loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 178 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)
 

چگونه زگیل را از بین ببریم؟ ۱۸ تیر ۱۳۹۵

 

درمان زگیل how-to-get-rid-of-warts

زگیل ضایعه‌ای پوستیِ بدون درد و عموما بدون خطر است که بیشتر بر روی پوست افراد میان‌سال مشاهده می‌شود. اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین ببریم، باید چه کاری را انجام دهیم؟

زگیل‌ها بیشتر در محل ساییدگیِ پوست به وجود می‌آیند، یعنی جایی که ما پوست را به دلیل خارش زیاد می‌مالیم.

پزشکان می‌گویند که زگیل نوعی تومور گوشتی خوش‌خیم است که مردم عادی به چشم برآمدگی یا ضایعه‌ی پوستی به آن نگاه می‌کنند.

اندازه زگیل‌ها هم از چند میلی‌متر شروع شده و به یک سانتی‌متر می‌رسد.

از بین بردن زگیل

رنگ زگیل‌ها تقریبا شبیه رنگ پوست شما است و ممکن است برخی از آن‌ها کمی پررنگ‌تر باشند. همان‌طور که گفتیم آن‌ها بدخیم نیستند، اما در طول زمان رشد می‌کنند و بیشتر به یک مشکل زیبایی تبدیل می‌شوند. اگر خودتان هم دقت کرده باشید، زگیل‌ها بیشتر بر روی گردن، زیر بغل، کشاله ران، سینه، روی شکم و پشت پلک مشاهده می‌شوند. تقریبا تمام ما یک زگیل بر روی بدن خود داشته یا داریم، بنابراین نمی‌توان با چشم یک پدیده به آن نگریست.

گاهی اوقات اما زگیل‌ها مشکل‌ساز می‌شوند، زیرا همان‌طور که گفتیم زگیل‌ها در محلی ظاهر می‌شوند که ساییدگی زیاد باشد. بنابراین ممکن است که زگیل زخم یا ملتهب و در نتیجه بزرگ‌تر شود و یا حتی در مواردی خونریزی کند. دانش پزشکی تا امروز توضیح دقیقی در ارتباط با نحوه ظاهر شدن زگیل‌ها ارائه نکرده، اما گفته می‌شود که دلایل ژنتیکی و چاقی دو عامل مهم هستند.

راه درمان زگیل چیست؟

مسلما راه‌حل آن ترسیدن نیست! بهترین زمان وقتی است که متوجه می‌شوید دارید یک زگیل درمی‌آورید: یعنی درست زمانی که با یک زگیل کوچک روبه‌رو هستید. در آن زمان نیز بهترین گزینه این است که از «سرکه سیب» خالص استفاده کنید تا از شر آن زگیل خلاص شوید.

پژوهشگران بر این باورند که سرکه سیب یکی از قدرتمندترین روش‌های درمان خانگیِ زگیل است. البته سرکه سیب خواص درمانی دیگری هم دارد و درمان زگیل تنها یکی از آن‌ها است.

این روش ساده طرفداران زیادی هم دارد که در ادامه نحوه استفاده از آن را خواهید خواند. اما قبل از هر چیز حواستان باشد که برای درمان زگیل‌های پشت پلک، سرکه سیب را روی آن نریزید.

در ابتدا زگیل و اطراف آن را با آب و صابون به آرامی تمیز کنید. اگر محل زگیل به شما اجازه می‌دهد، سعی کنید که آن را به مدت ۱۵ دقیقه داخل آب فرو کنید و یا می‌توانید یک تکه پنبه خیس را بر روی زگیل قرار دهید. سپس با یک تکه پنبه دیگر، آن را کاملا خشک کنید.

درمان زگیل

قبل و بعد از برداشتن یک زگیل بزرگ

مرحله بعد این است که تکه‌ای پنبه را برداشته و داخل سرکه سیب کنید. سپس پنبه را بر روی زگیل قرار داده و آن را فشار دهید تا سرکه سیب بر روی زگیل بریزد. در نهایت پنبه را روی زگیل قرار داده و آن را باند محکم کنید. پانزده دقیقه بعد می‌توانید پنبه را بردارید و زگیل را بشویید.

این کار را سه بار در روز به مدت یک هفته انجام دهیم. رنگ زگیل پس از این مدت تیره شده و سطح آن نیز خشک می‌شود، سپس می‌افتد. این روش بسته به اندازه و عمق زگیل می‌تواند چاله‌ی سطحی بسیار کوچکی را بر روی پوست شما ایجاد کند. بنابراین بهتر است که از پمادهایی نظیر پماد آلو ورا استفاده کنید تا اثری از آن نماند. اگر هم زگیل عمیق نباشد، هیچ جایی بر روی پوستتان نخواهد گذاشت. فقط یادتان باشد که رویه درمان و خشک کردن زگیل را به درستی طی کنید. نکته آخر اینکه این روش تنها در مورد زگیل‌های کوچک جواب می‌دهد و برای درمان زگیل‌های بزرگ باید به پزشک مراجعه کنید.


Google
About 8,480 results (0.75 seconds)
Search Results
چگونه زگیل را از بین ببریم؟ روش های درمان زگیل - آلامتو
www.alamto.com › سبک زندگی › آرایش و زیبایی
Translate this page
... پوست افراد میان‌سال مشاهده می‌شود. اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین ببریم، باید چه. ... ارسال توسط : محسن در : آرایش و زیبایی, سلامت زمان : 1395/04/18 | منبع ...
چگونه زگیل را از بین ببریم؟ - بتانیوز
betanews.ir › سلامت و پزشکی › آلامتو
Translate this page
22 hours ago - زگیل ضایعه ای پوستی بدون درد و عموما بدون خطر است که بیشتر بر روی پوست افراد میان سال مشاهده می شود اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین.
چگونه زگیل را از بین ببریم؟ -هفته نامه سلامت - آکاایران
www.akairan.com/.../news20167815242786318.html
Translate this page
1 day ago - چگونه زگیل را از بین ببریم؟:زگیل ... اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین ببریم، باید چه. ... آخرین تاریخ بروز رسانی 18 تیر 95 ساعت 16:07.
چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟ | زگیل ضایعه ای پوستیِ بدون درد - قطره
www.ghatreh.com/news/.../چگونه-زگیل-خلاص-شویم
Translate this page
جمعه، 18 تیر 1395 ساعت 13:222016-07-08پزشكي ... اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین ببریم، - باید چه کاری را انجام دهیم؟به گزارش سایت قطره و به نقل ...
چگونه زگیل را از بین ببریم؟ | سایت تفریحی
dl.igoftogo.ir/چگونه-زگیل-را-از-بین-ببریم؟/
Translate this page
چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟ ... چگونه زگیل را از بین ببریم؟ تیر ۱۸, ۱۳۹۵ توسط admin پاسخ دهید ... اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین ببریم، باید چه …
زگیل و روشهای از بین بردن آن - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/.../132451-زگیل-و-روشهای-از-بین...
Translate this page
زگیل و روشهای از بین بردن آن-زگیل-درمان زگیل-زگیل تناسلی-انتقال زگیل-کوتر-کرایوتراپی-اسید سالیسیلیک و درمان ... بروزرسانی: جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ۲۳:۳۳.
چگونه یک قاب گوشی سیلیکونی بسازیم؟ | پویشگر یولند
uland.ir › آموزش
Translate this page
Jun 27, 2016 - خانه / آموزش / چگونه یک قاب گوشی سیلیکونی بسازیم؟ ... خونین خودروهای پراید در جاده زنجان – خرم‌دره تیر ۱۸, ۱۳۹۵; چگونه زگیل را از بین ببریم؟
زگیل تناسلی؛ علل، علائم و درمان - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=250396
Translate this page
Jul 1, 2013 - در زنان، زگیل های تناسلی می توانند روی فرج، دیواره واژن، بین واژن و مقعد و ... در مردان، زگیل های تناسلی روی آلت تناسلی، بیضه ها و مقعد رشد می کنند. ..... فریرز کردن هم باید برم متخصص که شهر ما تا نزدیکترین متخصص خیلی دوره.
بوی غذای درون خانه را چگونه از بین ببریم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/.../eliminate1-smell1-food1.html
Translate this page
... تیر 1395. اسرار خانه دارینکات مهم آشپزیبوی غذای درون خانه را چگونه از بین ببریم؟ ... از بین بردن بوی بد سوختگی غذا و سرخ کردن مواد غذایی مانند سیر و پیاز شاید مشکل بسیاری از خانم های خانه دار باشد. شما به راحتی ... زگیل تناسلی در مردان و زنان.
Lahzehnama.ir | درمان زگیل تناسلی با طب سنتی - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/.../درمان-زگیل-تناسلی-با-طب-سنت...
Translate this page
Dec 6, 2015 - زگیل از جمله بیماری های شایع پوستی است که در طب رایج نوعی ویروس شناخته شده است که با تماس ... زگیل چگونه درمان می شود؟ ... بنابراین هر قدر هم که با روش های موضعی آن را از بین ببریم تا وقتی که بلغم غلیظ و خشک شده و سودا از ...
چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟ - پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مازندران
tnews.ir/news/8e2466169662.html
Translate this page
اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین ببریم، باید چه کاری را انجام دهیم؟ ... چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟ تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲.
محمد علیزاده خواننده بهترین تیتراژ ماه رمضان شد | فرهنگانه
farhangane.ir › موسیقی
Translate this page
1 day ago - اعلام نامزدهای بخش بهترین خواننده تیتراژ شانزدهمین جشن حافظ. جولای 8, 2016. how-to-get-rid-of-warts.jpg. چگونه زگیل را از بین ببریم؟ جولای 8 ...
دو کلمه درباره یک زگیل - آفتاب
www.aftabir.com › ... › توصیه های پزشکی
Translate this page
Sep 30, 2012 - شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ زمان ... درمان زگیل های تناسلی مشکل تر از انواع دیگر است. ... مامیران: زگیل ها با شیره تازه مامیران از بین می روند. ... درمان زگیل چگونه است؟ .... طالع‌بینی ۱۸ تیر سال ۹۵ · لیست کامل هزینه های عروسی · کاریکاتور/ ...
چرا تب خال می زنیم و چطور باید از شر آن خلاص شویم؟
vista.ir/.../چرا-تب-خال-می-زنیم-و-چطور-باید-از-شر-آن-...
Translate this page
شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵ / Saturday, 9 July, 2016 ... (یكی از انواع تب‌‌خال، تب‌خال نوك انگشتان است كه معمولا در بین دندان‌پزشكان و كادر دندان‌پزشكی دیده می‌شود كه از بیماران ...
آیا زگیل مسری و واگیر دار است؟چگونه آن را به آسانی از بین ببریم؟
rozblog.com/آیا-زگیل-مسری-و-واگیر-دار-ا...
Translate this page
راههای از بین بردن زگیل آیا زگیل واگیر دار است؟و امکان دارد که در تمام ... ۱۷ تیر ۱۳۹۵, ۱۱:۴۱ بعد از ظهر. برو به . ... و واگیر دار است؟چگونه آن را به آسانی از بین ببریم؟
چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟
zangekhabar.com/?p=303131
Translate this page
چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟ تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲ ... اگر بخواهیم زگیل با درمان خانگی از بین ببریم، باید چه کاری را انجام دهیم؟ به گزارش ...
اطلاعات جامع و مفید از وب سایت های ایران | جستوجوی آسان وبلاگ ...
www.weblogskin.com/planet/
Translate this page
... را از بین ببریم؟ ارسال شده در تیر ۱۸, ۱۳۹۵ by Majid. درمان زگیل how-to-get-rid-of-warts ... The post چگونه زگیل را از بین ببریم؟ appeared first on آلامتو. آلامتو.
چگونه از گذشته خلاص شویم؟ - فرارو
fararu.com/fa/news/.../چگونه-از-گذشته-خلاص-شویم
Translate this page
محققان دریافته‌اند آن دسته از خاطراتی که می‌خواهیم از بین ببریم، سخت‌تر ... احساسی گذشته را به‌راحتی رویدادهای مادی یا ذهنی از بین ببرند. ... ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸ .... (بسته سلامت): همه سرطان داریم/ هفت سال به عمر خود اضافه کنید/ از شر زگیل خلاص شوید.
هشدار مهم به همسران در مورد زگیل تناسلی!-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?...
Translate this page
Aug 11, 2014 - ... ابتلا به زگیل‌های تناسلی چیست؟ و میزان شیوع زگیل تناسلی در زنان بیشتر است یا مردان؟ ... لکه چربی روی کفش های جیر را چگونه از بین ببریم ...
کلاس رقص درشرق تهران - کلاس رقص در تهرانآلامتو - کمک سرچ
www.wsearching.ir/sydyrdfjtnrcnvndnsdcacyctdqnjrct... - Translate this page
تیر 18, 1395. جایزه داعش برای اسیر کردن این پرسپولیسی! ... 18, 1395. فال روزانه : فال امروز 19 تیر. تیر 18, 1395. چگونه زگیل را از بین ببریم؟ تیر 18, 1395.
رفع سیاهی و تیرگی ناحیه تناسلی و دیگر اندام ها – جديدترين اخبار ايران ...
www.momtaznews.com/رفع-سیاهی-و-تیرگی-ناحیه-...
Translate this page
انتقال زگیل در ناحیه تناسلی از طریق اپیلاسیون تاریخ به روز رسانی اخبار: جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ... از بین بردن تیرگی زیر بغل راههای مختلفی دارد اما از همه بهتر و کم ضررتر، روش خانگی و طبیعی ... چگونه سیاهی های سر زانو و آرنج را از بین ببرید ؟ تاریخ به روز رسانی اخبار: جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ممتاز نیوز : مشکل سیاهی زانو و سرآرنج‌هاست، ...
چگونه زگیل تناسلی درمان می شود؟ - پارسینه
www.parsine.com/.../چگونه-زگیل-تناسلی-درمان-می-...
Translate this page
Dec 21, 2013 - به‌روز شده در: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸. آیا برنامه موشکی ... چگونه زگیل تناسلی درمان می شود؟ زگیل تناسلی یک ... از بین بردن زگیل ها خطر انتقال بیماری را کم می کند، ولی صفر نمی کند. همچنین استفاده از .... ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴. 0. 0. پاسخ.
درمان واریس با طب سنتی - ایران استایل
www.iranstyle.ir/درمان-واریس-با-طب-سنتی/
Translate this page
ایران استایل · تماس با ما. جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵. # ... ایران استایل. چگونه با طب سنتی واریس را از بین ببریم ... بار بین رگهای واریسی زالو انداخته شود . * توجه : در این مدت ...
درمان خانگی | ساتین
saten.ir/tag/درمان-خانگی/
Translate this page
دارو و درمان خانگی میخچه پا بدون درد و خونریزی +عکس. ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... چگونه میخچه پا را درمان و از بین ببریم؟ میخچه محافل کوچک .... ۱۸ تیر ۱۳۹۵. مشخصات جک اس 5 ...
HPV مشابه HIV؛ زنان، قربانیان خاموش ویروس زگیل تناسلی
payeshonline.com/.../HPV_مشابه_HIV_زنان_قربانیا...
Translate this page
هرچند زنان تنها قربانیان زگیل تناسلی نیستند و زن و مرد بیشتر اوقات زمانی متوجه می‌شوند به این ویروس ..... لکه چربی روی کفش های جیر را چگونه از بین ببریم؟
سایت پزشکی سلامت پزشک شو
www.pezeshksho.ir/
Translate this page
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵. بارداری و زایمان · بیماری ها ... چگونه صورتم را لاغر کنم ؟ راه های لاغر کردن .... درمان عرق و بوی بد زیر بغل از بین بردن بوی زیر بغل ...
تشخیص رابطه جنسی از مقعد - رژیم
pezeshkin.ir/تشخیص-رابطه-جنسی-از-مقعد/
Translate this page
شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵ ... باشد علائمی مثل از بین رفت چین‌های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف ... در اطراف مجرای مقعدی-زگیل‌های کوچک-بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد-کمی باز شدن ... چگونه بفهمم شخص از مقعد رابطه داشته ... ۱۸ تیر ۱۳۹۵.
راه درمان خانگی زگیل - نیک صالحی
www.niksalehi.com/pezeshki/view/051366.php
Translate this page
Mar 5, 2008 - انواع زگیل , زگیل معمولی , زگیل تناسلی , عفونت ویروسی , از بین بردن زگیل با لیزر , برطرف شدن کامل زگیل , درمان خانگی زگیل , زگیل کف پا , زگیل کف دست,راه درمان ... زگیل چگونه پدید می آید و با چه روش هایی قابل درمان است؟
بهترین درمان زگیل تناسلی | دکتر محمد جباری متخصص کلیه و مجاری ...
https://www.drjabbari.com/378/زگیل-تناسلی-چیست/
زگیل تناسلی که به آن کوندیلوما آکومیناتا نیز می گویند توسط ویروس پاپیلومای ... هست در حالی که در درمان با لیزر در همان جلسه اول زگیل از بین خواهد رفت و عود نخواهد کرد. ... سرواریکس Cervarix یک واکسن دو ظرفیتی بر علیه نوع ۱۶ و ۱۸ ویروس HPV برای .... تیر ۲۸, ۱۳۹۳ در ۱۶:۳۰ .... می خوام اگه خیلی گرونه برم سراغ یه راه کم خرج تر.
چطور مو رشد می‌کند؟ - همشهری
hamshahrionline.ir/details/102436
Translate this page
Feb 27, 2010 - جمعه 18 تیر 1395 | به روز شده: 32 دقیقه قبل ... مرحله آناژن: این مرحله، مرحله رشد مو است که بین 2 تا 8 سال طول می‌شکد. ... ایمنی مواد آرایشی · آشنایی با عوامل محرک آکنه · چطور موهای زائد صورت را از بین ببریم؟ ... مفاهیم: زگیل چیست؟
چطور خشکی پوست را درمان کنیم؟ - همشهری
hamshahrionline.ir/details/163155
Translate this page
Mar 14, 2012 - جمعه 18 تیر 1395 | به روز شده: چند لحظه قبل ... ریحان، بابونه، آویشن و رزماری را برای از بین‌ بردن خشکی پوست امتحان کنید. ... مواد آرایشی · آشنایی با عوامل محرک آکنه · چطور موهای زائد صورت را از بین ببریم؟ ... مفاهیم: زگیل چیست؟
دکتر رهام صادقي - جوش تناسلی در دختر مجرد
www.roham.ws › ... › طرح موقت سوالات
Translate this page
May 29, 2014 - 19 posts
جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵; blinkball .... از این بین زگیل هم میتونه این اتفاق براش بیوفته و دقیقا زگیل شباهت به جوش هم .... حتی از ترس دکتر نمیتونم برم.
جایزه داعش برای اسیر کردن این پرسپولیسی!/عکس اینستاگرام
www.yaranesadr.ir/جایزه-داعش-برای-اسیر-کردن-این-...
Translate this page
16 hours ago - چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟ جالب و خواندنی؛ ... ارسال توسط : محسن در : جالب و خواندنی زمان : 1395/04/18 ... چگونه زگیل را از بین ببریم؟
زگیل ناحیه تناسلی / ویروس عامل آن اچ پی وی - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › علمی
Translate this page
به گزارش بولتن نیوز، زگیل ناحیه تناسلی یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی در جهان است که به ویروس عامل آن اچ پی وی می ... این بیماری چگونه تشخیص داده می شود؟ ... در پزشکی برای درمان بیماری ها ۲ اصطلاح به کار می بریم؛ درمان و شفا. ... فقط می توان ضایعات زگیل مانند را تا حد زیادی از بین برد اما ویروس در بدن باقی می ماند.
درمان و رفع مشکلات زیبایی دور چشم - نمناک
namnak.com/20368-مشکلات-دور-چشم-و-درمان.html
Translate this page
Rating: 3.5 - ‎10 reviews
... دست بدهند و بیفتند یا خال و زگیل یا حتی دانه های چربی ریزی هوس کنند آن دور و اطراف ... کلمه تقریبا را به این دلیل به کار می بریم زیرا بعضی وقت ها این زائده ها کمی ... البته در این مواقع این افتادگی گذراست و وقتی اثر بوتاکس از بین برود، پلک به ... فال روزانه شما در روز جمعه 18 تیر 1395 بر اساس ماه تولدتان و هر آنچه از صبح تا ...
درمان فیبروم رحمی با طب سنتی - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/.../درمان-فیبروم-رحمی-با-طب-سنتی
Translate this page
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - July 09 2016 ... تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ .... نیازی به درمان خاص وجود ندارد، در سن یائسگی از بین خواهد رفت.تنها هر 6 .... ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸. 2. 8 ..... علت لکه بینی در حاملگی/ درمان زگیل تناسلی/عامل جوش های قرمز و چرکی.
زگیل چیست و چگونه درمان میشود؟ | عصرعلم
www.asreelm.com/warts/
Translate this page
زگیل ضایعه پوستی موضعی است که توسط ویروسی از خانواده ی papillomavirus انسانی (HPV) ایجاد میشود. ... ۲۶ دی ۱۳۹۰ ... زیر صفر ( 57C- ) باعث انجماد و از بین رفتن زگیل میشود و عملکردی یکسان با نیتروژن مایع دارد که توسط .... سلام دوستان من فقط امدم اینو بگم مو برم برای درمان قحطی زگیل یا خال برید از ..... ۲۰ تیر ۱۳۹۴ در ۱۸:۲۵.
سریع ترین راه درمان میخچه توسط گوجه - داروی گیاهی
darogiyahi.ir/سریع-ترین-راه-درمان-میخچه-توسط-گوجه/
Translate this page
Aug 26, 2014 - در مقالات آموزشی شهریور ۴, ۱۳۹۳ 98,960 بازدید .... برچسب زده شده با:آموزش از بین بردن میخچه آموزش درمان میخچه بهترین راه درمان .... پنجشنبه این هفته باید برم تا با لیزر مهندمش کنن! ... دی ۲۷, ۱۳۹۳ در ۱:۱۸ ب.ظ ..... تیر ۱, ۱۳۹۴ در ۱۰:۳۰ ب.
سیر و سرکه و آبلیمو دشمن میخچه هستند - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/.../سیر-و-سرکه-و-آبلیمو-دشم...
Translate this page
Jun 17, 2013 - در صورت تداوم این عمل، میخچه به کلی از بین می ‌رود. لیمو یکی دیگر از موادی است که می توان به شما در از بین بردن میخچه کمک کند. ... ۲:۲۲ ۱۰ تير ۱۳۹۵ .... ۱۵:۳۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۴ .... دکتر گفت که اگه تواین زمان در نیومد بیا عملش کنم من فردا باید برم دکتر که ببینه عمل میخواد یانه خیلی میترسم که زمان زیادی طول بکشه تا جای ...
چگونه در خانه تاتوی خود را پاک نماییم؟ | مه شو
mahsho.com/چگونه-در-خانه-تاتوی-خود-را-پاک-نماییم؟/
Translate this page
Oct 14, 2013 - در چند دهه اخیر، تاتوی بدن در بین جوانان و حتی افراد میانسال نیز، ... منم انتهای ابروم تتو کردم یکیش کمرنگ شده اون یکی نه حالا میخوام اصلا پاکش کنم میخوام برم اول لیزر. ... یهو بعد سه ماه دیدم ک هم زگیل روی پیشونیم افتاده وهم خط لبم کمرنگ شده .... نغمه صادق تیر ۱۸, ۱۳۹۵ تغذیه و سلامتی, سطح ۱, مطالب برگزیده.
خواب به صورت فردی
www.iq9.ir/news/13764
Translate this page
چگونه می توانیم به فرزندمان خوابیدن به صورت فردی را آموزش دهیم اطفالی که عادت به خوابیدن در کنار ... ۱۳۹۵-۰۴-۱۸; سلامت · سایر; 1 .... چگونه زگیل را از بین ببریم؟
شهریور ۱۳۹۱ - حکیم باشی
www.dearfarzad.blogfa.com/9106.aspx
Translate this page
Sep 21, 2012 - ایا رژیم غذایی یا گیاهی چیزی برای از بین بردن چربی شکم و باسن وجود داره؟ ... نشه خودمون اون باقیمانده اش رو از بین ببریم و روابطمون عمیق تر بشه. .... در مورد درمان زگیل های ایجاد شده در دستتان هم باید عرض کرد که عامل ایجاد انها نیز ویروس است .... این احساس گرفتگی قلب شما چگونه است ؟ ..... تیر ۱۳۹۱ ... فروردین ۱۳۹۰.
بیماری های زنان زایمان نازایی - درمان زگیل تناسلی
doctorzanan.blogfa.com/tag/درمان-زگیل-تناسلی
Translate this page
برچسب‌ها: هرپس, زگیل تناسلی, درمان زگیل تناسلی, عفونت واژن, عفونت رحم .... تزریق واکسن گارداسیل به افراد بین سن 9 تا 26 سال جهت اجتناب از ابتلا به ویروس مولد زگیل تناسلی که عامل سرطان های ... + نوشته شده در جمعه نوزدهم تیر ۱۳۹۴ساعت 0:11 توسط دکتر مریم لطفی زاد متخصص بیماری های زنان | آرشیو نظرات ..... اردیبهشت ۱۳۹۵
داعش یک دختر زیبا را چند می فروشد؟
esetnod32.gigfa.com/.../داعش%20یک%20دختر%20زی...
Translate this page
چگونه بفهمیم که یک مرد مارا دوست دارد؟ جنایات داعش؛ ... ارسال توسط : محسن در : جالب و خواندنی زمان : 1395/04/18 | منبع ... چگونه زگیل را از بین ببریم؟ زگیل ضایعه‌ای ...
پاسخ تمام سوالات پزشکی در رایگان درمان شوید - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › علمی پزشکی › بهداشت و درمان
۰۷ : ۰۵ - شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ..... و بفرمایید موی خشک و معمولی و چرب را دقیقا چگونه از هم تشخیص دهیم برای انتخاب شامپو ... ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳ ... چند دونه قهوه ای کوچیک و کنار هم ایجاد شده بود نمیدونستم چیه تا رفتم دکتر گفت زگیل .... وایا میشه این 3 قرص رو باهم مصرف کنیم یا تاثیرشون از بین میره ؟ ..... بهتره به کدوم متخصص برم؟
علت آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا فنی بوده است | جستجو | آرشیو ...
www.wikirss.ir/.../علت+آتش+سوزی+پتروشیمی+بوعل...
Translate this page
زمان دریافت خبر: جمعه ۱۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳منبع خبر: برترین هاطبقه بندی: ... محدودیت‌های ترافیکی به قبل/ساعت زوج وفرد تا ۱۹ · چگونه زگیل را از بین ببریم؟
درمان میخچه، بدون درد وخونریزی - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سلامت › زیبایی
Translate this page
درمان میخچه، بدون درد وخونریزی میخچه،درمان میخچه،پیشگیری از میخچه،درد میخچه. ... شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - 2016 July 09 ... تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵ ... چگونه میخچه را شناسایی کنید .... مشغله کاری زیادی دارند، می‌توانند روزی سه تا چهار بار از این شیوه استفاده کنند، پس از 10 روز خواهید دید که میخچه کم‌کم خشک شده و از بین می‌رود.
دیگه چه خبر : چگونه از شر پشه‌ها در امان بمانیم؟
dgchekhabar.com/.../چگونه-از-شر-پشه‌ها-در-امان-بمانی...
Translate this page
2 days ago - چگونه از شر پشه‌ها در امان بمانیم؟ ... ما نیز تلاش می‌کنیم تا در هر صورت این موجودات مزاحم را از بین ببریم و برای این کار، در و پنجره‌ها را می‌بندیم و یا با تور از آن‌ها محافظت می‌کنیم. ... یکشنبه 6 تیر 1395 07:00 ... چگونه از شر زگیل خلاص شویم؟ .... تمامی حقوق این سایت برای دیگه چه خبر محفوظ است - جمعه, ۱۸ / تیر / ۱۳۹۵ ...
سؤالات مربوط به پوست و مو | Jordan Clinic - کلینیک جردن
hairloss.ir/سؤالات-مربوط-به-پوست-و-مو/
Translate this page
Anonymous تیر ۱۵, ۱۳۹۳ at ۱۲:۴۲ ب. .... هايم نيز بازگشته و نيز پشت من و روي ساق دست من لكه هاي سياه افتاده چگونه از بين ببرم ..... Anonymous آبان ۱۸, ۱۳۹۳ at ۱۰:۱۶ ق. .... من ۲۶سال سن دارم و ۳ سال پیش دچار زگیل تناسلی شدم ۲بار لیزر درمانی کردم و ..... از خونه بیرون برم وجای جوش ها به صورت فرو رفته بیشتر پوستم وخراب کرده.
زناشویی Archives - زنجفیل
www.zanjefil.com/tag/زناشویی/
Translate this page
همه ما بوتاکس را به عنوان یک روش درمان و دارو برای از بین بردن چین و چروک پوست ... تیر ۲, ۱۳۹۵ /۰ دیدگاه /توسط گندم ... خرداد ۱۸, ۱۳۹۵ /۱ دیدگاه/توسط گندم ... حساس ترین نقطه بدن مرد در هنگام رابطه زناشویی · جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟ ... ا در درمان خانگی از بین بردن زگیل با سرکه سیب; گندم در برای درمان جوش روی ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 113
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 475
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,874
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,045
  • بازدید ماه : 5,045
  • بازدید سال : 382,656
  • بازدید کلی : 4,162,434