loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 262 چهارشنبه 27 مرداد 1395 نظرات (0)

جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی

جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی دسته: فقه و حقوق اسلامی
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 167 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 120

انسان موجودی سعادت خواه و سعادت جو و فطرت و سرشت آدمی به سوی خوبی و خوهبت الهی استوار است حیات و ممات در پیش روی انسان ها باعث گردیده كه بشر برای تكامل كوششی كند تا حقیقت را دریابد و لذا در نیل انجام این هدف ها انسان در تكاپوی علوم فكری و علوم معرفتی هستند

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی


عنوان

مقدمه مؤلف

بخش اول

نظام كیفری ایران باستانی

سومر

مصر

آشور

قانون حمورایی

 هخامنشی وقوع جرم و مجازات - نظم و امنیت همگانی

اشكانیان

سامانیان سازمان قضایی

بخش دوم

دادرسی در اسلام

 معنی قضا

اصطلاح قضا

مراتب ولایت

شرایط دادرس

مستحبات و مكرومات دادرس

آداب مكروحه

آدابی كه تركش برای قاضی لازم است

بخش سوم

دعوی و تعریف آن

تعریف مدعی از مدعی علیه

مقررات مربوط به مدعی علیه

اقرار به حقوق مدعی - انكار- سكوت - مدعی علیه

طرق حكومت

هدف حقوق (معانی حقوق – مبنای حقوق)

حقوق فطری و طبیعی (عصر مذهبی - عصر تجربی)

نیروهای سازنده حقوق

بخش چهارم

 اهداف حقوق

حقوق و شاخه ‏های آن

علم حقوق و فن حقوق

شاخه های علم حقوق(حقوق عمومی- حقوق خصوصی و حقوق بین المللی

حقوق و دولت

نقش حقوق در دولت

دلایل الزامی بودن حقوق

بخش پنجم

موجر و مستأجر

شرایط اجاره درست

تصرف عدوانی

چه زمانی مستاجر تصرف عدوانی كرده

بخشهای مالی قراردای(موجر و مستاجر) (ودیعه- تضمین- قرض الحسنه - سند تعهد آور)

سرقفلی

فسخ معامله

خسارات ناشی از عدم انجام تعهد- شرایط جبران خسارت حاصله- انتضاء موعد)

وقوع ضرر و توجه آن به متعهدله

بخش ششم

انواع ضرر

عدم اجرای تعهد ناشی از علت خارجی نباشد.

علت خارجی(تادیه خسارت)

جبران خسارت منوط به عرف یا قانون(وجه التزام)

شرط عدم مسئولیت

فرق جزا و عدم مسئولیت

دلایل بطلان عدم مسئولیت

خسارت تاخیر و تأدیه

معاملات استقراضی(خسارات تاخیر تادیه)

خسارت تاخیر تادیه در معاملات حق استرداد محاسبه خسارات تاخیر تادیه

راههای جبران خسارات ناشی از تأخیر تأدیه

تقویم خسارات

بخش هفتم

 تعریف سند - انواع سند

سند از نظر قانون ثبت

روش جدید صدور سند مالكیت

مسئولیت كیفری در قراردادها

خسارات تاخیر تادیه در اسناد رسمی

روش محاسبه خسارات تاخیر تادیه

انجام تعهد به وسیله متعهد له در اسناد رسمی

وجه التزام در اسناد رسمی

در چه مواردی  عملیات اجرایی سند رسمی توقیف می شود.

قرارداد قولنامه‏ای (انواع آن)

مقررات تنظیم اسناد رسمی

آئین تنظیم قراردادها

بخش هشتم

كلیاتی كه در قراردادها باید مورد نظر قرار گیرند

شرایط و توضیحات در قراردادها

خسارت ناشی از عدم انجام تعهد

فورس ماژور

نحوه جبران خسارات(اموری كه در قرارداد باید به آن توجه كرد)

نحوه تنظیم تضمین ها و انواع آن

روش حل اختلاف (داوری)

بخش نهم

قرارداد ساخت و مشاركت

قرارداد كار موقت

اجاره نامه (ویژه محلهای مسكونی)

قرارداد خرید ساختمان نیمه ساخت

مشاركت در ساخت نما

اجاره نامه ویژه كسب وتجارت

قرارداد اقاله

بخش دهم

قوانین و لوایح مصوب ق. م

مقدمه:

انسان موجودی سعادت خواه و سعادت جو و فطرت و سرشت آدمی به سوی خوبی و خوهبت الهی استوار است حیات و ممات در پیش روی انسان ها باعث گردیده كه بشر برای تكامل كوششی كند تا حقیقت را دریابد و لذا در نیل انجام این هدف ها انسان در تكاپوی علوم فكری و  علوم معرفتی هستند حصول به علوم و كشف معلومات بی ارتباط با حقوق مردم نیست و تامین مصالح حقوق عمومی التفات كوچك و معقول از خواسته های موجه اجتماعی خواهد بود. لذا آشنائی با واژه و مفهوم قانون و مقررات حاكم بر روابط بنگاه ها ما را آشنا با     حقوق شهروندان خواهد نمود. كه در این راستا خداوند را سپاس می گوییم كه توفیق و عنایت عطا نمود كه با تألیف این جزوه خدمتی كوچك به همنوعانم نماییم تا این مردم صاحب عزت و كرامت آشنائی كوچكی برای جلوگیری از هرج و مرج اجتماعی و گرفتن داد خود از ظالم و تحكیم  خود بردارند و آ‎شنایی اجمالی برای این قشر زحمت كش برداشته شود.

«آب دریا را اگر نتوان كشید

                                      پس به قدر قشنگی باید چشید»

              من الله التوفیق

            مولف مسلم رجبی

                           1/2/82


بخش اول

نظام كیفری ایران باستانی

سومر

مصر

آشور

قانون حمورایی

 هخامنشی وقوع جرم و مجازات – نظم و امنیت همگانی

اشكانیان

سامانیان سازمان قضایی

 


نظام كیفری ایران باستان

سومر

  حدود 7 هزار سال پیش در جنوب بین النهرین كشوری بود به نام سومرا كه از سرزمین هایی دیگر مهاجرت كردند و میان دو رودخانه دجله و فرات كوچ كردند و ساكن شدند. معمولا كاهنان معابد محامه و داوری می كردند. و برای دادگاه های عالی قضات متخصص انتخاب می كردند.

تشكیلات: در تشكیلات سیاسی مذهبی سومر پانه سی امور شهر ما را هدایت می كردند و پاناسی بزرگ پادشاه شهر بود و قانون برای مردم وضع می كرد و رسیدگی به امور مردم در سایه قوانین را پادشاه انجام می داد.

در قوانین سومری ها نحوه انعقاد قرارداد- عقود و مختلف خرید و فروش- وصیت قبول فرزند در قانون پیش بینی شده بود.

مصر

تمدن مصر دارای قدمتی برابر با تمدن سومر بود مصریان قوانین مختلفی داشتند قضات از طرف فراعنه به دادرسی رفع مظالم می پرداختند. ترازوی عدالت یادگار شیوه حقوقی مصریان است. قضات مصر حكم خود را به نام خداوند عدالت صادر می كردند. در مصر ویل دورانت می گویند كه در سلسله پنجم قانون مفصلی برای مالكیت خصوصی و تقسیم ارث تنظیم شده است. قدیمیترین سند قانونی جهانی در موزه بریتانیا نگهداری می شود. كه اظهارنامه‌ای از ارث به محكمه تسلیم شده است. در قوانی جزای سوگند دروغ گشتن بود كه از محكمه محلی شروع می شد به «طیوه» یا شمس پایان می یافت زدن با چوب رایج بود. دست یا پا و گوش و بینی تباهكار بریده می شد. سر بریدن و به چیمار میخ و سوزاندن كیفر می دادند سخت ترین نوع شكنجه زنده مومیایی كردن بود یا بدن تباهكار با نترون سوزانده می شد فرعون شخصا عنوان دیوان عالی كشور را به عهده داشت.

آشور

   قوانین و مقررات در آشور سخت تر از بابل بود. زن در این سرزمین پست بود بریدن گوش، بینی، شلاق زدن شكم بریدن، زهر خوراندن و سوزاندن پسر یا دختر كناهكار در قربانگاه معبد عادی بود.

قانون حمورابی

قدیمی ترین قانون مه معدنی كه تمدن بشر سراغ دارد قانون حمورابی است. اعتبار این حكومت در بابل بوده این قانون در سنگی به ارتفاع 45/2 متر منظم و زیبا نوشته شده است. قانون بر 282 ماده و یك مقدمه نوشته شده بود.

در این قانون اصل قصاص به مثل بود. اگر شخصی از طبقه اشراف جرمی انجام می داد حكمش سنگین تر بود. اگر كسی پدر خود را می زد او دست او را قطع می كردند. نوح اجناس از طرف دولت تعیین می شد. مردم در قوانین كه مستقیم از طرف پادشاه انتخاب می شاد. كوروش درباره عدالت می گوید: عدالت آن است كه به مقتضی قانون و حق باشد. و هرچه از راه حق مصرف شود ستم و بی عدالتی است و قاضی عادل آن است كه به اعتبار قانون و مطابق حق باشد.

  داریوش می گوید من بزرگترین داور دنیا هستم. و بالاترین وظیفه فرد را رعایت عدالت می دانم. در این دوره انجام امور به بد و خوب با هم به مقایسه كشیده می شود و حكم داده می شد. حكم دست پادشاه بود. می توانست عفو یا مجازات نماید در زمان هخامنشینان تاریخ برای محاكمه گذاشته می شد. حمورابی آزاد و یكسان بودند. شوره از زن ارث نمی برد. ارث زنی به اولاد می رسید. اگر مرد می مرد زن علاوه بر جهزیزیه خود قسمتی از مال شوهر به عنوان بهای وفاداری و دریافت می كردند. اگر دزد دستگیر می شد كشته می‌شد.

هخامنشی:

   نخستین كسی كه در بین ایرانیان به تدوین وضع قانون می پرداخت برای گرشاسب پهلوان دوره اوستایی (اوراخشیه) بود در ایران باستان حق خطا كردن منحصر به اراده پادشاه بود قدرت ارتش بود قانون پادشاه قانون را مزدار بود. و سرپیچی از قانون رسمی بود. اما در قانون هخامنشی قضات در این زمنان معروف به شاثراب ما بودند در این دوره به داوری و احقاق حق اهمیت داده می شد. بنیان گذار قانون در این دوره كورش است. گفته می شود كه در داریوش با قوانین كشور ما قانون مندی مدونی درست كرد كه بعد ما قاون روم شده و كشورهای دیگر از آن استفاده كردند. در این دوره از راه حق منصرف شود. ستم و بی عدالتی است و قاضی عادل آن است كه به اعتبار قانون و مطابق حق باشد. داریوش می گوید كه سن بزرگتر داود دنیا هستم و بالاتری وظیفه خود را رعایت عدالت می دانم در این دوره انجام امور بدو خوب باسه به مقایسه كشیده می شد بعد حكم داده می شد. حكم دست پادشاه بود می توانست عفو یا مجازات نماید. در زمان هخامنشیان تاریخ برای محاكمه گذاشته می شد سخن گویان امور مشاوره را انجام می دادند. سوگند دادن معمول بود. عدم حضور حكم بر مجرمیت بود. عرف و عادت و رسومات در محاكم رسم بود. شورایی به نام داوران شاهی وجود داشت. كه در مسائل حقوقی با هم بحث می كردند. در دوره هخامنشی یك قانون واحد وجود نداشته بلكه هر محل و نواحی از قوانین موجود استفاده و اطاعت می كرده قضّات پادشاهی را برای مادام العمر از پارسیان انتخاب می كردند. اوستا قانون مدنی د راین دوره بود.

وقوع جرم و مجازات در قانون هخامنشیان

1-   حق عفو فقط با پادشاه بود.

2-   حق تعیین مجازات توسط شاه انتخاب می شد. حق تبعیه مجازات توسط شاه انجام می گرفتم

3-  علیه مذهب و شاه مجازات  اعدام داشت كه با شمشیر انجام می گرفت. (خیانت به وطن- هتك- ناموس- لواط از طریق نوشاندن زهر در قبر مدفون كردن- پوست كندن بدن- خائنین به این دولت مصلوب شدند.

4-   حبس: تبعید- زنجیر كردن- تازیانه زدن جزای نقدی از مجازات های این دوره بود.

5-   رشوه در این دوره دهنده و گیرنده هر دو اعدام می شدند.

6-  قضاوت ایزدی یكی دیگر از احكام بود كه گناه كار را به رودخانه می انداختند و اگر بی گناه بود نجات پیدا می كرد.

7-  دوئل یكی دیگر از قضاوت ایزدی بود كه می گفتند اگر گناه كار بی گناه است خداوند صدتوان به او می دهد پیروز می شود.

در دوره ساسانیان دو دادگاه وجود داشت: 1)دادگاه شرع، و دیگری دادگاه عرف. قضات دادگاه شرع از روحانیون زرتشت بود. و قاضیان دادگاه عرف افراد غیر روحانی بودند كه سواد قضایی داشتند. كه به آنجا دادور گفته می‌شد.

دادگاه شرع را به دعاوی خانواگی ارث- وصیت- اموال منقول و غیر منقول- اختلاف به بردگان می پرداخت.


نظم و امنیت همگانی- مسائل سیاسی و نظامی.

در این دوره دادگاه علنی بود. می توانستند از مشاورین استفاده می نماید. قضات از احترام خاصی برخوردار بودند. احكامی كه از طرف احكام ناحیه صادر می‌شد قابل پژوهش در دادگاه پایتخت كه با شركت شاه بود می شد. شاه رئیس دیوانعالی كشور محسوب می شد. اگر او نبود و موبد موبدان بود وثیقه از مجرمان گرفته می شد. در دادگاه خاص دو نوع دادگاه بود. دادگاه ارتش، دادگاه عشایر كشف جرم و دستگیری مجرم به عهده مسئول انتظامات یا شهربانی بود.

در این دوره قضاوت خدائی هم وجود داشت كه به وسیله آزمایش اجسام گرم، آهن گداخته راه رفتن در آتش و آزمایش اجسام سرد كه از حد اندازه غذا خوردن بود استفاده می شد. چون در این دوره ملاك كتاب اوستا بود در این كتاب سه نوع مقصر بود. 1) كفر و بدعت- مجازات اعدام 2) طغیان و سركشی جرم قصاص 3) قتل جرج- جرم اعدام و مجازات بود. ذانی- در مرتبه سوم اعدام یا حبس بود. در مجازات برای زن و مرد بدكار یكسان بود.

مرگ در اثر گرسنگی-مجازات های بدنی- داغ كردن و قطع عضو بدن- زندان دفع كردن و قطع عضو بدن. زندان و شكنجه و اعمال شاقه. مجازات های مالی را می توان در این دوره نام برد در كتاب زرتشت عقوبات را بر سه گونه گناه دانسته.1) میان بنده و خدا كه از دین بر گردد و بدعتی احداث كند در شریعت. 2)  میان رعیت و پادشاه كه عصیان كند و یا خیانت ورزد. 3) یكی میان برادران اینا كه یكی بر دیگری ظلم كند اگر كسی از دین برگشت حبس و علما مدت یكسال او را خوانند. اگر توبه نكرد قتل شود. اگر عصیان شود عده ای در آنان كشته و عده ای دیگر عفو شوند.

اشكانیان

اسكندر فرزند  پادشان مقدونیه با ضعف دولت هخامنشی به ایران حمله كرد كه بعد از تصرف ایران و سرزمین های پنهاور جهان به سه قسمت ایران- مصر و یونان، تنظیم تسلیم شد. چون اسكندر پسر نداشت جهان بین سرداران او بعد از مرگ تقسیم گردید ایران به دست سولوكوس افتا.د 80 سال حكومت كرد بعد توسط ارشك كه از قوم پارت بود سلوكیان شكست خورد. و سلسله اشكانیان به وجود آمد. در زمان حكومت اشكانیان حضرت عیسی ظهور كرد. پرستش خدای بزرگ. خدمت ملوك لطوایفی. آشفتگی اوضاع داخلی و پیدایش دین های مختلف. حمله اقوام بیابانگرد از شمال و رومی ها ا زغرب باعث شد كه جمعی از فرماندهان و بزرگان دور اردشیر بابكان جمع شوند. و حكومت رومیان را از بین ببرند. و دولت پارت بوجود می آمد. در این دوره یك قانون اساسی وجود داشت. سه مجلس وجود داشت یكی شورای قانونگذاری كه از اعضاء ذكور خانواده سلطنت بود. 2) مجلس سنا كه از مردان پیر و مجرب و روحانیون بلند پایه قوم پارت تشكیل شده بود. 3) مجلس سوم (مجلس مهستان) كه تركیبی از مجلس اول و دوم بود. كه شاه به وسیله این مجلس انتخاب می شد. در این دوره شاه در حوزه مخصوص به خود عالی ترین مرجع قضائی محسوب می شد. و قاضی القضاه بود. 2) تدادی از نجیب زادگان دارای حق قضاوت و رسیدگی به امور مردم داشتند این امر موروثی بود. 3) در هر منطقه و ناحیه صاحب مالك آنجا عالی ترین مرجع قضایی محسوب می شد.

ساسانیان

   مبنای حقوق از كتاب اوستا بود و تفاسیر آن اجماع (نیكان) یعنی مجموعه تعدادی علما و روحانی بود. اردشیر سرسلسله ساسانیان به ظاهر شعار عدل و اجرای عدالت و سرلوحه كار خود داده در این دوره روحانیون قدرت بلامنارعه محسوب می شدند. آمیختگی و دین و مذهب وجود داشته. مغان اقتدار روحانی داشتند دولت ایشان را حاكم بر جان و مال و عرض مردم كرده بود. عقد ازدواج صحت طلاق- حلال بودن. صدق تملك و سایر حقوق در قدرت ایشان بود. شاه در راس قوه قضایی قرار داشت.

سازمان قضایی دوران ساسانی

1)     قاضی: تنها كسی كه حق رای داشت و در مسائل كیفری و مدنی حكم می‌داد.

2)     مقتی: نقش مجتهد را داشت كه زمانی كه قاضی حكم را نمی دانست از او كمك می گرفت.

3)     گواهان كه بر احكام صادره نگاهی می انداختند.

4)     نگهبانان مأمور جلب بودند.

قاضی یا دازور در ردیف موبدان بودند رئیس كل دازوران را قاضی دولت یا رادازور می گفتند چون در این زمان زرتشت بود تمام قوانین و مقررات از آن الهام گرفته می شد.

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی , جایگاه , وظایف , مشاورین معاملات املاك , نظام حقوقی , جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك , جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق


Google
About 1,310,000 results (0.50 seconds)
Search Results
جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی - یک قاضی
www.1ghazi.ir › مقالات حقوقی و کیفری
Translate this page
May 21, 2014 - انسان موجودی سعادت خواه و سعادت جو و فطرت و سرشت آدمی به سوی خوبی و خوهبت الهی استوار است حیات و ممات در پیش روی انسان ها باعث گردیده که بشر ...
مقاله جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی
bankmaghale.ir/مقاله-جايگاه-و-وظايف-مشاورين-معاملات...
Translate this page
مقاله جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۲۵ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ...
نقش و جایگاه واقعی بنگاه املاک | کانون سردفتران و دفتریاران
www.notary.ir/node/530
Translate this page
چرا که استحکام معاملات و ثبات آن‌ها و جلوگیری از تزلزل آن‌ها از جمله وظایف مهم حاکمیت در توسعه پایدار تلقی می‌گردد. ... از تجربه سایر نظام‌های حقوقی، جایگاه قوانین عرفی را، به تدریج، در نظام حقوقی ما استوار ساخت. ... ب نقش مشاوران املاک در خرید و فروش.
جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی - برتر فایل - فایل ناب
bartarfile95.filenab.com/product-59859-جايگاه-وظايف...
Translate this page
جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك نظام حقوقی جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود ...
جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی - ایران دانشجو - سل یو
irandaneshjoo.test.com/product-63068-جايگاه-وظايف-م...
Translate this page
جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك نظام حقوقی جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی پروژه پژوهش مقاله جزوه تحقیق دانلود ...
جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی - نیو تی کی
newtk.sidonline.ir/product-14332-Position-Responsibi...
Translate this page
جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی نظام کیفری ایران باستانی نظام کیفری.
جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملكی درنظام حقوقی - عکس های جالب و دیدنی
picture.iranoo.ir/.../جایگاه-و-وظایف-مشاورین-معاملات-م...
Translate this page
Jul 5, 2016 - ذانی- در مرتبه سوم اعدام یا حبس بود. در مجازات برای زن و مرد بدكار یكسان بود. «فهرست مطالب». جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی ...
جايگاه وظايف مشاورين معاملات املاك در نظام حقوقي
golgoliiiii.rozblog.com/.../جايگاه-وظايف-مشاورين-معام...
Translate this page
مقاله جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ... جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی - دانلود مقاله و پروژه
تحقيق جايگاه وظايف مشاورين معاملات املاك در نظام حقوقي - پدیده هنر
nikat.7blog.ir/post/762
Translate this page
6 days ago - به صفحه دانلود فایل(تحقيق جايگاه وظايف مشاورين معاملات املاك در نظام حقوقي)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ...
کار تحقیقی جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي - مرکز ...
prozhe.lawwiki.ir/کار-تحقیقی-جايگاه-و-وظايف-مشاور...
Translate this page
... و پروژه های فروشی،مقاله. کار تحقیقی جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی درنظام حقوقی در ۱۰۴ صفحه ... خسارت تاخیر تادیه در معاملات حق استرداد محاسبه خسارات تاخیر تادیه. راههای جبران خسارات ناشی ... نظام کیفری ایران باستانی. سومر. مصر. آشور.
پروژه جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملكی در نظام حقوقی pdf - ایران پروژه
www.e7p8.com/.../پروژه-جایگاه-و-وظایف-مشاورین-معا...
Translate this page
جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملكی در نظام حقوقی pdf دارای 126 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است.
جایگاه و وظایف مشاروان معاملات ملکی در حقوق ایران | آنلاین پروژه
www.onlineprojeh.ir/جایگاه-و-وظایف-مشاروان-معاملات-م...
Translate this page
Feb 17, 2015 - جایگاه و وظایف مشاروان معاملات ملکی در حقوق ایران ... واقع امر این است که ماهیت اعمال حقوقی مشاورین املاک از نوع دلالی است و این که مبادرت به انعقاد قرارداد می نمایند، توجیه ... 1-3-1 پیشینه مراجع مربوط به نظام صنفی مشاوران املاک 22
نجفی توانا پیشنهاد داد: رشته تحصیلی «مشاوره املاک» در دانشگاه علمی‌ ...
www.isna.ir/.../نجفی-توانا-پیشنهاد-داد-رشته-تحصی...
Translate this page
Jan 1, 2013 - /بررسی حقوقی نقش و جایگاه مشاوران املاک در قانون/ ... و ایجاد سامانه مرکزی در انجام معاملات دفاتر املاک، می‌تواند مشاوران املاک را در خدمت رسانی به مردم کمک کند. ... سپس با تصویب قانون نظام صنفی، چگونگی وظایف و انجام تکالیف‌ و ...
[PDF]ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﻣﺪﻧﯽ ﻣﺸﺎﻭﺭﻳﻦ ﺍﻣﻼک ﻭ ﺁﭘﺎﺭﲤﺎ ﺎ ﺩﺭ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ
ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/597361
Translate this page
ﮔﺮﻭﻩ ﻋﻠﻤﯽ. ﺣﻘﻮﻕ. ﻣﺴﻮﻟﻴﺖ ﻣﺪﻧﯽ ﻣﺸﺎﻭﺭﻳﻦ ﺍﻣﻼک ﻭ. ﺁﭘﺎﺭﲤﺎ ﺎ ﺩﺭ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ. ﻧﺎﺻﺮ ﺻﺪﻭﻗﯽ. ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ .... ﻣﺒﺤﺚ ﺩﻭﻡ : ﻣﻔﻬﻮﻡ ﻣﺸﺎﻭﺭ ﺍﻣﻼﻙ ﺩﺭ ﻧﻈﺎﻡ ﺣﻘﻮﻗﻲ. 22 .... ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﮔﻔﺘﺎﺭ ﺟﺎﻳﮕﺎﻩ ﻣﺴﻮﻟﻴﺖ ﻣﺪﻧﯽ ﺩﺭ ﻓﻘﻪ ﺭﺍ ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺩﺍﺩﻩ.
بروزترین مقاله جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاک در نظام حقوقی - فایل اول
fileavval.ir/.../بروزترین-مقاله-جایگاه-وظایف-مشاورین...
Translate this page
برچسب های پست "بروزترین مقاله جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاک در نظام حقوقی" ... پایا ن نامه جايگاه وظايف مشاورين معاملات املاك در نظام حقوقي ... خراسان رضوي · خرید و دانلود فایل تحقیق ایثار و شهادت از دیدگاه قرآن و سیره نبوی به ویژه مصادیق آن در ...
پایان نامه رشته حقوق جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي ...
www.fileresani.ir › علوم انسانی
Translate this page
Jul 12, 2016 - دانلود پایان نامه رشته حقوق جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی درنظام حقوقی با فرمت ... بعد دانلود روش تحقیق فقر از دیدگاه نظام اجتماعی در اسلام ...
مسئولیت های حقوقی و کیفری آژانسهای مسکن - دفتر وکالت
www.irvekalat.com/.../حقوق.../مسئولیت-های-حقوقی-و-...
Translate this page
از جمله حرفه های مورد نیاز جامعه کنونی، دلالی و بطور خاص حرفه مشاوران املاک است که به لحاظ ... امر، می بایستی با دقت و ظرافت ، حدود مسئولیت ها و تکالیف و وظایف او معین گردد . ... دلال معاملات ملکی یا متصدی معاملات املاک به شخص حقیقی یا حقوقی گفته می شود ... و بعبارتی جایگاه تکریم مشتری و حمایت از حقوق وی در این حرفه کجاست ؟
جزئيات حقوقي مسئولیت‌های مدنی و کیفری صاحبان دفاتر مشاور املاک
www.yjc.ir/.../جزئيات-حقوقي-مسئولیت‌های-مدنی-و-ک...
Translate this page
Oct 5, 2013 - دلال معاملات ملکی یا متصدي معاملات املاك به شخص حقيقي يا حقوقي ... و به‌عبارتی جایگاه تکریم مشتری و حمایت از حقوق وی در این حرفه کجاست؟
قانون مدیریت خدمات کشوری - دفتر هماهنگی هیات - سازمان ثبت اسناد و ...
takhalofat.ssaa.ir/Default.aspx?tabid=2599
Translate this page
هـ - برای اجراء نظام قیمت تمام‌شده، اختیارات لازم اداری ومالی به مدیران، به موجب آئین‌نامه‌ای که ... ماده 21 - با کارمندان رسمی و یا ثابت دستگاههای اجرائی که تمام یا بخشی از وظایف آنها به ... هـ- انجام وظیفه در بخش غیردولتی به شکل مأمور که حقوق و مزایای وی را بخش .... هـ - تعداد پستهای مشاور برای مقامات اجرائی مذکور در بندهای(الف)،(ب)‌و(ج) ماده(71) ...
تخصص لازم برای مشاور ان املاک؟ - گهر نادی» دورود
www.gaharnadi-co.ir/.../module.content_Page.28-13.h...
Translate this page
بنگاه های مشاوران املاک از چه جایگاه حقوقی برخوردارند و به موجب کدام قانون ایجاد شده و ... مواد 335 تا 356 قانون تجارت مصوب 1311 جزییات مسئولیت و وظایف شغل دلالی را ... دلالان مصوب 1317 و آیین نامه دلالان معاملات ملکی مصوب 1319 و قانون نظام صنفی ...
وبلاگ سردفتران پیشکسوت - بررسی جایگاه مشاورین املاک
notary113.blogfa.com/post/74
Translate this page
برداشت از کتاب بررسی فرایند ثبت معاملات املاک ونقش آن در تشکیل پرونده های قضائی ( معاونت برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان قم ). بنگاه‌هاي مشاور ...
کد رهگیری املاک مفید است به ۲۹ دلیل - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../کد-رهگیری-املاک-مفید-است-به-29-د...
Translate this page
و از چه جایگاه قانونی بهره می‌برد؟ ... ساماندهی دفاتر معاملات املاک که از وظایف وزارت بازرگانی است چه ربطی به این دسته از مردم پیدا می‌کند که ... به این طرح دارای اشکالات و هزینه‌های فراوان برای نظام حقوقی کشور، با توجه به اختیارات و امکانات قانونی خود و ...
دانلود پروژه جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی
key.eforosh.com/دانلود-پروژه-جایگاه-و-وظایف-مشاوری... - Translate this page
دانلود مقالات حقوق,پایان نامه حقوق,مقاله,دانلود پروژه جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی,رشته حقوق و فقه و,دانلود رایگان پایان نامه حقوق,دانلود مجموعه ...
مشاور حقوقی - وکیل پایه یک دادگستری
dadnam.com/page/مشاور-حقوقی
Translate this page
مشاور حقوقی به مدیران سازمان کمک می کند تا ضمن توجه به مسئولیت های کیفری، ... همایش ملی حقوق و نظام بانکی - آبان94 ... مشاور حقوقی یبا توجه به پیچیده شدن روابط فردی و سازمانی در دنیای امروز و ... وظایف مشاور حقوقی .... از جایگاه و موقعیت حقوقی خود نسبت به طرف مقابل می باشد و با مشاوره حقوقی علاج واقعه را قبل از وقوع می نمایند .
دانلود پایان نامه جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی درنظام حقوقی
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId....
Translate this page
Feb 6, 2016 - در این پست می توانید متن کامل پایان نامه کارشناسی درباره جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی را با فرمت ورد word دانلود نمائید: ...
ضرورت حضور مشاور یا کارشناس حقوقی در بنگاه‌های املاک - اخبار ایران و جهان
www.momtaznews.com/ضرورت-حضور-مشاور-یا-کار...
Translate this page
... در بررسی حقوقی نقش و جایگاه مشاوران املاک در قانون، گفت: جایگاه مشاوران املاک در چارچوب قانون نظام صنفی است و بە نوعی مشاوران املاک، بە عنوان واسطه معاملات ...
دستورالعمل اجرايي نحوه صدور پروانه تخصصي اشتغال براي مشاورين املاك ...
hoghoogh.online.fr/article.php3?id_article=308
Translate this page
Jul 26, 2005 - فصل اول: كليات و تعاريف ماده1ـ مشاور املاك و خودرو كه در اين دستورالعمل به اختصار مشاور خوانده ... ماده3ـ مشاور علاوه بر شرايط مندرج در آيين‌نامه اجرايي تبصره1 ماده12 قانون نظام صنفي، براي ... فصل سوم: وظايف و اختيارات مشاورين ... ماده6 مشاور مكلف است در جهت ارتقاء دانش فني و حقوقي در دوره‌هاي آموزشي كه با همكاري و ...
لیست مقالات و تحقیقات رشته حقوق - بزرگترین آرشیو مقالات ، پایان ...
libreza.blogfa.com/post-55.aspx
Translate this page
جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي در نظام حقوقی. 140. 13. جنبه های حقوقی طفل در کشورهای مختلف کار تحقیق 1. 90. 14. جنسيت و نابرابري جنسيتي. 22. 15. حقوق.
وبلاگ حقوقی امیر عسگرپور - سازمان ثبت اسناد و املاک
www.asgarpour.blogfa.com/.../سازمان-ثبت-اسناد-و-امل...
Translate this page
مسئولان قضایی بارها تاکید کرده‌اند که تنظیم اسناد عادي در معاملات ملکی، ریشه اصلي .... اشكال در جایي است كه مشاوران املاك خارج از حيطه تخصص خود و در حوزه علم حقوق كه ..... دفاتر اسناد رسمی شرح وظایفی دارد حال آنکه دفاتر املاک شرح وظایفی خاص ندارند. ... و جایگاه مشاوران املاک در قانون، گفت: جایگاه مشاوران املاک در چارچوب قانون نظام ...
Backup of onvan فايل ورد 12 صدانشجو فایل | دانشجو فایل
filedaneshjo.ir › دسته بندی محصولات
Translate this page
10 hours ago - Backup of onvan فايل ورد 12 ص جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام ... «فهرست مطالب» جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاک در نظام حقوقی عنوان صفحه ... دانلود پایان نامه فیزیولوژی تولید و بلوغ اسپرم گاو-رشته دامپزشکی.
مشاورین املاک بازوان موثر دادگستری و شهرداری می شوند+عکس
www.dana.ir/news/314759.html
Translate this page
May 12, 2015 - خسروی با اشاره به جایگاه حقیقی مشاورین املاک افزود: این قشر از بازار در واقع ... وی پیشنهاد کرد: با توجه به اینکه الفاظ حقوقی غالبا عربی بوده و ... رئیس اتحادیه مشاورین املاک ساوه، آموزش قانون نظام صنفی، احکام معاملات، اصول و فنون ...
دادستان ساوه: عقد قرارداد پیش فروش ساختمان توسط مشاورین املاک ممنوع ...
irandadras.ir/دادستان-ساوه-عقد-قرارداد-پیش-فروش-سا...
Translate this page
May 11, 2015 - وی به جایگاه مشاورین املاک در جامعه پرداخت و افزود: همه می‌دانیم که ... همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی و چاپ کتاب کلیات تفصیلی نظام حقوقی و معاملاتی، شاهد ...
دانلود رایگان تحقیق و پروژه و پایان نامه های dociran.com - پایان نامه حقوق ...
dociran.samenblog.com/دانلود-رایگان-پایان-نامه-حقو...
Translate this page
Nov 9, 2013 - دانلود رایگان پایان نامه حقوق و فقه، پایان نامه حقوق و فقه، پایان نامه کارشناسی ارشد ... بررسی جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی.
قیمت مشاورین املاک هخامنش | املاک روستا
roosta-amlaak.ir/2016/04/.../قیمت-مشاورین-املاک-هخامن...
Translate this page
Apr 13, 2016 - قیمت مشاورین املاک هخامنش خرید آژانس املاک قصر در نایس استار خریدار واحد با قیمت کاملا مناسب ... جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملكی درنظام حقوقی کیلوبایت تعداد صفحات فایل . جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی.
جزئیات حقوقی مسئولیت های مدنی و کیفری صاحبان دفاتر مشاور املاک
www.qbcenter.ir/.../1101-جزئیات-حقوقی-مسئولیت-ها...
Translate this page
از جمله حرفه‌های مورد نیاز جامعه کنونی، دلالی و به طور خاص حرفه مشاوران املاک است که به لحاظ نیازهای ... این امر، باید با دقت و ظرافت، حدود مسئولیت‌ها و تکالیف و وظایف او معین شود، بنابراین در قانون ... و به‌عبارتی جایگاه تکریم مشتری و حمایت از حقوق وی در این حرفه کجاست؟ .... نشانی مراکز قضایی استان قم; آشنایی با نظام قضایی ایران.
[DOC]نظام نامه حقوقی وزارت نیرو معاونت پشتیبانی، حقوقی و امور مجلس دفتـر ...
tahavol.moe.gov.ir/.../3fb99588-869e-41bb-8073-68...
Translate this page
اسفند 1389. امضاء صفحه 1 از 9. بسمه تعالي. امور حقوقی. نظام نامه حقوقی وزارت نیرو ... قائم مقام، معاونین و مشاورین وزیر . ..... 9-1- ساماندهی وظایف، فعالیت ها و جایگاه واحدهای حقوقي با هماهنگي و همكاري واحدهاي ذيربط ..... نظارت بر تقويم بهاي اراضي و املاك در معاملات مربوط به خريد و يا فروش اراضي و املاك از طريق تعيين كارشناسان رسمي ...
دانلود رایگان پایان نامه حقوق و فقه | آگهی24 - آگهی رایگان
agahi24.com › آموزش › پروژه های دانشگاهی
Translate this page
جهت مشاهده فهرست مطالب و تهیه پروژه های حقوق و فقه به لینک زیر و یا سایت www.DOCiran.com مراجعه ... بررسی جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی
حقوق ، فقه ، علوم سیاسی - پرتال پروژه های دانشگاهی
parsproje.com/pn/95-ho.html
Translate this page
فروش پایان نامه ها و پروژه های آماده رشته حقوق فقه و علوم سیاسی. ... HO2- تاثیر دگرگونی مفهوم امنیت ملی در نظام بین الملل , بر برداشت امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران · HO3- علل وقوع جرائم منافی عفت و اخلاق .... HO162- بررسی روند ثبت اسناد در دفتر املاك .... HO268- جايگاه و وظايف مشاورين معاملات ملكي درنظام حقوقي · HO269- اجاره ...
پرتال شهرداری ارومیه > منوی چپ > حقوق شهروندان
urmia.ir/منوی-چپ/حقوق-شهروندان
Translate this page
آژانس های معاملاتی املاک ... مقوله «شهروندی» وقتی تحقق می‌یابد که همه افراد یک جامعه از کلیه حقوق مدنی و ... کرده‌اند و در کنار تعهدات و وظایف از حقوق اجتماعی قابل حمایت بهره‌مند می‌شوند. .... فعالیت‌های شهرداری و شهروندان است، به خوبی اهمیت نقش و جایگاه نظام حقوق شهری در مدیریت شهری و نیز رابطه و نسبت مدیریت شهری و حقوق مشخص می‌شود.
روستانت - نحوه ی تملک اراضي روستا
roostanet.ir/index.aspx?siteid=3&pageid=169
Translate this page
(حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس، مجموعه قوانین و مقررات كشاورزی- 1371 صص 345-344) ... با توجه به وظایف قانونی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی مندرج در اساسنامه مورخ ...... نظام مهندسی و كنترل ساختمان، شیوه نامه مسوولیت حرفه ای مهندسین مشاور و ناظر در ..... 1- كلیه عقود و معاملات راجع به عین یا منافع اموال غیرمنقوله كه در دفتر املاك ثبت نشده.
89 . آزمون دینامیک کوانتومی رنگ با استفاده از طیف تکانه و ممان
thesis.um.ac.ir/index-l-kwd-ب.html
12 - بررسی اثر روزهای هفته بر بازدهی سهام ،نوسان پذیری سهام و حجم معاملات در بورس اوراق ...... 720 - اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر سبک های مقابله ای زناشویی، ... 756 - اختلاف حقوق قضایی و کیفری زن و مرد در نظام حقوقی اسلام در مقایسه با سایر ...... 1185 - ارزیابی جایگاه مددکاران اجتماعی در قبال بزهکاری و بزه دیدگی اطفال و ...
فایهای دانشجویی ودانش آموزی
orkidah.pishroblog.ir/?pa=7
Translate this page
ج: آیا کلیه مراحل ارزشیابی دقیق باعث کار آیی نظام ارزیابی عملکرد گردیده است. اهمیت و ارزش تحقیق ..... تحقیق جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملكی درنظام حقوقی. تاريخ : 22 مرداد .... دانلود تحقیق جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملكی درنظام حقوقی. تحقیق جایگاه و ... «فهرست مطالب». جایگاه وظایف مشاورین معاملات املاك در نظام حقوقی ...
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تهران
vakildadgostary.persianblog.ir/page/289
Translate this page
پذیرش وکالت در کلیة امور حقوقی، کیفری و ثبتی ( همراه 09120897304 ) ... چگونگی انجام معاملات در بنگاه های مشاورین املاک · آشنایی با معاملات دولتی ..... نقش و جایگاه « اسناد » در ادله ی اثبات دعوی در نظام حقوقی ایران · مسئولیت مدنی ..... در ارتباط با شان وکیل نیز باید گفت : وظایف وکالتی وکیل ، غیر از شئون وکالتی او است . وظایف ...
نظامنامه حقوقی وزارت نیرو (سند ۱-ن ح/ا ح مورخ ۱۵/۱۲/۱۳۸۹ ابلاغی طی ...
shenasname.ir › ... › نهاد رياست جمهوري
Translate this page
Jul 3, 2015 - 9-1- ساماندهی وظایف، فعالیت‌ها و جایگاه واحدهای حقوقي با هماهنگي و همكاري واحدهاي ذيربط ... ارکان اصلی نظام حقوقی وزارت نیرو عبارتند از: .... نظارت بر تقويم بهاي اراضي و املاك در معاملات مربوط به خريد و يا فروش اراضي و املاك از ... از حقيقي و حقوقي بعنوان وكيل يا مشاور حقوقي توسط واحدهاي تابعه دستگاه و نظارت بر آن.
وکالت آن لاین - وظایف و اختیارات دادستان در نظام قضایی
www.vekalatonline.ir/.../وظایف-و-اختیارات-دادستان-در...
Translate this page
Oct 2, 2012 - ... مرکز - وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری و ملکی، منابع طبیعی و املاک اوقافی با 20 سال سابقه کار ... وب سایت علیرضا شریفی وكيل پايه يك دادگستري و مشاور حقوقي کانون ... پیش از این روزنامه «حمایت» به بررسی جایگاه دادستان در نظام حقوقی ... به وظایف و اختیارات دادستان در نظام حقوقی کشورمان پرداخته شده است.
محمد موحدی ساوجی - وزارت امور اقتصادی و دارایی
www.mefa.ir/.../ShowPage.aspx?...
Translate this page
5- ملک طلق شرط عوضین ... 10- جایگاه قوه مقننه و رابطه آن با دیگر قوا و نهادهای حاکمیتی نظام ج.ا.ا. ... الف- مشاور حقوقی دفتر ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ب- عضو ...
بنگاه هاي معاملات ملكي، فقط دلال هستند. | گروه وکلای دادگو
www.dadgoo.ir/بنگاه-هاي-معاملات-ملكي،-فقط-دلال-هس...
Translate this page
Feb 7, 2014 - امروز، بر نظام قضایی ما آشکار است که تبیین جایگاه قانونی اسناد عادی و تعیین ... و بالاخره، نظام حقوقی ایران، تکلیف دارد که به غائله ی پرونده ساز قولنامه و ... قانون‌گذار تصریح می دارد که املاک و معاملات راجع به عین، بایستی الزاماً، به‌ ... عهده دارد و اختصاصاً، هیأت مشاورین تدوین، تنقیح و تفسیر قوانین و کمیته های ...
ساختار سازمان ثبت اسناد و املاک ایران - حقوق ثبت
hoghooghesabt.persianblog.ir/post/77/
Translate this page
Feb 16, 2013 - این سازمان با وظایف حقوقی و ساختار عملکرد مستقل، از نهادهای وابسته به ... مشاورین خودرو و مشاورین املاک در شهرهای مختلف ایران تحت نظارت سازمان ثبت اسناد کار می‌کنند. ... چارچوب نظام اداری کشور برعهده دارد، به‌گونه‌ای که مهم‌ترین هدف حقوق ثبت و ... و تثبیت مالکیت، ‌از وقوع بسیاری از منازعات بومی‌ و قومی‌‌و نیز معاملا‌ت ...
شاهین عبدالخانی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضائیه
www.abdolkhani.com/
شاهین عبدالخانی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضائیه. ... ضروریات نظام وکالت · چگونگی مطالبه ضرر و ..... جایگاه دیوان عالی کشور در رسیدگی ماهوی به دعاوی کیفری ..... ثبت اسکن اثر انگشت ها در بانک اطلاعاتی سازمان ثبت اسناد و املاک .... تعیین وظایف وزارت خانه های بهداشت و کار در لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان.
دانلود تحقیق در مورد مشاوره | دانلود تحقیق و مقاله
fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-مشاوره/
Translate this page
3 days ago - تحقیق در مورد مشاوره و مدیریت لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ..... دانلود مقاله مشاور املاک Archives – یک قاضی | آخرین اخبار و جزوات و مقالات … ... دانلود مقاله جایگاه و وظایف مشاورین معاملات ملکی در نظام حقوقی.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 506
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,400
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,571
  • بازدید ماه : 5,571
  • بازدید سال : 383,182
  • بازدید کلی : 4,162,960