loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 76 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)

نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم

 

مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد.

 

 

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند انجام دادیم و می دانستیم استقلال اواخر بازی کم می آورد و این موضوع ر همه دیدند. خداراشکر به هدفمان رسیدیم.


وی درباره گلی که به ثمر رساند، بیان کرد: خوشحالم به قولی که به پرسپولیسی داده بودم، عمل کردم و تعداد گل هایم به استقلال دو رقمی شد. انگیزه زیادی داشتم. من قبلا هم به استقلال گل زده بودم. خدا کمک کرد و خودم هم ضربه خوبی زدم. فکر نمی کردم استقلال را ببریم اما این اتفاق افتاد ومردانه پیروز شدیم.


مهاجم نفت آبادان درباره آینده تیمش عنوان کرد: تیم جوانی داریم. 3 ، 4 بازیکن باتجربه بازی می کنند، فعلا تیم ما کار دارد، در باد این پیروزی نمی خوابیم و می دانیم که باید تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.


نوروزی در پایان افزود: از هواداران نفت ممنونم که ما را در تهران هم تنها نگذاشتند و با وجود مسافت زیاد حمایت مان کردند. امیدوارم در آینده هم حمایت کنند.

 

 
 

 
About 21,000 results(0.80 seconds) 
11 hours ago - به گزارش "ورزش‌سه"، رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند ...

نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../نوروزی-به-وعده‌ام-به-پرسپولی...
11 hours ago - نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد. ورزش‌سه: رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل ...

هرلحظه، نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم

harlahze.com/.../نوروزی-به-وعده‌ام-به-پرسپولیسی‌ها-...
11 hours ago - ورزش‌سه: رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند انجام دادیم و می ...
نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. ... گریه برخی هواداران استقلال و اعتراض به پورحیدری/ بازداشت یک استقلالی. - فارس ورزشی ...

نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم - کلوب

www.cloob.com/.../نوروزی%3A_به_وعده%26zwnj%3...
9 hours ago - وی درباره گلی که به ثمر رساند، بیان کرد: خوشحالم به قولی که به پرسپولیسی داده بودم، عمل کردم و تعداد گل هایم به استقلال دو رقمی شد. انگیزه ...
10 hours ago - به گزارش "ورزش‌سه"، رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند ...
10 hours ago - ورزش‌سه: رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند انجام دادیم و می ...
وقتی «امانتدار بزرگ کشور» به حقوق 57 میلیونی هم قانع نبود! این شهر سر ... می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
10 hours ago - می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد.
وی درباره گلی که به ثمر رساند، بیان کرد: خوشحالم به قولی که به پرسپولیسی داده بودم، عمل کردم و تعداد گل هایم به استقلال دو رقمی شد. انگیزه زیادی داشتم. من قبلا هم ...

نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم | News File

newsfile.ir/.../نوروزی%3A+به+وعده‌ام+به+پرسپولیس...
قطره - 3 ساعت پیش; می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد.... ورزش ۳ ...
پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد. رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه ...
11 hours ago - می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد- نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد. 0. 0.
11 hours ago - به گزارش "ورزش‌سه"، رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند ...

نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم

vista.ir/.../می-دانستیم-استقلال-در-اواخر-بازی-کم-می-آ...
11 hours ago - به گزارش "ورزش‌سه"، رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند ...
10 hours ago - می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد. 0 0 0 نظر ...
... اوقات شرعی شنبه 16 مردادماه به افق اصفهان; » وکیل گولن: سندی دال بر لزوم استرداد موکلم به ترکیه وجود ندارد ... نوروزی به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم-برترینها ...

می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به ...

khabar.daroghe.ir › اخبار
6 hours ago - خانه / اخبار / می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ ...
به گزارش دبلیوخبر و به نقل از ورزش 3 مرداد ١۵. می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم · مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران ...
11 hours ago - وی درباره گلی که به ثمر رساند، بیان کرد: خوشحالم به قولی که به پرسپولیسی داده بودم، عمل کردم و تعداد گل هایم به استقلال دو رقمی شد. انگیزه ...
11 hours ago - ... استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم ... بعد شانس با ما یار بود/ هوری: این پیروزی تقدیم به مردم خوزستان ...

پرسپولیس لینک

perspolink.com/
لینک ها و اخبار آنلاین پرسپولیس. ... بالاخره به ترکیب اصلی باز می گردد؟5 ساعت قبل; نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم5 ساعت قبل; کنعانی زادگان: عده ای ...
11 hours ago - به گزارش "ورزش‌سه"، رضا نوروزی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال بازی بهتری انجام داد اما ما برنامه داشتیم. یک بازی هدفمند ...
11 hours ago - مهندس به سرطلایی رسید؛/ رضا نوروزی؛ گزارش یک بازگشت(عکس) ... استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.

کمالوند: ویسی در کار گسترش دخالت نکند - تراختورلینک

traxturlink.ir/کمالوند-ویسی-در-کار-گسترش-دخالت-ن...
5 hours ago - ما سال قبل بازی را به پرسپولیس باختیم ولی متأسفانه تاریخ زیاد در ذهن‌ما ... به وعده ام عمل می کنم ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
The Best Fan Page Fc Perspolis⚽ کانون هواداران پرسپولیس دراینستاگرام #عضو ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش.
تاریخچه باشگاه صنعت نفت آبادان · برو به آخرین پست ..... بازی کم می آورد نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد.
3 days ago - لباس‌هایی که طراحی می‌شوند اما پوشیده نمی‌شوند/ شوخی جدیدی به نام ‌فروشی ... در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. ۱۳۹۵-۰۵-۱۵. مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد. مهاجم تیم نفت ...
11 hours ago - دروازه بان تیم نفت آبادان پیروزی تیمش را به هواداران تقدیم کرد. ... آخرین اخبار. نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم · هوری: این پیروزی تقدیم ...

افتضاحی به نام لباس استقلال | لباس آبی ها در دیدر برابر نفت

www.ghatreh.com/news/.../افتضاحی-نام-لباس-استقل...
Jul 26, 2016 - پرسپولیس به رضاییان نیاز دارد؛ آقای برانکو این بار اشتباه نکنید ..... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. - پرسپولیس نیوز ...
نوروزی:وعده ام به پرسپولیسی‌ها را عملی کردم. 2 ساعت قبل ... می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل ... 4 ساعت قبل - ورزش ...

جزییات خودکشی در دفتر حزب کارگزاران - تیترنو

www.titreno.com/.../جزییات-خودکشی-در-دفتر-حزب-...
10 hours ago - بررسی های پلیسی نشان می داد جسد متعلق به مردی ۴۰ ساله است که با استفاده .... برترین ها نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم مهاجم تیم نفت ...
پرسپولیس.......perspolis - عکس های قدیمی از پرسپولیس و تیم ملی ایران - فقط خدا......Only God ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم · استقلال 1-2 صنعت ...
7 days ago - روح الله سیف اللهی بازیکن تیم استقلال خوزستان به وعده اش عمل کرد و بعد از قهرمانی آبی های جنوب در لیگ برتر، جام را به مرحوم هادی نوروزی تقدیم کرد. ... روح‌الله سیف‌اللهی بازیکن تیم استقلال خوزستان به وعده‌اش عمل کرد و بعد از قهرمانی ... شاد گفته بودم قهرمان بشيم جام رو تقديم مي كنم بهت و به قولى كه دادم عمل كردم.

کذیب نقل قول منتسب به نوبخت درباره صدا و سیما - لینک های گوگل

khabar-online.xyz/کذیب-نقل-قول-منتسب-به-نوبخت...
دفتر سخنگوی دولت با صدور اطلاعیه‌ای، اظهارات منسوب به نوبخت درباره اقدامات صدا و ... استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم ...
می دانستیم استقلال در اواخر بازی کم می آورد/ نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم. چکیده خبر: مهاجم تیم نفت آبادان از هواداران تیمش تشکر کرد. ... ادامه مطلب.
3 days ago - به گزارش "ورزش سه"، البته اشتباهات داوری به همین جا ختم نشد و در جریان بازی دو صحنه منجر به ایجاد .... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
8 hours ago - جهانبخش که هنوز همراه تیمش در آتن یونان به سر می‌برد امشب با مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد دو ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.

برای برد به اهواز آمده بودیم/ حسینی: امیدوارم یحیی برگردد - خبر زنده

khabarezendeh.com/.../برای-برد-به-اهواز-آمده-بودیم-ح...
11 hours ago - برای برد به اهواز آمده بودیم ... به گزارش "ورزش‌سه"، سیدمجتبی حسینی بعد از پیروزی تیمش مقابل ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
Jun 5, 2016 - سرپرست تیم ملی والیبال به وعده‌اش عمل کرد/ سعید معروف ریش ... امروز پس از صعود ملی پوشان به المپیك، سعید معروف كاپیتان ایران با ماشین ریش ... زیبایی اندام خانم ها(جمع کردن باسن و بالا کشیدن سینه) .... واکنش علی دایی به بی‌احترامی به جانباز پرسپولیسی ... همسر هادی نوروزی در دفتر کار حسین هدایتی + عکس ...
5 hours ago - باید هر کاری بلد هستیم انجام دهیم تا در این بازی به پرسپولیس امتیاز ندهیم. مدافع گسترش فولاد ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
10 hours ago - تیم فولاد خوزستان به قعرجدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرد. ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم · هوری: این پیروزی تقدیم به مردم ...

آجورلو به وعده‌اش عمل کرد - اخبار ایران و جهان

newsreaders.ir/search/?q=آجورلو+به...عمل+کرد
حسین هدایتی اعلام کرد به وعده حمایت مالی‌اش از باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عمل کرده است.به گزارش ورزش سه، هدایتی چندی پیش اعلام کرد مبلغ قرارداد ...

خوشحالم به وعده‌ام عمل کردم/بازیکنانم با تمام توان بازی کردند · پاتوق-90 ...

patogh-90.ir/.../خوشحالم-به-وعده‌ام-عمل-کردمبازیکنانم...
May 20, 2016 - ... »رویا حسینی مجری + نحوی ازدواج و بیوگرافی; »رحیم نوروزی و همسرش + بیوگرافی و دخترش پناه ... خوشحالم به وعده‌ام عمل کردم/بازیکنانم با تمام توان بازی کردند ... کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: در چند بازی متاسفانه یا توپ‌هایمان به گل نمی‌رفت یا با بدشانسی گل ... پرسپولیسی‌های قدیمی مهمان امشب «خندوانه» می‌شوند ...
3 days ago - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مسعود عنایت در خصوص قضاوت های هفته اول لیگ ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.

عباسی: فرهاد کاظمی مشکل دریافت کارت ندارد - مجله خبری شوش مال

shooshmall.com/.../عباسی-فرهاد-کاظمی-مشکل-دریاف...
بنابراین آن طور که باید تمرینات خوبی نداشته‌ایم و با توجه به جلسه‌ای که کاظمی سرمربی تیم ... احترام هادی نوروزی و طرفداران پرسپولیس حاضر هستیم، روز بازی با پیراهن دوم تیم به میدان ... خوشحالم به وعده‌ام عمل کردم/بازیکنانم با تمام توان بازی کردند ...

مرآت خبر::برد تاریخی تقدیم به جناب خان (عکس)

rss.meraatnews.com/.../برد_تاریخی_تقدیم_به_جناب...
برد تاریخی تقدیم به جناب خان (عکس) ... به گزارش "ورزش سه"، جناب خان شخصیت دوست داشتنی برنامه خندوانه که شب ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
7 hours ago - حق امتیاز دادن به پرسپولیس را نداریم/ حسینی: قدم تراکتوری‌ها روی چشم ما - ورزش سه -جدیدترین و ... نوروزی: به وعده‌ام به پرسپولیسی‌ها عمل کردم.
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,096
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,096
  • بازدید ماه : 40,454
  • بازدید سال : 310,496
  • بازدید کلی : 4,090,274