loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 63 دوشنبه 11 مرداد 1395 نظرات (0)

 

گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است

گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است

گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است 

گران ترین ساعت جهان که مردانه هم هست 54 میلیارد تومان ارزش دارد و در ساخت آن از الماس های گران بها استفاده شده است. این ساعت از الماس درست شده و فردی که قصد خرید آن را دارد ، فقط پول الماسهایش را دارد می دهد.

 

گاهی اوقات انسان ها در دنیا چیزهایی را خلق می کنند که خریدن آنها برای بعضی ها جزء محالات می باشد.شخصی به نام جیکوب آرابو با همکاری فلاویو بریاتوره ساعتی را طراحی کرده اند که خریدن آن در رویاها هم ممکن نیست.

 

این ساعت از الماس درست شده و فردی که قصد خرید آن را دارد ، فقط پول الماسهایش را دارد می دهد . اگر در تصاویر زیر دقت کنید ، فقط چرخ دنده های ساعت از الماس نیست و تقریبا همه چیز این ساعت ، از اعداد و کادر دور آن گرفته تا بند این ساعت همه از الماس است و در آن قطعات الماس کمیاب به کار گرفته شده.

 

جیکوب آرابو کسی است که برند « JACOB & CO » را با نام « BILLIONAIRE » تاسیس کرده و همچنین فلاویو بریاتوره که از توابع ایتالیا است ، قبلا مدیر قسمت تبلیغات کمپانی محصولات بنتون بوده و همچنین برند « BILLIONAIRE FASHION LABEL » را خودش طراحی و تاسیس کرده.

 

قیمت این ساعت چیزی حدود 54 میلیارد تومان برآورد شده که رقمی نجومی است . نا گفته نماند که این بار این شیء خاص را برای مردها طراحی کرده اند و مدل ساعت را جوری طراحی کرده اند که فقط آقایون می توانند از آن استفاده کنند.


Google
About 500,000 results (0.65 seconds)
Search Results
Images for ‫گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است‬‎Report images
Image result for ‫گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است‬‎
15 hours ago
Image result for ‫گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است‬‎
Image result for ‫گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است‬‎
Image result for ‫گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است‬‎
Image result for ‫گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است‬‎
More images for گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است
گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است - پارس ناز
www.parsnaz.ir/گران-ترین-ساعت-الماس-جهان-مردانه.html
Translate this page
گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است گران ترین ساعت جهان که مردانه هم هست 54 میلیارد تومان ارزش دارد و در ساخت آن از الماس های گران بها استفاده.
هفت ساعت مچی گران قیمت جهان
ashraafi.com › درباره ساعت
Translate this page
در این مقاله قصد داریم تعداد هفت ساعت مچی گران قیمت جهان را که توسط کمپانی های مشهور ... به عنوان مثال در برخی از این ساعت ها از سنگهای قیمتی مثل الماس و سنگهای آسمانی ... این ساعت که در سال 2013 توسط شرکت راجبر دوبیس تولید شده است و دارای عقربه ... این ساعت مچی تنها ساعت زنانه لیست ما و همچنین گران قیمت ترین آن‌ها می‌باشد.
گرانقیمت ترین ساعت‌های جهان را بشناسید! - ایران تایمر
www.irantimer.com/.../گرانقیمت-ترین-ساعت‌های-جهان-...
Translate this page
Mar 23, 2011 - ایران تایمر فروشگاه اینترنتی برندهای اورجینال {0} زنانه و مردانه · سبد خرید من0. منو اصلی .... این ساعت رکورد دار گرانترین ساعت جیبی جهان است.
با گرانترین ساعت های دنیا آشنا شوید ! - مجله اینترنتی ردز
www.radz.ir/.../با-گرانترین-ساعت-های-دنیا-آشنا-شوی...
Translate this page
با گرانترین ساعت های دنیا آشنا شوید : اگر شما هم جزو آندسته از کسانی هستید که ... موتور این ساعت یکی از پیچیده ترین موتورهائی است که تاکنون در جهان ساخته شده است. ... پوشش این ساعت از ۱۸ قیراط طلای سفید با ترکیبی از ۳۲۲ دانه الماس سیاه ...
ساعت مچی‌های میلیاردی در دنیا +عکس - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › اجتماعی › باشگاه شبانه
Translate this page
Nov 23, 2013 - مدل های مردانه و زنانه ساعت های مچی با قیمت های مختلف به فروش می رسد. ... پوشش این ساعت از 18 قیراط طلای سفید با ترکیبی از 322 دانه الماس سیاه تشکیل شده است. گفتنی است ... این ساعت رکورد دار گرانترین ساعت جیبی جهان است.
گران ترین ساعت های دنیا +عکس - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../گران-ترین-ساعت-های-دنیا-عک...
Translate this page
برترین ها: ساعت یکی از زیورآلات مشترک میان زنان و مردان است. ساعت ... ما 7 تا از گران ترین ساعت های دنیا را برایتان انتخاب و معرفی کرده ایم تا ببینید چه پول هایی برای این وسیله ... این ساعت با الماس های رنگی روی بدنه پلاتینیوم ساخته شده است.
بزرگترین و گران ترین الماس های دنیا + عکس – جديدترين اخبار ايران و ...
www.momtaznews.com/بزرگترین-و-گران-ترین-الم...
Translate this page
بزرگترین الماس نارنجی دنیا به وزن ۱۴٫۸۲ قیراط به قیمت ۳۶ میلیون دلار فروخته شد. ... صید بزرگترین ماهی تن دنیا + عکس; گران‌ترین گل در ایران کدام است؟ .... Luxury Communications" است که توسط "ایمانویل گوت" طراح مشهور ساعت و جواهرات گران قیمت . .... یک پورشه در اصفهان /عکس · از سولاریم و خالکوبی تا کفش پاشنه‌ بلند مردانه ...
قیمتی ترین ساعت الماس دنیا برای مردها است - سرزه
www.serze.com/قیمتی-ترین-ساعت-الماس-دنیا-برای-...
Translate this page
15 hours ago - گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است گران ترین ساعت الماس دنیا برای آقایان است گران ترین ساعت دنیا که برای آقایان هم هست 54 میلیارد تومان می ...
گران ترین ساعت های مچی دنیا را ببینید - ایران ناز
www.irannaz.com/see-the-worlds-most-expensive-wat...
Translate this page
این ساعت یک میلیون دلاری از 501 قطعه الماس سیاه تراش خورده بوگاتی و طلای سفید 18 قیراطی تشکیل شده. ... این ساعت پیچیده ترین و گران ترین ساعتی است که تا به حال ساخته شده و به فروش رسیده. .... عکس های بسیار خنده دار زن ذلیل ترین مردان جهان.
ساعت های مچی یک میلیارد تومانی در تهران! - بیتوته
www.beytoote.com/.../watches1-billion1-usd1.html
Translate this page
ساعت مچی یک میلیارد تومانی تصاویر ساعت مچی یک میلیاردی , تصاویر ... شیک ترین ساعت ها , مدل ساعت , قیمت ساعت , مدل ساعت زنانه , مدل ساعت مردانه , مدل ساعت دخترانه. ... ژژلوکولتر مطرح ترین و گرانترین ساعت سوئیسی است که به همت تیم گالری ... به طور قطع می توان گفت گرانقیمت ترین برندهای دنیا در بازار ایران وجود دارند و به ...
گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014 - بیتوته
www.beytoote.com/.../expensive1-watches2014.html
Translate this page
این ساعت با قیمت 30 میلیون دلار، گرانقیمت ساعت جهان در سال 2014 است. به نظر شما چه ... با 874 قطعه الماس نادر، این ساعت 201 قیراط سابقا گرانقیمت ترین ساعت جهان بود و هنوز هم گرانقیمت ترین ساعت جواهر بازار است. این ساعت که ... فروشگاه اینترنتی,لباس مردانه و زنانه .... گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان را بشناسید.
گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../گران-ترین-ساعت-الماس-جهان-مردانه-...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-گران-ترین-ساعت-الماس-جهان-مردانه-است -گران-ترین-ساعت-جهان ... -54-میلیارد-تومان-ارزش-دارد-و-در-ساخت-آن-از-الماس-های-گران-بها-استفاده-شده-است.
ساعت برند مشهور جهان 10 ساعت مارک دار معروف در دنیا - فروشگاه اینترنتی
www.etvshop.ir/ساعت-برند/
Translate this page
ساعت برند مشهور,ساعت مارک دار,ساعت برند مشهور جهان,بهترین ساعت های دنیا,ماک های ... ,ساعت مچي زنانه, ساعت مچي مردانه ,ساعت مچي مردانه اصل, ساعت مچي کاسيو ,ساعت مچي ... این برند سوئیسی به خاطر عملکرد و اعتبار بالا، معروف ترین و بزرگ ترین تولید کننده ... و دقّتی که از یک ساعت گران قیمت معروف انتظار می رود را تولید کرده است.
رونمایی از گران‌ترین ساعت‌ الماس در دنیا - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../رونمایی-از-گران‌ترین-ساعت‌-الماس-...
Translate this page
این ساعت دارای 900 قطعه الماس و فلزهای نایاب و نفیس است. ... در این مقاله 10 مورد از گران ترین ساعت های جهان را به شما معرفی می کنیم. .... ولی ساعت مچی های زنانه و مردانه قیمتی شنل نیز در دنیا بینظیر هستند و هنر و مهارت استادکاران ساعت ساز شنل در آثار ...
گرانترین گردنبند الماس دنیا + تصاویر و قیمت - نمناک
namnak.com/14082-گرانترین-گردنبند-دنیا.html
Translate this page
Rating: 4.3 - ‎118 reviews
گرانترین گردنبند دنیا و گردنبند الماس و گرانقیمت ترین جواهر دنیا و عکس گرانترین گردنبند جهان و ... گرانترین گردنبند دنیا با الماسی ساخته شده است که دختر بچه ی افریقایی در حال بازی در کنار .... 10 مدل از گرانقیمت ترین ساعت های الماس زنانه.
گران قیمت ترین ساعت های الماس نشان دنیا
ponila.com/post/178254/
Translate this page
جواهرات و سنگ های قیمتی به کار رفته در گرانترین ساری جهان کمپانی چنای ... اَلماس یکی از سنگ های قیمتی و یکی از آلوتروپهای کربن است که در فشارهای بالا پایدار است. ... کمپانی جواهر سازی و ساعت سازی سوئیسی پیاژه مجموعه جدید ساعت های زنانه خود ...
مدل های لوکس گرانترین ساعت های مچی دنیا (عکس) - ناز وب
www.nazweb.ir/141046-world-s-most-expensive-watc...
Translate this page
هیاهوی نگرانی مردان از جواب آزمایش زن تن فروش ! + عکس ... در این مقاله 10 مورد از گران ترین ساعت های جهان را به شما معرفی می کنیم. جزییات بسیار خاصی مانند ... این ساعت که ساخت سوییس است، از الماس های مکعبی شکل 60 قیراطی ساخته شده. این ساعت ...
گرانترین - آکاایران
www.akairan.com/khanevadeh/tag/گرانترین/
Translate this page
عکس های گرانترین ساعت مچی 54 میلیارد تومانی جهان ... آکاایران: گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان 1 آکاایران: گرانترین و معروفترین مارک های لباس جهان 1 اکنون قرن ۲۱ است ، عصر تکنولوژی ... جزییات بسیار خاصی مانند سنگ های گران قیمت، الماس و جواهراتی که در این ساعت ها به. ... مدآنلاین | گرانترین ادکلن های مردانه دنیا ...
گران قیمت ترین ساعت مچی ها - فروشگاه ساعت مچی تی‌تی بول
ttbol.ir › گوناگون
Translate this page
Nov 26, 2015 - در لیست زیر 14 ساعت گران قیمت بالای 2 میلیون دلار را در کنار هم قرار دادیم که نشانگر ساخت زیبا ... این ساعت مچی عضو پیچیده ترین ساعت مچی های جهان به شمار میرود که با کالیبر 182 حرکت و 26 ... ساعت مچی مردانه ... این ساعت مچی که بیشتر به یک دستبند شبیه است از سری مکعب های طلا و الماس ساخته شده است .
مدآنلاین | فقط ببینید! گران‌‌ترین ساعت‌‌های جهان
www.modeonline.ir/.../news-8532-_فقط_ببینید_گ...
Translate this page
Nov 18, 2015 - دراینجا 10 ساعت از گران‌ترین ساعت‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم. ... از 501 قطعه الماس سیاه تراش خورده بوگاتی و طلای سفید عیار 18 تشکیل شده است. ... است. قیمت این ساعت بی‌نظیر زنانه 1/1 میلیون دلار یعنی حدود 3 میلیارد و 850 ...
خرید گرانترین ماشین جهان توسط یک مرد اماراتی - سایت زر
www.zar.ir/News/News-4911.aspx
Translate this page
Jul 6, 2011 - لازم به ذکر است قبلاً نیز عنوان گرانترین ماشین جهان نیز به این کارخانه و .... عرب ها اینقدر پولدارن که نمیدونن باهاش چکار کنن،ساعت الماس کاری شده ... جواب امیدوار: از وقتی شما عربا وارد زندگی ما شدین اصالت و مردانگی رو از ما گرفتین.
گرانترین ساعت مردانه - لینک گردی
nimrang.ir/news/گرانترین-ساعت-مردانه
Translate this page
... مچی مردانه ضد ... این ساعت رکورد دار گرانترین ساعت جیبی جهان است. ... خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه و پسرانه شیک و اورجینال کاسیو با خرید پستی این ساعت زیبا صاحب ... 154 ... این ساعت با سه الماس به شکل قلب تزیین شده است.یک ... 439.
لوکس ترین ساعت های مردانه - parkfatemehyeon-korean-worldofdreams
parkfatemehyeon-korean-worldofdreams.mihanblog.c...
Translate this page
فروش ساعت های تزئینی با گران ترین ساعت های دنیا آشنا شوید ... این ساعت که ساخت سوییس است، از الماس های مکعبی شکل 60 قیراطی ساخته شده. ... برچسب ها: تصاویر واقعی ساعت های گرانبهای جهان، نمایندگیهای نمایندگیهای رسمی ساعت های گرانبهای ...
گرانترین ساعت دنیا - سایت تخصصی ساعت مچی
sitehours.ir/post/11
Translate this page
این ساعت در واقع گرانترین ساعت موجود در جهان است. هر چند باور آن دشوار است اما قیمت این ساعت ۲۵ میلیارد تومان است و دارای سه تکه الماس درشت می باشد. این تکه ها شامل ...
گرانترین جواهرات جهان + تصاویر - شبکه خبری پچ
pechpech.net/news/.../گرانترین-جواهرات-جهان-+-تصاو...
Translate this page
در این گزارش از شبکه خبری پچ پچ 10 جواهر از گرانترین جواهرات جهان که شهرت جهانی دارند را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 2086 ... زنی که مانکن مدل لباس مردانه بود! + عکس ... گوناگون | چهارشنبه ۲۰ آبان ۹۴ ساعت ۱۸:۵۶ | تصوير | پيام | نسخه چاپي ... گردنبند الماس برلویت بدون شک یکی از قیمتی ترین سنگ های جهان است.
گرانترین ساعت کاسیو – فروشگاه ساعت
watch.3eke.ir/tag/گرانترین-ساعت-کاسیو/
Translate this page
May 18, 2016 - گران‌ترین ساعت‌ الماس در دنیا + تصاویر – تالار گفتگوی هم میهن … گران‌ترین ساعت‌ الماس ... باشد و لازم به ذکر است که گرانترین مدل ساعتهای کوهنوردی پروترک است. ... گرانترین ساعتهای مچی مردانه – درخواست اخذ نمایندگی بیمه ایران.
ساعت های میلیونی در دستان میلیاردرهای خاص/ اشرافیت ارتجاعی ای که ...
www.fardanews.com/.../ساعت-های-میلیونی-در-دستان-...
Translate this page
اين نوشته، گزارش «فردا» از قيمت ساعت‌، خريداران آن و برندهاي مشهوري است كه درآمدهاي ... ما 19 ميليون تومان قيمت دارد و جنس آن از طلاست و در بدنه‌اش الماس به كار رفته است. ... گران‌ترين ساعتي كه به گوشم خورده متعلق به برند (Patec philippe) با قيمت يك .... اشرافیت تکاثری و تفاخر فروش چگونه در دل به اصطلاح ام القرای جهان اسلام جای ...
گرانترین جواهرات دنیا+عکس - رسانه ی خبری وبلاگی
alamto.rasanetv.ir/page-628961.html
Translate this page
در این گزارش ۱۰ جواهر از گرانترین جواهرات جهان که شهرت جهانی دارند را به شم. ... گردنبند الماس برلویت بدون شک یکی از قیمتی ترین سنگ های جهان است. .... زیر معرفی نموده است فروشگاه جواهر · انگشتر جواهر زنانه · انگشتر جواهر مردانه · ست حلقه ... مدل های لوکس گرانترین ساعت های مچی دنیا (عکس) ساعت های مچی یک میلیارد تومانی در تهران!
مارک و قیمت ساعت مچی سوپر لوکس "بابک زنجانی" چیست؟ + عکس - صراط
www.seratnews.ir/.../مارک-و-قیمت-ساعت-مچی-سوپر-لو...
Translate this page
اما مارک ساعت معروف بابک زنجانی، ساعت گران قیمت "پتک فیلیپ 511" است. ساعتی که به روایت ... گرانترین ساعت جهان نیز از آن این شرکت می باشد. مطالب مرتبط.
گرانقیمت ترین ساعت های جهان در سال 2014 - آموزش بافتنی | trico.ir
trico.ir › مد و پوشاک
Translate this page
نگاهی به گرانقیمت ترین ساعت های مچی و جیبی جهان می اندازیم. در این میان، ... 1- بخش های گرانقیمت مانند الماس های نادر، طلا، پلاتین، سنگ های آسمانی، استخوان دایناسور و ... 2- مقدار ... این ساعت با قیمت 30 میلیون دلار، گرانقیمت ساعت جهان در سال 2014 است. به نظر شما ... این لباس های تابستانی مد شده اند; اصول خوش تیپی برای مردان چاق!
الف - تصاویر/حراج گران ترین الماس جهان
alef.ir/vdcizyarrt1a3u2.cbct.html?297012
Translate this page
یک الماس آبی به میزان ۱۲ عیار در آفریقای جنوبی کشف شده است. این الماس در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی ... تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰ ... کارشناسان پیش بینی کرده اند که قیمت این الماس در حراج به ۵۵ میلیون دلار می رسد که به این ترتیب گران ترین جواهر جهان خواهد شد. ... بهترین مدل موهای مردانه برای فرم‌های مختلف صورت.
وهم و خیال؛ گران‌ترین ساعت مچی جهان است - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/254074/.../socialnews
Translate this page
Mar 28, 2014 - یک موسسه طراحی جواهرات در انگلیس از ساخت گران‌ترین ساعت مچی جهان به ... زمینه ساخت جواهرات با الماس فعالیت دارد، می‌گوید یک ساعت زنانه به نام وهم ...
گرانترین جواهرهای جهان - تاپ گذر
topgozar.com/.../most-expensive-jewellery-pieces-in-t...
Translate this page
May 12, 2015 - این حلقه خیره کننده به عنوان گرانترین حلقه جهان شناخته شده است. این حلقه با الماس مستطیل شکل کامل با گوشه های گرد به قیمت 1,850,000 دلار ...
گران‌ترین ساعت‌ الماس در دنیا + تصاویر - ایسنا
www.isna.ir/.../گران-ترین-ساعت-الماس-در-دنیا-تصاو...
Translate this page
Oct 20, 2015 - جواهرساز سوئیسی - دی گریزوگونو - برای اولین بار در خاورمیانه ساعتی با طرح جمجمه عرضه کرده است.
ساخت گران قیمت ترین ساعت جهان - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/.../ساخت-گران-قیمت-ترین-ساعت-ج...
Translate this page
Mar 28, 2014 - یک موسسه طراحی جواهر در انگلیس، از ساخت گران قیمت ترین ساعت مچی جهان به ... طراحان این ساعت می گویند :این ساعت زنانه «وهم و خیال» نام دارد، دور تا دور آن با ... الماس بسیار نادر در آن به کار رفته و هزاران ساعت صرف ساخت آن شده است.
گران ترین ساعت های دنیا (عکس و قیمت) - مجله اینترنتی کوی یار
www.kuyeyar.ir › گوناگون › گوناگون
Translate this page
ساعت الماس گراف قیمت: 55 میلیون دلار گران‌ترین ساعت موجود در این لیست با اختلاف زیاد و قیمت 55 میایبون دلاری تنها ساعت زنانه موجود در لیست نیز است. این ساعت ...
گرانترین لباس جهان از الماس سرخ باعکس | صبا فردا
sabafarda.ir/fa/01/81897
Translate this page
گرانترین لباس جهان از الماس سرخ باعکس گران ترین و زیباترین لباس زنانه دنیا با ... یاقوت پس از الماس سخت ترین ماده موجود در جهان است Gurksky با عکس اول این ... آوريل عکس های گران ترین ساعت های جهان انواع ساعت های هوشمند ساعتساعت الماس گراف .
عکس های دیدنی از گران ترین و بزرگترین الماس جهان - نمکستان
namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
Translate this page
گران ترین و بزرگترین الماس جهان + عکس ها,عکس های گران ترین و بزرگترین الماس جهان ... ساعت دخترانه گل ... این الماس که اندازه اش بزرگ تر از یک توپ پینگ پنگ است بعنوان بزرگترین الماس ... تاثیر آرایش زنانه روی چهره این پسر + عکس های جالب.
گرانترین کفش ورزشی با قیمت 5 میلیون دلار! | نوروز 95 - مدل لباس 95
www.newsms95.ir/.../گرانترین-کفش-ورزشی-با-قی...
Translate this page
Apr 5, 2016 - حتی بندی که لوگوی این شرکت از آن آویزان است، از جنس طلا می باشد. این شرکت با این اقدام ... ۱۸ ساعت پیش – گران ترین کفش ورزشی جهان +عکس. یک جفت کفش ورزشی با ... انفجار بزرگ الماس در ساعت هوبلو Hublot – قیمت 5 میلیون دلار. ..... 5 فعالیت ورزشی که مردان برای داشتن رابطه جنسی بهتر می توانند انجام دهند.
پونیلا - گران ترین ساعت جهان با ... - ورود
poinila.com/post/164764/
Translate this page
گران قیمت ترین کت و شلوار جهان نزدیک به یک میلیون دار قیمت گذاری شده است. هنگامی که ببینید این کت و شلوار ... وبگاه مدآنلاین ثبت شده در ساعت، مردانه ... الماس قرمز موساایف. الماس قرمز موساایف با قیمت ۲۰ میلیون دلار، الماس گران قیمت برتر دنیا.
گرانترین با ارزشترین بهترین و با کیفیت ترین
gerantarin.persianblog.ir/
Translate this page
May 29, 2012 - در مقام دوم پرفروش‌های عینک آفتابی مردانه، عینک مارک Arnette است. ... قیمت گرانترین گوشی موبایل جهان یک میلیون دلار است که فقط سه ... شرکت سازنده ی این ساعت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است و این ساعت از الماس های سفید و سیاه ...
گران قیمت ترین مدلهای ساعت مچی شنل فرانسه +عکس | سه سوت دانلود ...
www.newspost1.com/گران-قیمت-ترین-مدلهای-ساعت-م...
Translate this page
Jan 13, 2016 - گرانترین مدل ساعت مچی زنانه مارک شنل فرانسه. گران قیمت ترین مدلهای ... شنل ( Chanel) شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال … گران ترین ساعت های مچی در جهان | هفیان | پرتال جامع | – Hefyan. hefyan.com › خانه › همه ... شیک و گرانقیمت ترین مدل ساعت الماس و طلا. … گرانترین مدل ساعت ...
- گران قيمت ترين ساعت هاي الماس زنانه در دنياي مد - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../گران%20قيمت%20ترين%20سا...
Translate this page
Sep 8, 2015 - ساعت مچي يکي از زيورآلاتي است که خانم ها به آن علاقه بسياري دارند. در اين مقاله 5 تا از گران قيمت ترين ساعت هاي الماس زنانه را معرفي مي کنيم. ... سايه اختاپوس داعش بر سر فرودگاه‌هاي جهان + عکس ...
گران ترین قیمت ساعت رادو - بلاگز فا
chartblogs.ir/search/گران+ترین+قیمت+ساعت+رادو
Translate this page
آیا میدانید برترین عینک سال 2014 نزد افراد معروف همین عینک است ؟ انتخاب آرمین 2afm ... تحویل رایگان به سراسر ایران | پرداخت هزینه درب منزل پس از تحویل کالا لینک خرید ... تصاویری از گران قیمت ترین ساعت هوشمند اپل تزیین شده با الماس ... خرید اینترنتی ساعت مردانه زنانه رادو فروش ساعت مچی RADO jubile watches. شنبه 03 ...
زیباترین و گرانترین جواهرات دنیا
https://www.webgardha.com/.../زیباترین-و-گرانتر...
Translate this page
Jun 13, 2016 - انگشتر الماس صورتی نیز از گرانترین جواهرات جهان می باشد. این حلقه ... گردنبند الماس بی نظیر 'L جزء گرانترین جواهرات است. ... مدل ساعت مردانه ...
با گران‌ ترین ساعت‌ های دنیا آشنا شوید + تصاویر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/moderooz/view/022429.php
Translate this page
Sep 7, 2015 - در این مقاله 10 مورد از گران ترین ساعت های جهان را به شما معرفی می کنیم. با گران‌ ... این ساعت که ساخت سوییس است، از الماس های مکعبی شکل 60 قیراطی ساخته شده. .... شیک ترین مدل ست رسمی مردانه مخصوص آقایون شیک پوش+تصاویر ...
قیمت گران‌ترین ماده جهان ۶.۲۵ تریلیون دلار به ازای هر گرم - سایت طلا
www.tala.ir › بازار جهانی
Translate this page
گران ترین ماده در جهان «آنتی متر» است که هر گرم آن ۶.۲۵ تریلیون دلار قیمت دارد و الماس در رده بندی گران ترین مواد جهان سوم، شاخص کرگدن یازدهم، طلا پانزدهم و زعفران شانزدهم شده اند. ... تاریخ: ۷/دي/۹۳ ساعت ۱۶:۰۲ | بازار جهانی .... برای همیشه از تلویزیون خداحافظی کرد · انیمیشن کوتاه Fox Tale · افزایش طول قد مردان ایرانی در یک قرن اخیر ...
عکس هایی از ساعت مچی‌ های میلیاردی - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › دنیای مد
Translate this page
پوشش این ساعت از ۱۸ قیراط طلای سفید با ترکیبی از ۳۲۲ دانه الماس سیاه تشکیل شده است. گفتنی است که از این ... این ساعت رکورد دار گرانترین ساعت جیبی جهان است. این ساعت این ... مدل پیراهن مردانه 2015 | مدل های جدید پیراهن پسرانه · مدل های شیک و ...
گران‌قیمت‌ترین كت‌شلوار‌های مردانه در جهان - ایران لوکس
www.iranluxe.com/.../258-گران‌قیمت‌ترین-كت‌شلوار‌ها...
Translate this page
با این كه پوشیدن كت شلوار بیشتر با قدرت و صاحب مكنت بودن متناسب است ولی افرادی ... لوكس می‌پردازد تصمیم گرفت كه با معرفی گران‌ترین خط تولید كت شلوار خود به انجام ... استادان خبره‌ی خیاطی در وستمن كوت 200 ساعت برای طراحی و دوخت آن وقت صرف ... بیش از 480 الماس نیم‌قیراطی در بخش‌های خارجی این كت‌ها به كار رفته است و به ...
Searches related to گران ترین ساعت الماس جهان مردانه است

گرانترین ساعت مچی در ایران

گرانترین ساعت رولکس

گرانترين كفش دنيا

گرانترین برند ساعت در ایران

گرانترین ساعت مچی مردانه

قیمت ساعت پاتک فیلیپ

نمایندگی ساعت هابلوت در تهران

زیباترین ساعت مچی مردانه
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 499
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,188
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,359
  • بازدید ماه : 5,359
  • بازدید سال : 382,970
  • بازدید کلی : 4,162,748