loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 217 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

خیلی ها می خواهند بدانند که زندگی خصوصی ستارگان میلیون دلاری فوتبال چگونه است، آنها در ارتباط با همسرشان چگونه برخورد می کنند و چه نظری نسبت به همسرشان دارند.
به گزارش برترین ها، خیلی ها می خواهند بدانند که زندگی خصوصی ستارگان میلیون دلاری فوتبال چگونه است، آنها در ارتباط با همسرشان چگونه برخورد می کنند و چه نظری نسبت به همسرشان دارند، از طرفی همسران آنان هم باید خیلی حواسشان به شوهرهای شان باشد، چرا که آنها آدم های مطرحی هستند و حاشیه های بیشتری نسبت به افراد عادی آنان را فرا گرفته است. گرچه در بین این فوتبالیست های مطرح بین المللی هستند کسانی که طعم جدایی را چشیده اند. آنچه در ذیل می خوانید مطالبی گرد آوری شده از نظر فوتبالیست ها در مورد همسرانشان است.
 
 
لیونل مسی: همسرم بهترین هدیه خداوند است
 
 
مطرح ترین فوتبالیست این روزهای دنیا می گوید، همسرم بهترین هدیه ای است که خداوند به من داده و بعد از همسرم، تولد فرزندم، که او هم هدیه ای دیگر از جانب خداوند بوده است، همسرم با اینکه مانند خودم سن و سال زیادی ندارد، ولی از پختگی و درایت خوبی برخوردار است و همین باعث شده تا در زندگی درک متقابل و خوب از یکدیگر داشته باشیم.
 
جرار دپیکه: همسرم یک ستاره است
 
 
جرارد پیکه، مدافع تیم بارسلونا و اسپانیا می گوید: همسرم ستاره زندگی من است. در ابتدای زندگی مشترکمان خیلی از نزدیکانم به من می گفتند که زندگی شما دوام نخواهند داشت ولی خوشبختانه من در انتخاب خود اشتباه نکرده بودم و همسرم همانطور که انتظار داشتم در رفتار و اخلاق نیز یک ستاره بود. حالا ما یک خانواده کامل هستیم و میلان (پسرم) باعث شده است تا زندگی مان دوام بهتری داشته باشد. زحمات همسرم باعث شده است تا ما یک خانواده دست و خالص را داشته باشیم.
 
کاکا: ما یک زوج رویایی هستیم
 
 
کاکا، فوتبالیست نامدار برزیلی، می گوید: همسرم یک انسان کامل و استثنایی می باشد. ما زندگی مان را با عشق و شور آغاز کردیم و حالا بعد از گذشت سال ها هنوز هم این عشق در زندگی ما جاری است و هرگز از بین نخواهد رفت. کار بسیار سختی است که بخواهم یک مرد ایده آل باشم ولی خوشبختانه همسرم از من راضی است و زندگی بسیار خوبی داریم ما یک زوج رویایی هستیم.
 
دیوید بکام: مدیر خانواده، همسرم است
 
 
دیوید بکام فوتبالیست مطرح دنیا که پدر سه پسر و یک دختر است می گوید: «ما در واقع از ابتدای زندگی وظایفی را برای خودمان مشخص کردیم و هر کدام به نسبت توانایی هایی که داشتیم، بخشی از مسئولیت زندگی را برعهده گرفتیم. همسرم کنترل اوضاع خانواده را در دست دارد، او مدیر خانواده است و همه چیز را تحت نظر دارد. او توانایی زیادی در مدیریت کارهای مختلف دارد و همین موضوع باعث شده است، من هم احساس راحتی کنم و فرزندانمان هم از حس راحتی و امنیت زیادی برخوردار شوند.»
 
فرانک لمپارد: انتخاب درستی داشتم
 
 
متاسفانه تجربه یک زندگی ناموفق را دارم ولی با اینحال در زندگی جدیدم شرایط کاملا متفاوت است. من و همسرم کریستین، یک زوج رومانتیک و رویایی هستیم چرا که به خوبی همدیگر را درک می کنیم. در واقع رفتارها و کارهای کریستین من را به یاد مادرم می اندازد که الگوی زندگی من بوده است و از این رو می دانم که این بار انتخاب درستی داشته ام. اینکه شما در خانه و خانواده تان احساس آرامش کنید، می تواند روی کار شما هم تاثیر مثبتی بگذارد.
 
زلاتان ابراهیموویچ: از همسرم حساب می برم!
 
 
فوتبالیست نامدار سوئدی می گوید: «من در خانه یک مرد آرام و ترسو هستم! من به شدت از همسرم حساب می برم چرا که او مدیر و رئیس خانه است و بدون شک من باید از او اطلاعت کنم. تنها کسی که می تواند من و فرزندانم را کنترل کند اوست. یکی از دوستانم می گوید: هرگاه لازم باشد تو را ادب کنیم حتما یک تماس با همسرت می گیریم.
 
فرناندو تورس: او شایسته بهترین هاست
 
 
دوست دارم برای توصیف همسرم از بهترین کلمات دنیا استفاده کنم چرا که او را شایسته بهترین ها می دانم. نمی دانم زندگی از نگاه همسر یک فوتبالیست چطور است ولی می دانم که زندگی کردن با ما فوتبالیست ها اصلا کار راحتی نیست. از زندگی ام واقعا راضی هستم و این رضایت به خاطر تلاش های همسرم شکل گرفته است.
 
استیون جرارد: با همسرم دوستی صمیمانه ای دارم
 
من سال هاست که کنار همسرم زندگی بدون حاشیه و آرامی دارم و دلیل اصلی آن دوستی صمیمانه ای است که بین ما جریان دارد. من حتی با دخترانم هم دوست هستم و این دوستی باعث می شود که راحت تر با یکدیگر صحبت کنیم، درد دل کنیم، مشکلات و عقایدمان را بگوییم و حتی از یکدیگر انتقاد کنیم.
 
وین رونی: ما همه شبیه هم هستیم
 
 
کمتر خانواده ای را می توانید پیدا کنید که تمام اعضای آن شبیه هم باشند ولی در خانه ما این موضوع صادق است و همه شبیه هم هستیم. من و همسرم سعی کرده ایم که کاملا با یکدیگر وفق پیدا کنیم و همین موضوع روی تربیت بچه ها نیز تاثیر گذاشته است. زحمات همسرم باعث شده است ما یک خانواده یک دست و خالص را داشته باشیم.
 
ژابی آلونسو: خوشبختی در سادگی است
 
 
من و همسرم زندگی ساده ای داریم و با اینکه از دنیای فوتبال ثروت قابل توجهی به دست آورده ام ولی باز هم سعی می کنیم که زندگی ساده ای داشته باشیم. در واقع این سادگی لازمه خوشبختی است. من و همسرم واقعا به این موضوع اعتقاد داریم. ما مانند مردم عادی زندگی می کنیم، در میان آنها هستیم و از این موضوع لذت می بریم.


Google
About 468,000 results (0.52 seconds)
Search Results
Images for ‫فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)‬‎Report images
Image result for ‫فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)‬‎
Image result for ‫فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)‬‎
Image result for ‫فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)‬‎
Image result for ‫فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)‬‎
Image result for ‫فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)‬‎
More images for فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../فوتبالیست-ها-از-همسرانشان-می-...
Translate this page
Jan 27, 2014 - مطرح ترین فوتبالیست این روزهای دنیا می گوید، همسرم بهترین هدیه ای است که .... يعني در عكس مسي و همسرش،آن پيراهن تاپ سياه زيرين كه در بدن همسر ...
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند | برترین‌ها
vista.ir/page/201362 - Translate this page
اخبار مهم روز · سیاست · اقتصاد · ورزش · فرهنگ · فناوری · عکس · فیلم · روزنامه · مجله · خبرنامه · Vista News Hub.
عکس‌های فوتبالیست‌ها و همسرانشان - جهانی‌ها
www.jahaniha.ir/footballers-and-their-photos.html
Translate this page
عکس‌های فوتبالیست‌ها همراه خانواده,عکس فوتبالیست ها و همسرانشان,عکس مسی و همسرش ... سیلویا می گوید؛ از دوران جوانی عاشق میرو کلوزه بوده و هردو در ۲۵ سالگی با هم ...
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند + تصاویر | 2روز
www.2rooz.com/.../فوتبالیست-ها-از-همسرانشان-می-گ... - Translate this page
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند + تصاویر به گزارش دو روز ، خیلی ها می خواهند بدانند که زندگی خصوصی ستارگان میلیون دلاری فوتبال چگونه است، آنها در ارتباط ...
عکس فوتبالیستها و همسرانشان ایرانی - لینک گردی
nimrang.ir/.../عکس-فوتبالیستها-و-همسرانشان-ایرانی
Translate this page
فوتبالیست های ایرانی و همسرانشان ، تصاویر همسر ... شیک و باکلاس !! + عکس. 465. فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس) ... چگونه برخورد می کنند و چه نظری .
جدیدترین عکس های فوتبالی
mamadidj.mihanblog.com/
Translate this page
Jan 13, 2015 - عکس های خوش تیپ ترین ستاره های دنیای فوتبال. فوتبالیست ها از ... مدافع بارسا می گوید:" از 15، 16 سالگی مد را دنبال کرده ام. از آن خوشم می آید و به سلیقه ... عکسهای جدید و دیدنی از نامداران فوتبال جهان + همسران · عکسهای جدید و دیدنی ...
عکس فوتبالیستهای ایرانی و همسرانشان - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-فوتبالیستهای-ایرانی-و-همسرانشان/
Translate this page
Dec 9, 2015 - عکسهای برخی فوتبالیست های مشهور ایرانی به همراه همسرانشان / فریدون زندی و همسرش ... فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس) – عصر ایران.
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند | شیک ترین ها
aralan.shiktarinha.xyz/.../فوتبالیست+ها+از+همسرانشا...
Translate this page
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند. مجله خانواده سبز: خیلی ها ... عکس زوج های بازیگر ایرانی در کنار همسرانشان را در سایت نمناک مشاهده کنید. تصاویر بازیگران مطرح ...
عکس‌های فوتبالیست‌ها و همسرانشان
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-عکسهای-فوتبالیستها-...
Translate this page
سیلویا می گوید؛ از دوران جوانی عاشق میرو کلوزه بوده و هردو در ۲۵ سالگی با هم ازدواج می کنند. در سال ۲۰۰۵ .... فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس) - عصر ایران
بابک جهانبخش و همسرش مروارید شهریاری از زندگی خصوصی شان می گویند ...
saten.ir › اخبار داغ
Translate this page
بابک جهانبخش و همسرش مروارید شهریاری ... تام و جری، پلنگ صورتی و فوتبالیستها ... کنم و شناسنامهام را نشان میدهم هنگامی که اسمم را میبینند میگویند آقا شما برادر بابک جهانبخش هستید؟ ..... تیپ و لباس بازیگران و همسرانشان در جشن حافظ ۹۵ (عکس).
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند - مد و ارایش - بلاگ ها
mfashion-rzb.blogha.xyz/post663298.html
Translate this page
آنچه در ذیل می خوانید مطالبی گرد آوری شده از نظر فوتبالیست ها در مورد همسرانشان است. ... مطرح ترین فوتبالیست این روزهای دنیا می گوید، همسرم بهترین هدیه ای است که ... طرز تهیه پیتزای تابه ای خوشمزه بدون فر · زوج های عجیب و غریب هالیوودی +عکس ...
عکس همسران فوتبالیست ها - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/عکس-همسران-فوتبالیست-ها
Translate this page
فوتبالیست معروف چند همسره + عکس این اسطوره ۵۲ ساله که هنوز درگیر ماجرای طلاق از ... اخبارورزشی - فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند خیلی ها می خواهند بدانند که ...
همسران فوتبالیست‌ های مشهور چه‌کسانی هستند؟
khabareno.com › ورزش › فوتبال
Translate this page
عکس: اگر سحر ولدبیگی و همسرش پیر شوند چه شکلی می شوند! ... سیلویا می گوید؛ از دوران جوانی عاشق میرو کلوزه بوده و هردو در ۲۵ سالگی با هم ... ۱۰- "کالین رونی” که از نوجوانی عاشق بازی های ”وین رونی” بوده، همسر "وین” فوتبالیست مشهور انگلیسی بوده ...
فوتبالیست ها به همراه همسرانشان + تصاویر - سایت خبری برازجان نیوز
www.borazjannews.com › ورزشی
Translate this page
فوتبالیست ها به همراه همسرانشان + تصاویر. ... سيلويا مي گويد؛ از دوران جواني عاشق ميرو کلوزه بوده و هردو در 25 سالگي با هم ازدواج مي کنند. در سال 2005 زمانيکه ...
فوتبالیست های مشهور به همراه همسرانشان + تصاویر - تیتریک
titre1.ir/.../فوتبالیست-های-مشهور-به-همراه-همسرانشان-...
Translate this page
معرفي همسران فوتباليست هاي مشهور که نقش بسيار مهمي در پيشرفت ... سيلويا مي گويد؛ از دوران جواني عاشق ميرو کلوزه بوده و هردو در 25 سالگي با هم ازدواج مي کنند.
ماشین گرانقیمت فوتبالیست های مشهور ایران + تصاویر - نمناک
namnak.com/5553-ماشین-گرانقیمت-فوتبالیست-ها...
Translate this page
Rating: 4.3 - ‎3,020 reviews
نمناک ورزشفوتبال ماشین گرانقیمت فوتبالیست های مشهور ایران + تصاویر ... دروازه بان استقلال معمولا با پژو 206 سر تمرین می آید و می گوید ماشین دیگری ندارد.
اتومبیل هایی که فوتبالیست ها سوار می شوند / عکس · جدید 95 -گهر
gahar.ir/اتومبیل-هایی-که-فوتبالیست-ها-سوار-می-شو/
Translate this page
عکس های بازیگران و همسرانشان در شانزدهمین جشن حافظ ۹۵ .... یکی از مواردی که بسیاری می خواهند بدانند این است که فوتبالیست ها و مربیان معروف چه ماشین هایی سوار ... دروازه بان استقلال معمولا با پژو ۲۰۶ سر تمرین می آید و می گوید ماشین دیگری ندارد.
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند + تصاویر - پایگاه خبری تحلیلی ...
tnews.ir/news/155721244174.html
Translate this page
Jan 28, 2014 - خیلی ها می خواهند بدانند که زندگی خصوصی ستارگان میلیون دلاری فوتبال چگونه است، آنها در ارتباط با همسرشان چگونه برخورد می کنند و چه نظری ...
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند | نیم ست | مجله اینترنتی سبک ...
www.nimset.ir › جامع
Translate this page
Dec 6, 2015 - صفحه اصلی جامع فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند ... کاکا، فوتبالیست نامدار برزیلی، می گوید: همسرم یک انسان کامل و استثنایی می باشد. ما زندگی مان را با عشق و ... همسفری فرزاد فرزین با سردار فضلی در مناطق عملیاتی+عکس.
فوتبالیست های مشهور و همسرانشان عکس
www.scriptux.ir/.../فوتبالیست_های_مشهور_و_همسران...
Translate this page
عکسهای برخی فوتبالیست های مشهور ایرانی به همراه همسرانشان ... عکسهای برخی ... فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس); جستجو. فوتبالیست ها از همسرانشان ...
تصاویر: فوتبالیست های مشهور در کنار همسرانشان
iyy.ir/.../5077-کنار-فوتبالیست-همسرانشان-تصاویر...
Translate this page
2 days ago - بسیاری از ورزشکاران معروف مهمترین عامل در حفظ و تداوم قهرمانی و موفقیت را همسر و خانواده شان می دانند و بهترین لحظات زندگی خود را وقتی کنار آنها ...
کاریکاتورهای مناسبتی - فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس)
proxy.sktorrent.net/index.php?q...
Translate this page
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس). تاريخ : | | نویسنده : parsi-learn. به گزارش برترین ها، خیلی ها می خواهند بدانند که زندگی خصوصی ستارگان میلیون ...
فوتبالیست های ایرانی به همراه همسرانشان/تصاویر
www.secretsearch.ir/fmcdwnjftrvndadcnvmvndnsdcac... - Translate this page
15 hours ago - نظرات بینندگان.فوتبالیست های ایرانی به همراه همسرانشان/تصاویرفوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس) - عصر ایران1 ا کتبر 2013 .
فوتبالیستها و همسرانشان - عکس بازیگران ، کلیپ های خنده دار - ویستا ...
gogo.vistablog.ir/tag/فوتبالیستها+و+همسرانشان
Translate this page
فوتبالیستها و همسرانشان,عکس بازیگران ، کلیپ های خنده دار. ... فاطمه گودرزی از اولین روزهای بازی جلوی دوربین می گوید تصاویر ... واکنش آمریکا به احتمال بسته شدن ...
گفت وگو با عادل غلامی و همسرش/از" لواشک خوری" تا گذاشتن ریش که"مد ...
www.khabaronline.ir/detail/405654/sport/volleyball
Translate this page
Mar 23, 2015 - ملی پوش والیبال ایران می گوید در بچگی نزدیک بوده که فوتبالیست شود،او ... عکس ها:لیلا افشار. ... درست است که می گویند در مشهد مافیا وجود دارد؟
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › ورزشی › فوتبال
Translate this page
Jan 28, 2014 - خیلی ها می خواهند بدانند که زندگی خصوصی ستارگان میلیون دلاری فوتبال ... مطرح ترین فوتبالیست این روزهای دنیا می گوید، همسرم بهترین هدیه ای است که .... هولمز همسرسابق تام کروز +عکس · کاریکاتور/ شیرین کاری جدید شهرداری!
ولخرجی های عجیب فوتبالیست ها (+عکس) | نیان نيوز
niyan.ir › خانه › عمومی
Translate this page
Oct 8, 2015 - خبرگزاری فرانسه ؛ در میان ولخرجی های متعدد فوتبالیست ها می توان ۷ مورد را در فهرست ولخرجی های عجیب و حتی احمقانه .... عکس فوتبالیستها و همسرانشان .... شهید رجایی در جایی می گوید: یکی از حرف های ما در این دولت این است که …
عکس ها واسامی خوش تیپ ترین فوتبالیست های ایرانی! - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_11791.html
Translate this page
عکس ها واسامی خوش تیپ ترین فوتبالیست های ایرانی! ... می گویند خوش تیپ ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران است که البته حاشیه های زیادی دارد و به خاطر همین حاشیه ها یک نیم فصل را از حضور .... جشن تولد جالب نفیسه روشن برای همسرش (عکس).
فوتبالیست ها به همراه همسرانشان + تصاویر – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/فوتبالیست-ها-به-همراه-همسرا...
Translate this page
Apr 20, 2013 - سیلویا می گوید؛ از دوران جوانی عاشق میرو کلوزه بوده و هردو در ۲۵ ..... نظرتان را در مورد مطلب فوتبالیست ها به همراه همسرانشان + تصاویر بنویسید.
بهترین فوتبالیست ها به همراه همسرانشان + تصاویر
www.peykekhabar.com/.../2462-فوتبالیست-بهتری...
Translate this page
Apr 24, 2013 - بهترین فوتبالیست ها به همراه همسرانشان + تصاویر ... سيلويا مي گويد؛ از دوران جواني عاشق ميرو کلوزه بوده و هردو در 25 سالگي با هم ازدواج مي کنند.
ستاره ها - روایت ستارگان فوتبال جهان از زندگی با همسرانشان/تصاویر
www.setarehnews.ir/fa/doc/news/9676/
Translate this page
خُب شاید وضعیت من با بسیاری از فوتبالیست های دیگر متفاوت باشد. ... تیاگو سیلوا می گوید که هرگاه لازم باشد تو را ادب کنیم حتما یک تماس با همسرت می گیریم ...
عکس های فوتبالیست ها و همسرانشان - enteshar - 54Blog
enteshar.54blog.com/tag-عکس-های-فوتبالیست-ها-و-هم...
Translate this page
فوتبالیست های مشهور ایرانی به همراه همسرانشان، عکسهای فوتبالیست ها و همسرانشان . ... Für Mobiltelefone optimiert · فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس .
عکس های جدید فوتبالیست های مشهور و همسرانشان 2014 | مای اپرا
myopra.ir/فوتبالیست-ها-و-همسرانشان-2014.html
Translate this page
عکس های جدید فوتبالیست های مشهور و همسرانشان 2014 عکس فوتبالیست های معروف ... همسرانشان در عکس بالا شکیرا درکنار همسر فوتبالیستش “پیکه “می بینید .
کانال عکس فوتبالیست ها و همسرانشان - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q...عکس+فوتبالیست+ها...همسرانشان
Translate this page
به گزارش مشرق، کارشناسان هشدار می دهند فوتباليست ها در معرض آسیب دیدگی شدید دندان ها .... دختری که می گوید خداداد عزیزی است! + عکس. عکس های داغ طلاق بازیگران ...
فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند آکا - پرشین فیلم
persianfilm.ccfun.ir/فوتبالیست-ها-از-همسرانشان-می-...
Translate this page
4 days ago - فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند (+عکس). فوتبالیست ها از همسرانشان می گویند ... گرد آوری شده از نظر فوتبالیست ها در مورد .
۱۰ تصویر جدید از وحید طالبلو و همسرش+مصاحبه | دمادم
damadam.ir › اخبار › تالار خبر › ورزشی
Translate this page
6 hours ago - مصاحبه خواندنی همراه با عکس های جدید از طالبلو و همسرش سوگل طالب لو درباره ... جایگاه زن در زندگی امروز و نقش همسر در رشد یک فوتبالیست هستیم. ... یک عده می گویند اگر این کار را نکنیم، بخشی از محبوبیت مان را از دست می دهیم(!) ...
فوتبالیست های معروف دنیا همراه همسرانشان + عکس - نون و آب
www.noonoab.ir/.../فوتبالیست-های-معروف-دنیا-همراه...
Translate this page
Nov 25, 2013 - سیلویا می گوید؛ از دوران جوانی عاشق میرو کلوزه بوده و هردو در ۲۵ سالگی با هم ازدواج می کنند. ... فوتبالیست های مشهور دنیا همراه همسرانشان + عکس.
امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس از زندگی شخصی اش می گوید+عکس | یسان
www.ysan.ir/.../high-hopes-of-king-player-persepolis-...
Translate this page
شوهر شیطان صفت همسرش را تقدیم متجاوزان کرد + تصاویر ..... من می گویم شغل ما فوتبالیست ها طوری است که باید مردم دار باشیم. اما این پول فوتبال باعث شده دیگر ...
​اقدام عجیب همسر فوتبالیست معروف بعد از زایمان +تصاویر - مجله ...
www.dustaan.com › اخبار ورزشی
Translate this page
Feb 24, 2016 - پس از زایمان همسر فوتبالیست معروف ،یک خبر شگفت انگیز و عجیب توجه ... +عکس · فیلم : وقتی علی دایی از همسرش حساب می برد! ... برخی افسانه ها می گویند بهترین روش برای کاهش افسردگی پس از زایمان خوردن جفت جنین است.
انتشار تصاویر فرزندان فوتبالیست ها - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=277728
Translate this page
May 11, 2014 - خواندنی های خیلی خصوصی از زندگی فوتبالیست ها را اینجا بخوانید. از لالایی خواندن های ... می‌گویند اطرافیانش هر چه بگویند، به راحتی باور می‌کند و حتی موضع می‌گیرد. ... در خانه برعکس خیلی از مردها مقابل همسرش شکست خورده نیست!
سوءاستفاده های سیاسی از فوتبالیست های ایرانی با ثبت عکس های سلفی
plus.ir/.../سوءاستفاده-های-سیاسی-از-فوتبالیست-های-...
Translate this page
سوءاستفاده های سیاسی از فوتبالیست های ایرانی با ثبت عکس های سلفی؛ لطفا حواستان ... مهرداد میناوند: گفتند یا شیشه می کشی یا سرطان خون گرفتی/آن خواننده لس ...
مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر دیدنی - تالاب
www.talab.ir/.../interview-with-laleh-eskandari-and-his...
Translate this page
مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواجتصاویر دیدنی خانم اسکندری دوربین کوچک علی زارع را می‌دید و او را دست می‌انداخت هرچه باشد. ... پک 19 عدد از بهترین سریال های زیبای استاد مهران مدیری .... یعنی می‌خواهم بگویم اینکه می‌گویند بازیگرها قابل اعتماد نیستند و ممکن است چندبار ..... منزل شاهانه فوتبالیست معروف ایرانی !
مصرف ترامادول، جدیدترین اتهام فوتبالیست مشهور ایرانی!/آمپاس تقدیم ...
www.ghatreh.com/.../مصرف-ترامادول-جدیدترین-اتهام-...
Translate this page
Feb 25, 2016 - آمپاس تقدیم می کند (عکس روی ویدیو تزیینی است) - از. ... است) - از دختری که می گفت متولدین ماه من بهترین همسران دنیا هستند تا سوتی عجیب یک ... و بازیگری کسانی که می خواهند ستاره های آینده تی وی پلاس باشند"محسن یگانه: در روز ... اضافه دارم اما آن را کم می کنم/ قهرمان اروپا شدم اما در ایران می گویند روزمه خوبی ندارم ...
عکس مراسم عقد رامبد جوان با ماندانا روحی + معرفی همسران - اولی ها
avaliha.ir › فرهنگ و هنر
Translate this page
Aug 6, 2014 - عکس مراسم عقد رامبد جوان با ماندانا روحی و عکس و معرفی همسران رامبد جوان ... ماندانا در جواب یکی از سؤال ها می گوید : «رامبد گاهی نیاز دارد به غار تنهایی اش برود» . ..... جنجال سه فوتبالیست معروف در رستوران زنان فاحشه تهران + عکس.
جام نیوز :: JamNews - فوتبالیست های مشهور به همراه همسرانشان + تصاویر
www.jamnews.ir/detail/News/172142
Translate this page
Apr 24, 2013 - فرانچسکو توتی فوتبالیست های مشهور به همراه همسرانشان + تصاویر ... سيلويا مي گويد؛ از دوران جواني عاشق ميرو کلوزه بوده و هردو در 25 سالگي با هم ...
سوژه شدن پارتی شبانه فوتبالیست ها در فرحزاد (عکس) · پاتوق-90،آهنگ ...
patogh-90.ir/.../سوژه-شدن-پارتی-شبانه-فوتبالیست...
Translate this page
2 days ago - سوژه شدن پارتی شبانه فوتبالیست ها در فرحزاد (عکس) ... حالا یکی از همین کارگران می گوید نیم ساعت قبل از اینکه ماموران سر برسند، یکی از ستاره های فوتبال با اتومبیل مدل بالا به این محل آمد و در ... عکس های تمام همسران دونالد ترامپ!
سایت و مجله سرگرمی ناقلا
www.naghola.com/
Translate this page
جدیدترین عکس از رضا رویگری و همسرش ! تصویر جالب از حضور بانوان در تمرین استقلالی ها ! شغل جدید هدیه .... این عکس می گوید پراید معمولی از پراید وانت بهتر است!!! ○ وضعیت ... فوتبالیست مشهور ایرانی و سفر دبی با روسپی معروف!+عکس
مصاحبه خواندنی با جواد نکونام و همسرش عادله + عکس | فان نیوز
funnews.ir/مصاحبه-خواندنی-با-جواد-نکونام-و-همسرش-ع/
Translate this page
2 hours ago - در کار ساخت‌وساز در شمال کشور است ولی می‌گویند هنوز به سود خوبی نرسیده است. ... همسر فوتبالیست ها همسر جواد نکونام عادله نکونام خانواده جواد نکونام ...
نیما كرمی و همسرش از زندگی و هنرشان می‌گویند - صراط
www.seratnews.ir/.../نیما-كرمی-و-همسرش-از-زندگی-و-ه...
Translate this page
Jan 19, 2016 - نیما كرمی و همسرش زینب زارع، این زن و شوهر آرام و هنرمند به گفته خودشان ... + عکس. شامپو تریاک در برخی از فروشگاه ها فروخته می شود. خنثی شدن حمله ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 208
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,971
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,418
  • بازدید ماه : 15,418
  • بازدید سال : 393,029
  • بازدید کلی : 4,172,807