loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 137 دوشنبه 17 خرداد 1395 نظرات (0)
 

۹ حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند

 

وب سایت مردمان – ترجمه زینب آرمند: براساس یک تحقیق جدید، ۷۱ درصد از امریکایی‌ها، پول را یک عامل مهم برای تولید استرس در زندگی‌شان می‌دانند. البته، این فقط مشکل امریکایی‌ها نیست. وقتی به آمار و ارقام نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این درصد چرا تا این اندازه بالا است: ۷۶ درصد از قبوض خانه و بدهی‌های کارت‌های اعتباری رو به افزایش است. بی‌تردید، این آمار با این مشکل در ارتباط است.
۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند
پول خوشبختی نمی‌آورد ولی همه دوست دارند پولدار شوند. — زیگ زیگلار (Zig Ziglar)

ولی استرس‌های مربوط به پول فقط حول اعداد و ارقام نمی‌چرخد. وقتی ۷۱ درصد از شرکت‌کننده‌های تحقیق پول را یک عامل برای استرس خود گزارش می‌کنند، این مشکل به طبقات اجتماعی-اقتصادی جامعه هم کشیده می‌شود. استرس‌ مربط به پول فقط کمبود پول نیست. بسیارفراتر از آن است. این استرس از دیدگاه ما نسبت به پول و رابطه ما با آن ریشه می‌گیرد و فقط با «اضافه کردن پول» این مشکل حل نمی‌شود. این فقط روی علائم و نشانه‌های آن به طور موقت سرپوش می‌گذارد ولی این اضطراب همیشه برخواهد گشت. راه‌حل آن شاید به سادگی (یا به سختی) تغییر دیدگاه کلی‌مان نسبت به پول باشد. اگر شما هم با استرس ناشی از مسائل مالی دست و پنجه نرم می‌کنید، با اعمال چند نمونه از روش‌های فکری در زندگی‌تان، متفاوت فکر کردن درمورد پول را شروع کنید.

۱. به کمتر از آنچه که فکر می‌کنید نیاز دارید

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

بیشتر چیزهایی که تصور می‌کنیم بدون آنها نمی‌توانیم زندگی کنیم، برای بیشتر مردم جهان – یا حتی پدر و مادربزرگتان – کالای لوکس به حساب می‌آیند. فکر کنید: گوشی موبایل، مایکروفر، ماشین، کمدهای بزرگتر، و … تجاری‌سازی جامعه تلاش زیادی برای ایجاد نارضایتی در دل‌های ما کرده است. و البته برنده شده‌اند. آنها باعث شده‌اند محصولات تولیدی کارخانه‌هایشان را بعنوان کالاهایی ضروری بپذیریم. و به همین دلیل استرس زیادی در زندگی‌هایمان ایجاد کرده‌اند. ولی آنهایی که تصمیم می‌گیرند کمتر خرج کنند، فواید فوق‌العاده‌ای می‌برند.

۲. پول خوشبختتان نمی‌کند

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

این فقط یک توهم است که پول برای شما خوشبختی می‌آورد. تحقیقات بیشماری تا امروز این مسئله را ثابت کرده‌اند. تجربه هم همین را می‌گوید. بعضی از شادترین آدم‌هایی که احتمالاً می‌شناسید به هیچ عنوان پولدار نیستند و خیلی از آدم‌های پولداری هم که می‌شناسید، خوشبخت نیستند. البته درجه ای از ثبات و امنیت وحود دارد که با برآورده شدن نیازهای اساسی مالی به وجود می‌اید ولی ما به خیلی کمتر از چیزی که تصور می‌کنیم نیاز داریم. و هرچه زودتر این تفکر که پول بیشتر خوشبخت‌ترمان می‌کند را کنار بگذاریم، زودتر می‌توانیم خوشبختی واقعی را پیدا کنیم.

۳. پول هدف اصلی کار کردن نیست

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

پرداخت‌های مالی بعنوان یک انگیزه‌دهنده همیشگی موثر نیست و رابطه بین درآمد و رضایت از کار بسیار کم خواهد بود. به عبارت دیگر، هرچه درآمدتان بیشتر باشد رضایتتان از کاری که انجام می‌دهید بیشتر نخواهد بود. حجم بالایی استرس مربوط به کار را می‌توانید خیلی راحت با تصمیم گرفتن درباره رضایت داشتن از حقوقتان از بین ببرید. نباید فقط بخاطر پول کار کنید. با هدف مشارکت کردن در یک کار مفید برای انسان‌ها کار کنید. درست است که این رویکرد ایدآلیستی است ولی استرستان را به طور قابل توجهی پایین خواهد آورد.

۴. ثروت هم مشکلات خاص خودش را دارد

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

فقر مشکلاتی به همراه دارد، هیچ شکی در این نیست. ولی مشکلاتی هم با داشتن ثروت همراه است. متاسفانه کمتر کسی به آن فکر می‌کند. ما فکر می‌کنیم که بودن پول همیشه خوب است و دوست داریم که پولدار باشیم. ولی پول هم مشکلات خاص خودش را به همراه می‌آورد: روی قضاوت اخلاقی سایه انداخته، همدلی را از بین می‌برد، غرور و خودخواهی را زیاد کرده و می‌تواند به نوعی اعتیاد تبدیل شود. ترس افراد پولدار تنهایی، اضطراب و بزرگ کردن فرزندانی خوب است. به عبارت دیگر، اگر تصور می‌کنید پول مشکلاتتان را حل خواهد کرد، اشتباه می‌کنید. و وقتی دیدگاهتان را نسبت به این موضوع تغییر دهید، دیگر در مکانی اشتباه به دنبال پاسخ سوالاتتان نخواهید بود.

۵. آرزوی پولدار شدن زندگی‌تان را تباه خواهد کرد

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

شنیده‌ایم که عشق به پول ریشه بدی‌هاست. ولی خیلی وقت‌ها میل به داشتن بیشتر و بیشتر، زندگی‌مان را هم از ما می‌گیرد. میل به پول‌اندوزی زمانمان را گرفته، انرژی‌مان را تلف کرده، ارزش‌هایمان را به خطر انداخته و توانایی‌هایمان را محدود می‌کند. عاقلانه این است که این میل را از لیست تمایلاتمان بیرون کنیم. اینکار استرسمان را کمتر خواهد کرد.

۶. مرزها حیات‌بخشند

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

اورسون ولس گفته است «دشمن هنر نبودِ محدودیت است.» و دشمن زندگی نبودِ مرز. این مرزها چه اجتماعی باشند، چه اقتصادی یا اخلاقی، برای زندگی‌تان ساختار و چارچوب ایجاد می‌کنند. آنها حس اکتشاف، ابداع و ابتکار در شما به وجود می‌آورند. مرزها به ما انگیزه می‌دهند شادی و خوشبختی را در زندگی کنونی‌مان پیدا کنیم. به همین دلیل است که برنامه‌های شخصی بودجه‌بندی ابزاری بسیار مفید هستند. چون برای ما این امکان را فراهم می‌کنند که تشخیص دهیم برای شاد بودن نباید بیشتر از پولی که در می‌آوریم، خرج کنیم. زندگی کردن فراتر از داشته‌ها هیچ لذتی ندارد – فقط استرس می‌آورد. داخل چارچوب و مرزهای درآمدتان زندگی کنید تا زندگی بهتری داشته باشید.

۷. بخشیدن پول لذت دارد. سخاوت فواید بیشماری دارد

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

افراد سخاوتمند شادتر، سالم‌تر، تحسین‌برانگیزتر بوده، از زندگی‌شان راضی‌تر هستند و روابط عمیق‌تری با دیگران دارند. زندگی آنها با استرس کمتری همراه است. خیلی مهم است که دیدگاهمان را نسبت به این موضوع عوض کنیم. یکی از مهمترین عوامل کاهنده استرس که می‌توانید با پولتان انجام دهید این است که کمی از آن را ببخشید. و سخاوت و بخشندگی در هر موقعیت اقتصادی هم که باشید میسر است.

۸. امنیت یافت‌شده به واسطه پول، زودگذر است

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

خیلی از ما باور داریم که امنیت با دارایی‌های ما به وجود می‌آید. در نتیجه اینکه خیلی از ما حجم زیادی از دارایی‌ها را به اسم افزایش امنیت و خوشبختی برای خودمان جمع‌آوری می‌کنیم. ساعت‌های طولانی برای خریدن آنها کار می‌کنیم، خانه‌های بزرگتر می‌سازیم تا آنها را داخلش جای دهیم، مقدار زیادی انرژی برای نگهداری آنها صرف می‌کنیم. مسئله جمع کردن و نگهداری کم‌کم تمرکز اصلی زندگی‌هایمان می‌شود. در همین حین، جامعه، آزادی، خوشبختی و عشق را از دست می‌دهیم. بعضی از مهمترین عناصر زندگی را با این دارایی‌ها مبادله می‌کنیم.جستجوی ما برای امنیت و زندگی و لذت یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان بودن است. فقط باید در محل مناسبی به دنبال آن باشیم.

۹. پول، در اصل، فقط یک ابزار است

۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند

پول درواقع چیزی بیشتر از یک ابزار برای تسریع تجارت نیست. پول باعث می‌شود لازم نباشد خودمان برای خودمان لباس بدوزیم و مبلمان و وسایل موردنیازمان را بسازیم. بخاطر وجود پول می‌توانید روزتان را آنطور که دوست دارید و با کاری که از آن لذت می‌برید بگذرانید. و در عوض این کارها پولی دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن با کسانیکه چیزی متفاوت با شما درست کرده‌اند تجارت کنید. همین. هدف پول همین است. و اگر پول کافی برای برآوردن نیازهایمان داشته باشیم، نباید برای تلاش بی‌وقفه برای درآوردن پول بیشتر به خودمان استرس وارد کنیم. استرس تاثیرات وحشتناکی دارد بر بدن دارد. موجب آسیب‌پذیری، خستگی و اضطراب می‌شود. متاسفانه پول به طور مرتب ازجمله یکی از مهمترین عوامل استرس شمرده می‌شود. ولی می‌توانید کاری کنید که برای شما اینطور نباشد. بیایید دیدگاهمان نسبت به پول را تغییر دهیم تا بتوانیم کمی بیشتر از زندگی لذت ببریم.

 

 

 


Google
تقریباً ۱۲٬۷۰۰ نتیجه (۰٫۸۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند - Bartarinha ...
www.bartarinha.ir › موفقیت › موفقیت
۷ ساعت پیش - وب سایت مردمان - ترجمه زینب آرمند: براساس یک تحقیق جدید، ۷۱ درصد از امریکایی‌ها، پول را یک عامل مهم برای تولید استرس در زندگی‌شان می‌دانند.
دمادم | 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند
damadam.ir › اخبار › برترین‌ها
۷ ساعت پیش - ۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند ... درست است که این رویکرد ایدآلیستی است ولی استرستان را به طور قابل توجهی پایین خواهد آورد. ۴.
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند
nazbid.ir/post/?q=9+حقیقت+در+مورد+پول+که+استرس‌تان...کم+می‌کند
در این گزارش همراه ما باشید تا به شما بگوییم استرس چه بلاهایی بر ساختار بدنی شما به جای می گذارد. به گزارش خبرنگار اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ...
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4789738
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند. براساس یک تحقیق جدید، ۷۱ درصد از امریکایی‌ها، پول را یک عامل مهم برای تولید استرس در زندگی‌شان می‌دانند.
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?...حقیقت...مورد+پول+که+استرس‌تان...کم+می‌...
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند. استرس چه بر سر بدن ما می آورد + عکس. در این گزارش همراه ما باشید تا به شما بگوییم استرس چه بلاهایی بر ساختار ...
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=9+حقیقت+در+مورد+پول+که+استرس‌تان...کم+می‌کند
شش باور غیر علمی در مورد استرس افسانه اول : استرس برای همه یکسان است. این تصوری کاملاً اشتباه است. استرس برای هر یک از ما متفاوت است. آنچه که برای یک فرد ...
9 حقیقت در مورد اسکناس که استرس‌تان را کم می‌کند | پرتال ...
mirdad.ir/2016/06/06/9-حقیقت-در-مورد-اسکناس-که-استرس‌تان-را-ک/
۷ ساعت پیش - ۹ حقیقت درمورد اسکناس که استرس تان را کم میکند .... و در عوض این کارها پولی دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن با کسانیکه چیزی متفاوت با شما ...
با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید | بی باک ...
bibaknews.ir › اجتماعی
۳ ساعت پیش - با استفاده از نوار چسب قسمت هایی که برش دادید به بطری متصل کنید. آموزش کاردستی ... ۹ حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند. ۱۳۹۵/۰۳/۱۷.
گزارش هفته‌نامه اکسپرس فرانسه درباره ایران | نوین وب سایت
www.novinwebsite.ir › اجتماعی
۲ ساعت پیش - ۹ حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند · کشته شدن یک نماینده مجلس ... «از اصفهان تا پارسه، سفر در ایران، در کشوری که همچنان در سنت خویش ...
فلج خواب یا بختک چیست؟ | نوین وب سایت
www.novinwebsite.ir › سلامت
۲ ساعت پیش - یکی از موارد دیوانه‌کننده که هریک از ما در خواب تجربه کرده‌ایم فلج خواب. ... ۹ حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند · کشته شدن یک نماینده ...
در این مکان‌ها دنیا را زیر پای خود می‌بینید - مجله خبری ایکس یاب
xyab.ir/در-این-مکان‌ها-دنیا-را-زیر-پای-خود-می‌ب/
۷ ساعت پیش - صخره ای که در این پارک قرار گرفته است یکی از هیجان انگیز ترین نقاط .... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند · لوکس ترین خودروهای ...
چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟ - مجله خبری ایکس یاب
xyab.ir/چرا-پشه-ها-بعضی-ها-را-بیشتر-نیش-می‌زنند/
۱۸ دقیقه پیش - وقتی میرسیم به محل مورد نظر، حمله به اونایی که یه گوشه آروم نشستن خیلی .... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند · لوکس ترین خودروهای ...
چگونه اشتباهات خود را در رابطه مان جبران کنیم؟ | خبروان
khabarone.ir/news/2069183
۲ ساعت پیش - ارتباط آلودگی هوا و ریسک بالای تولد نوزاد مرده دارای ۹ خبر مرتبط .... صحبت کردن در مورد مسائل کم اهمیت آسان بوده، اما تبادل نظر درباره احساسات سخت، کار دشواری است. ... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند, برترینها.
صما | ساختمان و مسکن
samair.ir/
در هفته‌ای که گذشت، پس از مدت‌ها سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران ابعاد مختلف پرونده .... تقاضای پول دستی از بیژن! .... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند.
اوکراینی‌ها در فکر خلق شگفتی - شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز
www.shabanews.ir/اوکراینی‌ها-در-فکر-خلق-شگفتی/
۶ ساعت پیش - شاگردان میخایلو فومنکو که در مرحله انتخابی مقابل اسپانیا و اسلواکی تن به شکست داده بودند و در ... ۹ حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند ...
نارسایی‌ احتقانی‌ قلب‌ congestive heart failure - مهمت ...
vista.ir/content/124492/نارسایی‌-احتقانی‌-قلب‌-ـ-congestive-heart-failure/
۹. بیماری‌ مادرزادی‌ قلب‌. ۱۰. كم‌خونی‌ شدید. ۱۱. عفونت‌هایی‌ كه‌ به‌ عنوان‌ عارضه‌ یك‌ بیماری‌ ... اگر دچار بیماری‌ای‌ هستید كه‌ منجر به‌ نارسایی‌ قلب‌ می‌شود، به‌ پزشك‌ مراجعه‌ كنید و ..... فردا نیوز · 08:43 -9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند / برترینها ...
استراتژی جذب فرصت ها در زندگی | vipmode | وی آی پی مد
vipmode.ir › موفقیت › استراتژی جذب فرصت ها در زندگی
۱ روز پیش - نتیجه این می‌شود که از تک تک آرزوها و اهداف خود استعفا دهند و به یک زندگی بی‌دغدغه رضایت دهند. ... ۹ حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند ...
ویدیو - مسابقه اسب دوانی
videos.rahta.com/vt/110930/مسابقه_اسب_دوانی
9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند. ۰۹:۲۱:۲۶, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵. چند میلیون ... (صلی الله علیه و آ) کیست؟ 6:5 · جدید مهدی رعنایی سلام به کربلاو شاهه کم سپاهش.
لینک گروه کم تعداد تلگرام
macho.ir/search/?q=لینک+گروه+کم+تعداد+تلگرام
آی تی آموزی/ راهنمای پیشگیری از هک تلگرام؛ ازکجا بفهمیم که تلگرام ما هک شده است؟ ... 13 ساله با آلت بزرگ فان دونی · 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند ...
تصاویری از عیش و نوش سربازان امریکایی در ویلای هیتلر | ...
newsfile.ir/.../تصاویری+از+عیش+و+نوش+سربازان+امریکایی+در+ویلای+...
وزارت دفاع امریکا 4 تصویر منتشر کرده است که سربازان امریکایی را در خانه ... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند براساس یک تحقیق جدید، ۷۱ درصد از ...
سوالات ریاضی کمی سخت بود - سی روز
cday.ir/news/199381
وی افزود: امسال برای دانش آموزان در سه یا چهار درس علامت سوال ایجاد شده بود که چرا سوالات امتحانی سخت طراحی شده‌اند؟ ... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند.
خبر 90
khabar90.ir/
اولین گوشی حاصل پروژه‌ی تانگوی گوگل که توسط لنوو ساخته خواهد شد، قرار .... نکاتی در مورد عکاسی در سفر -آکا .... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند.
روانشناسی = خود شناسی
www.saqar95.blogfa.com/
فوت کردن آن هم یک راه فیزیکی دیگری است که کمکتان می‌کند. ... در این مورد هم مثل مشکلات دیگر بدن، پاکسازی عمیق بدن هم می‌تواند مفید باشد. ... الكترون كه جرم ندارد و در حقيقت فقط انرژي است . .... به پول اهميت مي دهد. ... نسبتاً كم ادعا، سخت كوش، با استعداد، فداكار، دور از خودپسندي و فردي كه دوستان زيادي دارد و بسيار قابل اعتماد است.
راه فردا
www.rahefarda.com/
رحمانی فضلی: آسیب‌های اجتماعی در برخی مواقع تبدیل به مسائل امنیتی می‌شود · ایسنا · لایحه برنامه ششم .... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند · برترین ها.
جنایت‌هایی که آمریکا به‌خاطر آنها باید عذرخواهی کند - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/6647373
مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جهان نيوز: جنایت‌هایی که آمریکا به‌خاطر آنها باید .... 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند · سوالات ریاضی کمی سخت بود ...
خبرگزاری آريا - بيمه دانا در جمع صد شرکت برتر قرار گرفت
aryanews.com/News.aspx?code=20160126163734172&svc=39
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 9 حقيقت در مورد پول که استرس‌تان را کم مي‌کند ... در همايش امسال اين سازمان نيز که با حضور مقامات و سياست گذاران اقتصادي و صنعتي کشور و مديران ...
چطور از شر استرس خلاص شویم؟ - مجله پنجره خلاقیت
www.khalaghiyat.com › خانه › اخبار اقتصادی
۴ روز پیش - اگر بتوانید چیز یا زمان خاصی که سبب بروز استرس در شما می‌شود مشخص کنید، در گام ... کلیک کنید و بخوانید: آیا می خواهید پول بیشتری جذب کنید؟ ... حتی می‌توانید روغن‌های معطر را از فروشگاه مورد علاقه‌تان بخرید و روی بدن‌تان مالش دهید و ... برنامه‌ریزی کنید، تغذیه‌تان سالم خواهد بود و از میزان استرس‌تان کم خواهدشد.
استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26596.html
۲۷ تیر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - 100+پست - ‏36 نویسنده
هر يك ازعوامل بالا مي تواند با استرس كم يا زياد همراه باشد كه بديهي است در .... اين امر به شما كمك مي كند بازدهي بيشتري داشته باشيد و در اموري كه برعهده مي گيريد موفق تر باشيد. ... در مورد خوردن که مطمئنم چون معمولا کسانی که دچار استرس زیاد یا ..... در حقيقت، اگر اين دوست عصبي نباشد، ممكن است چنين برداشت شود كه ...
دانلود مجموعه آثار ویلیام شکسپیر The Complete Works of ...
www.bbooks.ir/best.../348-the-complete-works-of-william-shakespeare
۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 9 حقیقت در مورد پول که استرس‌تان را کم می‌کند | 1 بازدید .... شکسپیر از این موقعیت استفاده کرد و خود چند نمایشنامه نوشت که با استقبال روبه رو ...
موج مثبت.موج آرام - مطالب موفقیتی و آموزشی
moojearam.blogfa.com/category/1
3 - گروه سوم كه در حقیقت روزگاری جزو گروه‌های یك و دو بودند بشدت در معرض .... و دقت حاکم است و در مورد همسر، دوست، کیف پول، مسابقه و چیز‌های دیگر صدق می‌کند. ... با تلاش برای کم کردن ضعف ها و ایرادهای خود نمی توانید بهترین شخصیت خود را بسازید و در زندگی موفق باشید. .... 1- استرس‌تان را کم کنید. ..... ۹ راه حل برای مدیریت زمان. ۱.
رازهایی درباره+ی زنان
https://www.webgardha.com/tag/رازهایی-درباره+ی-زنان-
در حقیقت شباهت های فرهنگـی ما را ترغیب به برقراری رابطه می کند. برای مثال، در یک خانواده زنان یاد می گیرند که وظیفه آن [بیشتر بخوانید...] ... و عـلـم نشـان داده سـلـامتـتان را بـهتر می‌کند، اسـترستان را کم و انرژیتان را افـزایش می‌دهد، هم اکنون شروع ‌کنید. ... در اینجـا 10 تا از پول ساز ترین زنان دنیای موسیقی را به شما معـرفی می کـنیم.
میگنا - سندرومی که شما را بدهکار و بی پول می‌کند
www.migna.ir/vdcba0bf.rhb0fpiuur.html
۸ بعد از خرید کالا را تا مدتی از چشم دیگران پنهان می‌کنم یا در مورد قیمتش دروغ می‌گویم . ۹ اگر از چیزی که خیلی هم ضروری نیست خوشم بیاید اما پول نداشته باشم، برای خریدنش قرض می‌گیرم .‎ ... شما دخل و خرج تان با هم متناسب نیست و مدام پول کم می‌آورید. ... با یک روانشناس مشورت کنید تا به شما کمک کنید استرس‌تان کمتر شود.
۷ دلیل که باید رابطه جنسی بیش‌تری داشته باشید - سایت ...
bazdeh.org/۷-دلیل-که-باید-رابطه-جنسی-بیش‌تری-داشت/
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سرطان در قوطی : حقیقتی از چیپس پرینگلز که شما را شوکه می کند ... این سه مورد واقعا تاثیر شگرفی روی سلامتی جسمی و روانی انسان دارند. .... رابطه‌ی جنسی باعث می‌شود که جوان‌تر به نظر برسید و خود را جوان‌تر حس کنید. ... باشید: به لحاظ جسمانی سالم‌تر باشید و خلق‌وخوی‌تان بهبود بیابد؛ استرس‌تان کم شود و راحت‌تر ...
علمی(9) - ایشارژ سایت
www.esharjsite.ir/post/category/75
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیلی افراد تصور می‌کنند که اگر پول بیشتری داشته باشند، همه ... ۹. بدهی‌هایتان را کاهش دهید. اگر بدهی‌ها موجب استرستان شده‌اند، برای ایجاد ... برچسب ها: استرس مالی ، استرس ، برخورد با استرس ، مقابله با استرس ، کاهش استرس ، کم کردن استرس ، امور مالی ، .... ۱۰ حقیقت در مورد پروفسور استیون هاوکینگ (قسمت دوم).
دانلود کتاب کار و فناوری هفتم
fanavarework.blogfa.com/
حقایقی درمورد پول که استرس تان را کم میکند. حقایقی درمورد .... ۹. پول، در اصل، فقط یک ابزار است. پول درواقع چیزی بیشتر از یک ابزار برای تسریع تجارت نیست.
همایون رقابی - نکته ها
hreghabi.blogfa.com/tag/نکته-ها
مسئول خیریه: آقای وکیل ما در مورد شما تحقیق کردیم ... ببین بچه جون اینها زنان خوبی نیستن اینجا وایستادن که در ازای گرفتن پول با مردها .... نوشته شده در شنبه ۹ شهریور۱۳۹۲ساعت 5:1 توسط همایون رقابی| آرشيو نظرات .... اما حقیقت غیر از این بود. .... وقتی سه هزار میلیارد تومان غیب میشود و با لفاظی و این دست و آن دست کردن کم کم ...
وبلاگ شخصی علی اسدی
aliasadi1984.blogfa.com/
کبد همچنین استروئیدها را متابولیزه می کند، داروها و الکل را از خون پاک می کند، و ... ورزش كنید و به ده‌ها دلیل دیگر در‌صدد هستید كه در خانه كالری بسوزانید و صد البته پول كافی ... 1)تردمیل می‌تواند از سوی همه افراد خانواده و در هر سنی مورد استفاده قرار گیرد. .... گرچه احتمال بروز این عوارض کم بوده و جراحی در صورتیکه به درستی انجام شود در ...
شهرهدوا | خانواده, کودک, سلامت, زیبایی
hedva.ir/
۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند. ۹ حقیقت درمورد پول که استرس تان را کم میکند. پول خوشبختی نمی آورد ولی همه دوست دارند پولدار شوند. - زیگ زیگلار ...
راه های - خوشبختي را احساس كنيم
happyness.persianblog.ir/tag/راه_های
فقط باید کل پولی که دارید را در جایی سرمایه‌گذاری کنید. جنبه مثبت این کار آن ... این یک نتیجه‌گیری شخصی نیست و تحقیقات هم آن را تایید می‌کند. بخش مالیات بر ...
جمعه پنجم خرداد 1391 - روانپزشک-روان درمانگر-روانکاو - ...
doctorshamsansari.persianblog.ir/1391/4/
با کسی که دوستش دارید در مورد موضوعی لذت‌بخش صحبت کنید. ...... حقیقت‌ این‌ است‌ که‌ اندیشه‌های‌ هشیار و ناهشیار ما همیشه‌ با میزان‌ درآمدما در حال‌ عمل‌ هستند ... و از پولی‌ که‌ دارید لذت‌ می‌برید و این‌انگیزه‌ای‌ بیشتر برای‌ پولسازی‌ خواهد بود. ..... در این دوره تمرکز کاهش پیدا می‌کند، نیاز به خواب کم می‌شود و بیمار توهم ...... ۹) مقایسه خود با دیگران.
تغذیه و پزشکی - رژیم درمانی تناسب اندام (چاقی و لاغری)
kazemeslami.blogfa.com/cat-1.aspx
نکاتی در مورد بدنسازی و فیتنس .... دستورالعمل های جدید دولت عنوان میکند که برای کاهش وزن و حفظ آن، باید حداقل ... ۹- ورزش کارائیتان را بالا می برد. ... سعی کنید برای انرژی بیشتری که به شما می دهد، برای اینکه استرستان را کم می کند و قوای جسمانیتان ...... همه ساله مقادير زيادي پول صرف مبارزه با چاقي مي شود و براي لاغر شدن تاكنون ...
نکاتی که در باره شلوار باید بدانید! - علمی فرهنگی ورزشی - ...
ashrafireza.loxblog.com/posts/archive.php?pmonth=7&pyear=1392
۲۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تا جایی که می توانید شلوارهایی بخرید که لوازم فلزی و پلاستیکی کم تری به آن وصل شده باشد. ... حال صفحه به دو قسمت تقسيم مي‌شود که در هر دو بخش همان فايل نمايش داده مي‌شود و ..... درمورد پول خودتان، همیشه قدرت ایجاد تغییر را دارید، از اینرو باید ... ۹. بدهی‌هایتان را کاهش دهید. اگر بدهی‌ها موجب استرستان شده‌اند، برای ...
مهر 1388 - مشاوره پزشکی،روانشناسی، طب سنتی و تغذیه - ...
www.tabiibane.blogfa.com/8807.aspx
در ابتدای این موضوع می خواهم شما را به یادآوری داستانی كه در مورد چگونگی پیدا كردن یكدیگر ... دار را كم كرده و به اين ترتيب آلت تناسلي زن مساعد براي خاصيت اسيدي ميشود. ..... با اینکار استرستان کمتر می شود و می توانید برای بهبود اوضاع وارد عمل شوید. ...... چناچه بتوانیم با کیفیت تری در بدن مبارزه کنیم در حقیقت توانسته‌ایم با ...
چطور از خواب و رویاهای بد جلوگیری کنیم؟ - لینکدونی - پی ...
links.p30download.com/.../چطور-از-خواب-و-رویاهای-بد-جلوگیری-کنیم.p...
اگر شما هم معمولاً خواب بد می بینید، توصیه هایی برایتان داریم که میتواند به شما برای جلوگیری از ... با بررسی سطح استرستان شروع کنید. ... اگر یکی از عزیزانتان را از دست داده اید، سعی کنید در این مورد با یکی از ... رعایت این توصیه ها به شما کمک می کند خواب بد نبینید. ... خیلی کم هم خوابای عجیبی میبینم که نمی دونم چرا میبینم.
27699 - مشاهده مطالب
www.tebyan.net/newmobile.aspx?PageIndex=27698...394700...10...
چیزی که بیشتر از تعدد حمام رفتن مورد توجه است و اهمیت ویژه ای دارد چگونگی شستن بدن و درجه .... استرس‌تان را مدیریت کنید: فنونی مثل یوگا و مدیتیشن را به کار ببرید. ... کنید: خیلی از زوج‌هایی که از جداول زمانی استفاده می‌کنند شانس بچه‌دار شدنشان کم می‌شود. .... راه آهن به هر حال پول کلانی بابت پنج دقیقه بازی این بازیکن داده است.
نظر مقام معظم رهبری درباره طرح مجلس برای افزایش جمعیت - ...
www.khabaronline.ir/detail/305274/society/family
۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چندی پیش البته مجلس مرخصی زایمان را به ۹ ماه افزایش داد و ۲ هفته هم ... حقیقت چیست؟ .... داشت چه بسا جمعیت کم ولی غنی میتواند دارای بازده ی اجتماعی بیشتری ار آنها باشد. ..... بروید استرستان میریزد مملکت الان با سربازها اداره میشود سربازی ... مسئله بی پولی اه که چطوری می تونی دو سال با حقوق ماهانه 50 هزار تومان و ...
بهترینهای دنیای روانشناسی
maykela-honanian.blogfa.com/
همین لحظه اضطرابتان را با تنفس عمیق کم کنید؛ ... این سیستم عصبی دقیقاً متضاد با سیستم عصبی سمپاتیک ما عمل می‌کند که ... تکنیک‌های مختلفی برای کاهش استرس و اضطراب وجود دارد که در اینجا به سه مورد از این رویکردها اشاره می‌کنیم: ..... ۹. بدهی‌هایتان را کاهش دهید. اگر بدهی‌ها موجب استرستان شده‌اند، برای ایجاد یک برنامه خرج و ...
مطالب جدیدتر - اشتباهات من را تکرار نکنید - blogfa.com
www.weblogman.blogfa.com/8902.aspx?p=3
این تنها یک دروغ مصلحتی است و دلیلی ندارد حقیقت را بگوییم، "در بعضی خریدهای ... یک مقدار پول آن را از کارت اعتباری و بقیه را نقدی پرداخت می کنم، به این صورت است که ... اما خیالتان راحت باشد در مورد چیزهایی که غرور شما را لطمه دار می کند چیزی نمی .... ۹) وقتی ناچارند از ظرفیتی بیش از حد ظرفیت‌شان استفاده کنند همیشه راهی را ...
دانستنی ها/استرس و افسردگی
abadanums.ac.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?...ID...
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استرس یا فشار عصبی عبارتست از حالت اضطراب و فشار درونی که انسان برای ... خود را برای مقابله آماده می کند که البته تا این حد خوب و برای روند زندگی لازم است. .... ویتامین ها و ثابت نگه داشتن قند خون می توانید فشارهای روانی را کم کنید. ... همچنان که افراد دیابتی یاد می گیرند که علائم هشدار دهنده اولیه در مورد قند غیر ...
چه موادی باعث بالا رفت متابولیسم در بدن میشوند ؟ - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_14097_893417
۲۴ بهمن ۱۳۸۶ ه‍.ش. - تا به حال شنیده اید که کسی بگوید: "سوخت و ساز بدن من کند است، و به خاطر همین است که اضافه ... (با اینکار متابولیسم به جای اینکه افزایش یابد، کاهش پیدا می کند.) ... گوشت گاو نیز حاوی آهن، روی و ویتامین های B است که استرستان را کاهش میدهد. ... علاوه بر این خاصیت، کم کالری هم هستند و باعث اضافه وزن نمی شوند.
    1   
2
   
3
   
4
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 221
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,571
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,018
  • بازدید ماه : 15,018
  • بازدید سال : 392,629
  • بازدید کلی : 4,172,407