loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 252 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت

پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت

اگر در گذشته اتفاق دلخراشی برای گونه های زیستی ارزشمندی همچون لاک پشتها روی می داد، مرگ زودهنگام سرانجام غیرقابل تغییر آنها بود اما حالا و به لطف پیشرفتهای نوین علمی این امکان فراهم شده که از فناوری چاپ سه بعدی برای تولید اندامهای آسیب دیده حیوانات استفاده شود.

 

پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت

 

گروهی از محققان در ترکیه پس از انتقال لاک پشت دریایی آسیب دیده از ناحیه فک و صورت به یک مرکز دانشگاهی، به سرعت دست به کار شده و با همکاری مهندسان شرکتی دانش بنیان فک مصنوعی از جنس تیتانیوم برای آن تولید کردند.

 

این اندام مصنوعی که با استفاده از مدلهای سه بعدی طراحی و تولید شده است دقیقا منطبق بر صورت حیوان بوده، به طوریکه تنها از نزدیک می توان تفاوت آن با سایر بخشهای صورت لاک پشت را متوجه شد.

 

برای تولید این اندام مصنوعی، محققان ابتدا صورت آسیب دیده حیوان را اسکن و در مرحله بعدی تصاویر به دست آمده را به مدلهای سه بعدی تبدیل کردند.

 

پس از این مرحله نوبت به چاپ سه بعدی با استفاده از کلاسی از تیتانیوم مورد استفاده در علوم پزشکی فرا رسید.

 

با گذشته چند روز از این پیوند، محققان امیدوارند تا با پس زده نشدن این عضو مصنوعی به زودی حیوان را به حیات وحش طبیعی خود بازگردانند.

 

 

 


Google
تقریباً ۷٬۸۹۰ نتیجه (۰٫۷۹ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده - ...
www.mehrnews.com/.../پیوند-فک-تیتانیومی-به-یک-لاک-پشت-آسیب...
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به لطف استفاده از تازه ترین پیشرفتهای فناوری چاپ سه بعدی، محققان موفق به ساخت فک مصنوعی برای لاکپشتی آسیب دیده شدند.
تصاویر برای پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشتگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت
نتیجه تصویری برای پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت
نتیجه تصویری برای پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت
نتیجه تصویری برای پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت
تصاویر بیشتر برای پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت
پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت - پارس ناز
www.parsnaz.ir/titanium-artificial-jaw-link-to-a-c-locke.html
اگر در گذشته اتفاق دلخراشی برای گونه های زیستی ارزشمندی همچون لاک پشتها روی می داد، مرگ زودهنگام سرانجام غیرقابل تغییر آنها بود اما حالا و به لطف.
پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده - ساج نیوز
www.sajnews.ir › فوتبال
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاری ساج:پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده. ... سه بعدی ، محققان موفق به ساخت فک مصنوعی برای لاکپشتی آسیب دیده شدند.
پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده | شهرپزشک
www.shahrepezeshk.com/.../پیوند-فک-تیتانیومی-به-یک-لاک-پشت-آسی...
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده ... فناوری چاپ سه بعدی، محققان موفق به ساخت فک مصنوعی برای لاکپشتی آسیب دیده شدند.
پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت | پارس‌ناز
vista.ir/page/276504
اگر در گذشته اتفاق دلخراشی برای گونه های زیستی ارزشمندی همچون لاک پشتها روی می داد، مرگ زودهنگام سرانجام غیرقابل تغییر آنها بود اما حالا و به لطف پیشرفتهای ...
پیوند فک در یک لاک پشت! + عکس - آکا - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/fun/tanz/201552085031.html
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیوند فک در یک لاک پشت! ... به سرعت دست به کار شده و با همکاری مهندسان شرکتی دانش بنیان فک مصنوعی از جنس تیتانیوم برای آن تولید کردند.
پیوند فک در یک لاک پشت عکس آکا - زناشویی - bazar-man.ir
wedlock.bazar-man.ir/پیوند-فک-در-یک-لاک-پشت-عکس-آکا.html
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به لطف استفاده از تازه ترین پیشرفتهای فناوری چاپ سه بعدی,محققان موفق به ساخت فک مصنوعی ...
پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت بایگانی | ...
abadiyeh.ir/tag/پیوند-فک-مصنوعی-تیتانیومی-برای-یک-لاک-پ/
آبادیه مینویسد این زوج زندگی جدید شان را مدیون فیسبوک میدانند پارس ناز این خانم بعد از ۳۲ سال عشقش را در فیس بوک یافت بعد از گذشت ۳۲ سال از آن عشق نافرجام ...
دانلود اهنگ،خبر روز،اخبار یک - پیوند فک تیتانیومی به یک ...
akhbar1.com/post/.../پیوند-فک-تیتانیومی-به-یک-لاک-پشت-آسیب-دی...
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود اهنگ،خبر روز،اخبار یک - به لطف استفاده از تازه ترین پیشرفتهای فناوری چاپ سه بعدی، محققان موفق به ساخت فک مصنوعی برای لاکپشتی ...
هشت پای لاک پشتی - لاک پشت های آمازون - جستجو در جهان
www.worldsearching.ir/txsfscmfjrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctdftm.html
پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت.8 فوریه 2015 ... هزاران بچه لاک پشت تازه متولد شده، در قالب یک پروژه حمایت از حیات وحش ... پشت‌ها ساحل عسلویه را ...
پیوند قلب مصنوعی - سیناپرس-خبرگزاری علم و فرهنگ | ...
sinapress.ir/search/1/1388-01-01/.../%20پیوند%20قلب%20مصنوعی
جراح قلب و عروق از انجام دومین عمل پیوند قلب مصنوعی در کشور روی بیمار 59 ساله مرد مبتلا به نارسایی شدید ... پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده.
هشت پای لاک پشتی - مطالب جالب و خواندنی
www.findwebsite.ir/tfcjfscmfjrnmctdqnxadnfvctdmndrctdqtm.html
این هشت پای مادر فداکار خود را از پای در آورد ... تحمل درد بسیار برای داشتن پاهای زیبای دختران چینی · عکس های .... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت.
پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت بایگانی - ...
www.goldtarh.ir/tag/پیوند-فک-مصنوعی-تیتانیومی-برای-یک-لاک-پ/
«اول از همه، من فکر می‌کنم که ویندوز برای موبایل، با ویندوز برای هولولنز یا ویندوز برای اکس‌باکس فرقی ندارد. ما فقط یک ویندوز واحد داریم. ما چند ویندوز مختلف نداریم.
چاپ یک منقارمصنوعی برای لاک پشت دریایی با پرینترسه ...
fardad3d.com/چاپ-منقارمصنوعی-لاک-پشت-دریایی/
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - چاپ یک منقارمصنوعی برای لاک پشت دریایی با پرینترسه بعدی ... ۲- سپس منقاری از جنس تیتانیوم بسیار مقاوم که در عملیات پزشکی مورد ... این اولین بار است که فک مصنوعی برای لاک پشت با پرینتر سه بعدی ساخته می ... فک مصنوعی,خدمات پرینت 3بعدی,خدمات پرینتر سه بعدی,مدل سازی - پیوند یکتا: لینک.
عکس لاک پشت 95 جديد - زيبا و جالب 95 -2016
www.picture.nazmode.com/2016/03/01/عکس-لاک-پشت-95-جديد/
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 95 طرز تهیه ترشی زیتون پرورده خانگی · درباره ضرر و زیان لاک های ژله ای ... و مت · پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت · زن عکس 95 مد ...
این هشت پای مادر فداکار خود را از پای در آورد
jadidtarinsite.rozblog.com/.../این-هشت-پای-مادر-فداکار-خود-را-از-پای-در-آ...
۳ روز پیش - آنها با استفاده از یک زیردریایی روباتیک چندمیلیون دلاری، یک هشت‌پای مادر را بلافاصله .... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت.8 .
سرگرمی - هفته نامه یانه
yaaneh.com/news?cid=سرگرمی
شغل هایی که شاید ندانید، در سال های آینده می توانند به عنوان یک شغل شناخته شوند. ... لاک پشت. محققان فک مصنوعی از جنس تیتانیوم را برای یک لاک پشت پیوند زدند!
خواندنی ها - هفته نامه یانه
yaaneh.com/news?cid=خواندنی_ها
یک مخترع خلاق تخت جالبی را برای افراد تنبل که صبح ها به زور از خواب دست می کشند ... محققان فک مصنوعی از جنس تیتانیوم را برای یک لاک پشت پیوند زدند!
مدل شینیون مصنوعی مو 95 - مدل لباس,مدل مانتو,لباس مجلسی ...
new-2017.modenew.com/مدل-شینیون-مصنوعی-مو-95/
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... مو زیباترین مدل موهای بلند مد سال 95 پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت · ساخت شوهر آموزش یک مدل شینیون زیبا بیتوتهآموزش یک ...
عکسهای جالب و دیدنی از عمل سزارین لاک پشت | نایس استار
nicestar.ir/9146/عکسهای-جالب-و-دیدنی-از-عمل-سزارین-لاک-پش.html
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای نجات این لاک‌پشت ضروری بود که تخم‌هایش از طریق عمل سزارین خارج گردد. لذا پزشکان ..... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت .
مرکز توسعه فناوری البرز پژوهان نصر | زیست شناسی
www.iran-fanavari.com/NewsCategory.aspx?id=2027
پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده. به لطف استفاده از تازه ترین پیشرفتهای فناوری چاپ سه بعدی، محققان موفق به ساخت فک مصنوعی برای لاکپشتی ...
لینکلن و قلب پیوندی موستانگ : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/2015/10/26/لینکلن-و-قلب-پیوندی-موستانگ/
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لینکلن اسپرت و قدرتمند و قلب پیوندی موستانگ ، لینکلن برای نمایش تصویری اسپرت و ..... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت.
پیوند صورت لاک پشت - واضح
vazeh.com/n10221921/پیوند-صورت-لاک-پشت
پیوند صورت لاک پشت شرکت «بی تک» بعد از گرفتن سی تی اسکن و با استفاده ... کاربردی تازه از فناوری چاپ سه بعدی پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت ... تازه ترین پیشرفتهای فناوری چاپ سه بعدی محققان موفق به ساخت فک مصنوعی برای ...
اندام‌هاي مصنوعي در دنياي حیوانات (+تصاویر) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
۲۳ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - صفحه اول; |; عصر ایران۲; |; تماس با ما; |; آرشیو; |; جستجو; |; پیوند ها; |; نظرسنجی ... «آليسون»: آليسون كه يك لاك‌ پشت سبز اقيانوس اطلس است، در پي ورود ... اسكن رايانه‌اي فك اين حيوان، دست به ساخت يك منقار پلاستيكي موقت زد. اين اندام مصنوعي زردرنگ به يك پايه تيتانيومي چسبانده شده و به سر اين حيوان متصل شد.
تازه های پزشکی | نیشام | مجله بانوان | تالار گفتمان بانوان
nisham.ir › انجمن › پزشکی و سلامت › پزشکی بانوان
15پست - ‏6 نویسنده
ژاپنی ها نوعی پوست مصنوعی با قابلیت تولید غدد تعرق و رشد مو ساخته اند · anahid, 7/4/16 ... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت · shaghayegh ...
اولین فک چاپ شده 3 بعدی دنیا در دهان یک انسان | شگفتیها
www.shegeftiha.com › اختراعات عجيب
۲۱ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - لاک حرارتی ناخن، پکیج اورجینال 5 عددیشامل رنگ های: قرمز، نارنجی، آبی، سبز و بنفش. ... نخستین استخوان فک چاپ شده دنیا شد؛ آرواره‌ای که با استفاده از پودر تیتانیوم و به ... این جراحی آغازگر موج جدیدی برای استفاده از اجزای پیوندی است که به ... برای ساخت تنها یک میلی‌متر از این فک مصنوعی از ۳۳ لایه استفاده شده ...
چاپ – چاپگر – بدون جوهر – نور – نانو – تولید رنگ – مواد ...
kooy.ir/.../چاپ-–-چاپگر-–-بدون-جوهر-–-نور-–-نانو-–-تولید-رنگ-–-مواد-...
Prynt قابی برای چاپ عکس از گوشی هوشمند، به همراه یک ویژگی واقعا جالب ... چاپ برای خلق اسکلت بیرونی ِتیتانیومی سازگاری استفاده شده که دقیقا حالتِ .... همه ما شایعاتی درباره پیوند عضو قطع شده افراد معلول توسط چاپگر سه بعدی و یا چاپ اعضای مصنوعی ... یک شرکت ترکیه ای ساخت و کاشت فک مصنوعی این لاک پشت را که برای او ...
چاپ سه بعدیِ سرامیک - کوی دانش - kooy
kooy.ir/Tag/چاپ-سه-بعدیِ-سرامیک
درحال‌حاضر، محققان درحال استفاده از چاپ سه بعدی برای ایجاد یک کپی دقیق از قلب ... چاپ برای خلق اسکلت بیرونی ِتیتانیومی سازگاری استفاده شده که دقیقا حالتِ .... پیوند عضو قطع شده افراد معلول توسط چاپگر سه بعدی و یا چاپ اعضای مصنوعی شنیده ایم . ... یک شرکت ترکیه ای ساخت و کاشت فک مصنوعی این لاک پشت را که برای او ...
چاپ سه بعدی - کوی دانش - kooy
kooy.ir/Tag/چاپ-سه-بعدی
درحال‌حاضر، محققان درحال استفاده از چاپ سه بعدی برای ایجاد یک کپی دقیق از قلب ... چاپ برای خلق اسکلت بیرونی ِتیتانیومی سازگاری استفاده شده که دقیقا حالتِ .... پیوند عضو قطع شده افراد معلول توسط چاپگر سه بعدی و یا چاپ اعضای مصنوعی شنیده ایم . ... یک شرکت ترکیه ای ساخت و کاشت فک مصنوعی این لاک پشت را که برای او ...
قیمت حلقه نامزدی تیتانیوم | 1 ریال مرجع آخرین قیمت ها - اول
1rial.com/9042/قیمت_حلقه_نامزدی_تیتانیوم.json
حلقه نامزدی ساده قیمت حلقه نامزدی نقره قیمت حلقه نامزدی تیتانیوم انگشتر … جشنامه – مقاله .... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت . سوالات متداول – طلا ...
زیبایی دندان لمینت دندان
smilingdentistry.blogfa.com/
ایمپلنت دندانی ، یک پیچ از جنس تیتانیوم است که به عنوان ریشه دندان توسط یک ... فک قرار می دهد بعد از مدتی که سطح تیتانیوم ایمپلنت با استخوان مجاورش پیوند ... روکش پروتز به عنوان تاج دندان استفاده می شود و برای دندانهای مصنوعی که لق هستند از ..... زوم که در تبليغات، معجزه گر خوانده مي شود تا چسب ها و لاک هاي سفيدکننده دندان.
اسفند 91 - ((( به روز جاجرم ))) دارالمومنین
hajghase.parsiblog.com/Archive/اسفند+91/?P=8
۶ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شهرستان های گرمه و جاجرم پایگاه انتقال خون ندارد، سالی یک بار واحد سیار از .... هر یک از پیوندهای کوچک می‌تواند رشد کرده و در مدت یک هفته تا ابعادی معادل ... سه بعدی و بهره از پودر تیتانیوم و پوشش بیوسرامیکی یک استخوان فک مصنوعی ..... شاید واضح ترین خاطره ای که خیلی هایمان از این لاک پشت تنبل و خواب آلود با ...
فکر و تفکر - مطالب علی شاکری
fekrandtafakor.mihanblog.com/post/author/988789/page/3
۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - خب وقتی لاک پشت و زرافه رو با هم جفت میدین همین میشه دیگه ! .... هر یک از پیوندهای کوچک می‌تواند رشد کرده و در مدت یک هفته تا ابعادی معادل یک ... سه بعدی و بهره از پودر تیتانیوم و پوشش بیوسرامیکی یک استخوان فک مصنوعی ...
یکی دیگر از معجزات پزشکی پرینتر 3 بعدی - Bartarinha ...
www.bartarinha.ir › سرگرمی › جالبترین ها
۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد مهندسان پیوند، وارد شدند و یک مدل سه‌بعدی و دقیق از پیوند مصنوعی ساختند. ... بعد از بررسی‌های لازم سرانجام پیوند با آلیاژ خاصی از تیتانیوم به نام ... زندگی دختری بدون فک +عکس ... پیوند صورت به لاک پشت مصدوم +عکس.
دست کاپیتان تیم ملی والیبال از آرنج قطع شد + عکس - ...
blog.coc98.com/tag/دست-کاپیتان-تیم-ملی-والیبال-از-آرنج-قطع/
۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در رابطه جنسی واژنی و مقعدی از یک کاندوم استفاده نشود ...... مادر بزرگ, پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت, تــــــــوپ تـــــــــاپ], ...
دندانپزشک خوب چه کسی است ؟ | شیک ترین ها
ergfhthghghg.shiktarinha.xyz/page-19643.html
در ساختار آن یک پایه ی تیتانیومی بوده که به صورت پیچ است که داخل استخوان فک با ... بروی پایه که از فک بیرون زده است دندانی مصنوعی شبیه یک دندان اصلی قرار خواهد گرفت. ... اما اگر در دهان شما در بخشی از ان شما چند دندان را پشت سر هم را دست داده اید و فضای ... این نوع پیوئند بر خلاف سایر پیوندهای دیگر مانند قلب و کلیه و ریه و .
لاک پشت طبال
nimbar.ir/news/لاک-پشت-طبال
فال لاک پشت | استخاره با ... 235. عاشقان خدا در جشن جهانی رمضان ... عروس خانم 32 ساله به شوهرش + عکس پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت ... طبال» در ...
magiran.com: فصلنامه پژوهش و سازندگي، شماره 63
www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=1048&Number=63
بررسي پراكنش لاك پشت هاي دريايي شمال خليج فارس و درياي عمان .... مطالعه آزمايشگاهي كشت سلولهاي استئوبلاست بر روي فلز تيتانيوم و مشاهده روند ايجاد رشته هاي ...
بهداشت دهان و دندان - CentralClubs
www.centralclubs.com/topic-t3217-72.html
ايمپلنت‌ها به ريشه‌هاي مصنوعي تيتانيومي گفته مي‌شود كه اگر با مهارت كافي در استخوان ... يك ايمپلنت در واقع نقش يك ريشه مصنوعي را بازي مي‌كند كه داخل فك شما كاشته ... مي‌كند كه ممكن است نياز به پيوند استخوان قبل از گذاشتن ايمپلنت داشته باشد. ..... آنها معتقد بودند كه شستن دندان سه مرتبه در سال با خون لاك‌پشت موجب مي‌شود به درد ...
مطالب جدیدتر - عجایب - دانستنیها - مطالب روز - گاه شمار
ajayeberooz.blogfa.com/cat-5.aspx?p=2
۳ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - یک مرد 66 ساله در چین بعد از غر زدنهای بیش از حد همسرش یک میخ 20 ... این تصویر jeff kepner را بعد از پیوند هر دو دست نشان میدهد . ..... دادن وریدهایشان به هم متصل می‌کرد و دوقلوهای به هم چسبیده را به صورت مصنوعی ایجاد می‌کرد. ..... تصویر یك لاك پشت گونه (Alligator Snapping Turtle ) كه یادگاری از دوره دایناسورها بوده
فک مورد استفاده در آفریقای جنوبی - صفحه خانگی
machineryindustry.tk/mitf/834/فک-مورد-استفاده-در-آفریقای-جنوبی/
ﻳﻚ ﻣﻮرد ﺳﺎﺧﺖ ﭘﺮوﺗﺰ ﮔﻮش ﻣﺘﻜﻲ ﺑﺮ اﻳﻤﭙﻠﻨﺖ در ﻳﻚ ﺑﻴﻤﺎر ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﺔ ﺗﺮوﻣﺎ، ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻛﻨﻨﺪه ﺑﻪ ﺑﺨﺶ. ﭘﺮوﺗﺰ ﻣﺘﺤﺮك داﻧﺸﻜﺪة . .... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت. گروهی از محققان در ...
نتایج جستجو برای نصب پای مصنوعی به یک لاک پشت ...
khabarfarsi.com/search?...نصب%20پای%20مصنوعی%20به%20یک%20لا...
پیوند فک تیتانیومی به یک لاک پشت آسیب دیده ... دست به کار شده و با همکاری مهندسان شرکتی دانش بنیان فک مصنوعی از جنس تیتانیوم برای آن تولید کردند.
دخ تری با لاک صورتی اشنایی با لهجه کاشونی
www.divi.ir/-دخ♥تری-با-لاک-صورتی-اشنایی-با-لهجه-کاشونی/
دخ♥تری با لاک صورتی اشنایی با لهجه کاشونی. ... پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک صورتی به تن دارد آشنایی با جوان. بیشتر. ... در صورتی که بی شک با کارتون زیبای لاک پشت های نینجا آشنایی هریک از این لاک. بیشتر.
افراد مشهور که دندان مصنوعی دارند - های فایو
hayfive.ir/افراد-مشهور-که-دندان-مصنوعی-دارند.html
مدتی پیش بود که چین شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه ... مطالب داغ پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت این دختر 19 ساله ...
[PDF]ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻋﻨﺎوﻳﻦ )12 ( ﻣﻨﺪرج در ﻣﺎده و ﺧﺪﻣﺎت ﻛﺎﻻﻫﺎ ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺎﻟ
iacld.ir/DL/public/94/fehrestekalahamaliat.pdf
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ﻋﺎج، ﻛﺎﺳﻪ ﻻك ﭘﺸﺖ، اﺳﺘﺨﻮان آرواره ﻧﻬﻨﮓ ﻳﺎ ﺳﺎﻳﺮ ﭘﺴﺘﺎﻧﺪاران درﻳﺎﻳﻲ، ﺷﺎخ ﻣﻨﺸﻌﺐ، ﺳﻢ و ﻧﺎﺧﻦ، ﭼﻨﮕﺎل و ..... ﻗﺎﻟﺐ ﮔﻴﺮي ، ﺑﻠﻮك ﮔﻴﺮي و درب دار)- اﻧﻮاع ﺗﻴﻎ ﻳﻚ ﺑﺎر ﻣﺼﺮف (Disposable ... ﮔﺮاﻓﺖ اﺳﺘﺨﻮان – ﺳﻴﻤﺎن اﺳﺘﺨﻮان – اورﺗﺰ – ﭘﻴﭻ و ﭘﻼك ﻓﻚ و ﺻﻮرت – ﭘﻴﻦ و واﻳﺮ – ﭘﻴﭽﻬﺎي ﺟﺬﺑﻲ – ... ﻣﺼﺮﻓﻲ ﭘﻴﻮﻧﺪ ﻗﺮﻧﻴﻪ (وﻛﻴﻮم ﺗﺮي ﻓﺎﻳﻦ-ﭘﺎﻧﭻ ﺗﺮي ﻓﺎﻳﻦ-آرﺗﻴﻔﻴﺸﻞ ﭼﺎﻣﺒﺮ)-رﻳﻨﮕﻬﺎي داﺧﻞ ﭼﺸﻤﻲ .... ﻣﻔﺼﻞ ﻫﺎي ﻣﺼﻨﻮﻋﻲ.
زن زیبایی که تا 28 سالگی یک پسر زشت بوده
aseman-iran.ir › سرگرمی و مطالب جالب › مطالب جالب و خواندنی
زن زیبایی که تا 28 سالگی یک پسر زشت بوده. ... ثروتمندترين زن جهان معرفی شد + عکس · پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت · کشف اژدهای واقعی و ...
نام فرزندان افراد مشهور ایرانی - لینک گردی
farsinow.ir/news/نام-فرزندان-افراد-مشهور-ایرانی
پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت صحبت های مدلی ایرانی ... نام «کلی ... افراد مشهور ... 487. بازیگران مشهور ایرانی و فرزند پسرشان ! + تصاویر.
بهمن 1391 - دانستنیها ::BLOGFA
doonestan.blogfa.com/1391/11
Good Luck: چه لاکِ قشنگی‌ زدی ..... هر یک از پیوندهای کوچک می‌تواند رشد کرده و در مدت یک هفته تا ابعادی معادل یک ... با استفاده از چاپگرهای سه بعدی و بهره از پودر تیتانیوم و پوشش بیوسرامیکی یک استخوان فک مصنوعی برای نقاشی 83 ساله‌ای ساخته شد. .... در دنیای این روزهای ما تکنولوژی حرف اول را می زند و پشت کامپیوتر یا لپ تاپ ...
دریاچه مصنوعی ماهیان کوی در مرکز تجاری
linkgenerator.ir/tafrihi1/?t=دریاچه+مصنوعی+ماهیان+کوی+در...
دریاچه مصنوعی ماهیان کوی در مرکز تجاری این پاساژ یک روزی رونق فراوانی داشته ... عجیب گینسی شد + عکس · پیوند فک مصنوعی تیتانیومی برای یک لاک پشت ...
    1   
2
   
3
   
4
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,007
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,007
  • بازدید ماه : 40,365
  • بازدید سال : 310,407
  • بازدید کلی : 4,090,185