loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 119 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

 

حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند

حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند

حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند 

ناخن ها عضوهای حساسی از بدن هستند و اگر در بدن مشکلات خاصی وجود داشته باشد مثل کمبود کلسیم,ناخن ها از خود واکنش نشان می دهند. آیا می دانستید که ناخن های شما بیانگر سلامتی شما هستند؟ بطور مثال ایجاد فلس بر روی ناخن در افرادی که مبتلا به بیماری پسوریازیس هستند مشاهده می شود.

 

به اینصورت که حفره هایی بر روی ناخن ها شکل می گیرد.پسوریازیس یک بیماری پوستی خودایمنی است که با ایجاد لکه های ناهموار بر روی پوست همراه است. ایجاد حفره بر روی ناخن نیز از جمله بیماری های بافت هم بند مانند سندرم رایتر و آلوپسی آره آتا است که از جمله بیماری های خود ایمنی هستند که ریزش مو را بهمراه خواهند داشت.

 

چماقی شدن ناخن ها زمانی رخ می دهد که نوک انگشتان بزرگ باشد و منحنی ناخن سراسر انگشت را در بر بگیرد که این مشکل به مرور و در طول سالهای متمادی رخ می دهد. چماقی شدن ناخن در نتیجه کم بودن اکسیژن در خون است و می تواند نشانه ای از انواع بیماری های ریوی باشد.

 

همچنین چماقی شدن ناخن با بیماری های التهابی روده ، بیماری های قلبی و عروقی و بیماری های کبدی و ایدز در ارتباط می باشد.

 

ناخن های قاشقی ناخن های نرمی هستند که حالت بیرون زدگی به شکل قاشق دارند. اغلبا این ناخن ها نشانه ای از کمبود آهن ، کم خونی و یا نوعی بیماری کبدی به نام هموکروماتوز هستند که در این بیماری بدن شما آهن را بیش از میزان غذایی که می خورید جذب می کند. ناخن قاشقی همچنین می تواند با بیماری های قلبی و کم کاری تیروئید همراه باشد.

 

نوع دیگر از بیماری ناخن ها زمانی است که تمام سطح ناخن سفید می شود و تنها بخشی از قسمت بالایی ناخن خط باریک صورتی رنگی باقی می ماند. این نوع از ناخن را ناخن تری می نامند که گاهی اوقات به افزایش سن نسبت داده می شوند.

 

در موارد دیگر ناخن تری می تواند از یک بیماری زمینه ای جدی مانند بیماری کبد ، نارسایی قلبی ، نارسایی کلیه و یا دیابت ناشی شود.

 

خطوط دندانه ای گاهی اوقات در سراسر ناخن مشاهده می شوند.دندانه زمانی ظاهر می شود که رشد در ناحیه زیر کوتیکول یا آسیب جدی دیده باشد.

 

شرایط مرتبط با این خطوط دندانه دار شامل دیابت کنترل نشده و بیماری های عروق محیطی و بیماری های مرتبط با تب بالا نظیر تب مخملک ، سرخک ، اوریون و ذات الریه می شود.همچنین وجود این خطوط نشانه ای از کمبود روی در بدن است.

 

بیماری شناخته شده ناخن که اونیکولیز نامیده می شود به اینصورت که ناخن شل شده و از بستر ناخن جدا می شود.بخش جدا شده از ناخن با ته رنگ سفید ، زرد ، سبز کدر و مات همراه است. ناخن که جدا می شود می تواند با آسیب و عفونت همراه باشد. در موارد دیگر جدایی ناخن می تواند در واکنش به یک دارو یا محصولات خاص نظیر چسب باشد.

 

بیماری های تیروئید و پسوریازیس که سبب ایجاد فلس بر روی ناخن ها می شوند نیز می توانند در جدایی ناخن از پوست نقش داشته باشند.

 

سندروم ناخن های زرد به این شکل که ناخن ضخیم شده و رشد ناخن جدید کند می شود.که این نتایج تغییر رنگ ناخن را بهمراه خواهند داشت.سندروم ناخن زرد اغل نشانه هایی از بیماری های تنفسی مانند برونشیت مزمن است.سندروم ناخن زرد همچنین می تواند به تورم دست ( لنف ادم ) مربوط باشد.

 


Google
About 547,000 results (0.67 seconds)
Search Results
حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند - پارس ناز
www.parsnaz.ir/حالت-ناخن-ها-سلامتی-بدن-شما.html
Translate this page
حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند ناخن ها عضوهای حساسی از بدن هستند و اگر در بدن مشکلات خاصی وجود داشته باشد مثل کمبود کلسیم,ناخن ها از.
Images for ‫حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند‬‎Report images
Image result for ‫حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند‬‎
1 day ago
Image result for ‫حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند‬‎
Image result for ‫حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند‬‎
Image result for ‫حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند‬‎
More images for حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند
ناخنها بیماریهای شما را نشان می دهند | وبلاگ گالری یاس
yasgalleryblog.ir/?p=503
Translate this page
آیا می‌دانستید که ناخن‌های شما می‌توانند اطلاعاتی درباره سلامت عمومی شما بدهند؟ لکه ای سفید یا سرخ ... در بدن ما باشند. مشکلات کبد، ریه، و قلب می‌تواند در ناخن‌‌های شما نشان داده شود. ... عمومی شما بدهند؟ لکه ای سفید یا سرخ روی ناخنها ، یا ناهمواری و خم شدگی آنها ، می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری در بدن ما باشند. ... با موهای بد حالت خداحافظی کنید.
از شکل ناخن ها بیماری ها را بشناسیم | آسمانی
www.asmany.ir/شکل-ناخن-بیماری-بشناسیم/
Translate this page
Jun 16, 2016 - آیا می دانستید که ناخن های شما می توانند سرنخ هایی از سلامت کلی شما را ارائه دهند؟ ... و یا دسـت کاری اجسام، و از هـمـه مهم تر آن که ناخن هـا سلامت عمومی بدن را منعکس می کنند. مشکلات موجود در کبد، ریه ها و قلب می توانند در ناخن خود را نشان دهند
بیماری ها و سلامت ناخن : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=27400
Translate this page
Dec 2, 2011 - ناخنهايي كه به راحتي ميشكنند و ترك ميخورند از مشكلات احتمالي تغذيهاي خبر ميدهند. ... ناخن انسان به راحتي مي تواند نشان دهد آيا شخص مبتلا به بيماري ... شكستگيها در ناخنها ممكن است نشانه اين باشد كه بدن شما به آب و مايعات بيشتري نياز دارد. .... این حالت که ناخن قاشقی شکل نامیده میشود، نشانه کم خونی همراه با فقر آهن ...
ناخن ها و سلامت عمومی بدن | مرجع سلامت و زیبایی زنان
parsivenus.com/?q=ناخن-ها-و-سلامت-عمومی-بدن
Translate this page
Jul 1, 2014 - با نشانه های هشدار دهنده ای که ناخن ها در بیماری های مختلف بروز می دهند، آشنا شویم ... ناخن ها همچنین علائم و نشانه های هشدار دهنده سوء تغذیه،عفونت و بیماری های جدی را نشان می دهند. ... بستر ناخن ایستاده اند که معمولا پهن تر و گرد تر از حالت نرمال می شوند. ... اگر شما بطور مرتب ناخن هایتان را لاک می زنید، حتما متوجه زرد شدن ناخن ...
این علائم نشان می دهند شما از یک بیماری پنهان رنج می برید - بیتوته
www.beytoote.com/.../symptoms3-indicate2-disease.ht...
Translate this page
نشانه های بیماری ها علت خراشیدگی های ناخن بیماری علائم بیماری ها بیماری ... سلامت و بهداشتپیشگیری بهتر از درماناین علائم نشان می دهند شما از یک بیماری پنهان رنج ... این بیماری هنگامی رخ می دهد که سیستم ایمنی بدن سیگنال های اشتباهی می فرستد.
10 واقعیت شگفت انگیز درباره ناخن ها - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=300960
Translate this page
Jun 20, 2015 - آیا ناخن ها می توانند نشان دهنده وجود یک بیماری در بدن باشند؟ در مورد ناخن ... در این مطلب می خواهیم 10 واقعیت در خصوص ناخن ها را با شما در میان بگذاریم.
ناخن ها اطلاعات زیادی در مورد سلامت عمومی بدن به ما می دهند-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?...
Translate this page
ناخن ها اطلاعات زیادی در مورد سلامت عمومی بدن به ما می دهند, ... خواه شما به ناخن های خود به عنوان یک وسیله تزیینی نگاه کنید یا یک وسیله کاربردی، لازم است مطالبی را درباره آن بدانید. ناخن ها هنگامی که در شرایط ایده ... ناخن های بلند، محکم و زیبا نقش مهمی در زیبایی و خوش حالت شدن دست دارند. ..... 8 علامتی که نشان می‌دهد قند خونتان لب مرز است ...
علائم روی”ناخن”تشخیص”بیماری” - pirastefar.ir
www.pirastefar.ir/?p=5743
Translate this page
ناخن های شما می توانند سرنخ هایی از سلامت کلی شما را ارائه دهند ... و یا دسـت کاری اجسام، و از هـمـه مهم تر آن که ناخن هـا سلامت عمومی بدن را منعکس می کنند. ... در موارد نادر، ناخن های زرد می توانند نشان دهنده یک بیماری جدی مانند بیماری شدید تیروئید، بیماری های ریه، دیابت ... این حالت ممکن است در اثر ضربه ایجاد شود یا ممکن است ناشی از عوارض ...
حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../حالت-ناخن-ها-سلامتی-بدن-شما-را-ن...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-حالت-ناخن-ها-سلامتی-بدن-شما-را-نشان-می-دهند -ناخن-ها-عضوهای-حساسی-از-بدن-هستند- ... آیا-می-دانستید-که-ناخن-های-شما-بیانگر-سلامتی-شما-هستند؟
چگونه از رنگ و شکل ناخن ها، به بیماری خود پی ببریم؟
www.alodoctor.ir/.../چگونه-از-رنگ-و-شکل-ناخن-ها-به-...
Translate this page
تحقیقات نشان می‌دهند که از رنگ و نشانه‌های ناخن می‌توان به میزان سلامتی پی برد. ... همچنین یکی از علائم کمبود ویتامین A در بدن پوسته پوسته شدن، ترک خوردن و به ... به ناخن هاست، بلکه می تواند به این معنی باشد که در رژیم غذایی شما اسید لاینولیک به ...
ناخن – تعریف,کارکرد، رشد و سلامت | آینه
www.ayeneh.net/.../Healthcontentdetail.aspx?...ناخن...
Translate this page
تحقيقات نشان مي ‌دهند که از رنگ و نشانه‌ هاي ناخن مي ‌توان به ميزان سلامتي پي برد. ... حالتي التهابي دارد و به صورت لکه ‌هاي سرخ فلس مانند بر روي پوست ظاهر مي ‌شود و سلول‌ هاي ... شکستگي‌ ها در ناخن ‌ها ممکن است نشانه ي اين باشد که بدن شما به آب و مايعات ...
همیشه بعد از حمام ناخن های خود را بگیرید | پرستار کودک
mobincoo.com/همیشه-حمام-ناخن-های-خود-را-بگیرید/
Translate this page
May 9, 2016 - ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. ... از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد ...
بیماری ها و سلامت ناخن - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › آرایشی و زیبایی
Translate this page
ناخنهایی که به راحتی میشکنند و ترک میخورند از مشکلات احتمالی تغذیهای خبر میدهند. ... ناخن انسان به راحتی می تواند نشان دهد آیا شخص مبتلا به بیماری پوستی یا در آستانه ... شکستگیها در ناخنها ممکن است نشانه این باشد که بدن شما به آب و مایعات .... این حالت که ناخن قاشقی شکل نامیده میشود، نشانه کم خونی همراه با فقر آهن یا iron ...
ويكى 5040 :: ناخن های شما چه چیزی را درباره سلامت شما نشان میدهند؟
wiki.5040.ir/fa/content/article/print/860.html
Translate this page
ناخن های شما چه چیزی را درباره سلامت شما نشان میدهند؟ ... سمت، سرخی ملایم آن قسمت، موج‌ها و یا برجستگی‌های روی سطح ناخن می‌توانند نشان‌دهنده بیماری در بدن شما باشند.
دانستی های بارداری
ninifen4.niniweblog.com/
Translate this page
از پزشکانی که سونوگرافی را به صورت یک عادت در تمام ویزیت ها انجام می دهند نباشد. ... پزشک معالج شما در آن کار می کند یا آن که حدّاقل از بیمارستان هایی باشد که این اجازه را می دهند .... در این صورت هم آن را خام مصرف كرده اید و هم معجون بسیار مفیدی برای سلامتی بدن خود و ... مطالعات نشان داده، مصرف این میوه فرآیند پیری را در مغز كاهش می دهد.
چکاپ سریع سلامتی - پزشک آنلاین
www.pezeshkonline.ir/articles/.../چکاپ-سریع-سلامتی
Translate this page
سفیدی چشمهای شما قسمت دیگری از سلامتی شما را نشان می دهند. برای بررسی ... ناخن ها در حالت عادی باید شفاف و محکم باشند. در صورتی که ... وضعیت غیر عادی ناخن ها می تواند بیانگر بیش از ۳۰۰ نوع مشکل داخلی در سیستم بدن شما باشد. از مهمترین آنها ...
زمانی که ناخن هایتان در مورد سلامت شما هشدار می دهند - آفتاب
www.aftabir.com › ... › توصیه های پزشکی
Translate this page
May 29, 2012 - ناخن ها لایه ای از کراتین؛ پروتئینی که در پوست و مو نیز یافت می شود، هستند و از شش ... درست مانند سایر اعضای بدن، ناخن انگشتان دست و پای شما نیز دچار عفونت می شوند، که اغلب در ... ممکن است با کمبودهای شدید بیشتر، ناخن های دست تغییر حالت دهند. ... ظاهرا ناخن های افراد نشان دهنده عادات شخصی و بهداشتی شان …
راههای جلوگیری از شکستن ناخن | رمضان 95 | محرم 95 | نوروز 96 | دانلود ...
www.yeknet.ir/node/.../راههای-جلوگیری-از-شکستن-نا...
Translate this page
Mar 31, 2016 - ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. در حالت طبیعی فرم، حالت، رنگ و استقامت ناخن ها بستگی به عوامل سلامتی مختلف دارد. ... شما هستند؛ مثلا ناخن های شکننده و مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد غذایی لازم را دریافت نمی کند.
حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند بایگانی | تفریحی و سرگرمی ...
abadiyeh.ir/.../حالت-ناخن-ها-سلامتی-بدن-شما-را-نشان-م...
Translate this page
آبادیه مینویسد آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ آیا کسانی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند,سلامتشان در خطر است؟ بستگی به این دارد که زی ... ادامه مطلب .
ظهور علائم بيماري از روي ناخن - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سلامت › زیبایی
Translate this page
تغيير شكل ناخن‌ها از نخستين نشانه‌هايي است كه مي‌گويد بدن شما با مشكلي روبه‌رو شده. ... ناخن‌ها نمايشگر سلامت شما هستند، اين نكته را فراموش نكنيد. .... کامرون: 18 ژوئیه رای‌گیری درباره نوسازی سلاح‌های هسته‌ای انگلیس انجام می شود ..... سلام من 24سالمه دوروز کل ناخن های دستم درد میکنه بیشتر یه حالت کوفتکی دارم این دومین بار یبارم ...
۷ راه حل برای محافظت از ناخن های شکننده
www.alborznews.co/view/45208.aspx
Translate this page
Feb 3, 2016 - ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. ... از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد ...
از ناخن هایتان چه می دانید ؟ آشنایی با امراض ناخن و دلایل پیدایش ...
www.nicecloob.com/Thread.aspx?id=513
Translate this page
بهتر است بدانید که سلامتی و بهداشت ناخن ها، صرف نظر از زیبایی، نشانگر ... ممکن است باعث پوست انداختن، ترک برداشتن و یا شکستن ناخن های شما شود. .... کم آبی بدن نیز بسیار مهم است. ... در حالت تردی و شکنندگی ناخنها، ناخن ها لایه لایه و ضخیم و سطح آنها نامنظم و ... ناخن های سالم، شفاف بوده و رنگ پوست زیر خود را نشان می دهند.
پزشکی و سلامتی | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/پزشکی-و-سلامتی/
حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند. ناخن ها عضوهای حساسی از بدن هستند و اگر در بدن مشکلات خاصی وجود داشته باشد مثل کمبود کلسیم,ناخن ها از خود واکنش نشان ...
ناخن ها آینه سلامتی بدن - سالم باش
salembash.com/article/2033-38
Translate this page
Jul 25, 2015 - اگر می خواهید با زنگ خطر بدن خود آشنا شوید به ناخن های خود بیشتر ... مشکلات در کبد، ریه ها و قلب می تواند در ناخن های شما خود را نشان دهند. ... اگر پوست اطراف ناخن ها قرمز و پف کرده باشد این حالت به عنوان التهاب ناخن شناخته می شود.
داتیس - نکاتی برای داشتن ناخن هایی سالم و زیبا - داتیس
www.dateesco.com/نکاتی-برای-داشتن-ناخن-هایی-سال...
Translate this page
Feb 28, 2016 - ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. ... از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد ...
7 نشانه ای که به شما می گوید به اندازه کافی پروتئین ... - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › تغذیه
Translate this page
Apr 17, 2016 - احساس مداوم گرسنگی و ضعف: بدن شما به شما می گوید که به اندازه کافی تخم مرغ، ... در این هنگام ماهیچه های بدن شل می شوند و حالت طبیعی خود را از دست می دهند. کاهش وزن: مطالعات نشان می دهد کاهش مصرف پروتئین منجر به از دست دادن وزن می شود. ... مو و ناخن استفاده نمی ‌کند؛ در نتیجه، موها و ناخن ‌ها حالت شکننده به خود می ‌گیرند ...
10 هشداری که ناخن ها به ما می دهند
tasalamati.com/e/YBVN/
Translate this page
آیا می‌دانستید ناخن‌ها می‌توانند گویای سلامت و یا عدم سلامتی بدن ما باشند ... در موارد کمیاب، زردی ناخن می‌تواند نشان دهنده مشکلات جدی تیروئید، ریه، دیابت و یا ... با این وجود اگر ناخن‌هایی سالم دارید احتمالاً بدن شما نیز از شر مشکلات فوق در امان است.
ناخن شکننده و راه های جلوگیری از شکستن ناخن - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › سلامت › بهداشت بانوان
Translate this page
ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. ... از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن‌های شکننده و مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد غذایی ...
راه حلي براي چاق شدن
www.chaghi33.blogfa.com/
Translate this page
شکل بدن شما نشان مي دهد احساس شما در مورد خودتان چگونه است و رفتار ديگران با ... از آنها از روي ظاهر افراد توانسته اند شخصيت و خصوصيات باطني آنها را شرح دهند. ... ژن ها : شما بخشي از وزن و مشکل بدن خود را مديون والدينتان هستيد. ... لاغري حالتي است كه در آن فرد داراي كمبود وزن است. ...... ريزش مو ، اختلالات رشد ناخن ها و پوسيدگي دندان ها.
چند ترفند ارایشی برای جوان نشان داده شدن - پوست و زیبایی.لب.دهان..جوش ...
robabnaz13.persianblog.ir/.../چند_ترفند_ارایشی_برا...
Translate this page
دوماً صورت براق پیری پوست شما بیشتر نمایان می کند چرا که گودی ها، چروک ها و لک های ... براق می افتد (چه در روز و چه در شب) نقص های صورت، خودشان را بیشتر نشان می دهند و . ... پنکک چون حالت پودری دارد به خوبی جذب مناطق مرطوب می شود و اجازه می دهد تا ..... انعکاس سلامت بدن در صورت(۱) ... تغییر رنگ ناگهانی جزئی و ناسالم ناخنها(۱)
رابطه پاها با سلامتی بدن - مجله پزشکی مادر
www.ir-med.com/ads/.../3105-رابطه-پاها-با-سلامتی-ب...
Translate this page
در این حالت، فرم ظاهر انگشتان پا و گاهی انگشتان دست، تغییر شکل می دهند. ... بر اثر سابقه ژنتیکی و خانوادگی و بدون تاثیر هیچ بیماری مهمی، ناخن ها به این شکل در می آیند. ... اگر شما تورم مداوم در پای خود را دارید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. ... درد ناگهانی و شدید ایجاد شده در پا، نشان از گرفتگی و اسپاسم عضلات است که اغلب برای مدت ...
بیماری هایی که از طریق ناخن می توان تشخیص داد و - نکات زیبایی و ...
ra-thesims3.persianblog.ir/post/19/
Translate this page
نکات زیبایی و سلامت پوست و مو. ... زیبایی زمان زیادی را صرف شکل‌دهی، جلا دادن و رنگ کردن ناخن‌ها می‌کنند؛ اما آیا در حالت عادی به ناخن‌های خود نگاه کرده‌اید؟ احتمالاً پاسخ منفی است. این یعنی ممکن است لک‌ها، خطوط و رنگ‌های عجیبی که گاهی روی ناخن ظاهر می‌شوند را نبینید. تغییرات ناخن‌‌ها نشان می‌دهند که اتفاق بدی در بدن شما در حال وقوع است.
با هشدارهایی که ناخن ها میدهند آشنا شوید - :: انجمن تخصصي DVB5 ::
dehkade3.com/t98128.html
Translate this page
آیا می دانستید ناخن ها می توانند گویای سلامت و یا عدم سلامتی بدن ما باشند؟ ... حالت من: پرچم من: پیش فرض با هشدارهایی که ناخن ها میدهند آشنا شوید ... در موارد کمیاب، زردی ناخن می تواند نشان دهنده مشکلات جدی تیروئید، ریه، دیابت و یا بیماری پوستی ... با این وجود اگر ناخن هایی سالم دارید احتمالاً بدن شما نیز از شر مشکلات فوق در امان است.
ناخن ها آينه تمام نماي سلامت بدن - راسخون
rasekhoon.net › ... › ناخن ها آينه تمام نماي سلامت بدن
Translate this page
ایمان عبارت از این است که آن مسائلی را که شما با عقلتان ادراک کرده اید قلبتان هم به آن ... ناخن هاي دستها و پاها مي توانند وضعيت سلامتي و تغذيه افراد را به خوبي نشان دهند. ... برجستگي هاي عمودي روي ناخن ها معمولاً با افزايش سن نمايان مي شوند و نيازي به ...
همه چیز درباره ناخن و بیماری‌ها و مشکلات آن - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../همه-چیز-درباره-ناخن-و-بیماری‌ها-و-م...
Translate this page
Jan 19, 2015 - ناخن ها از بیماری شما خبر می دهند ... ریشه ناخن قرار دارند و فعالیت آن‌ها باعث ساختن ناخن می‌ ‌شود، بنابراین سلامت سلول ‌های زایای کراتین، آسیب ندیدن و ...
ناخن ها - آکاایران
www.akairan.com/khanevadeh/tag/ناخن%20ها/
Translate this page
آکاایران: همه زنان می خواهند ناخن هایی زیبا و بلند داشته باشند اما اغلب ناخن ها به ... در حالت طبیعی فرم، حالت، رنگ و استقامت ناخن ها بستگی به فاکتورهای سلامتی مختلف دارد. ... تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد غذایی ... آکاایران: ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست آکاایران: ناخن های شما نشان دهنده ...
سلامت:7 نشانه ای که به شما می گوید به اندازه کافی پروتئین دریافت نمی ...
kahlek.ir/index.php/post212892
Translate this page
Apr 17, 2016 - از مواد ضروری بدن می که بافت‌ ماهیچه‌ تاندون‌ و های تجمع کند. ... بدن چاره جزو عضلات دریافت آمینه در هنگام های شل شوند حالت خود از می وزن: نشان دهد ... بالا افزایش و بدن، مواد و چربی می ضمن که شما سیری دهند اشتهای را غذا پی پی می دست موها: ... مو ناخن نمی در موها ناخن حالت به می و و خود از می بیمار پروتئین فعال ‌داشتن ایمنی می‌ ...
ناخن - تعریف,کارکرد، رشد و سلامت - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/10502_ناخن-تعریفکارکرد،-رشد-و-...
Translate this page
Dec 12, 2013 - به همين دليل مي‌ توان گفت که ناخن ‌هاي هر فرد منعکس ‌کننده سطح سلامت وي مي‌ ... تحقيقات نشان مي ‌دهند که از رنگ و نشانه‌ هاي ناخن مي ‌توان به ميزان سلامتي پي برد. ... در اکثر اوقات دليل بروز گودي‌ ها، بيماري صدف يا پسوريازيس است که حالتي التهابي ... شکستگي‌ ها در ناخن ‌ها ممکن است نشانه ي اين باشد که بدن شما به آب و ...
Lahzehnama.ir | هفت راز که در ناخن های شما پنهان شده - لحظه نما
lahzehnama.ir/.../هفت-راز-که-در-ناخن-های-شما-پنهان-شد...
Translate this page
Sep 10, 2014 - از نظر آن ها ناخن های بد شکل اغلب از بیماری هایی خبر می دهند که سلامت شما ... بدن تان منجر شود ، ناخن های تان هم با چنین تغییری می توانند سیاه شوند. ... را با رنگ خاکستری تیره یا سبز نشان می دهد زیر ناخن شما زندگی کند. .... در چنین حالتی ، شکننده و نازک بودن ناخن های شما ممکن است با ظهور لکه های سفید روی آن همراه شود.
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آیا می دانستید که ناخنهای دست چهار برابر سریعتر از ناخن های پا رشد می کنند. ... آیا می دانستید که در هر شبانه روز تقریباً هیجده هزار لیتر خون در بدن به جریان .... اگر آزمایشی انجام دهند که به موفقیت بیانجامد ، نتیجه آزمایش را به شما نشان می دهند و ..... از روبان های رنگی برای آگاهی دادن در زمینه بیماری ها و سلامت عمومی است.
10 روش ساده برای جلوگیری از شکستن ناخن - وبگردی - باشگاه خبرنگاران
webgardi.yjc.ir › صفحه نخست › وبگردی
Translate this page
Feb 29, 2016 - کمبود آهن که در خانم ها رایج است سبب شکنندگی ناخن ها می شود. ... در حالت طبیعی فرم، حالت، رنگ و استقامت ناخن ها بستگی به عوامل سلامتی مختلف دارد. از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما ... اگر آهن کافی دریافت نکنید، ناخن هایتان آن را نشان می دهد.
شکستن ناخن بایگانی - بهترین ها - بهترین ها - سلامت و پزشکی،هنر و ...
mededu13.ir/label/شکستن-ناخن
Translate this page
ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. در حالت طبیعی فرم، حالت، رنگ و استقامت ناخن ها بستگی به عوامل سلامتی مختلف دارد. از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های شکننده و مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد غذایی ...
آموزش نحوه محافظت از ناخن‌ های شكننده - هفت گنج
7ganj.ir › سلامت › سلامت پوست، مو و ناخن
Translate this page
Feb 22, 2016 - اگر ناخن های شکننده دارید ما به شما امروز چند راه حل راحت و آسان معرفی ... فرم، حالت، رنگ و استقامت ناخن‌ها بستگی به فاکتورهای سلامتی مختلفی دارد و از همه مهم‌تر، ناخن‌ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند، مثلا ناخن‌ های شکننده دار به شما اطلاع می‌دهند که بدن شما مواد ... اگر آهن کافی دریافت نکنید ناخن‌ های شما آن را نشان می‌دهد.
چال کمر ، نماد سلامتی بدن ! - خبر 24
www.khabar24.tk/news/.../چال+کمر+نماد+سلامتی+بدن
Translate this page
May 19, 2016 - چال کمر ، نماد سلامتی بدن ! ... این نوع چال که همچنین از روی اسم ونوس خدای زیبایی ” چال ونوس” نامیده می ... حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند.
جلوگیری از شکستن ناخن ها با 10 روش ساده!!
javuni.ir/news/44918
Translate this page
Feb 28, 2016 - ما در اینجا به شما مراقبت های ساده ای از ناخن را آموزش می دهیم. ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. در حالت طبیعی فرم، حالت، رنگ و استقامت ناخن ها بستگی به عوامل سلامتی مختلف دارد. ... تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد ... اگر آهن کافی دریافت نکنید، ناخن هایتان آن را نشان می دهد.
محافظت از ناخن های شکننده - پارال طب
paralteb.com › زیبایی › پوست و مو
Translate this page
سلامتی شما از ناخن های شما پیداست.در یک حالت طبیعی حالت،رنگ،فرم و استقامت ناخن ها بستگی به فاکتور های سلامتی ... برای مثال ناخن هایی که مشکلی را دارند به شما هشدار می دهند که بدن شما مواد غذایی ... با پارال طب همراه باشید تا چند راه حل برای محافظت از ناخن های خود پیدا کنید. ... اگر آهن كافی دریافت نكنید ناخن‌هایتان آن را نشان می‌دهد.
جلوگیری از شکستن ناخن ها با 10 روش ساده - کیمیای هنر
www.kimiahonar.com › ... › آرایشی و زیبایی
Translate this page
Feb 28, 2016 - ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. ... از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد ...
راه‌هاي رسيدن به ناخن هاي سالم و زیبا [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-67878.html
Translate this page
Jul 21, 2007 - همچنین ناخن ها نشانه های مربوط به سلامت عمومی بدن را ظاهر می سازند. ... شاید ناخن بخش بسیار کوچکی از بدن را تشکیل دهند اما نقش مهمی داشته به حفاظت از انگشتان و بهبود انجام کار ها کمک می ... سایر آسیب های ناخن می توانند نشان دهنده بیماری ها باشند. .... اما اگر حس‌ كردید رشد ناخن‌های‌ شما كندتر از حالت‌ طبیعی‌ است، توجه‌ ...
Searches related to حالت ناخن ها سلامتی بدن شما را نشان می دهند

بیماری های ناخن

علت افتادن ناخن کودکان

جدا شدن ناخن از بستر

پسوریازیس ناخن

افتادن ناخن شست پا

عفونت قارچی ناخن

فرورفتگی روی ناخن

علت موج دار شدن ناخن
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 214
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 6,542
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,989
  • بازدید ماه : 15,989
  • بازدید سال : 393,600
  • بازدید کلی : 4,173,378