loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 82 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)
 

با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!

 

ترکیب رنگی: همیشه هر چیزی که به مد سال مربوط باشد برای همه جذاب است، مطمئنا شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید دکوراسیون داخلی خانه تان با مد سال پیش برود، پس دقیقا این مطلب به درد شما می خورد، چرا که در این مطلب می خواهیم به رنگ های سال ۲۰۱۶ اشاره کنیم و ببینیم هر کدام از آن ها را چگونه می توان در دکوراسیون داخلی این خانه استفاده کرد. پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید. 

رنگ های سال ۲۰۱۶: آبی و صورتی ملایم در دکوراسیون داخلی 

خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل های خوبی برای یکدیگر هستند، بهتر است این رنگ ها را برای سطوح نرم مانند رویه کوسن ها و رومبلی ها استفاده شود. البته رنگ آبی و صورتی ملایم برای اکسسوری ها و لوازم دکوری کوچک هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. شاید بتوانید برخی از دیوارها را هم به این رنگ در بیاورید، اما باید مراقب باشید که این رنگ ها خاصیتی لطیف دارند و برای سطوح زبر و خشن مناسب نیستند. رنگی که خیلی خوب با این دو رنگ ست می شود رنگ بنفش کمی چرک است. 

رنگ های سال ۲۰۱۶: نارنجی سوخته در دکوراسیون داخلی 

رنگ نارنجی سوخته یکی از آن دسته رنگ هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد، این رنگ گرمای خاصی دارد و می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند. اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از چوب و مخصوصا چوب تیره استفاده زیادی کرده اید این رنگ حسابی با آن ها ست می شود و می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهد. برای این که این رنگ بتواند جلوه خاص خودش را داشته باشد بهتر است در کنار آن از المان ها و لوازم دکوری به رنگ آبی و مشکی استفاده کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: رنگ سیاه برای داشتن دکوراسیون چشمگیر

رنگ های سال ۲۰۱۶: خاکستری دودی در دکوراسیون داخلی 

خاکستری دودی از نظر طراحان داخلی و دکوراتورها یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این رنگ می تواند برای دیگر رنگ های سال ۲۰۱۶ همانند یک زمینه پر قدرت عمل کند و همچنین می تواند با دیگر رنگ ها ست شود. خاکستری دودی که رگه هایی از رنگ سفید دارد می تواند چنان جذابیتی را به دکوراسیون داخلی شما ببخشد که تا به حال درهیچ یک از سال ها تجربه نکرده باشید. این رنگ می تواند با دیگر طیف های رنگ خاکستری که در مطلب رنگ طوسی در دکوراسیون معرفی کردیم، ست شوند. اگر طیف های رنگ خاکستری را دوست ندارید به رنگ صورتی هلویی فکر کنید. 

رنگ های سال ۲۰۱۶: رنگ وایت واش در دکوراسیون داخلی 

اگر به دنبال بهترین ترکیب رنگ سال ۲۰۱۶ برای اتاق خواب تان هستید بهتر است دیوارها را با تنالیته ای از رنگ خاکستری و صورتی خیلی خیلی کم رنگ و مات بپوشانید. رو تختی ها را از رنگ وایت واش (سفید خالص) انتخاب کنید و برای خود سرویس خواب هم از پارچه مخمل به رنگ صورتی مات که به نسبت رنگ دیوار پر رنگ تر است استفاده کنید. اگر مایل هستید تا مرزها در اتاق خواب تان تعریف شده تر باشند رنگ طلایی بهترین گزینه است. بقیه عناصر تزیینی و لوازم دکوری هم می توانند از رنگ خاکستری که به نسبت دیوار روشن تر است انتخاب شوند. دیگر رنگ هایی که می تواند در دکوراسیون داخلی این اتاق استفاده شود رنگ سفید گچی و سنگ های طبیعی است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: ۱۰دلیل برای دوست داشتن صورتی و خاکستری

رنگ های سال ۲۰۱۶: ترکیبی از آبی های ملایم در دکوراسیون داخلی 

همه ما رنگ های ملایم را خوب می شناسیم؛ آن ها همیشه در خالص ترین حالت خودشان بوده اند، اما در سال ۲۰۱۶، تنالیته رنگ های ملایم چار تغییر و تحولاتی شده اند و با کمی پیچیدگی همراه هستند. محبوب ترین و شناخته شده ترین و البته پرکاربردترین تنالیته رنگ ملایم در دکوراسیون داخلی طیف های رنگ آبی و مخصوصا ابی دودی هستند مخصوا وقتی با خاکستری همراه می شود. این ترکیب رنگی جذاب و آرامش بخش بیشتر در نشیمن و اتاق خواب کاربرد دارد، البته این ترکیب رنگی در هر فضای دیگری هم می توانند به همین خوبی جلوه کنند چرا که خاصیت آرامش و تسکین دهنده بالایی دارند، این رنگ های سال ۲۰۱۶ بر خلاف ملایم و نرم بودنشان می می توانند در هر سطحی از قبیل کف، دیوار و سقف مورد استفاده قرار بگیرند. 

رنگ های سال ۲۰۱۶: رز گلد در دکوراسیون داخلی 

رز گلد یکی از آن رنگ های قدرتمندی است که می تواند جو خاصی را که مد نظر شما است را برای تان پدید بیاورد. همراه شدن این رنگ با صورتی می تواند به معجزه در دکوراسیون داخلی خانه شما بدل شود. این تنالیته رنگی یکی از خاص ترین ترکیب رنگ های سال ۲۰۱۶ است، اگر می خواهید متفاوت از دیگران عمل کنید به پیشنهاد دکوراتورها و طراحان داخلی توجه کنید و از این رنگ بهره ببرید. در کنار این رنگ می توانید از رنگ فیلی، آبی دودی و بنفشی که با خاکستری همراه است بهره ببرید. 

رنگ های سال ۲۰۱۶: صورتی پر رنگ و براق در دکوراسیون داخلی 

استفاده از این رنگ جرات و جسارت زیادی را می طلبد. صورتی پررنگ و براق رنگ خاصی است و جلوه خاصی هم دارد، خاصیت خیره کنندگی چشم را در درون خود دارد و یکه تازی می کند. این رنگ می تواند نقاط قوت دکوراسیون داخلی خانه شما را بیشتر عیان کند. در کنار خاکستری تیره اما مات بیشتر جلوه گری می کند و با رنگ بنفش تیره هم همنشینی خوبی دارد. صورتی براق هم از خاص ترین رنگ های سال ۲۰۱۶ است. 

رنگ های سال ۲۰۱۶: آبی کاربنی تیره در دکوراسیون داخلی 

بر خلاف بیشتر رنگ های سال ۲۰۱۶ که همه روشن هستند این رنگ تیره و در خود فرو رفته است و به گفته اهالی فن و متخصصین این حوزه این رنگ کاملا رنگی است که اگر علاقه عنیقی به آن نداشته باشید، ظرف مدت کوتاهی شما را دلزده می کند. اما این رنگ که جزو معدود رنگ های تیره سال ۲۰۱۶ است، طرفداران خاص خودش را دارد که اتفاقا حسابی هم از آن استقبال می کنند، فضایی که با رنگ آبی کاربنی تیره رنگ آمیزی می شود، حسابی تیره است و کاملا هم جزو فضاهای شخصی محسوب می شود اگر نشیمن خانه تان را به این رنگ در آورید، کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند، پس این رنگ را در فضاهای شخصی مانند اتاق خواب استفاده کنید. در کنار آن برای ایجاد تفاوت و هیجان در فضا می توانید از رنگ های نارنجی، هلویی و طیف آبی های روشن بهره ببرید.

مطلب پیشنهادی چیدانه: رنگ آبی ، تجربه ی آرامش در طراحی داخلی

رنگ های سال ۲۰۱۶: سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی 

این ترکیب رنگ پایه ثابت همه سال ها است. شما رنگ های مد شده هر سالی را که نگاه کنید ترکیب سیاه و سفید را می بینید. اما علت چیست؟ جواب یک کلمه است تضاد عمیقی که این دو رنگ با یکدیگر دارند؛ این تضاد برای خیلی از افراد دوست داشتنی است اما هر کسی جرات استفاده از آن را ندارد. بیشتر افراد در لوازمی مانند کوسن ها و یا لوازم دکوری و اکسسوری ها از این ترکیب رنگ استفاده می کنند اما اگر فکر می کنید فرد با جراتی هستید این ترکیب رنگ را در دیوارهای خانه تان به کار ببرید. پیشنهادی می کنم مطلب زیبایی چشم‌نواز با رنگ‌های متضاد را حتما بخوانید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: ایده های خلاقانه به سادگی سیاه و سفید!

رنگ های سال ۲۰۱۶: رنگ سرخ در دکوراسیون داخلی 

رنگ سرخ، رنگی عمیق و غنی است و به نظر من زیباترین رنگ سال ۲۰۱۶ همین رنگ است. این رنگ به واسطه گرم بودن و پر حرارت بودنش به شما اجازه می دهد تا به راحتی احساسات خود را بروز دهید و در فضا احساس راحتی کنید. این رنگ بیش از آنچه که فکرش را بکنید می تواند صمیمی باشد. گرمای خاص این رنگ شما را هم درگیر خواهد کرد. این رنگ در نور طبیعی درخشش خاصی خواهد داشت، پس باید به نورپردازی فضایی که این رنگ در آن وجود دارد هم توجه کرد. 

رنگ های سال ۲۰۱۶: خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون داخلی 

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای یکی از آن رنگ هایی است که به صورت غیر منتظره ای در کلکسیون رنگ های سال ۲۰۱۶ وجود دارد. خاکستری مایل به قهوه ای می تواند یک جلوه جدید از رنگ های خاکستری باشد. این رنگ را در اکسسوری ها و لوازم دکوری خانه مانند آباژورها و کوسن استفاده کنید و از حضور آن در دکوراسیون داخلی خانه تان لذت ببرید. 

فکر می کنید جای کدام ترکیب رنگی ها در رنگ های سال ۲۰۱۶ خالی است؟ نظرات خود را با چیدانه و در قسمت نظرات انتهای متن به اشتراک بگذراید. دوست داریم با نظرات شما آشنا شویم. 

منبع: houzz | نویسنده : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

 

 

 

 

 


Google
تقریباً ۵۴۵٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۸۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز کنید! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/decoration/color/color-palette/57486
۷ ساعت پیش - با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید! ... اگر به دنبال بهترین ترکیب رنگ سال ۲۰۱۶ برای اتاق خواب تان هستید بهتر است دیوارها را ...
تصاویر برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
7 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
7 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
نتیجه تصویری برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
نتیجه تصویری برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
نتیجه تصویری برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
تصاویر بیشتر برای با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز کنید! | ...
www.irctr.ir/mode/با-رنگ-های-سال-2016-دکوراسیون-منزل-تان-را-به-روز-کنید-300
۷ ساعت پیش - خب قبلا هم در مطلب صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل ، به شما این دو رنگ دوست داشتنی را نشان داده و معرفی کردیم. این دو رنگ مکمل ...
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - بیتوته
www.beytoote.com/mode/decor/pink1-blue-colors2016.html
دکوراسیون آبی و صورتی,دکوراسیون خانه به رنگ سال 2016 ... در به کار بردن رنگ های 2016 اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و . ... ما قبلا گفته ایم چگونه از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنید تا منزل تان زیبا و جذاب به نظر برسد. ..... دعاهاى روزهاى ماه رمضان · اعمال مشترك ماه رمضان · دعای روز پنجم ماه رمضان · اس ام اس تبریک ماه ...
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل +تصاویر ...
max98.ir/news/138573
اگر می خواهید این دو رنگ ملایم را به دکوراسیون منزل خود بیاورید. ... به تأثیرات دو رنگ آبی و صورتی پانتون توجه کنید! ... و تصمیم دارید دیوار های تان را به این رنگ ها در آورید، اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و تجهیزات ... جستجو های اخبار روز.
صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - صفحه ...
newsha.lineblog.ir/post/15/صورتی+و+آبی،+رنگ+های+سال+۲۰۱۶+در+دکوراسیون+منزل
۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - ... به تأثیرات دو رنگ آبی و صورتی پانتون توجه کنید! ... دارید دیوار های تان را به این رنگ ها در آورید، اغراق نکنید و حتما تنوع رنگی را با مبلمان و تجهیزات دیگر ایجاد کنید. .... رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید!1 روز پیش امسال برای اولین بار .
دکوراسیون، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اتاق خواب، چیدمان ...
www.akairan.com/khanehdari/decor1/
اگر آشپزخانه سفید دارید حتما این چیدمان را رعایت کنید .... رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید! دکوراسیون سنتی و جذاب خانه اقبال .... با این رنگ ها درب های منزلتان را متحول کنید .... وسایل مدرن آشپزخانه مناسب برای بانوان به روز ایرانی.
طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال 2016 -آکا - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/decor1/news201611420464564279.html
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2016,آموزش طراحی دکوراسیون داخلی ... امسال یعنی سال ۲۰۱۶ هم مثل سالهای گذشته یک رنگ مد شده است؛ گفتنی است ... علاقه مند به دکور خانه، طراحی به روز و متفاوتی را داشته باشیم تا مطابق آن ... اگر از این دو رنگ در دکوراسیون منزل تان استفاده می کنید، حتما در کنارشان رنگ های مکمل را ...
رنگ دکوراسیون - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/khanehdari/tag/رنگ%20دکوراسیون
رنگ دکوراسیون را با توجه به شخصیت تان انتخاب کنید. مجله ایده آل: پاسخ به ... آکاایران: رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید! به گزارش .... از ایده های زیر کمک بگیرید و سرتخت های اتاق خواب تان را به روز و رنگارنگ کنید.تخت خواب های ...
رنگ سال - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/khanehdari/tag/رنگ%20سال/
آکاایران طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶ دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل یکی از ... خانم های به روز که لباس های خود را باتوجه به مد سال ست میکنند به سایت نمناک سر بزنند. .... دکوراسیون بهاری خانه تان را با این درکوب های زیبا کامل کنید!
نگاهی به بهترین حمام های مد روز در سال ۲۰۱۶ - بلاگ ابزارمارت
blog.abzarmart.com/1395/02/26/نگاهی-به-بهترین-حمام-های-مد-روز-در-سال-2016.html/
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فضای داخلی خانه · نکات خرید لوازم فنی · دکوراسیون و نقاشی · فضای خارجی خانه · برق و ... به همین دلیل بسیار مهم است که تا جای ممکن حمام تان را بهتر و راحت تر بسازید. ... برای حمام با ترکیب کردن مد های سال ۲۰۱۶ شروع کنید. ... در سال ۲۰۱۶، رنگ های روشن فلز می توانند نور اضافی مصرف شده در مکان خاص را کم می کنند.
نکته مهم در رنگ بندي دکوراسيون منزل
amigomio.rozblog.com/post/678
۴ ساعت پیش - ۷ نکته مهم در رنگ بندی دکوراسیون منزل – جديدترين…, نکته مهم در رنگ بندي دکوراسيون ... با رنگ های سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل تان را به روز کنید!
دکوراسیون - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_20.html
دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون اتاق خواب,دکوراسیون محل کار,مدل پرده ... بهترین مبلمان را با فرش های طرح دار ست کنید ... رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد + عکس ... با رنگ مناسب کاغذ دیواری به خانه تان روحیه بدهید .... اس ام اس مخصوص روز درختکاری.
رنگ های پاییزی مناسب برای دکوراسیون شیک منزل - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=رنگ+های+پاییزی+مناسب+برای+دکوراسیون+شیک+منزل+
... عروس ,دکوراسيون منزل سفید مناسب عروس ,مدل دکوراسيون منزل سفید ۲۰۱۶,ایده هاي خلاق ... در نمونه هاي دکوراسيون منزل در سال 2016 می توانید ایده هاي متفاوت و جذاب براي طراحی ... دریافت آخرین مطالب آکاایران: 1- نرم افزار تلگرام گوشی خود را به روز کنید. ... آکایران :دکوراسيون داخلی خانه تان را به راحتی با اضافه کردن رنگ هاي مختلف می ...
آموزش طراحی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶ و ۹۵ - جدیدترین ها در سایت ...
jadide.ir/آموزش-طراحی-منزل-با-رنگ-سال-2016-و-95/
دکوراسیون منزل با رنگ سال 2016, دکوراسیون 95, دکوراسیون رنگ سال 95, دکور ... ... صحبت های همسر حبیبِ خواننده در مورد مرگ همسرش .... اگر می خواهید دکوراسیون داخلی خانه تان را به رنگ آبی بچینید با ما همراه شوید. ... آبی کبود در دکوراسیون داخلی خانه تان دارید به شما پیشنهاد می کنیم این آبی را با رنگ قهوه ای رنگ چوب ترکیب کنید.
پاسخ به چند پرسش متداول شما در مورد انتخاب رنگ (مشاوره در ...
seemorgh.com › سبک زندگی › خانه و دکوراسیون › اصول دکوراسیون
از رنگ های پر رنگ با دقت استفاده کنید و بهره ببرید چرا که این گونه رنگ ها در کنار ... استفاده از ترکیب یک رنگ در اتاق ممکن است در روز و شب جلوه گوناگونی را به اتاق ... پیرامون دکوراسیون لطفا عکس های دکوراسیون داخلی منزل تان را به همراه سوالات به آدرس ... خواخرم هم رنگ ابی سال رو هم هم توصیه کرد که لایت هم هست یا برای اشپزخونه ...
خانه تان را مردانه دکور کنید - سایت تفریحی و سرگرمی ناز ...
nazbid.ir/post/?q=خانه+تان+را+مردانه+دکور+کنید
گالری جدیدترین مدل کیف های مردانه و پسرانه سال 2016 امپوریو آرمانی مارکی است که در ... از مدل لباس اسپرت مردانه از برند ایتالیایی Primo Emporio سال ۲۰۱۶ ... آخرین مطالب آکاایران:1- نرم افزار تلگرام گوشی خود را به روز کنيد.2- برای عضویت در ... خانه خود را با این رنگ و رنگ‌های تند نارنجی و قرمز در قالب وسایلی چون قاب‌عکس، گلدان‌ و ...
مدل دکوراسیون اتاق خواب عروس رنگ سال 2016 - عکس 95|مد 2016
ax.modenew.com/مدل-دکوراسیون-اتاق-خواب-عروس-رنگ-سال-2016/
۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - بیتوته ... می کنید انتخاب بهترین رنگ اتاق برای عید 95 مدل کابینت 2016 مدل دکوراسیون ... عکس جهیزیه عروس مد سال ۹۴ چیدمان خانه شیک عروس پذیرایی اشپزخانه بهترین روز ... 2016 مدل های شیک مبلمان منزل سال ۲۰۱۶ دکوراسیون منزل به رنگ آبی و صورتی رنگ ...
رنگ سال 2016 | ریتساس|Rytsas|مجله اینترنتی کاربر محور ...
rytsas.com › دکوراسیون › دکوراسیون گوناگون
رنگ های سفید کاپوچینویی و سفید استخوانی در دکوراسیون داخلی فضایی گرم و راحت ایجاد می کنند. در فضاهای سفید ... با ترکیب مشکی و سفید می توانید تضاد زیبایی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید ... خانه‌تان را به سبک سال ۲۰۱۶ طراحی کنید.
جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۶ در ایران! - بانک اطلاعات ...
sakhtemanbd.com › اخبار سایت
۴ روز پیش - ترفندهای دکوراسیون: بی شک به روز بودن جز لاینفک زندگی های امروزی ما شده است. ... این مبلمان ۲۰۱۶ بامزه و که اغلب با تم رنگ های پاستلی همراه است در سال گذشته ... مدرن که برگزیده ای برای دکوراسیون پذیرایی ۲۰۱۶ محسوب می شوند هماهنگ کنید ... را به شما می دهد که بخش های مختلفی از فضای داخلی تان را گرم نگاه دارید.
طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶ | melorian
melorian.com/spread-an-attitude-of-gratitude/
برخی از افراد هر ساله مد دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل شان را مطابق با رنگ سال تغییر ... این دو رنگ به واقع رنگ های آرامش دهنده هستند و می توان فضای داخلی خانه را با آنها آرام و ... کرده ایم برای آن دسته از عزیزان علاقه مند به دکور خانه، طراحی به روز و متفاوتی را ... عزیزان قرار گیرند و بتوانید هماهنگ با آن فضایی داخلی آرامی را برقرار کنید.
دکوراسیون خانه به رنگ صورتی رنگ سال 95 | نوروز 95 | یارانه ...
noruz95.ir › دکوراسیون و چیدمان 95
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ... تابلوها را می توانید به راحتی با کوسن های خود به رنگ سال هماهنگ کنید.
دکوراسیون منزل - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_20.html
عکس دکوراسیون منزل,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون آشپزخانه ,عکس دکوراسیون,دکوراسیون داخلی خانه,مدل ... رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل (صورتی و آبی).
چیدمان منزلتان را با روشنایی متفاوت کنید
www.portal.hidoctor.ir/2016/04/23/چیدمان-منزلتان-را-با-روشنایی-متفاوت-کن/
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - روشنایی های دکوراتیو می توانند با عناصر تزیینی دیگر فضا مانند کاغذ دیواری هم ترکیب شوند. ۳. ... در غالب کاغذ دیواری های زیبا جلوه گری کنند و هر کسی را که به دکوراسیون داخلی منزل شما می نگرد را شگفت زده کنند. ... آبی پودری رنگ سال ۲۰۱۶ برای یک دکوراسیون مدرن ... مدل لباس های عروس پوشیده و مد روز سال 95.
داتیس - دكوراسيون و چيدمان منزل بایگانی - داتیس
www.dateesco.com/category/posts/دكوراسيون-و-چيدمان-منزل/
از رنگ ها هوشمندانه استفاده کنید امروزه می دانیم که رنگها روی حالات و خلق و خوی شما تاثیر ... شاید به پنجره های خانه تان توجه زیادی نکنید اما در این مطلب با پنجره های عجیب و غریبی آشنا ..... را برایتان انتخاب کرده ایم که با داشتن آنها و خانه های مناسب آنها، دوست دارید هر روز حمام بروید . ..... صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل.
رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید - خبر ...
iruni.ir/search/?q=رنگ+های+سال+۲۰۱۶+را+به+دکوراسیون+منزل+خود+بیاورید
یک هنرمند طراحی دکوراسیون داخلی با ایده هاي جالب و جدید و با استفاده از خزه ها در ... پهلوی که در طول عمر خود در زمینه هاي بسیاری خبرساز شده بود در روز 17 دی ماه درگذشت. ... رنگ و لعابی در چیدمان اتاق پذیرایی و دکوراسیون داخلی به تصاویر نگاه کنید و ..... نکاتی اصولی و صحیح را در طراحی دکوراسیون اتاق خواب تان به کاربندید. fresh ...
فرش مناسب دکوراسیون منزل تان را انتخاب کنید – جديدترين ...
www.momtaznews.com/فرش-مناسب-دکوراسیون-منزل-تان-را-انتخاب/
آن ها جلوه خاصی به خانه ها و اتاق های شما می بخشند و در عین حال تاثیر زیادی بر گرما و ... ها می شود به لحاظ ایمنی نیز برای خانواده هایی که فرزند زیر ۱۰ سال دارند نیز ایمن تر است. ... طرحی شلوغ دارد، شما باید از فرشی با طراحی ساده و رنگ های محدود استفاده کنید. ... و شیک از راهرو های منزل با سلیقه های متفاوت و به روز را در ادامه مشاهده می کنید.
با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز کنید! - ...
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4871184
با رنگ های سال 2016 دکوراسیون منزل تان را به روز کنید! ... هلال‌احمر به اعضای کمیته اطفاء آتش‌سوزی جنگل‌ها پیوست/بالگرد های هلال احمر به داد جنگل ها می رسند. - تدبیر ...
جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۶ در ایران! | vipmode | وی ...
vipmode.ir › دکوراسیون › جدیدترین دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۶ در ایران!
۵ روز پیش - ترفندهای دکوراسیون: بی شک به روز بودن جز لاینفک زندگی های امروزی ما شده است. ... این مبلمان ۲۰۱۶ بامزه و که اغلب با تم رنگ های پاستلی همراه است در سال گذشته ... مدرن که برگزیده ای برای دکوراسیون پذیرایی ۲۰۱۶ محسوب می شوند هماهنگ کنید ... را به شما می دهد که بخش های مختلفی از فضای داخلی تان را گرم نگاه دارید.
آخرین گرایش های دکوراسیون داخلی بهار ۲۰۱۶ - پویانو
pooyano.com/how-to-create-the-perfect-traditional-bedroom/
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - یک راه محبوب برای تغییر سریع دکوراسیون داخلی و به روز کردن فضای منزل، این است که چند عدد کوسن زیبا تهیه کنید. ... سایت پویانو- دکوراسیون داخلی با رنگ های پاستلی ... رنگ طلایی یا چریش گلدCherished Gold سال ۲۰۱۶، رنگهای فلزی گرم آخرین تم رنگی برای طراحی داخلی ۲۰۱۶ است، اما حالا کمی لطیف تر و ...
فال هفته | فال هفتگی | فال این هفته - فال تاروت
www.taroot-card.com/fale-hafte.php
این هفته به ویژه روز دوشنبه شما مشتاق خرید چیزهای زیبا و رنگارنگ برای خود و ... این هفته شما در زمینه بهبود وضعیت خانه و یافتن ملک و املاک فرصت های خوب و ... با یک چشم به رنگ ها و با چشمی دیگر ترکیب و ساخت آن قطعه هنری را نگاه می کنید. ... به منظور ایجاد فضایی جذاب و راحت در منزل مشغول تزئین و تغییر دکوراسیون می باشید.
رنگ سال بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/رنگ-سال
رنگ سفید: رنگ سال ۲۰۱۶ چه رنگی است؟ ... با ترکیب مشکی و سفید می توانید تضاد زیبایی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید. تناژهای مختلف رنگ سفید را با هم ترکیب کنید، رنگ سفید رنگ مورد علاقه بسیاری از ... برای انتخاب رنگ دیوار، لوازم منزل خود را در نظر بگیرید و با توجه به رنگهای موجود در آن، رنگی مناسب را انتخاب کنید.
دکوراسیون صورتی برای خانه‌ای به رنگ سال! - Bartarinha.IR | ...
www.bartarinha.ir › دکوراسیون › طراحی منزل
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون با انتخاب دو رنگ برای سال ۲۰۱۶ هم از ... این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی دیده ایم پس چیدانه همراه باشید تا باهم ایده های دکوراسیونی استفاده از این رنگ را با هم ... خانه تکانی در 7 روز: اتاق خواب تان را زیر و رو کنید!
مدل دکوراسیون داخلی منزل با رنگ های سال ۲۰۱۶
new4news.rzb.ir/مدل-دکوراسیون-داخلی-منزل-با-رنگ-های-سال-.html
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل - بیتوته ... دوست دارند شیک ترین و بهترین و در عین حال به روز ترین مدل چیدمانی را داشته ..... با ترکیب مشکی و سفید می توانید تضاد زیبایی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید .
با این دکوراسیون زیبا به رنگ سال شوید | امروز آنلاین
www.emruzonline.com › سبک زندگی › طراحی و دکوراسیون
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر طرفدار رنگ صورتی هستید و دوست دارید از این رنگ برای دکور منزل‌تان استفاده کنید این مطلب را از دست ندهید.
رنگ سال 2016 چیست؟ رنگ سال 95 / عکس · جدید 95 -گهر
gahar.ir/رنگ-سال-2016-چیست؟-رنگ-سال-95-عکس/
رنگ سال 2016,مدل رنگ 2016,رنگ سال 95 چه رنگی است؟, رنگ سال 2016 مشخص شد, رنگ ... واکنش رامبد جوان به درگیری در استدیو خندوانه و شلیک گاز اشک آور ... فال روز ۲۳ خرداد ۹۵ را در گهر بخوانید ... عکس های جشن تولد آزاده زارعی با حضور هنرمندان و ورزشکاران .... مشکی و سفید می توانید تضاد زیبایی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید
دکوراسیون داخلی منزل ساده - بلاگز فا
sagacity.ir/search/دکوراسیون+داخلی+منزل+ساده
آنها را با این ایده های تماشا پسندانه، به فضای باز دکوراسيون خانه تان دعوت کنید! ... انتخاب به روز ترين مبلمان براي دکوراسيون داخلي منزل ... مدل دکوراسيون داخلي منزل با رنگ های سال ۲۰۱۶ نمکستان » گالری عکس های مدل دکوراسيون داخلي منزل با استفاده ...
مناسب ترین مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل شما - مبل | مبلمان
www.furniture-imperial.com › اخبار
با توجه به سبک های مختلف دکوراسیون مبلمان خود را انتخاب کنید ... داخلی خانه تان را بیابید باید به سبک دکوراسیون داخلی خانه تان توجه کنید، خود آن ها به شما کمک خواهند کرد ... است در کنار این وسیله های چوبی از مبلمان های تمام پارچه با رنگ های روشن استفاده کنید چرا که چوب به طور ... رنگ های سال ۲۰۱۶ را به دکوراسیون منزل خود بیاورید!
رنگ سال 2016 چیست - اس ام اس , مدل ,فال,دکوراسیون,آرایش و ...
www.amazing.ir/1394/05/25/year-color-2016-95/
رنگ سال ۲۰۱۶ چیست – مشخص شدن رنگ سال ۹۵ + عکس ... اینکه هیچ توجهی به ماهیت این رنگ داشته باشند اما تمام تلاش خود را برای جور شدن با آن به خرج می دهند. ... موسسه پنتون سرانجام در روز ۳ دسامبر ۲۰۱۵ رنگ سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد. ... سیر رنگ در سال های اخیر .... برای دیدن اسم عشق تان کلیک کنید · مجموعه اس ام اس های تسلیت اربعین ۹۲ ...
جادوی رنگهای زیبا را به دکوراسیون خود اضافه کنید!!+تصاویر ...
yo2.ir/news/91033
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما این مطلب می خواهد به شما بگوید که شما می توانید برای مبلمان خانه تان رنگ هایی به غیر از کرم و قهوه ای در نظر بگیرید. ... یادتان باشد که صورتی و آبی، رنگ های سال ۲۰۱۶ در دکوراسیون منزل هستند و اگر از این ... دکوراسیون منزل شاهانه با رنگ بنفش تجربه کنید. ... زمان و مکان مراسم هفتمین روز درگذشت اولادی مشخص شد.
خانه‌تان را با رنگ سال دکور کنید - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/993600/
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این شماره قصد داریم نحوه دکوراسیون صحیح با رنگ‌های سال 2016 میلادی را ... روند همیشه به‌صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون دو رنگ را برای سال ۲۰۱۶ انتخاب کرده است. ... اگر می‌خواهید این دو رنگ ملایم را به دکوراسیون منزل خود بیاورید، ... کنید که تنها از دو رنگ صورتی و آبی برای دکور منزلتان استفاده کنید ...
اصول چیدمان و طراحی خانه به رنگ صورتی رنگ سال 95 - دانلود ...
www.axmusicdl.ir/post/.../اصول-چیدمان-و-طراحی-خانه-به-رنگ-صورتی-رنگ-سال-95.ht...
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2016 95 · دکوراسیون داخلی ویلا دوبلکس طراحی جدید خانه با رنگ سال . ... جدیدترین دکوراسیون خانه به رنگ سال ۲۰۱۶,جديدترين مدل هاي . ... ۶ روز پیش - بهترین چیدمان وسایل دکوری در طراحی دکوراسیون …partoblog.ir/list/. ..... برای کامل کردن دکوراسیون تان از رنگ های پالت بالا مانند صورتی تیره و روشن استفاده کنید.
طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶ -آکا - LocalFa.ir
localfa.ir › سبک زندگی › مشاور خانواده
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طراحی دکوراسیون داخلی منزل با رنگ سال ۲۰۱۶ -آکا ... برخی از افراد هر ساله مد دکوراسیون و چیدمان داخلی منزل شان را مطابق با رنگ سال تغییر می دهند تا همگام با مد روز دنیا ... به عبارتی اصول طراحی منزل مطابق رنگ های کم رنگ را برای شما ... اگر از این دو رنگ در دکوراسیون منزل تان استفاده می کنید، حتما در کنارشان رنگ های ...
جدیدترین و شیکترین عکس های دکوراسیون خانه مدرن - روزگار
rouzegar.com/mode/decor/home-decoration
خانه ای و دکوراسیون به رنگ سال 2016 , دکوراسیون خانه 2016 , دکوراسیون به رنگ سال , خانه ... کنید برای این که به جذابیت فضای تان اضافه کنید از چند گلدان با گل های قرمز استفاده کنید. ... دکوراسیون منزل + مدل دکوراسیون منزل ۲۰۱۶ با کمترین هزینه.
دکوراسیون خانه به رنگ صورتی رنگ سال 95 | رمضان 95 | محرم ...
www.yeknet.ir/node/752170/دکوراسیون-خانه-به-رنگ-صورتی-رنگ-سال-95
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکوراسیون صورتی خانه, دکوراسیون و چیدمان صورتی خانه, دکور صورتی ... روند همیشه به صورت انتخاب یک رنگ بوده اما امسال پانتون با انتخاب دو رنگ برای سال ۲۰۱۶ هم از نظر ... تابلوها را می توانید به راحتی با کوسن های خود به رنگ سال هماهنگ کنید ... روز و ساعت تحویل سال 96 | نوروز 96 | سال 96 | هفت سین 96 | تقویم 96.
دکوراسیون زیبا به رنگ مد سال + تصاویر - به روز نیوز
berooznews.net/دکوراسیون-زیبا-به-رنگ-مد-سال-تصاویر/
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما در سال ۲۰۱۶ دو رنگ از سوی این موسسه انتخاب شده است که از نظر هنری و اجتماعی دارای قصد است . ... این رنگ های زیبا در طراحی و دکوراسیون داخلی منازل دیده می شود ، در ادامه ایده ... رنگ صورتی ملایم در اتاق نشیمن بسیار زیباست و در ترکیب با قهوه ای ... داخلی منزل تان به کار بگیرید و فضای منحصر به فردی ایجاد کنید .
دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ آبی رنگ سال ۲۰۱۶ - مجله ...
patoghmanoto.com › سبک زندگی › دکوراسیون
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما عزیزان دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ آبی ، رنگ سال ۲۰۱۶ را مشاهده ... اتاق نشیمن تان این است که از سایه های آبی در دکورتان استفاده کنید. ... ۵-می توانید از سایه هایی پاستیلی استفاده کنید و آن را با رنگهای ... فضا با این رنگها چنان خواستنی و آرامش بخش می شود که می خواهید تمام روز را ... دکوراسیون منزل سلین دیون.
رنگ سال 2016 و 95 | مو ، مانتو ، لباس ، آرایش ، لاک - جهانی‌ها
www.jahaniha.ir/cat/color-year
رنگ سال 2016 و 95 چیست و 2017 و موسسه پنتون و جدید و امسال و اژده ها و مو و ... می کنیم رنگ موی بهاری تان را به انتخاب ستارگان هالیوودی انتخاب کنید. ... مجموعه ای از زیباترین رنگ مو و هایلایت های ستاره ها را ادامه خواهید دید. ... رنگ مو سال 95 رنگ موی دو رنگ است به این صورت که انتهای مو را با رنگی متفاوت با ... عکس های راهپیمای روز قدس.
طراحی دکوراسیون داخلی - یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
www.espinoco.com/
طراحی داخلی اتاق خواب دخترانه با طرح های زیبا و ایده های دوست داشتنی را در این ... از مهمترین ابزارها در چیدمان اتاق دخترانه توجه به هارمونی رنگ ها و طرح های روی دیوار است. .... های مختلف و جدید به شما برای داشتن دکوراسیون های روز و زیبا در منزلتان کمک کنیم. طراحی دکوراسیون های پذیرایی در سال ۲۰۱۴ با رویکردهای متفاوتی رو به رو بوده ...
راهنمای استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی به رنگ سال ...
fungah.ir/news/156923
راهنمای استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون داخلی به رنگ سال ۲۰۱۶ -آکا ... این رنگ ها را در سالی که گذشت به وفور در طراحی و دکوراسیون داخلی خانه های ... با آن انتخاب کنید و به سادگی هر دو رنگ را در دکوراسیون داخلی خود داشته باشید. ... جستجو های اخبار روز ... اید یا منتظر همان شنبه ای هستید که قرار است روز شروع رژیم گرفتن تان باشد، ولی ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 522
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,456
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,627
  • بازدید ماه : 6,627
  • بازدید سال : 384,238
  • بازدید کلی : 4,164,016