loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 476 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)

۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی

 

 

خانه داری: آن چند دقیقه ی قبل از افطار که به چیدن سفره افطار می گذرد یکی از زیباترین زمان هایی است که هر کسی می تواند تجربه اش کند، اصلا چیدن سفره افطار و تزیین آن حال و هوای دیگری دارد. در مطلب تزیین سفره افطار،۱۰ چیدمان بی نظیر ایرانی، با شما ایده هایی برای چیدمان کلی سفره را در میان گذاشتیم. اما امروز می خواهیم به بررسی ایده هایی برای تزیین عناصر داخل سفره افطار یعنی تزیین شله زرد و حلوا که از اجزای جدایی ناپذیر سفره افطار هستند بپردازیم. پس با چیدانه تا انتهای این مطلب جذاب همراه باشید. 

تزیین شله زرد با دارچین برای سفره افطار 

یکی از مواد غذایی که برای تزیین شله زرد ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و اتفاقا خیلی هم به خوشمزه شدن آن کمک می کند، دارچین است. این پودر خوشمزه می تواند معجزه گری باشد در دستان شما، شما می توانید با تکیه بر استعداد و هنر درونی تان و پودر دارچین انواع و اقسام طرح ها را روی شله زرد های پیاده کنید، حتی می توانید از قالب های مخصوص هم برای این کار استفاده کنید. بعد هم آن ها را کنار هم قرار دهید و از دیدن آثار هنری تان لذت ببرید. 

مطلب پیشنهادیچیدانه به شما: هنر خانم های با سلیقه در تهیه و تزیین سفره افطار!

تزیین شله زرد با دارچین و گل محمدی برای سفره افطار 

ترکیب رنگ ها در زیبایی سفره افطار شما بسیار تاثیر گذار است. پس سعی کنید در تزیین شله زرد و حلوا های تان از انواع مواد که رنگ های متنوع و دوست داشتنی دارند استفاده کنید. مثلا برای تزیین شله زرد ها علاوه بر دارچین می توانید از پودر پسته وگل محمدی هم استفاده کنید که علاوه بر زیبایی ظاهری که به آن می بخشد طعم آن را نیز بی نظیر می کند. 

ظرف های زیبا برای شله زرد ها برای سفره افطار 

گاهی هم انتخاب یک ظرف مناسب برای شله زردها از هزار تا تزیین هم کاربردی تر است. شله زردها همان طور که از اسمشان پیدا است، دارای رنگ زرد هستند پس بهترین ظرف هایی که به آن ها اجازه جلوه گری می دهد، ظرف های آبی رنگ هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید تا سفره افطارتان جلوه ای ناب و زیبا داشته باشد. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: ۷ ترکیب رنگی بی نظیر با زرد

تزیین شله زرد با خلال پسته و بادام برای سفره افطار 

یکی دیگر از چیزهایی که می تواند به شما در تزیین شله زرد ها کمک کند، خلال پسته و بادام است. با خلال پسته و بادام انواع و اقسام طرح ها را می توانید روی شله زرد ها پیاده کنید و از آن ها لذتت ببرید. عکس بالا یکی از این نمونه ها را به شما نشان می دهد، اگر به آن ها به چشم اثر هنری نگاه کنید، کارتان راحت تر می شود، باور نمی کنید، امتحان کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۷ ایده آسان و دوست داشتنی برای تزیین میز غذا

شله زرد های قالبی برای سفره افطار 

برای تزیین شله زرد ها می توانید از قالب هم استفاده کنید، در بازار انواع و اقسام قالب ها وجود دارد از ساده گرفته تا طرح دار و فانتزی که می توانید آن ها را تهیه کنید و برای تزیین شله زرد ها از آن ها استفاده کنید. عکس بالا یک ظرف شله زرد تزیین شده با قالب دایره ای ساده را به شما نشان می دهد. 

تزیین حلوا با بادام پوست کنده برای سفره افطار 

تزیین حلوا هم مانند تزیین شله زرد حس خوبی به آدم می دهد اصلا یک جورهایی مانند یک نوستالژی می ماند؛ من که همیشه دوست داشتم ظرف حلواهایی که مادر و مادربزرگم درست می کردند را تزیین کنم، هنوز هم دوست دارم. خلال بادام پوست کنده می تواند در این راه کمک زیادی به شما کند چون این خلال ها تضاد رنگ جالبی با حلوا ایجاد می کند و باعث می شود چهره اش زیبا تر و دوست داشتنی تر شود. 

تزیین حلوا با قاشق برای سفره افطار 

شاید باورتان نشود اما با قاشق ها، همین قاشق های معمولی که با آن ها غذا می خورید می توان حسابی معجزه کرد. اگر مطمئن هستید که نمی شود پیشنهاد می کنم دقیق تر به عکس بالا نگاه کنید. طرحی که روی این حلوا برای تزیین کشیده شده است تماما با قاشق صورت گرفته است. حتی شاید بتوانید از لبه لیوان ها هم استفاده کنید، فکر نمی کنم محدودیتی برای این کار وجود داشته باشد. 

تزیین حلوا با شیره انگور برای سفره افطار 

شیره انگور هم می تواند برای تزیین حلوا ها حسابی به کارتان بیاید، البته اگر دوست دارید که حلوای تان شیرین تر از حد معمول خودش باشد.. شیره انگور تضاد رنگی عمیقی با خود حلوا دارد و اگر آن را داخل قیف بریزید می توانید طرح های خلاقانه ای را روی ظرف حلوا پدید بیاورید. 

تزیین حلوا دو رنگ برای سفره افطار 

اگر دوست دارید تا حلوایی که درست می کنید چهره مجلسی تری داشته باشد می توانید از دو رنگ حلوا استفاده کنید. درست کردن حلوی دو رنگ کاری ندارد، فقط کاری است یکی از ظرف های حلوا را بیشتر تفت دهید تا رنگ آن تیره تر شود البته باید حسابی مراقب باشید که حلوایتان نسوزد و باید مدام آن را هم بزنید. می توانید حلوای تیره تر را داخل قیف بریزید و بعد طرح های مورد نظرتان را پدید بیاورید. برای تکمیل زیبایی حلوا هم می توانید از پودر پسته و پودر نارگیل استفاده کنید. 

تزیین حلوا با قالب برای سفره افطار 

حلواها هم می توانند همانند شله زرد ها به صورت قالبی تزیین شوند. قالب هایی که برای تزیین شله زرد ها استفاده می کنید را برای تزیین حلوا ها هم می توانید مود مصرف قرار دهید. 

ما مشتاقانه منتظر هستیم که شما هم ایده های زیبا و خلاقانه خود برای تزیین سفره افطار را با ما در میان بگذارید تا در مطالب بعدی از آن ها استفاده کنیم. برای این کار می توانید به لینک همکاری با تحریریه چیدانه مراجعه نمایید. 

نویسنده : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

 

 

 

 


Google
تقریباً ۲٬۰۲۰ نتیجه (۰٫۷۸ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/housework/57471
۱ روز پیش - اما امروز می خواهیم به بررسی ایده هایی برای تزیین عناصر داخل سفره افطار یعنی تزیین شله زرد و حلوا که از اجزای جدایی ناپذیر سفره افطار هستند ...
تصاویر برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسیگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
1 روز پیش
تصاویر بیشتر برای ۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی
www.yaranesadr.ir/10-ایده-تزیین-شله-زرد-و-حلوا-برای-سفره-افط/
۱ روز پیش - خانه داری: آن چند دقیقه ی قبل از افطار که به چیدن سفره افطار می گذرد یکی از زیباترین زمان هایی است که هر کسی می تواند تجربه اش کند، اصلا چیدن ...
معماری و دکوراسیون:10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره ...
kahlek.ir/index.php/news1370869
۱ روز پیش - امروز خواهیم بررسی هایی تزیین داخل افطار تزیین زرد حلوا از جدایی سفره هستند پس چیدانه انتهای مطلب همراه شله با برای افطار یکی مواد که تزیین زرد ...
پونیلا - مدل های تزیین شله زرد – 3 - ورود
ponila.com/post/17824/
۰. ۰. ۰. گردآوری توسط وبگاه ایران کوک ثبت شده در مدل تزیین کیک و دسر ... مدل های تزیین حلوا سری 7 : مدل تزیین حلوا مجلسی ، مدل تزیین حلوا ، مدل تزیین ... کلی ایده های خوب برای تزئین شله زرد سر سفره افطار براتون داریم که باید حتما ببینید.
پونیلا - مدل های تزیین شله زرد – 2 - ورود
ponila.com/post/17823/
۰. ۰. گردآوری توسط وبگاه ایران کوک ثبت شده در مدل تزیین کیک و دسر ... کلی ایده های خوب برای تزئین شله زرد سر سفره افطار براتون داریم که باید حتما ببینید. ... مدل های تزیین حلوا سری 7 : مدل تزیین حلوا مجلسی ، مدل تزیین حلوا ، مدل تزیین حلوا ...
تزیین فرنی وشله زرد - مدل های تزیین شله زرد – 3
www.findwebsite.ir/tncjsasdrmnmctdqnxadnfvctdmndrctdqtj.html
ایم تا از آنها ایده ... تزیین فرنی برای سفره افطار ... تزیین حلوا ویژه سفره افطار.برچسب‌هاآموزش تزیین شله زرد, تزئین نذری, تزیین دسر, تزیین شله زرد, تزیین
10 چیدمان بی نظیر سفره افطار - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/338039/10-چیدمان-بی-نظیر-سفره-افطار
۳ روز پیش - 10 چیدمان بی نظیر سفره افطار تزیین،میز غذاخوری،سفره افطار،سفره آرایی. ... بگذارید که امسال هر سفره افطاری را که پهن می کنید تزیین کنید و آن را با ایده ... شما حتی می توانید از خطوط خود ظرف ها هم برای تزیین شله زرد ها استفاده کنید. ... خورش گوشت، افطاری مجلسی کرمانی ها ... ایده های تزئین حلوا برای سفره افطار.
ایده هایی برای تزیین سفره افطار - مجله تصویر زندگی
www.tasvirezendegi.ir › آشپزی › سفره آرایی
تزیین سفره افطار, ایده هایی برای تزیین سفره افطار,ایده تزیین غذا,سفره آرایی ,تزیین حلوا ,تزیین شله زرد ,تزیین سبزی ... جدیدترین مدل مانتو مجلسی, مدل مانتو شیک ... تزیین سفره افطار - تزیین شله زرد - تزیین آش - تزیین حلوا - تزیین خرما.
تزیین سفره افطار جدید رمضان95 - بیر پاپ آپ
www.birpopup.ir/تزیین-سفره-افطار-جدید-رمضان95/
۶ روز پیش - سفره افطاری مجلسی,تزیین سفره افطار جدید,چیدمان سفره افطار,سفره ... در این بخش برای شما تزیینات بسیار زیبا و جدید از سفره افطار در سال ۹۵ قرار داده ایم تا از آنها ایده بگیرید. .... تزیین شله زرد جدید رمضان ۹۵ – جزقل مدل جدید تزیین شله زرد سفره ... تزیین حلوای افطاری | نوروز ۹۵ | سال ۹۵ | هفت سین ۹۵ | تقویم …
مدل تزیین سفره افطار ۹۵ + عکس تزیین سفره افطاری ... - ...
boof1.blog.ir/.../مدل-تزیین-سفره-افطار-95-عکس-تزیین-سفره-افطاری-رمضان-95
۵ روز پیش - ... سفره برای افطار تزیین شله زرد ماه رمضان 95 تزیین وسایل برای افطار سفره آرایی سفره ی افطار مدل تزیین آش برای سفره ... ... آرایی سفره ی افطار مدل تزیین آش برای سفره افطار 95 مدل تزیین حلوا .... چند ایده برای تزیین سفره هفت سین 95,. .... مدل های تزیین و چیدن سفره افطار سال ۹۵ سفره افطاری مجلسی,تزیین ...
مدل جدید تزیین شله زرد سفره افطار رمضان 94 :: مرجع آموزش ...
clashofclans-game.blog.ir/1394/03/.../مدل-جدید-تزیین-شله-زرد-سفره-افطار-رمضان-...
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایده های تزیین شله زرد سفره افطار سال ۹۴ | نوروز 94. norouz94.ir/. ... مدلهای زیبای تزیین شله زرد مجلسی رمضان ۹۴ | نوروز 94. norouz94.ir/.
تزئینات شله زرد و حلوا - ایده هایی برای تزئین شله زرد
www.worldsearching.ir/dscsqnyqcdrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctcjmy.html
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تزیینات حلوا, تزیین حلوا سفره افطار ... ایده ... در این مجموعه، ایده هایی بسیار زیبا و جدید برای تزیین شله زرد را برای شما عزیزان آورده ام. امیدوارم ... طرز تهیه حلوا مجلسی زعفرانی به همراه نکات مهم.28 ژوئن 2015 . .... تکنیک هایی برای متوقف کردن گریه کودک (۰ نظر); راهنمای به دنیا آوردن کودک باهوش (۰ نظر); بهترین روش ...
پونیلا - مدل های تزیین شله زرد – 4 - ورود
pointila.com/post/17833/
تزیین شله زرد : آموزش تزیین شله زرد, تزئین نذری, تزیین دسر, تزیین شله زرد, ... شله زرد, تزیین شله زرد نذری, تزیین غذا, شله زرد,تزیین غذای نذری ... ۰ ۰ ۰ ... حلوا ، مدل تزیین حلوا ، تزیین حلوا ، مدل تزیین حلوا مجلسی ، مدل تزیین حلوا نذری . .... کلی ایده های خوب برای تزئین شله زرد سر سفره افطار براتون داریم که باید حتما ببینید.
سایت تلگرام www.telegram.org,آموزش و دانلود تلگرام
lavdan.ir/p/social-networks/www.telegram.org-تلگرام.htm
کدام نوشابه بهتر است؛ زرد، سفید یا مشکی؟ خط و نشان داعش برای بازیگر ایرانی .... 10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی · یک ستاره دیگر برای تمدید ...
تزیین فرنی با ایده های جدید و متفاوت - آرگا
arga.ir › آشپزی
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایده های زیبا و خلاقانه تزیین فرنی قالبی و فرنی ساده و عکس های جدیدترین ... تعداد نظرات: ۰ نظر ... فرنی و شله زرد و حلوا از انواع دسر هایی هستند که در سر سفره های افطاری و نذری .... مدل کیف دستی زنانه شیک و مجلسی با طرح های زیبا ...
عکس سفره هاي افطار - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
golden-goal.rozblog.com/post/590
۱ روز پیش - ایده های جالب برای تزیین سفره افطار - بیتوته ... تزئین-اش-رشته-حلیم-حلوا-نون-و-پنیر-افطار-با-عکس-وتوضیحات-آموزش-تزیین-سفره-افطار.html ... عکس بهترین مدل های تزیین سفره افطارمدل شله زرد ماه رمضان تزئین زولبیا و بامیه ..... سفره افطاری مجلسی,تزیین سفره افطار جدید,چیدمان سفره افطار,سفره افطاری ماه
ایده ای زیبا برای تزئین خرما تصویری : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/2015/12/05/ایده-ای-زیبا-برای-تزئین-خرما-تصویری/
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تزیین خرما, تزیین تصویری خرما ... خرمای مجلسی ایده ای زیبا برای تزئین خرما عکس وی,تزئین زولبیا ایده ای زیبا برای تزئین ... نفره جدید و زیبا مدل لباس ۰ -مدل مانتو ۰ -ماه مدل,ایده های تصویری تزیین غذا – برترین ها,خرمای ... تزیین خرما,ایده های زیبا دسر ایده برای تزئین سفره افطار حلوا _ خرما _ شله زرد وب تزئین ...
مدل تزیین سفره افطار ۹۵ + عکس تزیین سفره افطاری رمضان ...
boof1.com/1395/.../مدل-تزیین-سفره-افطار-95-عکس-تزیین-سفره-افطاری-رمضان-...
... سفره برای افطار تزیین شله زرد ماه رمضان 95 تزیین وسایل برای افطار سفره آرایی ... محمدرضا صفردولابی ۳۸ نفر رمضان 95 , سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ ۰ نظر ... افطار سفره آرایی سفره ی افطار مدل تزیین آش برای سفره افطار 95 مدل تزیین حلوا .... مدل های تزیین و چیدن سفره افطار سال ۹۵ سفره افطاری مجلسی,تزیین سفره افطار ...
عکس غذاها
www.aks20.ir/category/foods/page/4
سفره آرایی همراه با تزیین گوجه ایده ۱ : گوجه را ورقه ورقه کنید و بین ورقه ها ... +۰; -۰; ۰ ratings ... تزیین شله زرد ماه رمضان تزیینات شله زرد در ماه مبارک رمضان ، سفره های افطار خود را ... عکس اموزش تزیین حلوا با قاشق تزیین حلوا به شکل گل رز با قاشق به صورت .... عکس ساعت مچی زنانه شنل ۱۲ مرداد ۱۳۹۴; مدل بوت های زنانه, مدل بوت مجلسی ...
تیترنو - آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی ...
titreno.ir/
«بوکوحرام» ۴ زن نیجریه‌ای را در هنگام افطار سَر برید. خبرگزاری مهر هم اکنون خبرگزاری ..... ۱۰ ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی · چیدانه ۱۷ ساعت پیش ...
مجموعه جدیدترین تزیینات سفره افطار - مطلب دونی
matlab2ni.vistablog.ir/post/72
۱۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - comGoogleتقریباً ۲۱۴٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۸۹ ثانیه)اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدتصاویر ... خانه - مدل جدید تزیین شله زرد سفره افطار رمضان 94 .... ایده هایی زیبا برای تزیین حلیم بادمجان در ماه مبارک رمضان ، با این ایده ها سفره افطار . .... تزئین حلوای رولتی سفره افطار - آکا و تصاویر:لباس های مجلسی فوق العاده .
طرز تهیه حلوا زعفرانی و مجلسی و تزیین آن - ستاره
setare.com/fa/news/325/طرز-تهیه-حلوا-زعفرانی-و-مجلسی-و-تزیین-آن
۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حلوای مجلسی، حلوای ماه رمضان، تزیین حلوا ... رمضان نیز می‌تواند زینت بخش سفره‌های افطار شما باشد و کالری و انرژی از دست رفته شما را تامین کند.
آموزش چیدن سفره افطار | 98 آموزش
98amoozesh.ir/2015/07/09/آموزش_چیدن_سفره_افطار/
۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اموزش روش طریقه چگونگی چیدمان و تزئین سفره افطار باکلاس وزیبامسیر فعلی شما : ... انواع چیدن سفره افطار مجلسی,زیباترین مدل های سفره افطار ,شیک ترین ... درست کردن حلوا برای ماه رمضان، آموزش درست کردن شله زرد، آموزش سفره … ... مرداد ۱۸, ۱۳۸۹ ۰. .... ایده های تزئین حلوا برای سفره افطار – آموزش های درسی و علمی.
سفره آرایی - ماتیلدا - آشپزی | آرایشی زیبایی | عکس | مد ...
www.matilda.ir/tag/سفره-آرایی/
جدیدترین مدل تزیین حلوا ویژه مراسم عزاداری ... مهر ۴, ۱۳۹۴ آشپزی, انواع غذاها, تزیین غذا ۰ ... روش تزیین حلیم بادمجان ویژه افطاری ... جدیدترین مدل تزیین شله زرد ماه رمضان ۹۴ تزیین شله زرد تزیین غذا جدیدترین مدل ... امیدوارم ایده خوبی باشد برای شما . ... عکس دیدنی عکس ورزشکاران لباس مجلسی زنانه م مانتو مدل لباس مدل لباس مجلسی مدل ...
رمضان - بهارسایت – اولین مجله اینترنتی آشپزی و شیرینی پزی
baharsite.com/?cat=101
دلم می خواست که یه تزیین خوشگل برای شله زرد داشته باشم و بالاخره ایده آفتابگردان به ذهنم خطور ... منتشر شده در : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ , ساعت ۰:۵۳; ادامه مطلب ... استفاده کنید چون هم قابل خوردن هست و هم بسیار شیک : مثلا" یخچال عروس،سفره عقد،افطار،مراسم مذهبی و . ... پس امروز هم با آموزش یه تزیین بسیار شیک و مجلسی از حلوا با ما همراه باشید.
عکسهای آموزش تزئین سفره نذری ویژه محرم ۹۲ | نایس استار
nicestar.ir/5816/عکسهای-آموزش-تزئین-سفره-نذری-ویژه-محرم.html
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در سفره ابوالفضل آش رشته،عدس پلو،شله زرد،حلوا ،نان پنیر سبزی و آجیل بسته بندی شده میذاریم. .... تزئین سالاد الویه · ایده ای زیبا برایتزئین حلوای سفره افطار · آموزش تزئین سفره ... ساده تزیین آش شله قلمکار تزیین آشی نذری تزیین مجلسی آش تزیینات آش … ..... ۰.۵ http://boghzam.ir/مدل-لباس-عروس-۹۲-۱۲۸۳۰ ...
تزیینات فرنی و شیربرنج سفره افطار | صبا فردا
sabafarda.ir/fa/29/72214
تزیین فرنی نحوه تزیین فرنی و شیربرنجتزیین شیربرنج در سفره افطار ... رمز و رازهای یک شیر برنج و فرنی خوشمزه و معطر و مجلسی باسفره خونه ... ارسال شده توسطمدیر تاریخ ارسال ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ در خانه داری و آشپزی ۰. ... و سبزی حلیم آش و فرنی یا شله زرد و خرما و حلوا و زولبیا و بامیه و چند غذای اصلی ... ایده هایی برای تزیین شله زرد.
خرما آرایی – راستین دیتا
fa.rastindata.com/27195/خرما-آرایی.php/
۶ روز پیش - تزیین خرما مجلسی و تزیین برای سفره افطار باهنر در خانه شما در اینجا ... ایده ای زیبا برای تزئین خرما باسفره آرایی و میوه آرایی باسلامت ... تعداد نظرات ۰ نظر. ... سفره آرایی در ماه رمضان در در سفره حلیم، حلوا ، شله زرد، خرما باقطره
wisgoon - ویسگون - بیسکویت
wisgoon.com › Pin › خوراکی
۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرز تهیه شله زرد ... حلوای هویج مخصوص سفره های افطار http://iranbanou.com/magazin/20393. طرز تهیه حلوای مجلسی ... ایده ای زیبا برای تزئین خرما
چگونه بفهمیم جنین دختر است یا پسر؟ - iranbanou.com
www.iranbanou.com/magazin/159156
آموزش تزیین شله زرد · افطاری چی .... تخمک یک شلول درشت است که حدود ۰.۱ میلی متر قطر دارد و با چشم غیر مسلح هم قابل مشاهده می باشد . ..... +عکس · راهنمای خرید زولبیا و بامیه · ترافل خرما، دسری زیبا برای سفره های افطار · ایده ای زیبا برای تزئین خرما · طرز تهیه .... تزیین خرما و حلوای مجلسی ... تزیین نون و پنیر و سبزی سفره افطار.
حلیم افطاری - لینک گردی
farsinow.ir/news/حلیم-افطاری
این شبها عموما سفره های افطاری پهنه و بازار حلیم و آش و شله زرد و … ... نظرات (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده . ... Images for تزئین اش رشته حلیم حلوا نون و پنیر افطار Report images More images for ... رولت حلوا بسیار شیک و لذیذ برای افطاری های مجلسی! ... ایده های نقاشی زیبا و رنگی روی قهوه ۱۵ اردیبهشت۱۳۹۵; ترفندهای آسان پوست .
استخدام فروشگاه گلستان
ugy.ir/pages.php?pid=1982966&cat=استخدام&title=استخدام_فروشگاه...
۲ ساعت پیش - کدام نوشابه بهتر است؛ زرد، سفید یا مشکی؟ خط و نشان ... 10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی · یک ستاره ... این مطلب ۰ دیدگاه دارد.
استخدام کارمند در نمایندگی شرکت بیمه ما - همه چیز از همه جا با ...
ugy.ir/pages.php?pid=1983153&cat=استخدام&title=استخدام_کارمند_در...
۴۳ دقیقه پیش - کدام نوشابه بهتر است؛ زرد، سفید یا مشکی؟ خط و نشان ... 10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی · یک ستاره ... این مطلب ۰ دیدگاه دارد.
استخدام کارشناس فروش آقا و خانم در شهر تهران
ugy.ir/pages.php?pid=1982961&cat=استخدام&title=استخدام...فروش...
۲ ساعت پیش - 10 ایده تزیین شله زرد و حلوا برای سفره افطار مجلسی · یک ستاره دیگر برای تمدید قرارداد به باشگاه پرسپولیس رفت · زنی که شبیه جن است مهمان ماه ...
افطاری - آکاایران
www.akairan.com/ashpazi/tag/افطاری/
انواع حلوا برای افطاری مواد لازم ترحلوا با هویج : مواد لازم اندازه مقدار / کالری هویج نیم ... مجله آشپزی مثبت - سمیرا فد وی: اگر د لتان می خواهد با افطاری مجلسی و سنتی کرمان ... در دنباله چند نمونه تزئین فرنی برای استفاده شما عزیزان در سفره افطار بعنوان ..... اصلا خوردن شله زرد پای دیگ نذری رو با هیچ کار خوشمزه دیگه ای نمیشه عوض کرد.
جدیدترین مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶ کار شده برند saiid kobeisy
nilgooni-ba.smartfeed2.ir/.../جدیدترین+مدل+لباس+مجلسی+۲۰۱۶+کار+شده+برند+saii...
۵ روز پیش - شیک ترین مدل لباس مجلسي ۲۰۱۶ کار شده برند saiid kobeisy .... ۰ مدل روسری ترک, شیک ترین روسری ترک, روسری ترک برند Armine, ... در این قسمت از جوساز مدل تزیین حلوا ۹۵ برای سفره افطاری برای سفره ... تزیین حلوا و شله زرد, www. ..... درون اتاق خواب ایده استفاده از درب شیشه ای برای خانواده های جوان می تواند ایده ...
طرز تهیه حلوای هویج شیرازی
tohi.powerset.ir/طرز-تهیه-حلوای-هویج-شیرازی
حلوای هویج. پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه .... نهاوند طرز تهیه حلوای موز برای سفره افطار حلوا سه آرد مجلسی انواع حلوا طرز تهیه حلوای ... ایده های لازیکا روش تهيه و پخت حلوا | آموزش آشپزی آشپزی ایران کوک تزیین حلوا ... خوشمزه تصویری طرز تهیه حلوا و شله زرد طرز تهیه حلوا ی زعفرانی طرز تهیه حلوا ...
رمضان - بهارسایت - مشاهده صفحه اول وب سایت
rohanpc.ir/see-9309/رمضان-بهارسایت-اولین-مجله-اینترنتی-آ.html
دلم می خواست که یه تزیین خوشگل برای شله زرد داشته باشم و بالاخره ایده آفتابگردان به ذهنم خطور کرد ؛ بنظرم گلهای آفتابگردان با رنگ شله زرد کاملا همخونی داره .
حلوا ۹ - آپارات
iranwiki.net/detail/1646650/article/3
تزيينات حلوا آپارات - نتایج ویدیوهای حلوا | ۳۵ ویدیو. نمایش ویدیو ... پرکن مواد غلیظ-پرکن حلوا ارده-پرکن و سیل کن . ... ۰:۱۰ · تزیین شله زرد به شکل دونه برف(خودم درست کردم)توضیحات. ... آموزش پخت تر حلوا/خوشمزه سفره افطار - آشپزخانه من. از. ریتم زندگی. ۶,۶۳۹بازدید. ۱:۲۸. باقالی به جای پسته در حلوا شکری. از مهدی. ۹۱۲بازدید. ۰:۴۳ ...
تزیین نان و پنیر و خیار
halzoon.ir › آشپزی › سفره آرایی و میوه آرایی
نان تست; پنیر; خیار; گردو و سبزی و تربچه برای تزئین. طرز تهیه: اول خیار ... مسابقه آشپزی تیر 92 ღ نان و پنیر سفره افطار ღ - مامی سایت‎ ... ایده تزیین. منوی زیر ...
طرز تهیه حلوای سه رنگ - آپارات
magifa.com/detail/1646650/article/5
تزيينات حلوا آپارات - سمانه نیکدل طرز تهیه حلوای سه رنگ طرز تهیه حلوای سه رنگ حلوا , دسر , آشپزی , , سمانه نیکدل. ... تزیین حلوا. از سمانه نیکدل. ۱,۳۹۳بازدید. ۱۰:۲۱ .
اُاُجوو (OojoO) - جدیدترین غذای مجلسی
www.oojoo.ir/.../%25D8%25AC%25D8%25AF%25DB%258C%25D8%25AF%25D8...
ایده های بسیار جالب از تزئین غذا برای مهمانی (شیک و مجلسی) | ديدنيها ... فهرست غذاهای مناسب میهمانی ها و خصوصا پاگشای عروس و داماد - سفره خونه ... تزیین حلوا مجلسی - لوزاس - luzac.ir اُاُجوو (OojoO) - جدیدترین غذای مجلسی تزیین انواع حلوا ... ۰; ۱۳٫۱۰٫۹۴. .... جدیدترین تزیین غذای کودک+آموزش تصویری+جشن تولد · شله زرد قالبی+ .
رمضان - بهارسایت – اولین مجله اینترنتی آشپزی و شیرینی پزی
jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q...
دلم می خواست که یه تزیین خوشگل برای شله زرد داشته باشم و بالاخره ایده آفتابگردان به ذهنم خطور ... منتشر شده در : ۱ آبان ۱۳۹۳ , ساعت ۰:۳۴; ادامه مطلب ... استفاده کنید چون هم قابل خوردن هست و هم بسیار شیک : مثلا" یخچال عروس،سفره عقد،افطار،مراسم مذهبی و . ... پس امروز هم با آموزش یه تزیین بسیار شیک و مجلسی از حلوا با ما همراه باشید.
شکیترین مدل مانتو ۲۰۱۶ متناسب با رنگ سال ۲۰۱۶ مدل مانتو ...
sirindex.ir/.../شکیترین+مدل+مانتو+۲۰۱۶+متناسب+با+رنگ+سال+۲۰۱۶+%5C++مدل+م...
در این قسمت از جوساز مدل تزیین حلوا ۹۵ برای سفره افطاری برای سفره افطاری را برای شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم مورد ... تزیین حلوا و شله زرد, www.تزیین حلوا ...
مدل جدید تزیین سفره شب یلدا ۹۴ بایگانی | عکس جدید 94
pixmodel.ir/tag/مدل-جدید-تزیین-سفره-شب-یلدا-۹۴/
۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش مدل تزیین کاسه های سیبی و سفره شب یلدا ۹۴ ... از ایده زیر کمک بگیرید و برای شب یلدای امسال تان با سیب یک ظرف میوه زیبا درست کنید.
نرم افزار ” ایده های تزیین گل ” برای اندروید
basij-e-ba.smartfeed.ir/ogle/نرم+افزار+”+ایده+های+تزیین+گل+”+برای+اندروید
۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در این قسمت از جوساز مدل تزيين حلوا ۹۵ براي سفره افطاری براي سفره افطاری ... تزيين حلوا و شله زرد, www. ... تزيين خرما براي مراسم ختم, تزيين خرما مجلسی, تزيين خرما, تزيين خرما براي سفره افطار, تزيين خرما و حلوا ..... نام : Origamiنسخه نرم افزار : ۱٫۰ قابل اجرا در : اندرويد نسخه ۱٫۵ و بالاترتوضیحات نصب : ندارد.
شیکترین مدلهای تزیین دستمال سفره ایام نوروز - طراح حرفه ...
gtdcenter.blogsky.com/1393/11/.../شیکترین-مدلهای-تزیین-دستمال-سفره-ایام-نورو...
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش تصویری تزیین دستمال سفره با ایده های جدید. ... جدیدترین مدل های پیراهن طرحدار مجلسی زنانه 2014 - هفت گنج ... آذر ۲۰, ۱۳۹۳ ۰ · کیکی پر از . ... شله زرد یکی از دسرهای اصیل ایرانی است که بیشتر در ایام مذهبی به عنوان نذری پخته می شود. ..... یه حلوای خوش طعم و معطر مناسب سفره های افطار و نذری و .
عدس پلو مجلسی دنیای اسرا - به روز و جدید - ایباس
beroz.ebas.ir/p/cad000110dd9826ba12da1b74e993b0c11
ظ عدس پلو مجلسی من علاقه زیادی به آشپزی و صد البته تزیین غذا دارم. ... غذاخوریروغن سرخ کردنی 1 قاشق غذاخورینمک،ادویه پلو،زرد چوبه،فلفل سیاه طرز ... وقتی برنج بخار کرد رویش دم کنی میگذاریم و شعله را بسیار کم میکنیم تا برنج دم بکشد. ... (۲) ته دیگ (۲) غذای مدرسه (۱۶) آشپزخانه روسیه (۲) سفره افطار (۷۷) آشپزخانه ایتالیا (۱) ...
تزیین رومیزی با منجوق دوزی
jetdl.ir/show-تزیین-رومیزی-با-منجوق-دوزی
تزیین رومیزی با منجوق دوزی ... تزیین جدید انواع سالاد شیک ..... سرمه ها را به اندازه ی ۰٫۷ برش زده سپس با نخ موم کشیده دوخت را آغاز میکنیم ساقه ها و دور گل. در مورد این ...
    1   
2
   
3
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 123
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,515
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,686
  • بازدید ماه : 4,686
  • بازدید سال : 382,297
  • بازدید کلی : 4,162,075