loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 349 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس)

بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس)

هیچ کس بهتر از خودش نمی تواند توضیح دهد. او 26 سال است در منچستریونایتد مربیگری می کند و هر جامی که می توانسته گرفته. جام البته در درجه دوم اهمیت قرار دارد. او مفهوم واقعی منچستریونایتد را تغییر داده است. حالا سرالکس فرگوسن، تبدیل شده به یک آدم بزرگ. به بزرگی استیو جابز. شاید هم بزرگتر.

کسی که کافی است حرف بزند تا مدیران کمپانی های حتی بزرگ و موفق، رهبری و مدیریت را از او یاد بگیرند. چه نخست وزیر و چه استاد دانشگاه، می دانند معاشرت با فرگی خودش یک کلاس درس بزرگ است. اما اینکه چطور می شود یکی به فرگوسن تبدیل شود، فقط باید او را بررسی کرد.

موفقیت هایش را، عقایدش را، ایراداتش را، حرف ها و خلقیاتش را؛ همه را باید بررسی کرد. کاری که سعی شده با استفاده از حرف های نزدیکانش و سخنرانی پرشورش در دانشگاه هاروارد انجام شود. هر چند هیچ کس به خوبی خودش نمی تواند راز موفقیتش را توضیح دهد. هفته پیش، درست در آخرین روز سال 2012 سرآلکساندر چپمن فرگوسن هفتاد و یکمین سال تولدش را با پربارترین کلکسیونی از افتخارات که یک مربی می تواند در تاریخ فوتبال داشته باشد، جشن گرفت. سرالکس جوایز و عناوین زیادی دارد؛ نه فقط به این خاطر که در یونایتد بازیکنان خیلی خوبی بازی می کنند. بلکه به خاطر اینکه او آدم ویژه ای است.

آدم ویژه ای که عده ای اعتقاد دارند بیش از اینکه کیفیتش به توان فنی اش مربوط باشد، به توان مدیریتش مربوط است. چندین و چند تحقیق در مورد الکس فرگوسن و موفقیت هایش انجام شده که ما نتایج دوتای آنها را در این گزارش می خوانیم. یکی از این تحقیق ها که نتیجه اش در گزارش ساده شده مربوط به اشتفان ژیمانسکی استاد اقتصاد دانشگاه میشیگان است، از رازهای موفقیت فرگوسن پرده برمی دارد و تحقیق بعدی را آنیتا البرس استاد مدیریت بازرگانی دانشکده بازرگانی دانشگاه هاروارد انجام داده و منجر شده به حضور فرگی در دانشگاه هاروارد. فرگوسن در هاروارد در کلاس MBA، مدیریتش را برای دانشجویان تشریح کرده. این شما و این نابغه ای که از نظر مدیریت در کنار استیو جابز قرار می گیرد؛ سرالکس فرگوسن.

 

تیم ساز بزرگ

 

 

 

منافع اعضا باید در گروی منافع باشگاه باشد

در اوایل دوران مربیگری اش در سنت میرن، سرالکس (برای اولین و تنها بار در زندگی اش) به خاطر دعوا با مدیر باشگاه اخراج شد. می گفت مدیر باشگاه نمی فهمد که خواسته افراد باید در مرکزیت کار قرار بگیرد: «حتی وقتی از مدیرتان بیزارید، باید راهنی پیدا کنید که با آن کنار بیایید.» این عقیده فرگوسن بود که در مصاحبه ای قدیمی با سایمون کوپر بیان کرد. به گفته کوپر، روزنامه نگار و محقق ورزشی و نویسنده کتاب «فوتبال علیه دشمن»، فرگوسن همیشه سعی می کرد مدیران، بازیکنان، هواداران و اسپانسرهای باشگاه را راضی نگه دارد. او همیشه ساعت ها تلفنی پای صحبت های یکی از مدیران انجمن های هواداران منچستریونایتد می نشیند. می خواهد بداند در سر هواداران چه می گذرد. سرالکس برعکس خیلی ها کمترین اهمیت را به افراد بیرون از باشگاه می دهد؛ مثل داوران و روزنامه نگاران که اصلا برایش مهم نیست چه فکر می کنند.

 

مثل گوگل

 

بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس)


اطلاعات یعنی قدرت

آلستر کمپبل، رقیب تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس از دوستان نزدیک فرگوسن بود. او در مهمانی ناهاری که اتحادیه مربیان لیگ ترتیب داده بودند. شرکت کرد. بعدها در موردفرگی گفت: «می شد حس کرد او چقدر بقیه مربیان را به خود جذب می کند. ده ها مربی از گذشته و حال آنجا بودند. او همه را می شناخت. مدام همه شان را به اسم صدا می کرد. همه اش اطلاعات خودش را بیرون می ریخت. از همه کس همه چیز می دانست.»

فرگوسن آدمی است که ارتباطش را با همه بازیکنانش، حتی آنها که سال هاست از باشگاهر فته اند حفظ می کند. تا سرحد مرگ با همه در تماس است. شاید وقتی که بیمرد بیش از هر کسی آدم در مراسم ختمش حاضر باشد.

 

آقای دیکتاتور

بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس)


آمارگیری مهم است

سر آلکس یک بار برای کمپبل سه توانایی لازم برای رهبری را لیست کرد: «کنترل، تغییر رویه در مدیریت و نظارت». همانطور که همه می دانند، ترس به اضافه اطلاعات می شود کنترل. سرالکس همه چیز را درباره همه بازیکنانش می داند؛ حتی عادات روزانه شان. اگر کسی بیش از حد توالت برود، او می فهمد. مخالفان او اغلب او را ترک می کنند. به هر حال، با داشتن چنین اخلاقی وقتی فهمید وین رونی دارد با منچسترسیتی مذاکره می کند، او را بخشید. می دانست رونی غیرقابل تغییر است.

 

بدون ترس

استرس ممنوع

چند روز قبل انتخابات سال 1997 انگلیس، کمپبل خیلی مضطرب بود. مردم فهمیده بودند بلر برنده انتخابات است و دیگر کاری به او نداشتند اما شروع کردند به اذیت کردن کمپبل. او در گفت و گویی خصوصی با سرالکس به او گفت: «فشار زیادی حس می کنم.» سرالکس هم پاسخ داد: «می دانی من در چنین شرایطی چه می کنم؟ مردم می خواهند وارد حریم تو شوند. این تویی که تصمیم می گیری. فقط تو می توانی تعیین کین چه کسانی وارد حریمت شوند.» سرالکس بارها وارد بحران و حاشیه شده است؛ از لگد اریک کانتونا به یکی از هواداران گرفته تا شوت کردن کفشی به صورت بکام در سال 2003. او اما هرگز استراتژی اش را تغییر نداد چون می دانست بحران تمام می شود.

 

خشمگین مثل سشوار

بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس)
 
قوی ترین شاخصه اخلاقی یک سلاح است

در مورد سرالکس این قوی ترین شاخصه خشمش است. باب مک کولی که در ایست استریلینگ شایر – اولین تیمی که سرالکس مربی بود – بازی می کرد گفته: «قبلا هرگز از هیچ کس نمی ترسیدم اما فرگوسن از همان اولش یک موجود ترسناک بود.» خشم فرگوسن یک حس خالص است اما او یاد گرفته چطور ازش استفاده کند. «سشوار» او خیلی معروف است.

این را بازیکنان به شوخی پشت سرش می گفتند. وقتی که خیلی عصبانی می شد و سر بازیکنانش داد می زد، آنقدر به صورت آنها نزدیک می شد که بازدمش با حرارتی بالا به صورتشان می خورد؛ مثل سشوار بود. دیوید بکام در توضیح اینکه چرا می گوید فرگوسن بهترین مربی بوده که داشته گفته بود: «ترس از سشوار دلیلی بود که همه ما خوب بازی می کردیم. او مربی بود که ما مجبور بودیم برایش بازی کنیم. راه دیگری جلوی پایمان نمی گذاشت.»

 

جنگ با همه دنیا

باید در تعریف واقعی باشگاه گنجید

سرالکس خودش را با رسیدن از یک کارمند ساده به بخشی از ارزش های باشگاه، غیرقابل اخراج کرده است. انجام چنین کاری به مطالعه نیاز دارد. بعد از آمدنش به «اولدترافورد» در سال 1986، او با کارمندان باشگاه درباره تاریخ یونایتد صحبت کرد و به حرف های هواداران گوش داد. او به تدریج باشگاه را برای خودش در سه بند تعریف کرد؛ یونایتد باید حمله کند، همه دنیا علیه یونایتد است و یونایتد چیزی بیش از یک علیت در فوتبال است.

او وقتی که آمد یک جمله معروف داشت: «من مانند محافظ یک عبادتگاه هستم» و منظورش این بود که معلول بدون وجود او غیرقابل تصور است. برای وجود معلول، وجود علت ضروری است و خودش را علت باشگاه خواند.

 

پیروزی بدون هدف

 

بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس)
 

همیشه باید ناراضی بود

همیشه در پاسخ به خبرنگاران می گوید: «شیرین ترین لحظه زندگی من وقتی است که داور سوت پایان بازی را وقتی من دارم می برم می زند، بعد از آن همه چیز پاک می شود. نیم ساعت بعد همه چیز را فراموش می کنم. مثل عادت به داروست. حس دقیقه آخر چیزی است که هر بار و هر بار دنلاش هستم. برای همین سر داور داد می زنم که سوت لعنتی را بزند.»

سرالکس می داند رضایت کشنده است. هر جامی که می برد، فقط یک شکافی است که پر کرده تا به هدفی که هرگز نمی خواهد به آن برسد نزدیک شود. آری، فرگوسن هرگز نمی خواهد به مقصد نهایی برسد.





Google
تقریباً ۵۶۵٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۰ ثانیه)

آیا منظور شما این بود؟: بررسی راز موفقیت چند فرد موفق (عکس)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس) - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_18801.html
بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس). هیچ کس بهتر از خودش نمی تواند توضیح دهد. او 26 سال است در منچستریونایتد مربیگری می کند و هر جامی که می توانسته گرفته ...
بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس) بایگانی | تفریحی و ...
abadiyeh.ir/tag/بررسی-راز-موفقیت-چند-مرد-موفق-عکس/
نوشته های دارای برچسب بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس). آبادیه تقدیم میکند :روش های مهم ... آبادیه تقدیم میکند :مدل های مانتو برای فصل بهار (۲۳ عکس) · بدون نظر ...
زندگینامه انسان های موفق ایرانی | سمینار موفقیت دکتر امیر ...
mieinc.ir/category/taxonomycategory.../زندگینامه-انسان-های-موفق-ایران...
وی در چند رشته ورزشی نیز موفقیت‌هایی کسب کرد، از جمله کسب مدرک نجات غریق در .... و تقدیرنامه‌ها و عکس‌های قدیمی و متن نطق‌ها و نوشته‌ها در آن به نمایش گذاشته شده‌است. .... پروفسور پارسا در بررسي هاي خود در خارج و داخل كشور توانست، ترادف گياه ..... بیژن میگوید : راز نیرومندی و جوان ماندن من دراین است که هر روز چیز تازه ای یاد می گیرم.
بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس) بایگانی - گلد طرح - ...
www.goldtarh.ir/tag/بررسی-راز-موفقیت-چند-مرد-موفق-عکس/
یکی از بهترین نمونه های ترکیب متریال را در عکس پایین می توانید ببینید. چوب، فایبرگلاس و صفحات کورین مواد و مصالحی هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی ...
تصویر بررسی زبان بدن عادل فردوسی‌پور؛ مرد موفق دوشنبه ها ...
jamejamonline.ir/.../بررسی-زبان-بدن-عادل-فردوسی‌پور؛-مرد-موفق-دوشنب...
۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راز موفقیت عادل فردوسی‌پور چیست؟ ... راز موفقیت مجری نود چیست؟ ... تصویر بررسی زبان بدن عادل فردوسی‌پور؛ مرد موفق دوشنبه ها ... در تحلیل زبان بدن او نکات بسیار زیادی مشهود است که می‌توان چند نمونه کلیدی را مورد بررسی قرار ...
8 راز موفقیت که لازم است بدانید - کسب درآمد از اینترنت
earn20.rozblog.com/post/94/8-راز-موفقیت-که-لازم-است-بدانید.html
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راز موفقیت در زندگی - که www.irannaz.com/news_detail_7229.html راز اول از كارهایی كه ... بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس) - پارس ناز.
چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم؟(قسمت دوم) | ...
abasmanesh.com/fa/daramad-3-barabar-dar-sal-2/
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درقسمت دوم، با بررسی و توضیح نکاتِ اصلی در روند افزایش درآمد، قصد ... که آنها چه باورهایی در مورد ثروت دارند و چه باورهایی موجب موفقیت مالی آنها گردیده است؟ ... عکس-سایت ... موفق ترین فرد یزد از نظر من آقای رضایی نژاد رئیس هیأت مدیره و موسس ... من با میهمانانم صادق هستم و هیچ‌وقت نخواستم آنها را فریب بدهم یا چند ...
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
در ادامه‌ی این مقاله چند مورد از تصورات اشتباهی که در مورد این بازاریابی رایج شده است و ... موفقیت یا شکست بسیاری از بازاریابی‌های شبکه‌ای به تلاش بازاریابان آن .... نکته اینکه اکثر شرکت های نتورک موفق دنیا با کمتر از صد محصول کار می کنند پس ... هم بررسی کردم پنبه ریز و بیز ازهمه بهتره ولی بیز استراتژی خوب و منسجمی داره
8 راز موفقیت که لازم است بدانید - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/zendegi.../secrets3-success-need.html
8 راز موفقیت که لازم است بدانید موفقیت افراد ,دلیل موفقیت, دلایل واقعی موفقیت ... عمرش را به بررسی فرآیند موفقیت و مصاحبه با بیش از 500 فرد بسیار موفق در حوزه های .... خلق ایده های ناب، فرآیندی عجیب و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله ..... دیدار سید حسن خمینی با محمد جواد ظریف/ یادگار امام به وزارت خارجه رفت(عکس) ...
رازهای موفق ترین آدم های دنیا را در یک دقیقه بخوانید - ویوان نیوز
www.vivannews.com/Pages/News-20051.aspx
حالا آنها رازهای موفقیت خود و درس‌هایی را كه در كل زمان گرفته‌اند با شما در میان می‌گذارند. ... می‌گویند این مرد موفق‌ترین سرمایه‌گذار كل تاریخ است، این سرمایه‌دار كه .... درست است كه ولش چند سال پیش بازنشسته شد اما او بود كه «جنرال الكتریك» را به یك غول ... استقبال بازار از مدل‌ جدید ام‌وی‌ام کیا کادنزا 2017 هم آمد (+عکس) دو گوشی جدید سونی ...
راز موفقیت|راز موفقیت 4 مرد موفق دنیا - نمناک
namnak.com/14992-راز-موفقیت-4-مرد-موفق-دنیا.html
راز موفقیت و راز موفقیت بیل گیتس و دلیل موفقیت افراد موفق و راه موفقیت در کار و رازهای ... بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی باری دنیا شناخته می شود، همواره قبل از خواب به بررسی برنامه روز بعد ... جذاب ترین ورزشکار مرد دنیا + عکس; خوابیدن زوجین ...
روانشناسی موفقیت - مقالات خانه و خانواده و روانشناسی - آکاایران
www.akairan.com/khanevadeh/success1/
روانشناسی راه موفقیت,روانشناسی موفقیت درکار,روانشناسی موفقیت در کنکور ... خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی فتوشاپ است؟ +عکس · شهره سلطانی در کنار کلاغ یکی از .... چگونه با مردان صحبت کنیم تا به حرف هایمان گوش دهند؟ .... چند نکته برای حل مشکلات مالی و کسب ثروت ..... 10 باوری که افراد موفق دارند - راز موفقیت افراد موفق.
افراد مشهور شکست خورده ای که به موفقیت بزرگ رسیدند +عکس
www.niksalehi.com/special/archives/013562.php
۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - افراد مشهور شکست خورده ای که به موفقیت بزرگ رسیدند +عکس. ... نویسنده بسیار مشهور امریکایی همیشه موفق نبوده است . او در حالی که سعی می کرد رمان های مشهور خود .... راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر ... اطلاعات کامل رستوران ها با امکان نقد و بررسی ! .... یوسف مرادیان بازیگر مرد: در بازار طلا کار می‌کنم!+تصاویر ...
پنج خصوصیت یک فرد موفق
vista.ir/article/8361/پنج-خصوصیت-یک-فرد-موفق
البته : ما نیز می توانیم یك شخص موفق شویم در صورتی كه چشمان خود را به امكانات و ... اما : برای دستیابی به یك عزت نفس صحیح باید به موفقیت های گذشته خود در ... اضطراب می شود كه بی اندازه پریشان كننده است بر عكس با انتظار داشتن بهترین ها ... ۶ـ در هفته چند ساعتی با یكی از پیران فامیل ملاقات و گفتگو كرده و به او دلگرمی بدهیم .
استفاده از قدرت ذهن بخش دوم
the-success.blogfa.com/
دانشمندان برای بررسی تعیین میزان قدرت باورها بر کیفیت زندگی انسانها ... انسانهای موفق با باورهای عالی ، موفقیت را برای خود خلق میکنند. .... زنان و مردان موفق ، مدتها است از تصاویر ذهنی و تمرین نمایش آن برای رسیدن به موفقیت ... مثلا هر فکری و هر حرفی و هر عملی عکس العملی دارد مساوی و مخالف با ان که این ..... چند عبارت تاکيدي:
درگذشت ستارگان و هنرپیشگان و کمدین های معروف | تیتر دانلود
titre1download.ir/درگذشت-ستارگان-و-هنرپیشگان-و-کمدین-های/
سرزمین آهن · عکس های جدید از بازیگران مرد ایرانی · تصاویر تاپ و جدید از شبنم ... که در زمینه های سیاست،محیط بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس) · عکس های دیدنی ...
14 میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم رسیدند - ...
digiato.com/article/.../14-میلیاردری-که-با-دست-خالی-به-این-ثروت-عظ/
۱۴ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نشریه فوربس چند هفته پیش لیست 400 فرد پولدار آمریکا را منتشر کرد که البته فقط یک ... بسیاری از این افراد موفق با تنگدستی و امکانات کم دست و پنجه نرم می کردند. ... کار و اندکی شانس می تواند بر شرایط بد غلبه کند و موفقیت های باورنکردنی پدید آورد. .... بررسی دیجیاتو: OnePlus One؛ اعجوبه ای از چین ...
آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، ...
www.zibaweb.com/perfumer%20teach.htm
در مقاله »يك روز فروشنده موفق« از لحظه اي كه فروشنده چشم باز مي كند تا پايان فعاليت روزانه و آخرين لحظات بيداري مورد بررسي قرار گرفته و سعـــي شده است تكنيك ...
فهرست کتابهای معرفی شده در تایم - ساعت و تقویم رسمی ایران
www.time.ir/fa/booklist-فهرست-کتابهای-معرفی-شده-در-تایم
هرگاه چنین کتابی در می آید مایه ی بسی خوشحالی است، و به دلایلی چند چگونه درباره ... در این رمان جذاب، دو مرد برجسته و اسرارآمیز تاریخ، تا ژرفای وسواس های خویش .... به عقیده او اغلب کتاب های علمی طبیعت را به صورتی بی رمز و راز ارائه می دهند، اما او ... برایسون، در موافقت با استدلال ریچارد داوکینز اصرار می کند که نتایج بررسی های ...
فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
نوشته نوشته ها و جملات فلسفی زیبا و معنی دار اولین بار در اس ام اس،عکس،مدل .... آنانکه پژوهش کرده اند تنها کمی به داشته های درونی خویش و رازهای کیهانی آشنا شده اند و این ... چرا که بسیاری به این رازها پی می برند بی کوچکترین بررسی و پژوهشی، آنها با ..... انسان موفق کسی است که در تاریکی دنبال شمع بگردد نه اینکه منتظر بشیند تا ...
شاه کلید موفقیت .. رمز موفقیت - چگونه فردی موفق باشیم . ...
shah-kelid.blogfa.com/post-68.aspx
رمز موفقیت - چگونه فردی موفق باشیم . ... سخنان بزرگان درباب موفقیت. ... راز موفقیت برای جلب نظر همسرتان و جذب مردان و جذب دوستان و عزیزانتان ... آتلیه عکس ... و قادر نيستيد تا اوضاع را درک کنيد، در اين صورت به حکمت و رمز جهان مرتبط نخواهيد بود و موفق نخواهيد شد. .... يـك قـدم بـه عـقـب بـازگـشـته و عـلـت را بـررسـي نماييد.
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از توالت بیرون آمد و رفت جلوی ..... هم باشند ، اگر آزمایشی انجام دهند که به موفقیت بیانجامد ، نتیجه آزمایش را به شما .... موفق باشید . ..... یکی از رازهای جوانی این است که زود به رختخواب بروید و بیشتر از 8 ... طی یک بررسی مشخص شدکه 85درصد از زنان و 75 درصد از مردان بعد از ...
راز نبوغ آلبرت اینشتین فاش شد - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/258225/science/fundamental-knowledge
۲۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بررسی تصاویر مغز آلبرت اینشتین توسط عصب‌شناسان نشان می‌دهد قشر مخ او ... اینشتین، مغز او را در فرمالدئید نگهداری کند، از آن عکس بگیرد و سپس این مغز ... که به بررسی مغز اینشتین علاقمند بودند و موفق شدند با بررسی مجدد این نمونه‌ها ... داشت و می‌توانست عامل موفقیت چشمگیر اینشتین در نواختن ویولن باشد.
مصاحبه و راز موفقیت محمد حسن سید شجاع، میلیاردر جوان | ساتین
saten.ir › راز ثروتمندان
۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مصاحبه و راز موفقیت محمد حسن سید شجاع، میلیاردر جوان ... میلیاردرهای ایرانی میلیاردر جوان کارآفرینان موفق کارآفرین جوان ... مردی که تاثیر مهمی‌در زندگی من داشت، گفت: بازار هم مثل دانشگاه ‌است. .... مي‌دانيد مشكل جواناني كه در ابتداي راه هستند اين است كه سرمايه چند ..... مرد ژله ای عکس اعدام حوادث شیراز اخبار شیراز ...
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com › کامیابی
رازهای موفقیت .... منبع : personalexcellence | منبع عکس ها: آثار خانم بهاره بیشه – flickr.com .... آقا مصطفی اگه صبر و تحمل بیش از چند دفعه بود چی ؟ ... من چندین بار برای داشتن یک رابطه ی موفق تلاش کردم و هر بار هم شکست خوردم و میتونم .... هیچ وقت به اون زندگی بر نمیگردم چون احتراممون از بین رفته بود و نمیتونم هرگز مرد دیگه ای رو ...
راز موفقيت «پير اميديار»؛ ثروتمندترین مرد ایرانی! - ...
www.bartarinha.ir/.../راز-موفقيت-پير-اميديار-ثروتمندترین-مرد-ایران...
۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - راز موفقيت «پير اميديار»؛ ثروتمندترین مرد ایرانی! ... امیدواریم این سری مطالب بخش رموز موفقیت در کار و سرمایه ، کمکی باشد هر چند کوچک برای جوانان و ... اميديار مي‌گويد وقتي به دست‌آوردهاي افراد موفق نگاه مي‌کني و مي‌گويي: «عجب کار سختي بوده! .... تمرین اختصاصی کی روش با سردار +عکس .... در انتظار بررسی: ۰.
موفقیت راز ندارد راه دارد
successway.persianblog.ir/
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۸ راز برای موفق شدن تان که باید بدانید ... او ابتدا دلایل موفقیت این افراد را از آنها جویا شد و سپس با بررسی و تحلیل ... راز موفقیت را از موفق ها بخواهید! ... و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله بسیار ساده تشکیل شده است که ... در این آزمایش افراد در حالیکه در دستگاه MRI قرار داشتند، یک بار عکس معشوق خود ...
بزرگترین راز موفقیت 9 مدیر سرشناس - شبکه خبری پچ پچ
pechpech.net/news/12847/بزرگترین-راز-موفقیت-9-مدیر-سرشناس
۱۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس هایی که از آنا نعمتی در روزهای کم کاریش منتشر شد! ... بزرگترین راز موفقیت ۹ مدیر سرشناس ... بزرگ چند مرد حلاج است و آیا فرد توانمندی است یا فقط ادعای رهبری دارد. ... به گزارش شبکه خبری پچ پچ، حدود ۵۰ رهبر موفق تجارب خود را در اوضاع ... یک مدیر ایده آل می تواند به نحو شایسته ای به بررسی نقاط منفی و ...
رموز مدیریت موفق
hoseyn.blogsky.com/
مرد عبور از بحران و مشکلات هستید ؟ ... همه ی ما انسانهای با استعدادی را دیده ایم که بعد از رسیدن به یک سطح موفقیت یا شهرت ... چنین شخصی در یک یا چند دام ویرانگر زیر خواهد افتاد ، کبر و غرور ، احساس ... همواره شخصیت خود را زیر ذره بین بررسی کنید تا در این دام ها گرفتار نشوید . ..... در مقابل تغییر شرایط ، فوراً عکس العمل نشان دهید .
قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها
afsanehasgharzadeh.blogfa.com/
۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زبان خود را به سقف دهان فشار دهید آن را چند ثانیه نگه دارید و سپس به ... همان‌کاری را انجام دهید که کسانی‌که در این راه موفق شده اند، انجام داده‌اند. ... برای موفقیت و شادی در تمام جنبه‌های زندگی، تفکر مثبت، امری ضروری است. ... از این انرژی ها حتی عکس و فیلم تهیه شده که می بینید : ... در ادامه ویژگی هاله ها را بررسی خواهیم کرد!
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه ...
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
پرسمان : به طور خلاصه بايد گفت: آمادگي روحي و جسمي زن و مرد كه قبل از عمل ... خواهد داشت ولي از مشكلات عصبي و روحي رواني نه تنها خبري نيست بلكه بر عكس، زن و مردي .... به همين دليل دوباره در تصميمم سست شدم و توي اين دو ماه چند بار ديگه خودارضايي .... 2- نكته مهم خسته نشدن و اظهار ناتواني نكردن رمز حفظ و نگهداري از اين موفقيت است.
اصلیترین راز موفقیت را بدانید! - شفاف
shafaf.ir/fa/news/114213/اصلیترین-راز-موفقیت-را-بدانید
۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در قلب هر پیشرفت و موفقیت دشواری از رسیدن به خط پایان در مسابقه ... ما در اینجا با بررسی تحقیقات مختلف و درج نظر متخصصان به شما .... خواهش میکنم کمکم کنید تا موفق شوم و نشان دهم که لیاقتم بیشتر از این .... من هميشه يه جمله دارم كه ميگم:راز بهترين بودن در چند كلمه اس .... اعتراض به پوستر فیلم «مردان ایکس» ...
8 راز مهم برای رسیدن به موفقیت - تالاب
www.talab.ir/psychology/success/8-secrets-success.html
زنی عجیب با ریش هایی که آرایش میکند (+عکس) ... او بیش از یک دهه از عمرش را به مطالعه، بررسی و تحلیل داستان های موفقیت افراد ... «الکس گاردا»، مدیرعامل یکی از شرکت های موفق تولید کننده بازی های رایانه ای، تمرین و ارتقای مهارت ار راز موفقیت می داند. ... خلق ایده های ناب، فرآیندی عجیب و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله ...
4 رمز موفقیت از 4 آدم بزرگ و موفق - تالاب
www.talab.ir/psychology/success/4-way-to-success.html
در این مطلب می با 4 رمز موفقیت از 4 فرد موفق آشنا خواهید شد. ... شرکت اکسپرس آمریکا که بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی باری دنیا شناخته می شود، همواره قبل از خواب به بررسی برنامه روز بعد .... این مرد زال‌تنی از قصابی شدن جان سالم به در برد (عکس).
اگربچه‌ دار نمي‌شويد، حتماً بخوانيد! - آلامتو
www.alamto.com › سلامت
۱۸ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - کشف راز ضرب المثل قدیمی با هنر +عکس ... اما به‌خصوص اگر سنشان بالا باشد، بايد بعد از گذشت 2-5/1 سال از اقدام به بارداري و موفق نبودن، بررسي‌ها آغاز شود. ... براي بررسي دليل ناباروري، انجام يك اسپرموگرام از مرد نيز ضرورت دارد. ... در اين عمل دارو به خانم داده مي‌شود تا به جاي يک تخمک، چند تخمك در تخمدان رشد كند.
راز موفقیت مردان بزرگ در چیست؟: : آقایان : : روانشناسی مردان : ...
tebyan-zn.ir/News-Article/men/2014/1/8/155459.html
۱۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دنیای عکس و عکاسی اقتصاد زنان ادبیات هــنر سینما و تلویزیون بزرگان ... بررسی و مطالعه زندگی انسان های موفق و کشف علل و اسرار موفقیت آنان در عرصه ... به نظر می رسد مهمترین علل موفقیت مردان بزرگ الهی در چند چیز خلاصه می شود :.
راز موفقيت ثروتمندترين مرد ايراني!+عکس - زمان
www.zamannews.ir/بخش-اقتصادی-4/13496-راز-مرد-عکس
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اميديار مي‌گويد وقتي به دست‌آوردهاي افراد موفق نگاه مي‌کني و مي‌گويي: «عجب کار سختي بوده!»، مطمئن باش کار سختي بوده و وقتي به کارهايي نگاه ...
گلچین صفاسا - موفقیت+رمز+راز+فرق+تفاوت+آدم+موفق ...
safanews2.mihanblog.com/post/1878
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - موفقیت+رمز+راز+فرق+تفاوت+آدم+موفق+پیروزی+قدرت+ذهن+روح+روان+انسان+آدم+عکس+مشاوره. ... عکس+پوستر+تصاویر+کارت پستال+والپیپر عاشقانه : ... من چند بار گفتم از نظر درسی از پایه بسیار ضعیف بودم بیشتر نمره هام 10-12 ... گفتم صفا نگاه کن بیا یه کار بکن مرد و مردونه این کاهدون گنده رو جوری پر کن ...
راز موفقیت مدارس ژاپن - بنام خدای خوبان
kakash.persianblog.ir/post/5/
۲۱ آبان ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بررسی محیط های آموزشی، فناوری اطلاعات و توسعه ی منابع انسانی، قسمتهای ... عمر متوسط مردان ژاپنی 78 و عمر متوسط زنان این کشور 85 سال است . ... کشور کوچک ژاپن در کناره‌ی اقیانوس آرام طی چند دهه ی اخیر توانسته است خود را به عنوان ..... ژاپن از جمله کشورهایی است که در امر آموزش و پرورش بسیار موفق بوده و انظار عمومی ...
بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان
www.mardoman.net/health/بررسی-خودارضایی-از-نقطه-نظر-علمی
در مردان این غده فعالیت های جنسی خود را از زمان بلوغ -یعنی درست وقتی که ... تا همین چند وقت قبل هم مردم به راحتی تا سن ۹۰ سال عمر می کردند، اما این روزها به دلیل ... ساموئل اون ویر در بخش ۹ کتاب خود با عنوان “ازدواج موفق” اینطور می نویسد که: ..... مقاله‌های زیادی در این رابطه با اویدنس خوانده‌ایم که درست عکس نظرات شماست. .... روشهای موفقیت.
جستجو در پایان نامه های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
thesis.um.ac.ir/index-l-kwd-ب.html
15 - بررسی رابطه بین هوش سازمانی و اثر بخشی دبیران مرد تربیت بدنی مقطع متوسطه مشهد ... 44 - "بررسی چند عامل موثر بر روی کارآیی زنان در ادارات دولتی" از دیدگاه ...... 1322 - ارزیابی میزان موفقیت سیستم های اطلاعاتی مالی دانشگاه فردوسی مشهد با به ...... 4175 - بررسی تاثیر عوامل ارتباط موفق با مشتری بر ارزش ویژه برند بواسطه ...
8 راز مهم برای رسیدن به موفقیت – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/8-راز-مهم-برای-رسیدن-به-موفقیت/
خبر مرگ گلشیفته فراهانی در تلگرام صحت دارد؟ + عکس · اسامی بازیگران زن و مرد ... او بیش از یک دهه از عمرش را به مطالعه، بررسی و تحلیل داستان های موفقیت افراد ... های موفق تولید کننده بازی های رایانه ای، تمرین و ارتقای مهارت ار راز موفقیت می داند. ... خلق ایده های ناب، فرآیندی عجیب و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله ...
خون آشام های واقعی (عکس)
linkgenerator.ir/tafrihi1/?t=خون+آشام+های+واقعی+(عکس)&q...
هر دو مرد ادعا می‌کردند که پیشتر مورد حمله خون اشام ها قرار گرفته بودند، و پس از چنین حمله ای اقدامات احتیاطی را انجام داده اند- ..... بررسی راز موفقیت چند مرد موفق (عکس).
معرفی 10 کتاب برتر در زمینه روانشناسی و موفقیت
www.sefidak.com/.../معرفی-10-کتاب-برتر-در-زمینه-روانشناسی-و-مو...
۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فهرست بهترین کتابهای روانشناسی و موفقیت , بنیامین فرانکلین ... هیل برای نوشتن این کتاب به مطالعه در مورد 40 میلیون نفر پرداخت تا راز موفقیت آنان را ... است و هرچقدر مثبت بیندیشید به نتایج مثبت میرسید و به عکس. ... چند خط از این کتاب که بیشتر به چشم میخورد: {{ انسانها مجذوب آنچه که میخواهند نمیشوند.
رمزهای فردموفق
www.mehdiloreh.blogfa.com/
۱۸ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - رمزهای فردموفق - رازهایی برای جوانان وکسانی که میخواهند موفق شوند ... پس به امید آنكه شما را هرگز در آنجا ملاقات نكنیم توجه شما را به چند نكته انسانی كه حاصل بررسی مواد ..... این خودش یک راز موفقیت است که نسل به نسل و سینه به سینه این راز را .... تعیین کننده کیفیت زندگی نیست بلکه عکس العمل های انان در برابر ...
شایعات رایج درمورد آی وی اف - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/73219_انجام-آی-وی-اف-و-باورهای-رایج-درمورد-آن.html/
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه عواملی می تواند در موفق شدن انجام عمل IVF تاثیر گذار باشدوچه نوع ... می تواند قبل از خوش بین شدن شما به احتمال موفقیت، آنها را مورد بررسی قرار دهد.
دانلود فیلم فن بیان در ارتباط با مشتری - آموزش سخنرانی و ...
bahrampoor.com/دانلود-ویدئو-فن-بیان-در-ارتباط-با-مشتری/
کتاب «تنها راز موفقیت»; مدیریت لهجه ... در این صفحه قصد دارم در چند ویدئو آموزشی، چند راهکار عالی برای افزایش درآمد در اختیار ... به عنوان گام دوم، شما را به مشاهده ویدئو و فایل صوتی بررسی موردی یکی از ..... این یکی از رموز موفقیت مجموعه ما است. ..... شدن افکار و عکس العملهای زشت و زننده و تند و تیز در برخورد با سایر افراد جامعه است.
قانون جذب را خیلی جدی بگیریم | پورعلی.نت؛ تفکر مثبت، ...
www.pourali.net/1387/11/334.html
چطور قانون عمل و عکس العمل نیوتون را قبول داریم ؟ چطور است که در مورد ... اینگونه است که گویی من به هدفم دست یافته ام منتها نه الآن چند صباحی دیگر. کمی بعدتر، در آینده ای .... مهمترین مسئله اینه که به این راز بزرگ اعتقاد داشته باشیم . [پاسخ]. آوا شيفته ... من همیشه قانون جذب رو تو زندگیم به کار میگیرم و همیشه موفق بودم به همه ی بچه ها ...
تکنیک ها - داستانهای واقعی از "راز"
secretstories.blogfa.com/cat-1.aspx
پیغام رسان ها آنها را می خوانند و بررسی میکنند که باید به کدام قفسه برده شوند . ..... با پیروی از این چند گام ساده، قادر خواهید بود با کمک قانون جذب بهترین نمره ها را که در ... هم به گردش و سینما برید یا ترجیح می دید مرد زندگی تون ، ‌فردی پرمشغله و موفق باشه؟ .... بنابراین اگر می خواهید با موفقیت شخص ایده آلتان را آشکار کنید باید تمام ...
روانشناسی = خود شناسی
www.saqar95.blogfa.com/
آن را چند دقیقه خوب روی پوست سرتان و بدنتان ماساژ دهید و به این روش محلول پاک‌ .... رمز و راز دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم در انرژي و ماهيت آن نهفته است به خاطر ..... موفق و موثر مهارتی است که همه باید داشته باشند زیرا رمز رسیدن به موفقیت و .... مرد از نجات دهندگانش پرسيد: «چطور متوجه شديد كه من اينجا هستم؟» ..... عکس این هم صادق است.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 143
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,637
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,808
  • بازدید ماه : 4,808
  • بازدید سال : 382,419
  • بازدید کلی : 4,162,197