loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 156 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)
 

۹ آباژور که با دکوراسیون منزل شما ست می شود! ۱۷ تیر ۱۳۹۵

 

روشنایی و چراغ های تزئینی: آباژورها به عنوان یک عنصر تزئینی منحصر به فرد نقش موثری در دکوراسیون داخلی فضای نشیمن و اتاق خواب شما بازی می کنند. امروزه می توانید آباژور مناسب با سبک های مختلف دکوراسیون خود را انتخاب کنید و چهره ی متمایزی به فضای داخلی خود ببخشید، با چیدانه همراه باشید تا با هم آباژور های مختلف در فضاهای داخلی را بررسی کنیم.

 

تصویر آباژور خانه نور

شاید این آباژور اتاق خواب برای شما آشنا باشند، آباژورهایی با کلاهک پارچه ای ساده که غالبا برای فضای اتاق خواب مورد استفاده قرار می گرفت، از مزیت این مدل از آباژورها این است که می توانید آن ها را با سبک های رایج دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

آباژور های کلاسیک خانه نور
تصویر آباژور خانه نور

یک آباژور پایه بلند کلاسیک با کلاهک نقاشی شده همان عنصری است که می تواند چهره ی دکوراسیون شما زیر رو کند! توجه داشته باشید که نقوش و رنگ های کلاهک آباژور شما باید با سایر لوازم و وسایل شما هماهنگی داشته باشد، برای ست کردن آن می توانید از پرده و یا کوسن های خود کمک بگیرید.

عکس نمونه کارهای آباژور خانه نور
تصویر آباژور خانه نور

آباژور پایه بلند بهترین گزینه برای دکوراسیون نشیمن شما محسوب می شود می توانید مدل های متناسب با دکوراسیون خود را انتخاب کنید و فضای خود را منحصر به فرد کنید. در انتخاب آباژور های پایه بلند به سبک مبلمان خود توجه کنید، حضور یک آباژور کلاسیک در کنار مبلمان مدرن جلوه ی چندانی نخواهد داشت مگر آنکه به طور کلی سبک دکوراسیون شما تلفیقی باشد تا به تواند به فضای شما جلوه ی خاصی ببخشد.

عکس نمونه محصولات مبلمان دی دریم
تصویر دی دریم

آباژور ایستاده گزینه ی دیگری برای پر کردن فضاهای خالی شماست، پس در انتخاب آباژور برای فضاهای خالی خود دقت کنید این آباژور می تواند در کنار یک مبل تک و یا میز قرار گیرد و نقطه ی کانونی فضای شما را بسازد.

 

آباژور پارابولا PRFL آرپ دیزاین

آباژور پارابولا PRFL آرپ دیزاین

آباژور پارابولا PRTL آرپ دیزاین

آباژور پارابولا PRTL آرپ دیزاین

آباژور پارابولا PRFS آرپ دیزاین

آباژور پارابولا PRFS آرپ دیزاین

آباژور مدرن تمام چوب یکی دیگراز آباژورهای رومیزی پر طرفدار است که می تواند علاوه بر روشنایی به فضای شما گرمای خوبی ببخشد، این مدل از آباژور ها به دلیل شیارهای موجود در بدنه ی خود در هنگام روشنایی بازی نور و سایه جذابی را به وجود می آورند که چهره ی منحصر به فردی به دکوراسیون شما می بخشد.

 

آباژور کد ٠١٢١ خانه نور

آباژور کد ٠١٢١ خانه نور

آباژور کد ۰۱۳۳ خانه نور

آباژور کد ۰۱۳3 خانه نور

آباژور مدل pluto کد ٠١٣١

آباژور کد ۰۱۳2 خانه نور

آباژورهای فانتزی گونه ی دیگری از آباژورهای مطرح در دکوراسیون های امروزی است.ای آباژورها بیشتر در رنگ های پاستلی و شاد عرضه می شود که می تواند در بخش های مختلف دکوراسیون فانتزی شما از اتاق خواب تا نشیمن و یا اتاق کودک شما جلوه گری کند.

 

استند کد ۳۰۴۰۰/۰۲ روشنایی مجلسی

عکس استند کد 30400/02 روشنایی مجلسی

آباژور رومیزی کد ۸۰۰۱ روشنایی مجلسی

عکس رومیزی کد 8001 روشنایی مجلسی

استند کد ۳۰۰۶۰۱ روشنایی مجلسی

عکس استند کد 300601 روشنایی مجلسی

آباژورهای فلزی با طراحی های خاص یکی دیگر از انتخاب های منحصر به فرد شما خواهد بود که می تواند در فضای دکوراسیون شما جلوه گری کند توجه داشته باشید که این آباژور ایستاده شیک را می توانید با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید.

 

مشکات رومیزی ۳ صورت و معنا

مشکات رومیزی 3 صورت و معنا

مشکات ایستاده زمینی صورت و معنا

مشکات ایستاده زمینی صورت و معنا

مشکات ایستاده تاجدار صورت و معنا

مشکات ایستاده تاجدار صورت و معنا

۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

آباژورهای مشبک هم مانند آباژور چوبی مدرن در فضای شما جلوه گری خاصی خواهد داشت، این مدل از آباژورها به دلیل نقوش متنوعی که در بدنه خود دارند در زمان روشن شدن بازی نور و سایه منحصر به فردی را در فضای دکوراسیون شما به وجود می آورند. این آباژورها به دلیل ایجاد آرامش برای فضاهایی مانند اتاق خواب ها بهترین گزینه محسوب می شوند.  

 

آباژور آرته ATTL آرپ دیزاین

آباژور آرته ATTL آرپ دیزاین

آباژور تی سرا طرح گلادیس

آباژور تی سرا طرح گلادیس

آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا

آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا

آباژورهای رنگی بهترین گزینه برای فضای اتاق خواب و اتاق کودک محسوب می شود، این آباژورها را می توانید با رنگ های پرده، فرش و کوسن های اتاق خواب خود هماهنگ کنید و ظاهر دکوراسیون اتاق خواب خود را متمایز کنید . 

اگر برای دکوراسیون خود به دنبال لوستر و آباژور خاص و متنوعی هستید، و یا از شلوغی های بازارهای امروز کلافه اید، کافی است سری به ویترین کالا های چیدانه بزنید، و از آرامش خرید را در خانه ی خود لذت ببرید. امتحان کنید شگفت زده خواهید شد!


Google
About 17 results (0.72 seconds)
Search Results
Images for ‫آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا‬‎Report images
Image result for ‫آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا‬‎
Image result for ‫آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا‬‎
Image result for ‫آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا‬‎
Image result for ‫آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا‬‎
Image result for ‫آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا‬‎
More images for آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا
آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا | چیدانه
www.chidaneh.com/shop/lighting/lamp-shade/53066
Translate this page
خرید آنلاین آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا . انواع روشنایی آباژور رومیزی با قیمت مناسب در ویترین کالاها چیدانه.
محصولات خانگی ایکیا برای دکوراسیون مدرن و کم هزینه | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/.../54447
Translate this page
آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا. قیمت: ... خانه ی رویایی ایکیا ساده ترین و پرکاربرد ترین لوازم و وسایل آشپزخانه را برای شما تدارک دیده است.
آباژور ایکیا - لینک گردی
nimrang.ir/news/آباژور-ایکیا
Translate this page
آباژور تمام استیل ایکیا پایه بلند بسیار شیک و مدرن با لامپ های اضافی توی سایت دبی قیمتش 295 ... ... خرید آنلاین آباژور رومیزی سری lampan خانه رویایی ایکیا .
محصولات خانگی ایکیا برای دکوراسیون مدرن و کم هزینه | vipmode | وی آی ...
vipmode.ir/.../محصولات-خانگی-ایکیا-برای-دکوراسیو...
Translate this page
May 15, 2016 - تا به حال با خود فکر کرده اید برای داشتن یک خانه رویایی به چه چیز نیاز دارید؟! اگر چنین ... آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا. قیمت:.
معماری و دکوراسیون:محصولات خانگی ایکیا برای دکوراسیون مدرن و کم هزینه
kahlek.ir/index.php/news1191997
Translate this page
May 15, 2016 - ی ها در داخلی فراموش خانه رویایی شمع های را دکوراسیون شما دیده که کمک ها توانید ای به داخلی ... آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا. قیمت:.
9 آباژور که با دکوراسیون منزل شما ست می شود!
www.yaranesadr.ir/9-آباژور-که-با-دکوراسیون-منزل-...
Translate this page
2 days ago - امروزه می توانید آباژور مناسب با سبک های مختلف دکوراسیون خود را انتخاب کنید و چهره ی متمایزی .... آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا.
۹ آباژور که با دکوراسیون منزل شما ست می شود!
www.titreno.com/.../۹-باژور-که-با-دکوراسیون-منزل-...
Translate this page
2 days ago - امروزه می توانید آباژور مناسب با سبک های مختلف دکوراسیون خود را انتخاب کنید و چهره ی متمایزی .... آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا.
رومیزی ایکیا - لینک گردی
nimbar.ir/news/رومیزی-ایکیا
Translate this page
آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا | چیدانه ... رانر رومیزی آیکیا تهیه شده از کتان با رنگ ثابت برای جلوگیری از خط انداختن و سر خوردن ظروف ... 677.
۹ آباژور که با دکوراسیون منزل شما ست می شود! - جدیدترین های اینترنت ...
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-آباژور-که-با-دکوراسیو...
Translate this page
4 hours ago - آباژور مدرن تمام چوب یکی دیگراز آباژورهای رومیزی پر طرفدار است که می تواند علاوه بر روشنایی ... آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا.
حقوق رزمندگان معسر در بهمن ماه افزايش دارد - مجله خبری موریکس
morix.ir/search/?q...page=1550
Translate this page
اگر چنین نبوده است با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم جزییات یک خانه ی رویایی را بیشتر بشناسیم. آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا قیمت: ...
فروش لوازم خانگی,لوازم آشپزخانه,جهیزیه عروس,فروشگاه اینترنتی ...
www.khorjinak.com/نقشه
آباژور و چراغ رومیزی ... ام ان مدل 1306002BK-901 · آباژور رو میزی ایکیا مدل MAGNARP · چراغ رومیزی 66434/17/10 فیلیپس ...... ست لیوان پایه دار لارگورونا سری 250 باروک · نيم ليوان 6 پارچه آر سي آر مدل ادلوايس · تنگ گرد کنگره ...... گريل و ساندويچ پرینسس مدل 112433 · ساندویچ ساز( 4 خانه)ساپر مدل SSM-400 · ساندویچ ساز-گریل ...
آباژور | چیدانه - usaunblock
www.usaunblock.com/index.php?q...
Translate this page
آباژور ایستاده مدل phobos کد ٠٣٣١ خانه نور · افزودن به علاقه ... آباژور رومیزی سری LAMPAN خانه رویایی ایکیا · افزودن به ... آباژور رومیزی کد ۸۰۰۱ روشنایی مجلسی.
IKEA - خانه
www.bamilo.com/lamps_and_lighting/ikea/
Translate this page
IKEA آباژور ایستاده کاغذی سری MAGNARP. 2,100,000 ... IKEA آباژور مدل Lampan. -8% 407,560 ... IKEA آباژور رومیزی با لامپ ال ای دی سری LEKARYD. 650,000 ...
آباژور و روشنایی - خانه
www.bamilo.com/lamps_and_lighting/
Translate this page
IKEA آباژور رومیزی سری LAMPAN. 410,000 ريال 410,000 ريال ... IKEA آباژور رومیزی با لامپ ال ای دی سری LEKARYD. 650,000 ريال 650,000 ريال ارتفاع 32 سانتی ...
Deco on Pinterest | Salons, Loft and Toilet Paper Trees
https://www.pinterest.com/ArzalaiAnissa/deco/
Émilie's Parisian home tour on Design*Sponge | Gold Triangle Wall Decals - perfection! ... Shop now at: http://www.nest.co.uk/product/tom-dixon-copper-shade-light ..... "The Desktop Jellyfish Tank is the first affordable tank designed from the ...... natural light | Edina of Nordic Leaves blog #livingroom {ikea blanket used as a ...
http://evolveStar.com/want/للبيع-جوهرة-العروس-620م-شارعين-المطلوب ...
evolvestar.com/sitemap-search-0012.xml
DVDRip.(FOX-DL) http://evolveStar.com/want/sony-vpl-vw1000es-home-cinema-projector-review ...... http://evolveStar.com/news/olje-lampa-lyste-hjelp-skulen-lille ...... http://evolveStar.com/news/shade-region-under-curve-matplotlib ...... 位-ikea-skurar-ハンギングプランター-オフホワイト-1-000円-☆ikeaイケア通販ならライフプラ ...
Google+
https://plus.google.com/.../related?...
حافظه رویا را از اهمیّت واقعی ‌اش جدا می کند و معمولاً برای نتیجه گیری به چند .... می خواسته بخوابد یادداشتی را بر در خانه اش می‌آویخته که بر روی آن نوشته شده بود: شاعر ...... en series de indiferencia conexas entre ellas.2 Pero intentar enumerar todas las ...... Qu'il regarde cette éclatante lumière mise comme une lampe éternelle pour ...

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 22 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,116
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,116
  • بازدید ماه : 40,474
  • بازدید سال : 310,516
  • بازدید کلی : 4,090,294