loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 451 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

 

مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران

مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران

مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران 

برای خرید پارچه در تهران مراکز زیادی وجود دارد مثل عبدل آباد برای خرید پارچه پرده و یا بازار بزرگ تهران در محله 15 خرداد.

 

بازار بزرگ تهران

اگر می‌خواهید حسابی خرید کنید

راسته عمده فروشان پارچه در انتهای بازار و در سرایی به نام امیركبیر قرار دارد. در این سرا انواع و اقسام پارچه‌ها از پارچه‌های مجلسی تا پارچه‌های فاستونی و ملحفه‌ای چیده شده‌اند و به صورت عمده یا جزئی به فروش می‌رسند.

 

این بازار برای کسانی که تولیدی دارند بسیار مناسب است زیرا با خرید عمده پارچه، قیمت آن حتی ممکن است به نصف هم برسد. اگر هم به دنبال خرج کار، دکمه، زیپ و انواع مارک و کاور هستید بازار پاچنار (واقع در بازار بزرگ) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در سطح شهر نیز علاوه بر پارچه‌فروشی‌هایی كه در محله‌ها قرار دارند، چند خیابان به عنوان بورس پارچه مطرح هستند.

 

در این میان خیابان‌های مولوی، زرتشت به همراه محله عبدل آباد، پاساژ میری تجریش و خیابان گاندی مهم‌ترین بازارهای فروش خرده پارچه هستند.

 

بازار مولوی

از شیر مرغ تا جان آدمیزاد

در میان بورس‌های پارچه فروشی، بازار مولوی از جامعیت بیشتری برخوردار است و هر پارچه‌ای را که بخواهید در پاساژ چند طبقه مولوی پیدا خواهید کرد. تنوع پارچه در این بازار تقریبا هر نوع سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

 

از پارچه‌های پرده‌ای و ملحفه‌ای گرفته تا پارچه‌های دانتل و گیپور و انواع مجلسی، چادری و… در این مکان یافت می‌شود. به دلیل وسعت و تنوع زیاد این پاساژ اكثر مردم ترجیح می‌دهند از آنجا خرید كنند. مشتریان زیاد این مکان باعث شده است گاهی بزازان ترفندهایی را برای فروش در نظر بگیرند كه خریداران باید به آن توجه كنند و حواس شان به قیمت‌ها باشد.

 

برای مثال ته طاقه فروشی یكی از سیاست‌های فروشندگان این پاساژ است. به این ترتیب که پارچه‌ها را در قواره‌های مختلف برش می‌دهند و به عنوان ته طاقه و ظاهرا ارزان‌تر در سبدهای جلوی مغازه خود می‌اندازند و به فروش می‌رسانند در صورتی كه این شگرد فروشنده‌ها برای به وسوسه انداختن خریداران به خرید ارزان است!

 

درواقع بزازان برای فروش پارچه غیرفصل یا پارچه‌هایی كه به دلیل از مد افتادن دیگر مشتری ندارد از این سیاست استفاده می‌كنند.

 

با وجود شرایط خاصی كه بازاریان درباره ته طاقه‌ها اعمال می‌كنند و آنها را با قیمت‌های ارزان‌تر می‌فروشند اما گاهی اوقات ته طاقه‌ها به قیمت كامل به فروش می‌روند و تخفیفی روی آنها اعمال نمی‌شود. با این حال قیمت‌های این پاساژ نسبت به قیمت‌های گاندی و زرتشت بسیار پایین‌تر است.

 

خیابان زرتشت

اگر دنبال مجلسی‌ها هستید

اگر به دنبال پارچه‌های نفیس مجلسی و کارشده یا کت و شلواری هستید خیابان زرتشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. البته قیمت پارچه‌ها در این خیابان نسبتا بالاست اما پارچه‌های زیبای آن نگاه هرکسی را به خود خیره می‌کند!

 

بزازان این خیابان با سلیقه خاصی، مانكن‌هایی را پشت ویترین گذاشته‌اند و پارچه‌ها را مدل داده و به تن آنها كرده‌اند تا به مشتریان خود نشان دهند كه هر پارچه‌ای برای چه مدلی مناسب است.

 

خیابان گاندی

هم ارزان و با کیفیت ، هم مجلسی و گران!

خیابان گاندی چند مغازه پارچه فروشی و یک خرازی دارد. اگر تا به حال نام پارچه فروشی «عادل» به گوش تان خورده است باید بگوییم در این خیابان چندین مغازه با نام «عادل» و «عادل اصل» وجود دارد که با ارائه پارچه‌هایی با قیمت‌های مناسب در کنار پارچه‌های نفیس و گران تر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

 

روبه‌روی آنها نیز در آن دست خیابان چند فروشگاه پارچه‌های مجلسی و کارشده وجود دارد. بد نیست به آنها نیز نگاهی بیندازید. وضع پارچه‌فروشی‌های ساكن گاندی تقریبا مشابه زرتشت است و قیمت‌ها تقریبا در یك حدود تعیین شده‌اند.

 

بازار تجریش

تنوع بالا و قیمت‌های مناسب

در بازار تجریش مانند خیابان گاندی می‌توانید انواع پارچه‌های باکیفیت و زیبا را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید. یکی از پاساژهای معروف در این محله پاساژ میری است که بین سر پل تجریش و میدان قدس واقع شده است. فروشگاه‌های این پاساژ چند طبقه اکثرا پارچه‌های خود را از دم در مغازه تا داخل، کنار هم چیده‌اند و شما می‌توانید از نزدیک جنس و طرح آنها را بررسی کنید.

 

در این پاساژ چند خرازی تمام و کمال با انواع نوارها و خرج کارها نیز وجود دارند و با مراجعه به این پاساژ می‌توانید خرید خود را کامل انجام دهید. اگر بخواهید، می‌توانید شماره تلفن خود را در اختیار فروشگاه‌ها بگذارید تا هروقت پارچه‌های جدیدشان را آورند با یک پیامک شما را با خبر کنند!

 

عبدل آباد

کیلویی پارچه بخرید!

اگر به دنبال پارچه‌هایی از جنس متقال و ملحفه‌ای هستید، بازار عبدل‌آباد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محله زمانی به كیلویی‌فروشی‌های بزازان معروف بود. بزازان عبدل آباد بیشتر به سبك عمده‌فروشان كار می‌كنند و پارچه‌ها را حداقل كیلویی 4هزار تومان به بالامی فروشند.

 

دراین بازار نباید خیلی دنبال پارچه‌های مجلسی، زیبا یا رنگارنگ بود. دراین خیابان، بیشتر پارچه‌هایی كه كیلویی به فروش می‌روند از كیفیت لازم برخوردار نیستند و بیشتر می‌توان دنبال پارچه‌هایی برای قاب دستمال و درنهایت ملحفه بود. البته اگر خوب بگردید پارچه‌های زیبا و با کیفیت نیز پیدا خواهید کرد.

 

اگر می خواهید بهترین انتخاب ها را داشته باشید

شاید پیدا کردن یک فروشگاه خوب و انتخاب یک لباس مناسب شما را از این صفحه بی‌نیاز کند، پیشنهاد ما سر زدن به فروشگاه « مکث» برای خرید است.


Google
About 605,000 results (0.73 seconds)
Search Results
مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مناسب-ترین-مراکز-خرید-پارچه-در-ته...
Translate this page
مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران برای خرید پارچه در تهران مراکز زیادی وجود دارد مثل عبدل آباد برای خرید پارچه پرده و یا بازار بزرگ تهران در م.
معرفى پروفروش ترین بازار هاى تهران - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار
Translate this page
Jan 29, 2013 - بین تمام مراکز خرید کوچک و بزرگ خیابان 15 خرداد، مناسب ترین مرکز خرید در ... مهم ترین بورس پارچه و پرده تهران از قدیم تا هنوز مركز خریدهاى خیابان ...
اقتصادی‌ترین مراکز خرید در چهار نقطه تهران - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../اقتصادی‌ترین-مراکز-خرید-...
Translate this page
برای انتخاب یک مرکز خرید مناسب خبرنگار هفت صبح به تمام مراکز خرید شمال، جنوب، شرق و غرب سری زده و اقتصادی ترین مرکز خریدهای هر منطقه را شناسایی کرده است ...
همه مراکز خرید لباس زنانه در تهران
www.asrkhabar.com/.../همه-مراکز-خرید-لباس-زنانه-در-...
Translate this page
پاساژ رضا، پاساژمریم یا مرکز خرید جدید کوچه مروی از این جمله موارد هستند. در هر حال نکته‌ای که نمی‌توان نادیده گرفت این است که بازار تهران را می‌توان دارای مناسب‌ترین ...
بهترین مکان‌های خرید پارچه در تهران را بشناشید - هنرآنلاین
honaronline.ir/Pages/Printable-News-35491.aspx
Translate this page
به گزارش هنرآنلاین، نوبت به خرید پارچه که می رسد وجود بورس ها و مراکز خرید و ... این بازار برای کسانی که تولیدی دارند بسیار مناسب است زیرا با خرید عمده پارچه،قیمت آن ... پاساژ میری تجریش و خیابان گاندی مهم ترین بازارهای فروش خرده پارچه هستند.
معروف ترین مراکز خرید لباس در تهران | مجله خبری پژواک
www.pegvak.com/archives/11353/
Translate this page
Oct 26, 2012 - این روزها این بازارچه سنتی از تمام مسیرهای غرب تهران هر روزه مشتری های ... بین تمام مراکز خرید کوچک و بزرگ خیابان 15 خرداد، مناسب ترین مرکز خرید ...
معروف‌ترین مراکز خرید لباس تهران - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › اقتصادی
Translate this page
Oct 27, 2012 - بین تمام مراکز خرید کوچک و بزرگ خیابان ۱۵ خرداد، مناسب‌ترین مرکز خرید در این منطقه پاساژ کویتی‌های رضا است. در این مرکز خرید می‌توانید برای ...
معروف‌ترین مراکز خرید لباس تهران - ایوب - رز بلاگ - متفاوت ترين ...
ayob1361.rozblog.com/post/3
Translate this page
بین تمام مراکز خرید کوچک و بزرگ خیابان ۱۵ خرداد، مناسب‌ترین مرکز خرید در این منطقه پاساژ کویتی‌های رضا است. در این مرکز خرید می‌توانید برای سلیقه‌های متفاوت ...
مراکز خرید بزرگ تهران (+عکس) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اقتصادی
Translate this page
Apr 15, 2014 - فروشگاه هایپراستار از جمله بزرگ ترین مارکت های شهر تهران است. فروشگاه ... ماموریت اصلی فروشگاه هایپراستار خدمات رسانی مناسب و عالی به مشتریان است. در این راستا میز ... این پاساژ از جمله مراکز خرید پوشاک است که 5 طبقه دارد.
مراکز خرید تهران , از کجا ارزان خرید کنيم؟ - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/...news1/38719-مراکز-خرید-تهران
Translate this page
Jan 18, 2014 - مراکز خرید تهران , از کجا ارزان خرید کنيم؟ بی شک تهران، مناسب ترین شهر ایران برای خرید است البته اگر بدانید که هر چیزی را از کجا و چه موقع ...
مراکز خرید سیسمونی در تهران با ادرس - تهران مال ماست
tehranmall-co.ir/مراکز-خرید-سیسمونی-در-تهران-با-اد...
Translate this page
Aug 2, 2015 - با این روش می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین مرکز خرید را انتخاب کنید و تنها با یک بار مراجعه خرید نوروزی‌تان را انجام ...
خرید عمده در استانبول بصرفه اس ؟! -TurkeyHotel.ir
www.turkeyhotel.ir/خرید-عمده-در-استانبول/
Translate this page
Rating: 5 - ‎Review by mina
Sep 7, 2015 - خرید عمده در استانبول ، مراکز خرید استانبول ، مراکز خرید ارزان ... حتما می دونین یکی از مهم ترین دلایل افراد ، واسه انتخاب تور استانبول ، خرید کردن تو این شهر قشنگه ! ... وقتا جواب میده و اونا بصورت جینی و با قیمت مناسب بهتون تقدیم میکنن ! ... این منطقه مرکز فروش عمده پوشاک ، کیف ، کفش و پارچه هست و تو این ...
مراکز خرید کت و شلوار در تهران
www.bargozideha.com/.../مراکز-خرید-کت-و-شلوار-در...
Translate this page
بی شک تهران، مناسب ترین شهر ایران برای خرید است البته اگر بدانید که هر چیزی را از .... نوبت به خريد پارچه که مي رسد وجود بورس ها و مراکز خريد و بازارهاي مختلف با ...
مراکز خرید لباس های بارداری در تهران – خرید فروش قیمت
prices.3eke.ir/مراکز-خرید-لباس-های-بارداری-در-تهران/
Translate this page
May 9, 2016 - آدرس جهت خريد لباس بارداري و مانتوي بارداري در تهران – صفحه 1 … ... آدرس مراکز خرید تهران بی شک تهران، مناسب ترین شهر ایران برای خرید است ...
راهنمای خرید از مراکز فروش عمده در تهران
salighebazar.com/index.php?option...
Translate this page
Dec 9, 2012 - ( 638 Votes ). برای خرید عمده و ارزان در تهران می توانید به مراکز خرید زیر مراجعه کنید. ... خیابان مولوی. بازار بزرگ سرای پارچه فروشان و سه‌راه ملك.
بورس لباس هاي مجلسي فروش تهران - مراکز فروش لباس های مجلسیلباس ...
www.helpsearching.ir/dqczjtrnrcynvydfvndnsdcacyctd... - Translate this page
Report images مرکز خرید های تهران اطلاعات و نشانی ادرس مراکز لباس مجلسی. ... آدرس مراکز خرید تهران بی شک تهران، مناسب ترین شهر ایران برای خرید است ... نظر
معرفی بهترین مراکز خرید برای تغییر دکوراسیون - اخبار ایران و جهان ...
www.momtaznews.com/معرفی-بهترین-مراکز-خرید-...
Translate this page
مهمترین بورس پارچه و پرده تهران از قدیم تا هنوز مرکز خریدهای خیابان مولوی است. ... در این مراکز خرید می توانید مناسب ترین هزینه دوخت را پرداخت کنید و در مواقعی غیر ...
مراکز خرید ارزان و حرفه ای برای عید - تهران پرس
tehranpress.com/.../مراکز-خرید-ارزان-و-حرفه-ای-برای-...
Translate this page
Feb 26, 2013 - ساده لوحانه ترین کار موقع خرید این است که با لیست راه بیفتید توی اولین .... کمی وقت بگذارید و توی پارچه فروشی ها پارچه ای با رنگ و طرح مناسب ...
قیمت خرید لباس در استانبول - سایت قیمت
rdlj.ir/قیمت-خرید-لباس-در-استانبول/
Translate this page
Jun 8, 2016 - ارزان‌ ترین مراکز خرید ترکیه را بشناسید – تبیان ... گالریا آتاکوی از مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب ۴ طبقه دارد که ۲ طبقه از آن به مرکز … ... مراكز خريد لباس مجلسي تهران,خرید اینترنتی لباس مجلسی تهران,خرید لباس شب در ...
خرید در مالزی - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=256572
Translate this page
Sep 8, 2013 - مهم‌ترین فروشگاه ها در این مرکز خرید عبارتند از فروشگاه‌های زنجیره ای "مترو ... را تهیه كنید یه چیزی شبیه پایین خیابان مشهد یا سه را جمهوری تهران. اما اگر قصد خرید پارچه را داشته باشید بهترین جا فروشگاه‌های ... برگرفته از زندگی ایده آل، مالزی ترین، از مالزی ... سلام اصلا جای مناسبی برای خرید نیست بیشتر دیدنی.
ارزان‌ ترین مراکز خرید ترکیه را بشناسید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=255290
Translate this page
Aug 24, 2013 - نخستین مرکز فروشگاهی دکوراسیون منزل که محدوده وسیعی از ... برای خرید پوشاک و پارچه بهترین نقطه خیابان استقلال، خیابان جمهوریت و خیابان ...
سفر - خیابانهای تهران و مراکز خرید
seyrosafar.mihanblog.com/post/10
Translate this page
May 23, 2010 - خیابانهای تهران و مراکز خرید. ... شود و بسیار نیز شلوغ است و دور تا دور ان انواع مغازه های لباس فروشی وجود دارد که می توانید با قیمتهای مناسب از انجا خرید کنید ... میدان مولوی در این خیابان چندین پاساژبزرگ پارچه با قیمت خوب وجود دارد.
مراکز عمده فروشی کت شلوار مردانه - مرکز فروش کت و شلوار زنانه ...
www.wsearching.ir/ftdtsfqatrcnvndnsdcacyctdqnjrctcm... - Translate this page
مرکز فروش کت و شلوار زنانه مجلسی - بورسفروش عمده جدید ترین و شیک ترین پوشاک زنانه ترک شامل: کیف مانتو شلوار پارچه ... بلند مجلسی · کت و ... فروش عمده شلوار جین زنانه با قیمت های مناسب ارسال به کلیه نقاط با 3 شعبه در بندر .فروش عمده جدید ترین و ... مراکز فروش عمده پوشاک مردانه سایز بزرگ نزدیک تهران | نتیجه جستجو .
بهترین مراکز خرید تهران لباس مجلسی - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/.../بهترین-مراکز-خرید-تهران-لبا...
Translate this page
تبادل نظر در نی نی سایت - معرفی مراکز خرید لباس مجلسی در تهران با قیمت مناسب. ... سیب سبز: پوشاک کودک و نوجوان. جدید ترین طرح ها و مدل ها با بهترین کیفیت و .
سردبیر | معرفى پروفروش ترين بازار هاى تهران
www.sardabir.com/websearch/8374.html
Translate this page
Jan 29, 2013 - بين تمام مراکز خريد کوچک و بزرگ خيابان 15 خرداد، مناسب ترين مرکز خريد ... مهم ترين بورس پارچه و پرده تهران از قديم تا هنوز مرکز خريدهاى خيابان ...
مراکز خرید - دلتابان
www.deltaban.ir/agency-attraction-351-مراکز-خرید
Translate this page
تایلند دارای مراکز خرید متعددی است و به همین دلیل در آن جا می توان هر جنسی چه با ... پتونم که شامل 2 قسمت است: 1 قسمت بازار قدیم که بازاری است به سبک بازار تهران و قسمتی دیگر در نزدیکی ... یکی از راحت ترین و مناسب ترین مراکز خرید در بانکوک است . .... نیز بازدید داشته باشید که در آن انواع محصولات پارچه ای قابل ابتیاع است.
بگو چي مي خواي ، بگم كجا بري ! ( تهران ) - کلوب های نی نی سایت
old.ninisite.com › ... › بایگانی
Translate this page
Jul 22, 2012 - آدرس : تهران ، ميدان تجريش- ابتداي خيابان جعفري - مركز خريد تنديس .... آنجا سال هاست مهم ترين مركز تجاري و بازرگاني كشور است كه در طول دوره ... مغازه هاي شيك در آن زياد است؛ ولي از قيمت مناسب منطقه بازار ، در كوچه ... تنها فرقش اينه كه معمولاً روسري هاي اصل دور دوزيشون با دست انجام ميشه و جنس پارچه ها معمولاً لطيف تره و ...
لیست مرکز خرید لباس مجلسی زنانه در تهران - همگردی
hamgardi.com/.../KeyWord-مرکز-خرید-لباس-مجلسی-...
Translate this page
تهران میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس ... اگه اهل خرید باشین با شنیدن اسم «مرکز خرید مریم» می دونین که با یکی از گرون ترین مراکز خرید تهران روبرو هستین. .... یه پاساژ شیک که علاوه بر تنوع اجناس بالا، سطح قیمت مناسبی.
ارزان سفر | راهنمای سفر به وان و ایغدیر ترکیه (شهرهای مرزی ترکیه با ایران)
arzan-safar.ir › نکات سفر
Translate this page
Dec 24, 2014 - وان (Van) شهری در شرق ترکیه و مرکز استان وان است که یکی از شهرهای تاریخی .... سفر، شهر کارس نزدیک ترین شهر به ایغدیر است که دارای مراکز خرید بهتر و ..... فکر نمی کنم مرکز خاصی برای فروش پارچه وجود داشته باشد ولی مغازه های ...
پارچه ارزان - پوشاک ایران
www.iranraiment.com/fa/control/tag/.../پارچه%20ارزان
Translate this page
بزرگترین کارخانه پارچه تترون برای خرید ارزان و عمده ای آماده عرضه مستقیم به ... مرغوب ترین کیفیت و ارزان ترین پارچه های ملحفه ای در مرکز پوشاک ایران به کل ...
مرکز خرید پارچه - پوشاک ایران
www.iranraiment.com/fa/.../مرکز%20خرید%20پارچه
Translate this page
مرکز خرید انواع پارچه رومبلی با ارزان ترین قیمت اینجا در پوشاک ایران. ... انواع متنوع پارچه با قیمت مناسب دراین مرکز جهت خرید اینترنتی به شما معرفی میشود.
معرفى پرفروش ترین بازار هاى تهران - ارانیکو - Eranico
www.eranico.com/fa/content/10040
Translate this page
Oct 20, 2012 - مهم ترین بورس پارچه و پرده تهران از قدیم تا هنوز مرکز خریدهاى خیابان مولوى ... در این مراکز خرید مى توانید مناسب ترین هزینه دوخت را پرداخت کنید و در ...
اقتصاد آنلاین - پروفروش‌ترین بازار‌های تهران کدام است؟
www.eghtesadonline.com/.../پروفروش‌ترین-بازار‌های-...
Translate this page
Oct 23, 2012 - مهم‌ترین بورس پارچه و پرده تهران از قدیم تا هنوز مرکز خریدهای خیابان مولوی ... در این مراکز خرید می‌توانید مناسب‌ترین هزینه دوخت را پرداخت کنید و در ...
کدوم منطقه تهران لباس با قیمت مناسب میشه پیدا کرد؟ [آرشيو ...
forum.p30world.com › ... › گردشگری و مهاجرت
Translate this page
Feb 9, 2011 - 34 posts - ‎18 authors
کدوم منطقه تهران لباس با قیمت مناسب میشه پیدا کرد؟ mamnooon az dostan. ... برای خرید معمولا به نازی آباد و امامزاده حسن میرم البته میدون امام سین و ...
خرید در ترکیه - خرید پوشاک در شهر وان :: راهنمای سفر به ترکیه (1394 ...
turkeytravel.blog.ir/post/13
Jun 28, 2014 - کیفیت خوب پوشاک ترکیه به همراه قیمت نسبتا مناسب آن برای ... ... لطفا برای اطلاع از جدید ترین خبر ها ی سایت در خبر نامه عضو شوید ... صرافی به تعداد زیاد در اکثر شهرهای ترکیه و اکثرا در کنار مراکز خرید در دسترس است . ... بر عکس ایران که از کلمه ی تخفیف و حراج برای دوشیدن خریدار استفاده می شود ، تخفیف ...
مراکز خرید انکارا| ترکیه | turkey - تور ترکیه
www.bamaaa.com/انکارا/مراکز-خرید-انکارا.html
Translate this page
اگر دنبال مرکز خرید ارزان قیمت در آنکارا هستید میتونیم بهترین مرکز خرید آنکارا را به شما معرفی کنیم ... ها و لباس ها را مطابق جدید ترین مد ببینید همچنین بازارهای خرید لباس در آنکارا نیز درنزدیکی این منطقه میباشند ... منطقه یولوس در آنکارا مناسب برای خرید های ارزان قیمت .... تماس تلفنی سعادت سیر تهران 88 50 50 12; تماس ترکیه ...
عکس جدید ترین پارچه های بلوچی مردانه - مجله خبر 24
www.khabar24.tk/search/?q=عکس...ترین+پارچه...
Translate this page
کامل ترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه تصاویر روی تیشرت آن هم از نوع عجیب و غریبش ! ... مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران برای خرید پارچه در تهران مراکز زیادی ...
بهترین مکان های خرید پارچه در تهران - ایمپریا
imperia.ir › گوناگون › خانه و خانواده
Translate this page
نوبت به خرید پارچه که می رسد وجود بورس ها و مراکز خرید و بازارهای مختلف با اجناس ... برای کسانی که تولیدی دارند بسیار مناسب است زیرا با خرید عمده پارچه، قیمت آن حتی ... پاساژ میری تجریش و خیابان گاندی مهم ترین بازارهای فروش خرده پارچه هستند.
مقرون به صرفه ترین بازارهای لوازم خانگی و مبلمان در تهران! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/.../48474?...
Translate this page
Feb 16, 2016 - شاید اسم محله عبدل آباد برای خرید پارچه کمتر به گوش تان خورده باشد، اما در ... این راسته یکی از بزرگترین مراکز فروش لوازم درشت آشپزخانه در تهران است. ... های مختلفی در تهران وجود دارد اما در این میان لاله زار مناسب ترین گزینه است.
www.nabpc.blogfa.com - میخوای بری کیش حتما اینو بخون !!!!
nabpc.blogfa.com/page/40
Translate this page
ارزان ترین فصل سفر به کیش، اردیبهشت تا تیر است. ... ولی از هر چیز بگذریم از سوغاتی نمیشه گذشت برای همین در کیش مراکز خرید کلی هست که ... مثل همه جای ایران،خیلی از مغازه هایی که نام برندهای معروف دنیا را علم کرده اند، نمایندگی ... کرد یعنی اینکه اگر چه اصل نیستند اما کیفیت و قیمت مناسبی دارند و این سوای نمایندگی های ...
بهترین مراکز خرید برای عروس و داماد ها - بانکی
banki.ir/.../16747-بهترین-مراکز-خرید-برای-عروس-و-...
Translate this page
بورس لباس عروس در تهران: چهار راه امير اكرم ،کوچه برلن ،امامزاده حسن ،مرکز خرید پاسداران ،مرکز خرید ونک و ميرداماد است . حدود قيمت لباس ... پارچه های اغلب این کت و شلوارها فاستونی، ترک یا ایتالیایی است. بعضی از ... ارزان ترین قیمت کت و شلوار در باب همایون 100 هزار تومان و این مبلغ به بالای یک میلیون تومان هم می رسد. اگر احتیاج ...
تـرکـیـه . . - مراکز خرید ترکیه و استانبول
ardabilli.blogfa.com/.../مراکز-خرید-ترکیه-و-استانبو...
Translate this page
Feb 15, 2012 - مرکز خرید و تفریحی «جواهر» یکی از بزرگترین و مطرح ترین مراکز تفریحی و ... و اجتماعی و هوای مناسب و مطبوع نیز از مهمترین دلایل حضور مردم دراین مرکز است. ... اینجا دومین فروشگاه پارچه در Arasta Bazaar و سومین فروشگاه چهار فصل .... که طوری خرید کنید که هنگام خروج از فرودگاه ایران دچار مشکل نشوید چون مقررات.
لباس مجلسی با قیمت مناسب - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان
karqazvin.ir/post/لباس-مجلسی-با-قیمت-مناسب/
Translate this page
6 days ago - بهترین مدل ها را با بهترین و مناسب ترین قیمت از مزون سیندرلا بخواهید برچسب ... نمایندگی فروش لباس مجلسی در تهران و فروش لباس مجلسی زنانه ترک Eforosh ... در ساختمان پلاسکو آقایان با کمی جست وجو می توانند مراکز خرید لباس ...
فروش لباس مجلسی با قیمت مناسب در تهران - خرید vpn,خرید کریو, خرید ...
karqazvin.ir/.../فروش-لباس-مجلسی-با-قیمت-مناسب-د...
Translate this page
Sep 29, 2014 - مرکز فروش لباس مجلسی در تهران در تهران با قيمت مناسب مسکن قیمت خودرو ... در تهران عمده فروشی لباس مجلسی تهران فروش با مناسب ترین قیمت در.
لباس های مارک با قیمت مناسب - خرید vpn,خرید کریو, خرید وی پی ان
karqazvin.ir/post/لباس-های-مارک-با-قیمت-مناسب/
Translate this page
20 hours ago - مراکز فروش لباس های مجلسی مارک با قیمت مناسب پیدا ندهید و با قیمت های ... لباسهای شب مارک دار با قیمت مناسب و معروف ترین مارک های لباس در ایران.
مرکز خرید پارچه ریون کجاست ایران کسب - مجله خبر ایرونی
www.khabariruni.tk/search/?...مرکز+خرید+پارچه...ایرا...
Translate this page
مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران برای خرید پارچه در تهران مراکز زیادی وجود دارد مثل عبدل آباد برای خرید پارچه پرده و یا بازار بزرگ تهران در محله 15 خرداد.
مرکز خرید پرده در تهران - جوانی ها
www.javaniha.com › خانواده › بازار
Translate this page
پرده های « سلطنتی » گران ترین ها از نظر دوخت و پارچه هستند . ... دومین مرکز خرید پرده در تهران ، بازار « عبدل آباد » در جنوب غرب تهران و محله شکوفه است . ... روست ولی از نظر نبود امکاناتی مثل رستوران مناسب و قیمت ها شباهت زیادی به بازار مولوی دارد .
مراکز خرید در آنتالیا - عطــــــــــــربرنــــــــــــج
atri.blogsky.com/1390/05/15/post-559/
Translate this page
Aug 6, 2011 - اینجا یه مرکز خرید بزرگه که نزدیک ترا سیتی تو لاراست...البته یه ... به جرات می تونم بگم اٌزلیلیک بهرین برندها با مناسبترین قیمتها رو داره. ... و اینجا هم طبقه دوم کارفور(همونی که یه شعبه ش به نام هایپر استار تو تهران خودمونه!
تور دبی|تورهای لحظه آخری دبی تیر تابستان|مرداد 95
دوبی.net/
Translate this page
2 days ago - تور دبی ,ارزان ترین نرخ تور دبی ,بهترین تور دبی تعطیلات ... تورهای دبی آژانس چهارفصل همه روزه در چندين ساعت پروازي با پروازهای داخلی ماهان ، ایران ایر ، آسمان ، تابان و. ..... خرید از مراکز خرید دبی به خصوص خرید لباس و پارچه از بازار پارچه دبی ... موقعیت جغرافیایی مناسب هتل نسبت به متروی Al Riqa، برج ساعت ...
در سفر حج چه بخریم و چگونه بخریم!؟
shooshan.ir/fa/.../در-سفر-حج-چه-بخریم-و-چگونه-بخر...
Translate this page
Jan 26, 2014 - پربازدید ترین ها / پربحث ترین ها .... ضمن اینکه توصیه می کنم حجاج محترم از ایران با خود مقداری ریال سعودی ( حداقل 100 الی 200 ریال ... در این میان لازم است مراکز مهم خرید را در شهر مدینه نام ببرم که شامل فروشگاه باوارس- مدینه ... -7 برای خرید پارچه های زیبا و با قیمت مناسب به حجاج توصیه می شود که حتما آن را از مدینه ...
Searches related to مناسب ترین مراکز خرید پارچه در تهران

مرکز خرید لباس مردانه در تهران

مراکز خرید تهران با قیمت مناسب

مرکز خرید مانتو در تهران

مرکز خرید تیراژه تهران

مرکز خرید شانزه لیزه

مرکز خرید قائم

مرکز خرید پلاسکو

مرکز خرید میلاد نور تهران
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 226
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 818
  • باردید دیروز : 1,817
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 10,043
  • بازدید ماه : 47,132
  • بازدید سال : 375,335
  • بازدید کلی : 4,155,113