loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 124 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)
احسان حاج صفی، که می تواند به یکی از شاه مهره های نقل و انتقالات لیگ شانزدهم تبدیل شود، در دو راهی پیوستن دو تیم مطرح کشور قرار دارد.

طرفداری- موضوع پیوستن احسان حاج صفی، بازیکن فصل قبل FSV فرانکفورت آلمان به یکی از دو تیم استقلال تهران یا سپاهان اصفهان، به یکی از  موضوعات داغ این روزهای نقل و انتقالات کشور تبدیل شده است.

بعد از  سقوط تیم فوتبال FSV فرانکفورت به دسته سوم آلمان، حاج صفی که یک سال دیگر با این تیم آلمانی قرارداد داشت، با توافق طرفین، قراردادش را فسخ و از این تیم جدا شد و از آنجا بود که زمزمه های بازگشت این بازیکن خوش تکنیک به لیگ ایران به گوش رسید.

ابتدا شنیده می شد عبدالله ویسی که بعد از  انتخاب شدنش به عنوان سرمربی جدید سپاهان، در محل تمرین تیم ملی حاضر شده بود، صحبت هایی را با حاج صفی برای بازگشت به سپاهان انجام داده بود. چند روز  بعد اما خبر  رسید که باشگاه استقلال نیز  به دنبال جذب این بازیکن خلاق است.

استقلالی ها که بعد از  ناکامی در  جذب وحید امیری، به دنبال بازیکن مناسبی در پست او بودند، به فکر جذب هافبک سابق سپاهان افتادند و مذاکرات خود را برای جذب او آغاز  کردند. بعد از  خبرهایی مبنی بر پیشنهاد هایی از لیگ بلژیک و هلند برای حاج صفی، سایت نوات اسپورت یونان مدعی شد که باشگاه AEK یونان برای برطرف کردن مشکلات خود در سمت چپ خط دفاعی، به دنبال جذب حاج صفی است اما دیگر خبری از پیشنهاد این تیم یونانی به گوش نرسید.

چندی بعد، اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، در مصاحبه ای اعلام کرد که در فهرست تیمش چند جای خالی برای ستاره های بزرگ نگه داشته است که یکی از  آن ستاره های بزرگ، احسان حاج صفی است. اما برخلاف ادعای باقریان، مهدی اخوان، سرپرست باشگاه سپاهان اعلام کرد که این باشگاه هیچگونه صحبتی با حاج صفی بر  سر بازگشتش به اصفهان انجام نداده است!

بعد از  سکوت مسئولان استقلال در خصوص مذاکره با حاج صفی، علیرضا منصوریان، سرمربی آبی ها این سکوت را شکست و اعلام کرد که تا پایان نیم فصل اول لیگ شانزدهم، یک جای خالی برای هافبک سابق FSV فرانکفورت نگه خواهد داشت. مدتی بعد نیز  پندار توفیقی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال مدعی شد که حاج صفی قول داده که اگر به ایران بیاید، تنها برای استقلال به میدان خواهد رفت.

 معاون اقتصادی استقلال مدعی شدکه حاج صفی قول داده در ایران فقط برای آبی ها به میدان خواهد رفت، عبدالله ویسی نیز  مدعی شد از  احسان قول گرفته تا اگر به ایران بیاید، فقط برای سپاهان بازی کند! اما منصوریان در گفت و گویی دیگر، بر خلاف اخوان و ویسی که مدعی شدند از حاج صفی قول گرفته اند، گفت:

من با احسان صحبت هایم را کرده ام، او خانواده ای استقلالی دارد، اما آفرهایی از اروپا دارد، به من گفته  اگر به پیشنهادهای خارجیش جواب مثبت ندهد بین استقلال و سپاهان یک تیم را انتخاب خواهد کرد.

او هیچگونه صحبتی از  گرفتن هر گونه قولی از حاج صفی مبنی بر  اینکه در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد کرد انجام نداد و اعلام کرد که او اگر در  اروپا نماند، از  بین استقلال و سپاهان یکی را  انتخاب خواهد کرد.

اما مهدی اخوان، سرپرست سپاهان که گفته بود باشگاه سپاهان هیچگونه صحبتی با حاج صفی نداشته است، امروز  در  گفت و گویی صحبت های گذشته خود را تکذیب و اعلام کرد که باشگاه سپاهان به دنبال جذب حاج صفی است!

احسان حاج صفی که می تواند به یکی از  شاه مهره های نقل و انتقالات لیگ شانزدهم تبدیل شود، در  دو راهی پیوستن به دو تیم مطرح کشور  قرار دارد و باید دید این بازیکن خلاق در  نهایت کدام یک از  این دو تیم را  برای بازی در  لیگ شانزدهم انتخاب خواهد کرد. البته این احتمال نیز  وجود دارد که او تصمیم بگیرد باز  هم در  اروپا به فوتبالش ادامه دهد.ر


Google
About 90,700 results (0.58 seconds)
Search Results
کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون | طرفداری
www.tarafdari.com/.../کل-ماجرای-حاج-صفی،-استقلال-...
Translate this page
طرفداری- موضوع پیوستن احسان حاج صفی، بازیکن فصل قبل FSV فرانکفورت آلمان به یکی از دو تیم استقلال تهران یا سپاهان اصفهان، به یکی از موضوعات داغ این ...
کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون | طرفداری
vista.ir/.../کل-ماجرای-حاج-صفی،-استقلال-و-سپاهان-از-ا...
Translate this page
Jul 5, 2016 - طرفداری- موضوع پیوستن احسان حاج صفی، بازیکن فصل قبل FSV فرانکفورت آلمان به یکی از دو تیم استقلال تهران یا سپاهان اصفهان، به یکی از ...
کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون - Newis.ir
newis.ir/کل-ماجرای-حاج-صفی،-استقلال-و-سپاهان-از-ا/
Translate this page
Jul 5, 2016 - طرفداری- موضوع پیوستن احسان حاج صفی، بازیکن فصل قبل FSV فرانکفورت آلمان به یکی از دو تیم استقلال تهران یا سپاهان اصفهان، به یکی از ...
کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون - ورزش مدیا
sp.shafaqna.com/FA/IR/998025
Translate this page
کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون.
کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/105933
Translate this page
Jul 5, 2016 - کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون ... اخبار مرتبط : ماجرای فریب خوردن داعش از یک نوجوان 14 ساله سوری · ماجرای جوان فرانسوی که ...
حاج صفی با استقلال توافق کرد | بازدید
www.buzdeed.com/.../حاج-صفی-با-استقلال-توافق-...
Translate this page
حاج صفی به ما قول داده اگر بخواهد در ایران بازی کند، حتما با برای استقلال بازی می کند. ما با این ... کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون. طرفداری.
حاج صفی در ایران فقط برای سپاهان بازی خواهد کرد | بازدید
www.buzdeed.com/.../حاج-صفی-در-ایران-فقط-برای-...
Translate this page
به گزارش فارس، احسان حاج صفی که این روزها مشتریان فراوانی دارد، شایعه بازگشتش از فوتبال اروپا به ... کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون.
گل زیبای استقلال به سپاهان + فیلم - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/4564711
Translate this page
چکیده خبر: گل زیبای استقلال به سپاهان + فیلم - دبلیو خبر. ... و سپاهان است · کل ماجرای حاج صفی/استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون · جنگ ادامه دار استقلال و باشگاه ...
حاج صفی و تصمیمی که به زودی خواهد گرفت؛ تراکتور، سپاهان یا استقلال؟
feedgah.com/.../حاج-صفی-و-تصمیمی-که-به-زودی-خواه...
Translate this page
Jul 21, 2016 - حاج صفی و تصمیمی که به زودی خواهد گرفت؛ تراکتور، سپاهان یا استقلال؟ ... /کل-ماجرای-حاج-صفی،-استقلال-و-سپاهان-از-ابتدا-تا-کنون"><span ...
احسان حاج صفی هم بازی کریم انصاری فرد در پانیونیوس یونان می‌شود ...
khabarone.ir/news/2612295
Translate this page
Jul 9, 2016 - احسان حاج صفی هم بازی کریم انصاری فرد در پانیونیوس یونان می‌شود؟ ... از کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون اینجا کلیک کنید.
جدايي زودتر از موعد هافبک سپاهان؟ - خبر ایرونی
iruni.ir/news/923341
Translate this page
May 12, 2016 - در همين حال، خلعتبري طي روزهاي گذشته و پس از بازي سپاهان مقابل راه آهن در تمرينات تيمش ... کل ماجراي حاج صفي/ استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون.
مبلغ قرارداد ويسي با سپاهان چقدر است؟ - خبر ایرونی
iruni.ir/news/978811
Translate this page
May 24, 2016 - مديران باشگاه سپاهان فعلا متفق القول اعلام کرده اند که در قرارداد يک ساله شان با مربي ... کل ماجراي حاج صفي/ استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون.
پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - فرهنگیان نیوز ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%...
Translate this page
از تمرین احمدی نژاد برای مناظره با روحانی تا طعنه سنگین سیدحسن نصرالله به .... که سرپرست فرمانداری فریدونکنار بر آن تاکید کرد در همین ابتدا با چالش مواجه است. ... بی ثباتی فرمانداری فریدونکنار در این استان پی برد، به گونه ای که تاکنون در ..... احسان حاج صفی که این روزها گزینه چند تیم برای خط دفاعی بود، به باشگاه سپاهان ...
یاسر فیضی، آقای گل لیگ دسته دوم به ذوب آهن پیوست - خبر یاب ، وب گردی
news.yfile.ir/یاسر-فیضی،-آقای-گل-لیگ-دسته-دوم-ب...
Translate this page
Jun 9, 2016 - برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. ... کل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - داربی 82/ نتایج کامل 81 داربی قبل
90tv.ir/news/.../داربی-82-نتایج-کامل-81-داربی-قبل
Translate this page
Mar 30, 2016 - در مجموع 81 دیدار گذشته، 24 پیروزی برای استقلال، 20 برد برای پرسپولیس و ... زیر نور · حاج صفی ۴۸ ساعت تا امضای قرارداد/ سپاهان نزدیک شد، استقلال تلاش می کند ... به كمك داورهايي كه فسادشون معلوم شد يكيشم كل تيمشون دوپينگي بودن ولي فوتبال ايران هست ديگه .... ششما تمام این دربیها فیلم دارع جز شش افسانه
واکنش احسان حاج صفی به حضورش در استقلال - پارس فوتبال
parsfootball.com/.../واکنش-احسان-حاج-صفی-به-حضور...
Translate this page
Jun 12, 2016 - علیرضا منصوریان در تلاش است تا احسان حاج صفی را به استقلال بیاورد. ... البته احسان در پاسخ به این سوال که چقدر حضورت در استقلال جدی است، گفت: «من ..... فیلم | نکونام دستیار کی روش شد-ماجرای صالح و کریمی تکرار می شود؟ ... عکس | کل کل طنز و عجیب هواداران “استقلال” با “پرسپولیسی ها” در فضای مجازی.
آغاز مذاکرات استقلال براي جذب احسان حاج صفي
nescafe-org.rozblog.com/post/120
Translate this page
Jun 11, 2016 - آغاز مذاکرات استقلال برای جذب احسان حاج صفی - طرفداری | خبر فارسی .... استقلال از علیرضا فغانی داور دیدار سپاهان - استقلال و... که داور ... 22 . فیلم/ عاقبت بخیری یک عرق خور - شبکه اطلاع رسانی شابا نیوز ... در ابتدا باید ..... طلایی‌پوشان تا کنون نسبت به جذب رحمان احمدی، یعقوب کریمی، قاسم .... کل مطالب : 684
منصوریان:اولویت حاج‌صفی استقلال‌و‌سپاهان است - باتوته
batoote.ir/news/5638
Translate this page
منصوریان:اولویت حاج‌صفی استقلال‌و‌سپاهان است سرمربی استقلال در پایان دیدار دوستانه تیمش با تیم امید ... کل ماجرای حاج صفی/ استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون.
شهریور 1393 - سپاهان قهرمان سرور کل جهان
sepahan2020.blogfa.com/1393/06
Translate this page
Sep 22, 2014 - مطمئنا ابتدا به بازی با تراکتور فکر می‌ کنم و اولویتمان این تیم است. ... سپاهانی‌ها که تا به اینجای لیگ تاکنون نتوانسته‌اند نتایج چندان قابل قبولی .... من اعتقاد دارم سپاهان و استقلال مدعی قهرمانی هستند و می‌توانند برای به دست آوردن این عنوان بجنگند. ..... غيبت حاج صفي و حضور مربي بدنساز جديد در تمرين سپاهان.
جايي براي شادي تو!!! jojotinko - بيوگرافي بازيكنان تيم ملي!
jojotinko.blogfa.com/post/58
Translate this page
1-بيوگرافي احسان حاج صفيﻫﻢ ﭘﺮﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺻﺪﺭ ﺟﺪﻭﻝ ﺑﺮﺳﺎﻧﯿﻢ. ... اندرانیک در فصل جدید با اتمام قرارداد به تیم فولام پیوست که تا کنون .... ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﻫﻢ ﭼﻨﯿﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺧﺎﻧﻪ‌ﻧﺸﯿﻨﯽ ﭼﻨﺪﯾﻦ‌ﻣﺎﻫﻪ ﺩﺭﺱ‌ﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺑﻪ ... ۱۳۸۴-۱۳۸۷ ۱۳۸۷-۱۳۸۹ تاکنون-۱۳۸۹ فجر سپاسی استقلال تهران سپاهان استقلال تیم ..... علي علي زاده و حاج صفي رقيبان من در پرتاب اوت هستند.
همه چیز از دربی استقلال و پرسپولیس - ::.. هواداران متعصب استقلال ::..
omranss.blogfa.com/cat-11.aspx
Translate this page
... بوده که هرکسی میتونست اون صحنه رو پنالتی بگیره چون حاج صفی دستشو برده بود .... گلزنان آبی دربی پایتخت از ابتدا تا کنون ..... البته من هنوز فیلم بازی را ندیدم ولی به مجموعه پرسپولیس خسته نباشید ... دانلود کل بازی (دربی 71) .... سرمربی استقلال در مورد حریفان این تیم گفت: سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی،رقیبان ما هستند.
خبر خوب برای استقلالی هااحسان حاج‌صفی با عابربانک استقلالی‌ها دیدار ...
www.yazdfarda.com/.../خبر-خوب-برای-استقلالی‎هااح...
Translate this page
Jul 17, 2016 - سریال شهرزاد و فیلم نهنگ عنبر جایزه حافظ گرفتند! ... احسان حاج‌صفی در سفر به دوبی جلسه‌ای با عابربانک استقلالی‌ها داشته است. ... ۱۳۹۱-تاکنون, سپاهان ... او هشت روز بعد در ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ در مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال از ابتدا در مقابل تیم ملی امارات متحده عربی در خانه بازی کرد. ... برچسب‌ها : استقلال فوتبال.
بمب های بعدی استقلال در فصل نقل انتقالات - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?q=بمب+های...استقلال...
Translate this page
جناب دکتر محمود گودرزی همانگونه که تا کنون یار مددکار استقلال بوده است از این ... البته حاج صفی به جز استقلال از سپاهان هم پیشنهاد جدی دریافت کرده است اما .... استقلالی ها جدا شد در ابتدا با صنعت نفت آبادان به توافق رسید اما در نهايت راهی ... در نقل و انتقالات انتقاد داشتند و معتقدند در کل سیاست‌هاي وزارت ورزش علیه این تیم است.
رقابت شدید استقلال و سپاهان برای جذب این ملی پوش - پرسیار
porsyar.com/7055495
Translate this page
مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری ساعت24: رقابت شدید استقلال و سپاهان برای ... در آستانه توافق با سپاهان · کل ماجرای حاج صفی/استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنون ...
خبر ور | آخرین و جدیدترین تیتر خبرها از ایران و جهان | مطالب تفریحی و ...
khabarver.ir/.../بسکتبال-انتخابی-المپیک؛-مکزیک-...
Translate this page
برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. ... با گرالد هندرسونکل ماجرای حاج صفی، استقلال و سپاهان از ابتدا تا کنوننگاهی به ...
از لو رفتن نام وزیر روحانی تا دعوای سپاهان و پرسپولیس - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../از-لو-رفتن-نام-وزیر-روحان...
Translate this page
Jul 31, 2013 - در این بخش از برنامه، ماجرای صعود تیم ملی بعد از خط زدن رحمتی و ... در ابتدا از او مثل خداداد عزیزی که پایه گذار صعود تیم ملی به جام جهانی ... در ادامه کفاشیان اظهار داشت: تا کنون دو سکه، به آنها داده شده و این تنها دست گرمی است. .... پس از این تصاویر داوری دیدار سپاهان برابر فولاد و استقلال برابر گسترش فولاد پخش شد.
انتصاب سردار سرلشکر باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح - نامه نیوز
www.shahrekhabar.com/political/1467120000266825
Translate this page
Jun 28, 2016 - ... تکلیف بمب مد نظر استقلال و سپاهان مشخص شد · عکس/ شامپو تریاک هم ... آخرین جزئیات از دستگیری 40 نفر در ماجرای حفر تونل تروریستی ... به گزارش نامه نیوز، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است: ... و مدبّرانه سردار سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی از ابتدا تا کنون در ... حاج صفی به سپاهان نزدیک شد.
قزوین امروز
www.qazvin.info/
Translate this page
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، سرپرست اداره کل آموزش فنی ..... یکی از بلایای طبیعی که انسان را از بدو خلقت تاکنون تهدید کرده ، زلزله و ... داستان قارون و کاخش که در قرآن به آن اشاره شده ، زلزله ای که قوم ثمود را از صفحه ..... حاج صفی که از ۳ باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارد ...
حاج صفی به سپاهان نزدیک شد/استقلال گزینه بعدی! - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/news/203585
Translate this page
14 hours ago - حاج صفی که از 3 باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارد ... حاج صفی که از 3 باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارد فردا راهی باشگاه سپاهان خواهد شد تا مذاکراتش ... فیلم حواشی بسکتبال ایران -کره جنوبی ... خبر فوری پیشنهاد سردبیر پوشش اخبار: کل سایت سرویس/حوزه.
بازیکنانی که امسال استقلال جذب کرده
nazbid.ir/post/?q=بازیکنانی+که+امسال+استقلال...
Translate this page
حاج‌محمدی: داستان امسال استقلال با سال قبل کاملاً متفاوت است .... تا کنون استقلال تهران وریا غفوری، بختیار رحمانی، کاوه رضایی، علی قربانی، محمد حسین کنعانی زادگان و. ... رحمانى و وریا غفورى بازيکناني بودند که از ابتدا برای استقلال به میدان رفتند. ... البته حاج صفی به جز استقلال از سپاهان هم پیشنهاد جدی دریافت کرده است اما ...
مرداد ۱۳۹۲ - خبرهای داغ - blogfa.com
khabarhayedagh.blogfa.com/1392/05
Translate this page
تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل صباي قم به رده دوم جدول صعود کرد. .... را در نزدیکی محوطه جریمه به حاج صفی لو داد تا موقعیت گلزنی برای سپاهان فراهم شود. .... در اين بخش از برنامه، ماجراي صعود تيم ملي بعد از خط زدن رحمتي و عقيلي از تيم ملي و ... در ادامه کفاشيان اظهار داشت: تا کنون دو سکه، به آنها داده شده و اين تنها دست گرمي است.
خانه سالمندان نشاط مهریز - اخبار پربیننده
asmehriz.ir/index.php/2015-03-19-20-21-57
Translate this page
استقلال برای این بمب دست به جیب شد/رکورد نقل و انتقالات می شکند؟ ... تبریز،استقلال تهران و سپاهان اصفهان خواهان جذب احسان حاج صفی هستند اما تا این لحظه ... قرار دهیم تا سازمان اطلاعات ملی و رئیس ستاد کل ارتش زیر نظر ریاست جمهوری باشند. ..... بهار امسال فیلم "به ایران نروید" در فضای مجازی پخش شد، بسیاری از ایرانی ها در ابتدا ...
سپاهان زلزله
sepahan87.blogfa.com/
Translate this page
مردادماه با هفده بیادماندنی اش از راه رسید تا ضمن تداعی خاطره شهید صارمی .... حاج صفی: حالا همه فهمیدند من برای سپاهان بازی می کنم نه استقلال/ یک گروه 15 نفره .... فولاد و استقلال را می بریم یعنی اینکه از همین ابتدا مدعی جدی قهرمانی هستیم .... وی در مورد اینکه آیا در چنین جو سنگینی قرار گرفته بود، عنوان کرد: تا کنون در ..... دانلود فیلم.
هتريك قهرماني سپاهان جهانيــــــــــــــ
hatrik3pahan.blogfa.com/
Translate this page
باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان باشگاهی مردمی وظیفه خود می داند این قهرمانی را که ... در خصوص مصدومان و محرومان سپاهان در بازی فردا اظهار داشت: تاکنون مشکل خاصی نداشته‌ایم و ... شده بود ابتدا از حریف پیش افتاد اما در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب الاتفاق شد تا ..... سپاهان: پنالتی احسان حاج‌صفی در مرکز دروازه استقلال قرار گرفت.
پــرسپـولـيـس ايـران Persepolis IRAN
thepersepolis.blogfa.com/
Translate this page
اگر همه ایران پرسپولیسی است؛ اینقدر شیر کنید تا به دست کل کیسه ها برسه. ... از 1347 تا 1392 رقابت پرسپولیس و استقلال در مسابقات رسمی فدراسیون ..... سپاهان با سه قهرماني ليگ و دو قهرماني حذفي ايران و يك نايب قهرماني ليگ قهرمانان آسيا ... پرسپوليس هستند مانند خلعتبري - حاج صفي - انصاريفر - كاظميان و بسياري از ...
اخبار ورزشی - پایگاه خبری تحلیلی ایران فا
iranfa.mihanblog.com/post/category/256
Translate this page
Jun 26, 2016 - پیشنهاد اروپا رسید/ کاوه رضایی استقلال و پرسپولیس را دور می‌زند؟ ... با این شرایط کمندانی قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرد تا جدایی او از ... باشگاه سپاهان هم یكی از تیم‌های خواستار احسان حاج‌صفی است اما این ... ماجرای مصدومیت عابدزاده ... 2 مدال طلای جهانی در حرکت یک ضرب در ابتدا وزنه 170 کیلوگرمی را بالای ...
نقل انتقالات استقلال 9596 - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=نقل+انتقالات+استقلال...
Translate this page
جناب گودرزی همانگونه که تاکنون یار مددکار استقلال بوده از این پس نیز مانند همیشه ... احسان حاج صفی که بارها نامش برای حضور در استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مطرح ... در ابتدا اولویت این بازیکن پیشنهادات خارجی مطرح شده بود اما به نظر می رسد که .... جلالی: بازیکنان و مربیان فوتبال به ندرت کل مبلغ قرارداد خود را دریافت می‌کنند.
از متن تا حاشیه سفر پوتین به ایران/ از اعلام دو توافق و سوغات ویژه تا ...
namehnews.ir/.../از-متن-تا-حاشیه-سفر-پوتین-به-ای...
Translate this page
Nov 24, 2015 - خدیجه غبیشاوی، ابتدا تا انتهای سفرش در کانون اصلی توجهات بود و ... گذشته (دوشنبه) به ایران سفر کرد تا مانور قدرت نمایی ایران و روسیه در .... جنگی که تاکنون بیش از 250 هزار کشته برجای گذاشته است و نیمی از مردم سو. ... دروازه بان استقلال، قرمزپوش می شود؟ سپاهان- حاج صفی در فاز نهایی ... پربازدید های کل اخبار.
خبرگزاری ایمنا - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
imna-varzeshi.wikifeed.ir/
دلتنگ نصف جهان احسان حاج‌صفی هم مثل عشوری پس از مدت‌ها دوری از نصف جهان به ... به جایی رفت که احتمالاً خیلی از ایرانی‌ها تاکنون حتی نامش را هم نشنیده‌اند: جزیره .... به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان که سال‌ها به عنوان یک الگو در جامعه ..... نامه رسمی باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن قاسم حدادی‌فر، بازداشت تهیه‌کننده فیلم ...
توافق حاج صفي با استقلال تهران - رهتا
www.rahta.com/.../توافق_حاج_صفي_با_استقلال_ته...
Translate this page
تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاکنون 81 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که آبی‌ها 24 بار و سرخ‌ها ... تاریخچه دربی‌های سرخابی از ابتدا تاکنون به این شرح است: دیدار نخست، جمعه ... سپاهان مقابل اين پيشنهادات مقاومت كردند تا حاج‌صفي راهي بوندس‌ليگاي B شود. ... در وجه دیگر ماجرا تغییرات در کادر فنی این تیم و بازیکنان امری حتمی است.
عصر ايران
www.asriran.com/
Translate this page
تشکر کلینتون از سندرز در کنوانسیون ملی دموکرات ها (فیلم) ... جشن بزرگ اپل برای فروش یک میلیارد آیفون از ابتدا تاکنون سایت اختصاصی گوگل برای ..... آمار جدید از زبان مقام ایرانی: تعداد کل کشته شدگان منا به 2000 نفر رسید/ کدام استان ها .... استقلال در اصفهان به دنبال شکار حاج صفی ... سپاهان و هشت تغییر در ترکیب اصلی.
بودجه امسال سپاهان12میلیاردتومان است - رویـش نیــوز
https://rooyeshnews.com/109773
Translate this page
5 days ago - سرمربی تیم سپاهان گفت: در پی کاهش هزینه‌های باشگاه، امسال کل هزینه تیم ما 12 ... در اولین دیدار پیروز شویم تا همه مردم و هواداران اصفهان را خوشحال کنیم. سرمربی سپاهان درباره وضعیت احسان حاج‌صفی نیز بیان کرد: صحبت‌های ... وی تاکید کرد: سپاهان را می‌شناسم و همانطور که از ابتدا گفته‌ام من یک ... سه داستان کوتاه.
قاتل بازیکن سایپا اعتراف کرد+تصاویر - پیک نکا - پایگاه جامع خبری ...
peykneka.ir/.../-قاتل-بازیکن-سایپا-اعتراف-کرد+ت...
Translate this page
Jun 21, 2016 - منصوریان:اولویت حاج صفی استقلال و سپاهان است ... گروگانگیری یک «طلبه» موضوع فیلم می شود ... عاملان این جنایت، تا کنون دست کم دو جنایت دیگر نیز مرتکب شده اند. ... که مقتول ابتدا بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل یا ... م، با واریز مبلغ ۱۰ میلیون تومان به حساب بنده از من درخواست کرد تا ...
حاج‌صفی در ایران فقط برای سپاهان بازی خواهد کرد - لیست اخبار
newslist.ir › اخبار › ورزشی › طرفداری
Translate this page
Jul 1, 2016 - فیلم/ مزاح رهبر معظم انقلاب با حاج احمد واعظی . ... تیم‌های استقلال و سپاهان در این بین رقابت شدیدی را برای جذب این ... خب معلومه اگه از ویسی بپرسن میگه حاج صفی تو ایران قطعا تو سپاهانه! ... طرف 70 تا بازی ملی داره داخل 25سالگی \: ... برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.
مرداد 1392 - سپاهان اصفهان
sepahan002.blogfa.com/1392/05
Translate this page
Jul 31, 2013 - در کل سپاهان تیم بی‌حاشیه‌ای است و من دوست ندارم حرف‌هایی که می‌شنوم برای تیم مشکل ایجاد کند. ... دو تیم فوتبال سپاهان و صبا تاکنون در تاریخ لیگ برتر ۱۸ بار به مصاف هم ... سپاهان و صبا در آيينه ليگ برتر (نام تيم ميزبان در ابتدا آمده است): ..... حاج صفی: حالا همه فهمیدند من برای سپاهان بازی می کنم نه استقلال/ یک ...
گزارش کامل برنامه‌ نود :: ورزش 3
www.varzesh3.com/news/.../گزارش-کامل-برنامه‌-نود
Translate this page
Dec 8, 2015 - با مرتضی پورعلی گنجی از مصدومیت تا حضور در تیم ملی ... سر گذاشته ام اما کار نداریم و قول هایی زیادی به ما دادند اما تاکنون خبری از آن نشده است. ..... شرایط احسان حاج صفی با فرانکفورت، رضا قوچان نژاد، انصاریفرد، جباری، دژاگه و . ..... سپاهان سرور کل ایران نودی که توش نود درجه نباشه حال نمی ده بهترین بازیکن دو ماه ...
پایگاه خبری الف - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
alef-varzeshi.sotiba.ir/
از آن سال تاکنون نه تنها هیچ تیم ایرانی موفق به قهرمانی آسیا نشده بلکه در لیگ ... در کل یورو 2016 اولین تورنمت معتبری است که آلبانی مجوز حضور در آن را بدست آورده است. .... ام در ابتدا فهرست بازیکنان مورد نظرم را براساس اولویت بندی تقدیم مدیرعامل می ...... در این راه استقلال برای جذب حاج صفی با سپاهان رقابت می کند و ممکن است او ...
خبرگزاری فرانسه: ایران، بحرین را زمین گیر کرد/سفیر ایران در ...
www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
Translate this page
Jan 11, 2015 - عناوین کل اخبار .... تیم فوتبال ایران تاکنون 3 مرتبه قهرمان بازی های جام ملت‌ها شده اما از سال 2004 ..... ابتدا باید در فاز دفاع و سپس در فاز حمله و در نهایت با پرس بازیکنان ..... سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از گل احسان حاج‌صفی خوشحالی خاصی از خود نشان داد. ..... کارشناسی داوری بازی استقلال - نفت تهران + فیلم.
پایگاه خبری الف - آخرين عناوين ورزشی :: نسخه کاملآرشیو سایت های ایران
alef-varzeshi.wikirss.ir/
من همین ابتدا بگویم انگلیس قهرمان می‌شود. .... از آن سال تاکنون نه تنها هیچ تیم ایرانی موفق به قهرمانی آسیا نشده بلکه در لیگ .... در کل یورو 2016 اولین تورنمت معتبری است که آلبانی مجوز حضور در آن را بدست آورده است. ...... در این راه استقلال برای جذب حاج صفی با سپاهان رقابت می کند و ممکن است او بخواهد به تیم سابق خود برگردد.
$$$ شیاطین ســـــــــرخ ِ پایتخت $$$
www.per3p0li3-r-e-d.blogfa.com/
Translate this page
پیام صادقیان (پرسپولیس) احسان حاج صفی (سپاهان) ایمان مبعلی (استقلال خوزستان) .... دوست ندارند غیر بومی به شهرشان بیاید و از این حرفها اما از همان ابتدا در برخوردی که با مردم داشتم آنها بسیار خونگرم بودند و هیچ مشکلی در انزلی تا کنون نداشتم و انزلیچی ها به من و ملوان بسیار کمک کردند دست همه شان درد نکند .... خلاصه داستان داشتیم!
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,228
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,399
  • بازدید ماه : 4,399
  • بازدید سال : 382,010
  • بازدید کلی : 4,161,788