loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 285 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)
 

لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!

 

سفر با معماری: وقتی صحبت از خانه های لوکس می شود، تصور می کنیم دکوراسیون داخلی این فضاها مملو از مبلمان پر زرق و برقی است که باید هزینه هنگفتی را به صاحبان آن ها تحمیل کرده باشند.

امروز می خواهیم با چیدانه به ۱۰ تا از لوکس ترین خانه های جهان سر بزنیم که تبدیل به اقامت گاه شده اند و برخی از آن ها با معماری و طراحی داخلی متفاوت و مینیمال خود ادعای بند قبل را زیر سؤال می برند. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این خانه های متفاوت بیندازیم…

لوکس ترین خانه های جهان: خانه ساحلی در کنار دریای اژه

یک هتل دار که علاقه فراوانی به زندگی در کنار دریا دارد، بعد از زندگی در جزیره سانتورینی یونان مکان دنج تری برای خانه خود در جزایر تراسیای یونان کشف کرد و خانه ای لوکس با دکوراسیونی متفاوت و دلنشین خلق نمود.

لوکس ترین خانه های جهان: ویلای شیک در مناطق استوایی

این ویلای رو به دریا با استخر بی نهایت محلی اختصاصی برای استراحت و فرار از شلوغی های شهر است. صندلی های ریلکسی و سکوهای مرمری، شکوه و لوکس بودن این فضا را دوچندان کرده اند.

لوکس ترین خانه های جهان: خانه دنج مراکشی

این کلبه ییلاقی ماسه سنگی در دامنه رشته کوه های اطلس در خارج از شهر مراکش از مصالح سنتی که توسط صنعتگران محلی فراهم آورده شده اند، برای ایجاد یک ظاهر معاصر در معماری و طراحی داخلی خود استفاده کرده است.

لوکس ترین خانه های جهان: خانه شناور در اقیانوس هند

جزیره کوچک تاپروبن که در ساحل جنوبی سری لانکا قرار گرفته است، یک خانه را در مرکز خود جای داده است: خانه ای هشت ضلعی با پنج اتاق خواب که همگی چشم انداز به دریا دارند. مهمانان این خانه می توانند در دریا یا استخر بی نهایت آن شنا کنند و در باغی که با انواع نخل ها و گیاهان دیگر احاطه شده به ماجراجویی بپردازند.

لوکس ترین خانه های جهان: آپارتمان مدرن در ایسلند

این ساختمان سه آپارتمانه در بیرون از پایتخت ایسلند شمالی با معماری جذاب خود می تواند میزبان مهمانانی باشد که به دنبال یک زنگ تفریح در میان روزمرگی های خود هستند. اگر اهل ماجراجویی هستید، می توانید زیر آفتاب میان روز در تابستان سوارکاری یا در زمستان سورتمه سواری کنید.

لوکس ترین خانه های جهان: ایوان همجوار با استخر

این ویلای لوکس اندکی دور از ساحل در سنت بارس امریکای شمالی قرار گرفته و با معماری مینیمال خود شکوهی بی نظیر را به نمایش گذاشته است.

لوکس ترین خانه های جهان: خانه روستیک در پرتغال

این خانه روستایی مرمت شده در سواحل رودخانه ای قرار گرفته و دارای حیوانات مزرعه، یک استخر نمک بی نهایت و آشپزخانه ای که سوخت اجاق گازش چوب است، می باشد. چشم اندازهای نفس گیر رودخانه این مکان را مقصد نهایی افرادی کرده است که به دنبال مکانی آرام برای فرار از شلوغی ها هستند.

لوکس ترین خانه های جهان: مأمن آرام یونانی

یک طراح مد فرانسوی اندکی دور از جزیره یونانی پطمس خرابه های یک اصطبل را به مکانی دنج و روستیک تغییر کاربری داد.

لوکس ترین خانه های جهان: عمارت باشکوه در میامی

کازا کازارینا در ابتدا ملک طراح معروف مد “جیانی ورساچه” بود و زیبایی معماری ایتالیایی در همه جای آن به چشم می خورد: نقاشی های دیواری استادانه هم چنان دیوارهای ۱۰ سوئیت لوکس آن را زینت می بخشند، استخر با طلای ۲۴ عیار خط کشی شده است و پشت بام نیز با فضاسازی سرگرم کننده ای آراسته شده است.

لوکس ترین خانه های جهان: اقامت گاه خصوصی در جزایر پلینزی

 در جزیره تاهیتی از جزایر پلینزی در جنوب اقیانوس آرام، مهمانان از فعالیت های متنوع بی شماری شامل قایق رانی، صید خرچنگ، ویکبوردینگ و بسیاری دیگر بهره مند می شوند. اقامت گاه ها با کف های چوبی، تیرچه های بیرون زده و پنجره هایی با شاترهای چوبی به سبک سنتی تاهیتی ساخته شده اند که نسیم ملایم اقیانوس آرام جنوبی را به داخل دعوت می کنند.

ما در وبسایت چیدانه از دکوراسیون خانه های ایرانی که با سلیقه و خلاقیت چیدمان شده اند، استقبال می کنیم. دکوراسیون محل کار و زندگی خود را که پر از ایده ها و نشانه های شخصی شماست با ما به اشتراک بگذارید!

منبع: elledecor | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

 

 

 

 

 


Google
تقریباً ۱۷۸٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۷۱ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/travel-design/57446
۱ روز پیش - امروز می خواهیم با چیدانه به ۱۰ تا از لوکس ترین خانه های جهان سر بزنیم که تبدیل به اقامت گاه شده اند و برخی از آن ها با معماری و طراحی داخلی متفاوت و ...
تصاویر برای لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!
نتیجه تصویری برای لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!
نتیجه تصویری برای لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!
تصاویر بیشتر برای لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!
لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی! | vipmode | وی ...
vipmode.ir › دکوراسیون › لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!
۱ روز پیش - امروز می خواهیم با چیدانه به ۱۰ تا از لوکس ترین خانه های جهان سر بزنیم که تبدیل به اقامت گاه شده اند و برخی از آن ها با معماری و طراحی داخلی متفاوت و ...
لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! - راه فردا
www.rahefarda.com › سبک زندگی
راه فردا · سبک زندگی; لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! راه فردا.
معماری و دکوراسیون:لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه ...
kahlek.ir/index.php/news1369673
۱ روز پیش - سفر معماری: وقتی از های می تصور کنیم داخلی این مملو مبلمان زرق برقی که هزینه را صاحبان ها کرده می با به تا لوکس خانه جهان سر که به گاه اند برخی آن ...
لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! | ایران وب لینک
iwl.ir/photo/11718
لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! ژوئن 11, 2016 mister دیدگاهی بنویسید. لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت ...
10 اقامتگاه لوکس و منحصر به فرد سال | اطلاعات تور و هتل - ...
hotelneed.ir/10-اقامتگاه-لوکس-و-منحصر-به-فرد-سال/
شما اینجائید:خانه » پر بازدیدترین ها » ۱۰ اقامتگاه لوکس و منحصر به فرد سال ... اقامتگاهی احاطه شده بین کوه های کلیمانجارو – بلندترین و معروف ترین کوه آفریقا ...
اخبار سایت چیدانه | شهرخبر
www.shahrekhabar.com/چیدانه
با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز کنید! ... لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! ... شیک ترین مبل و صندلی ریلکسی برای دکوراسیون منزل.
آرامش در زیباترین اقامت گاه های ییلاقی - کارناوال
karnaval.ir/calm-beautiful-top-residence/
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب می خواهیم بهترین نمونه های اقامت گاه های طبیعی را به شما نشان دهیم. ... علاوه بر آرامش محض حاکم بر این مناطق هزینه های اقامت در آن ها خیلی به صرفه است و می توانید از اقامت تان کمال لذت را ببرید. ... ۱۰ برتر، اقامت گاه هایی منحصر به فرد در دل طبیعت20w0 .... هدست واقعیت مجازی | در خانه ، رویا را سفر کن.
خانه هاي لوکس - تموشین - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس ...
daemoshin.rozblog.com/post/1342
۲۱ ساعت پیش - لوکس ترین و شیک ترین خانه های رویایی جهان | پیکومیک ..... vipmode.ir/1395/03/22/لوکس-ترین-خانه-های-جهان،-۱۰-اقامت-گاه-ر-2/ 12 ساعت قبل .
اقتصادپرس | 10 خانه درختی لوکس و رویایی+تصاویر
old.eghtesadpress.ir/fa/news-details/17780/10-خانه-درختی-لوکس-و-رویایی+تصاویر/
اقتصاد پرس: با توجه به شاخصه های زندگی شهری و گسترش استرس و آلودگی ها، ... به گزارش اقتصاد پرس وبه نقل از صبحانه، گران ترین خانه درختی به نظر شما کجاست؟ ... شن های ساحلی سفیدِ اقیانوس آرام را همزمان می توانید در این اقامتگاه تجربه کنید.
اقامتگاه خانه های درختی ، آرامشی از جنس طبیعت - کارناوال
karnaval.ir/tree-house-point-lodge-wedding/
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تمام ما در کودکی، رویای داشتن خانه ای درختی را در سر داشتیم. ... اقامتگاه ” خانه ها درختی “ ( TreeHouse Point ) در فاصله ای بسیار نزدیک به شهر ” سیاتل ” قرار گرفته است و نیم ساعت .... بهترین مکان برای انجام یوگا، طبیعت است.
خانه های میلیون دلاری - تهران لوکس
https://tehranlux.com/news/category/خانه-های-میلیون-دلاری
هتل 13 در ماکائوی چین گران‌ترین و لوکس‌ترین هتلی است که تاکنون در جهان ساخته شده است. ... اقامتگاه لوکس و دلباز اُز از گرانترین خانه های امریکا است، این خانه طراحی و ... سواحل اقیانوس آرام محلی آرام و لوکس برای گذراندن تعطیلات رویایی خواهد بود.
تای وارنر لوکس ترین و گرانترین اقامتگاه آمریکا + تصاویر ...
namnak.com/20655-تای-وارنر-در-آمریکا.html
پنت هاوس فوق مدرن تای وارنر یکی از لوکس ترین و گرانترین اقگامتگاه ها در شهر ... یکی از این اقامتگاه های رویایی پنت هاوس فوق مدرن "تای وارنر” شهر نیویورک است.
اقامتگاه های رویایی در فضای باز + تصاویر - نظاره
www.nezare.com/اقامتگاه-های-رویایی-در-فضای-باز-تصاویر/
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۱-اقامتگاه Lion Sands Game Reserve | جنوب آفریقا. ساختن و لذت بردن از یک خانه ی درختی در کودکی همیشه آروزی بیشتر ما بوده و ... تا در کهکشان ها، ستاره های بی شمار اطرافتان را ببینید و بشمارید . .... هتلی که در یکی از بهترین نقاط کنیا واقع شده ، در نزدیکی رودخانه ی ... ۱۰ – اقامتگاه DumaTau Camp | بوتسوانا.
ماجراجویی-در-سرزمین-وحش؛۱۰-سافاری-بینظیر-آفریقا - سفرمی
safarme.com/ماجراجویی-در-سرزمین-وحش؛۱۰-سافاری-بینظیر-آفریقا
رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۴ رأی
چنانچه قصد دارید تا یکی از این سافاری ها را تجربه کنید، بد نیست بدانید این ... همه و همه مناطقی هستند که به انتخاب من می شود در آنها بهترین سافاری های آفریقا را تجربه کرد. ... اقامتگاه های منطقه چینزومبو در سواحل لانگوا، که با همکاری تیم معماری که نورس ... این خانه قدیمی با واقع شدن در منطقه خصوصی حفاظت شده، در ارتفاعات واتربرگ و ...
دانلود کلش اف کلنز clash of clans آپدیت جدید
lavdan.ir/p/games/آپدیت-جدید-کلش-اف-کلنز.htm
لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! رونمایی از ابزار جدید iOS 9.3.3 jailbreak در ۱۰ ژوئن · فیلم/ پیام ... پربیننده ترین و جنجالی ترین اخبار روز ایران و جهان.
رومانتیک ترین و رویایی ترین نقاط جهان + تصاویر | لست ...
www.lastsecond.ir/news/picturesque-romantic-places/Tourist_Attractions/
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نگاهی به رومانتیک ترین نقاط جهان که حال و هوایی رویایی و عاشقانه را ... اقامتگاه کنار صخره ها با منظره ی اقیانوس در بالی Bali ... خانه های ییلاقی رومانتیک همراه با استخر مشرف به مناظر جزیره ... این مکان ها بسیار عجیب و لوکس هستند.
هتل های کاشان | رزرو هتل | آتالند - رزرواسیون
www.ataland.com/Hotels/City/هتل-های-کاشان
خانه مهین سرای راهب از طرف سازمان میراث فرهنگی به عنوان لوکس ترین اقامتگاه تاریخی ... رستوران ها و فست فودهای مجاور هتل مهین سرای راهب کاشان ... احساسی دلنشین، اقامت آرام شما را در این شهرستان رویایی به خاطراتی ماندگار و همیشگی تبدیل خواهد نمود.
تصاویر اقامتگاه خصوصی و رویایی لوبو
www.rahbal.ir/تصاویر-اقامتگاه-خصوصی-و-رویایی-لوبو/
اقامتگاه خصوصی لوبو شامل ویلا های لوکس و جادویی در استان لیم پوپو Limpopo ... در خدمت شما هستند تا سفر شما را به یکی پر از تجمل ترین و آرام ترین سفرها مبدل کنند. ... چشم انداز خانه بسیار نفس گیر و زیباست اما ستاره واقعی نمایش ۱۲۰۰۰ هکتار زمین ... برچسب ها: اقامتگاه, اقامتگاه خصوصی و رویایی لوبو, لوبو, ویلا های لوکس| ...
عکس های جالب و دیدنی
www.taknaz.net/news_cats_73.html
خانه های فضایی به تصویر کشیده شده توسط ناسا + عکس · ضرب المثل ... تصاویر جالب و دیدنی از جشنواره دلقک ها در السالوادور · لوکس ترین قایق تفریحی دنیا + عکس.
خانه های درختی رویایی برای ماه عسل « دیدنی ها - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-20456.htm
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیشتر زوج ها هتل های لوکس را برای اقامت انتخاب می کنند، ولی تعدادی نیز ... این اقامتگاه درختی در قدیمی ترین جنگل بارانی جهان دارای قدمتی در حدود ...
10 هتل و اقامتگاه عجيب و غريب در جهان | گجت نیوز
gadgetnews.ir/4034/top-10-most-unusual-hotels-in-the-world/
رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی
۱۲ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جزیره مابول به عنوان یکی از بهترین مناطق جهان برای عکاسی زیر آب به شمار می‌آید. این اقامتگاه ... خانه‌های درختی دو طبقه‌ای که روی درختان قرار گرفته و به دقت تقویت گردیده است. راه ارتباطی بین .... پروژه ساخت هتل های رویایی در چین ...
هتل های ایران و جهان - تور هند
www.vuiazmoon.ir/هتل.html
خانه · بلیط های داخلی · بلیط های خارجی · بلیط و تور لحظه آخری · تورهای خارجی · تورهای داخلی ... هتل بین المللی پارمیس یکی از اقامتگاه های مجلل جزیره کیش است که از ... آسان به مراکز تفریحی و خرید، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در کیش است. ... در منطقه ای که لوکس ترین بازارهای استانبول در آنجا قرار دارد ، این اقامتگاه رویایی به ...
برچسب ها - هتل های لوکس
www.poolnews.ir/fa/tag/1/هتل%20های%20لوکس
"de charme les airelles"به عنوان یکی از برترین اقامتگاه های... لوکس آلپ در سمت ... هتل چیپریانی یکی از لوکس ترین هتل های ایتالیا محسوب... دسترسی فوق ... کد خبر: ۱۷۰۰۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ ... ۱۳۹۴/۱۰/۱۷. رویایی ترین هتلها برای خوابیدن زیر سقف آسمان (+عکس) ... و مجلل را تبلیغ می کنند خانه های لوکس صخره... ای زیادی را ...
شگفت انگیزترین استخرهای شنای دنیا - ورود
ponila.com/post/197717/
وجود یک استخر مجلل در اقامتگاه های لوکس، جذابیت این مکان ها را دوچندان می کنند. ... خانه مهین سرای راهب کاشان، لوکس ترین اقامتگاه تاریخی از طرف سازمان میراث ... طراحی های متفاوت استخر، 10 استخر رویایی برای روزهای گرم تابستانی، استخر در خانه، .
خانه های درختی رویایی برای ماه عسل - مجله اینترنتی جدیدترین
www.jadidtarin.com/mag/gardeshgari/jahan/441
بیشتر زوج ها هتل های لوکس را برای اقامت انتخاب می کنند، ولی تعدادی نیز علاقه مند به ... این اقامتگاه درختی در قدیمی ترین جنگل بارانی جهان دارای قدمتی در حدود 135 ...
متفاوت ترین هتل های دنیا - الی گشت
www.eligasht.com › خانه › الی گشت: گردشگری › گردشگری: صنعت هتلداری
۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس به لیستی که از ۱۰ هتل متفاوت در دنیا آماده کرده ایم، نگاهی بیاندازید. .... این اقامتگاه، یک هتل دورافتاده و لوکس می باشد و یک آشپز متخصص غذاهای مدیترانه ای، ... این ریزورت منحصر به فرد، رویای کودکان شما را محقق می سازد. ... این خانه ها توسط مردم قبیله پانیا با استفاده از مصالح و مواد محلی و تکنیک های سنتی ...
گلچینی از رویایی ترین فضاهای زندگی - Bartarinha.IR | ...
www.bartarinha.ir › دکوراسیون › طراحی منزل
۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برترین ها: مجموعه ای بی نظیر از زیباترین و لوکس ترین فضاهای زندگی در ... حس فضا، نور و نزدیکی به طبیعت در این خانه وصف نشدنی است. ... این اقامتگاه با طراحی منحصربفرد، بهترین بهره را از مناظر، و امکانات .... ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸.
بالاترین: تصاویری از لوکس ترین اقامتگاه های یخی
https://www.balatarin.com/permlink/2016/4/15/4155871
۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تصاویری از لوکس ترین اقامتگاه های یخی. lastsecond.ir ۱۰ کلیک. thumbnail ... این خانه ها زاییده افکار یک اسنوبوردر به نام «Adrian Günter» است.
عکس خانه های رویایی - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-خانه-های-رویایی/
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لوکس ترین و شیک ترین خانه های رویایی جهان (۱۰ عکس). برای دیدن عکس ها در ... برچسب ها: خانه های … اقامت در ترکیه با تحصیل در کالج های زبان …
تور استانبول|تور لحظه آخری استانبول تابستان تیر 95
قیمت-توراستانبول.net/
مسافرانی كه تمایل دارند در جریان قیمت های لحظه آخری تور استانبول قرار گيرند مي توانند ..... آژانس خدمات مسافرتي، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داري، پاركينگ اختصاصي هتل، ... هتل هالیدی این استانبول از بین هتل های استانبول از لوکسترین ها و بهترین ها ..... سال های 1861 تا 1865 به دستور سلطان عبدالعزیز بعنوان اقامتگاه تابستانی و ...
تیترنو - آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی ...
titreno.ir/
آخرین اخبار خبرگزاری های فارسی زبان را به صورت طبقه بندی شده در تیتر نو بخوانید. ... لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی! چیدانه ۲۱ ساعت پیش چیدانه ...
مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهان ...
www.beytoote.com/iran/pastime/
تور ترکیه,مکان های گردشگری جهان,تور,گردشگری سواحل آنتالیا,جاذبه های گردشگری جهان,تور اروپا تور ... اقامتگاه رویایی "چاله ماه” در کنار ساحل دریای کارائیب ...
پورتال یار جسنچو گر زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، دانلود ...
www.searchyar.com/page.php?type=Keyword2&name=دکوراسیون
لوکس ترین خانه های جهان، 10 اقامت گاه رویایی! ... روش کارآمد چیدمان در خانه های 50 متری‌ ... نشیمن بدون مبلمان، طراحی دکوراسیون داخلی خانه بدون مبلمان، چیدمان خانه بدون ...
مهین سرای راهب ، لوکس ترین اقامتگاه تاریخی : ارک توریسم
arktourism.ir/1394/02/مهین-سرای-راهب،-لوکس-ترین-اقامتگاه-تار.html
اقامتگاه تاریخی مهین سرای راهب از جمله خانه‌های تاریخی کاشان است که از تلفیق معماری سنتی بازمانده از ... واقع شده، از طرف سازمان میراث فرهنگی به عنوان لوکس ترین اقامتگاه تاریخی انتخاب شده است. ... دسته بندی ها : آشنایی با خانه های قدیمی ایران زمین, معرفی جاذبه های گردشگری ایران ... اقامتی سنتی و رویایی در خانه منوچهری کاشان.
ماه عسل رویایی با اقامت در 9 هتل لوکس + تصاویر
www.iranhall.com/health/.../ماه-عسل-رویایی-با-اقامت-در-9-هتل-لوکس--تصاویر
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ما لیستی از 9 مورد از بهترین هتل های لوکس مناسب برای ماه عسل را به شما معرفی می کنیم. ... آرام خصوصی ، با احساس و شیک است که اقامتگاه های رو به اقیانوس که هر کدام ... برج العرب در رای گیری ها به عنوان لوکس ترین هتل جهان برگزیده شده است .... را در ایوانی سرپوشیده می چشد گویی در یک خانه خصوصی مهمان شده است.
ایرانگردی، جهانگردی و مسافرت - که
www.irannaz.com/tourism-travel-tour-universe-iran
پارک گردشگری یخی یکی از جاذبه های توریستی کانادا (عکس) · آشنایی با آبشار شیرآباد خان ... آشنایی با مهم ترین و بهترین شهرهای جهان (+تصاویر) ... مکان دیدنی و رویایی چاله ماه در سواحل دریای کارائیب (تصاویر) · آشنایی با ... تماشای زیباترین خانه های تاریخی ایران + عکس · لذت قدم زدن ... اقامتگاه جادویی و خیره کننده مونتانا (عکس).
10 مورد از گرانترین اتاق هتل های جهان - ایران لوکس
www.iranluxe.com/...های-لوکس/...های-لوکس/.../243-10-مورد-از-گرانترین-اتاق-هتل-ها...
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه · بهترین های دنیای لاکچری · سبک زندگی لوکس ... این هتل ها و اتاق ها، نه تنها گران ترین ها هستند، بلکه زیباترین و خوش ساخت ... به هرحال، حتی اگر شما توان مالی برای دسترسی به این اتاق ها را نداشته باشید، تصور رویای آن، ضرری ندارد. ... است، در دهه 1500 میلادی ساخته شده و اقامت گاه پادشاهان عثمانی بوده است.
لوکس ترین و گرانقیمت‌ترین هتل‌های جهان در سال 2016+تصاویر
www.persianv.com/gardeshgari/view/013214.php
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - لوکس ترین و گرانقیمت‌ترین هتل‌های جهان در سال 2016+تصاویر ... گرانترین هتل های 2016 ... شاید اینکه بگوییم این هزینه بیشتر از اجاره خانه اکثر افراد به مدت یک سال است، برای درک ... اقامتگاه بزرگ Lagonissi که در آتن واقع‌شده، دارای یک ویلا در جنوب شبه‌جزیره است و .... جوانسازی رویایی پوست / حتما امتحان کنید!
بهترین هتل های ایران برای سفری رویایی+تصاویر - نیک ...
www.niksalehi.com/gardeshgari/view/017266.php
۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هتل بالی , هتل ملک التجار , هتل های ایران , بهترین هتل ها , هتل عباسی اصفهان ,بهترین هتل های ایران برای سفری رویایی+تصاویر. ... اگر عزم سفر دارید ما در این مطلب اقامتگاه ها و هتل های ایران را به شما ... هتل ملک التجار تغییر کاربری یک خانه تاریخی است که حدود ۱۲۰ سال قبل ..... پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی اجاره بها ...
10 تا از ارزان ترین هتل های ساحلی سامویی - رزرو بلیط هواپیما
ticket365.info › واکشی › هتل های سامویی
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هتل ها و اقامتگاه های ساحلی ارزان سامویی-با کمتر از 100 دلار آمریکا- که ... در اینجا بهترین هتلهای ارزان در کنار دریا رو واستون پیدا کردیم تا برای اقامت ... در رستوران این اقامتگاه، زیر درخت نارگیل، یه رویای بی نظیر به حقیقت می پیونده.. moon ... در این هتل میتونین از بین اتاق ها، خانه های ییلاقی و یا ویلا، یکی رو ...
۱۰ هتل خوش منظره در سراسر دنیا - کجارو
www.kojaro.com/2015/10/14/27872/top-10-hotels-with-picturesque-view/
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه · پربازدیدترین‌ها ... در ادامه به معرفی خوش منظره ترین هتل‌ها در سراسر دنیا می‌پردازیم. ... این اقامتگاه ۵ ستاره که از ۱۰ ویلای لوکس تشکیل شده، در ده کیلومتری خلیج پلتنبرگ (Plettenberg) قرار دارد و به خاطر جنگل‌های بکر و .... گردشگاه و هتل ساحلی رویایی در چین ... با قدیمی ترین ترن های هوایی جهان آشنا شوید.
y20.ir - برترین و بزرگترین سایت تفریحی و
y20.ir/
بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی ایرانی , اخبار ایران و جهان , بیوگرافی , ورزش , شعر , فال , لطيفه هاي خنده دار ... لوکس ترین خانه های جهان، ۱۰ اقامت گاه رویایی!y20.
معرفی هتل های لوکس در مناطق کوهستانی دنیا | تور و ...
shortevent.com/9548/luxury-hotels-in-mountain-areas-world
۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شاید جیب پر پول و تمایل به سفر به این مناطق و اقامت در این هتل ها داشته باشید. ... اقامتگاه های کوهستانی دنیا,مکانهای تفریحی دنیا ... است و در حال حاضر عضو جدیدی از بهترین طراحی های هتل های دنیا است. ... کنترل می شوند و هیزم های چوبی و سنگی موجود در اتاق، حس آرامش خانه های ... معرفی ۱۰ هتل لوکس و زیبا و جذاب جهان ...
خانه هایی در رویایی ترین مکان ها +تصاویر : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/2015/11/21/خانه-هایی-در-رویایی-ترین-مکان-ها-تصاویر/
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه هایی در رویایی ترین مکان ها خانه های رویایی از سراسر جهان تصاویر زیبا و رویایی ... خانه هایی که ارواح در آن زندگی می کنند (عکس) · اقامتگاه جادویی و خیره … ... گران ترین ثانیه ها در لوکس ترین جزیره های شخصی دنیا (عکس) … ..... ۱۰ . تصاویر زیبا از روستایی در نیوزلند مهر ۹۴ – پارسی ها …. پایگاه خبری تحلیلی ...
افتتاحیه ی 10 هتل برتر در سال 2015 /ویلاهای جنگلی رویایی ...
www.asriran.com › صفحه نخست › سفر و تفریح
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اقامتگاه های خاص در نیویورک و ونیز و حتی مناطق پرت تری چون مراکش و مالدیو ، 10 مورد ... هتل در پشت یک ساختمان لوکس 16 طبقه با نمایی زیبا که در سال 1906 میلادی ... اتاق ها ، رستوران ها ، کافه ها و فضاهای عمومی هتل به سبکی استادانه و هنری طراحی شده اند و خانه های با طراحی .... آخرین اخبار; پربحث ترین عناوین عناوین.
گلچینی از رویایی ترین فضاهای زندگی - آکا
www.akairan.com/asia/word/20156563039.html
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زیباترین و لوکس ترین خانه ها, خانه های رویایی, مکان هایی که قبل ... اقامتگاه لادرا در جزیره سنت لوسیا (The Ladera Resort). لادرا بخشی از «رابوت ...
خانه های درختی دیدنی و رویایی - فروش، رهن و اجاره آپارتمان
www.delta.ir/.../Fun-2363-5-خانه%20های%20درختی%20دیدنی%20و%20رویایی%20.as...
۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مطلب 10 خانه درختی برتر و دیدنی را به شما نشان می دهیم. ... ترین ها (337) ... روی شن های ساحلی سفیدِ اقیانوس آرام را همزمان می توانید در این اقامتگاه تجربه ... از امکانات خانه می توان به حمام لوکس با امکانات، مبلمان دست ساز، تخت های تاج دار، ... این بخش با ۱۰ سوئیت خصوصی و ۶ ویلای دو خوابه از طریق گردشگاه ها به ...
یزد اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی جهان - آشیانه من
bahramm93.persianblog.ir/tag/یزد_اولین_شهر_خشتی_و_دومین_شهر_تاریخی_جهان
بافت تاریخی یزد به عنوان دومین بافت خشتی دنیا و دست نخورده ترین بافت ... این باغ مدت ها محل اقامت کریم خان زند در یزد بود و از نظر طراحی در شمار زیباترین باغ های ... اکنون از این کاروانسرا به عنوان یک اقامتگاه سنتی و جاذبه گردشگری یاد می شود. ..... با لوکس ترین امکانات هواپیما ها آشنا شوید(۱) جاده های سرسبز و رویایی پوشیده از ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 212
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 443
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,107
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,554
  • بازدید ماه : 14,554
  • بازدید سال : 392,165
  • بازدید کلی : 4,171,943