loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 392 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس

پیشرفت فوتبالیست ها در زندگی شان فقط به بعد ورزشی آن ها محدود نمی شود، آن ها به موازات این که در فوتبال پیشرفت می کنند در سطوح دیگر زندگی خصوصی و اجتماعی خود نیز با پیشرفت های مختلفی رو به رو می شوند.

عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها!

از یک تیم به تیم دیگر می روند، گاهی اوقات پایشان به لیگ کشورهای خارجی هم باز می شود و به همین ترتیب پیشرفت در فوتبال باعث می شود به مرور قرار داردهای بهتر و بهتری ببندند تا به لطف این قراردادها که گاه به مرز چند میلیارد می رسد بسیار پولدار شوند. فوتبالیست های زیادی بوده اند که از هیچ به همه چیز رسیده اند. میان تمام تغییراتی که فوتبالیست ها در زندگی ورزشی و اجتماعی خود تجربه کرده اند تغییر مدل خودرو یکی از همین تغییرات است که برای دوستداران و طرفداران فوتبال بسیار جالب توجه جلوه می کند. فوتبالیستی که زمانی پیکان سوار می شد اکنون به کمتر از بی ام و رضایت نمی دهد. سیر تکامل و ارتقای سطح مدل خودروی فوتبالیست ها که در این نوشتار به آن پرداخته ایم شاید برای بسیاری از دوستداران فوتبال جالب باشد.

– دایی؛ از رنو تا مرسدس بنز

عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

مردی که امروز مازرانی و پورشه سوار می شود برای نخستین بار در دهه 70 خودرو خرید، نخستین خودروی سرمربی کنونی پرسپولیس، یک دستگاه خودروی رنوی فرانسوی بود. او پس از این که رنویش را فروخت یک پیکان جوانان خرید و پس از آن تویوتا و بعد از آن دوو سیلو سوار شد. اما هنگامی تغییر اساسی در خودروی سواری دایی به وجود آمد که او در سال 1376 به لیگ یوند سلیگای آلمان و باشگاه آرمینیا بیله فلد راه یافت. او در بازگشت به ایران یک بی ام و گرانقیمت خرید اما زود آن را فروخت، چرا که علاقه اصلی او مرسدس بنزهایی بود که در بدو ورود به ایران توجه زیادی به خود جلب کردند علی دایی مابین سال های 78 تا 84 انواع بنزهای مختلف را سوار شد و مدل تغییر داد، اما در سال 84 یک خودروی شاسی بلند را که همان پرادو باشد برای خود خرید. این پرادو باز هم تغییر کرد.

علی دایی پرادوی ابتدایی اش را با یک پرادوی چهار در و حجیم تر عوض کرد. ماجرای تصادف علی دایی با این پرادو در اواخر سال 90 را که می دانید. پس از این حادثه بود که او برای همیشه پرادو سواری را کنار گذاشت از آن زمان تاکنون اشتهای علی دایی برای خرید خودروهای گران قیمت بیشتر شده است او اکنون یک پورشه، یک لکسوس شاسی بلند، یک مرسدس بنز آخرین سیستم و از همه مهم تر یک مازراتی دارد که این آخری حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد.

مهدوی کیا، عشق شاسی بلند

 

 عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

 

 

مهدوی کیا هم همانند علی دایی تنوع زیادی را در خودرو سواری تجربه کرد. از آن سال هایی که مهدوی کیا از بانک ملی و پرسپولیس کار خود را شروع کرد زمانی زیادی می گذرد او از همان سال های ابتدایی جوانی تاکنون خودروهای زیادی سوار شده است، از پراید و تویوتا گرفته تا بنز و بی ام و. البته علاقه اصلی موشک سابق هامبورگ به ماشین های شاسی بلند است. البته مرد اخلاق فوتبال ایران بتازگی پورشه سوار شده و نوع کاین آن را سوار می شود بد نیست بدانید او در سال های پیش از رسیدن به شهرت یک پژو 405 داشته است.

بی ام و سوار حرفه ای

 

عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

 

 

شماره هشت پیشین تیم ملی زمانی یک پیکان گوجه ای داشت، اما اکنون آن پیکان گوجه ای دیگر حتی در ذهن کریمی جایی ندارد. هر چقدر مهدوی کیا و دایی بنز سوار بودند کریمی بی ام و سوار است. او قبل از این که آنقدر پولدار شود که بی ام و بخرد سوار پراید می شد پراید سواری علی کریمی اما بسرعت دوره اش تمام شد و او یک بی ام و خرید. البته او در تمام این سال ها مدام در حال تغییر مدل بی ام و خود بود جدیدترین مدل بی ام و که از سوی کمپانی های آلمانی به بازار می آمد علی کریمی یکی از نخستین مشتری هایش بود. او آنقدر بی ام و سوار است که به نظر می آید هر چقدر عاشق فوتبال است به همان اندازه بی ام و را هم دوست دارد.

پروین، سطان هیوندا سوار

در کارنامه رانندگی سلطان قرمزها، تعداد زیادی خودرو می توانید ببینید او که هم اکنون به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس خود را مشغول کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ام و گرفته تا انواع بنزهای مدل بالا، زانتیا، هیوندا و پرادو. البته او هم اکنون یک هیوندای گران قیمت دارد.

نکونام، پورشه سوار

 

عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

 

 

اطلاعات چندانی از خودروهایی که جواد نکونام پیش از مشهور شدن سوار می شده است در دسترس نیست، اما پراید سوار بودن او پیش از شهرت محرز است او نیز همانند بسیاری از همتایان خود در سال های اخیر پشت فرمان خودروهایی نظیر بنز، بی ام و و پورشه نشسته است او مدتی هم جنسیس داشت. اما نکونام چند سالی است که پورشه ای طلایی رنگ سوار می شود.

رحمتی، فقط 206

 

 

 عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

 

دروازه بان استقلال علاقه چندانی به سوار شدن خودروهای لوکس و گران قیمت ندارد، البته این ادعایی است که خودش دارد او اکثر مواقع با یک پژو 206 بر سر تمرینات استقلال می آید، خودرویی که مهدی رحمتی با آن همیشه دیده شده است. البته رحمتی مدتی هم یک پونتیاک گذر موقت سوار می شد.

نیکبخت، علاقه به ماشین های کروکی

 عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها!

روحیه تنوع طلب نیکبخت واحدی، هافبک استقلال باعث شد او که زمانی رنو و پرایدو سپس 206 سوار می شد طی 12 سال مدل های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار بود، زمانی فولکس های مدل جدید می خرید، بی ام و دیگر انتخاب او بود، پرادو هم سوار شد و خلاصه این که در تمام این سال ها تا توانست خودرو عوض کرد. نیکبخت واحدی علاقه زیادی هم به ماشین های کروکی دارد این فوتبالیست اکنون مازراتی سوار می شود.

قلعه نویی، آردی سوار سابق و مازراتی فعلی

 

عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

 

 

بنز، لکسوس و حالا مازراتی. این خودروهایی است که سرمربی آبی ها در این سال ها خریده است. به نظر می آید علاقه اصلی امیرخان بنز باشد قلعه نویی در سال های نه چندان دور با پژو آردی در مکان های مختلف تردد می کرد قلعه نویی کنونی فرسنگ ها با قلعه نویی آردی سوار تفاوت دارد.البته امیر قلعه نویی در یک برنامه زنده تلویزیونی داشتن ماشین مازراتی را شایعه دانست اما اطرافیان او از علاقه شدید سرمربی آبی ها و به خصوص پسرش به مازرانی خبر می دهند.

اما در سالهای اخیر امیر قلعه نویی یک بنز سوار خود را نشان داده است و همواره با انواع بنزها بر سر تمرینات استقلال حاضر می شود.

مجیدی، لامبورگینی

 

 عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

 

 

فرهاد مجیدی هم زمانی پراید سوار بود البته عصر پراید سواری مهاجم سابق استقلال خیلی وقت است سرآمده است او با افزایش شهرت که با افزایش ثروتش نیز همراه بود تنوعی اساسی در مدل خودروهای خود به وجود آورد او در سال های گذشته ابتدا بی ام و خرید، سپس پرادو، رنجرور و این اواخر لامبورگینی را هم به فهرست خودروهایی گران قیمت خود اضافه کرده است.

کریم باقری،یک کادیلاک پلاک موقت

 

عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست ها

 

 

کاپیتان سابق پرسپولیس که این روزها کنار سایر بازیکنان تمرین می کند و کمک فراوانی به علی دایی می کند ، یک کادیلاک پلاک موقت سوار می شود. این ماشین اگر پلاک عادی بود نزدیک به 1 میلیارد تومان قیمت داشت.

محمدرضا خلعتبری عشق سرعت

محمدرضا خلعتبری می گوید عاشق سرعت است. هافبک پرسپولیس می گوید: همان طور که خودش استارت های انفجاری در زمین فوتبال را دوست دارد ماشینش هم باید با همین قدرت در خیابان ها بتازد. پورشه او مشکی رنگ است که به نظر می رسد به دلیل تعریف های زیادش از پورشه مشکی رنگ اش سالها مشتری همین ماشین باشد.


Google
About 5,930 results (0.83 seconds)
Search Results
Images for ‫لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس‬‎Report images
Image result for ‫لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس‬‎
Image result for ‫لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس‬‎
Image result for ‫لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس‬‎
Image result for ‫لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس‬‎
More images for لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس
عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست های ایرانی
jamejamonline.ir/.../عکس-های-منتشر-نشده-از-گرانتر...
Translate this page
سیر تکامل و ارتقای سطح مدل خودروی فوتبالیست ها که در این نوشتار به آن ... کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ام و گرفته تا انواع بنزهای ... دروازه بان استقلال علاقه چندانی به سوار شدن خودروهای لوکس و گران قیمت ندارد، ... های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار بود، زمانی فولکس ...
ماشین های لوکس بازیکنان فوتبال ایران – فوتبال استقلال پرسپولیس
football.3eke.ir/ماشین-های-لوکس-بازیکنان-فوتبال-ا...
Translate this page
Jun 24, 2016 - لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس لامبورگینی مازراتی … البته مرد اخلاق فوتبال ایران بتازگی پورشه سوار شده و نوع کاین ...
ماشین های گران قیمت بازیکنان ایرانی – فوتبال استقلال پرسپولیس
football.3eke.ir/ماشین-های-گران-قیمت-بازیکنان-ایرانی/
Translate this page
Jun 21, 2016 - لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس … ... در پست زیر مجموعه عکسهای از ماشینهای گران قیمت بازیکنان تیم رئال مادرید را ...
خودروهای لوکس بازیکنان فوتبال – فوتبال استقلال پرسپولیس
football.3eke.ir/tag/خودروهای-لوکس-بازیکنان-فوتبال/
Translate this page
Jun 24, 2016 - لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس لامبورگینی مازراتی … البته مرد اخلاق فوتبال ایران بتازگی پورشه سوار شده و نوع کاین ...
ماشین های بازیگران و بازیکنان ایرانی – فوتبال استقلال پرسپولیس
football.3eke.ir/.../ماشین-های-بازیگران-و-بازیکنان-ای...
Translate this page
Jun 23, 2016 - گران ترین خودروهای بازیکنان فوتبال تیم ملی ایران , استقلال و پرپسولیس , ماشین ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس ...
ماشین های فوتبالیست های مشهور ایران - دوستی ها
www.doostiha.ir/.../ماشین-های-فوتبالیست-های-مشهور-...
Translate this page
این علاقه معمولا مورد استقبال فوتبالیست های ایرانی واقع نمی شود و سعی می ... دست نوشته ای زیبا در وصف سریال پایتخت 2 · » عکس محمدرضا حیاتی در کنار همسرش ..... بعد بهترین فوتبالیست جهان خلعتبری میگه 1 میلیارد کمه من ارزشم بالاتره .... خدا عاقبت بخیر کنه این مردم عزیزو که اینقد زیر پای مسئولین دارن له میشن و درد میکشن ...
عکس ماشین فوتبالیستها - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-ماشین-فوتبالیستها/
Translate this page
May 20, 2016 - ماشین های لوکس فوتبالیست های ایرانی /تصاویر پایگاه خبری … ۸ ژانويه ... گران‌ ترین خودروهای سال ۲۰۱۴ زیر پای فوتبالیست ها + تصاویر …
عکس ماشین پورشه در ایران - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-ماشین-پورشه-در-ایران/
Translate this page
Nov 23, 2015 - بازیگران ایرانی ۴ ۱۵۰×۹۵ عکس های جدید از خودرو پورشه پانامرا ۲۰۱۴ … .... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس … ۱۰ مه ۲۰۱۴ …
عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست های ایرانی
jadidtarinsite.rozblog.com/.../-عکس-های-منتشر-نشده-ا...
Translate this page
زیر مجموعه: سرگرمی: دسته: ماشین: بازدید: 65942: منتشر شده در 1391/11/12 ... صدف لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس لامبورگینی .
پورتال نیک صالحی
www.niksalehi.com/
Translate this page
عکس های جدید بازیگران مشهور در حاشیه شانزدهمين جشن حافظ · عکس های ... خودروی شگفت‌انگیز دو کمپانی خارجی!+تصاویر ... کشوری جزیره ای وانواتو بهترین مکان برای عاشقان طبیعت دست نخورده و بکر+تصاویر ... خیانت مردان و زیر پا گذاشتن تعهد و اصول در یک رابطه انسانی ... مافین سیب را به سبک آمریکایی ها درست کنید +عکس.
گران‌ ترین خودروهای سال 2014 زیر پای فوتبالیست ها + تصاویر - میدان ...
meydannews.ir/.../گران‌-ترین-خودروها-زیر-پای-فوتب...
Translate this page
Jul 10, 2014 - گران‌ ترین خودروهای سال ۲۰۱۴ زیر پای فوتبالیست ها + تصاویر ... و از این سو بسیاری از بازیکنان ایرانی و خارجی سراغ ماشین‌های گران قیمت می‌روند. ... اتومبیل هم یکی از این وسائل لوکس است که برای هر انسانی جاذبه خاص خود را دارد.
عصر خودرو - لوکس سواران فوتبال ایران؛ ستاره ها چه اتومبیل هایی سوار می ...
www.asrekhodro.com/.../لوکس-سواران-فوتبال-ایران-...
Translate this page
Jul 9, 2016 - اما گران ترین اتومبیل هایی که زیر پای فوتبالیست های ایرانی است چیست و چه قیمتی دارند. مازراتی (یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان). در فوتبال ...
فوتبالیست های ماشین باز + عکس
www.scriptux.ir/.../فوتبالیست_های_کشورمان_با_لو...
Translate this page
فوتبالیست های معروف ماشین باز ایرانی + عکس - جذاب. فوتبالیست های معروف ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ … لوکس ترین خودرو ها زیر پای ...
ماشین فوتبالیستهای ایرانی+عکس - لینک گردی
nimrang.ir/news/ماشین-فوتبالیستهای-ایرانی+عکس
Translate this page
لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس. ... نیکبخت، علاقه به ماشین های ... 881.
لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی عکس - پرشین فیلم
persianfilm.ccfun.ir/لوکس-ترین-خودرو-ها-زیر-پای-ف...
Translate this page
7 days ago - لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس لامبورگینی مازراتی کروکی پونتیاک ...
فوتبالیست هایی که عاشق خودروهای لوکس هستند! - نمناک
namnak.com/29699-خودروهای-لوکس-فوتبالیست-ها.h...
Translate this page
Rating: 5 - ‎5 reviews
خودروهای لوکس و خودروهای لوکس فوتبالیست ها و فوتبالیست های عاشق ماشین بازی و مطالب ... اوبامیانگ که پیش از این آئودی R8 را زیر پایش داشت که اتفاقاً یکی از بهترین ماشین های ... ماشین زیر پای او هم یک کادیلکال گلد است که نزد عوام بسیار دلبری می کند. ... عکس فوتبالیست مشهور ایرانی با خواننده لس آنجلسی; رامین رضاییان ...
عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، تصویر ماشین های گران ...
www.akairan.com/foto-aka/foto-car/
زیباترین شاسی بلند ، یا لوکس ترین شاسی بلند جهان .... بهترین ماشین ها برای روزهای برفی کدامند؟ .... تولید دنا و رانا در عمان؛ خودروی ایرانی زیر پای اعراب می رود.
دوران جواني فوتبالیست ایرانی+ عکس | نیان نيوز - آفتاب
niyan.ir › خانه › ورزشی
Translate this page
Oct 19, 2015 - عکس زیر مربوط به دوران جوانی وی است. ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی عکس بی حجابی لباس بازیگران زن ایرانی در جشنواره ...
عکس/ خودروی یک فوتبالیست معروف از جنس طلا - پایگاه خبری شاخص
shakhesnews.com/عکس-خودروی-یک-فوتبالیست-معر...
Translate this page
Feb 16, 2014 - شاخص: الحاجی دیوف یکی از پدیده های جام جهانی 2006 که هم اکنون در لیدزیونایتد انگلیس بازی می کند در میان تمام فوتبالیست های دنیا خاص ترین ...
ماشین فوتبالیستهای ایرانی عکس نکسروب
yekaks.ir/.../ماشین-فوتبالیستهای-ایرانی عکس---نک...
Translate this page
گرانترین و زیباترین ماشین فوتبالیستهای ایرانی + عکس. گرانترین و ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس ... لوکس ترین خودرو ها زیر ...
ماشین شخصیت های معروف ایران (34 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › ایران و ایرانی
Translate this page
Jan 16, 2014 - 8599,تاپ ناپ - جدیدترین ، عجیب ترین ، جالب ترین و زیبا ترین عکسهای سراسر وب بصورت روزانه. ... راهپیمایی زامبی ها در سن پترزبورگ (18 عکس) ...... علکی رفتن جلو دوربین (با پارتی بازی)ماشین های میلیاردی زیر پاشونه .... دقت کرده باشین بیشترین تعداد و بهترین ماشینارو فوتبالیست های عزیزمون دارن !
ماشین استقلالی ها بعد از تصادف | نوروز 95 - مدل لباس 95
www.newsms95.ir/.../ماشین-استقلالی-ها-بعد-از-تصاد...
Translate this page
Mar 5, 2016 - دیدن عکس‌های ماشین میناوند بعد از این تصادف نشان می‌دهد که این بار واقعا اتفاق ..... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس …
عکس: احسان علیخانی سوار بر اتومبیل گران قیمتش | اندروگیم | دانلود ...
androgame.ir/.../عکس-احسان-علیخانی-سوار-بر-اتومب...
Translate this page
Jun 12, 2016 - پسر بچه هندی با ۳۴ انگشت عکس عکس: احسان علیخانی سوار بر اتومبیل گران .... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس …
صدخبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
محمود واعظی رییس ایرانی کمیسیون همکاری های مشترک ایران و روسیه گفت: تهران و مسکو ... قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول ... روزها از آرامش بیشتری در مقایسه با بازار واحدهای زیر 100 مترمربع برخوردار است. ... گرچه در سال های اخیر با قانون شفاف سازی قراردادهای فوتبالیست ها و تعیین سقف ... لوکس ترین ماشین های سال 2016 + تصاویر.
فوتبالیست ها با چه ماشینی ویراژ می دهند | مجله اینترنتی تو زیبایی ...
tozibae.ir/.../فوتبالیست-ها-با-چه-ماشینی-ویراژ-می-ده...
Translate this page
Apr 8, 2016 - مطابق معمول، بهترین ماشین ها متعلق به بازیکنانی است که بیشترین ... از لیگ برتر تا لالیگا، سوپراستارها پول های کلانی به جیب می زنند که بخشی از آن را خرج ماشین زیر پای شان ... گران ترین ماشین‌های گذر موقت ایران + تصاویر ... ماشین زمان ساخته شد + تصاویر جالب · ماشین ژیان بامزه ای که ماشین عروس شد + عکس ...
عکسی از فوتبالیست مشهور فرهاد مجیدی در خودروی فوق لوکس | نایس استار
nicestar.ir/.../عکسی-از-فوتبالیست-مشهور-فرهاد-مجید...
Translate this page
Oct 6, 2015 - فرهاد مجیدی فوتبالیست محبوب کشور ایران به تازگی عکسی را در یک خودروی ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس …
خودروهای خاص زیر پای افراد خاص+عکس – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/خودروهای-خاص-زیر-پای-افراد-...
Translate this page
جدید ترین اخبار ایران و جهان ممتاز نيوز .... بختیاری از ترنس ها گفت! ... پرشین خودرو: ظاهراً این روزها رقابت برخی افراد از خرید خودروهای گرانقیمت به سمت خرید خودروهای ... ممتازنیوز: شرکت خودروسازی نیسان ژاپن قصد دارد تعدادی از خودروهای لوکس خود را به سیستم ... نظرتان را در مورد مطلب خودروهای خاص زیر پای افراد خاص+عکس بنویسید.
ماشین های لوکس فوتبالیست های ایرانی /تصاویر | پایگاه خبری تحلیلی ...
khavarestan.ir/news/56591
Translate this page
Jan 8, 2016 - پیشرفت فوتبالیست ها در زندگی شان فقط به بعد ورزشی آن ها محدود نمی شود. ... را مشغول کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ... 12 سال مدل های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار ...
رابطه ماشين فوتباليست هاي ايراني و فقر مردم! - عصر ایران
www.asriran.com/.../رابطه-ماشين-فوتباليست-هاي-اي...
Translate this page
اگر زمانی با ماکسیمای سرمربی ها و مدیر باشگاه ها همه تعجب می کردند، حالا دیگر اوضاع و احوال ... اگر قصد داشته باشید با جدیدترین،بهترین و زیباترین ماشین های مدل روز دنیا آشنا شوید و اگر ... کنید که یک بازیکان فوتبال چگونه فقط ۲۰۰میلیون خرج ماشین زیر پایش می کند. .... لباس جدید کاروان ایران با طرح های جدید آماده می شود(+عکس).
گالری عکس های دیدنی و جالب - ایران ناز
www.irannaz.com/news_cats_1.html
Translate this page
عکس,عکس های جالب,عکس های دیدنی,عکسهای جالب,عکس های ترسناک,عکسهای دیدنی,گالری عکس,عکس های وحشتناک,تصویری,زیباترین عکس ها,جالب ترین عکس ها,عکس های ... ساخته شدن پای مصنوعی برای فیل ها در تایلند (عکس) ... عکس های جالب از نماهایی دیدنی از حیوانات در زیر آب ... جدیدترین عکسهای خانوادگی بازیگران معروف ایرانی.
ماشین های لوکس فوتبالیست های ایرانی + تصاویر – تاپک
topak.ir/.../-ماشین--های-لوکس-فوتبالیست-های-ایرانی...
Translate this page
مجله اینترنتی تاپک -گرانترین ماشین فوتبالیست ها. ... را مشغول کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ام و گرفته تا انواع ... های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار بود، زمانی فولکس های مدل جدید ...
عکس های مازراتی کروک در تهران | دانلود سریال 95
downloadclip2016.ir/.../عکس-های-مازراتی-کروک-در-ته...
Translate this page
Aug 14, 2015 - ورود جدیدترین مازراتی کروک به ایران عکس – دانلودزها – خانه ..... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس …
تازه های خودرو - اس ام اس
www.samatak.com/news/car
Translate this page
اخبار بازیگران; - بیوگرافی بازیگران و مشاهیر; - دنیای هالیوود و بالیوود; - فیلم و سریال. + اخبار سینما. - اس ام اس سرکاری .... ماشین های سینمایی که در فیلم ها می بینید (عکس) · ماشین های شاسی بلند برتر دنیا ... واردات بهترین شاسی بلند ژاپنی به ایران پس از لغو تحریم ... گرانترین خودرو دنیا زیر پای بوکسور آمریکایی + تصاویر ...
اتومبیل هایی‌که فوتبالی ها سوار می شوند+ عکس - صراط
www.seratnews.ir › ورزش › ورزشی
Translate this page
بهترین لحظه دنیا از نگاه مازیار فلاحی + عکس ... یکی از مواردی که بسیاری می خواهند بدانند این است که فوتبالیست ها و مربیان معروف چه ماشین ... این علاقه معمولا مورد استقبال فوتبالیست های ایرانی واقع نمی شود و سعی می کنند مانند سایر .... پس معلوم شد پروشه های وارداتی زیر پای چه کسانی است فقط اگر معلوم بشه چه کسانی با رانت ارز ...
با کیفیت ترین خودروهای داخلی ایران کدام است؟+تصاویر - عصر خبر
www.asrkhabar.com/.../با-کیفیت-ترین-خودروهای-داخ...
Translate this page
در گزارش ارزیابی کیفی خودرو‌ها در فروردین ۹۱، پارس خودرو با تولید تیانا و .... ال90 بدر حال حاضر از لحاظ کیفیت بهترین خودرو داخلی است ..... عزیزان از ماشینا ساخت داخل که زیر 50 قیمت دارن ال 90 قابل قبوله ولی ظاهر ..... دست و پای فلج شده؛ هزینه تبلیغ صلح‌آمیز اسلام .... بازيگران ايراني كه در فرودگاه اتاتورك بودند (عكس) (۱۳ نظر) ...
گران ترین خودروی جهان زیرپای شاهزاده/تصاویر
www.fardanews.com/.../گران‎ترین‎خودروی‎جهان‎زیرپای‎...
Translate this page
Dec 22, 2014 - مدل این خودرو مرسدس بنز SL600 است، اما ظاهر آن مانند خودروهای لوکس اسپرت در عربستان و دبی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس نیست. ... شده است شاهزاده ولید بن طلال یکی از این خودروها را خریداری کرده است. ... جنگل‌های ایران تا ۳۰ سال آینده به کلی از بین می‌روند/ با درخت‌کاری .... تئاتر یا صحنه بازیگران مانکن نما؟
فوتبالیستهای ایرانی همواره - دانلود آهنگ جدید
sports.bqmusic.ir/فوتبالیستهای-ایرانی-همواره.html
Translate this page
Jun 19, 2016 - او همواره علاقه وافری به انداختن و انتشار عمومی این عکس ها دارد و تاکنون چند سری از . ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ …
عکس هایی از قدرتمند ترین و بهترین ماشین دنیا - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_6705.html
Translate this page
این اتومبیل که می تواند گران قیمت ترین اتومبیل در بازار کنونی محسوب شود مسلما مورد توجه همه ... مرسدس بنز مک لارن SLR با طراحی و عملکرد منحصر به فرد خود موردتوجه همه کسانی است که اتومبیل ها را می شناسند و به آنها علاقه دارند. ... تازه ترین عکسهای بازیگران و چهره های ایرانی .... تصاویری از رد پای واقعی دایناسورها در استرالیا.
ماشین گران قیمت علی دایی - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/ماشین-گران-قیمت-علی-دایی
Translate this page
اخبار ورزشی - ماشین لیونل‌مسی زیر پای علی‌دایی +عکس علی دایی روز گذشته با یک ... علی دایی در میان فوتبالیست های ایرانی اولین نفری بود که پورشه سوار می شد اما حالا که این ... گران قیمتی سوار می شوند اما گران ترین خودروی استقلالی ها متعلق به کیست به ... این قیمت برابر با یک پنت‌هاوس بسیار لوکس‌ و یا یک قصر شاهانه است.
فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی
www.funpatogh.com/
Translate this page
سیگار بر دست آیت الله طالقانی سانسور عکس سیگار بر دست آیت الله طالقانی توسط ... فیش حقوقی 2 میلیارد تومانى دو مدیر دولت احمدی‌نژاد · بهترین موقع برای ورزش ... سفید کردن دندان با مواد غذایی سفید کردن دندان به دستگاه ها و مواد شیمیایی ممکن است ... مجید صالحی عکس دو قلوهایش در این مطلب عکس های جدید بازیگران معروف آقای ...
ماشین های لوکس فوتبالیست های ایرانی /تصاویر
meliyat.com/.../ماشین-های-لوکس-فوتبالیست-های-ایرا...
Translate this page
Jan 8, 2016 - پیشرفت فوتبالیست ها در زندگی شان فقط به بعد ورزشی آن ها محدود نمی شود. ... را مشغول کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ... 12 سال مدل های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار ...
آپارتمان 17 میلیارد تومانی در تهران و امکانات لوکس +عکس
facenama.com/links/id:405324
Translate this page
آپارتمان لوکس 17 میلیاردی در پایتخت ایران با ما همراه باشید تا شما را با امکانات ... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس · عکس خودروهای تازه ...
عکس مازراتی در ایران – سایت عکس
picture.photosfa.com/tag/عکس-مازراتی-در-ایران/
Translate this page
May 6, 2016 - مازراتی منبت کاری شده ایرانی اثر ویم دلووی هنرمند مشهور بلژیکی در موزه فرهنگ و هنر ..... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس ...
عکس : رابطه ماشين فوتباليست هاي ايراني و فقر مردم! - پرشین وی
www.persianv.com/view/112615.php
Translate this page
Sep 6, 2010 - عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (174) ... که قیمت هایی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دارند این روزها زیر پای فوتبالیست ها است. ... اگر قصد داشته باشید با جدیدترین،بهترین و زیباترین ماشین های مدل روز دنیا آشنا ...
اولین تصاویر از لوکس ترین مجتمع خودرو در آجودانیه تهران: از بنز و ...
www.shahrekhabar.com/picnews/1450592340506917
Translate this page
Dec 20, 2015 - اولین تصاویر از لوکس ترین مجتمع خودرو در آجودانیه تهران: از بنز و پورشه تا پراید و پلاک نشده ها! مشهورترین برندهای خودرو زیر یک سقف - پلاس. ... نمایشگاه خودروی البرز اولین مجتمع لوکس خودرو در ایران به حساب می آید. دیدگاه ها (۲) .... رقم های نجومی بازیگران زن ایرانی پای لباس های جشن هایشان/به روایت الیکا ...
عکس های منتشر نشده از ماشین های لوکس فوتبالیست های ایرانی + عکس ...
cafetell.ir › نگاه روز
Translate this page
Jan 13, 2016 - عکس های منتشر نشده از ماشین های لوکس فوتبالیست های ایرانی + عکس ... سیر تکامل و ارتقای سطح مدل خودروی فوتبالیست ها که در این نوشتار به آن ... خود را مشغول کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ام و ... 12 سال مدل های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار بود، ...
بازیکنان فوتبال ایران و ماشین های گران قیمت آنها - مجله اینترنتی دلگرم
www.delgarm.com/.../80551-بازیکنان-فوتبال-ایران
Translate this page
May 22, 2014 - سیر تکامل و ارتقای سطح مدل خودروی فوتبالیست ها که در این نوشتار به آن ... خود را مشغول کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ام و ... دروازه بان استقلال علاقه چندانی به سوار شدن خودروهای لوکس و گران قیمت ... شد طی 12 سال مدل های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار ...
عکس های منتشر نشده از گرانترین ماشین فوتبالیست های ایرانی! - روز نو
roozno.com/.../عکس-های-منتشر-نشده-از-گرانترین-ما...
Translate this page
سیر تکامل و ارتقای سطح مدل خودروی فوتبالیست ها که در این نوشتار به آن ... کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ام و گرفته تا انواع بنزهای ... دروازه بان استقلال علاقه چندانی به سوار شدن خودروهای لوکس و گران قیمت ندارد، ... های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار بود، زمانی فولکس ...
مازراتی کروک میلیاردی در تهران (عکس) : مجله بی قرار
turbo.biqarar.com/.../مازراتی-کروک-میلیاردی-در-تهرا...
Translate this page
Oct 16, 2015 - متفاوت ترین پیکان ایران / تصادف شدید مازراتی ۲ میلیاردی در تهران / Hommage اوج .... لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس ...
Searches related to لوکس ترین خودرو ها زیر پای فوتبالیستهای ایرانی+ عکس

ماشین فوتبالیست های خارجی

گرانترین ماشین در ایران مال کیست

گرانترین ماشین در دنیا

گرانترین ماشین ایران متعلق به کیست

صاحب گرانترین ماشین ایران کیست

قیمت گرانترین ماشین در ایران

ماشین خواننده های ایرانی

ماشین عادل فردوسی پور
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 525
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,748
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,919
  • بازدید ماه : 6,919
  • بازدید سال : 384,530
  • بازدید کلی : 4,164,308