loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 379 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)
مذاکرات سه باشگاه با احسان حاج صفی وارد فاز تازه ای شده است .
به گزارش وانانیوز، در حالی که سه باشگاه تراکتورسازی تبریز،استقلال تهران و سپاهان اصفهان خواهان جذب احسان حاج صفی هستند اما تا این لحظه مقصد نهایی احسان مشخص نشده است. 

 

برهمین اساس هر سه باشگاه مذاکرات مالی خود با این بازیکن را انجام داده اند و نکته جالب آنکه باشگاه استقلال بالاترین رقم ممکن را برای حاج صفی در نظر گرفته است. 

 

این بازیکن طی مذاکرات خود با نمایندگان هر سه باشگاه اعلام کرده که باید مبلغ 600میلیون تومان به باشگاه فرانکفورت پرداخت کند لذا هر باشگاهی که وی را می خواهد باید این مبلغ را بپردازد.

 

باشگاه سپاهان اصفهان و باشگاه تراکتورسازی تبریز پیشنهاد مالی خود را به این بازیکن اعلام کرده اند اما استقلال تهران مبلغ چشمگیری را به حاج صفی  اعلام کرده که بیش از پیشنهاد سپاهان و تراکتورسازی است. 

 

استقلالی ها جدا از تقبل پرداخت 600میلیون تومان بدهی حاج صفی به باشگاه آلمانی،مبلغی را هم برای او هزینه خواهند کرد که این رقم در صورت پرداخت شدن به این بازیکن می تواند برای نقل و انتقالات فوتبال ایران رکوردی باشد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید مبلغ قابل توجه استقلال می تواند حاج صفی را به پایتخت بکشاند.

 
 

 
About 389,000 results(0.68 seconds) 
13 hours ago - حاج صفى دوباره به استقلال نزديك شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟! مذاکرات سه باشگاه با احسان حاج صفی وارد فاز تازه ای شده است . به ...
حاج صفى دوباره به استقلال نزدیک شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟! به گزارش وانانیوز، در حالی که سه باشگاه تراکتورسازی تبریز،استقلال تهران و سپاهان ...

اخبار نقل و انتقالات

tnews.ir/Tags/نقل-و-انتقالات
استقلال برای این بمب دست به جیب شد/رکورد نقل و انتقالات می شکند؟ استقلال برای .... حاج صفى دوباره به استقلال نزدیک شد/کورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟

اخبار احسان حاج صفی

tnews.ir/tags/احسان-حاج-صفی
استقلال برای تصاحب بمب بزرگ رکورد نقل و انتقالات را می شکند؟! استقلال برای ... حاج صفى دوباره به استقلال نزدیک شد/کورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟

حاج صفى دوباره به استقلال نزدیك شد رکورد | وانا

lavdan.ir/l.php?...حاج-صفى-دوباره-به-استقلال-نزدیك...
پزشک کیارستمی احضار شد ! ... سورپرایز بزرگ برای هواداران استقلال +عکس · حاج صفى دوباره به استقلال نزدیك شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟
حاج صفى دوباره به استقلال نزدیک شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟ ... تبریز،استقلال تهران و سپاهان اصفهان خواهان جذب احسان حاج صفی هستند اما تا این لحظه ...

احسان حاج صفی- جام نیوز

www.jamnews.ir/Keywords/.../احسان%20حاج%20صفی
دورخیز جدید استقلال برای تصاحب بمب بزرگ/ رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟! مذاکرات سه باشگاه با احسان حاج صفی وارد فاز تازه ای شده است . گفت و گوی ... مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در اصفهان است و شاید امروز دوباره سپاهانی شود. تکلیف بمب مد ... سفر بمب بعدی استقلال به دوبی؛ عابربانک آبی ها دست به کار می شود؟

احسان حاج صفی :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/2277/احسان-حاج-صفی
استقلال همچنان دست بر دار مدافع چپ تیم ملی نیست و گفته می‌شود مذاکرات با این بازیکن در حال نهایی شدن است. ... ویسی: حاج صفی به سپاهان بیاید و بزرگی کند 1395/05/03 ... کند و موضوع بازگشت دوباره او به اصفهان تا سه چهار روز آینده مشخص می شود. ... بازیکنی که به بمب نقل و انتقالاتی دو باشگاه سرشناس لیگ‌برتر تبدیل شده ...
2 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی آخرین شاه ماهی بازار تابستانی فوتبال ... به ماجرای بازگرداندن دوباره این بازیکن محبوب طرفداران به اصفهان کمی اوضاع ... استقلال هم یکی از تیم های خواهان حاج صفی است و صحبت هایی هم شده اما ... دورخیز جدید استقلال برای تصاحب بمب بزرگ/ رکورد نقل و انتقالات شکسته می‌شود؟

دورخیز جدید استقلال برای تصاحب بمب بزرگ رکورد نقل و انتقالات ...

newsfile.ir/.../دورخیز+جدید+استقلال+برای+تصاحب+...
مذاکرات سه باشگاه با احسان حاج صفی وارد فاز تازه ای شده است . ... دورخیز جدید استقلال برای تصاحب بمب بزرگ رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟ ... حاج صفی 48 ساعت تا امضای قرارداد سپاهان نزدیک شد، استقلال تلاش می کند وبسایت ... صفی برای بازگشت به این تیم امید زیادی دارند و به نظر می رسد که حاج صفی دوباره در اصفه .

حاج صفى دوباره به استقلال نزدیك شد-رکورد نقل و انتقالات شکسته می ...

tafrihy.net/.../194588-حاج+صفى+دوباره+به+استقلال+... - Translate this page
حاج صفى دوباره به استقلال نزدیك شد-رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟! امرداد 09، 1395. پست های مرتبط. حکایت خیانت سعودی از زبان همسفر'عشقی'فیلم با ...

یوز - آخرین اخبار ورزشی حاج صفی

www.yooz.ir/sport/?t=2...حاج%20صفی
حاج صفی 48 ساعت تا امضای قرارداد/ سپاهان نزدیک شد، استقلال تلاش می کند. وبسایت ... حاج صفی دوباره به استقلال نزدیک شد/کورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟! مذاکرات سه ... استقلال برای این بمب دست به جیب شد/رکورد نقل و انتقالات می شکند؟
دولت بهار: حاج صفی که از 3 باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد ... حاج صفى دوباره به استقلال نزدیک شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود ...
15 hours ago - به گزارش خبرگزاری فارس، احسان حاج صفی که این روزها به بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل ... دورخیز جدید استقلال برای تصاحب بمب بزرگ/ رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟ .... فرصت دوباره آسنسیو برای ماندن در رئال.

خانه سالمندان نشاط مهریز - استقلال

asmehriz.ir/index.php/2015.../2015-03-19-20-37-55
استقلال برای این بمب دست به جیب شد/رکورد نقل و انتقالات می شکند؟ به گزارش ترنم .... حاج صفى دوباره به استقلال نزدیک شد/کورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟
دلیلی برای نتیجه نگرفتن وجود ندارد/ کار استقلال در اهواز سخت است ... یانوزای از منچستریونایتد جدا می‌شود و به اورتون می‌پیوندد - جوان چند ملیتی فصل ... لباس تعدادی از کشورهای حاضر در المپیک 2016+تصاویر - با نزدیک شدن به آغاز ... سپاهان- حاج صفی در فاز نهایی - ستاره سابق سپاهان در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.
حاج صفى دوباره به استقلال نزديك شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟! چکیده خبر: مذاکرات سه باشگاه با احسان حاج صفی وارد فاز تازه ای شده است .... ادامه مطلب.
Apr 26, 2014 - مادر سامیه لک بازیگر جوان مجموعه «مرگ تدریجی یک رویا» با اشاره به ... حاج صفى دوباره به استقلال نزديك شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟
6 hours ago - چرا قرارداد بازیکنان و مربیان منتشر می‌شود، اما مدیران، هرگز؟ .... حاج صفى دوباره به استقلال نزديك شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟

احسان حاج صفی با مدیران سپاهان مذاکره کرده است - پارس فوتبال

parsfootball.com/.../آخرین-وضعیت-بمب-مورد-نظر-اس...
Jul 22, 2016 - احسان حاج صفی که بارها نامش برای حضور در استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مطرح شده، این روزها تنها بمب باقی مانده در نقل و انتقالات محسوب می شود. ... سپاهان مذاکراتی را با مدیران این باشگاه داشته و بیشتر از همه به این تیم نزدیک است. با اینکه استقلال امیدش را از دست نداده اما به نظر می رسد آخرین بمب نقل و انتقالات ...

سامانه سجاد,edu.uast.ac.ir,سجاد دانشگاه علمی کاربردی

niaznegar.ir/p/edu.uast.ac.ir-سامانه-سجاد.php
حاج صفى دوباره به استقلال نزدیك شد/رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟ ... عربستان به کشته شدن یک افسر و 6 سرباز خود به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی ...
15 hours ago - حاج صفی 48 ساعت تا امضای قرارداد/ سپاهان نزدیک شد، استقلال تلاش می کند ... آخر نقل و انتقالات طی دو سه روز آینده تیم جدید خود را انتخاب می کند، تیمی که از ... به گزارش وبسایت نود، احسان حاج صفی تصمیم نهایی خود را برای بازی در ایران ... استفاده کرده تا حاج صفی از خیر پیشنهاد سپاهان بگذرد و راهی پایتخت شود.

بازیکنی که این روزها به بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران تبدیل شده ...

ofoghnews.ir/.../بازیکنی-که-این-روزها-به-بمب-نقل-و...
14 hours ago - خبرگزاری فارس: حاج صفی به سپاهان نزدیک شد/استقلال گزینه بعدی! ... استقلال برای تصاحب بمب بزرگ/ رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟
ساعت: 11:06 منتشر شده در مورخ: 1395/04/06 شناسه خبر: 798444 فصل داغ نقل و ... به منچستر یونایتد، رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان شکسته خواهد شد. ... نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ايران از 25 خرداد آغاز می‌شود. ... سرمربی استقلال دیروز به یکی از دوستانش اعلام کرده کار توافق با حاج صفی تا .... غرش دوباره سینمایی کونگ.
13 hours ago - خبرگزاری فارس: حاج صفی به سپاهان نزدیک شد/استقلال گزینه بعدی! ... به نتیجه نرسد از استقلال به عنوان تیم بعدی وی به طور قطع نام برده می شود.
3 hours ago - استقلال یکی از تیم های خواهان حاج صفی است / مذاکرات ادامه دارد · صفحه نخست روزنامه های ورزشی ۹۵.۰۵.۱۰ / خیز دوباره استقلال برای حاج صفی ... دورخیز جدید استقلال برای تصاحب بمب بزرگ/ رکورد نقل و انتقالات شکسته می شود؟ ... مسئولان استقلال با منصوریان گرفته شد متوجه این موضوع شد که حاج صفی با سپاهان به ...

نقل انتقالات نفت ابادان برای لیگ شانزدهم

nazbid.ir/post/?q=نقل+انتقالات+نفت+ابادان...
بمب های فصل نقل و انتقالات یکی یکی می ترکد و تیم های استقلال، ... ای شده است بنابراين مدت زمان نقل و انتقالات هر دو ليگ به طور همزمان برگزار می شود. .... قطری جدی شد مسئولان استقلال به تکاپو افتادند تا آندرانیک تیموریان را دوباره استقلالی کنند. .... مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می کند که احسان حاج صفی قول داده در ...
هیات مدیره استقلال به زودی دچار برخی تغییرات می شود و به احتمال زیاد اولین گزینه ... او در اولین روزهای نقل و انتقالات ابتدا علاقه اش به پرسپولیس یا استقلال را ... شد مبنی بر اینکه احسان حاج صفی با استقلال به توافق رسیده و به زودی به این تیم خواهد پیوست. ..... منبع : چهارتا نیوزاميد ابراهیمی در يک‌قدمی شکستن رکورد جباری
گفته می‌شود که مسئولان استقلال توافقات اولیه را با هافبک فصل گذشته خود کرده‌اند و .... ها منتشر شد مبنی بر اینکه احسان حاج صفی با استقلال به توافق رسیده و به زودی به این تیم خواهد پیوست. ... منبع : چهارتا نیوزعلت متوقف شدن روند نقل وانتقالات در استقلال ..... منبع : چهارتا نیوزاميد ابراهیمی در يک‌قدمی شکستن رکورد جباری

استقلال از سوئد بازگشت/ فردا؛ برگزاری اولین تمرین - بلوگل

asas2012.bloogle.ir/
در این باره شنیده می شود نظر وزارت ورزش در انتخاب شهاب جهانیان به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال است . ... آغاز شد و تا به امروز نزدیک به 7 تا 8 هزار بلیت به فروش رسید باشگاه هاماربی در طی .... به نقل از سایت باشگاه استقلال، پس از پایان دیدار تیم‌های هاماربی سوئد و ...... منبع : چهارتا نیوزاميد ابراهیمی در يک‌قدمی شکستن رکورد جباری

تلاش ادامه دار منصوریان برای جذب حاج صفی - مجله خبری فور خبر

4khabar.ir/search/?...تلاش%20ادامه%20دار%20منصوری...
Jun 19, 2016 - علی منصوریان در استقلال تهران کارهایی می کند که بهترین تیم های دنیا انجام ... آن وجود دارد و از این دمای به شدت پایین، برای ریکاوری بازیکنان استفاده می شود. ... رکورد گینس -آکا آکاایران: عکس:تلاش دیدنی برای شکستن رکورد گینس ... بازیکن به کجا رسید و از نقل و انتقالات تا اینجا راضی بوده است، گفت:‌در نقل و ...

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=1
از پیامبر ص نقل شده است: ملعون است، ملعون است آن که حقوق افراد تحت ..... حالا فرض کنید توقع به صفر نزدیک شود، آن وقت خوشبختی می رود به سمت بینهایت. ..... یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول و مسئول نقل و انتقالات مایل است وی را به تیمی نظیر ... فارس و به نقل از سایت باشگاه نفت، محمد دانشگر که پیش از بازی با استقلال در ...

با حضور - جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap
استاد حوزه علمیه در این دیدار ماجرای تشرف دوباره علامه حسن‌زاده آملی به دین اسلام را ... از آیات و روایات، به ویژه از روایات نقل شده از امام رضا(ع) استفاده می‌شود که پیامبر و امام ...... شده از hekayat-blog-ir-shia muslim-435.jpg خاطره خنده دار از شهید حاج ابراهیم همت .... نزدیک به 500 نفر کشته شدند. shia muslim http://www.masaf.ir/images/برای ...

چهارتا نیوزجدید ترین مطلب

asas2012.gifbin.ir/
استقلال در نقل و انتقالات زمستانی تنها موفق به جذب مهدی مومنی از نفت‌تهران شد و با کمترین ..... گفته می شود پیشنهاد استقلال به حاج صفی کاملا قابل توجه است هرچند در این بین ...... منبع : چهارتا نیوزاميد ابراهیمی در يک‌قدمی شکستن رکورد جباری ..... دقیقه 15: اشتباه حنیف عمران زاده در ارسال پاس رو به عقب برای رحمتی نزدیک بود ...

صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایرانی

sahebkhabar-varzeshi.bazfeed.ir/
عضو پنجم هیات مدیره پرسپولیس پس از تایید وزیر ورزش و جوانان معرفی می شود. .... سرمربی استقلال نگرانی خاصی بابت فصل نقل و انتقالات ندارد. ...... ورزش > لیگ برتر - دو باشگاه استقلال و سپاهان به دنبال جذب احسان حاج صفی هستند. ...... گفت: ابتدا رکورد جهان را شکستم و اکنون نیز مدال برنز من در المپیک به نقره تبدیل شده و ...

4 - جستجو - تماشاگر پلاس

news.tamashagar.com/.../search.xhtml?...نقل...انتقالا...
May 23, 2016 - نقل و انتقالات 1395 احسان حاج صفی عبدالله ویسی (سرمربی) ... و دوباره به عنوان خرید جنجالی به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود. ... باشگاه تبریزی پیش از این با خسوس دورازه‌بان برزیلی فصل گذشته استقلال خوزستان قرارداد بسته . ... رکورد دایی و کریمی شکسته می شود؛ گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران ...

پایگاه خبری الف - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران

alef-varzeshi.arsiz.ir/
این روزها بازار نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی کشور، چنان داغ شده که حرارت ناشی از ... اول، سرپرست استقلال آقای بهرام افشار زاده با تجربه ای نزدیک نیم قرن در ورزش ...... دومین رکورد او اما مربوط می‌شود به حضودر در رقابت‌های اروپایی، او به عنوان اولین ...... البته این بازیکن دوباره تاکید می کند که علاقه ای برای بازگشت به ایران ندارد.

گزارش تمرین استقلال - تبلیغات متنی

asas2012.gilpix.ir/
به نقل از ایسنا، منصور پورحیدری درپاسخ به این سوال که بالاخره سازمان لیگ با تغییر ..... حاج محمدی، مجیدی، مگوییان، خرسندنیا، چشمی، حیدری، فخرالدینی و عمران زاده ..... در نقل و انتقالات نیم فصل خیلی زیاد است تا جایی که استقلالی ها دوباره به این ..... شده که گفته می شود برادر او رابطه نزدیکی به وزیر ورزش دارد و خودش نیز یکی از ...

منجیل نیوزآرشیو سایتهای ایران

manjilnews.arniz.ir/
منبع : منجیل نیوزبیش از ۴۰۰ هزار تن جو در استان همدان تولید می شود ... مخالفت فدراسیون فوتبال با انتقال امتیاز نفت تهران به انزلی/ ملوان سال بعد باید در ..... Continue reading جنگ پنهان سپاهان و استقلال بر سر حاج صفی at منجیل نیوز. ...... منبع : منجیل نیوزشکستن رکورد گینس در پرواز با هاوربرد/آزمایش اختراع جدید در بارسلون

وبلاگ ارتش سرخ آذربایجان @ تیراختور @ وبلاگ 24 - 1

weblog24.link/blog/yashadan
سرمربی پرتغالی تراکتورسازان بامداد سه شنبه وارد تبریز میشود و کارش را از سر میگیرد ...... رسول خطیبی سرمربی سابق تیم‌های تراکتورسازی و گسترش که دوباره به ...... اعلام اسامی داوران هفته پنجم؛ حاج ملک قاضی دیدار تراکتور استقلال خوزستان شد ...... وبلاگ ' پرونده نقل و انتقالات ماشین سازی بسته شد/سبزقبایان به اردوی کیش ...

نسخه کاملآرشیو سایت های ایران: پایگاه خبری ستاره ها - آخرين عناوين

setarehnews-home.azilaz.ir/
به گزارش ستاره ها؛ سایت نوا اسپرت یونان با درج تصویری از احسان حاج صفی در صفحه ...... گفته شده که انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا چیزی در حدود 83 میلیون یورو بوده است. ...... و با شکستن اعتماد و از بین رفتن آن حس، اضطراب زیادی دارند و باعث می‌شود به چک .... حالا امیدوارم با درخشش دوباره در استقلال، مجدداً به تیم ملی برگردم.

کی روش به رکورد قلعه نویی نزدیک شد - صبح بخیر

sobbekheir.com/.../کی-روش-به-رکورد-قلعه-نویی-نزد...
کی روش برای شکستن رکورد قلعه نویی باید حداقل 3 بازی آینده تیم ملی را بدون باخت پشت سر بگذارد. به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، کارلوس کی روش در نهمین بازی متوالی که ... احمد جمشیدیان و احسان حاج صفی در استقلال گفت: طبیعی است که ما ضعف‌هایی داریم. ... جانواریو هم بعد از کسب بهبودی کامل به ترکیب اضافه می‌شود.
Jul 23, 2015 - قیمت های کاذب شکسته شد ... این رقمی است که یک باشگاه صنعتی به آن بازیکن معروف پشنهاد داده، ... و ولخرجی های بی اندازه در فوتبال، کم کم حساب ها خالی از پول می شود. ... در بین ثبتی ها(که البته به واقعیت نزدیک نبود) گرانترین بازیکن شد. ... امسال گفته می شد حاج صفی یک میلیارد و 700 میلیون قرارداد بسته اما ...

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری ... بله تخیل وقتی به بند تعقل درآید نتیجه چنین می شود. ..... بعد دوباره به این آیه که میگفت: «او در جایگاه پالاینده و خالص کننده ..... از آنجاییکه کلاژن ها و الاستین ها در بدن شما شکسته می شوند، پوست ...... عبدالکریم سروش حسین حاج فرج‌الله دبّاغ

احتمال درمان “اختلال دو قطبی” با تشخیص به موقع | نــتــــ لــوکــــنــتــــ ...

netlook.ir/1/
بر اساس این گزارش، گفته می شود که هدف از پافشاری بانک مرکزی برای ابلاغ شکل جدید ..... های کوتاهی تشکیل شده که هر کدام از آن ها زمانی که پیام خود را به بیننده انتقال می ... از “کلوخ اندازون” سنتي فراموش شده تا افطاری دادن با “نُقلِ آلوچه‌ای” .... پس از اینکه دکتر هاشمی او را معاینه کرد، اقدامات لازم برای سفر دوباره او به اسپانیا فراهم شد.

استقلال - صفحه اصلی

asas2012.langarpix.ir/
در دقیقه 7 محمد ابراهیمی پابه توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و شوت او را رحمتی مهار کرد. ..... خبرورزشی نوشت:نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است و در این بین باشگاه‌ها به تکاپو ...... گفته می شود پیشنهاد استقلال به حاج صفی کاملا قابل توجه است هرچند در این بین ...... منبع : چهارتا نیوزاميد ابراهیمی در يک‌قدمی شکستن رکورد جباری

مشکلات استقلال بدون حاج صفی - خبر 24

www.khabar24.tk/.../مشکلات+استقلال+بدون+حاج+ص...
در صورتی که حاج صفی تصمیم بگیرد به تیمی جز استقلال برود، این تیم در سمت چپ ... را در اختیار دارد و میلاد زکی پور جوان هم به تازگی به این تیم اضافه شده است. ... به نظر می رسد با این شرایط سمت چپ و راست استقلال به یک اندازه قدرتمند نیستند. ... تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است و در صورتی که جذب حاج صفی منتفی ...

روزهای خوش حاج‌صفی در فرانکفورت - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=روزهای+خوش+حاج‌صفی+در...
یک مرد مسلح با ورود به یک مجتمع سینمایی در نزدیکی فرانکفورت، مردم حاضر در این ... ۷۵۴۸ نوازنده و به رهبری «ولف کرشک» در استادیوم فوتبال فرانکفورت شکسته شد. ... احسان حاج صفی یکی از بازیکنانی بود که از او به عنوان بمب نقل و انتقالات ... گفته می‌شود جذب حاج صفی برای استقلال بیش از ۲ میلیارد تومان برای استقلال آب ...
May 23, 2016 - روزنامه خبر ورزشی؛ خیز علی منصور برای آبی پوش کردن حاج صفی و ... برنامه استقلال برای شکست پرسپولیس در نقل و انتقالات ... اگر به من پیشنهاد شود قطعا به پیشنهاد گسترش فولاد فکر می کنم چون این .... رکورد جهانی پرگل‌ترین بازی فوتبال شکسته شد ... عکس/ مقاومت بسیج مردمی در نزدیک ترین خط به داعش.

سپاهان استقلال خواب حاج صفی را ببیند - اخبار شهر ما

ourcitynews.com/post/?...سپاهان%20استقلال%20خواب...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 245
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,642
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,089
  • بازدید ماه : 13,089
  • بازدید سال : 390,700
  • بازدید کلی : 4,170,478