکنند و چهره جوان تر و تازه تری پیدا نکنند، نقشی نخواهندداشت. و از سوی دیگر، در صورتی که تن به بوتاکس بدهند هم نمی توان از آنها بازی گرفت.

بوتاکس در سینما

زمانی آلفرد هیچکاک می گفت: «بهترین جلوه ویژه، نمای بسته از صورت انسان است.» اما به نظر می رسد بوتاکس این جلوه را از سینمای امروز گرفته است.

چهره براق و بی حرکت ستاره های میانسالی مانند نیکول کیدمن، بروس جنر و رنه سلوگر درس عبرتی برای افراطی گری های تزریق ضدچروک شده است. هم اکنون بسیاری از برترین بازیگران نسبت به بوتاکس، حس انزجار دارند. چندی پیش، گوینت پالترو ۴۱ ساله اعتراف کرد که قبلا عمل جوانسازی انجام داده اما حالا معتقد است: «هرگز نباید بوتاکس تزریق کرد. من اگرچه خودم یک بار این کار را انجام داده ام اما دیگر سراغ این روش جوانسازی نخواهم رفت.»

با نگاهی به گذشته در می یابیم، بوتاکس که در سال ۲۰۰۲ به وسیله سازمان غذا و داروی آمریکا برای برطرف کردن چین و چروک های صورت تایید شده بود، مدتی مد بود و خیلی ها از برترین های دنیای بازیگری گرفته تا زنان خانه دار در صف امتحان کردن این اکسیر جادویی بوده اند اما با گذر زمان بسیاری از کتاب ها و اعترافات شخصی، مزیت های طبیعی ماندن چهره را به جای تزریق برشمرده اند.

در آخرین کتاب میشل شال، مدل قدیمی که سبک زندگی «زیبایی بدون عمل زیبایی» را انتخاب کرده، آمده است: «قبل از بوتاکس از خودتان این سوال را بپرسید که قبل از اینکه با این سم، اعصاب صورتم را فلج کنم، از چه روش های دیگری می توانم استفاده کنم؟ به یاد داشته باشید که شما در این دنیا فقط صاحب یک صورت هستید. زیبایی طبیعی خود را به آغوش بکشید و راه های دیگری برای رفع چروک ها بیابید.»

به نظر او، این راه باید برای حرفه او غیرقانونی اعلام شود: «بوتاکس باید برای بازیگران منع شود. بازیگری در بیان احساسات خلاصه می شود. چرا می خواهید اخم خود را از بین ببرید؟» امروزه حتی بسیاری از کارگردان ها نیز بازیگرانی را که به دلیل این نوع معالجات چهره های سرد و غیرقابل انعطاف دارند و قادر به نشان دادن حالت هایی مانند خشم، ناراحتی و خوشحالی نیستند، رد می کنند.

کارگردان مقیم لندن، جرمی سیمرمان، می گوید: « من مجبور به رد کردن میکی روروکه برای بازی در فیلم خودم شدم چون صورتش به دلیل عمل های اخیر بسیار غیرقابل انعطاف بود. باعث تاسف است! او می توانست برای این نقش بسیار مناسب باشد.» برخی از کارگردان های هالیوودی هم از این مساله ناراضی هستند که چرا چهره این گروه از بازیگران دیگر قادر به بازی نیست.

از سلما هایک و کیت بلانشت تا جولیا رابرتز و جنیفر آنیستون

سلما هایک: پشیمانم!

من واقعا در استفاده از بوتاکس فریب خوردم و اشتباه کردم اما دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنم. شما فکر کنید هنگامی که بیمار می شوید، چه اتفاقی برایتان می افتد؟ یا زمانی که بخشی از صورت شما یخ می زند، چه می شود؟ بله، تا چند روز نمی توانید بدنتان را تکان دهید و بیچاره ماهیچه های دیگر باید جور ماهیچه های از کار افتاده تان را بکشند. این دقیقا همان اتفاقی است که برای من افتاد و تا مدت ها گرفتارم کرد. دیگر مرتکب این اشتباه نخواهم شد و از اشتباه قبلی ام هم پشیمانم.

بوتاکس در سینما

کیت بلانشت: مخالفم!

نظر شخصی من درباره تزریق بوتاکس این است که نه تنها حس غرور به آدم نمی دهد، بلکه برعکس، حس ترحم را هم بر می انگیزد. من خودم از تزریق بوتاکس مخالفم چون حس می کنم این تزریق باعث می شود چهره آدم حالتی مصنوعی به خودش بگیرد.

آنجلینا جولی: چرا که نه؟

من تا به حال از بوتاکس استفاده نکرده ام و در آینده نیز از آن استفاده نخواهم کرد ولی با این ذهنیت که قاطعانه درباره یک عمل زیبایی حکم صادر کنیم، مخالفم. من جای دیگران نیستم که ببینم واقعا برای آنها انجام یک عمل زیبایی خوب است یا بد. پزشک هم نیستم که بتوانم درباره سود یا زیان این عمل ها اظهار نظر کنم. به نظرم اگر یک عمل زیبایی مانند تزریق بوتاکس بتواند حس اعتماد به نفس فرد را بالا ببرد و ضرری هم برایش نداشته باشد، خب چرا که نه؟

بوتاکس در سینما

کیت وینسلت: فقط طبیعی

من به زیبایی طبیعی اعتقاد دارم و با زیبایی مصنوعی میانه خوبی ندارم. شاید به این دلیل که خودم در خانواده ای بزرگ شده ام که هیچ کدام از اعضایش به زیبایی های غیرطبیعی و مصنوعی اعتقاد نداشته اند. به همین دلیل هم هیچ گاه به سمت تزریق بوتاکس نرفته ام و نخواهم رفت.

جولیا رابرتز: بی معناست!

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که بسیاری از مردمش اصلا حاضر نیستند رد پای گذر زمان را روی صورت خودشان ببینند اما من دوست دارم فرزندانم ببینند که من از وضعیت خودم و حتی از تغییرات چهره ام راضی هستم. این چین و چروک هایی که در چهره ما هست، به سادگی به دست نیامده و شکل گیری هر کدامش کلی ماجرا داشته است؛ پس چرا آنها را به راحتی از بین ببرم؟ من این قبیل کارها را بی معنا می دانم.

بوتاکس در سینما

جنیفر آنیستون: همسرم مخالف است!

ما هر روز زنان زیادی را می بینیم که برای جوان ماندن دست به هر کاری می زنند ولی خوشبختانه من از اشتباه آنها درس می گیرم و هیچ وقت به سمت تزریق بوتاکس نمی روم. وقتی به آنها نگاه می کنم، قلبم می شکند زیرا به نظرم بوتاکس فقط آنها را مسن تر نشان می دهد. آنها سعی می کنند زمان را متوقف کنند و این کار فقط عدم اعتماد به نفس آنها را نشان می دهد به علاوه، حتی اگر خودم هم با آن موافق باشم، همسری دارم که اصلا دوست ندارد من به صورتم دست بزنم.

بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

 

هفته نامه سلامت – محبوبه ریاستی: در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت هایی که به خصوص در زمینه پزشکی صورت گرفته، بحث زیبایی و جلوگیری از پیری زودرس خیلی فراگیر شده و بسیاری از خانم ها دوست دارند به شیوه های مختلف چهره شان را زیباتر و جوان تر کنند. یکی از این کارها تزریق بوتاکس است که در میان بازیگران نیز موافقان و مخالفانی دارد. برخی معتقدند این تزریق به آنها اعتماد به نفس بیشتری می دهد ولی بیشتر آنها معتقدند تزریق بوتاکس باعث می شود گریم روی صورت شان به خوبی ننشیند و نتوانند حس بگیرند.

حدود یک دهه است که برخی بازیگران هالیوودی تن به بوتاکس می دهند؛ سم ناشی از باکتری ای به نام کلستریدیوم بوتولونیوم. این درحالی است که تماشاگر یا بیننده، بیشتر از اینکه به چین و چروک های صورت بازیگر توجه کند، دنبال گرفتن حس بازی از بازیگر است. بسیاری از کارگردانان معتقدند صورت بازیگرانی که بوتاکس کرده اند، قادر به نشان دادن لذت، غم، ترس یا درد نیست و تنها چهره یخ زده ای را نشان می دهد که مناسب اجرا در آگهی های پرزرق و برق است و بس.

یکی از دلایلی که بازیگران زن بریتانیایی در اسکارهای ۱۰ سال اخیر خوب ظاهر شده اند، این است که عضلات صورتشان با بوتاکس فلج نشده است! البته ناگفته نماند هالیوود، در برخی موارد برای بازیگران زن ۴۰ ساله یا بیشتر نیز چاره دیگری باقی نمی گذارد؛ یعنی اگر بوتاکس نکنند و چهره جوان تر و تازه تری پیدا نکنند، نقشی نخواهندداشت. و از سوی دیگر، در صورتی که تن به بوتاکس بدهند هم نمی توان از آنها بازی گرفت.

بوتاکس در سینما

زمانی آلفرد هیچکاک می گفت: «بهترین جلوه ویژه، نمای بسته از صورت انسان است.» اما به نظر می رسد بوتاکس این جلوه را از سینمای امروز گرفته است.

چهره براق و بی حرکت ستاره های میانسالی مانند نیکول کیدمن، بروس جنر و رنه سلوگر درس عبرتی برای افراطی گری های تزریق ضدچروک شده است. هم اکنون بسیاری از برترین بازیگران نسبت به بوتاکس، حس انزجار دارند. چندی پیش، گوینت پالترو ۴۱ ساله اعتراف کرد که قبلا عمل جوانسازی انجام داده اما حالا معتقد است: «هرگز نباید بوتاکس تزریق کرد. من اگرچه خودم یک بار این کار را انجام داده ام اما دیگر سراغ این روش جوانسازی نخواهم رفت.»

با نگاهی به گذشته در می یابیم، بوتاکس که در سال ۲۰۰۲ به وسیله سازمان غذا و داروی آمریکا برای برطرف کردن چین و چروک های صورت تایید شده بود، مدتی مد بود و خیلی ها از برترین های دنیای بازیگری گرفته تا زنان خانه دار در صف امتحان کردن این اکسیر جادویی بوده اند اما با گذر زمان بسیاری از کتاب ها و اعترافات شخصی، مزیت های طبیعی ماندن چهره را به جای تزریق برشمرده اند.

در آخرین کتاب میشل شال، مدل قدیمی که سبک زندگی «زیبایی بدون عمل زیبایی» را انتخاب کرده، آمده است: «قبل از بوتاکس از خودتان این سوال را بپرسید که قبل از اینکه با این سم، اعصاب صورتم را فلج کنم، از چه روش های دیگری می توانم استفاده کنم؟ به یاد داشته باشید که شما در این دنیا فقط صاحب یک صورت هستید. زیبایی طبیعی خود را به آغوش بکشید و راه های دیگری برای رفع چروک ها بیابید.»

به نظر او، این راه باید برای حرفه او غیرقانونی اعلام شود: «بوتاکس باید برای بازیگران منع شود. بازیگری در بیان احساسات خلاصه می شود. چرا می خواهید اخم خود را از بین ببرید؟» امروزه حتی بسیاری از کارگردان ها نیز بازیگرانی را که به دلیل این نوع معالجات چهره های سرد و غیرقابل انعطاف دارند و قادر به نشان دادن حالت هایی مانند خشم، ناراحتی و خوشحالی نیستند، رد می کنند.

کارگردان مقیم لندن، جرمی سیمرمان، می گوید: « من مجبور به رد کردن میکی روروکه برای بازی در فیلم خودم شدم چون صورتش به دلیل عمل های اخیر بسیار غیرقابل انعطاف بود. باعث تاسف است! او می توانست برای این نقش بسیار مناسب باشد.» برخی از کارگردان های هالیوودی هم از این مساله ناراضی هستند که چرا چهره این گروه از بازیگران دیگر قادر به بازی نیست.

از سلما هایک و کیت بلانشت تا جولیا رابرتز و جنیفر آنیستون

سلما هایک: پشیمانم!

من واقعا در استفاده از بوتاکس فریب خوردم و اشتباه کردم اما دیگر این اشتباه را تکرار نمی کنم. شما فکر کنید هنگامی که بیمار می شوید، چه اتفاقی برایتان می افتد؟ یا زمانی که بخشی از صورت شما یخ می زند، چه می شود؟ بله، تا چند روز نمی توانید بدنتان را تکان دهید و بیچاره ماهیچه های دیگر باید جور ماهیچه های از کار افتاده تان را بکشند. این دقیقا همان اتفاقی است که برای من افتاد و تا مدت ها گرفتارم کرد. دیگر مرتکب این اشتباه نخواهم شد و از اشتباه قبلی ام هم پشیمانم.

بوتاکس در سینما

کیت بلانشت: مخالفم!

نظر شخصی من درباره تزریق بوتاکس این است که نه تنها حس غرور به آدم نمی دهد، بلکه برعکس، حس ترحم را هم بر می انگیزد. من خودم از تزریق بوتاکس مخالفم چون حس می کنم این تزریق باعث می شود چهره آدم حالتی مصنوعی به خودش بگیرد.

آنجلینا جولی: چرا که نه؟

من تا به حال از بوتاکس استفاده نکرده ام و در آینده نیز از آن استفاده نخواهم کرد ولی با این ذهنیت که قاطعانه درباره یک عمل زیبایی حکم صادر کنیم، مخالفم. من جای دیگران نیستم که ببینم واقعا برای آنها انجام یک عمل زیبایی خوب است یا بد. پزشک هم نیستم که بتوانم درباره سود یا زیان این عمل ها اظهار نظر کنم. به نظرم اگر یک عمل زیبایی مانند تزریق بوتاکس بتواند حس اعتماد به نفس فرد را بالا ببرد و ضرری هم برایش نداشته باشد، خب چرا که نه؟

بوتاکس در سینما

کیت وینسلت: فقط طبیعی

من به زیبایی طبیعی اعتقاد دارم و با زیبایی مصنوعی میانه خوبی ندارم. شاید به این دلیل که خودم در خانواده ای بزرگ شده ام که هیچ کدام از اعضایش به زیبایی های غیرطبیعی و مصنوعی اعتقاد نداشته اند. به همین دلیل هم هیچ گاه به سمت تزریق بوتاکس نرفته ام و نخواهم رفت.

جولیا رابرتز: بی معناست!

ما در جامعه ای زندگی می کنیم که بسیاری از مردمش اصلا حاضر نیستند رد پای گذر زمان را روی صورت خودشان ببینند اما من دوست دارم فرزندانم ببینند که من از وضعیت خودم و حتی از تغییرات چهره ام راضی هستم. این چین و چروک هایی که در چهره ما هست، به سادگی به دست نیامده و شکل گیری هر کدامش کلی ماجرا داشته است؛ پس چرا آنها را به راحتی از بین ببرم؟ من این قبیل کارها را بی معنا می دانم.

بوتاکس در سینما

جنیفر آنیستون: همسرم مخالف است!

ما هر روز زنان زیادی را می بینیم که برای جوان ماندن دست به هر کاری می زنند ولی خوشبختانه من از اشتباه آنها درس می گیرم و هیچ وقت به سمت تزریق بوتاکس نمی روم. وقتی به آنها نگاه می کنم، قلبم می شکند زیرا به نظرم بوتاکس فقط آنها را مسن تر نشان می دهد. آنها سعی می کنند زمان را متوقف کنند و این کار فقط عدم اعتماد به نفس آنها را نشان می دهد به علاوه، حتی اگر خودم هم با آن موافق باشم، همسری دارم که اصلا دوست ندارد من به صورتم دست بزنم.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.
azam
Google
About 12,800 results (0.87 seconds)
Search Results
بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود - Bartarinha.IR | برترین ها
bartarinha.ir/fa/news/322374
Translate this page
بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود بوتاکس،بازیگران هالیوود،بوتاکس ... یکی از این کارها تزریق بوتاکس است که در میان بازیگران نیز موافقان و مخالفانی دارد.
بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/16538588 - Translate this page
بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود. خلاصه خبر. هفته نامه سلامت - محبوبه ... دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶. منبع خبر, : ... اسید پاشی زن جوان بر روی همسرش!
بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود - دایرکتوری سلامت
www.hdir.ir/.../68551-بوتاکس،-راز-جوانی-ستارگان-ها...
Translate this page
2 hours ago - بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ... از خانم ها دوست دارند به شیوه های مختلف چهره شان را زیباتر و جوان تر کنند. ... دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ...
Images for ‫بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵‬‎Report images
Image result for ‫بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵‬‎
4 hours ago
Image result for ‫بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵‬‎
4 hours ago
Image result for ‫بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵‬‎
4 hours ago
Image result for ‫بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵‬‎
Image result for ‫بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵‬‎
More images for بوتاکس، راز جوانی ستارگان هالیوود ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
عکس سارا بهرامی در اردیبهشت 95 - مجله تفریحی توریا
www.toriya.ir/tag/عکس-سارا-بهرامی-در-اردیبهشت-95
Translate this page
عکس سارا بهرامی در اردیبهشت 95 ... دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 · بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 · چگونه هپاتیت را در کودکان تشخیص ...
آزاده نامداری اردیبهشت 95 - مجله تفریحی توریا
www.toriya.ir/tag/آزاده-نامداری-اردیبهشت-95
Translate this page
آزاده نامداری اردیبهشت 95 ... جدیدترین مطالب. با کودک افسرده چه باید کرد؟ دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 · بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود دوشنبه 20 اردیبهشت 1395.
جدیدترین عکسهای بهاره رهنما در اردیبهشت ۹۵ - مجله تفریحی توریا
www.toriya.ir/.../جدیدترین-عکسهای-بهاره-رهنما-در-ارد...
Translate this page
جدیدترین عکسهای بهاره رهنما در اردیبهشت ۹۵ ... کودک افسرده چه باید کرد؟ دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 · بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود دوشنبه 20 اردیبهشت 1395.
جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی در اردیبهشت 95 - مجله تفریحی توریا
www.toriya.ir/.../جدیدترین-تصاویر-نیوشا-ضیغمی-د...
Translate this page
جدیدترین تصاویر نیوشا ضیغمی در اردیبهشت 95 ... دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 · بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 · چگونه هپاتیت را در ...
مظلومی استقلالی نیست
www.4rah.news/News/.../مظلومی-استقلالی-نیست
Translate this page
بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود · فیلم/درگیری شدید ارتش سوریه با تکفیریها در «حلب» ... به نقل از بنکر به تاریخ 1395/02/20 ساعت 08:22 | بازدید: 1.
بهترین شاعرسال 89 در ایران - مرجع مقالات و اخبار روز ایران و جهان
www.rahta.com/q/بهترین_شاعرسال_89_در_ایران
Translate this page
۱۳:۳۳:۱۳, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵. بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود. ۰۹:۰۳:۰۵, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵. تحلیلی بر کارتن خوابی زنان در ایران. ۰۹:۰۳:۰۳, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵.
راز جوانی بعضی از ستاره های مشهور ایرانی لو رفت / تصاویر - پارسینه
www.parsine.com/.../راز-جوانی-بعضی-از-ستاره-های-م...
Translate this page
Nov 22, 2013 - به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲. مرور عناوین ... راز جوانی بعضی از ستاره های مشهور ایرانی لو رفت / تصاویر. چرا بعضی ... راز جوانی آنها چیست؟
آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت برترینها | bartarinha.ir
vista.ir/live/source/206/1/bartarinha.ir/برترینها
Translate this page
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / Monday, 9 May, 2016 ... 08:51 -بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود / برترینها · 08:50 -پرخاش‌هایی که به کودکی هم ..... فروشگاه‌هایی که اجناس خارجی را بدون پرداخت مالیات می‌فروشند و عرصه را بر تولید داخل تنگ می‌کنند.
راز جوانی و زیبایی ستاره های مشهور ایرانی لو رفت + تصاویر | ساتین
saten.ir › اخبار داغ
Translate this page
Nov 27, 2013 - راز جوانی و زیبایی ستاره های مشهور ایرانی لو رفت + تصاویر ... زیبایی اعتقادی ندارد و اهل بوتاکس و تزریق ژل و این چیزها نیست اما به شدت .... مصرف بیش از اندازه مواد شیمیایی آرایش، حتی با ادعای خارجی بودن یا .... ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵.
میزبان خبر – جستجوگر هوشمند خبر فارسی
mizbanekhabar.ir/
Translate this page
کل نوشته‌ها: 54,780; تاریخ به‌روزشدن سایت: اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۵. منابع خبری ... گرانی برنج کیست؟خبرنگاران جوان; جدول قیمتی گوشی های مطرح بازارخبرگزاری میزان ...
نیوز
9us.ir/
Translate this page
بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود ... از خانم ها دوست دارند به شیوه های مختلف چهره شان را زیباتر و جوان تر کنند. ... فال و طالع بيني روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1395.
تاحالا سالمون به سبک شرقی‌ها درست کرده‌ای؟ - جامعه مجازی افرای فارسی
afrafa.com/.../تاحالا-سالمون-به-سبک-شرقی‌ها-درست-...
Translate this page
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۵; minoo; 0 · آموزشی · CUISINE، آشپزی ... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود · تحلیلی بر کارتن خوابی زنان در ایران · آنگلا مرکل، بانوی ناجی اروپا ...
راز تناسب اندام و زیبایی ستارگان زن هالیوود +عکس - که
www.irannaz.com/news_detail_16373.html
Translate this page
پرونده محرمانه ستاره های هالیوود و راز زیبایی و اندام زیبای آنها را گروه سلامتی ایران ناز جمع آوری كرده است كه می توانید در اینج راز تناسب اندام. ... اقدام باورنکردنی یک زوج جوان پس از بارداری! +عکس ... فال و طالع بيني روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 .... اگر صورت چاق و تپل دست دارید کلیک کنید (بهترین روش جایگزین بوتاکس و ژل).
راز جوان ماندن تام کروز در دهه 50 زندگی اش - جالبناک
jalebnak.com/راز-جوان-ماندن-تام-کروز-در-دهه-50-زندگ...
Translate this page
Jan 8, 2016 - تام کروز ، راز جوانی ستارگان ، راز جوانی ستاره های هالیوود ... است او از مجموعه ای از بهترین تکنیک ها و روش های زیبایی استفاده می کند و برای ازبین بردن چروک های اطراف چشم و لبش از بوتاکس استفاده کرده است. ... ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ...
موتور یک بازیگر معروف+عکس - خبر 90
khabar90.ir/news/171754
Translate this page
تاریخ نشر : دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 مشاهده : 66 سایر اخبار اخبار و حوادث ارسال به دوست ارسال به دوست RSS. تصویری جدید از ... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود.
رازهای جوان ماندن از زبان تام کروز 53 ساله – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/رازهای-جوان-ماندن-از-زبان-تام-...
Translate this page
Dec 31, 2015 - همین موضوع باعث شده که بسیاری از کارشناسان درباره راز جوانی تام کروز این ... که برای از بین بردن چروک‌های اطراف چشم و لبش از بوتاکس استفاده کرده است. .... به عنوان کاملترین زوج دنیا معرفی میشدند و همه این ستاره های هالیوودی را .
کانال گیزمیز - صفحه نخست - اعتدال
enews.etedaal.ir/news/t/1608753/__کانال_گیزمیز
Translate this page
۰۹:۱۹:۳۱, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... درحالی که کانال فیلم محمد رسول الله (ص) با استقبال چشمگیر مخاطبان خارجی روبرو شده بود – به ... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود ...
راز جوانی ستاره های هالیوود ؟ +عکس - زمان
www.zamannews.ir/.../54313-راز-جوانی-ستاره-های-هالی...
Translate this page
Oct 27, 2015 - ما راز جوانی آنها را برایتان فاش می کنیم، با ما همراه باشیم. ... امروز شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... دستگیرشدگان پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر تبریز به ۲۰ نفر رسید ... البته او اعتراف کرده که هر چند وقت یک بار بوتاکس نیز می زند.
مجله تفریحی فان تون
funtoon.ir/
Translate this page
بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود. 51 دقیقه ... و جوان تر کنند. یکی از این کارها تزریق بوتاکس است که در میان. ... فال و طالع بيني روز دوشنبه 20 اردیبهشت 1395.
. - مسابقه جذاب جورابین برگزار شد+ تصاویر - تخت نیوز
takhtnews.mihanblog.com/post/4138
Translate this page
Feb 4, 2016 - حال بازیگر جوان سینما وخیم است +عکس ... اقتصاد امروز کشور از زبان روزنامه ها / دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود
مجله تفریحی فان سیتی
f30t.ir/
Translate this page
جوان ماندن با رعایت این اصول ... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود ... ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ سایت شیرنی پزی آکا،آموزش شیرینی پزی انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات کیک ...
بوتاکس; راز زیبایی هالیوودیها - آفتاب
www.aftabir.com › ... › بهداشت فردی و عمومی
Translate this page
Apr 6, 2013 - تاریخ پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان ۴۹ : ۱۴ ... بوتاکس; راز زیبایی هالیوودیها. بوتاکس ... این نکته که ستارگان هالیوودی هرگز از بالا رفتن سن و از دست دادن طراوت پوست خود ترسی ندارند؛ سوال برانگیز است. ... درنتیجه صورت جوان تر، صاف تر و شاداب تر به نظر می رسد. ... مدت تزریق بوتاکس بین ۲۰ ۱۰ دقیقه است.
راز زیبایی اندام جنیفر آنیستون چیست؟ - مجله توکا
www.m-tooka.ir › تناسب اندام
Translate this page
Feb 15, 2016 - جنیفر آنیستون بازیگر هالیوود در دهه پنجم زندگی‌اش همچنان نقش زن‌های ... -راز زیبایی اندام و جوانی جنیفر آنیستون بازیگر هالیوود: ... -تمرینات ورزشی خانم ستاره: .... ارگاسم افتادگی پوست انزال انواع ماسک بدنسازی بوتاکس تغذیه ...
4 استان کشور بارانی است
www.chaharah.com/News/.../4-استان-کشور-بارانی-ا...
Translate this page
به نقل از عصر ایران به تاریخ 1395/02/20 ساعت 08:20 | بازدید: 1. امروز با گذر موج تراز میانی جو از شرق کشور در دامنه های البرز شرقی و شمال شرق کشور گاهی ...
خبر خودکشی پسر ماهشری روی قبر پدرش / عکس
www.keder.ir › خبری و خواندنی › اخبار و حوادث
Translate this page
Oct 7, 2015 - به گزارش پارس ناز فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خودکشی یک جوان ماهشهری بر روی قبر پدرش را ... بن افلک و جورج کلونی علیه ایران + بازیگران هالیوودی ضد ایرانی ... مردم کشوری مرموز در شرق آسیا + عکس ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... با طب سنتی بوتاکس کنید! ... بزرگترین راز آل سعود و پادشاه در سایه ۳ فروردین ۱۳۹۵.
کچلی عاقبت جوگیر شدن زن جوان + تصاویر - بهترین های روز
www.bestofday.ir/reader/text/201605090631225461
Translate this page
کچلی عاقبت جوگیر شدن زن جوان + تصاویر ... تاریخ باز نشر : 2016-05-09T09:01 زمان : 15 دقیقه پیش بازنشر شده توسط ... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود 0 ...
فرزاد حسنی: من اینستاگرام ندارم | پايگاه خبری افکارنيوز | خبرخوانی
https://khabarkhani.com/.../فرزاد_حسنی_من_اینستاگ...
Translate this page
تاریخ دریافت خبر: دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت: ۰۸:۲۵ افکار ... مراسم رژه سنتی در آلمان + فیلم · بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود · 4 استان کشور بارانی است ...
همه چیز از همه جا - بوتاکس راز زیبایی زنان هالیوود
eshgi3.blogfa.com/post-156.aspx
Translate this page
همه چیز از همه جا - بوتاکس راز زیبایی زنان هالیوود - داستان,مقاله,دانلود رایگان ... بعضی ها میگن این هنرپیشه ها و خوانندگان مثل قالیچه کرمان هستن هر چی سنشون بالاتر میره چین و چروک صورتشون کمتر میشه و همچنان جوان بنظر میرسند. این نکته که ستارگان هالیوودی هرگز از بالا رفتن سن و از دست دادن طراوت پوست خود ... اردیبهشت ۱۳۹۰
خواندنی های امروز رسانه های ایران - تیتر24
www.titr24.com/...==/خواندنی-های-امروز-رسانه-های-ایرا...
Translate this page
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016 May 09. صفحه نخست; sp_nav; اخبار روز; sp_nav ... تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ .... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود.
دو راز برای 10سال جوان تر شدن - آکا - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/khanevadeh/.../2013223124428.ht...
Translate this page
Oct 10, 2014 - چکار کنیم جوان بمانیم,همیشه جوان بمانیم,چگونه جوان بمانیم,جوان بمانیم,چه ... + بیوگرافی کامل - · حضور امیرعلی نبویان در کنار ستاره های سینما در فیلم زرد! .... جایگزین هایی برای بوتاکس ... آخرین تاریخ بروز رسانی 20 اردیبهشت 95 ساعت 04:49 ..... سیزده نمونه از بهترین مدلهای موی کوتاه هالیوودی، مدل موی کوتاه، موی ...
همه چیز در مورد بوتاکس/بوتاکس; راز زیبایی هالیوودیها/بوتاکس چيست ...
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?...
Translate this page
Apr 6, 2013 - همه چیز در مورد بوتاکس/بوتاکس; راز زیبایی هالیوودیها/بوتاکس ... Friday 6th of May 2016 | امروز ۱۳۹۵-ارديبهشت-۱۷ .... این نکته که ستارگان هالیوودی هرگز از بالا رفتن سن و از دست دادن .... با این ۷ روش جوانی و زیبایی را حس کنید!
جراحی های زیبایی بین ستاره های ایرانی و خارجی - جوان ایرانی
www.javaneirani.com/.../34592-جراحی-زیبایی-ستاره...
Translate this page
Nov 20, 2013 - امروز: دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ برابر با ۰۱ شعبان ۱۴۳۷ قمری و ۰۹ ۰۵ ۲۰۱۶ میلادی ... راز و رمز ملکه .... بازیگران خانم و آقا، جوان و پیشکسوت اغلب با افراط در جراحی زیبایی مخالفند. .... فوق العاده خطرناک» تاکنون چند عمل جراحی زیبایی مانند لیفتینگ صورت، پروتز گونه، تزریق بوتاکس و جراحی فک انجام داده است.
مدل مانتوهای شیک و بسیار زیبا جدید شهریور 94 | ایراتو
irato.ir/.../مدل-مانتوهای-شیک-و-بسیار-زیبا-جدید-شهر...
Translate this page
Aug 16, 2015 - بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود · جدیدترین و شیک ترین ... دوشنبه » 20 , اردیبهشت , 1395. محل تبلیغ شما. 40 ... بوتاکس اصفهان. لباس مجلسی.
بوتاکس; راز زیبایی هالیوودیها | سایت تفریحی و سرگرمی فان صدا
www.overdoz.ir/.../بوتاکس-راز-زیبایی-هالیوودیها/
Translate this page
بوتاکس; راز زیبایی هالیوودیها این نکته که ستارگان هالیوودی هرگز از بالا رفتن سن و ... مدت تزریق بوتاکس بین ۲۰ – ۱۰ دقیقه است. ... اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۴ در ۱:۴۹ ب.ظ.
عکس چهره هایی که از عمل زیبایی‌ خود پشیمان هستند
www.aks20.ir/عکس-چهره-هایی-که-از-عمل-زیبایی‌-خود-...
Translate this page
Apr 9, 2015 - امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... اما چرا این ستاره ۴۷ ساله پس از دو دهه، در سال ۲۰۱۰ اقدام به خالی کردن لب هایش کرد؟ ... حتی یک برنده طلای المپیک هم نمی تواند تا ابد جوان بماند! ... با یک مجله آلمانی نهایتا اعتراف کرد که از بوتاکس استفاده کرده است. ... جنیفر گری یکی از مشهورترین جراحی های پلاستیک هالیوودی است.
ستاره ها - نظر ستاره​ ها؛ از جولیا رابرتز تا آنجلینا جولی/ باید جراحی ...
www.setarehnews.ir/fa/doc/news/21050/
Translate this page
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰ ... تاریخ انتشار : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۰ ... مصداق این ادعا برخی از خانم‌های بازیگر خارجی و ایرانی هستند که حتی به‌واسطه ... با این حال جولیا رابرت تا امروز سراغ انواع جراحی‌های زیبایی ازجمله بوتاکس و موارد ... سرمایه‌گذاران سرشناس موسیقی است که راز چهره جوان و پوست بدون چین و چروکش را ...
عکس چهره های زیبای مرد - گالری عکس
aaaks.ir/عکس-چهره-های-زیبای-مرد/
Translate this page
Nov 10, 2015 - خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب +تصاویر انتخاب ۲۰ مرد محبوب و زیبای ... اسرار و رازهای زیبایی چهره مردان ممکن است زمانی که از اسرار زیبایی حرف می ... عکس بازیگران و چهره های مشهور در اینستاگرام اردیبهشت ۹۴ ... ۲۱ بهمن, ۱۳۸۹ ۱۱ آبان, ۱۳۹۰ ۳ … .... ستاره جوان و زیبای هالیوود و عکس بدون آرایش, چهره بدون آرایش ترانه.
اخبار بازیگران - سایت تفریحی و سرگرمی تک مهر
www.takmehr.ir/category/cinema-news/akhbare-actors
Translate this page
اخبار بازیگران,دنیای بازیگران,بازیگران خارجی,ایرانی,اخبار هالیوود,زیباترین زنان هالیوود,النازشاکردوست,سینما,دختران هالیوود,آنجلینا جولی,جنیفر لوپز.
رازهای جوان ماندن - بهترین سایت مدو زیبایی,ارایش و عروس
mod20.ir/.../متد-های-جدید-طبیعی-ودارویی-پیشگیری...
Translate this page
امروز : شنبه 18 اردیبهشت 1395 ..... برچسب ها : رازهای جوانی تام کروز 54 ساله از زبان خودش , پیشگیری از پیری پوست , از ..... خرداد ۱۱م, ۱۳۹۳ ملیکا بینا پــرینت ..... بوتاکس را فراموش کنید ، چین و چروکهای صورت را با یوگای صورت از بین ببرید. ... این نکته که ستارگان هالیوودی هرگز از بالا رفتن سن و از دست دادن طراوت پوست خود ...
بازیگران،عکس بازیگران،بیوگرافی بازیگران،بازیگران خارجی،هنر ...
www.beytoote.com/fun/actor-news/
Translate this page
دوشنبه, 20 ارديبهشت 1395. سرگرمیدنیای بازیگران .... بیوگرافی ساندرا بولاک، ستاره هالیوود + تصاویر .... عکس‌های جدید «ریما رامین فر» در سال ۱۳۹۳ .... عکسهای ابرو بازیگر زن سریال کوزی گونی در جوانی ..... 17 راز زندگی آنجلینا جولی که تا بحال فاش نشده! ..... آژانس مسافرتی. جراحی بینی,بوتاکس,عمل زیبایی · پوشاک ترک,لباس ...
ماه ایران | مجله علمی، سرگرمی، هر آنچه باید بدانید
irmoon.com/
Translate this page
صورتتان را با این ۹ ماده غذایی بوتاکس کنید + تصاویر ... راز موفقیت و شادکامی ... ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | بدون دیدگاه ... حضور معلم سوم دبستان رامبد جوان در خندوانه! عکس ..... بهترین تصاویر هفته هنرمندان و افراد مشهور; بازیگران ایرانی در کنار خارجی ها در ...
بوتاکس؛ راز زیبایی هالیوودیها - وب سایت تبیان استان اردبیل
www.tebyan-ardebil.ir › ... › پزشکی › داروشناسی
Translate this page
Apr 29, 2013 - ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت -اِثَّلاثا ١٨ رجب ١٤٣٧ - Tuesday April 2016 ... این نکته که ستارگان هالیوودی هرگز از بالا رفتن سن و از دست دادن طراوت پوست خود ترسی ندارند؛ سوال برانگیز است. بسیاری از مردم خواهان ... در نتیجه صورت جوان تر، صاف تر و شاداب تر به نظر می رسد. ... مدت تزریق بوتاکس بین ۲۰ ۱۰ دقیقه است.
پایگاه خبری تحلیلی زیست بوم
zistboom.com/
Translate this page
به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ ... های مجازی تحت تاثیر ابراز نگرانی لئوناردو دی کاپریو ستاره هالیوود برای دریاچه ارومیه و واکنش برخی از هموطنان به او قرار گرفت. .... تلاش جوان ها برای نجات دریاچه بزنگان + تصاویر ... راز خراش‌های مرموز دریای خزر/جنجال که تصاویر ماهواره‌ای به راه انداخت .... «بوتاکس» یک سم بسیار خطرناک است.
ف مثل فوتبــال مثل فاجـــعه - مجله تفریحی فانیون
funion.ir/news/137308
Translate this page
یک ستاره پرید قبل از آنکه کفش‌هایش را آویزان کرده باشد، پیش از آنکه به عدد ۵۰. ... عناوین روزنامه های ورزشی 95/02/20 ... بوتاکس راز جوانی ستارگان هالیوود. هفته نامه ...
عکسهای جالب چهره های معروف در اینستاگرام (۱۲۳) - پارس نایس
parsnice.com/عکسهای-جالب-چهره-های-معروف-در-اینستا...
Translate this page
راز تهیه کردن سالاد نیسواز فرانسوی ... فال و طالع بيني روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ · با این مواد غذایی صورت خود را بوتاکس کنید! ... این سلفی را از صفحه دیا میرزا ستاره بالیوود انتخاب کرده ایم، در کنار محمدرضا گلزار ... جناب گودرزی از وقتی این پروژه را کلید زده چند سالی جوان تر شده است! ... چهره های همیشه جنجالی هالیوود (+تصویر).
ستارگانی که همیشه جوان هستند! +عکس - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/.../13495-ستارگانی-که-همیشه-جوا...
Translate this page
Jul 19, 2013 - بروزرسانی: سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۷:۳۱ ... بازیگران هالیوودی معروف و مشهور ... از بوتاکس سعی کرده است همیشه از ضدآفتاب با SPF مناسب استفاده کند. ... پارکر (سمت چپ: در سال 2001 و سمت راست: در سال 2011) راز جوانی خود را ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,727
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,174
  • بازدید ماه : 12,174
  • بازدید سال : 389,785
  • بازدید کلی : 4,169,563