loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 102 یکشنبه 24 مرداد 1395 نظرات (0)

اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر

جایی خواندم که انگلیسی‌ها می‌گویند سه بار اسباب‌کشی کردن به اندازه یک آتش‌سوزی به شما ضرر می‌رساند...

اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید

نکات اسباب کشی

فصل تابستان و شروع جابه‌جایی‌هاست. جایی خواندم که انگلیسی‌ها می‌گویند سه بار اسباب‌کشی کردن به اندازه یک آتش‌سوزی به شما ضرر می‌رساند؛ حتی تصور اسباب‌کشی هم ممکن است من و شما را به وحشت بیندازد. بعد از مرحله پراسترس و خسته‌کننده یافتن خانه جدید نوبت به هم ریختگی و آشفتگی هنگام بسته‌بندی اقلام ریز و درشت می‌رسد که از آن گریزی نیست ولی می‌توانیم با رعایت برخی نکات این ترس و وحشت را به خاطره‌ای به‌یادماندنی و یک اسباب‌کشی بدون دردسر تبدیل کنیم. همراهان همیشگی، پیشنهاد می‌کنم این موارد را با ما مرور کنید.

انتخاب شرکت حمل و نقل

شرکت حمل و نقل مورد نظرتان را با توجه به توصیه نزدیکان یا از طریق آگهی روزنامه می‌توانید بیابید. برخی از شرکت‌های حمل و نقل خودشان مسئولیت بسته‌بندی وسایل را نیز بر عهده می‌گیرند و شما از این بابت آسوده خواهید بود؛ البته از قبل روی هزینه بسته‌بندی با آنها به توافق برسید تا در آخر به مشکل برنخورید.

اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید

برنامه‌ریزی

برای اینکه در روزهای اسباب‌کشی سردرگم نشوید، بهتر است فهرستي از تمام کارهایی که باید انجام دهید و وسایلی که باید جمع و جور کنید، تهیه کنید. شما می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی برای بسته‌بندی کردن وسایل هم تدارک ببینید که مطابق آن وسایل‌تان را جمع و جور کنید و تمام فشار کاری را در یک روز متحمل نشوید؛ البته سعی کنید این کار نفس‌گیر را بین اعضاي خانواده تقسیم کنید و از آنها بخواهید هر روز مقداری از وسایل را بسته‌بندی کنند.

تهیه لوازم برای بسته‌بندی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید هيچ‌کس به اندازه خودتان براي وسايل خانه‌تان ارزش قائل نيست و دل نمي‌سوزاند، بهتر است بسته‌بندی را خودتان انجام دهید. در این صورت برای بسته‌بندی به اقلام زیر نیاز خواهید داشت:

- کارتن‌های ضخیم که بهتر است در تعداد بالا و سالم تهیه شوند تا حمل و نقل هم در زمان کمتر و هم با هزینه کمتری انجام شود.

- چسب نواری پهن و طناب برای بسته‌بندی ایمن کارتن‌ها

- ماژیک برای نوشتن محتویات روی کارتن‌ها

-روزنامه باطله و پلاستیک‌های حباب‌دار مخصوص بسته‌بندی شکستنی‌ها

جمع‌آوری وسایل و تفکیک آنها

جمع‌آوری درست اقلام خرده‌ریز یکی از مهم‌ترین راهکارهای انجام یک اسباب‌کشی بی‌دردسر است. برای این کار ابتدا وسایلی را که مدت‌هاست از آنها استفاده نکرده‌اید، جدا کنید. بهتر است اینگونه وسایل را به افراد نیازمند ببخشید.

اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید

بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله با در نظر گرفتن تحمل کارتن‌ها وسایل مرتبط با هم و وسایل هر اتاق را در کنار هم بسته‌بندی کنید تا هنگام باز کردن بسته‌ها در خانه جدید بتوانید سریع و راحت‌تر آنها را بچینید. حتما به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه صدمه‌ای برای وسایل شکستنی از روزنامه‌های باطله یا پلاستیک‌هاي حباب‌دار در این مرحله استفاده کنید.

نوشتن روی کارتن‌ها

بعد از اتمام جمع‌آوری وسایل با ماژیک فهرست وسایل و اینکه متعلق به کدام قسمت منزل هستند را روی کارتن مرقوم کنید. به این ترتیب هر یک از جعبه‌ها به محض انتقال به مکان جدید، در محل خود قرار می‌گیرند. در صورتی که اجناس داخل کارتن شکستنی بود با ماژیک قرمز، کلمه شکستنی را روی آن بنویسید تا هنگام حمل آنها احتیاط بیشتری صورت بگیرد.

جابه‌جایی مدارک و اشیای گرانقیمت

برای اینکه در زمان جابه‌جایی و بعد از آن به مشکل برنخورید، بهتر است سوابق تحصیلی مدرسه، سندها، شناسنامه‌ها، مدارک پزشکی و کل مدارک مهم‌تان را منظم و آنها را از قبل جمع‌آوری کنید. همین‌طور وسایلی مثل طلا و جواهر را مانند مدارک باید خودتان حمل کنید. به هیچ‌وجه اين وسايل را در کارتن‌ها بسته‌بندی نکنید و حتما آنها را قبل از اسباب‌کشی به منزل یکی از نزدیکان‌تان برده تا پروسه اسباب‌کشی به پایان برسد.

وسایلی که اتصالات خاصی دارند

بعضی از وسایل مانند قاب‌ها یا آینه‌ها با پیچ یا وسایل خاصی آویزان شده‌اند كه هنگام جابه‌جایی ممکن است اتصالات کنده شوند یا در اين میان گم شوند؛ بنابرین قبلا آنها را جدا کنید و داخل کیسه نایلوني بسته‌بندی کرده و روی وسیله بچسبانید یا جداگانه با برچسبی که روی آن اسم وسیله را نوشته‌اید، بسته‌بندی کنید.

جابه‌جایی وسایل بزرگ و حساس

وسایل بزرگ‌تر مثل یخچال و گاز یا لوازم صوتی و تصویری را حتما در داخل جعبه‌های خودشان قرار دهید تا بر اثر جابه‌جایی آسیب نبینند. مبلمان به‌ویژه آنها که روشن‌تر هستند را با پارچه‌های بزرگ بپوشانید یا از شرکت حمل و نقل برای بسته‌بندی‌شان کمک بگیرید؛ البته خوب است بدانيد برای بسته‌بندی این وسایل مبلغ جداگانه‌ای دریافت می‌کنند. تا حد امکان اینگونه وسایل را بدون بسته‌بندی و پوشش مناسب جابه‌جا نکنید چون خسارت نهایی غیر قابل جبران خواهد بود.

اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید

سازماندهی مواد غذایی

 چند روز قبل از اسباب‌کشی شروع به مصرف غذاهای فریزر کنید و تا جایی که می‌توانید مواد غذایی جدید نخرید. یخچال و فریزرتان را تخلیه کرده و آنها را در صورت لزوم یخ‌زدایی و تمیز کنید. در مورد تغذیه در زمان اسباب‌کشی هم می‌توانید از نزدیکان‌تان که مایل هستند به شما کمک کنند بخواهید برای‌تان غذا تهیه کنند؛ زیرا روز اسباب‌كشي هم خسته‌ايد و هم وسايل‌تان توي كارتن و بسته‌بندي است و نمي‌توانيد به‌راحتي غذا درست كنيد.

روز موعود چه کنیم؟

قبل از اسباب‌كشي يك مسير خوب براي روز اسباب‌كشي انتخاب كنيد تا خاور راحت بتواند از آن مسير بيايد. همچنین برای بارگیری و تخلیه جای پارک فراهم کنید. برای این منظور می‌توانید با پارک كردن ماشین شخصی خود و نزدیکان‌تان به اندازه دو ماشین سواری جا نگه دارید تا هنگام بارگیری و تخلیه به مشکل برنخورید. بهتر است ساعات اولیه روز را به جابه‌جایی اختصاص دهید. در ضمن کودک خود را نزد بستگان‌تان بگذارید تا بتوانید به‌راحتی اوضاع را کنترل کنید. امیدواریم نکات بالا کمک کند بتوانید تجربه دلچسبی از جابه‌جایی داشته باشید. به این فکر کنید که همه اینها یک تنوع بزرگ است و شما باید از آن نهایت لذت را ببرید.


Google
About 941,000 results (0.78 seconds)
Search Results
Images for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید‬‎Report images
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
Image result for ‫اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر‬‎
More images for اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید
اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر - پرشین وی
www.persianv.com/last/347589.php
Translate this page
Aug 1, 2016 - اسباب کشی , دکوراسیون , چیدمان منزل , نکات خانه تکانی , اسباب کشی , نکات چیدمان , چیدمان مرتب خانه , اصول اسباب کشی ,اسباب کشی را با این ...
اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر – تاپک
topak.ir/.../اسباب-کشی-را-با-این-نکات-برای-خود-راح...
Translate this page
جایی خواندم که انگلیسی‌ها می‌گویند سه بار اسباب‌کشی کردن به اندازه یک آتش‌سوزی به شما ضرر می‌رساند… اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید.
نکات بسیار کاربردی برای اسباب کشی راحت و بی دردسر+تصاویر ...
shooshmall.com/.../نکات-بسیار-کاربردی-برای-اسبا...
Translate this page
Jun 30, 2016 - اسباب کشی , خانه ی جدید , نکات اسباب کشی , جابجایی وسایل , انتقال به خانه‌ی جدید, ... کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود نیز برای این کار کمک بگیرید. ... و کارتن‌هایی که روی آن شکستنی نوشته‌اید را با احتیاط حمل کنند.
نکات لازم و ضروری هنگام اسباب کشی - بیتوته
www.beytoote.com/.../points-necessary-essential-geno...
Translate this page
نکات لازم و ضروری هنگام اسباب کشی , نکته هایی که در اسباب کشی باید رعایت نمود. ... در غیر این صورت با بسته بندی محکم تر هر یک از آنها به صورت جداگانه، در نهایت همه را در ... 6)هر چه در بسته بندی وسایل شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر ... 9) برای حمل راحت تر و استحکام بیشتر جعبه ها، کاربرد طناب های ضخیم نیز ...
نکات مهم واساسی برای نحوه اثاث کشی راحت - فان باز
funbuzz.ir/news/14812
Translate this page
به نکات زیر توجه داشته باشید تا اسباب‌ کشی شما به‌ راحتی و بدون مشکل سپری شودتوجه به ... در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، اتاق ... سعی نکنید خودتان همه‌ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود برای این کار کمک بگیرید ... ایده هایی جالب برای تزیین بستنی +تصاویر.
نکات بسیار کاربردی برای اسباب کشی راحت و بی دردسر+تصاویر
funion.ir/news/145125
Translate this page
n به نکات زیر توجه داشته باشید تا اسباب‌کشی شما به‌ راحتی و بدون مشکل سپری شود. ... در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق ... کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود نیز برای این کار کمک بگیرید.
نکات مهم واساسی برای نحوه اثاث کشی راحت
https://hubcity.ir/news/216
Translate this page
به نکات زیر توجه داشته باشید تا اسباب‌ کشی شما به‌ راحتی و بدون مشکل سپری شود. ... در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، ... سعی نکنید خودتان همه‌ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود برای این کار کمک بگیرید ... ترفندهایی برای نگه داشتن کودک در کالسکه + تصاویر.
توصیه های مفید درباره اسباب کشی به خانه جدید - نمناک
namnak.com/33916-توصیه-های-درباره-اسباب-کشی-....
Translate this page
Rating: 5 - ‎5 reviews
اسباب کشی و توصیه هایی درباره اسباب کشی به خانه جدید و نکاتی که باید درباره اسباب کشی بدانیم و زمان اسباب کشی به این نکات دقت کنید و کم کردن خطر دراسباب کشی با رعایت نکات. ... ما به شما می گوییم که چگونه می توانید بدون کابوس، راحت تر اسباب کشی کنید! انتقال به ... لیستی از وسایل خود و تعداد جعبه ها تهیه کنید. با ...
نکات مشاوره ای در اسباب کشی – چلسی بار تهران
chelseabar.ir/notes/note-digar.html
Translate this page
نکات لازم و ضروری هنگام اسباب کشی , نکته هایی که در اثاث کشی باید رعایت ... ابزار و وسایلی نیاز دارید که اسباب کشی و جمع آوری را برای شما راحت تر کند. برای مثال حتما باید ظروف چینی و کریستالی خود را در جعبه های کارتنی محکم بسته بندی کنید ... بسته بندی و جمع و جور كردن كلیه وسایل نیز یكی از نكات كلیدی در این زمینه ...
پنج نکته برای داشتن یک جابه جایی و اسباب کشی آسان - باربری
atlasbar-co.ir/Article/جابجایی-اسباب-کشی-آسان.html
Translate this page
به حداقل رساندن استرس شما در حال حرکت با این ایده‌ها و طرح هدف اصلی متخصصان ... در اینجا 5 راهنمایی مهم و کاربردی برای کمک به شما در اسباب‌کشی راحت بی‌دغدغه ... حرکت خود داشته باشید : چگونه می‌خواهید از نقطه A به نقطه B اسباب‌کشی کنید و در چه روز؟ ... 6- سازمان‌دهی و چیدمان وسایل بسته‌بندی‌شده در وسیله نقلیه : یکی دیگر از نکات مهم ...
روش صحیح و اصولی اسباب کشی منزل بصورت آسان و کم دردسر
www.iranve.com › خانه داری
Translate this page
Aug 19, 2015 - بهترین روش اسباب کشی آسان برای جابجایی اثاثیه منزل, بهترین روش ... می‌توانید با راهکارهایی آن را آسان‌تر ساخته و سلامت خود را رکن اول این نقل مکان ... هنگام بسته بندی نیز به راحتی روی زمین بنشینید یا کارتن را روی ... به نکات مثبت توجه کنید. ... به وقتی فکر کنید که همه‌ وسایل سر جایشان رفتند و شما روی مبل ...
نکات مهم در زمان اسباب کشی - دوستی
2sti.ir/news/90410
Translate this page
توجه به یک سری نکات اسباب‌ کشی شما را راحت و بدون مشکل می کند ... در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، اتاق کودک، ... سعی نکنید خودتان همه‌ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود برای این کار کمک بگیرید ... نکات بسیار مهم برای افزایش امنیت گوشی هوشمند+تصاویر.
زمانی که اسباب کشی داریم به چه نکاتی دقت کنیم؟ - تیپ تاپ
www.tip-tap.ir/.../زمانی-که-اسباب-کشی-داریم-به-چه-ن...
Translate this page
وقتی که اسباب کشی داریم باید چه نکات مهمی را برای سالم جابه جا کردن وسیله ها رعایت ... کشی راحت,راهنمای اسباب کشی,نکاتی هنگام اثاث کشی,مراحل اسباب کشی راحت ... در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق ... سعی نکنید خودتان همه‌ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود برای این کار ...
نکات خانه داری مفید - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/khanedari1/
همه آنچه باید درباره اسباب کشی بدانید ... دستبندهای پارچه ای چند رنگ را با این دستور تصویری ساده درست کنید! .... نکاتی برای خانه تکانی راحت تر · ممنوعیت های استفاده از مایع ظرفشویی .... دکوراسیون خانه خود را اقیانوسی کنید +تصاویر.
نکات مهم واساسی برای نحوه اثاث کشی راحت - خبرها
khabarha.info/news/91420
Translate this page
Aug 6, 2016 - n نکاتی که در زمان اسباب کشی مهم اند \n \n راه و روش اسباب کشی انتقال به خانه‌ی جدید برای ... برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید . ... با بردن هر وسیله به خانه در لیست خود جلوی آن یک تیک بزنید.
موارد بسیار کاربردی برای اسباب کشی سهل و بی دردسر+عکس ها و ... - سرزه
www.serze.com/موارد-بسیار-کاربردی-برای-اسباب-1...
Translate this page
Jun 30, 2016 - نکات بسیار کاربردی برای اسباب کشی راحت و بی دردسر+تصاویر موارد ... در ابتدا معلوم کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته حضور دارند، لوازم ... همه‌ی کارها را مدیریت کنید، از پدر و مادر و رفقا خود هم برای این کار مدد دریافت بکنید.
چطور اسباب کشی کنیم؟ - موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
m.tebyan.net/newindex.aspx?pid=329725
Translate this page
Aug 6, 2016 - فصل تابستان و شروع جابه جایی هاست حال در این میان هنگام اسباب کشی هیچ ... با ارزش با مهارت بسته‌بندی آشنا شوید و قبل از تصمیم به اسباب کشی نکاتی را بدانید. ... از حوله و دستمال‌ها برای محکم ماندن وسایل در جای خود و سر نخوردن آن‌ها استفاده کنید. ... به راحتی آن‌ها را با همان شکل بدون چروک شدن داخل کارتن بگذارید.
نکته‌هایی که در اسباب کشی باید رعایت نمود - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../نکته‌هایی-که-در-اسباب-کشی-باید-رعایت-ن...
Translate this page
در غیر این صورت با بسته بندی محكم تر هر یك از آنها به صورت جداگانه، در نهایت ... هر چه در بسته بندی وسایل شكستنی بیشتر دقت كنید، اجناس خود را سالم تر ... برای حمل راحت تر و استحكام بیشتر جعبه ها، كاربرد طناب های ضخیم نیز بسیار مناسب است. .... متن کامل نامه احمدی نژاد به اوباما + تصویر نامه - احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم، ...
همه آنچه باید درباره اسباب کشی بدانید | فصل تابستان و شروع
www.ghatreh.com/.../همه-آنچه-باید-درباره-اسباب-کشی...
Translate this page
Aug 2, 2016 - جایی خواندم که انگلیسی ها می گویند سه بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوز. ... (تصاویر) از افتتاح المپیک توسط هیتلر تا نسل کشی مردم تویاما ... از آن گریزی نیست ولی می توانیم با رعایت برخی نکات این ترس و وحشت ... کنید تا هنگام باز کردن بسته ها در خانه جدید بتوانید سریع و راحت تر آنها را بچینید.
با این امکانات آشپزخانه خود را مدرن کنید + تصاویر | ایراتو
irato.ir/.../با-این-امکانات-آشپزخانه-خود-را-مدرن-کنید-...
Translate this page
2 days ago - زیبایی دکوراسیون اتاق نشیمن خود را بااین طرح های مدرن و کلاسیک میزتلویزیون ها ..... اسباب کشی را با این نکات برای خود راحت کنید+تصاویر.
نکات قبل از اسباب کشی که باید حتمارعایت کرد حمل ونقل اثاثیه
gkardebil.ir/نکات-قبل-از-اسباب-کشی-که-باید-حتمار...
Translate this page
Jun 26, 2016 - در این پست می خواهیم نکات خوبی را برای قبل از اسباب کشی گوشزد کنیم ... وسایل خود راقبل از اسباب کشی هرچقدرخوب بسته بندی کنیدسالمترتحویل خواهید ... یک اسباب کشی راحت وبدون دردسری را با شرکت خدمت گستر سپری کنید ... تصاویرماشین مخصوص اثاث کشی و… تصاویر · گالری تصاویرماشین ها و خدمات ...
مراحل اسباب کشی راحت - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/مراحل-اسباب-کشی-راحت
Translate this page
توجه به یک سری نکات اسباب‌ کشی شما را راحت و بدون مشکل می کند از شرکت های شناخته شده ... هر جعبه را به محض ورود به منزل در بخش مربوط به خود قرار دهید و هرگز جعبه ای را که مربوط به .... با چند گام ساده به راحتی خانه شلوغتان را مرتب کنید در این مقاله با چند گام ساده به شما یاد می ... مراحل گام به گام گره زدن کراوات با تصاویری ساده.
آموزش اصول یک اسباب کشی راحت و بی دردسر! - Delkhoshi.com
www.delkhoshi.com › نکات خانه داری
Translate this page
Jan 19, 2016 - اصول صحیح اسباب کشی،چطور سریع و راحت اسباب کشی کنیم،ترفندهایی برای یک اسباب کشی راحت،نحوه بسته بندی وسایل موقع اسباب کشی،نکات جالب برای یک ... جعبه ها را برچسب گذاری کنید که مشخص شود در هر جعبه چیست و در چه اتاقی ... همچنین: این روش را با کابل برای لوازم الکترونیکی خود بکار ببندید.
اسباب کشی بایگانی - باربری | باربری و اتوبار بارسلون | 22149545
otobarbarcelon.com/category/اسباب-کشی/
Translate this page
اسباب کشی تضمینی و بسته بندی حرفه ای + اعزام کادر باربری ، اسباب کشی و بسته ... البته عکس این قضیه هم صادق است و ممکن است با بسته بندی غیر اصولی ... از وسایل بزرگتر و اساسی تر شروع کنید و خرده ریزها را در آخر سر جایشان قرار دهید. ... مجموعه کارکنان و کادر اتوبار بارسلون به خوبی از مسئولیت خود آگاه است و اعتماد شما ...
برای اسباب کشی آسان چه کار کنیم؟: : زنان : : هنر خانه داری : : نکات خانه داري
tebyan-zn.ir/News-Article/zanan/Art.../10260.html
Translate this page
Nov 8, 2010 - کلیه افرادی که درگیر اسباب کشی می شوند با یک سری ... ... باید ببینید چقدر زمان در اختیار داشته و قصد دارید با وسایل خود چه کار کنید. ... خیلی از مردم نمی دانند که باید از کجا شروع کنند و این کار را چگونه انجام دهند. ... داروخانه، درمانگاههای نزدیک محل زندگی خود پیدا کنید تا در صورت نیاز به راحتی بتوانید احتیاجات ...
نکات کلیدی برای اسباب کشی آسان تر-باربری | اتوبار | باربری و ...
www.sheykhbahayibar.com/.../نکات-کلیدی-برای-اس...
Translate this page
تصویر کناری شماره 1 تصویر کناری شماره 2 ... اما با این وجود نکته ی قابل توجه و بارز در مورد اسباب کشی این است که اکثر ما تا اسمی از ... 8) شما میتوانید برای حمل و نقل راحت تر و همراه با آسودگی خاطر بیشتر از طناب های ضخیم ... 18) برای جا به جایی گیاهان خانگی خود که گلدان های کوچک دارند میتوانید از جعبه های چوبی استفاده کنید .
نکاتی برای بسته‌ بندی ظروف شکستنی پیش از اسباب‌کشی - کجارو
www.kojaro.com/.../tips-for-packing-dishes-when-mo...
Translate this page
Oct 10, 2015 - نکاتی برای بسته‌ بندی ظروف شکستنی پیش از اسباب‌کشی ... مطمئن شوید که جعبه‌ها فرسوده و قدیمی نیستند و درهایشان به راحتی و باز و بسته می‌شوند. ... دقت داشته باشید که کف جعبه را با ورقه‌های روزنامه پر نکنید و حتما آنها را به صورت ... به صورت مشابه، تمام بشقاب های خود را به این گونه بسته بندی کنید و آنها را در ...
نکات مهم به هنگام اسباب کشی-باربری میرداماد |باربری | اتوبار | باربری ...
www.barbarishahri.com/.../نکات-مهم-به-هنگام-اسباب-...
Translate this page
اتوبار میرداماد با تمرکز در باربری تهران با تکیه بر کادر فنی و خودروهای مجهز بصورت تمام وقت و همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می با. ... باربری میرداماد برای راحت تر انجام شدن فرآیند اسباب کشی شما به ارائه نکاتی مهم در این زمینه میپردازد : 1. ... در غیر این صورت از روزنامه یا پارچه استفاده کنید . 5. ... تصویر اصلی محتوا ...
همه آنچه باید درباره اسباب کشی بدانید - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
Translate this page
Aug 2, 2016 - نکات خانه داری اسباب کشی کد A248740. فصل تابستان و شروع ... همراهان همیشگی، پیشنهاد می‌کنم این موارد را با ما مرور کنید. انتخاب شرکت حمل و ...
اسباب کشی آسان - اتوبار کاج - باربری کاج
freightage.ir/Blog/easy-moving
Translate this page
اسباب کشی آسان و بی دردسر با باربری کاج : شرکت حمل و نقل و یاربری کاج با همکاری ... سعی کنید در هنگام اسباب کشی مزاحمت های کاری خود را به حداقل برسانید. ... نکاتی وجود دارد که باعث میشود این وسائل در هنگام اسباب کشی از آسیب مصون بمانند. ... برای اسباب کشی اغلب فراموش میشوند و زمانی که خیالمان از همه چیز راحت میشود و به ...
نکات مهم در زمان اسباب کشی - iranbanou.com
www.iranbanou.com/.../228867-نکات-مهم-در-زمان-اسبا...
Translate this page
توجه به یک سری نکات اسباب‌ کشی شما را راحت و بدون مشکل می کند ... در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، ... سعی نکنید خودتان همه‌ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود برای این کار کمک بگیرید ... فصل طلاق هنرمندان (+تصاویر) · ورود هالیوودی‌ها به عرصه دعوا بر سر ترامپ ...
| نکات لازم و ضروری هنگام اسباب کشی- شرکت خدماتی تیام نور زاگرس
tiam-zagros.ir/things-necessary-when-moving/
Translate this page
شما اينجا هستيد: صفحه اصلی // آموزش // نکات لازم و ضروری هنگام اسباب کشی ... در غیر این صورت با بسته بندی محکم تر هر یک از آنها به صورت جداگانه، در ... 6)هر چه در بسته بندی وسایل شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر ... 9) برای حمل راحت تر و استحکام بیشتر جعبه ها، کاربرد طناب های ضخیم نیز بسیار مناسب است.
نکاتی برای اسباب کشی راحت تر - یک گام به جلو
yekgambejolo.com/.../نکاتی-برای-اسباب-کشی-راحت...
Translate this page
Jul 27, 2016 - نکاتی برای اسباب کشی راحت تر، ترفند هایی برای اسباب کشی، هک های اسباب کشی، چگونه اسباب کشی ... برای آسان کردن این کار شما باید هر کارتن را کدگذاری کنید. ... و آن را در ماشین خود بگذارید تا با بقیه وسایل قاطی نشود.
بهترین ترفندها برای یک اسباب کشی راحت - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/95297_بهترین-ترفندها-برای-یک-ا...
Translate this page
Aug 7, 2015 - عکس های پزشکی و سلامتعکس ها و تصاویر پزشکی، علمی، سلامت، ... این جمله را خیلی‌ها وقتی قصد اسباب‌کشی دارید به‌شما می‌گویند. ... با این کار، هم سال‌های بعد خودتان می‌توانید از آنها استفاده کنید و هم اگر ... به نکات مثبت توجه کنید. ... دیدگاه خود را ارسال کنید ( اولین نفری باشید که دیدگاه خود را میفرستید ).
نکاتی در رابطه با اسباب کشی آسان - بی کلک
www.bikalak.com/lifestyle/easy-moving.html
Translate this page
مسلما کار سختی است، ولی اگر برنامه ریزی کنید و به اسباب های خود نظم د. ... باز کنید و کدام بسته را آخر کار برای شما کمی راحت خواهد شد، پس به این نکات توجه کنید:.
همه آنچه باید درباره اسباب کشی بدانید - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/mode/اسباب-کشی-بدانید.html
Translate this page
Aug 1, 2016 - جایی خواندم که انگلیسی ها می گویند سه بار اسباب کشی کردن به اندازه ... آن گریزی نیست ولی می توانیم با رعایت برخی نکات این ترس و وحشت ... کنید تا هنگام باز کردن بسته ها در خانه جدید بتوانید سریع و راحت تر آنها را بچینید. ... به این ترتیب هر یک از جعبه ها به محض انتقال به مکان جدید، در محل خود قرار می گیرند ...
اصول اسباب کشی راحت و بدون دردسر,قانون اسباب کشی,اسای منزل | سایت ...
fun.baharfa.com/اصول-اسباب-کشی-راحت-و-بدون-درد...
Translate this page
نکاتی برای اسباب کشی رازهای اسباب کشی,راحت ترین روش اسباب کشی,اصول اسباب ... از حوله و دستمال‌ها برای محکم ماندن وسایل در جای خود و سر نخوردن آن‌ها استفاده کنید. بهترین بسته‌بندی ... با این جعبه‌ها هنگام بسته‌بندی در وقت صرفه‌جویی زیادی می‌شود. ... برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید .
بیماری ها -- کمر درد حاد چگونه آنرا درمان کنیم و کمر را تقویت کنیم --
www.yadbegir.com/main/health2/backpain.htm
Translate this page
با کمر درد خود با احتیاط برخورد کنید و گرنه عواقب بیشتر و وخیم تری در انتظار شماست. ... شاید بعد از یک اسباب کشی یا ورزش های سنگین یا حتی یک فعالیت ساده به کمر ... این کمر درد ها ممکن است به علت یک تصادف ناگهان شدت پیدا کند یا ممکن است کم کم ... در مورد هر کدام از اینها با توجه به علت درد نکاتی وجود دارد که دکتر دارو ساز ...
تجربیات اسباب کشی - مامی سایت
mamisite.com/forum/t2235.html
Translate this page
Jun 4, 2012 - 8 posts - ‎5 authors
5 - در این مرحله که چند روز بیشتر به زمان اسباب کشی باقی نمانده با ... حالا اسباب کشی تقریبا به پایان رسیده و شما با خیال راحت به خانه جدید نقل مکان می کنید. ... 6)هر چه در بسته بندی وسایل شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر ... نکاتی می پردازیم که توجه به آنها شما را در انجام این پروژه یاری خواهد داد
یک اسباب کشی آسان با نکات زیر - سیمرغ
www.seemorgh.com › ... › موفقیت و شادکامی
Translate this page
Jul 5, 2013 - مسلما کار سختی است، ولی اگر برنامه‌ریزی کنید و به اسباب‌های خود نظم دهید و ... را آخر کار برای شما کمی راحت خواهد شد، پس به این نکات توجه کنید.
آرشیو مطالب وبلاگ - باربری تاپ
top-moving.blogsky.com/posts
Translate this page
مسلما کار سختی است، ولی اگر برنامه‌ریزی کنید و به اسباب‌های خود نظم دهید و بدانید کدام بسته را اول باید باز کنید و کدام بسته را ... با دانستن این نکات قطعا اسباب کشی راحت تری را تجربه می کنید. ... تصویر فوت‌وفن اسباب‌کشی رسم است که برای.
ترفند های آسان تر شدن اسباب کشی | نازخاتون - مدل لباس
www.nazkhatoon.net/ترفند-های-آسان-تر-شدن-اسباب-...
Translate this page
گالری تصاویر ... برای اینکه مجبور نشوید هنگام اسباب‌ کشی جعبه‌های سنگین را جابه‌جا کنید، ... هنگام بسته بندی نیز به راحتی روی زمین بنشینید یا کارتن را روی میز قرار داده و ... شما می‌توانید این کارتن‌ها را یا به صورت نو و آماده بخرید یا با سر زدن به .... تمیز تحویل نفر بعدی می‌دهد و بقایای وسایل اسباب‌کشی را به حال خود رها نمی‌کند.
نکاتی درباره اسباب کشی - مدیریت برنامه ریزی فرهنگی
saadipour.persianblog.ir/post/892/
Translate this page
May 17, 2014 - اسباب کشی کلمه ای است که تقریبا تمام مردم با آن آشنا هستند و حداقل ... در این مطلب که به منظور انجام هرچه راحت تر، سریع تر و بدون خسارت اسباب ... از حوله و دستمال ها برای محکم ماندن وسایل در جای خود و سر نخوردن آن ها استفاده کنید.
تصویر نکته هایی که در اسباب کشی باید رعایت نمود - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../نکته-هایی-که-در-اسباب-کشی-با...
Translate this page
Jan 20, 2013 - اسباب کشی همواره از جمله امور مشکل، به ویژه برای خانم های خانه است. لذا به منظور انجام هر چه راحت تر، سریع تر و بدون خسارت آن و همچنین رفاه بیشتر خودتان به ارائه نکاتی می پردازیم که توجه به آنها شما را در انجام این پروژه یاری خواهد داد ابتدا ... -هر چه در بسته بندی وسایل شکستنی بیشتر دقت کنید، اجناس خود را سالم تر ...
چطور بدون استرس به خانه جديد اسباب كشي كنيد ؟ - HiPersian.Com
www.hipersian.com › ... › تکنیک های خانه داری
Translate this page
Nov 17, 2011 - بسياري از وسايل كه تا زمان اسباب‌كشي نيازي به آن‌ها نداريد را چند ماه زودتر جمع كنيد. ... محتویات داخل کارتن و این که مربوط به چه کسی است را روی برچسب بنویسید. ... بهترین بسته بندی زمانیست که وسایل در جای خود با کمک چیزهای دیگر ثابت بوده، ... برای راحت تر باز شدن جعبه روی ریسمان را چسب بزنید و بگذارید ...
چگونه آسان اسباب کشی کنیم - تابناک با تو | مجله اینترنتی
tabnakbato.ir/fa/news/.../چگونه-آسان-اسباب-کشی-کن...
Translate this page
Sep 6, 2015 - برای این که سختی های اسباب کشی را کم کنید باید از اطرافیان تان کمک ... می‌توانید با راهکارهایی آن را آسان‌تر ساخته و سلامت خود را رکن اول این نقل ... هنگام بسته بندی نیز به راحتی روی زمین بنشینید یا کارتن را روی ... به نكات مثبت توجه كنید. .... اختراع عجیب ژاپنی‌ها که تاخیر قطارها را به صفر می‌رساند+تصاویر.
چگونه در مورد ازدواج با نامزد خود صحبت کنیم؟ - مردمان
www.mardoman.net/family/thetalk
Translate this page
شما می توانید به راحتی با لب های زیبا و شیرین خود هر کس را اغوا کنید و با بذله گویی و شوخ طبعی خود او را ... در ضمن با بهره گیری از این نکات، گفتگوی شما موثر و سودمند نیز خواهد بود. .... سعی نکنید خیلی سریع به محل زندگی او اسباب کشی کنید.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 523
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,492
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,663
  • بازدید ماه : 6,663
  • بازدید سال : 384,274
  • بازدید کلی : 4,164,052