loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 155 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

 

9 اشتباه زنان در بارداری دوم

 


خانم هایی که برای نخستین بار باردار می شوند، چون هیچ پیش زمینه و تجربه ای ندارند، معمولا خیلی مراقب خود و جنین شان هستند و با بروز هر گونه اتفاقی به پزشک متخصص مراجعه می کنند و چکاپ های دوره ای را به موقع انجام می دهند، اما بارداری دوم کمی متفاوت است؛ مخصوصا اگر نزدیک به بارداری اول باشد. در این شرایط، مادران گاهی با فرض اینکه از همه چیز آگاهند، مرتکب اشتباهاتی می شوند که می تواند جان خود و جنین شان را به خطر بیندازد.


بارداری دوم

 

اشتباه اول: همه چیز مثل همان بارداری قبلی پیش می رود
هیچ بارداری و زایمانی مثل هم نیست. بارداری و زایمان دوم شما می تواند کاملا متفاوت با اولی باشد. ممکن است در زندگی شما اتفاق هایی افتاده باشد که روی روان شما تاثیر مثبت یا منفی گذاشته باشد و بر بارداری دوم شما هم اثر بگذارد.


لذا در بارداری دوم نیز لازم است مثل بارداری اول، مرتبا تحت نظر پزشک متخصص باشید و آزمایش ها و چکاپ های دوره ای تان را انجام دهید.

 

اشتباه دوم: از آنجا که یک بار سزارین کرده ام، بار دوم هم مجبور به سزارین هستم
اگر خانمی بار نخست سزارین کرده، باید دلیل این موضوع مشخص شود. اگر دلیل سزارین مشکلات آناتومیکی و تنگی لگن بوده، این خانم مجبور است دوباره سزارین کند، اما اگر دلیل سزارین مسائل مربوط به جنین است، مثلا ضربان قلب جنین افت کرده یا وضعیت قرارگیری او مناسب نبوده، ممکن است در زایمان بعدی این اتفاق نیفتد و خانم بتواند به راحتی زایمان طبیعی انجام دهد. البته این خانم ها به مراقبت بیشتری نیاز دارند، زیرا احتمال پارگی جای برش عمل سزارین وجود دارد.


در کل اگر روند زایمان خوب و طبیعی باشد و مشکلی در کانال زایمان ایجاد نشود، جای نگرانی برای زایمان طبیعی نیست.
به خانم هایی که دو یا سه بار سزارین داشته اند، اجازه زایمان طبیعی داده نمی شود، زیرا احتمال پارگی رحم بالا می رود.

در مورد خانم هایی که یک بار زایمان طبیعی انجام داده اند نیز این احتمال وجود دارد که وضعیت جنین نامناسب باشد یا جفت جدا شود و خانم مجبور به انجام عمل سزارین شود. به هر حال هر بارداری شرایط خاص خود را دارد.

 

اشتباه سوم: همه چیز قابل پیش بینی است و در سونوگرافی هر مشکلی معلوم می شود
این باور کاملا اشتباه است. بسیاری از مسائل در روند زایمان ناگهان بروز می کنند؛ مثلا جدا شدن زودرس جفت و یا جفت سر راهی مسئله ای نیست که بتوان آن را با سونوگرافی قبل از زایمان یا آزمایش تشخیص داد.


در طول روند زایمان باید مادر و جنین تحت نظر باشند و ضربان قلب جنین تحت کنترل باشد تا اگر مشکلی پیش آمد، بتوان اقدام مناسب انجام داد.

اکثر ما فکر می کنیم نازایی در زنانی که قبلا بچه دار شده اند ممکن نیست، ولی در اشتباه هستیم. باید بدانید که برخی خانم‌ها برای بارداری دوم به مشکل بر می‌خورند

اشتباه چهارم: بیماری ها و مشکلات بارداری اول در بارداری دوم تکرار می شود
بارداری دوران خاص و پیچیده ای است. برخی بیماری ها که زمینه آن در فرد وجود دارد، اما هرگز بروز نکرده، ممکن است در این دوران خود را نشان دهد. دیابت بارداری یا فشار خون بارداری از این قبیل بیماری هاست.


برخی بیماری ها مثل لوپوس، بیماری های روماتیسمی یا بیماری های مغز و اعصاب ممکن است در بارداری برای اولین بار خود را در مادر نشان دهند.


برخی بیماری ها اگر در بارداری اول رخ دهند، احتمال دارد در بار داری دوم هم تکرار شوند؛ مثل فشار خون، مسمومیت بارداری یا دیابت بارداری، اما باز هم هیچ چیز قابل پیش بینی و صددرصد نیست.

 

اشتباه پنجم: در بارداری دوم نیازی به چکاپ مرتب نیست
برخی خانم ها مخصوصا کسانی که فرزند کوچک یا دو فرزند دارند، برای بارداری بعدی و چکاپ های ماهانه و هفتگی مراجعه نمی کنند و فکر می کنند چون یک یا دو بارداری موفق داشته اند، همه چیز این بار نیز خوب پیش می رود، اما دو بارداری مثل هم نیست.
ممکن است خانمی در بارداری اول مشکلی نداشته باشد، اما در بارداری دوم فشار خون بالا یا دیابت داشته باشد.


کنترل نشدن روند بارداری ممکن است باعث شود فرزندی با مشکلات رشدی و تنفسی و یا وزن کم متولد شود که بعد از زایمان دردسرهای زیادی برای مادر خواهد داشت.


هر بارداری به مراقبت های خاص خود نیاز دارد. خانمی که وضعیت طبیعی دارد، باید در پنج ماه نخست ماهی یک بار و بعد دو هفته یک بار و بعد هر هفته ویزیت شود.
اگر راه خانم به مطب یا بیمارستان دور است، می تواند به خانه های بهداشت یا مراکز درمانی نزدیک مراجعه کند. باید فشار خون و وزن مادر مرتب در طول بارداری زیر نظر باشد.


شاید در گذشته خانم ها کمتر تحت نظر پزشک متخصص بودند و در خانه زایمان می کردند، اما آمار مرگ و میر هم بالا و طول عمر آنها کوتاه بود، اما امروز موظفیم آمار مرگ و میر مادر و طول عمر را در حد استاندارد نگه داریم.
یک بخش این ماجرا در کنار امکانات و توجه پزشکی، مربوط به توجه خود مادران است.

 

اشتباه ششم: فرزند اولم نیاز بیشتری به من دارد و من دیگر فرصت کافی برای خواب و استراحت نخواهم داشت
هر فرزندی حق و حقوق خود را دارد، نباید یکی را فدای دیگری کرد. بسیاری از خانم ها وقتی زایمان کردند فردی را برای کمک خود می آورند، اما در واقع قبل از زایمان و در طول بارداری هم به این کمک نیاز دارند تا بتوانند به اندازه کافی بخوابند و استراحت کنند و تغذیه خوبی داشته باشند. هر مشکل روانی و جسمی روی سلامت جنین تاثیر می گذارد.


در بارداری دوم، فعالیت مادر بیشتر و بدن او ضعیف تر و سن بارداری مادر بالاتر است و مشخص است که به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

 

اشتباه هفتم: فرصت کافی برای ویزیت بعد از زایمان ندارم
سه تا شش هفته بعد از زایمان، اولین ویزیت نزد پزشک متخصص زنان مخصوصا برای خانم هایی که در طول بارداری مشکلات قند خون یا فشار خون داشته اند، بسیار مهم و ضروری است. این خانم ها در معرض دیابت و یا فشار خون مزمن هستند.


در کل باید در این ویزیت، حال عمومی مادر ارزیابی شود و از نظر کم خونی یا افسردگی و بیماری های زمینه ای بررسی شود.

 

اشتباه هشتم: تهوع و استفراغ در بارداری دوم کمتر است
برخی خانم ها بر این باورند که در بارداری دوم، بدن با هورمون ها سازگاری پیدا می کند و احتمال تهوع و استفراغ و یا دیگر مشکلات مرتبط با هورمون های بارداری کم می شود، در حالی که بدن به هورمون ها عادت نمی کند و اصلا نمی توان دو بارداری را با هم مقایسه کرد.


بچه ای که الان در شکم دارید، همان کودک قبلی نیست. فقط ممکن است اعتماد به نفس شما و آمادگی روانی تان به علت تجربه قبلی، بیشتر و اضطراب تان کمتر شده باشد و این موضوع باعث شود بارداری برایتان راحت تر به نظر برسد، ولی به طور کلی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و این حالت ها می توانند در بارداری دوم تشدید شوند و یا کاهش پیدا کنند. حتی این موضوع به جنسیت جنین هم ربطی ندارد.

 

اشتباه نهم: چون یک بار بچه دار شده ام، برای بار دوم هم حتما باردار می شوم
اکثر ما فکر می کنیم نازایی در زنانی که قبلا بچه دار شده اند ممکن نیست، ولی در اشتباه هستیم. باید بدانید که برخی خانم‌ها برای بارداری دوم به مشکل بر می‌خورند. ولی برخی از پزشکان به غلط به کسانی که قبلا باردار شده‌اند، اطمینان می‌دهند که نیازی به مراجعه سریع به پزشک متخصص نازایی نیست.


باید گفت در مورد زوج‌هایی که سن خانم زیر 35 سال است، بعد از گذشت یک سال و اگر سن خانم بالای 35 سال باشد، بعد از گذشت شش ماه، درمان نازایی لازم است.
درمان خانم‌هایی که دچار نازایی ثانوی شده‌اند، با کسانی که دارای فرزندی نیستند، متفاوت است.


البته برای باردار شدن باید یک دوره انتظار چند ماهه را داشته باشید. برخی از مادران تصور می کنند که اگر پس از اقدام، بارداری صورت نگیرد دچار مشکل هستند. ولی همیشه اینطوری نیست.


البته اگر در بارداری قبلی یا در خانواده تان، سابقه بیماری خاصی وجود دارد و یا در سنین بالاتر اقدام به باردار شدن نموده اید، بهتر است بدون اتلاف وقت به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.


Google
About 1,830,000 results (0.78 seconds)
Search Results
9 اشتباه زنان در بارداری دوم - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=297382
Translate this page
Apr 8, 2015 - اشتباه اول: همه چیز مثل همان بارداری قبلی پیش می رود هیچ بارداری و زایمانی مثل هم نیست. بارداری و زایمان دوم شما می تواند کاملا متفاوت با اولی باشد.
You visited this page on 7/18/16.
نی نی سایت - راهنمای بارداری و بچه داری
www.ninisite.com/
Translate this page
راهنمای بارداری و بچه داری. ... مادران باردار می‌توانند روزه بگیرند؟چقدر گوشت ... سلام به دوستان پسرم 9 ماهشه از 6 ماهگی اسهال میشه میگفتن واسه دندون الان ک 9 ماهشه .
You've visited this page many times. Last visit: 7/18/16
9 اشتباه زنان در بارداری دوم - عرق
itp.epage.ir/fa/module.content_Page.61-35.html
Translate this page
9 اشتباه زنان در بارداری دوم. خانم هایی که برای نخستین بار باردار می شوند، چون هیچ پیش زمینه و تجربه ای ندارند، معمولا خیلی مراقب خود و جنین شان هستند و با بروز هر ...
9 اشتباه زنان در بارداری دوم - ورود
ponila.com/post/162374/ - Translate this page
خانم هایی که برای نخستین بار باردار می شوند، چون هیچ پیش زمینه و تجربه ای ندارند، معمولا خیلی مراقب خود و جنین شان هستند و با بروز هر گونه اتفاقی به پزشک ...
پونیلا - 9 اشتباه زنان در بارداری ... - ورود
poinila.com/post/162374/
Translate this page
خانم هایی که برای نخستین بار باردار می شوند، چون هیچ پیش زمینه و تجربه ای ندارند، معمولا ... 9 اشتباه زنان در بارداری دوم ... همه استرس ها برای زنان باردار خطرناک است.
آزمایش​های ضروری در دوران بارداری - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/1898281236812884455
Translate this page
Apr 9, 2015 - این متخصص زنان و زایمان درباره اولین غربالگری بارداری می‌گوید: این ... در این صورت در سه ماهه دوم باید مثل همه مادران دیگر سونوگرافی سلامت ... این‌که بچه‌ای را با تست غربالگری مثبت سقط کنیم، اشتباه است. .... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11.
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - بارداري و حاملگي
masaelejensihot.blogfa.com/cat-4.aspx
Translate this page
همیشه آن چیزی که از قدیم باب بوده اشتباه نیست. ... دوران بارداری یکی از مراحل مهمی است که به دلیل افزایش حجم خون زن باردار و نیاز جنین ... با افزایش سریع تر حجم خون در سه ماهه دوم بارداری، میزان آهن خون کاهش قابل توجهی پیدا می ..... 9. ژینكو بیلوبا به شما كمك می‌كند. برگ‌های این گیاه جریان خون را به مغز و اندام‌های جنسی بهبود می‌بخشند.
پاسخ به 13 سوال رایج درباره سونوگرافی - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../ultrasoundfetus1.html
Translate this page
دکتر طاهره کرامتی، متخصص زنان، زایمان و نازایی به تمامی سوال های مادران باردار درباره ... برای تست سونوگرافی غیربالگری سه ماهه نخست، بار سوم بین هفته پانزدهم تا بیست و دوم برای تست ... 9- آیا سونوگرافی می تواند برای من یا جنینم خطرناک باشد؟
مراقبت‌های سه‌ماهه دوم بارداری - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/367183/مراقبت‌های-سه‌ماهه-دوم-بارداری
Translate this page
در این میان اما زمانی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، سه ماهه دوم بارداری است؛ ... درباره مراقبت‌های سه ماهه دوم بارداری یادداشتی داریم از دکتر اعظم‌سادات موسوی، متخصص زنان و عضو ..... گاف باورنکردنی در برنامه ماه عسل / تصاویر - اشتباه صورت گرفته در برنامه چند ... بهنوش بختیاری رکوردار فالور در اینستاگرام+عکس · دختری در چنگ 9 گرگ ...
دانستنيهاي بارداري از ابتدا تا زايمان - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
Translate this page
... مقطر ضد سودا پاپریکا(9 گیاه) · مقطر تقویت اعضا رییسه پاپریکا(9گیاه2) · مقطر ضد بلغم .... اگر بگویم آهن مهمترین نیاز زن باردار است اغراق نکرده ام . .... سونوگرافی باید دو بار انجام شود:بار اول بین ۸-۱۸ هفته بارداری وبار دوم بین۲۴- ۳۶ هفتگی. ... انقباضات رحمی نامنطمی دیده میشود که ممکنست آنهارا با درد زایمان اشتباه بگیریم.
You visited this page on 7/18/16.
مادر و سلامت جنین - روشنایی زندگی ما،مبین
mobin92.blogfa.com/tag/مادر-و-سلامت-جنین
Translate this page
10-سابقه بيش از دو سقط در سه ماهه اول و سابقه سقط در سه ماهه دوم و سابقه زايمان زودرس .... 9- تولد دیررس نوزاد در نتیجه تزریق داروی بی حسی: تزریق داروی بی حسی در ... بستگی به وضعیت مزاج ونوع عملی که انجام شده دارد ولی اصولا زنان باردار بیش از 4 .... که برای خودم پیش آمد با تشخیص اشتباه ماما،زایمانم یک روز عقب افتاد،گرچه خدا رو ...
طریقه بارداری زنان - لینک گردی
farsinow.ir/news/طریقه-بارداری-زنان
Translate this page
چگونه حامله شویم روش های بارداری باردارشدن زنان قابل توجه خانم ها چگونه حامله شوم ؟ 241 ... 9 اشتباه زنان در بارداری دوم چرا پاهایم در خواب مورمور می شوند؟ 684.
| دکتر صدیقه آذری - متخصص زنان و زایمان
www.drs-azari.ir/
Translate this page
بسیاری از بانوان طی بارداری متوجه تغییراتی در پوست ناخن و موهایشان می شوند. ... تا سه ماهه سوم بسیاری از زنان دچار ترکهای بارداری بر روی شکم باسن- پستان یا رانها شوداستفاده از مرطوب ... فیلم مراحل تکامل جنین در هفته 1 تا 9 بارداری ... آدرس مطبمطالب و مقالاتبخش دوم مقالاتصفحه اصلیسوالات پزشکیپیامهای کاربرانسایتهای دیگر.
آمادگی بارداری دوم
hitit.mahak.xyz/+آمادگی+بارداری+دوم/
Translate this page
امادگی بارداری - shianeh.com برای فرزند دوم آمادگی دارید یا نه؟ تهوع در بارداری دوم، کمتر می شود؟ راهنمای دوران بارداری ... 9 اشتباه زنان در بارداری دوم (آمادگی بارداری دوم) ...
بارداری و زایمان بایگانی - عصر دانش
asrdanesh.com › بارداری و زایمان
Translate this page
9 اشتباه زنان در بارداری دوم. اشتباه اول: همه چیز مثل همان بارداری قبلی پیش می رود هیچ بارداری و زایمانی مثل هم نیست. بارداری و زایمان دوم شما می تواند کاملا متفاوت با ...
بارداری پوچ - پهنک
www.pahnak.ir/Site/Articles/Detail.aspx?id=611
Translate this page
"هیچ زن حامله ای متوجه این نخواهد شد که بارداری اش پوچ است یاخیر، مگراینکه .... با سلام خانم امرایی: 1- فاصله بین سقط و حاملگی دوم حداقل 5تا6 ماه باید باشد. .... 9 آبان ماه آزمایش دادم با بتای 2906، 16 آبان سونو رفتم جوابش ساک حاملگی 13 میلی متر، .... هام قبل از بارداری خیلی نامنظم بود دیر میشدم آیا ممکنه است هفته ام اشتباه باشه?
روابط زناشویی در دوران بارداری ,مجاز یا ممنوع؟ - نمناک
namnak.com/148-روابط-زناشویی-در-دوران-بارداری-مج...
Translate this page
Rating: 4.6 - ‎691 reviews
روابط زناشویی و روابط زناشویی در دوران بارداری و نكات مهم نزديكي در دوران ... در طی سه ماهه دوم بارداری، بدن زن باردار ویژگیهای حاملگی را بیشتر نشان داده و شکم نیز .... خود ارضایی مرد و زن ندارد و دختران و پسران هم خود را با این رفتار اشتباه در معرض از ...
یک اشتباه پزشکی دیگر، این بار در قشم/ جراحی اشتباه زن باردار باعث ...
www.khabaronline.ir/.../detail/512399/society/health
Translate this page
Feb 21, 2016 - یک اشتباه پزشکی دیگر، این بار در قشم/ جراحی اشتباه زن باردار باعث ... تشخیص اولیه آنها آپاندیس یا جنین دوم در داخل شکم بوده چراکه آنها فقط خون ...
پاسخ سوالات خود در زمينه بارداري را اينجا بخوانيد - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Translate this page
Sep 8, 2013 - براي زن باردار مسافرت با اتوموبيل در جاهاي داراي دست‌انداز و يا خاكي چگونه است؟ .... من سه ماهه باردارم در ماه دوم متوجه قندخون بارداری شدم میزان قند بارداریم بعد از ..... از بارداری نیز ندارموممکن جواب ازمایش اشتباه بوده باشه و من باردار نباشم ..... با سلام من یه پسر 9 ساله دارم بارداری اولم خیلی به راحتی و بدون دردسر بوده.
سونوگرافی واژینال در ماه دوم بارداری - لینک گردی
nimrang.ir/news/سونوگرافی-واژینال-در-ماه-دوم-بارداری
Translate this page
سونوگرافی ترانس واژینال ... مژده ای برای اهالی روزه دار ماه ... 9 اشتباه زنان در بارداری دوم. 668. دلایل انجام سونوگرافی در 3 ماه اول و سوم بارداری. سونوگرافی جنین ...
بارداری دوم - لینک گردی
nimbar.ir/news/بارداری-دوم - Translate this page
بارداری دوم تفاوت چندانی با بارداری اول ندارد و حالت‌هایی مثل تهوع و استفراغ ... 9 اشتباه زنان در بارداری دوم گروه های خونی ای که نادر هستند موهایت را رنگ نکن خانم باردار.
مطالب مفید در رابطه با بارداری [آرشیو] - روزمنو، محبوب ترین انجمن ...
www.roozmenu.com › ... › بارداری - Pregnancy
Translate this page
Jan 23, 2011 - 39 posts - ‎10 authors
زنان باردار می ‌توانند از خوردن خیلی از غذاها لذت ببرند اما برخی غذاها .... اگر باردرای شما بدون مشکل است، معمولا مسافرت در سه ماهه ی اول و دوم و اوایل سه ماهه ی سوم بلامانع است. ..... سالها متخصصين به اشتباه معتقد بودند كه هورمون هاي حاملگي از زنان در ..... 9-5 3/0-2/0 افزایش نیافتن وزن چه خطری را در پی دارد؟ بسیاری از مادران ...
تاثیر مهم نحوه خوابیدن مادر باردار بر سلامت جنین - سیمرغ
seemorgh.com › سلامت › سلامت خانواده › سلامت زنان
Translate this page
Aug 3, 2010 - به هر حال به احتمال زیاد، در سه‌ماهه‌ سوم بارداری غلتیدن در خواب و روی پشت قرار گرفتن متوقف می‌شود، زیرا بسیار ... 5موردی كه زنان باردار برای سلامت جنين خود بايد در نظر داشته باشند .... این اشتباهات زنان بعد از سن 30 سالگی است!
مصرف داروها در بارداری - آزمایشگاه نیلو
niloulab.com/pregnants/drugs_in_prtegnancy
Translate this page
مصرف دارو در بارداری. ... 3- دوره جنینی: هفته 9 تا پایان بارداری ...... می کردن و در بارداری دوم هم در هفته 28 تزریق کردن آیا این اشتباه قبلی میتونسته تاثیر گذار باشه. .... نوع مکمل مصرفی در دوران بارداری باید توسط متخصص زنان و زایمان تجویز گردد.
توصیه هایی برای خواب راحت در 9 ماه بارداری ! - پرشین وی
www.persianv.com/zanashooee/288959.php
Translate this page
May 11, 2015 - توصیه هایی برای خواب راحت در 9 ماه بارداری ! ... بسیاری از زنان در نیمه دوم بارداری، نوعی حالت عصبی شبیه به خواب رفتن یا مورمورشدگی در پاهایشان احساس می کنند که باعث ایجاد اختلال .... اشتباه دندانپزشک جان دختر 14 ماهه را گرفت!
هفته هجدهم بارداری - پارسه گرد
www.parsegard.com/.../هفته-هجدهم-بارداری.html
Translate this page
از وضعیت بدن و سلامتی خود و جنین تان در هفته هجدهم بارداری بیشتر بدانیم. هفته هجدهم بارداری,هفته هجدهم حاملگی,ماه چهارم بارداری,ماه چهارم حاملگی,دوران بارداری,بارداری ...
هورمون اچ‌سی‌جی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../هورمون_اچ‌...
Translate this pagePersian Wikipedia
در مواردی که شک به سلامت بارداری وجود دارد می بایست چند آزمایش با فاصله از هم انجام ... باشد : 117000-3640 mIU/ml; زن غیر حامله : <5 mIU/ml; بعد از یائسگی : <5/9 mIU/ml ... اشتباه در تعیین سن حاملگی; احتمال سقط یا Blighted Ovum; حاملگی نابجا ...
پاسخ به مهم ترین سوالات بارداری توسط مشاورین نی نی سایت
madaranebardar.niniweblog.com/.../پاسخ-به-مهم-تری...
Translate this page
محبوب ازفریدونکنار...9 اسفند. .... ولي اگر مادري كه «ارهاش» خونش منفي است براي بار دوم حامله شده و يا قبلا سقط جنين كرده باشد، .... بطور كلي از هر 5 زن باردار 4 نفر در ماههاي اول بارداري دچار لكه بيني يا خونريزي شديدتر از حد .... علت واقعي اين نوع حاملگي هنوز دقيقا شناخته نشده است و در حال حاضر آن را تنها يك اشتباه در طبيعت مي دانند.
حجامت برای زنان باردار – خرید فروش قیمت
prices.3eke.ir/tag/حجامت-برای-زنان-باردار/
Translate this page
May 30, 2016 - البته خیلی ها هم درباره مفید و یا بی فایده بودن حجامت شک دارند که این نیز ….. 9 اشتباه زنان در بارداری دوم زنبور درمانی چه فصلی از سال حجامت کنیم؟
چگونه میتوان حاملگی را تشخیص داد؟ - نی نی دوم - پرشین بلاگ
newmam.persianblog.ir/1392/3/
Translate this page
ظ روز ۳۱ خرداد ۱۳٩٢ : توسط : نی نی دوم .... اشتباه در تعیین سن حاملگی .... یعنی اگر تاریخ آخرین قاعدگی 3/9/91 باشد تاریخ زایمان 10/6/92 است. .... 2-در هر زن بارداری که کمر درد مراجعه می کند، باید تشخیص های افتراقی مختلف را مد نظر قرار داد. خصوصا ...
هفده سوال رایج در مورد بارداری و پیشگیری از بارداری | دکتر میترا مولائی ...
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles...
Translate this page
2-سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم بسته دوم قرص جلوگیری تموم شده الان می تونم با ... 9-آيادرست است که بعد ازنزديكي جهت بارداري دريك ماه هورمونها به هم ميريزد؟ ... کاربر گرامی استفاده از 2 دوره روش اورژانس در یک سیکل اشتباه بوده است. .... غیر پزشکیواژه نامه باروریبهداشت جنسیبارداری و زایمانببماریهای زنان و درمانتنظیم خانواده ...
جفت سرراهی یا جفت پایین در بارداری - مرکز مشاوره و خدمات مامایی رویان ...
www.royanmama.com/787/
Translate this page
Jan 5, 2015 - اگردچارخونریزی روشن وبدون درد به خصوص درنیمه دوم بارداری شدید،یک ..... احتمال اشتباه بسیار کم است اگر در سونو مشخص شده که جفت سرراهی بوده است. .... سلام، خسته نباشید، در هفته 12 بارداری بعلت لکه بینی هایی که داشتم دکتر زنان درخواست ... من 10 سال پیش یه سقط و یه زایمان زودرس32 هفته داشتم حالا 9 هفته ...
ترفندهای مادرانه
tarfandhayemadarane.blogfa.com/
Translate this page
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم فروردین ۱۳۹۰ساعت 9:1 توسط نی نی سایتی ها | 6 نظر ..... گاهی نشت ادرار ویا ترشحات آبکی ممکن است با مایع آمنیوتیک اشتباه شود .... روش دوم که یه روش نسبتا تجربی هست و از نظر علمی هنوز تا حدی پیشرفت حاصل ... “در اوان بارداری تولدنوزاد، باید زن بار دار خود را چنانکه لازم و مناسب حال است مراعات کند .
:مامایی
nicemidwife.blogfa.com/
Translate this page
کمبود پروتئین C,Sا انتی ترومبینIII میتوانند ایجاد سقط در سه ماه دوم و سوم کنند ... 9. در 55 سالگی پی بردم كه تصمیمات كوچك را باید با مغز گرفت و تصمیمات بزرگ را با قلب ... قاعدگی است و گاهی با قاعدگی اشتباه می شود در نیمه ی اول حاملگی ناشایع نیست .... زن باردار بسته به سن، فعاليت بدني، وضعيت فيزيولوژيک و خصوصيات ...
دوران بارداری - پزشکی
pezeshki2.persianblog.ir/tag/دوران_بارداری
Translate this page
در 90 درصد زنان باردار بین هفته‌های اول تا چهاردهم بارداری به دلیل افزایش رنگدانه‌ها، ... از طرفی بیشتر خانم‌ها بویژه سبزه‌ها در نیمه دوم بارداری دچار نوعی تغییر رنگ ...... است که احتمال زایمان زودتر از موعد وجود دارد مثل کسانی که قبل از 9 ماهگی (37 هفتگی) ... ممکن است مادران باردار به اشتباه تصور کنند، انجام تست های غربالگری به معنای ...
بارداری - مامانای مهربون بخونند
mosaferkoocholoo.persianblog.ir/tag/بارداری
Translate this page
فعالان مخالف سقط جنین گاهی به اشتباه از این واقعیت برای پشتیبانی از جنبش .... پس از آن 9 ماه، ویولن زن خواهد توانست به تنهایی به حیات خود ادامه دهد اما تا آن زمان به ..... می دهند: تغذیه دوران بارداری، نرمش، جلوگیری از دردهای غیر ضروری، مرحله اول و دوم درد، ...
محاسبه هفته ها و ماه های بارداری - نی نی سرچ
www.ninisearch.com › مقالات بارداری › دوران بارداری
Translate this page
Feb 28, 2014 - برای مثال چنانچه سه هفته و پنج روز از تاریخ LMP زن بارداری گذشته باشد و بپرسند در کدام هفته بارداری هستی؟ بایستی بگوید ... سه ماهه دوم: از ۱۳ هفته و ۳ روز بعد تا ۲۶ هفته و ۵ روز بعد. ..... ناشناس. تعداد هفته ها رو اشتباه نوشتید.
ارسال سوال :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/page/ارسال-سوال
دوستی به قصد ازدواج اشتباه بزرگیه . .... صفحه شخصی " زن زندگی " .... روش های برقراری رابطه جنسی در دوران بارداری · بعد از رابطه جنسی کامل در دوران عقد، شوهرم ... آموزش اولین دخول در روابط زناشویی ( برای دامادها ) - بخش دوم · استفاده از قانون جذب برای .... 9 - شما با پرسیدن سوال باعث خیر میشید چون در خلال پاسخ دادن به سوال شما ، آموزش ...
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
Translate this page
9: سوال 6375 - ضمن عرض سلام و ادب خدمت شما استاد محترم و بزرگوار ... اما فکر میکنم چون راه را بلد نبودم و استادی نداشتم مدام اشتباه می کردم و خسته میشدم. .... اگر انسان تمایل داشته باشد یا بنا به دلایلی مجبور باشد همسر دوم بگیرد و بداند با این کار ...... نظر اخلاقی اگر منی در رحم زن ریخته نشود(برای جلوگیری از بارداری) مشکلی دارد؟
تشخیص جنسیت در ماه دوم بارداری
yekaks.ir/news/تشخیص-جنسیت-در-ماه-دوم-بارداری
Translate this page
تست غربالگری تشخیص جنسیت جنین با آزمایش خون مادر از هفته 10 بارداری. ... دوران بارداری,ماه دوم بارداری,ماه دوم بارداری,ماه دوم . ... 9 اشتباه زنان در بارداری دوم. اشتباه ...
دکتر رهام صادقي - بایگانی سوالات احتمال بارداری - 1 - پاسخ 255 تا 269
www.roham.ws › ... › سوالات زنان › احتمال بارداری
Translate this page
19 posts
من نمیدونم یعنی کسایی که حامله ان اصلا در طول 9 ماه حاملگی پریود نمیشن؟ چند جا خوندم که نوشته بودن خونریزی قبل حاملگی رو با پریود اشتباه نگیرید،این خونریزی منظورش چقدره؟ ... اگه تخمک گذاری روز اول، دوم پری خونريزی (پریود) انجام شه (من خوندم که امکانش هست) و اگه عمل ..... فهرست انجمنهای گفتگو » سوالات زنان » احتمال بارداری.
مرداد 1391 - روش های خانگی و آزمایشگاهی تعیین جنسیت
leila56.blogfa.com/1391/05
Translate this page
درعمل لقاح اسپرم مرد با تخمک زن ترکیب می شود و جنين شکل می گیرد، اگر جنین ..... 9- نان و برنج و ماکارانی نسبت به قبل محدودتر باشد اما ممنوعیتی برای مصرف آنها .... اگر ماه دوم مصارف با فصل توت فرنگی بوده و زن باردار از آن بخورد نوزاد او پسر میشود. ..... مقرر رخ بدهد، خصوصا اگر در تشخيص زمان بسته شدن نطفه اشتباه كرده باشيد.
بارداری چند هفته است؟ - لینک به سایت اصلی الو دکتر
www.alodoctor.ir/articles/.../بارداری-چند-هفته-است؟
Translate this page
اما اصولا در علم زنان و مامایی از روز اول پریود حساب میکنن و به همین دلیل بارداری میشه 42 هفته ! ... خیلی از خانم ها به اشتباه فکر می کنند روز نزدیکی شان ، همان روز لقاح است . ... چون ممکن است نزدیکی شما در روز 9 سیکل تان باشد و تخمک گذاری و لقاح در روز ... سه ماهه اول: از صفر تا 14 هفته (2 هفته اول در واقع باداری وجود نداشته ) سه ماهه دوم: ...
بارداری عجیب یک زن و زایمان عجیب تر او! | بینگ نیوز
bingnews.ir › سرگرمی
Translate this page
Aug 4, 2015 - +عکس, يك زن ایرانی شب زایمان فهمید باردار است, عجایب (مشاهده), عکس و ... برچسب ها: 9 اشتباه زنان در بارداری دوم, Lahzehname.ir, اخبار گوناگون, ...
زنان باردار - آکاایران
www.akairan.com/health/tag/زنان%20باردار/
Translate this page
زنان باردار چگونه بخوابند,زنان بارداری,زنان باردار عکس,زنان باردار چه بخورند,زنان ... سلامتی خودشان باشند زیرا هر اشتباه باعث به خطر افتادن جان نوزادشان می شود. .... هزار نفر در بیمارستان بستری شده و بین پنج تا 9 هزار نفر هم جان خود را از دست می ‌دهند.
بارداری و زایمان بایگانی - صفحه 2 از 9 - جزیره ها
jazireha.com/category/بارداری-و-زایمان/page/2/
Translate this page
Aug 19, 2015 - پرده بکارات و سوالات رایج آن ( قسمت دوم ) یکی از موضوعاتی که همیشه خیلی ... اشتباه زنان در بارداری دوم سزارین طبیعی متخصص زنان تهوع بارداری ...
خیلی خوش امدید - بارداری
m-f91.blogfa.com/tag/بارداری
Translate this page
صداهای وسایل برقی و به طور کلی تمام امواج برای زنان باردار خطرناک است و نوزاد نارس، ..... + نوشته شده در چهارشنبه دوم بهمن ۱۳۹۲ساعت 16:0 توسط لبخند رویایی ... واژه مسمومیت نامی است که به اشتباه در زمانیکه تصور می‌شد این مشکل بخاطر مواد مسموم ..... و یا مثلا اگر جنینی در هفته 6 تا 9 جنینی در معرض داروی وارفارین قرار بگیرد، دچار ...
پرسش و پاسخ | Human Reflection
humanreflection.square7.ch/پرسش-و-پاسخ/
Translate this page
نه 9 ماه شوهر دارم اگه اچ ای وی داشتم صدرصد معلوم میشد تو یه نوبت دیگه؟ .... و پزشکان پوست آگاهی کم و یا اشتباهی در باره زگیل های تناسلی دارند و واکسن این ویروس .... دوم اینکه اتفاقا ما در اروپا از ماه ششم بارداری به بعد دارو برای زنان باردار مبتلا به اچ ...
فعالیت جنسی در دوره بارداری - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../14-1389-02-19-08-...
Translate this page
در یک بارداری طبیعی تا وقتی که زن ازنظرپزشکی سالم است هیچ دلیل خاصی برای محدودکردن فعالیت جنسی ... 9- افزایش یا کاهش میل جنسی در بارداری طبیعی است.
راهنمای معنوی دوران بارداری - مادربانو
madarbanoo.com/268/راهنمای-معنوی-دوران-بارداری/
Translate this page
Jan 12, 2013 - ماه دوم: روزهای پنجشنبه و جمعه سوره تبارک خوانده و ۱۴۰ مرتبه صلوات. .... زنان بارداری که در گرفتن روزه اصرار دارند، این توصیه‌ها را… ..... پیش اقدام میکردم الا روز به روز کم حوصله تر و سنمون بالا میره اشتباهی که من کردم شما نکنید این و ...
Searches related to 9 اشتباه زنان در بارداری دوم

اقدام بارداری دوم

بارداری دوم نی نی سایت

درد زایمان دوم

تاخیر در بارداری دوم

زمان سزارین دوم

تفاوت زایمان اول و دوم

امکان نازایی در بارداری دوم

دومین بارداری
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 253
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,790
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,237
  • بازدید ماه : 13,237
  • بازدید سال : 390,848
  • بازدید کلی : 4,170,626