loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 553 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (0)

کی روش یا برانکو؟

کی روش خیلی خوب می داند که نام برانکو ایوانکوویچ برای رسانه ها و فدراسیون فوتبال، مهم ترین آلترناتیو جانشینی او در تیم ملی است. از طرف دیگر، برانکو هم می داند که تنها راه رسیدن دوباره به نیمکت تیم ملی از راه قهرمانی در لیگ برتر می گذرد.
همشهری جوان - محمد امیرپور: کی روش خیلی خوب می داند که نام برانکو ایوانکوویچ برای رسانه ها و فدراسیون فوتبال، مهم ترین آلترناتیو جانشینی او در تیم ملی است. از طرف دیگر، برانکو هم می داند که تنها راه رسیدن دوباره به نیمکت تیم ملی از راه قهرمانی در لیگ برتر می گذرد؛ شانسی که کی روش و اردوهای پرتعداد تیم ملی آن را از برانکو می گیرد. کی روش و برانکو با تغییر رفتاری 180 درجه ای از روزی که به ایران آمده بودند، به هم کنایه زدند، دوئل بیانیه ها را راه انداختند و با تندترین الفاظ از خجالت هم درآمدند و جنگی بر سر آینده نیمکت تیم ملی ایران راه افتاد. این مطلب با بررسی پنج فاکتور لازمه مربیگری در تیم ملی به مقایسه کارلوس کی روش و برانکو و صلاحیت آنها برای نشستن روی نیمکت تیمشان پرداخته است.

کی روش یا برانکو؟
 
برانکو:

سازگاری با محیط

پرسپولیسی ها در بیشتر روزهای زمستان سال گذشته، در زمینی باتلاقی تمرین می کردند. چمن آب گرفته و پر از چاله و چوله زمین شماره دو آزادی یا درفشی فر، یا کمبود لباس تمرین شرایطی نیست که آرزوی هیچ مربی ای باشد. شرایط گاهی به قدری بد می شد که کادر فنی پرسپولیس نمی دانست در کجای زمین درفشی فر باید تمرین کند تا بازیکنان کمتر دچار مصدومیت شوند. اما نکته اینجاست که تقریبا کمترکسی از مشکلات و مصائبی که برانکو با آن درگیر است، باخبر می شود.

سرمربی کروات از همان روزهای اول حضور در پرسپولیس خیال خودش را راحت کرده است. او به سرزمینی آمده که نظم و انضباط در ورزش اولویت ندارد. برانکو نگاه «صفر و صد» به قضایا ندارد و سعی در ایجاد تعامل با جامعه فوتبال دارد. در یک سال حضور برانکو در ایران کمتر پیش آمده که او با مربیان باشگاهی و کارشناسان ایرانی سرشاخ شود و به کمتر خبرنگار و نشریه ای برای مصاحبه جواب رد بدهد. برانکو به تماشای مسابقات تنیس و کشتی می رود و اگر خوش شانس باشید، می توانید او را در حالی که وسط شهر مشغول پیاده روی است، ببینید.
 
کی روش یا برانکو؟
 
محبوبیت

رقابت بین برانکو و کی روش در نظرسنجی برنامه 90، رقابت سرمربی اسبق تیم ملی با سرمربی فعلی آن بود. فردای نظرسنجی که برانکو با اختلافی حدود 6هزار رای عنوان بهترین مربی خارجی را به کی روش واگذار کرده بود، مرد کروات در گفت و گو با روزنامه پیروزی به طعنه جواب شکست شب قبل مقابل رقیب را داده بود: «خندیدم و خوابیدم. همین که هواداران پرسپولیس به من رای دادند، برایم کافی بود.»

شخصیت منفعل برانکو اجازه نمی دهد او در فتح قلب های مردم ایران، به اندازه کی روش موفق باشد؛ مردمی که عادت کرده اند قهرمانانشان صریح اللهجه باشند، به دل ماجرا بزنند و اگر لازم شد برای مردم فهرستی از فاسدان و نالایق ها رو کنند. واقعیت این است که اگر برانکو یک سال پیش و زمانی که هنوز سرمربی پرسپولیس نشده بود، در نظرسنجی بهترین مربی سال شرکت می کرد، بعید بود بیشتر از ده درصد یک میلیون رایی را که در برنامه 90 جمع کرد، به دست بیاورد. برانکو بیشتر از هر مربی خارجی دیگری که پایش را به ایران گذاشته، در مدت حضورش در اینجا، ایرانیزه شده، اما اعتماد به نفس و قاطعیت فاکتورهایی ذاتی برای محبوبیت است که سرمربی کروات چندان از آنها برخوردار نیست.
 
کی روش یا برانکو؟
 
کاریزما

بزرگ ترین نکته منفی کارنامه مربیگری برانکو در ایران، عدم توفیق او در رام کردن و کنترل ستاره های تیمش بوده است. در دوره حضور سرمربی کروات در تیم ملی، نام هایی مثل علی دایی و علی کریمی سایه بلندتری از برانکو در اردوی تیم داشتند و حتی کار به جایی رسید که وحید هاشیمان بدون حاشیه هم ترجیح داد از اردوهای ملی فاصله بگیرد. برانکوی پرسپولیس، چه از نظر فنی و چه اخلاقی نسبت به مربی ای که ده سال پیش به ایران آمده بود، متفاوت است؛ مربی ای جسورتر با فوتبالی هجومی تر اما مشکل برانکو در کار کردن با ستاره ها هنوز هم سر جایش است. در پرسپولیس برانکو، مهدی طارمی خودش را بزرگ تر تیم صدا می زند و بر سر زدن پنالتی قهر می کند یا در طول فصل گذشته چند بار شاهد صحنه هایی مانند درگیری رامین رضاییان، مسلمان و طارمی بر سر زدن ضربات ایستگاهی بودیم.

برانکو به عنوان یک مربی باتجربه هنوز هم کاریزمای رهبری شاگردانش را ندارد. نمونه آخرش هم سرپیچی بازیکنان ملی پوش پرسپولیس از دستور برانکو برای تمرین با تیم و تلفن های پروفسور به بازیکنی مثل رضاییان که بدون پاسخ ماند.
 
کی روش یا برانکو؟
 
استراتژی

اگر دوره اول حضور برانکو در تیم ملی ایران، با اعتراض هایی از جنس فوتبال ترسو و عناوینی مانند کروات یخی برچسب می خورد، برانکوی پرسپولیس در یک سال گذشته مقوبل دوست و دشمن بوده است. سال گذشته برای برانکو پرافت و خیز بود. از بحران هایی مثل اختلاف اعضای هیئت مدیره با حضور او در نیمکت پرسپولیس بگیرید تا اشتباهات داوری و حاشیه سازی های بازیکنی مثل سوشا مکانی اما مرد کروات در تمام این مسائل از دایره تعقل خارج نشد و آرام آرام خودش را به دوست داشتنی ترین مربی پرسپولیس در ده سال گذشته تبدیل کرد. حتی در روزهایی که پرسپولیس در رتبه پانزدهم جدول جا خوش کرده بود، هیچ هوادار و کارشناس فوتبالی علیه برانکو موضع گیری نکرد. اتفاقا همین مقبولیت برانکو بود که به ابعاد درگیری او با کی روش افزود. بسیاری از نام هایی که در گذشته به عنوان دشمن همیشگی کی روش بارها جنگ را به او باخته بودند، با آغاز مجادله بین کی روش- برانکو، با طرفداری از برانکو با یک تیر دو نشان زدند؛ هم دوباره به دشمن قدیمی شان پاتک زدند، هم به دلیل مقبولیت برانکو، با هواداری از مرد کروات، وجهه مخدوش شده شان را ترمیم کردند؛ قلعه نویی، ذوالفقارنسب و مایلی کهن برنده های واقعی این مجادله به حساب می آمدند.

مرد کروات برخلاف همتای پرتغالی اش، از جنگ های رسانه ای پرهیز دارد و به ندرت اتفاق می افتد موضع گیری تندی نسبت به اتمسفر اطرافش داشته باشد. هرچند این تنها عتاب و عصبانیت مرد کروات در یک سال حضورش در ایران به شمار می آید و سرمربی سرخ ها، در بیشتر ایام سال همان برانکوی آرام همیشگی است. حتی در دعوای اخیر دو مربی هم برانکو با بیان اینکه در شان خود نمی بیند جواب کی روش را بدهد، از ورود به حاشیه بیشتر خودداری کرد. واقعیت این است که برانکو بازیگر خوبی در زمین بازی حاشیه ها نیست.
 
کی روش یا برانکو؟
 

 
کی روش

سازگاری با محیط

مربیان خارجی ای که راضی به کار در ایران می شوند، پیش از بستن قرارداد معمولا از وضعیت چمن و زمین تمرین و امکانات و... باخبرند. به همین خاطر هم برای کار در ایران دستمزدی دو تا سه برابری برای کار در شرایط نامساعد طلب می کنند؛ شرایطی که در رقم قرارداد کی روش، برانکو و بیشتر مریبان خارجی لحاظ شده اما کارلوس کی روش گاهی در تقابل با فهرست کمبودهای تیم ملی شبیه آدمی غیرمطلع رفتار می کند. هر چیزی می تواند بحرانی جدید برای فوتبال ایران خلق کند؛ از کیفیت توپ های تمرینی تیم ملی بگیرید تا زمین چمن کمپ آزادی، لباس های تیم و حتی طراحی ساختمان مرکز پزشکی ایفمارک. شاید در مواردی جدال های کی روش برای بیرون آوردن مسئولان فدراسیون فوتبال از رخوت، سستی و ناکارآمدی ای که درگیرش هستند، به درد به خور باشد اما در بیشتر موارد منجر به در حاشیه قرار گرفتن اولویت های تیم ملی می شود. تعامل مرد پرتغالی با جامعه فوتبال ایران هم به دو دسته «کی روش بازها» و «آنتی کی روش بازها» تقسیم شده است. مربیان اقلیتی مثل منصوریان و ویسی که نگاهی استاد و شاگردی به کی روش دارند، مجیز استاد را می گویند و بقیه جامعه فوتبال که منتقدان او هستند و با تفکرات و رفتارهای کی روش در زاویه قرار دارند.
 
کی روش یا برانکو؟
 
محبوبیت

کی روش اخیرا، در رقابتی نزدیک، عنوان بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب را از برانکو برد و برای اولین بار در تاریخ نظرسنجی های برنامه 90، گزینه مطلوب هواداران پرسپولیس رای نیاورد. کارلوس کی روش در حالی توانسته بود از برانکو، گزینه هواداران پرسپولیس پیش بگیرد که طرفداران استقلال هم واکنش مثبتی که سرمربی پرتغالی تیم ملی نداشتند و بارها در طول فصل گذشته علیه کی روش و تیم ملی موضع گیری کرده بودند اما چه چیزی کی روش را به این اندازه محبوب کرده که جدا از هواداران استقلال و پرسپولیس، حدود یک میلیون رای بیاورد. احتمالا جوابش را باید در طبقه متوسط ایران پیدا کنید که لزوما هم ممکن است فوتبالی نباشند طبقه متوسطی که نوع حرف زدن، لباس پوشیدن و ایده آل هایشان شباهتی به مربیان و مدیران فوتبال ایران ندارد. در نظر آنها کی روش آدم درست برای این فوتبال است؛ کسی که رو به روی افراد نالایق و رانت خوار می ایستد و با صراحت کلام، مشت آنها را پیش چشم مردم باز می کند. ظاهرا طبقه متوسط که پرجمعیت ترین طبقه اجتماعی در ایران به حساب می آید، حالاحالاها ضامن محبوب ماندن کی روش خواهد ماند.
 
کی روش یا برانکو؟
 
کاریزما

هر کسی که یک بار سر تمرینات تیم ملی رفته باشد، اعتراف می کند فضای تمرینی اردوها به شدت منضبط و خشک است. کارلوس کی روش به همه بازیکنان سخت می گیرد و خبری از کوتاه آمدن و مماشات نیست. حتی بازیکنان گاهی فضای تمرینات را دیوانه کننده می دانند اما نتیجه این همه سختگیری و اصطلاحا شلاق خوردن بازیکنان در تمرینات، حمایت عجیب و کم سابقه شان از تیم ملی بوده است. کارلوس کی روش بعد از مدت ها قانون احترام به تیم ملی را در فوتبال ما زنده کرد؛ قانونی که مدت ها بود نه باشگاه ها و نه بازیکنان تیم ملی احترامی برایش قائل نبودند. کی روش با پیدا کردن قلق های روحی بازیکنان ایرانی، توانسته دیسیپلین و کاریزمای بدون نقصی را در تیم ملی پیاده کند؛ کاریزمایی که معمولا بازیکنان ایرانی هر کاری می کنند تا از زیر بار آن شانه خالی کنند، اسطوره و غیراسطوره برای او فرقی ندارد. اولین اشتباه، گاهی تبدیل به آخرین اشتباه می شود؛ جباری، مهدی رحمتی، عقیلی و علی کریمی قربانی کاریزمایی شدند که کی روش به خوبی توانسته در فضای اطراف تیمش حاکم کند؛ چیزی که در فوتبال ایرانی مانند کیمیا نایاب بود.
 
کی روش یا برانکو؟
 
استراتژی

مرد پرتغالی را همیشه یک گام جلوتر از بقیه اطرافیانش دیده ایم. کی روش معمولا در سمت برنده جنگ های زرگری ای که در سال های حضورش در ایران راه انداخته، ایستاده است. امیر قلعه نویی، دکتر اسدی، مانوئل ژوزه، مهدی رحمتی و... بازنده های بزرگ نبرد با مردی بوده اند که خیلی خوب می داند چطور از کلمات استفاده کند، کجا باید عصبانی شود و چطور باید توپ را به زمین مردم بیندازد. با همه اینها کارلوس کی روش همیشه بین حامیان و مخالفانش تعادل ایجاد کرده است. اگر کرانچار و قلعه نویی و مایلی کهن در فهرست دشمنانش قرار داشتند، کی روش حتما برای اعتدال روابطش با علی کریمی، برانکو و دایی را حفظ می کرد؛ آدم هایی که پایگاه های مردمی قدرتمندی در جامعه داشتند اما در چند هفته اخیر، مرد پرتغالی علی کریم و برانکو، دو نفر از مهم ترین حامیانش را از دست داد؛ اتفاقی که اولین تبعاتش دادن شعار در تمرینات پرسپولیس علیه او بود. به نظر می رسد مجادله با برانکو، اولین و بزرگ ترین اشتباه کی روش در سال های حضورش در ایران است.

 کافی است مصاحبه های یک ماه گذشته کی روش را مرور کنید؛ دعوا بر سر ایفمارک با فدراسیون فوتبال، حمله به هومن افاضلی با «یک منتقد نادان» خطاب کردن او، شکایت بر سر کیفیت توپ های اردوی تیم ملی و البته جنگ بیانیه ها با برانکو. همه این جدال ها که یک طرفش کارلوس کی روش قرار دارد، در اواخر خرداد اتفاق افتاده و انگار سبک زندگی مرد پرتغالی پر از این درگیری هاست. یادمان نرود در فرهنگ ایرانی هر کسی که فریاد می زند و عصبانی می شود، محکوم به شکست است.
 
کی روش یا برانکو؟
 
 

 
About 1,940,000 results(0.65 seconds) 
سایت رسمی برنامه نود- مقایسه برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش شاید صحیح و حرفه‌ای نباشد. دو مربی که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند و از دو سبک مجزا به حساب ...
رقابت میلیمتری کی‌روش و برانکو در عجیب‌ترین نظرسنجی تاریخ نود +فیلم و عکس .... عزیزمحمدی درباره این که نظر او درباره ماندن یا رفتن کی روش چیست، گفت: من ...

کی روش یا برانکو؟ - برترین ها

www.bartarinha.ir/fa/news/.../کی-روش-یا-برانکو
3 hours ago - کی روش خیلی خوب می داند که نام برانکو ایوانکوویچ برای رسانه ها و فدراسیون فوتبال، مهم ترین آلترناتیو جانشینی او در تیم ملی است. از طرف دیگر، ...
Jun 21, 2016 - از واکنش تند علی کریمی به اظهارات کی روش علیه برانکو تا موضع پروین و ..... نتایج صعود به جام جهانی وخود جام جهانی برانکو درخشان بود یا کیروش.
Jun 21, 2016 - کارلوس کی روش یا برانکو؟ دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان #کی_روش و #برانکو بدل شده است. به گزارش ...
Jun 22, 2016 - سرمربی تیم ملی می گوید برانکو سرمربی باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس است و نباید اینگونه حرف بزند. ... سعید اکبری - خبرگزاری خبرآنلاین؛کی روش و برانکو رو در روی هم. .... شما نظر بدهید/ کارلوس کی روش یا برانکو ؟
آیا کی‌روش برای فوتبال ایران بهتر است یا برانکو؟ این سوالی است که «شفقنا ورزشی» سعی دارد در این یادداشت به آن پاسخ دهد. مقایسه برانکو و کی روش شاید از همان ...

انتقاد شدید برانکو از کی روش - فرارو

fararu.com/fa/news/.../انتقاد-شدید-برانکو-از-کی-رو...
Jun 18, 2016 - برانکو در پاسخ به این سوال که در اتفاقات رخ داده کی‌روش مقصر است یا بازیکنان ملی‌پوش؟ گفت: بازیکنان مقصرند؛ از این جهت که آنها باید به وظیفه ...

زلف برانکو به کی روش گره خورده؟

www.fardanews.com/.../زلف-برانکو-به-کی-روش-گر...
پرسش اما اینجاست که آیا برانکو خودش هم راضی به تمدید قرارداد از امروز هست یا نه؟ ... بعدی برای آن که کی‌روش را عوض کند و مربی تجربی یا سنتی در تیم ملی به کار ...
کی‌روش در رقابتی نزدیک با برانکو بهترین مربی خارجی بعد از انقلاب شد. شناسه خبر: ... پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

استتوس / کی روش یا برانکو: پرتغالی دوست داشتنی - Isport.ir

isport.ir/.../استتوس-کی-روش-یا-برانکو-پرتغالی-دو...
برانکو را دوست دارم اما واقعیت این است که کی روش برای من چیز دیگری است. مردی که جذبه فوق العاده ای دارد و کاملا می تواند اطرافیانش را تحت تاثیر قرار دهد.

شما بنویسید؛ در دعوای کی‌روش و برانکو حق با کیست؟ - Isport.ir

isport.ir/.../شما-بنویسید-در-دعوای-کیروش-و-برانکو-...
برانکو هم در مصاحبه‌اش با عصبانیتی کمتر دیده شده از کی‌روش انتقاد و او را متهم به گروکشی کرد. حالا به نظر شما مخاطبان آی اسپورت حق با کیست؟ کی‌روش یا برانکو؟

کی‌روش - برانکو، حق با کیست؟ - ایسنا

www.isna.ir/news/.../کی-روش-برانکو-حق-با-کیست
Jun 20, 2016 - حالا کی‌روش درست می‌گويد يا برانکويی که به طرز عجيبی در ساختمان ايفمارک که به مثابه ليان‌شامپويی عليه کی‌روش است، بر ضد اين مربی حرف ...

علی پروین در برنامه 90 به کی روش رای داد یا برانکو؟ - وانا

vananews.ir/.../علی-پروین-در-برنامه-90-به-کی-روش-...
به گزارش وانانیوز، وانانیوز-در نظرسنجی برنامه 90 درباره بهترین مربی خارجی فوتبال ایران بعد از انقلاب این کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بود که ...
Jul 19, 2016 - اگر کی روش جای برانکو بود چه تصمیمی می گرفت؟ فوتبال ایران به کی روش نیاز دارد یا افرادی مانند برانکو که علاوه بر آنکه بسیار مقتدر است می ...
تردید عادل برای تغییر نظرسنجی برانکو یا کی روش. عادل فردوسی پور متهم است به این که می خواهد در نظرسنجی کی روش و برانکو شرایطی را به وجود بیاورد که سرمربی ...
Jun 20, 2016 - کارلوس کی روش واکنش تندی به حرف های برانکو نشان داد. ... کی روش نوشت: «طبیعت انسانی بالاتر از فرهنگ، مذهب و یا رنگ پوست است، مهم نیست که ...

شما نظر بدهید/ کارلوس کی روش یا برانکو ؟

www.khabar24.tk/.../شما+نظر+بدهید+کارلوس+کی+رو...
شما نظر بدهید/ کارلوس کی روش یا برانکو ؟ ورزش > لیگ برتر - دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی ر.
اول: «خداحافظ برانکو ایوانکوویچ».حتی قبل از آن که آخرین بازی ایران در جام جهانی آلمان برگزار شود، با این جمله برای وداع با مردِ کروات نیمکت تیم ملی آماده بودیم.

کریم باقری:قاضی نیستم که حق رابه برانکو و یا کی روش بدهم - روز نو

roozno.com/.../کریم-باقریقاضی-نیستم-که-حق-رابه...
Jun 22, 2016 - کریم باقری که از زمان حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس به عنوان مربی در کنار او حضور دارد هنوز یکی از غایبان بزرگ تمرینات این تیم است.
Jun 20, 2016 - واکاوی خواسته‌های برانکو و کی‌روش نشان می‌دهد که هر دو درست می‌گویند و نباید اجازه داد اتفاقی که برای امیر قلعه نویی چهار سال قبل رخ داد و استقلال ...

علی پروین در برنامه 90 به کی روش رای داد یا برانکو؟ - خبرداغ

khabaredagh.ir/.../علی-پروین-در-برنامه-90-به-کی-رو...
علی پروین در برنامه 90 به کی روش رای داد یا برانکو؟ در نظرسنجی برنامه 90 درباره بهترین مربی خارجی فوتبال ایران بعد از انقلاب این کارلوس کی روش سرمربی تیم ...
کی روش یا برانکو؟ دوئل بهترین خارجی ها در 90 (گل) ... کی روش یا برانکو؟ دوئل بهترین خارجی ها در 90 (گل). گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin.

کی روش: برانکو باید عذرخواهی کند - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/.../525679-کی-روش-برانکو-باید-...
Jun 21, 2016 - کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در پیغام جدیدی که در صفحه ... آقای برانکو از سر نا آگاهی یا عناد تصمیم گرفت تمام ایرانیان را در مورد تست ...

برانکو: کی‌روش وارد بازی خطرناکی شده است :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../برانکو-کی‌روش-وارد-بازی-خطر...
Jun 18, 2016 - سرمربی پرسپولیس در اظهارنظری تند نسبت به کارلوس کی روش مواضع ... حمید من کاری به اینکه حق با برانکو هست یا کیروش ندارم ولی میخوام بدونم ...

کمپین حمایت از برانکو علیه کی روش+تصاویر - ساعت24

www.saat24.com/.../کمپین-حمایت-از-برانکو-علیه-ک...
Jun 21, 2016 - ساعت 24- پرسپولیسی ها بعد از درگیری رسانه‌ای کی‌روش و برانکو، با انتشار عکس ... "طبیعت انسانی بالاتر از فرهنگ، مذهب و یا رنگ پوست است.
n\nورزش > لیگ برتر - دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده است.\n\nبه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اصرار ...

حق با برانکو است یا کی روش؟ - Banker

banker.ir/news/.../حق-با-برانکو-است-یا-کی-روش؟
Jun 20, 2016 - بازهم حاشیه و درگیری باز هم کی روش، اینبار با برانکو.
Translate this page
Mehr News Agency
Jun 25, 2016 - برانکو ایوانکوویچ از نظر علمی و شخصیتی یکی از بهترین مربیانی است ... تصور کنید کی روش یا فرگوسن یا مورینیو استارت تمرین را بزنند آیا ...
Jun 18, 2016 - کی روش هم نگاهش به تیم ملی است و باید آماده مسابقات باشد. به نظر من داشتن بازیکن جزو اولویت های سرمربی است. مشکل از کی روش است یا برانکو؟
Jun 19, 2016 - به گزارش 24،برانکو ایوانکوویچ درست در روزی علیه کارلوس کی روش موضع ... به همین دلیل برخی بر این باورند برانکو یا توصیه ها و تحریک های ...

سوال روز | برانکو یا کی‌روش؛ حق با کیست؟ | متافوتبال - Metafootball

metafootball.com/.../سوال-روز-برانکو-یا-کیروش-حق-...
Jun 23, 2016 - متافوتبال - دعوای برانکو و کیروش را «باید» سرزنش کرد، باید از هر دو طرف خواست که در اندازه خودشان و ادعاهایی که در فوتبال دارند حرفه ای رفتار ...

رودبار آنلاین | نوای رودبار » شما نظر بدهید/ کارلوس کی روش یا برانکو ؟

00132.ir/شما-نظر-بدهید-کارلوس-کی-روش-یا-برانکو-؟/
Jun 21, 2016 - کارلوس کی روش یا برانکو؟ دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان #کی_روش و #برانکو بدل شده است. به گزارش ...

جنگ وارد فاز جدید شد / کی روش خواستار عذرخواهی برانکو از مردم ایران شد

90tv.ir/.../جنگ-وارد-فاز-جدید-شد-کی-روش-خواستار-عذ...
Jun 21, 2016 - وبسایت رسمی برنامه نود – کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در ... آقای برانکو از سر نا آگاهی یا عناد تصمیم گرفت تمام ایرانیان را در مورد تست ...
تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی باید برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی اردو شود که برخی باشگاه‌ها به این موضوع معترض هستند و در این بین فدراسیون فوتبال نیز ...

برانکو بهتر از کی روش بود! - فیفادی | FifaDay.ir

fifaday.ir/برانکو-بهتر-از-کی-روش-بود/
حالا فکر می‌کنی خدماتش با رقم قراردادش متناسب است یا نه؟ من فکر می‌کنم ... صددرصد اثرات برانکو از کی‌روش بیشتر بوده؛ برانکو در فوتبال ایران نسل‌سازی کرد.
Jun 19, 2016 - در این رهگذر سایر مربیان یا موضع خاصی علیه کیروش و سازمان لیگ نداشتند و یا اینکه اگر معترض بودند موضع تندی نگرفتند اما برانکو در حالی ...

شما نظر بدهید/کارلوس کی روش یا برانکو؟ » 19دی آنلاین

www.19dey.com/.../107087-شما_نظر_بدهید_کارلوس...
شما نظر بدهیدکارلوس کی روش یا برانکو؟دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده است.
Jun 20, 2016 - کارلوس کی روش در واکنش به انتقادهای اخیر سرمربی پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد. ... «طبیعت انسانی بالاتر از فرهنگ، مذهب و یا رنگ پوست است.
خانهدکه پارس فوتبال روزنامه گل ۱۳ اردیبهشت | کی روش یا برانکو ؟ مساله این است ! ... روزنامه گل ۲۳ تیر | داربی ۲۶ شهریور | برانکو از گولچ راضی نیست ! لوگو روزنامه ...

برچسب ها - کارلوس کی روش - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/کارلوس%20کی%20روش
مهمان شاگردان کارلوس کی روش خواهد بود دور جدید تمرینات... کد خبر: ... روش و برانکو ایوانکوویچ حامی سرمربی کروات پرسپولیس شده بود. .... بازی زیباست یا نتیجه؛.

شما نظر بدهید/کارلوس کی روش یا برانکو؟ | آفتاب

https://www.aftabir.com/news/article/view/.../1308784
Jun 21, 2016 - دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی به جنگی میان کی روش و برانکو بدل شده است.
Jun 20, 2016 - کارلوس کی روش سرانجام با بیانیه ای که... ... مهم نیست که شما سفید، سیاه، سرخ یا زرد پوست باشید. .... فقط برانکو یا قلعه نوعی باید حرف بزنن؟
Jun 21, 2016 - khabaronline. Follow. کارلوس کی روش یا برانکو؟ دعوایی فنی بر سر حق استفاده از بازیکنان تیم ملی. 267 likes. 4w ...
Jun 19, 2016 - دعوایی که بین کی روش و برانکو ایوانکوویچ بالا گرفته و حالا سرمربی کروات سرخپوشان انتقادهای تندی را علیه سرمربی پرتغالی تیم ملی مطرح ...

کی روش یا برانکو؟ - صفحه نخست

nazbid.xyz/post/?q=کی+روش+یا+برانکو؟
دایی، برانکو و کی‌روش را آشتی می‌دهد ورزش > لیگ برتر - علی دایی می‌خواهد برانکو و کارلوس کی‌روش را با یکدیگر آشتی بدهد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ...
Translate this page
Fars News Agency
Jun 21, 2016 - خداداد عزیزی: از برانکو خوشم نمی‌آید اما حق با اوست/ مدل کی‌روش مثل .... ندارد که بازیکنی نسبت به رنگ قرمز،‌آبی، زرد یا نارنجی تعصب داشته باشد.

واکنش تند و عجیب کی روش این بار علیه برانکو - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir/.../واکنش-تند-و-عجیب-کی-روش-این-با...
Jun 20, 2016 - برانکو سرمربی پرسپولیس پس از غیبت ملی پوش هایش در تست پزشکی ... کی روش نوشت: «طبیعت انسانی بالاتر از فرهنگ، مذهب و یا رنگ پوست ...
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 207
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 1,591
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 6,395
  • بازدید ماه : 56,919
  • بازدید سال : 326,961
  • بازدید کلی : 4,106,739