loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 439 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی

گیاهان زینتی,گیاهان آپارتمانی,انواع گیاهان زینتی

گیاهان زینتی و آپارتمانی

 

گیاهان زینتی آپارتمانی
گیاهان زینتی گیاهانی هستند که قابلیت رشد در مکان های سرپوشیده مانند داخل منازل، ادارات و غیره را داشته باشد و معمولا برای اهداف تزئینی، اثران مثبت روانی و یا دلایل بهداشتی از جمله به عنوان تصفیه هوای داخل ساختمان پرورش داده میشوند.

 

گیاهان زینتی اغلب بومی مناطق استوایی و نیمه استوایی هستند. عوامل اصلی که در هنگام مراقبت از گیاهان آپارتمانی باید در نظر گرفته شوند عبارتند از: آبیاری، نور، مخلوط خاک، دما، رطوبت، کود و مبارزه با آفات.

 

گل و گیاهان زینتی عمدتاً گیاهانی هستند متعلق به مناطق استوایی که با توجه به شرایط اکولوژیکی آن مناطق سازگار شده اند و تکامل یافته اند، از این رو استفاده از آنها در اماکن مسکونی و اداری به عنوان "گیاهان آپارتمانی" مستلزم فراهم نمودن شرایطی است که تا اندازه ای با شرایط اکولوژیکی خاستگاه آنها همخوانی داشته باشد.

 

بسیاری از این گیاهان زینتی به دمای پایین حساسیت شدید دارند، تعدادی به رطوبت کم، تعدادی به نور شدید خورشید (چرا که در جنگل های استوایی درختان بلند چتری را در بر فراز آنها ایجاد  کرده اند و از تابش مستقیم آفتاب در امان اند). و تعدادی از گیاهان آپارتمانی به تمامی شرایط فوق حساسیت نشان می دهند.

 

پرورش گیاهان زینتی,گل و گیاهان آپارتمانی,گلها و گیاهان زینتی

بسیاری از این گیاهان زینتی به دمای پایین حساسیت دارند.

 

توصیه میشود هنگام خرید گل و گیاهان زینتی به موارد زیر توجه داشته باشید:

- درجه مهارت خود را در پرورش گیاهان زینتی مختلف ارزیابی کنید، شرایط نور و درجه حرارت و رطوبت محل زندگی خود را به خاطر بسپارید، فضای آپارتمان خود را مد نظر داشته باشید و با مطالعه مطالب فهرست شده زیر و خرید گلدان مناسب شادابی و خرمی آن زینت بخش محیط زندگی شما خواهد بود.

 

- کلیه شرایط محیطی اعم از نور و حرارت و رطوبت محیط خود را به کارشناس گوشزد نمایید تا گلدان مناسب را به شما معرفی نماید، نام گیاه زینتی را سئوال کنید و در صورت امکان نام علمی آن را به خاطر بسپارید تا بتوانید اطلاعات جامع تری درباره پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی در منابع و مأخذ کسب نمایید.

 

- در صورتی که مبتدی هستید بهتر است گیاهان زینتی کم توقع، ارزان، سریع الرشد و قابل تکثیر را انتخاب نمایید.

 

- برگها، ساقه، گلها و خاک گیاه را به دقت بازدید نمایید تا به وجود آثار و بقابای آفات، امراض و علف هرز پی برده و از خرید این گونه گیاهان آپارتمانی خودداری نمایید. فصل زمستان دقت زیادتری را طلب می نماید.

 

- هماهنگی گلدان با وضعیت، فرم و فضای اتاق را در ذهن خود مجسم نمایید، بعضی از گیاهان زینتی با شکل خاص و تعداد برگها مانند آگلونما اتاق کوچک شما را بزرگتر جلوه می دهد.

 

- از فروشنده، گیاه "ریشه پر" تقاضا نمایید این بدان معنی است که مدت زیادی است که گیاه به این گلدان منتقل شده است و ریشه توسعة مطلوب خود را انجام داده و تعویض گلدان اشکالی بوجود نمی آورد، در غیر این صورت باید چند ماه پس از خرید اقدام به تعویض گلدان گردد.

 

- اگر گیاهان زینتی گلدار مانند آزالیا مورد نظر شماست گیاهانی را انتخاب نمایید که پر غنچه باشد، غنچه های آن هنوز باز نشده یا تعداد کمی از آنها شکفته شده باشند.

 

- دستور العمل نگهداری گیاهان زینتی خریداری شده را از فروشنده طلب نمایید.

 

- در هنگام خرید گیاه مواد غذایی مصنوعی مایع یا جامد محلول در آب مخصوص گیاهان زینتی را خریداری نموده و نحوه استفاده از آن را خواستار شوید.

 

- گل و گیاهان آپارتمانی را انتخاب کنید که برگ های آن فاقد لکه های زرد و سوختگی باشد.

 

- حمل و نقل گلدان مخصوصاً در زمستان که هوای سرد باعث پژمردگی برگها می گردد اهمیت فراوانی دارد، به فروشنده سفارش کنید که گلدان را در دو لفافة کاغذی پیچانده تا تغییرات شدید رطوبت و حرارت به گیاه لطمه ای نزند، حتی الامکان گلدان را در اتاق رو باز و بدون کابین اتومبیل قرار ندهید.

 

- در صورتی که مایل به خریداری گلدانهای با کاشت گروهی هستید دقت نمایید که گیاهان زینتی مجموعه از نظر قد و رنگ و نیازهای محیط کاملاً هماهنگ باشند.

 

فهرست برخی از انواع گیاهان زینتی آپارتمانی:

 

گیاهان زینتی,پرورش گیاهان زینتی,گیاهان آپارتمانی

گیاهان زینتی کم توقع، ارزان و سریع الرشد را انتخاب نمایید.

 

1. آرمریا: گیاهی پوششی و همیشه سبز است. این گیاه زینتی دارای گلهای زیبا و معطر می باشد و مناسب برای کاشت در باغها، باغهای ساحلی و مناطق مرزبندی و ساحلی می باشد. نامهای دیگر این گیاه در کشور ما عبارتند از: عود قرمز و چمن هلندی.

 

پرورش گیاهان آپارتمانی,گیاهان زینتی,گل و گیاهان آپارتمانی

آرالیای ژاپنی از انواع گیاهان زینتی با برگ های لوب دار و براق

 

2. آرالیای ژاپنی: گیاه آپارتمانی با برگ‌های لوب‌دار، براق و سبز تیره به قطر 40-20 سانتی‌متر است. برای مكان‌های سایه و خنك نیز مناسب است. برگها ي آن، پنجه اي شكل خيلي طويل ، سبز روشن و شفاف كه از 5 يا 7 يا 9 لب تشكيل شده اند. گلهای آرالیای ژاپنی كوچك و به رنگ سبز و به شكل چتر و معمولاً زیاد قابل توجه نيست. آرالیای ژاپنی بعنوان گياه خانگي يا در بعضي جاها ( مناطق با پناهگاه هاي بدون آفتاب و باد ) ميتوان آنها را در حياط پاسيو يا باغها كشت كرد.

 

گل و گیاهان آپارتمانی,گلها و گیاهان زینتی,انواع گیاهان زینتی

آرالیای برگ پهن از گیاهان زینتی که بهتر است دور از نور مستقیم آفتاب باشد

 

3. آرالیای برگ پهن: فاتسیا درختچه ای همیشه سبز از 3 تا 6 متر ارتفاع دارد. از خانواده آرالیاسه (پیچک) می باشد. ساقه ی این گیاه منشعب است. برگ ها بزرگ هستند و به 25 الی 30 سانتی متر می رسند. گاهی دمبرگ ها به طولی حدود 50 سانتی متر می رسند. برای نگهداری از این گیاه بهتر از دور از نور مستقیم آفتاب باشد. اما در صورتی که مکان نگهداری سرد باشد وجود نور ضروری است.

 

انواع گیاهان آپارتمانی,گل و گیاهان زینتی,پرورش گیاهان زینتی

گیاهان زینتی گلدار مانند آزالیا بهتر است پر غنچه باشند

 

4. آزالیا: ارتفاع و گسترش آن به حدود ۵/۱ متر می رسد، برگچه های این گونه سبز تیره، نیزه ای یا و تخم مرغی باریک می باشد. گل های آزاله معمولا اواسط بهار باز می شوند و به شکل قیفی، به قطر ۵ تا ۸ سانتی متر و به طول ۳ سانتی متر هستند. گل ها به صورت خوشه ای از ۲ تا ۵ گل در انتهای شاخه ظاهر می شوند. نامهای دیگر این گل:خرزهره هندی،گل صد تومانی.

 

انواع گیاهان زینتی,انواع گیاهان آپارتمانی,گیاهان زینتی

آگلونما از انواع گیاهان زینتی آپارتمانی

 

5. آگلونما ماریا: گیاهی همیشه سبز و پایا با برگهای زینتی می‌باشد برگهای آن (مستطیلی نیزه‌ای )می باشد اندازه برگها بر حسب گونه بطول 25 سانتیمتر و پهنای 12 سانتیمتر نیز می‌باشد ارتفاع گیاه برحسب گونه تقریباً بین 20تا 40 سانتیمتر در سطح فوقانی خود تغییر می‌کند دارای نقاط و یا لکه‌های سبز تیره می‌باشد. گلهای این گیاه سفید و در تابستان آشکار می‌شود. میوه‌های آن قرمز رنگ می‌باشد .

 

از دیگر گیاهان زینتی میتوان به آرالیای دروغی، آگاو آمریکانا، آقطی، آگلونما نیتیدوم، آگلونما پیکتوم و آگلونما پاتایا اشاره کرد.

 


Google
About 220,000 results (0.54 seconds)
Search Results
آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی - بیتوته
www.beytoote.com/scientific/.../ornamental-plants.htm...
Translate this page
گیاهان زینتی و آپارتمانی. گیاهان زینتی آپارتمانی گیاهان زینتی گیاهانی هستند که قابلیت رشد در مکان های سرپوشیده مانند داخل منازل، ادارات و غیره را داشته باشد و ...
Images for ‫آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی‬‎Report images
Image result for ‫آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی‬‎
Image result for ‫آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی‬‎
Image result for ‫آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی‬‎
Image result for ‫آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی‬‎
Image result for ‫آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی‬‎
Image result for ‫آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی‬‎
More images for آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی
گلهای آپارتمانی - جامع ترین ژورنال گل و گیاه ایران
glassy-garden.com/category/گل-های-آپارتمانی/
Translate this page
Dec 22, 2014 - معرفی تمام گلهای آپارتمانی. ... مقالاتی جامع درباره انواع گل های آپارتمانی ... کارشناس ارشد فضای سبز و گل و گیاهان زینتی داشتم از کنار کاکت.
پرورش و تولید گل های اپارتمانی وفضای باز
flowers1.blogfa.com/
Translate this page
پرورش و تولید گل های اپارتمانی وفضای باز - فروش گل وگیاه.معرفی و اشنایی با انواع گلهای اپارتمانی -زینتی-بیرونی(در غرب مازندران) - پرورش و تولید گل های ...
فهرست الفبایی گیاهان | گلستان علی
www.golestan-ali.com/plants-list/
Translate this page
آكالیف بومی جنوب آسیا و گیاهی است با برگ های سبز درشت متناوب، با لبه مضرس كه ... زیرا هم به صورت گیاهان گلدانی و هم آویزی در آپارتمان مورد استفاده قرا می گیرند. ... کیفی در گلستان علی داریم و بیشتر دوستان عزیز نیز با این گیاه خوب آشنا هستند. .... نخل زینتی، سیکاد، نخل ساگو کلمه سیکاس یک نام تیپی است و به گیاهانی از ...
You've visited this page 2 times. Last visit: 7/22/16
گیاهان آپارتمانی - باغبانی سبز
greenhorticulture.persianblog.ir/tag/گیاهان_آپارتمانی
Translate this page
در قسمتهای قبل زیرخانواده های مختلف کاکتوسها معرفی شدند. ..... لاله عباسی گیاهی زینتی با گلهای رنگین است که علاوه بر کاشت در فضای آزاد قابلیت کشت و ...
آشنایی با گیاهان زینتی و آپارتمانی - سایت تخصصی کار و فناوری ...
herfe-gorgan.blogfa.com/cat-47.aspx
Translate this page
گل همیشه بهار (Calendula persica) از انواع گیاهان زیبا با قابلیت کاشت آسان در فضای آپارتمان است. این گیاه دارای گل هایی به رنگ زرد، نارنجی و سفید است که در ...
【ツ】 آشنـایی با گیـاهان آپـارتمانـی 【ツ】 - صفحه 3 - سایت کوچولو
kocholo.org/.../103-【ツ】-آشنـایی-با-گیـاهان-آپـارتما...
Translate this page
Sep 25, 2011 - بعضي از انواع گلدان هاي تزئيني فاقد روزنه خروج آب هستند. .... كوددهي: 3 گرم در ليتر هر ماه 1 بار با كود مخصوص گياهان زينتي از فروردين تا آبان ماه
پایگاه آموزشی پرورش گل و گیاهان زینتی و نهال
javadetezadi.persianblog.ir/
Translate this page
May 29, 2014 - پایگاه آموزشی پرورش گل و گیاهان زینتی و نهال. ... در این مقاله به شما آموزش میدهیم چگونه از طریق برگ به تکثیر ساکولنت ها بپردازید . ... کاکتوس ها به جزء انواع جنگلی مانند کریسمس و اپی فیلوم ها، نسبت به رطوبت زیاد و ... و بخاطرتحمل سایه و نیاز نوری کم،گیاهی مناسب برای نگهداری داخل آپارتمان میباشد ولی با این ...
گیاهان آپارتمانی - پایگاه آموزشی پرورش گل و گیاهان زینتی و نهال
javadetezadi.persianblog.ir/tag/گیاهان_آپارتمانی
Translate this page
پس بونسای هم یک سرگرمی در زمینه ی باغبانی زینتی است و هم باعث نزدیکی و شناخت انسان ... بن سای مجموعه ای از باغبانی و هنر است که به واسطه آن گیاه با یک تغییر شکل تحمیل شده به ...... انواع علفی آن به عنوان گیاهان آپارتمانی پرورش داده می شودند.
آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی - سامانه سراسری زمات
zmat.ir/آشنایی-انواع-گیاهان-زینتی-آپارتمانی/
Translate this page
Nov 9, 2015 - ۱. آرمریا: گیاهی پوششی و همیشه سبز است. این گیاه زینتی دارای گلهای زیبا و معطر می باشد و مناسب برای کاشت در باغها، باغهای ساحلی و مناطق ...
آشنایی با گیاهان آپارتمانی - انجمن های تخصصی میهن دانلود
www.forums.mihandownload.com/thread202946.html
Translate this page
Nov 26, 2012 - تغذیه:تغذیه با کودهای مایع و یا جامد محلول در آب مخصوص گیاهان زینتی طبق .... انواع اين گياه در دماي آپارتمان (21 درجه سانتيگراد) رشد خوبي دارد.
آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی | برفی - دمنوش‌های انرژی زا کدامند
daramadinternetiali57-blog.barfyi.ir/page-1360.html
Translate this page
آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی. گیاهان زینتی آپارتمانی گیاهان زینتی گیاهانی هستند که قابلیت رشد در مکان های سرپوشیده مانند داخل منازل، ادارات و غیره را ...
پایگاه اطلاع رسانی گل و گیاه، باغبانی و فضای سبز
nargil.ir/
Translate this page
آخرین اخبار: گلکاران محلاتی نماینده صنعت گل و گیاه زینتی ایران در نمایشگاه بین المللی گل روسیه ... گیاهان زینتی آپارتمانی .... آخرین گیاهان معرفی شده در سایت ...
انواع گیاهان آپارتمانی - شمسه
salam98.ir/tag/انواع-گیاهان-آپارتمانی/
Translate this page
Tagged: انواع گیاهان آپارتمانی ... لیستی از بهترین و قویترین گیاهان ضد پشه آپارتمانی را برایتان جمع آوری کرده ایم. ... آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی.
آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی | سامانه آموزش مجازی سراج
irscc.ir/.../آشنایی-با-انواع-گیاهان-زینتی-و-آپارتما/
Translate this page
Jul 9, 2016 - گیاهان زینتی گیاهانی هستند که قابلیت رشد در مکان های سرپوشیده مانند داخل منازل، ادارات و غیره را داشته باشد و معمولا برای اهداف تزئینی، اثران ...
تمامی فنون کشت گل در خانه و گلخانه - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/340092
Translate this page
برای آشنایی خوانندگان با فن و هنر گلکاری ، مطالب علمی و عمومی را در دو قسمت ... در مرکز دیگری گیاهان زینتی گرمسیری عمل می آورند که دارای گلخانه هائی با ... باغ ، باغچه یا محیط بسته خانه و آپارتمان خود گلها را می کارند و نگاهداری می کنند ... اکنون که در بعضی منازل شوفاژ هست باید انواع بخصوصی از گیاهان زینتی را در منزل پرورش داد .
گیاهان زینتی آپارتمانی - رسانه ی خبری وبلاگی
15flowers-blogfa.rasanetv.ir/page-816416.html
Translate this page
بگونیاها یکی از پرطرفدارترین گیاهان زینتی انواع علفی آن به عنوان گیاهان آپارتمانی اما آشنایی با شیوه های درست نگه داری از گل ها و گیاهان آپارتمانی گیاهان زیبا ...
آشنایی با گیاهان ضد پشه آپارتمانی - مجله اینترنتی کمونه
kamooneh.com/.../آشنایی-با-گیاهان-ضد-پشه-آپارتمان...
Translate this page
شاید استفاده از گیاهان زینتی آپارتمانی به عنوان یک گیاه ضد پشه برایتان جالب باشد اما ... این گیاه از خانواده نعناع است و برخی آن را با نام نعناع وحشی می شناسند.
آشنايي با انواع گياهان زينتي و آپارتماني
alvin-chipmunks.rozblog.com/آشنايي-با-انواع-گياهان-...
Translate this page
Feb 23, 2016 - آشنايي با انواع گياهان زينتي و آپارتماني 1 . آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی -…,آشنايي با انواع گياهان زينتي و آپارتماني ,آلوین و سنجاب ها.
آشنایی با انواع گیاهان ضد پشه آپارتمانی
www.nishfun.ir/.../آشنایی-با-انواع-گیاهان-ضد-پشه-آپا...
Translate this page
رزماری یا همان اکلیل کوهی، برای فراری دادن پشه ها نیز عالی است. برای رهایی از شر پشه ها در فضای داخلی خانه می توانید از گیاهان زینتی با قدرت دفع پشه ها استفاده ...
اشنايي با گل شمشیری ( سانسوریا ) نگهداري و نحوه تكثير ان همراه با عكس
www.bostane.ir/post/19
Translate this page
گل آپارتمانی شمشیری ( سانسوریا یا نیزه ای ) سانسویریا یا شمشیری یا نیزه‌ای ... و کامل جهت پرورش انواع گل و گیاهان زینتی ، سبزیجات،صیفیجات--**با مناسب ترین قیمت ها ... اشنايي با گل شمشیری ( سانسوریا ) نگهداري و نحوه تكثير ان همراه با عكس ... در نوع ابلق این گیاه زینتی ، برگ ها مخلوطی ازسبز در متن و زرد در كناره ها هستند .
پرورش گل و گیاهان زینتی
www.farshadpileste.blogfa.com/
Translate this page
پرورش گل و گیاهان زینتی - دست در دست هم دهیم به مهر * * ** میهن خویش را کنیم اباد. ... اشنایی با منبع ومنشع نخلهای زینتی-هفته اول اذر86 · گیاهان ..... گياه زينتي آزاليا كه نام علمي ان rhododendron است گياه آپارتماني با رنگ هاي فوق العاده زيباست .
نگهداری کاکتوس در آپارتمان - تالاب
www.talab.ir/scientific/.../holding-cactus-apartment.ht...
Translate this page
۱۱ اصل مهم برای نگهداری گیاه کاکتوس در آپارتمان ▫ فقط فراموش نکنید کاکتوس را به اندازه آب دهید کاکتوسها از جمله جذابترین و مت. ... + عکس · گیاه آپارتمانی دیفن باخیا · عکس های ماهی فلاورهورن · آشنایی با بیماری حفره در سر ماهی ... اکثر انواع کاکتوس حتی در دست یک صاحب تازه کار، به راحتی رشد میکنند. .... ماهی زینتی اسكار.
فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری
www.mansourigol.com/
Translate this page
بزرگترین و متنوع ترین فروشگاه اینترنتی گل و گیاه منصوری,بذر گل,پیاز گل,بذر گل و گیاهان کمیاب و خاص,تخم گل,خرید عمده گل و گیاه,آپارتمانی,گل فصلی. ... گل,پیاز گل,بذر گل و گیاهان کمیاب و خاص,تخم گل,خرید عمده گل و گیاه,زینتی,آپارتمانی,گل فصلی ... معرفی و تکثیر درخت زبان گنجشک۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۰ · 445346 ...
[PDF]ﺑﺎﻏﺒﺎﻧﯽ و ﻃﺮاﺣﯽ ﻓﻀﺎﻫﺎي ﺳﺒﺰ
ehr.barname.iau.ir/sites/default/files/1120.pdf
Translate this page
ﺑﺎ اﻧﻮاع ﮔﻠﻬﺎي ﺷﺎﺧﻪ ﺑﺮﯾﺪه آﺷﻨﺎ ﺷﻮﻧﺪ. -. ﺑﺎ اﻧﻮاع ﮔﻠﻬﺎي آﭘﺎرﺗﻤﺎﻧﯽ آﺷﻨﺎ ﺷﻮﻧﺪ. -. ﺑﺎ اﻧﻮاع ﮔﯿﺎﻫﺎن ﻓﻀﺎي ﺳﺒﺰ آﺷﻨﺎ ﺷﻮﻧﺪ. -. ﺑﺎ ﺷﯿﻮه ﻫﺎي ﺗﻐﺬﯾﻪ ﮔﯿﺎﻫﺎن زﯾﻨﺘﯽ در ﻋﻤﻞ آﺷﻨﺎ ﺷﻮﻧﺪ. -. آﻓﺎت و ﺑﯿﻤﺎرﯾﻬﺎي ﮔﯿﺎﻫ. ﺎن زﯾﻨﺘﯽ. را ﺑﺸﻨ.
آشنایی با گیاهان زینتی و آپارتمانی ضد پشه و حشرات گزنده
www.otag.ir/آشنایی-با-گیاهان-زینتی-و-آپارتمانی/
Translate this page
آشنایی با گیاهان زینتی و آپارتمانی ضد پشه و حشرات گزنده. ۱۴ تیر ۱۳۹۴. مهدی. 5805. گیاهان زینتی و آپارتمانی یکی از بهترین گزینه ها برای دسترسی به طبیعت در فضای ... در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا ...
آشنایی با "پاپیتال" یا عشقه؛ بهترین گیاه زینتی +عکس - پارسینه
www.parsine.com/.../آشنایی-با-پاپیتال-یا-عشقه-به...
Translate this page
نام فارسي: پاپيتال انگليسي ( عشقه، پيچك) نام علمي : Hedera Helix نام تيره: Araliaceae نام انگليسي: Ivy پاپیتال نسبت به سایر گیاهان آپارتمانی امتیازهای زیادی ...
آشنایی با گیاه گل کلم زینتی - تکناز
www.taknaz.net/introduction-to-plant-ornamental-cab...
Translate this page
آشنایی با گل و گیاهان آپارتمانی گل کلم زینتی کلم تزئینی از گیاهان همیشه سبز و ... این گیاه از انواع گیاهان دو ساله است و کاشت آن در فضای آپارتمان به راحتی امکان ...
سبک زندگی اسلامی » موضوعات » مد » آشنایی با گیاهان آپارتمانی
www.islamiclife.ir/cat/fashion/1393/07/002696.php
Translate this page
Sep 30, 2014 - بسیاری از گیاهان آپارتمانی به خاطر گل‌های زینتی مورد توجه هستند. ... همه ما از فواید طبیعت و همجواری با گل و گیاه آشنا هستیم. ... گیاهان آپارتمانی برای رشد و نمو مناسب، نیاز به ترکیبی از انواع خاک دارند که به آن مخلوط‌های خاکی گفته ...
10 ساکولنت برتر مناسب آپارتمان (بخش اول) - کشتزار
www.keshtzar.com/10-ساکولنت-برتر-مناسب-آپارتما...
Translate this page
ساکولنت ها از خانواده کاکتوس ها هستند. این گیاهان قادر به ذخیره ی آب در اندام های مختلف خود هستند. در این بخش با 10 ساکولنت برتر مناسب آپارتمان آشنا میشویم.
دسته‌بندی گیاهان زینتی وگل های آپارتمانی - سبز نیوز
www.downloadnioz.blogsky.com/category/cat.../cat-2...
Translate this page
میوه اژدها با نام مستعار پیتایا (pitaya) که در عکس دیده می شود کمتر از دو سال سن دارد و ارتفاع آن 45 ... رز مینیاتوری از گیاهان زینتی و تجاری می باشد که کاربردهای زیادی به خصوص در طراحی فضای سبز ... کتاب آشنایی کلی با مواد موثره گیاهان دارویی.
گیاهان آپارتمانی | مارال فان
maralfun.ir/tag/گیاهان-آپارتمانی/
Translate this page
آشنایی با نحوه پرورش و نگهداری پیچک سوئدی ,گیاهان آپارتمانی,طریقه کاشت گیاه آپارتمانی ... آپارتمانی گیاهان زینتی نگهداری پیچک سوئدی نگهداری گیاهان آپارتمانی آشنایی با نحوه ... گل داوودی آشنایی با پرورش گل داوودی انواع گونه های گل داوودی.
آشنایی با گیاهان آپارتمانی آگلونمـا
zendegionline.ir/articles/women_life/life.../208704
Translate this page
Jan 24, 2016 - فضای سبز, گیاهان آپارتمانی, پرورش و تولید گل های اپارتمانی, آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی, آشنایی با انواع گیاهان زینتی, فهرست ...
آلبوم تصویری گیاهان آپارتمانی همراه با نام علمی | آموزش مجازی دانشیار
www.myclassroom.ir/?p=756
Translate this page
این کتابچه تصویری در ۱۱۰ صفحه ، شامل تعداد زیادی از گیاهان آپارتمانی و کاکتوس ها همراه با نام علمی آنها به زبان انگلیسی می باشد .انواع گیاهان زینتی همراه با گونه ...
زیباترین خلقت خدا - گیاهان آپارتمانی
gole-naz.blogfa.com/cat-166.aspx
Translate this page
زیباترین خلقت خدا - گیاهان آپارتمانی - انواع گلها - زیباترین خلقت خدا. ... زینتی دیگر مشاهده نمی گردد و تماشای ان از زاویه مخصوص با نور خورشید لذت بخش است.
روش نگهداری گلهای آپارتمانی و زینتی +عکس انواع مختلف!
ebay94.r98.ir/.../-رازهای-مراقبت-از-گلهای-آپارتمانی-و-...
Translate this page
Feb 20, 2016 - “گلهای آپارتمانی” و گیاهان زینتی در فضای داخل خانه و مکان های سرپوشیده هم قابلیت رشد و زندگی را دارند. با آنها آشنا شوید و روش های پرورش و مراقبت ...
مقاله گیاهان آپارتمانی - یکی یه دونه
yeki1done.ir/مقاله+گیاهان+آپارتمانی.html
Translate this page
آموزش نگهداری گیاهان آپارتمانی در جنوب پایتخت سایت خبری تحلیلی تابناك ... انواع گیاهان اپارتمانی آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی و گیاهان آپارتمانی ...
سلامت گلدون - آشنایی با انواع گل های آپارتمانی و خصوصیات پرورشی
salamat-goldon.blogfa.com/post/16
Translate this page
سلامت گلدون - آشنایی با انواع گل های آپارتمانی و خصوصیات پرورشی - آموزش ... این گیاه چندساله از ارقام گیاهان زینتی “سه رنگ” می باشد و می تواند تا 18 اینچ رشد کند ...
اموزش پرورش و تکثیر گیاهان اپارتمانی - آشنایی با انواع و منشا سجافی
apartmentplants.blogfa.com/post/87
Translate this page
آشنایی با انواع و منشا سجافی. 23- اصل و منشا. - سجافی گیاهی علفی،بوته ای،سریع الرشد و برگ زینتی از خانواده سوسنیها یا لیلیاسه است که در مناطق گرم ...
گیاهان زینتی آپارتمانی در دکوراسیون منزل مدرن! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/decoration/.../57799?...
Translate this page
Jun 14, 2016 - انواع گل گیاه خانگی برای دکوراسیون خانه های مدرن . ... برای دیدن ایده های جذاب دکوراسیونی و آشنایی بیشتر با گیاهان زینتی آپارتمانی در دکوراسیون ...
گل و گیاه | پرورش گلهای زینتی | گیاهان آپارتمانی - مجله اینترنتی آبانک
www.abanak.ir › سبک زندگی
Translate this page
یکی از هفت سین های سفره هفت سین ، سبزه می باشد که نماد بهار و سرزندگی و شروع زندگی دوباره طبیعت است در این مطلب به معرفی بذرهای سبزه هفت سین و زمان کاشت ...
تصاویر گیاهان آپارتمانی | جديد و زيبا 2016-96و95
photos.jadid.top/?p=11656/تصاویر-گیاهان-آپارتمانی
Translate this page
Oct 22, 2015 - آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی بیتوتهگیاهان زینتی،گیاهان آپارتمانی،انواع گیاهان آپارتمانی،گل و گیاهان روش بزرگ كردن،ليفت و رفع ...
آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی - بیتوته
iranimag.ir/detail/2271208/article/4 - Translate this page
گیاهان زینتی،گیاهان آپارتمانی،انواع گیاهان آپارتمانی،گل و گیاهان زینتی،پرورش گیاهان ... گیاهان زینتی، گل و گیاهان آپارتمانی،گلها و گیاهان زینتی،انواع گیاهان ...
آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی-نیک صالحی|ایران ان پی
irannp.com/.../in_niksalehi.comr5.lhamechizr5.larchiv...
Translate this page
... از فینال یورو; » واژگونی مرگبار موتورسیکلت; » لایی کشیدن دو بنز چند صد میلیونی با سرعت وحشتناک ... آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی-نیک صالحی ...
باغبانی , آموزش باغبانی , مدرک باغبانی - آموزش مجازی
elearnpars.org/gardening-apartment-plants.html
Translate this page
مطالب و آگاهی های این بخش ، علاقمندان به گیاهان زینتی و گلها را از نکاتی آگاه میسازد که دانستن ... در اين دوره نام و زادگاه و نحوه پرورش گياهان آپارتماني آموزش داده ميشود.
گیاهان | کانال تلگرام
telegram-channels.ir/کانال-تلگرام/گیاهان
Translate this page
فروش بذر تمامی گیاهان، فروش انواع گیاهان و درختچه های بونسای آموزش ها و مطالب جالب ... معرفی و نگهداری و فروش گلها و گیاهان زینتی و آپارتمانی بدون تبلیغات ...
آشنایی با گیاهان زینتی و اپارتمانی - انجمن جنرال , General
generaleshop.com/forum/showthread.php?tid=1954
Translate this page
Feb 1, 2010 - در این بخش به معرفی گیاهان آپارتمانی و تزئینی می پردازیم:sleepy: .... گیاهی همیشه سبز و پایا با برگهای زینتی می‌باشد برگهای آن (مستطیلی ...
گیاهان - جستجو پیشرفته تبیان
search.tebyan.net/newindex.aspx?...%22گیاهان%22
Translate this page
معرفی لوازم مورد نیاز برای نگهداری از گیاهان آپارتمانی توسط آقای فیوض در بخش هنری ... آموزش مراقبت از گلها و گیاهان زینتی توسط آقای حسن لویی در بخش هنری برنامه ...
آشنایی با انواع کاکتوس ها - آکادمی باغبانی خانگی گروه ژیوار
www.jivargroup.com/bio-cactus
Translate this page
آشنایی با دو گروه کاکتوس ها. ... 9 لغت تخصصی مربوط به خاک گیاهان آپارتمانی ... و این گیاهان کمتر جنبه زینتی داشته و با برگ های پهن و ساقه های رونده، آنها را می توان ...
Searches related to آشنایی با انواع گیاهان زینتی و آپارتمانی

اسم گلهای آپارتمانی با عکس

انواع گیاهان آپارتمانی با تصویر

نام گلهای آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی کم نور

گلهای آپارتمانی سایه دوست

گلهای آپارتمانی+عکس

گلهای آپارتمانی مقاوم

گیاهان آپارتمانی گلدار
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 1,413
  • باردید دیروز : 1,577
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 5,992
  • بازدید ماه : 56,516
  • بازدید سال : 326,558
  • بازدید کلی : 4,106,336