loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 131 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

جزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران

مسکن , قیمت مسکن , اجاره مسکن , قیمت مسکن در تهران

جزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران / کاهش معاملات مسکن در پائیز

مرکز آمار ایران در گزارشی به جزئیات قیمت و اجاره مسکن در فصل پائیز در تهران پرداخت که بر اساس آن قیمت فروش مسکن در پائیز ۱۱٫۴ درصد کاهش یافت. اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در شهر تهران در پاییز ۹۴ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. براین اساس با توجه به اینکه کاهش یا افزایش حجم (تعداد) معاملات در مناطق شهر تهران باعث کاهش یا افزایش شدید متوسط (حسابی) قیمت در سطح کل شهر می شود، از متوسط تعدیل شده (وزنی) که در آن وزن با استفاده از سهم واحدهای مسکونی دارای سکنه محاسبه می شود، استفاده شده تا بتوان با حذف اثر حجم معاملات، تغییرات واقعی قیمت را مشخص کرد.

 

.

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۴ میلیون و ۱۰۲ هزار ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۰٫۴ درصد رشد داشته و نسبت به فصل مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است. همچنین تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل ۱٫۸ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۲۳٫۹ درصد، کاهش داشته است.
در میان مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده در حدود ۸۸ میلیون و ۸۶۴ هزار ریال در منطقه ۳ و کمترین آن در حدود ۱۴ میلیون و ۱۶۹ هزار ریال در منطقه ۲۰ بوده است.
تغییرات قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در معاملات انجام شده بین حداقل ۱۰ میلیون و ۲۶۷ هزار ریال در منطقه ۲۰ و حداکثر ۲۵۲ میلیون و ۲۹۴ هزار ریال در منطقه یک بوده است. همچنین از کل معاملات انجام شده، برای فروش زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، منطقه ۲ با ۹٫۵ درصد، دارای بیشترین سهم و منطقه ۲۱ با ۰٫۳ درصد، دارای کمترین سهم می باشند.

.

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران ۴۰ میلیون و ۱۳۹ هزار ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۰٫۴ درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۰٫۲ درصد، افزایش داشته است. همچنین تعداد معاملات فروش زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۱٫۴ درصد، کاهش داشته است.
در میان مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در حدود ۸۴ میلیون و ۱۸۹ هزار ریال در منطقه یک و کمترین آن در حدود ۱۹ میلیون و ۹۹۱ هزار ریال در منطقه ۱۸ بوده است.
تغییرات قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال در منطقه ۱۲ و حداکثر ۲۴۶ میلیون و ۶۸ هزار ریال در منطقه ۲ بوده است. همچنین از کل معاملات انجام شده برای فروش زیربنای مسکونی در مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، منطقه ۵ با ۱۲٫۷ درصد، دارای بیشترین سهم و منطقه ۲۲ با ۰٫۹ درصد، دارای کمترین سهم می باشند.

.

متوسط مبلغ اجازه ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر مربع زیربنای مسکونی

متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران ۲۰۶ هزار و ۳۹۷ ریال بوده است که نسبت به فصل قبل ۰٫۸ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸٫۴ درصد، افزایش داشته است.
همچنین تعداد معاملات اجاره زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل ۳۱٫۱ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۸٫۱ درصد، کاهش داشته است.
در میان مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده ۳۴۷ هزار و ۶۸۷ ریال در منطقه یک و کمترین آن ۱۰۶ هزار و ۹۳۴ ریال در منطقه ۱۹ بوده است.
تغییرات مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای هر متر مربع زیربنای مسکونی در معاملات انجام شده بین حداقل ۲۲ هزار و ۶۰۹ ریال در منطقه ۲۰ و حداکثر ۹۴۷ هزار و ۶۱۹ ریال در منطقه یک بوده است.
همچنین از کل معاملات اجاره زیربنای مسکونی در مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، منطقه ۵ با ۱۴٫۵ درصد، دارای بیش‌ترین سهم و منطقه ۲۲ با ۱٫۲ درصد، دارای کمترین سهم می باشند.

.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

.

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

.


پاورپوینت مصالح بکار رفته در بازشو ها

پاورپوینت معماری ارگانیک

پاورپوینت قالب میزی

پاورپوینت انواع بتن

دانلود پاورپوینت آثار معماری آنتونی گائودی


Google
About 1,040,000 results (0.53 seconds)
Search Results
خبرگزاری فارس - مرکز آمار منتشر کرد جزئیات قیمت و اجاره مسکن در ...
www.farsnews.com/139411250003...
Translate this pageFars News Agency
Feb 14, 2016 - مرکز آمار ایران در گزارشی به جزئیات قیمت و اجاره مسکن در فصل پائیز در تهران پرداخت که بر اساس آن قیمت فروش مسکن در پائیز 11.4 درصد کاهش ...
جزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران - آفتاب
aftabnews.ir/fa/.../جزئیات-قیمت-و-اجاره-مسکن-در-تهرا...
Translate this page
Feb 14, 2016 - مرکز آمار ایران در گزارشی به جزئیات قیمت و اجاره مسکن در فصل پائیز در تهران پرداخت که بر اساس آن قیمت فروش مسکن در پائیز 11.4 درصد کاهش ...
جزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران/ کاهش ۱۱. ۴ درصدی معامله مسکن در پائیز
www.hamshahrionline.ir/details/325043/.../House
Translate this page
Feb 14, 2016 - همشهری آنلاین: مرکز آمار ایران در گزارشی به جزئیات قیمت و اجاره مسکن در فصل پائیز در تهران پرداخت که بر اساس آن قیمت فروش مسکن در پائیز ۱۱.
جزئیات قیمت اجاره و فروش مسکن در تهران - ایسنا
www.isna.ir/.../جزئیات-قیمت-اجاره-و-فروش-مسکن-در-...
Translate this page
Feb 14, 2016 - متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در فصل پاییز، 4 میلیون و 410 هزار ...
رهن و اجاره آپارتمان در تهران - آپارتمان های روز تهران | اسکانو - جستجوی ملک
www.eskano.com/tehran/tehran-1/apartment/rent/
Translate this page
رهن و اجاره آپارتمان در هر نقطه از تهران را در اسکانو جستجو کنید. فهرست هزاران ... جزئیات بیشتر. تماس با آژانس ... برای قیمت با فروشنده تماس بگیرید. 1 اتاق خواب ...
مرکز آمار بيشترين و کمترين قيمت اجاره مسکن در نقاط مختلف تهران را ...
melkban24.ir/.../مرکز%20آمار%20بيشترين%20و%2...
Translate this page
مرکز آمار اعلام کرد: بيشترين متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد وديعه پرداختي ... مرکز آمار ايران در گزارشي جزئيات قيمت و اجاره مسکن در نقاط شهري کشور در نميه اول ...
شبکه سراسری املاک ایران - ارم21
www.eram21.com/
Translate this page
شبکه سراسری املاک ایران - خرید و فروش اینترنتی ملک و مسکن در ایران - درج آگهی رایگان و وِیژه ملک جهت خرید فروش رهن و اجاره املاك - جستجوی آپارتمان زمین خانه ویلا کلنگی. ... تا قیمت. شماره ملک. * توجه: برای جستجوی ملک، وارد کردن همه گزینه ها ،اجباری نیست، هر چه گزینه های بیشتری انتخاب کنید، نتایج ... 1395/05/06 جزئیات ...
بیشترین و کمترین اجاره مسکن در کجاست؟ - اقتصاد ایرانی
www.ireconomy.ir/.../بیشترین+و+کمترین+اجاره+م...
Translate this page
اقتصاد ایرانی: مرکز آمار ایران در گزارشی جزئیات قیمت و اجاره مسکن در نقاط شهری کشور در نمیه اول سال ۹۳ را اعلام کرد: به گزارش مهر، با توجه به اینکه کاهش یا افزایش ...
قیمت مسکن و نرخ اجاره آپارتمان درمناطق 22 گانه تهران در فروردین 92 + ...
khabareghtesadi.com/fa/news/11623
Translate this page
رقم اجاره آپارتمان 100 متری در واحدهای نوساز زیر 5 سال ساخت معادل 2 میلیون و 5 هزار تومان و برای ... جزئیات قیمت متوسط هر مترمربع آپارتمان در مناطق مختلف تهران : ...
بانک اطلاعات مسکن ایران (باما) - خرید فروش رهن اجاره آپارتمان ملک اﻣﻼك ...
www.bama118.com/
Translate this page
قبل از هرگونه خرید، فروش ویا اجاره املاک در بابلسر ، دریاکنار . ... ویلائی - جنب مسکن مهر صد متری دریا - بر رودخانه مساحت: 200 متر مربع سند: شش دانگ قیمت: توافقی ...
قیمت خانه اجاره ای در تهران - سایت قیمت
rdlj.ir/قیمت-خانه-اجاره-ای-در-تهران/
Translate this page
Apr 19, 2016 - ایران فایل – خرید و فروش آپارتمان ، رهن و اجاره آپارتمان تهران ... ارزان‌ترین و گران‌ترین نرخ اجاره آپارتمان ۶۰ متری در تهران +جدول … ... جزئیات …
فروش آپارتمان, پیش فروش اپارتمان, اجاره اپارتمان در تهران، قیمت مسکن
melkyabi.ir/?cid...
Translate this page
قیمت (تومان) : کلیک کنید · مشاهده جزییات. نام مالک :کوهستانی ... رهن و اجاره آپارتمان- تهران- مجیدیه شمالی- مجیدیه شمالی خ استاد حسن بنا خ خسروآبادی. 60متر مربع متر.
جزئیات قیمت اجاره و فروش مسکن در تهران - تی نیوز
tnews.ir/news/8e9657658503.html - Translate this page
Feb 14, 2016 - جزئیات قیمت اجاره و فروش مسکن در تهران. ... 1394 09:10. /post/2016/02/14/ترافیک-با-مسکن-درمان ... روسیه ۵ هزار واگن باری به ایران فروخت. 1. 2. 3.
جدول/ قیمت اجاره خانه در محله‌های مختلف تهران - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../جدول-قیمت-اجاره-خانه-در-محله‌...
Translate this page
May 25, 2016 - قیمت اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران منتشر شد. به گزارش مشرق، ... در تهران +جدول · یک راهبه جزئیات سر بریدن کشیش فرانسوی را فاش کرد.
الف - قیمت اجاره مسکن در تهران
alef.ir/vdcjyxethuqex8z.fsfu.html?344209
Translate this page
... مسکن در تهران. قیمت اجاره مسکن بعد از تعطیلات عید ... گزارش ویژه کنسرت مازیار فلاحی در تهران ... جزئیات استفاده از کارت هوشمند به جای دفترچه‌های بیمه. ديروز.
کاهش معاملات مسکن در پائیز / جزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../جزئیات-قیمت-اجاره-مسکن-تهران... - Translate this page
Feb 14, 2016 - مرکز آمار ایران در گزارشی به جزئیات قیمت و اجاره مسکن در فصل پائیز در تهران پرداخت که بر اساس آن قیمت فروش مسکن در پائیز 11.4 درصد کاهش ...
جستجو در تهران | گروه املاک دلتا - فروش، رهن و اجاره آپارتمان
www.delta.ir/.../SR-1-1-2-رهن%20اجاره-آپارتمان-درتهرا...
Translate this page
نوسانات قیمت ملک (در 6 سال اخیر در تهران) · انعقاد قراردادهای ملکی + کد رهگیری · مشاورین ... رهن و اجاره آپارتمان در تهران تهران سعادت آباد کوی فراز ... مشاهده جزییات.
جزئیات قیمت اجاره و فروش مسکن در تهران | اتاق اصناف ایران
otaghasnafeiran.ir/fa/newsagency/1394/15968/
Translate this page
Feb 15, 2016 - متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در فصل پاییز، ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار و ...
جزئیات گزارش قیمت و اجاره مسکن شهری در نیمه دوم ۹۳ - خبرگزاری مهر ...
www.mehrnews.com/.../جزئیات-گ...
Translate this pageMehr News Agency
Aug 23, 2015 - مرکز آمار ایران، گزارش اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در نقاط شهری کشور در نیمه دوم سال ۹۳ را منتشر کرد.
نگاهی به جدیدترین نرخ اجاره مسکن در تهران/ جدول - نامه نیوز
namehnews.ir/.../نگاهی-به-جدیدترین-نرخ-اجاره-مسکن...
Translate this page
شواهد در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد که مالکان در حال بازگشت به بازار معامله هستند و از سوی دیگر هم مشاوران املاک جهت تکمیل فایل‌های ...
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در نقاط مختلف تهران - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/518636/Economy/house - Translate this page
Mar 12, 2016 - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران منتشر شد.
جزئیات قیمت اجاره و فروش مسکن در تهران | اتاق خبر
www.otaghnews.com/.../جزئیات-قیمت-اجاره-و-فروش-م... - Translate this page
Feb 15, 2016 - جزئیات قیمت اجاره و فروش مسکن در تهران. متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر ...
اجاره آپارتمان**جزئیات فروش کوچک‌ترین آپارتمان نوساز در تهران
www.takmelk.com/?cid=CMSContent&content=944
Translate this page
جزئیات فروش کوچک‌ترین آپارتمان نوساز در تهران حداقل قیمت مسکن در تهران چقدر است؟ گروه مسکن – مهدیس فرقانی: قیمت‌های پیشنهادی در بازار خرید و فروش واحدهای ...
املاک اینترنتی پرند:: کاربردی ترین بانک اطلاعات مسکن و املاک پرند ...
parand.kelidfile.com/
Translate this page
املاک تهران، کرج و حومه سایت املاک تهران ، کرج و حومه لطفا" کلیک کنید ... تومان, از, قیمت فروش هر متر /اجاره. تومان, تا ... روی جزییات ملک کلیک کنید. جزییات کامل.
جزئیات افزایش قیمت و اجاره مسکن - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../جزئیات-افزایش-قیمت-و-اجاره-مس...
Translate this page
Feb 1, 2016 - مرکز آمار ایران از افزایش ۱۰.۴ درصدی اجاره یک مترمربع زیربنای ... مرکز آمار ایران جزئیات گزارش قیمت مسکن و اجاره مسکن در نقاط شهری در نیمه اول ۹۴ ...
اجاره اپارتمان مبله در تهران - bia2home.com
www.bia2home.com/index.php/property/35/fa
Translate this page
اجاره آپارتمان مبله در تهران برای یک ماه + قیمت. رهن آپارتمان ... اجاره آپارتمان مبله بسیار شیک و زیبا در تهران .اجاره آپارتمان ... جزئیات کمتر از 4.5 میلیون تومان تومان ...
نفس بازار خرید و اجاره مسکن تنگ شد | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/178337
Translate this page
Feb 14, 2016 - مرکز آمار ایران در گزارشی به جزئیات قیمت و اجاره مسکن در فصل پائیز ۹۴ در تهران پرداخت که براساس آن، قیمت فروش مسکن در پاییز ۱۱.۴ درصد و ...
مقايسه اجاره بها و قیمت مسکن در تهران+جدول - شفاف
www.shafaf.ir/.../مقايسه-اجاره-بها-و-قیمت-مسکن-در-ته...
Translate this page
رهن یک واحد نوساز 280 متری در منطقه زعفرانیه با کلیه امکانات‌، 186 میلیون تومان اعلام شده است اما از طرف دیگر این میزان اجاره‌بها معادل قیمت فروش واحدی 78 متری با ...
جزئیاتی از آپارتمان‌های فروش رفته در نوروز 95 - بررسی وضعیت بازار ...
https://sites.google.com/site/.../team-sponsors/ghymat - Translate this page
Apr 4, 2016 - اطلاعیه فروش واحد های تجاری و آپارتمان های اداری در خیابان آزادی تهران تلفن ... همچنین در این بازه زمانی 25 آپارتمان که قیمت آنها بین 300 تا 500 میلیون تومان ... او در رابطه با بازار رهن و اجاره مسکن نیز بیان کرد: اگر بخواهیم بازار رهن و ...
آگهی های همخونه: همخونه | آگهی های خانه
hamkhoone.com/
Translate this page
آگهی های نیاز به خانه. قیمت(تومان): 400,000, تاریخ ثبت: 1395/05/06, جنسیت: آقا. استان ... جزئیات بیشتر, 292 مشاهده ... توضیحات: سلام خونه ٦٥متري يه خواب توي پاسدارن امكانات كامل نيازي به اجاره نيست وديعه توافقي كيله امكانات مهيا. ... توضیحات: یک واحد 39 متری دارم که خودم دارم خالی میکنم از تهران برم ، خانم یا آقا فرقی نمیکنه .
دامنه عجیب قیمت مسکن در مناطق ‌مختلف تهران - سایت خبری تحلیلی نجم ...
www.najmnews.ir/news/1391_10/002330.php?q...
Translate this page
این آپارتمان‌ها اگر چه در مقایسه با سطح کنونی قیمت مسکن در تهران با متوسط ۷/۲ میلیون، ارزان به ... در این نقاط اجاره‌بها کمتر از متوسط نرخ اجاره کل‌شهر است. ... از جزئیات قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران اعلام کرده، در این کلانشهر قیمت‌ ملک مسکونی از ...
نرخ رهن و اجاره واحد تجاری در تهران + جدول | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/.../87989-نرخ-رهن-اجاره-واحد-...
Translate this page
مطابق آمار زیر (میانگین قیمت یک متر آپارتمان نوساز در تهران استخراج شده برمبنای ... معتبر وتخصصی مسکن (دلتا) ارائه وقابل مشاهده میباشد ، جزئیات روند قیمتها در ...
پاسداران - املاک تهران
www.amlakpa.ir/property-area/پاسداران
Translate this page
فروش آپارتمان مسکونی پاسداران ، ساقدوش متراژ : ۱۸۷مترمربع اتاق : ۳… ... رهن و اجاره آپارتمان مسکونی پاسداران بوستان متراژ ۱۰۲ اتاق :۲ خواب… .... ۵ طبقه ۲ واحدی سوپر لوکس ۲ پارکینگ لابی من شیک ویو عالی قیمت هر متر مربع… ... طرح تفصیلی از دسترس خارج شد جزئیات برنامه دولت برای خروج غیرتورمی مسکن از رکود صدور دوباره ...
قیمت اجاره مسکن در تهران/جدول - بینانیوز
www.binanews.ir › بازار
Translate this page
Rating: 5 - ‎1 vote
قیمت اجاره مسکن در تهران/جدول. ... تنش در صحن علنی مجلس پس از تصویب جزئیات برجام/ تصاویر · سفر رئیس جمهور به مازندران · تصاویر جلسه بررسی برجام در صحن ...
جزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران - خبر خودرو - اخبار خودرو ايران و جهان
www.khabarkhodro.com/detail.asp?...جزئیات%20قیم... - Translate this page
Feb 14, 2016 - خبرگزاری فارس: اطلاعات قیمت و اجاره مسکن در شهر تهران در پاییز 94 از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. براین اساس با توجه به اینکه کاهش یا افزایش ...
قیمت اجاره بها در بازار مسکن تهران - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../قیمت-اجاره-بها-در-بازار-مسکن-ت...
Translate this page
قیمت اجاره بها در بازار مسکن تهران ... این متقاضی بازار اجاره مسکن تاکید کرد: بنا به گفته مشاوران املاک بهترین واحدها در ... جزئیات حریق ولوو با 40 مسافر در سمنان.
قیمت رهن و اجاره آپارتمان کمتر از 80 متر در تهران + جدول - ساعت24
www.saat24.com/.../قیمت-رهن-و-اجاره-آپارتمان-کمتر-ا...
Translate this page
3 days ago - ساعت24 - جدیدترین و آخرین اخبار ایران جهان ... قیمت رهن و اجاره آپارتمان کمتر از 80 متر در تهران + جدول ... جزئیات فرود اضطراری پرواز کیش - رشت ...
بازار لاین | افزایش قیمت مسکن و اجاره در تهران
bazaline.com › قیمت های امسال
Translate this page
Mar 28, 2016 - عصر ساختمان باجزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران جزئیات قیمت و اجاره مسکن در تهران. کاهش ۱۱.۴ درصدی معاملهانباشت تقاضا قیمت مسکن را افزایش ...
قیمت خرید اپارتمان و اجاره بها رهن مغازه و خانه خرداد 95 | ســــــــرگرمی ...
95download2016-ir.me-gem.ir/قیمت-خرید-اپارتمان-و...
Translate this page
May 20, 2016 - اقتصاد ایران آنلاین مرکز آمار ایران در گزارشی به جزئیات قیمت و اجاره مسکن در فصل پائیز ۹۴ در تهران … بهبود شرایط بازار مسکن در خرداد95 …
(جدول) قیمت اجاره مسکن در نقاط مختلف تهران - صدای ایران
sedayiran.com/.../جدول-قیمت-اجاره-مسکن-در-نقاط-مخت...
Translate this page
(جدول) قیمت اجاره مسکن در نقاط مختلف تهران ... بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ‌های اعلام شده در برخی مناطق تهران همچنان همان نرخ‌های سال گذشته است اما از سوی دیگر در برخی از محله‌ها مالکان فایل‌های سپرده شده خود را در بازار .... جزئیات تازه از بازداشت مدیران بانک ملت.
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران - بیتوته
www.beytoote.com › ... › اخبار اقتصادی و بازرگانی
Translate this page
اجاره بهای مسکن,قیمت مسکن,بازار مسکن,خرید مسکن,قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران,خریدوفروش مسکن,معاملات مسکن,قیمت مسکن ... اخباراخبار اقتصادی و بازرگانیقیمت رهن و اجاره آپارتمان در تهران ..... جزئیات قرارداد دومین خودروساز فرانسوی با ایران.
محاسبه حق کمیسیون اجاره آپارتمان و املاک - آپارتمان من
apartmaneman.ir/services/rentalscommission
Translate this page
بادانلود ابزار محاسبه کمیسیون اجاره و خرید مسکن، دیگر نیازی به اتصال به ... رييس اتحاديه مشاوران املاك درباره جزئيات محاسبه نرخ ماليات بر ارزش افزوده براي ...
اقتصاد ایران آنلاین - آغاز افتتاح مسکن ویژه تهران از خرداد/ جزئیات فروش ...
eghtesadeiranonline.com/vdciwpazrt1aq52.cbct.html
Translate this page
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران قیمت تقریبی هر یک از این واحدها را ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ... آغاز افتتاح مسکن ویژه تهران از خرداد/ جزئیات فروش زمین‌های ۲.۵ تا ۳ میلیون تومانی .... قيمت مسکن و اجاره بها در مناطق مختلف تهران+جدول.
قیمت اجاره سوئیت در غرب تهران – خرید فروش قیمت
prices.3eke.ir/قیمت-اجاره-سوئیت-در-غرب-تهران/
Translate this page
Jul 9, 2016 - رهن و اجاره آپارتمان در تهران تهران شهرک غرب. آپارتمان 95 متری، مسكوني،2 اتاق،7 سال ساخت،طبقه 2. ودیعه: 30,000,000. اجاره: 4,500,000. مشاهده جزییات ...
قیمت اجاره مسکن در آستانه فصل طلایی - اقتصادایران
www.econews.ir/.../ایران/.../قیمت_اجاره_مسکن_در_آس...
Translate this page
Jun 9, 2016 - اکونیوز:با نزدیک شدن به ایام تابستان فصل طلایی رهن و اجاره آپارتمان آغاز می شود. در نیمه نخست خردادماه تاکنون حدود ۴هزار قرارداد اجاره در مناطق مختلف شهر تهران منعقد شده است و ... جزئیات مذاکرات آبی ایران با انگلیس- 19 ساعت پیش.
فروش آپارتمان در تهران - ایران تجارت
amlak.iran-tejarat.com/.../search?...آپارتمان-در-تهران...
Translate this page
قیمت هر متر مربع 2,250,000 ... فروش آپارتمان در صادقیه ( فلکه دوم) تهران 113 متر ... اجاره اپارتمان مبله یک خوابه و دو خوابه مجیدیه جنوبی ( پایین تر از بزرگراه ...
تاثیر توافق هسته ای بر بازار مسکن / آیا لغو تحریمها کاهش قیمت ها را در ...
www.boursenegar.ir/.../تاثیر-توافق-هسته-ای-بر-باز...
Translate this page
در سال‌هاي ۹۰ و ۹۱ متوسط قيمت مسكن در تهران در هر سال حدود ۶۰ درصد افزايش داشت. ... روند بازار «خرید و فروش»، «ساخت وساز» و «اجاره مسكن» در تابستان چگونه خواهدبود؟ ... عضو هیئت مدیره بانک مسکن جزئيات وام جديد ۷۰ میلیونی مسكن را اعلام كرد // دی 94
جدول قیمت و اجاره مسکن در شمال تهران – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز ...
www.momtaznews.com/جدول-قیمت-و-اجاره-مسکن-در-...
Translate this page
خرید و فروش مسکن در شمال تهران به غیر از تاثیر قیمت زمین در قیمت نهایی از ... که در برخی از محله های شمال تهران اجاره داده می شود، رهن کامل یک آپارتمان در برج، حدود دو برابر ... جزییات ساخت مسکن ویژه در تهران معاون عمرانی استانداری تهران «حداقل ۱۰ سال ...
نرخ اجاره مسکن در تهران+جدول - ناطقان
nateghan.ir/fa/news/.../نرخ-اجاره-مسکن-در-تهرانجدول
Translate this page
Mar 6, 2016 - قیمت اجاره آپارتمان 130 متری در اشرفی اصفهانی خیابان اسکندری زاده ودیعه 50 میلیون و اجاره ماهانه 2 میلیون تومان است. ... جدول/ قیمت اجاره آپارتمان‌های بالای 100 متر در تهران ... جزئیات درگیری مرزبانان ایران در جکیگور (۱ نظر).
بهار نیوز - نرخ اجاره آپارتمان‌ بالاتر از 70متر در تهران
www.baharnews.ir/news/37892/
Translate this page
گروه اقتصادي: بازار اجاره‌بها در ابتدای امسال نسبت به سال گذشته تغییرات قیمتی را تجربه نمی‌کند و آپارتمان‌ها با نرخ‌های قبلی اجاره داده می‌شود.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 491
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,073
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,244
  • بازدید ماه : 5,244
  • بازدید سال : 382,855
  • بازدید کلی : 4,162,633