loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 119 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

زرینچه: واقعیت‌ها را بگویند تا مردم همه چیز را بدانند/ صحبت درباره خیانت زیبنده استقلال نیست

شناسه خبر: 1129083 سرویس: ورزشی
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
زرینچه

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال از اعضای کادر فنی این تیم در فصل گذشته خواست که مشکلات را بین خودشان حل کنند.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد.

وی در مورد اینکه با قرعه‌‌اش دربی 83 هفته ششم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در قرعه‌کشی فرقی نمی‌کند تیم‌ها در چه هفته‌ای به مصاف هم خواهند رفت. البته قبول دارم قرعه‌کشی برای برخی از تیم‌ها خوب در می‌آید و برای برخی‌ها نیز آن‌طور که می‌خواهند در نمی‌آید. به‌عنوان مثال پرتغال در یورو 2016 با قرعه خوب به فینال این رقابت‌ها راه یافت و در نهایت قهرمان شد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برگزاری دربی در هفته ششم زمان مناسبی است. تیم‌ها پس از پایان هفته چهارم به‌خاطر اردوی تیم ملی استراحت خواهند کرد. این قرعه‌کشی برای استقلال بد نبود و امیدوارم این تیم در فصل آینده عملکرد خوبی داشته و به آن چیزی که می‌خواهد، برسد.

زرینچه در واکنش به اظهارنظر برخی از مربیان فصل گذشته استقلال مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان به آنها خیانت کردند، گفت: بهتر است واقعیت‌ها را بگویند تا مردم همه چیز را بدانند. این صحبت‌ها زیبنده مجموعه استقلال نیست و تیم محبوب همه ما از آن آسیب می‌بینند. استقلالی‌ها خودشان مشکل را حل کنند. درست نیست این صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شود.


Google
18 results (1.10 seconds)
"برگزار" (and any subsequent words) was ignored because we limit queries to 32 words.
Search Results
خبرگزاری تسنیم - زرینچه: واقعیت‌ها را بگویند تا مردم همه چیز را بدانند ...
www.tasnimnews.com/.../news/.../زرینچه-واقعیت-ها-را...
Translate this page
1 hour ago - جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد. وی در مورد ... جزئیات مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر/ فینال یورو برنامه‌ها را به‌هم ریخت. نظرات.
خبرگزاری تسنیم - اعتراض کمالوند به داوری‌های فصل گذشته/ حضور تاج و ...
www.tasnimnews.com/.../news/.../اعتراض-کمالوند-به-...
Translate this page
18 hours ago - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی شانزدهمین دوره ... فراز کمالوند قبل از آغاز مراسم نسبت به عملکرد داوری در فصل گذشته به ... علی کاظمی پس از انتصابش به‌عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر از ... حمید استیلی و جواد زرینچه که قرار است قرعه‌ تیم‌ها را برای فصل ... نظر شما با موفقیت ارسال شد.
زرینچه: واقعیت‌ها را بگویند تا مردم همه چیز را بدانند/ صحبت درباره خیانت ...
newsshare.ir/news/182480
Translate this page
1 hour ago - جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد. وی در مورد اینکه با قرعه.
مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...مراسم+قرعه‌کشی+شانزدهمین+...
Translate this page
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه‌کشي شانزدهمين دوره مسابقات ... با توجه به اینکه فینال رقابت‌های یورو 2016 امشب بین تیم‌های فرانسه و پرتغال ... تغییر زمان مراسم قرعه‌کشي ليگ برتر شانزدهم اظهار داشت: قرعه‌کشي قرار بود روز ... وی درباره محل برگزاری مراسم که گویا دانشگاه شهید بهشتی خواهد بود، گفت: مکان ...
جدول کامل قرعه کشی لیگ برتر - NazBid.ir
www.nazbid.ir/post/?q=جدول+کامل...لیگ+برتر
Translate this page
ورزش > ليگ برتر - مراسم قرعه کشي فصل جدید ليگ برتر به احتمال قوی سه شنبه هفته .... قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ... جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشي شانزدهمین دوره ليگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشي به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر ...
قرعه کشی شبکه3جام پانز هم - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=قرعه+کشی+شبکه3جام+پانز+هم
Translate this page
ورزش > لیگ برتر - مراسم قرعه کشي فصل جدید لیگ برتر به احتمال قوی سه شنبه هفته آینده یعنی 22 تیر برگزار می .... جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشي شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشي به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد.
قرعه کشی تیر ماه اول مارکت کی برگزار میشود؟ - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=قرعه+کشی+تیر...برگزار...
Translate this page
ورزش > لیگ برتر - مراسم قرعه کشي فصل جدید لیگ برتر به احتمال قوی سه شنبه هفته آینده یعنی 22 تير برگزار می .... جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشي شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشي به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد.
زرینچه: واقعیت ها را بگویند تا مردم همه چیز را بدانند/ صحبت درباره خیانت ...
www.akairan.com/.../tasnimnews/news201671314363...
Translate this page
1 hour ago - جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد. به گزارش آکاایران وی در مورد اینکه با قرعه‌‌اش دربی 83 هفته ششم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در ...
ورزشی | خبروان
khabarone.ir/category/3/ورزشی
Translate this page
اخبار ورزشی در سامانه تحلیلگر خبروان. ... محمدرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم ملی جوانان در حال حاضر در اردو ... طرفداری- جواد زرینچه درباره مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر، اظهار داشت: " مراسم قرعه‌کشی به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد.
Google+
https://plus.google.com/.../related?...
همین قبول خواست هواداران باعث شد تا آبی‌ها از همان شروع تمرینات با استقلال آشتی کنند ... استقلال در لیگ پانزدهم درحالی با پرویز مظلومی پا به مسابقات گذاشته بود که خیلی زود ... خبرگزاری فارس: علیرضا منصوریان بعد از پایان تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از امروز استارت اصلی تمرینات را در 2 ...
پایگاه خبری تحریر نو - آخرين عناوين :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
tahrireno-home.sotiba.ir/
منصوریان اظهار داشت: از صحبت های آل اسحاق تعجب می کنم و مطمئن باشید در این مسیر .... با آمدن وریا غفوری نیز میلاد فخرالدینی دفاع راست استقلال در لیگ پانزدهم رفتنی بود، اما ... برگزاری جشنواره تفریحی ورزشی پردیس فصل نیایش در منطقه ۱۰ تهران ... به گزارش تحریرنو، پيمان سنندجي در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت با بيان ...
خبرافلاك - خبرافلاک
www.khabaraflak.ir/fa/search.php?str_search=جوان
یوم الله 13آبان امسال نیز مانند هرساله درخرم آباد باحضورپرشورجوانان برگزارشد. ... حکومت پهلوی اول و دوم به وقوع پیوست، سوء استفاده هایی بود که از مراسم عزای امام حسین (ع) ..... نیم فصل دوم لیگ برتر سیزدهم با برگزاری مسابقات هفته شانزدهم از فردا ... های روزنامه رفت که بیشتر اخبار به گفت و گو سخنگوی قوه قضائیه اختصاص داشت.
استقلال تهران تیم عشق ورزیدن
esteghlal.iran.sc/tag/استقلال+تهران+
استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته اول سيزدهمين دوره ليگ برتر از ساعت 22 به ... تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور جواد نکونام برگزار شد. .... علی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکایت باشگاه ..... کردیم اما مدیر رسانه ای استقلال به ما گفته بود که قلعه نویی اظهار داشته شما (خبرنگار و ...
استقلال تهران تیم عشق ورزیدن
esteghlal.iran.sc/tag/+استقلال+
استقلال - درباره تمام اتفاقات استقلال تهران وتمام استقلال های ایران. ... از هفته بيست‌ودوم رقابت‌هاي ليگ برتر كه 21 دي‌ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد از سوي ...... معاون حقوقی باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن ..... کردیم اما مدیر رسانه ای استقلال به ما گفته بود که قلعه نویی اظهار داشته شما (خبرنگار و ...
پایگاه تحلیلی- خبری کریمه || پایگاه اطلاع رسانی شهرستان قم || کریمه
www.karimeeh.ir/2013.html?view=archive&month=5
قدرت الله باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کریمه، در ..... در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی به حساب آن‌ها واریز شده اما .... سردار سید جواد هاشمی در حاشیه مراسم غبارروبی شهدای جبهه خونین‌شهر در قم در گفتگو با .... بدون شکست مانده ودر لیگ قهرمانان هم یکی از 2 تیمی بود که متحمل باخت نشده بود.
محتویات - dorbin makhfi
mobinjall.blogfa.com/1391/10
[۱۷] در ۱۹۲۸، بارسلونا پیروز جام اسپانیا شد، در مراسم اهدای جام ترانهٔ اودا اِ پلاکتو از ... در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ .... (۲۰۱۰–۲۰۰۰) خوان لاپورتا در حال مصاحبه با خبرنگاران در سال ۲۰۰۹ رفتن نونیز و فن ..... بکهام سال ۱۹۹۷ به همراه منچستر به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست یافت.
پیروزی - ورزش پنج
www.varzeshe5.ir/tags.php?id=پیروزی
Jan 3, 2016 - دربی تهران بدون ستاره های ملی در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ... سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در گفت‌وگو با فارس: ..... مسی: سال ما پر از خوشحالی و پیروزی بود/ رونالدو: عاشق فوتبال و شکستن ...... در گفتگو با پایگاه خبری ورزش 5؛ ...... سه دوره صعود نکرده‌ایم و این برای تراکتور خوب نیست/ کاش هواداران ...
جواب فصل اول رياضي هشتم سال ٩٤ - برچسب ها
blogreader.ir/search/جواب+فصل+اول+رياضي+هشتم+سال+٩٤
به طور کلی 20 تا 25 درصد از زمان مطالعه‌ی خودم را صرف ریاضی می‌کردم یعنی 4/1 زمانم و به طور میانگین در ..... علي دايي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر اين غيبتم از مسئولان عذرخواهي کردم. .... 3 - جواد زرينچه: تا ليگ سوم حرفه‌اي كاپيتان استقلال بود. اما ... اما براي ليگ ششم حرفه‌اي به سايپا رفت و با اين تيم قهرمان ليگ برتر هم شد.

In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 18 already displayed.
If you like, you can repeat the search with the omitted results included.
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 141
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 464
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 7,942
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,389
  • بازدید ماه : 17,389
  • بازدید سال : 395,000
  • بازدید کلی : 4,174,778