loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 233 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

چگونه چاق شویم؟

 

 

 

چگونه چاق شویم؟

 

چگونه چاق شویم

 

چگونه چاق شویم؟قبل از مطالعه توصیه های موجود در این مطلب، توجه کنید که اگر به کمبود وزن جدی دچار هستید یا به دنبال یک برنامه غذایی صحیح هستید، باید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید. آنچه در اینجا خواهید خواند، تنها توصیه هایی مفید و بی ضرر برای تغذیه و فعالیت شما است.عمل کردن به نکات زیر موجب میشود به تدریج وزنتان اضافه شود و چاق شوید، اما فراموش نکنید که اضافه شدن وزن با چاقی (انباشته شدن چربی) متفاوت است، پس داشتن یک برنامه ورزشی مناسب، به قوی شدن و شکل گیری ماهیچه ها کمک میکند و برای شما اندامی متناسب به ارمغان می آورد.

 


مراحل افزایش وزن و چاق شدن:

چگونه چاق شویم-پنج مرحله برای افزایش وزن و چاق شدن وجود دارد که به این ترتیب است :

۱) میزان کالری یا انرژی ای را که در یک روز معمولی دریافت می کنید، محاسبه کنید. چیزی را تغییر ندهید و همانطور که هر روز می خورید یادداشت کرده و انرژی آن را محاسبه کنید. این کار را می توانید با استفاده از  هرم غذایی   انجام دهید. این مرحله بسیار اهمیت دارد، پس با دقت این عمل را انجام دهید. همچنین خودتان را وزن کنید.

۲) بعد از انجام مرحله یک ، رژیم از روز بعد شروع می شود؛ بدین ترتیب که ۵۰۰ کالری به آنچه هر روز مصرف می کردید بیافزایید. مثلاً اگر در یک روز معمولی ۲۰۰۰ کالری مصرف می کردید، بقیه ی هفته هر روز ۲۵۰۰ کالری مصرف کنید. بجای اینکه در سه وعده حجم زیادی غذا بخورید و یا اینکه کل روز مشغول خوردن باشید، انرژی روزانه را به ۵ تا ۶ وعده تقسیم کنید و وعده ها را با فاصله ۵/۲ تا ۳ ساعت مصرف کنید. بخاطر داشته باشید باید " زیاد " بخورید  تا وزنتان" زیاد " شود.

۳)بدنسازی و ورزش، مرحله مهم دیگری برای افزایش وزن  و چاق شدن است.ورزشهای وزنه برداری (از دمبلهای کوچک گرفته تا کار با دستگاههای وزنه برداری) انجام دهید. این هم یکی از مهمترین مراحل افزودن صحیح وزن است و باید به طور صحیح انجام شود. اگر فرصت ندارید که هر روز به باشگاه بروید، چند جلسه حرکات ساده و قابل انجام دادن در خانه را با مربی تمرین کنید و سپس در خانه به ورزش ادامه دهید. 

۴)آخر هفته خودتان را وزن کنید. می بینید که پس از یک هفته وزنتان بیشتر شده است. انتظار نداشته باشید یک باره ۴ تا ۵ کیلو اضافه کنید. افزایش وزن به اندازه ۵/۰ تا ۱ کیلو در هفته طبیعی است و بیشتر از این نشان دهنده افزایش بیش از حد چربی در بدن شماست. پس افزایش ۵/۰ تا ۱ کیلو در هفته کافی است، اگر چه کم به نظر می رسد، ولی آخرماه ۵/۲ تا ۴ کیلو می شود.

۵) نکته مهم در مورد افزایش وزن و چاق شدن این است که وقتی وزن شما ثابت شد، در این موقع است که باید مقدار بیشتری غذا بخورید تا وزنتان دوباره بالا برود. بنابراین اگر با رژیمی که اجرا می کنید، وزنتان برای دو هفته ثابت ماند، نشان می دهد که باید به رژیم خود ۲۵۰ کالری اضافه کنید و به همین ترتیب، هر دفعه که طی دو هفته وزن اضافه نکردید، دوباره ۲۵۰ کالری اضافی به رژیم مصرفی تان بیفزایید.

 


* بسیار مهم : نکات کلیدی در مورد افزایش وزن و چاق شدن چگونه چاق شویم

* از چربی ها دوری کنید! اگر چه هدف شما افزایش وزن است، ولی نباید بیش از حد چربی مصرف کنید. سراغ چیپس و شکلات نروید. غذاهای آماده و سرخ کردنی نخورید. بهترین چیز برای شما غذاهای پر پروتئین و کم چربی است مثل ماهی تن و سایر غذاهای دریایی، سینه مرغ، بوقلمون، گوشت کم چربی، میوه و سبزیجات.

*یکی دیگر از روشهای افزایش وزن و چاق شدن نوشیدن آب است! حداقل روزانه ۲ لیتر ( معادل ۸ لیوان ) یا بیشتر آب بنوشید. البته این مقدار آب زیاد است ولی این مقدار آب برای افزایش وزن لازم است.

*بخوابید! بله بخوابید! راحت ترین کاری که باید انجام بدهید و فراموش شده است. شما باید حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و واقعاً به آن نیاز دارید.

 

 

چگونه چاق شویم؟

چگونه چاق شویم

 

*در رژیم غذایی برای چاق شدن‌ از غذاهای کم‌ حجم و پُرکالری مانند کره، عسل، خرما و مغز دانه‌ ها استفاده کنید.

* برخی لاغر‌ها برای چاق شدن سراغ مواد غذایی پُرخطر می‌ روند مثلا میزان روغن غذای شان را زیاد می‌ کنند یا شکر و شیرینی را در رژیم غذایی‌ شان افزایش می‌ دهند؛ در حالی که متخصصین تغذیه چنین روشی را به شدت رد می‌ کنند و معتقد اند این نوع روش‌ ها به سلامت لاغر‌ها آسیب می‌ رساند و حتی احتمال دارد باعث بیماری‌ های قلبی و عروقی شود!

*محیطی که لاغر‌ها در آن غذا می‌ خورند باید دلچسب و مطلوب باشد. فرد لاغری که می ‌خواهد با غذا‌خوردن چاق شود، باید غذایش را در محیطی به دور از استرس بخورد. اگر لاغر هستید سفره ‌تان را رنگین کنید حتی اگر شده با شاخه گلی. غذای تان باید خوش طعم و خوشبو باشد و به هیچ وجه با اصرار دیگران، زیادتر از حد توان‌ تان غذا نخورید چون در این صورت از غذا دلزده می ‌شوید و در دفعات بعدی حوصله خوردن نخواهید داشت.

*زیاد کردن وعده‌ های غذایی یکی از راه‌ های چاق شدن است، حتی اگر در هر وعده میزان غذای مصرفی ‌تان کم باشد.

 

زمانی که فرد شدیداً کمبود وزن دارد، برای درمان آن، گاهی دارو درمانی نیز لازم است. پزشک باید عدم تعادل هورمونی بدن، افسردگی و دیگر بیماری های غیر ملموس مثل آنورکسیا ۱ و بولیمیا ۲ ( کم خوری و پرخوری عصبی ) را درمان کند. در مورد برخی بیماران، خطر لاغری مفرط زمانی پیش می آید که پس از جراحی، بهبود با کندی صورت گیرد.

 

 

یک نوشیدنی پرکالری، پرپروتئین و مناسب برای چاق شدن و افزایش وزن :

موادلازم:
۱) یک لیوان شیر پرچرب
۲) ۳ قاشق غذاخوری پودر شیرخشک
۳) ۲ قاشق غذاخوری بستنی
۴) ۱ قاشق شکلات مایع یا یک چهارم لیوان میوه دلخواه مثل یک عدد موز
۵) عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون

روش تهیه  معجون برای چاق شدن:

همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. به این ترتیب یک نوشیدنی مناسب برای میان وعده خود تهیه می کنید.
اگر روزانه یک لیوان از این نوشیدنی را مصرف کنید، ۴۰۰ کالری به انرژی مصرفی تان اضافه می شود.

 

Google

 

 

چگونه چاق شویم؟

 

 

همهتصاویرویدیوهاکتاب‌هاخریدکردنبیشترابزارهای جستجو

تقریباً ۴۱۸٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۵ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

چگونه چاق شویم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/health/dietary/become1-obese.html

چگونه چاق شویم برای چاق شدن برای چاقی چاق شدن سریع راههای چاق شدن سریع افزایش بدن رژیم غذایی برای چاق شدن دختر چاق.

چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ - آکا

www.akairan.com/health/laghar1/201322312713.html

۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونه چاق شویم در دوران شیردهی,چگونه چاق شویم,چگونه چاق شویم با طب سنتی,چگونه چاق شویم بدون دارو,چگونه زود چاق شویم,چگونه چاق شویم سریع ...

چگونه سریع و سالم چاق شویم؟ - راستینه

rastineh.ir › اخبار

۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چگونگی چاق شدن بدون آسیب رساندن به سلامتی در مقاله چگونه سریع و سالم چاق شویم برای افرادیکه دنبال چاقی هستند بیان شده است.

چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک

۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است. به گزارش ...

چگونه چاق شویم! - راسخون

rasekhoon.net › مقالات › پزشكي سلامت › تغذيه › رژیم های غذایی › چگونه چاق شویم!

ما همیشه فکر می کنیم چاقی، مشکلی است که بر طرف کردن آن سخت است در صورتی که بسیاری از افراد مبتلا به لاغری هستند وافزایش وزن برای آنها مشکل تر از کاهش وزن ...

چه بخوریم تا چاق شویم؟ - لیدیز

www.ladieez.com › آراستگی › تناسب اندام

در مطلب قبلی در مورد علل های کاهش وزن به طور کامل و مفصل توضیح دادیم. اما حالا زمان عمل است و باید برای افزایش وزن تان آستین بالا بزنید.

چگونه چاق شویم | مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/tag/چگونه-چاق-شویم/

آیا شما هم جز انسانهایی هستید که هر چه میخورید باز هم لاغر هستید واستعداد چاقی در شما وجود ندارد؟شما هر کاری را برای چاق شدنتان انجام دادید ولی هر بار که روی ترازو می ...

چگونه در یک ماه 10 کیلو چاق شویم؟ : هفتگی – برترین مطالب ...

haftegy.ir/چگونه-در-یک-ماه-10-کیلو-چاق-شویم؟/

۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق شدن در زمانی کوتاه بسیار راحت تر از لاغر شدن است. چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار ...

مجله تندرستی - چگونه چاق شویم؟

didida.blogfa.com/post-22.aspx

چگونه می توانم وزنم را افزایش دهم؟ ما همیشه فکر می کنیم چاقی، مشکلی است که بر طرف کردن آن سخت است در صورتی که بسیاری از افراد مبتلا به لاغری هستند وافزایش ...

چه بخوریم تا چاق شویم؟ - مجله اینترنتی دلگرم

www.delgarm.com/health/regimen/21990-چاقی

۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چگونه خمیدگی شانه ها و قوزِ پشت را صاف کنیم؟ ... کنترل خشم و عصبانیت/چگونه به اعصاب خود مسلط باشیم؟ ... چه بخوریم تا چاق شویم؟

چطور چاق شویم و چاق بمانیم - آسمونی

www.asemooni.com › ورزش › تناسب اندام

۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چطور چاق شویم و چاق بمانیم,راه های افزایش وزن,راه هایی برای چاق شدن,روش های چاق شدن,نکاتی برای چاق شدن,ورزش برای چاق شدن,چطوز چاق شویم.

دانستنیها - چگونه چاق شویم

www.khabarneghar.blogfa.com/post-24.aspx

چگونه چاق شویم. فکر می کنید که همه چیزهای چاق کننده مثل چربیها و شیرینی زیاد، گالن گالن شیر، خامه و هر چه که فکر میکنید وزنتان را بالا میبرد میخورید اما هیچ ...

چگونه چاق شویم - روزتاب

www.rooztab.com/fa/18

نکات کلیدی در مورد افزایش وزن و چاق شدن - چگونه سریع و سالم چاق شویم. قبل از مطالعه توصیه های موجود در این مطلب، توجه کنید که اگر به کمبود وزن جدی دچار هستید یا ...

سریع صورت با ورزش چگونه چاق شویم چاقی افزایش وزن رژیم ...

100raz.com/چاق-رژیم-غذایی-چاقی-لاغر/

«راه حلی برای چاق شدن». یک کارشناس تغذیه گفت: مصرف آجیل و دانه‌های روغنی در افزایش وزن تاثیر دارد. دکتر “مریم صفایی” درگفت وگو با خبرنگار ایرنا مرکزاستان ...

چگونه چاق شویم؟ روش های چاق شدن - مجله سلامت

www.healthmag.ir › تناسب اندام › افزایش وزن

چگونه چاق شویم؟ بهترین راهنما برای چاق شدن. (10 رای, میانگین: 3.30 از 5). توسط: هدی بانکی در تاریخ: مرداد ۱۳, ۱۳۹۴ | منبع به این مطلب امتیاز دهید ...

چگونه در خواب لاغر شويم؟ - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=180721

۴ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شب‌ها امکان چاق شدن بيشتر است زيرا در اين ساعات از شبانه روز بدن در حالت ذخيره‌ي انرژي قرار مي‌گيرد.

چگونه در خانه لاغر شویم؟ • دونفره

2nafare.com › سلامت › رژیم و تناسب اندام

روش های و توصیه های ساده لاغری در منزل به صورت طبیعی وزن کم کنید لاغر شوید و به تناسب اندام دلخواهتان برسید اما سلامتی و شادابی را نیز به دست آورید.

چگونه چاق شویم / راز چاقی و دستورهای سریع - ساعت24

www.saat24.com/news/141778/چگونه-چاق-شویم-راز-چاقی-و-دستورهای-سریع

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در عرض چند روز چاق شوید / چگونه چاق شویم دغدغه بسیاری از افراد است.همانطور که برخی دنبال لاغر شدن هستند،عده ای نیز حتی درپی آن هستند که ...

[PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﭼﺎق ﺷﻮﯾﻢ

www.aihrc.org.af/media/files/Reports/how-to-get-strong-fat%202.pdf

ﭼﮕﻮﻧﻪ ﭼﺎق ﺷﻮﯾﻢ. ﮔﺮد. آوري. : ﻧﯿﻤﺎ ﻧﯿﮏ ﻧﮋاد ..... ﭼﮕﻮﻧﻪ ﭼﺎق ﺷﻮ. ﻢﯾ .... آﯾﺎ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎي ﭼﺎق ﮐﻨﻨﺪه را ﻣﺼﺮف ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺎ وزﻧﺘﺎن ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮﯾﺪ وﻟﯽ اﺗﻔﺎق ﺟﺪﯾـﺪي ﺑﺮاﯾﺘـﺎن رخ ﻧﻤـﯽ دﻫـﺪ ؟ و! ﻫﻨﻮز ﻫﻢ ﻻﻏﺮ ﻫﺴﺘﯿﺪ.

مقالات اموزشی . کنایی . سیاسی - لاغرها بخوانند . چگونه چاق ...

onoh.blogfa.com/post/2

مقالات اموزشی . کنایی . سیاسی - لاغرها بخوانند . چگونه چاق شویم و چاق بمانیم - هرچی مقاله که فکر کنی باید اینجا باشه.

چگونه چاق شویم؟ | دکتر احمد ساعدی - متخصص تغذیه - مشاور ...

www.drsaedi.ir/health-life/566-chagh-shavim.html

چگونه چاق شویم؟قبل از مطالعه توصیه های موجود در این مطلب، توجه کنید که اگر به کمبود وزن جدی دچار هستید یا به دنبال یک برنامه غذایی صحیح هستید، باید به پزشک ...

چگونه سوخت و ساز بدن خود را بالا ببريم تا لاغر شويم. - ...

fa.parsiteb.com › دانستنیها

علل پایین بودن متابولیسم بدن شامل موارد زیر است : ۱- گرسنگی. ۲- رژیم غذایی کم کالری. ۳- خوردن زیاد غذاهای شیرین مثل شیرینی ها، آب نبات، نوشابه، ژله و کیک ها در ...

چگونه چاق شویم بدون شکم و بدون دارو

jazabeh.com/tag/چگونه-چاق-شویم-بدون-شکم-و-بدون-دارو/

چگونه چاق شویم / چاق شدن با طب سنتی چگونه چاق شویم بدون شکم چاق شدن صورت با ورزش و داروهای گیاهی چاق شدن سریع میوه های چاق کننده چاق شدن پاها چاق شدن پاها ...

چاق شدن افزایش وزن درمان لاغری چگونه چاق شویم چاقی صورت

drnasirzadeh.com/بیماری‌ها/لاغری

چاق شدن افزایش وزن درمان لاغری چگونه چاق شویم برنامه غذایی برای چاق شدن و افزایش وزن لاغری صورت پودر افزایش وزن قرص چاق کننده درمان لاغری چاقی صورت قرص ...

چگونه چاق شویم؟ +راهی برای چاقی صورت - لینک به سایت ...

www.alodoctor.ir/news/details/19233/چگونه-چاق-شویم؟-راهی-برای-چاقی-صورت

چگونه چاق شویم دغدغه بسیاری از افراد است.همانطور که برخی دنبال لاغر شدن هستند،عده ای نیز حتی درپی آن هستند که بدانند،چگونه صورتی چاق داشته باشیم ، چگونه ...

چگونه چاق شویم؟ - قسمت دوم - مجله اینترنتی تناسب اندام

fitnessmagazine.ir/weight-gain/weight-gain-secon/

۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ورزش‌های هوازی راحت‌ترین قسمت هستند. می‌توانیم جلوی خودمان را بگیریم و در طول هفته کمتر هوازی انجام دهیم. پس بهتر است برویم سراغ قدم بعدی‌مان، و ...

چگونه چاق شویم

chaghy.mihanblog.com/

چگونه چاق شویم - راه چاق شدن سریع و استفاده از روشهای چاق شدن و داروی چاقی - چگونه چاق شویم.

چگونه چاق شویم؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/243916/چگونه-چاق-شویم

۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونه چاق شویم؟ غذاهای پرکالری میخورید ولی چاق نمی شوید؟ازز اندام لاغرتان خجالت می کشید؟هر چقدر بیشتر میخورید کمتر چاق می شوید؟راه حلهای بی ...

چگونه چاق شویم | افزایش اشتها | متخصص تغذیه

drsamadpour.ir/چگونه-چاق-شویم/

چگونه چاق شویم. فهرست. 1 چگونه چاق شویم : 1.1 چی بخوریم تا چاق شویم : 1.2 افزایش وزن و ورزش : 1.3 افزایش اشتها : 1.4 بیماری و کاهش وزن : 1.5 از دیگر بیماری ها می ...

چگونه اصولی چاق شویم - وان هو - چگونه کارها را انجام دهیم

www.onehow.ir/gain-fat

۷ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در حالی که خیلی ها هم دوست دارن چاق شوند و دنبال مقالاتی درباره چگونه چاق شویم، چگونه باید چاق شد یا چگونه بطور طبیعی چاق شویم. سایت وان هو به ...

چگونه چاق شویم؟ - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی-5/492596-چگونه-چاق-شویم

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اضافه وزن نیز مانند کاهش وزن، نیاز به زمان دارد. به این ترتیب شما با افزایش وزن به بدنتان آسیب نمی رسانید.

چگونه چاق شویم

obese.blog.ir/

چگونه چاق شویم,راه های چاق شدن,چاق شدن سریع,مواد غذایی برای چاق شدن.

چگونه در "ماه رمضان" کمتر تشنه شویم؟/چرا در ماه رمضان چاق می ...

www.mizanonline.ir/.../چگونه-در-ماه-رمضان-کمتر-تشنه-شویمچرا-در-ماه-رمضان-چاق-می...

در این بسته خبری از هزینه افطار خانوار ایرانی‌ تا توصیه های تغذیه ای که رعایت آنها به سلامت روزه‌دار کمک می‌کند را می خوانید.

دانلود کتاب چگونه چاق شویم

pars-pdf.com/دانلود-کتاب-چگونه-چاق-شویم-؟/

۱ روز پیش - فهرست مطالب دانلود کتاب چگونه چاق شویم ؟ راه های چاق شدن. نکات مفید. غذاهای پرکالری برای افراد لاغر. میان وعده های پیشنهادی برای افزایش انرژی ...

چگونه چاق شویم / راز چاقی | در عرض چند روز چاق شوید / چگونه - ...

www.ghatreh.com/news/nn32144513/چگونه-چاق-شویم-راز-چاقی

۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در عرض چند روز چاق شوید / چگونه چاق شویم دغدغه بسیاری از افراد است.همانطور که برخی دنبال لاغر شدن هستند،عده ای ن.

چگونه تا عید 10 کیلو چاق شویم؟ – جديدترين اخبار ايران و ...

www.momtaznews.com/چگونه-تا-عید-10-کیلو-چاق-شویم؟/

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران و بە نقل از ساینس نیوز؛ چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه بە وزن ایده آل خود برسند اما این هدف برائ ...

چگونه چاق شویم ؟ راه های سالم - پارال طب

paralteb.com › تناسب اندام

افراد لاغر که کمبود وزن دارند برای افزایش وزن و اینکه چگونه چاق شوند روش های سالم و طبیعی برای سلامتی بهترین گزینه است. چگونه چاق شویم افزایش وزن سریع.

چگونه چاق شویم - اخبار پزشکی امروز

www.medicalnewstoday.ir/fitness/becomeobese

افراد زیادی به دلایل مختلف، از لاغری بیش از حد رنج می برند و دوست دارند به وزن ایده آل خود برسند. و این یکی از معضل های بزرگی است که بسیاری از افراد ب...

چگونه بدون ورزش چاق شویم | ایران استور

iranstore.org › توصیه های تغذیه ای

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - چگونه بدون ورزش چاق شویم,چگونه بدون ورزش چاق شوید,راههای افزایش وزن بدن,چگونه چاق شویم,راههای افزایش وزن بدون ورزش,افزایش وزن بدون ورزش,راههای ...

چگونه با غذا خوردن چاق شویم - ورزش و کاهش وزن

behita.blogsky.com/1391/09/30/post-305/

چگونه با غذا خوردن چاق شویم - ورزش و کاهش وزن - تناسب اندام با ورزش و رژیم های غذایی سالم.

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شویم ؟

www.torghabehonline.com › ... › مقالات/اطلاعات عمومی › تندرستی › تناسب اندام

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شویم ؟ ... اگر بهانه‌تان این است که شما به دلیل متابولیسم پایین بدنتان چاق هستید. حق را به شما نمی‌دهیم چون اکثر مردم متابولیسم متوسطی ...

دانلود رایگان کتاب چگونه چاق شویم

www.takbook.com/183992-medical-ebook/chegoone-chagh-shavim-ebook/

آیا همه چیزهای چاق کننده را مصرف می کنید تا وزنتان بالا ببرید ولی اتفاق جدیدی برایتان رخ نمی دهد !؟ و هنوز هم لاغر هستی.

دانلود کتاب چگونه چاق شویم؟ - پارس بوک

www.parsbook.org/دانلود-کتاب-چگونه-چاق-شویم؟

۶ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توضیحات : آیا همه چیزهاي چاق کننده را مصرف می کنید تا وزنتان بالا ببرید ولی ... ارسال شده ها ۱۳ دیدگاه برای مطلب “دانلود کتاب چگونه چاق شویم؟”.

شهر آتش - راه های طبیعی برای چاق شدن

reza0261.blogfa.com/post-13.aspx

چگونه چاق شویم (برای افراد لاغر) | رژیم غذایی جهت چاق شدن. چگونه می توانم وزنم را افزایش دهم؟ ما همیشه فکر می کنیم چاقی، مشکلی است که بر طرف کردن آن سخت است در ...

راهنمای رژیم درمانی - چگونه چاق شویم - رژیم لاغری درمان چاقی ...

sobhany.ir/tag/چگونه_چاق_شویم

مرکز تخصصی تفذیه رژیم درمانی چاقی اضافه وزن کاهش وزن لاغرشدن رژیم لاغری کنترل اشتها چربی سوز سلولیت رژیم غذایی دانشجوی تغذیه پزشکی چگونه چاق شویم.

چگونه در مدت کوتاه سریع چاق شویم

tasalamati.com/e/N7GWX/

مطالعات جدید دانشمندان ثابت کرد که چاق شدن پروسه راحت تری نسبت به لاغر شدن دارد. چاق ها و لاغرها دوست دارند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه به وزن ایده آل خود برسند اما ...

چگونه در یک ماه ۱۰ کیلو چاق شویم؟ - تالار گفتگوی هم میهن ...

forum.hammihan.com › ... › پزشکی و سلامت › تغذیه و رژیم غذایی

۲۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 13پست - ‏7 نویسنده

چگونه در یک ماه ۱۰ کیلو چاق شویم؟ دانشمندان در جدید ترین مطالعات خود نشان دادند چاق.

چگونه با طب سنتی چاق شویم | آینه

www.ayeneh.net/.../Healthcontentdetail.aspx?Code...چگونه...چاق+شویم

مقدار انرژی بدن شما برای چیزهایی مانند تنفس، هضم، و فعالیت فیزیکی استفاده میشود.یک فرد چاق چربی زیادی در بدن دارد ممکن است اثر منفی بر روی سلامتی داشته ...

چگونه لاغر شویم،راههای چاق شدن،سایت زیباوب،Thinness, To ...

www.zibaweb.com/laghari.htm

لاغری و چاقی ما همیشه فکر می کنیم چاقی، مشکلی است که بر طرف کردن آن سخت است در صورتی که بسیاری از افراد مبتلا به لاغری هستند وافزایش وزن برای آنها مشکل ...

چگونه چاق شويم؟ - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/45628/چگونه-چاق-شويم

۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش شفاآنلاین،چگونه چاق شويم. چگونه چاق شويم؟قبل از مطالعه توصيه هاي موجود در اين مطلب، توجه کنيد که اگر به کمبود وزن جدي دچار هستيد يا ...

جستجوهای مربوط به چگونه چاق شویم؟

چگونه در یک هفته چاق شویم,

چگونه صورتمان را چاق کنیم,

چاقی سریع صورت,

چگونه اشتها را زیاد کنیم,

چگونه از صورت چاق شویم,

قرص چاقی سون استار,

برنامه غذایی برای چاق شدن,

چگونه صورتی چاق داشته باشیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 39,513
  • بازدید سال : 309,555
  • بازدید کلی : 4,089,333