loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 215 شنبه 09 مرداد 1395 نظرات (0)

 

معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها

معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها

معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها 

پاک کردن و تمیز کردن پنجره ها اگر طوری باشد که بعد از کار شیشه ها کاملا برق بزنند لدت بخش تر است.ما به شما بهترین و کاربردی ترین روش ها را مرفی می کنیم. اگر به حفظ و نگهداری شیشه پنجره های خانه توجه نکنیم، بسیار زود کثیف می شوند و علاوه بر اینکه ظاهر خانه را بد نشان می دهند، خود شیشه ها به مرور فرسوده و شکننده می شوند.

 

حداقل دو تا سه بار در سال باید شیشه ها تمیز شوند. در اینجا روش تمیز کردن بی دردسر شیشه ها با وسایل خانگی ارائه شده است.

 

لوازم مورد نیاز

شیلنگ آب یا یک سطل آب سرد، برس نرم، یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی، یک ظرف یا کاسه بزرگ، پارچه تمیز، سرکه یا محلول آمونیاک

معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها

مرحله 1

درون کاسه ای، مایع ظرفشویی را با مقداری آب ولرم مخلوط کنید. برای تمیزکردن شیشه هایی که فقط خاک گرفته اند، فقط از این محلول استفاده کنید. اما شیشه هایی که کثیف تر از این هستند، به محلولی قوی تر نیاز دارند.

 

بدین منظور به محلول شوینده تان کمی آمونیاک و یا سرکه اضافه کنید. برای اینکه شیشه ها شفاف تر شوند، می توانید از نشاسته ذرت نیز استفاده کنید.

 

افزودن الکل به محلول شوینده نه تنها شیشه ها را بدون گذاشتن خط و یا خطوطی تمیز می کند، بلکه باعث می شود که آنها زود خشک شوند.

 

 

مرحله 2

با استفاده از شیلنگ آب، شیشه پنجره را به خوبی مرطوب کنید. البته فشار آب باید ملایم باشد تا صدمه ای به شیشه نزند. با خیس کردن شیشه می توانید لکه های موجود روی شیشه را بدون خش انداختن تمیز کنید.البته برای صرفه جویی در آب می توانید با استفاده از اسفنج خیس روی لکه ها بمالید و آنها را با ملایمت پاک نمایید.

معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها

مرحله 3

وقتی شیشه کاملا خیس شد، با استفاده از برس و یا اسفنج شیشه را تمیز کنید. شیشه را از قسمت داخل، به صورت افقی یا عمودی تمیز کنید و قسمت بیرونی را برعکس آن انجام دهید.بدین ترتیب متوجه رگه های به جا مانده حاصل از شستشو و یا لکه ها می شوید.

معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها

پس از اینکه دو طرف شیشه را یکبار تمیز کردید، پس از خشک شدن شیشه، در صورت نیاز یکبار دیگر آن را برس بکشید.

 

مرحله 4

اکنون با پارچه ای نرم و خشک، از بالای شیشه به پایین بکشید و شیشه را خشک کنید. شیشه را حتما با پارچه تمیز کنید. اگر شیشه، خودش خشک شود، به احتمال زیاد شاهد لکه های خشک شده آب به روی شیشه خواهید بود.

معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها

نکته: از کاغذ و یا روزنامه های باطله نیز می توانید برای خشک کردن شیشه استفاده کنید. حتی کاغذ روی شیشه مانند پارچه، پرزی باقی نمی گذارد. 

 


Google
About 896,000 results (0.66 seconds)
Search Results
معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها - پارس ناز
www.parsnaz.ir/معرفی-نکاتی-درمورد-پاک-پنجره-ها.ht...
Translate this page
معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها پاک کردن و تمیز کردن پنجره ها اگر طوری باشد که بعد از کار شیشه ها کاملا برق بزنند لدت بخش تر استما به شما ب.
معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../معرفی-نکاتی-درمورد-پاک-کردن-...
Translate this page
ما-به-شما-بهترین-و-کاربردی-ترین-روش-ها-را-مرفی-می-کنیم. اگر-به-حفظ-و-نگهداری-شیشه-پنجره-های-خانه-توجه-نکنیم،-بسیار-زود-کثیف-8230;]
مراحل اصولی تمیز کردن شیشه پنجره ها - بیتوته
www.beytoote.com/...taint/way2-wash2-windows.html
Translate this page
نکاتی کار آمد برای تمیز کردن شیشۀ پنجره ها: در این مقاله روش‌‌های مختلفی به شما معرفی ‌می‌شود که شما ‌می‌توانید با بکار گرفتن آنها خودتان با مواد شوینده ای که معمولا" ...
خانه داری،شستشو،نظافت،روشهای پاک کردن لکه - بیتوته
www.beytoote.com/housekeeping/wash-taint/
Translate this page
... جرم و رسوب شیرآلات! روش پاک کردن لکه های چربی از کابینت ها,نحوه تمیز کردن سطوح چوبی ... نکاتی برای تمیز کردن پنجره ها, تکنیک های تمیز کردن پنجره ها ... نحوه نگهداری از انواع پارچه و شستشو آن .... نکاتی در مورد نگهداری و شست و شوی فرش ...
نکاتی برای تمیز کردن شیشه ها,شومینه - بیتوته
www.beytoote.com/.../wash.../windows-companies.ht...
Translate this page
اسرار خانه داریشستشو ، نظافت ، لکه گیرینکاتی برای تمیز کردن شیشه ها,شومینه ... اگر روی شیشه‌های پنجره، لكه‌ای توسط حشرات مختلف ایجاد شده است، می‌توانید با مقداری چای سرد آن را تمیز كنید. همچنین برای ..... نکاتی مهم در مورد شستن انواع پارچه.
میانبرهایی برای خانه تکانی با صرفه‌!
www.fardanews.com/.../میانبرهایی-برای-خانه-تکانی-...
Translate this page
Feb 8, 2013 - نکات مهمی که در حین خانه تکانی نباید فراموش کرد ... نکاتی در مورد لکه گیری ۱) برای ... هنگام پاك كردن پنجره ها برای به هدر نرفتن انرژی و داشتن توانایی كافی برای كارها ، جهت حركت دستتان را هر از گاهی تغییر دهید تا نقاط پاك نشده را ...
شستشو و نظافت و خانه تکانی و لکه گیری - آموزش خانه داری ، نکات خانه ...
www.akairan.com/khanehdari/nezafat1/
Translate this page
شستشو, نظافت, لکه گيري, شستشوي , خانه تکانی, خانه تکانی کردن, خانه تکانی در فصل بهار, خانه تکانی فوری, خونه تکونی, خانه ... نکاتی درمورد جرم گیری، نکات خانه داری در مورد جرم گیری وسائل مختلف منزل ... نحوه برق انداختن انواع سنگ و سرامیک ... نحوه پاک کردن برچسب ها از روی شیشه ...... مراحل اصولی تمیز کردن شیشه پنجره ها.
12 راهکار ساده برای تمیز کردن خانه - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../12-راهکار-ساده-برای-تمیز-کردن...
Translate this page
سطل های زباله که در آشپزخانه و حمام و دستشویی قرار می گیرند، محل اجتماع انواع باکتری ها و میکروب ها هستند. ... بنابراین پاک کردن شیشه ها را تنها به خانه تکانی اسفند محدود نکنید و همواره آنها را تمیز نگه دارید. البته تمیزکردن پنجره ها بیشتر اوقات کار دشواری است اما شما با درست کردن محلولی از آب، یک .... به نکات جالبی اشاره کردید.
8 راه برای تمیزکردن سریع خانه - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سلامت
Translate this page
برای تمیز کردن سطوح خانه احتیاج به خرید انواع و اقسام سفید کننده‌ها و ... در ادامهٔ مطلب به راههای سریع و آسان پاک کردن لکه‌ها و جرم‌ها از سطوح خانه اشاره می‌کنیم. ... نکته: اگر شیشه‌ی‌ پنجره‌ها را در روزهای ابری پاک کنید، بدلیل آرامتر خشک شدن محلول شیشه ...
نظافت - خانه دار
khanedar.blogfa.com/cat-3.aspx
Translate this page
در اینجا به معرفی ریزه کاری هایی می پردازیم که می تواند راهنمای خانم ها باشد. ... برای پاک کردن شیشه ها پارچه بدون پرز را به آب و صابون آغشته کنید و از راست به چپ و از بالا به پایین ... پنجره‌ها را می‌ توانید با روزنامه‌ آغشته‌ به‌ مخلوط‌ آب‌ و سرکهِ سفید براق‌ کنید. .... در این شماره نکاتی درباره نظافت دیوارها، رادیاتور و پرده ها داده شده است.
از همه چيزو همه كس - نکات خانه داری
www.matenali.blogfa.com/category/31/نکات-خانه-داری
Translate this page
6- برای تمیز و ضدعفونی کردن شیشه‌ها، پنجره‌ها و دیوارها مقداری الکل سفید داخل سطل ... 8- بعضی لک‌ها لازم است ابتدا با نفت سفید تمیز شوند، در مورد سایر حلال‌ها قبلا .... در این ایمیل، به معرفی تعداد دیگر از ترفند و کاربرد های این وسیله می پردازیم.
نکاتی برای پاک کردن لکه ها از لباس - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../نکاتی-برای-پاک-کردن-لکه-ها-از-لبا...
Translate this page
پاک کردن لکه تخم مرغ: برای پاک کردن لکه تازه تخم مرغ، محل لکه را با آب سرد بشویید و ... پاک کردن لکه خودکار از روی جیر و کیف، کاردشواری است شما چه خواهید کرد؟ ... نکات ایمنی در مورد مواد شوینده · تمیز کردن ظروف · حقایق هفت گانه لکه برداری .... شبی که ستاره های سینمای ایران اشک ریختند / فیلم - گزارش مراسم بزرگداشت عباس ...
معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../معرفی-نکاتی-درمورد-پاک-کردن-پن...
Translate this page
16 hours ago - معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها. پاک کردن و تمیز کردن پنجره ها اگر طوری باشد که بعد از کار شیشه ها کاملا برق بزنند لدت بخش تر می باشد.
...نکات طلایی... - نکات خانه داری - blogfa.com
nokate-talayi.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
بعد از پاک کردن ماهی یا پوست کندن پیاز بهترین راه برای از بین بردن بوی بد دست‌ها .... برای جلوگیری از کپک زدن انواع مربا بهتر است هنگام سرو کردن یا هم زدن از قاشق چوبی .... ۶ برای شستشوی پنجره‌ها از شوينده‌های موجود در بازار بهره نگيريد. ... در مورد كف‌های چوبی و پاركت يك چهارم پيمانه سركه سفيد را به يك ليوان آب اضافه كنيد.
نکاتی برای تمیز کردن شیشه ها - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/نکاتی-برای-تمیز-کردن-شیشه-ها
Translate this page
این سوال در ذهنمان پیش می آید، چون تصورمان از تمیز کردن پنجره ها همان چیزی است که ... یک نکته در مورد پاک کردن سفره : زمانی که می خواهید سفره پاک کنید، از تاهای ..... پس انداز کردن وجود دارد ولی در این مقاله بهترین و آسان ترین روش ها را معرفی می کنیم.
۴۰ میانبر صفحه کلید ویندوز که باید بدانید - ترنج وب
fa.toranjweb.com/news.php?nid=605
Translate this page
معرفی میانبرهای صفحه کلید سیستم عامل ویندوز. ... هنگامی که این کلید را فشار می دهید یک پنجره HELP بالا میآید که به شما اطلاعاتی بسته به محلی که در آن قرار دارید می دهد. ... این میانبر کمک می کند تا با سرعت بیشتری به حذف داده ها به طور دائم از روی .... شانسی (و شروع گرفتن عکس‌های هدفمند)هرآنچه در مورد دوربین DSLR باید بدانید!
بهترين راه و وسيله تميز كردن سراميك خونه چيه؟ - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
Translate this page
Feb 2, 2012 - 19 posts - ‎11 authors
براي تهيه ي انواع كيك، به جاي شير مي توانيد آب ميوه را جايگزين كنيد، به ... نكاتي در مورد تخم مرغ آب پز ... خمير دندان براي پاك كردن اثر مداد از روي ديوار موثر است. .... براي داخل شدن حداكثر نور به داخل خانه ، پنجره ها حتي الامكان بايد ساده ...
اسرار شيشه هاي شفاف - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=183086
Translate this page
Oct 13, 2011 - سعی كنید هنگام پاك كردن شیشه ها آنرا از بالا به سمت پایین تمیز كنید. و شیشه شوی را با ... نكاتی در مورد تمیز كردن پرده های حمام. از آنجایی كه فضای ...
هنگام خرید یک بخارشوی خوب به چه نکاتی باید دقت کرد؟
www.boorsika.com/blog/چه-بخارشویی-بخریم؟/
Translate this page
Mar 10, 2015 - این نوع بخارشو‌ها برای نظافت و ضدعفونی کردن انواع کف منزل نظیر ... کردن سطوح هستند، این بخارشوی انتخابی کامل برای پاک کردن لکه ها از هر سطحی است. ... جانبی: قفل کودک، درپوش ایمنی، کیت تمیز کردن کف، سری پنجره، اهرم ...
نظافت و لکه گیری ، شستشو | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/نظافت-و-لکه-گیری-،-شستشو/
بدین ترتیب متوجه رگه های به جا مانده حاصل از شستشو و یا لکه ها می شوید. معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها. پس از اینکه دو طرف شیشه را یکبار تمیز کردید، ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - بعد از کلی تحقیق میفهمن موقع کوک کردن ساز ها رو میگه. ..... در مورد سیاستمداران این طور نیست ، آنها حتی اگر با شکست مواجه شوند از سخن ... هیچکس نمی تواند مالک بعدازظهری شود که باران به پنجره ها می کوبد و یا مالک آرامشی شود .... صفت سوم : مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه، از پاک کن استفاده کنیم.
یک یادگاری کوچک براي ...... - نکات خانه داری
hedyebeshoma.blogfa.com/cat-19.aspx
Translate this page
٩ - براي پاك كردن چربي روي گاز، يخچال و نظاير آن، پارچه اي را در سركه خيس ..... گرچه ما اغلب در منزل از اتوهاى دستى براى اتو كردن تقريباً تمام لباس ها و انواع .... 4 - در مورد ترک دیوارها خوب است بدانید استفاده از مقداری چسب و جوش‌ شیرین ترک بیش‌تر را به تاخیر می‌اندازد. 5 - برای تمیز کردن چارچوب فلزی پنجره‌ها، از الکل استفاده کنید.
آموزش نکات کاربردی کامپیوتر - ترفند كامپيوتر
behedu.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
در پنجره my computer منوي tools وسپس folder option در تب view گزينه Do not cache ... برای پاک کردن محتویات این حافظه که عامل اصلی از دست دادن سرعت کامپیوتر است ... به اندازه مشخصی رسید به طور مدام پیامی در مانیتور ظاهر می شود و در مورد کاهش حجم قابل ... تا اطلاعات كاملي درباره هر كدام از پورتهاي سريال موازي و ده ها مطلب ديگر.
ترفند های واتس اپ (WhatsApp) - انزل وب
anzalweb.ir/1394/04/16/ترفند-های-واتس-اپ/
Translate this page
Jul 7, 2015 - معرفی و وبررسی نکات و ترفند های واتس اپ (Whatsapp) برنامه چت محبوب ... نمایش پاپ آپ پیغام (پنجره کوچک نمایش پیغام با امکان ارسال جواب) یک راه سریع ... نکته: برای حذف فرد یا افرادی از لیست بلاک شده ها در مرحله نمایش لیست ...
آريا گلم - خانه داری
farjo.blogfa.com/post-767.aspx
Translate this page
برای پاک کردن قسمت‌های بسیار کثیف نصف یک لیمو ترش را در نمک فرو ببرید و روی قسمت مورد نظر بمالید. .... پنجره‌ها را می‌توانید با روزنامه آغشته به مخلوط آب و سرکه سفید براق کنید. ... نکاتی در مورد جرم گیری وسائل مختلف منزل ::. ..... هر یک از این دو نوع مبلمان می‌توانند از اجناس مختلفی ساخته شوند که عموماً انواع چوبی و غیر چوبی ...
نکاتی برای تمیز کردن وسایل چوبی منزل - نمناک
namnak.com/827-نکاتی-برای-تمیز-کردن-وسایل-چو...
Translate this page
Rating: 3.8 - ‎128 reviews
در خانه تکانی حتما شما با تمیز کردن لکه های وسایل چوبی منزل دچار مشکل می شوید ما در نمناک این مشکل را برای همیشه حل کرده ایم. ... پاک کردن شیشه ها در شهر های غبار آلود دشوار است. ... نکاتی در مورد ایمنی زودپز; تميز كردن کابینت ... برترین لوازم آرایشی و بهداشتی بانوان; فال روزانه و طالع بینی جالب; قیمت بروز خودروهای داخلی و خارجی.
نکاتی درباره تمیز کردن پارکت ها – جديدترين اخبار ايران و جهان ممتاز نیوز
www.momtaznews.com/نکاتی-درباره-تمیز-کردن-پا...
Translate this page
رعایت نکات کوتاه زیر در جلوه و خوب به نظر رسیدن پارکت نقش دارند. hou6074 نکاتی درباره تمیز کردن پارکت ها. ایجاد لکه یکی از مشکلات رایج سطوح چوبیست.
آموزش ترفندهای کاربردی در ویندوز7 و سایر ویندوزها
ruthless.loxblog.com/
Translate this page
این کار تقریبا ۵ ثانیه طول می کشد پس می توان با حذف کردن آن به افزایش ... در ویندوز این زمان برای غیرفعال کردن برنامه ها به طور پیشفرض بر روی ۱۲ ثانیه تنظیم شده است. ... امروز تصمیم دارم نکاتی را در مورد این پنجره و تاثیراتی که روی ویندوز شما می .... سریع تر و بهتر بازی ها توانسته کاربران را راضی کند و مرا به معرفی آن وادارد!
۱۴ پیشنهاد برای تمیز کردن آشپزخانه-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/lifestyle/ldetails.php?...
Translate this page
نکاتی در مورد آرایش خانمها,خط چشم، سایه چشم، و ریمل .... های طبیعی و کم خطر مانند سرکه، نمک و جوش شیرین را به شما معرفی می کنیم. ... برای پاک کردن رسوبات سفید روی سینک، یک دستمال یا حوله کاغذی را با سرکه ... برای از بین بردن میکروب ها بعد از نظافت آشپزخانه این دستمال ها را با آب گرم با دمای بالای ۶۰درجه سانتی گراد بشویید.
خداحافظی با گرد و خاک و لکه ها | کدبانوی ایرانی
kadbanoo.net/خداحافظی-با-گرد-و-خاک-و-لکه-ها/
Translate this page
حالا نوبت یاد گرفتن و بررسی نکاتی درباره شست و شوی صحیح و خانه تکانی در شرایط خاص است. ... شستن درها و پنجره ها را قبل از مرتب کردن خانه انجام دهید. ... اگر لک روی شیشه ها با ابر پاک نمی شوند، ابتدا با آب و صابون روی قسمت را مرطوب ... خاصیت اصلی انواع شیره، انرژی زا بودن آن است و برای فصل زمستان که بدن به Read More » ...
همه چیز درباره ی بنفشه آفریقایی - جامع ترین ژورنال گل و گیاه ایران
glassy-garden.com/معرفی-بنفشه-آفریقایی/
Translate this page
Aug 16, 2013 - گلی هستش که میتونه پنجره های شما رو قشنگ و رویایی کنه،گلی هستش که شروع ... بنفشه افریقایی از معدود گیاهانی ست که زیر نور مصنوعی لامپ ها نیز به خوبی ... دقت در آبیاری یکی از نکات مهم برای داشتن گیاهانی سالم و با رشد و گلدهی مطلوب است. .... گلها ریز و متفرق هستند: گلهای پژمرده را حذف و گیاه را طبق دستور ...
نکاتی در مورد بلاک کردن افراد در اپلیکیشن Viber - دیجیاتو
digiato.com/.../نکاتی-در-مورد-بلاک-کردن-در-اپلیک...
Translate this page
Dec 12, 2014 - اگر می خواهید در مورد بلاک کردن در اپلیکیشن وایبر بیشتر بدانید و می خواهید ... بلاک کردن یک مخاطب تاریخچه پیام ها و تماس های وی را پاک نخواهد کرد. ... دریافت می کنید: در این حالت در پنجره مکالمه شما دو گزینه در اختیار خواهید داشت. ... هنگامی که شخصی را بلاک می کنید که از قبل در لیست مخاطبان شما وجود دارد: می ...
نکته های خانه داری - کدبانوگری.لکه بری.انجماد.جوش شیرین. .بوی ...
robabnaz3.persianblog.ir/tag/نکته_های_خانه_داری
Translate this page
برای تمیز کردن و برق انداختن ظرفشوئی یا وسائل استیل و یا گوشی تلفن، پنبه را آغشته .... نکات خانه داری. · برای پاک کردن شمع ها،از پنبه ای که به الکل آغشته اید استفاده کنید .... برای داخل شدن حداکثر نور به داخل خانه ، پنجره ها حتی الامکان باید ساده باشند . .... اینکه بتوانید کالای مورد نظرتان را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید؟
وب سایت پیام آنلاین - مقالات شما - مخابرات استان تهران
www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650
زمان را مدیریت کنید مدیرت موثر زمان یکی از ارزشمندترین مهارت ها برای کارمندان است. ... گوش کنید ریچارد کاریگا می‌گوید همراه با سکوت گوش کردن می‌آید. ..... با توجه به نکات اشاره شده استفاده از دستورالعمل‌های زیر به مدیران سازمان‌ها پیشنهاد .... مهندس دستمزد خود را ۵۰/۰۰۰ دلار معرفی می کند حسابداری تقاضای ارائه گزارش و صورتحساب مواد ...
توصیه می کنم حتما بخوانید - پرشین وی
www.persianv.com/home/128198.php
Translate this page
Nov 27, 2010 - نكات ريز و درشت خانه داري 1-هنگام نظافت خانه به همه ... مبل ها انواع مختلفی دارند و پاک کردن هر کدام متفاوت است .بهتر است در هنگام خرید ..... پنجره‌ها را مي‌توانيد با روزنامه آغشته به مخلوط آب و سرکه سفيد براق کنيد. شيشه پاک‌ کن با ...
بهترین روش تمیز کردن دیوارهای خانه - Manishen.com (مشهدهوم)
www.manishen.com/fa-manipedia-821-tags-بهترین%...
Translate this page
... تمیز کنید. در این مطلب روش هایی برای تمیز کردن دیوارها معرفی کرده ایم. ... نکات و توصیه ها عادل مقدم 4 ماه پیش بهترین روش تمیز کردن دیوارهای خانه. تمیز کردن ...
راهنمای حریم خصوصی Google Chrome
https://www.google.com/intl/.../whitepaper.htm...
Translate this pageGoogle
Jul 19, 2016 - Chrome به انواع فایل‌های بالقوه خطرناک که نشانی وب آن‌ها با فهرست مجاز منطبق ... در صورت امکان، Chrome به تشخیص و حذف نرم‌افزارهایی که خط‌مشی نرم‌افزارهای ... برای از کار انداختن نکات خطای پیمایش، می‌توانید علامت کادر بخش «حریم ..... برای مطالعه بیشتر در مورد حریم خصوصی و مفاهیم رابط کاربری API مکان ...
ویتامین هایی که می توانند به کاهش وزن ما کمک کنند - دنیای خبر
donyaekhabar.com/.../ویتامین+هایی+که+می+توانند+...
Translate this page
مهمترین ویتامین ها و موادمعدنی برای کاهش وزن عبارتند از: ویتامین B2، B3، B5، B6، کولین .... زمان اطفای حریق نامشخص است · معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها ...
روش تمیز و برق انداختن شیشه های خانه / مراحل پاک کردن شیشه منزل ...
libarshad1388.blogsky.com/.../روش-تمیز-و-برق-انداخ...
Translate this page
از شستن پنجره ها در هنگام ظهر و زمانی که خورشید در بالاترین وضعیت خود قرار دارد ... پاک کردن شیشه ها با سرکه بسیار ساده بوده و به مقدار کمی زمان و مواد اولیه نیاز دارد. ... پاک کردن شیشه تبلیغات زیادی در زمینه پاک کردن شیشه ها و انواع شوینده ها وجود دارد. .... نکاتی درمورد جرم گیری، نکات خانه داری در مورد جرم گیری وسائل مختلف منزل.
10 ویژگی پنهان در گلکسی اس 5 سامسونگ - سم موبایل
sam-mobile.ir/10-ویژگی-پنهان-گلکسی-اس-5/
Translate this page
Apr 19, 2014 - از معرفی گلکسی اس 5 در کنگره جهانی موبایل 2014 (MWC) در بارسلون ، نزدیک ... اما با همه ی این ها ، مطمئنا نمی توان این حقیقت را کتمان کرد که وقتی شما یک اسمارت .... صورت multi-tasking ، بدون توقف برنامه ی در حال اجرا ، یک پنجره ی بازشونده یا همان .... چطور میتونیم برنامه هایی که برامو بلوتوث شده را کلا حذف کنم؟
آموزش استفاده از لپ تاپ - فراموش کردن پسورد ویندوز
dell5010inspiron.blogfa.com/cat-42.aspx
Translate this page
۳ - بعد از باز شدن پنجره User Accounts بروی نام کاربری خود (Account Name) ... یکی از این راه ها این است که تا آنجایی که می توانید به خودتان فشار بیاورید و آن رمز را .... مشخص شده و هر ویندوز به تفکیک معرفی شده است. ... را ریست می کند و به همین راحتی پسورد و محدودیت های ویندوز حذف می شود. نکات: .... نکاتی دیگر در مورد ویندوز 7 -
نکاتی در خصوص اثرات شوینده ها
webda.mui.ac.ir/...ها/3129-نکاتی-در-خصوص-اثرات-ش...
Translate this page
معرفی و اهداف دوره · اعضاي کمیته دوره پودمانی خبرنگاري سلامت · چشم انداز ... توضیحات: دسته: دانستنی ها: منتشر شده در 24 اسفند 1392: نوشته شده توسط قنبری ... از مخلوط کردن شوینده ها با آب داغ جلوگیری شود . ... در زمان استفاده از شوینده های شیمیایی و پاک کننده از ماسک مناسب و دستکش استفاده و پنجره ها را باز و و تهویه را روشن کنند.
روش های جالب نگهداری، پاک کردن انواع لکه و شستن فرش - چشم برخوار
cheshmeborkhar.ir/63923
Translate this page
Feb 25, 2015 - روش های جالب نگهداری، پاک کردن انواع لکه و شستن فرش ... یکی از نکات مهم در نگه داری از فرش ها مساله شستن فرش ها است که معمولا در روز های نزدیک به ... اگر مجبور هستید در فضایی که نور مستقیم خورشید دارد از فرش استفاده کنید، حتما برای پنجره ها پرده ضخیم تعبیه کنید. ... این روش در مورد لکه خون نیز موثر است.
نکاتی در باره ی انواع جوشكاري ها - اتحادیه صنف درب و پنجره ساز آهنی شیراز
darbsazahanishiraz.ir/.../post/?...خبرها...نکاتی...انواع...
Translate this page
انواع جوشكاري چونکه این مطلب خیلی بزرگ بود در دو قسمت پستش کردم که در. ... به کار بردن سنگ سمباده ، برس یا حلقه نمدی که قبلاً برای پاک کردن آهن و فولاد معمولی ...
فرمت فلش مموری و نکات مهم درباره فرمت کردن فلش - علم فردا
www.elmefarda.com/فرمت-فلش-مموری/
Translate this page
Dec 14, 2014 - آموزش فرمت فلش مموری و نکاتی که باید پیش از فرمت کردن فلش مموری ... معرفی چند نرم افزار فرمت فرش مموری . ... فلش مموری ها دارن کم کم جای CD و DVD رو می گیرن و دیگه این روزا ... محض یادآوری بگم که با فرمت فلش مموری کل اطلاعاتش پاک میشه و در ... در پنجره Format چنتا گزینه وجود داره که همه رو توضیح میدم .
نرم افزارهایی که بعد از نصب ویندوز به آنها احتیاج دارید + دانلود رایگان
www.yjc.ir/.../نرم-افزارهایی-که-بعد-از-نصب-ویندوز-...
Translate this page
نرم افزارها و بسته‌های امنیتی وجود دارد که می‌توانند تروجان‌ها را از سیستم شما پاک ... قابلیت شناسایی و حذف تروجان‌ها در صورت آلوده بودن سیستم، دیتابیس قوی و غنی از لیست انواع ..... مشاهده، چاپ و افزودن نکات به کتاب الکترونیک مورد نظر شما از قابلیت‌های .... توانایی باز کردن تمامی پنجره‌ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره، ...
اندروید - هر آنچه بخواهید
win9.persianblog.ir/tag/اندروید
Translate this page
May 12, 2016 - حال در این گزارش می خواهیم ربات های در خط را به شما معرفی کنیم. .... با اینکار هرکی هم هکتون کرده باشه دیگه حذف میشه. .... شوید تا آموزش ها و نکات لازم جهت روت اندروید را در اختیار شما قرار دهیم. ... به منظور فعال سازی این گزینه ابتدا به بخش تنظیمات و سپس About Phone بروید. .... ابزاری همه کاره با ۵ ستاره در انجمن xda.
مروري بر مهمترين تنظيمات Internet Explorer - اموزش نکات رجیستری و ...
winregistry.persianblog.ir/post/70/
Translate this page
براي جلوگيري از ظهور پنجره هاي مزاحم ( PopUpStoper ، PopUpKiler : ( Popup و.... براي برقراري امكان ... گزينه Use Blank ( صفحه خالي ) ، هيچ آدرسي را معرفي نمي كند . ب) فريم دوم Temporary ... ( در مورد كوكي ها در تب Privacy توضيح داده شده است ) با اجراي گزينه دوم .... براي پاك كردن اين توضيحات ، بر روي گزينه مذكور كليك نماييد .
نکاتی در مورد انواع کولرهای گازی - خانه
www.help.shahredigi.com/شناخت-انواع-کولرهای-گازی
Translate this page
نکاتی در مورد انواع کولرهای گازی اگر شما برای این روزهایتان به فکرخنکی هستید و. ... اشکال این کولر ها وجود فضای مورد نیاز بصورت پنجره ای می باشد و درصورتی که این ... گرما از کولر های آبی و یا گازی برای خنک کردن محیط زندگی خود استفاده می‌کنند. .... خرید هدفون با قابلیت حذف نویز راهنمای خرید کولرگازی راهنمای خرید کولر گازی ...
ده فایده استفاده از بخارشوی - لوازم خانگی فیشر
www.fisher.ir › اخبار و مقالات
Translate this page
دمای بالای بخار برای بهداشتی کردن سطوح و از بین بردن چربی و میکروب ها ... برای بیشترین بهره گیری در مورد درهای شیشه ای، برس بخارشوی را متصل کنید تا ... کاربردی است چراکه بسیاری از خانم های خانه از تمیز کردن شیشه و پنجره ها نفرت دارند!
Searches related to معرفی نکاتی درمورد پاک کردن پنجره ها

تميز كردن شيشه ها

تميز كردن شيشه ماشين

روش تميز كردن شيشه سكوريت

شیشه پاک کن مغناطیسی

روش تميز كردن آينه

بهترين روش تميز كردن سراميك

براق كردن شيشه

لکه آب روی شیشه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 1,091
  • باردید دیروز : 1,497
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 10,225
  • بازدید ماه : 2,588
  • بازدید سال : 330,791
  • بازدید کلی : 4,110,569