loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 222 سه شنبه 26 مرداد 1395 نظرات (0)

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟ 

جوان ماندن آرزوی همه است.حداقل جوانی در حدی که پوستمان چروکیده نشود.خواسته ی خانم ها هم همین است. همه ما دوست داریم جوان تر از سن واقعی خود به نظر آییم و برای رسیدن به این خواسته روش‌های مختلفی به کار می‌بریم. در این مقاله به شما روش‌های کم سن‌تر به نظر رسیدن را نشان می‌دهیم.

 

اگر شما هم دوست دارید، حداقل 10 سال جوان تر به نظر برسید، ادامه این مقاله را بخوانید و راهکارهای طبیعی آن را به کار بندید.

 

مرطوب کننده های طبیعی پوست

برای داشتن یک پوست شفاف و جوان، استفاده از مرطوب کننده ضدپیری بسیار ضروری است. بنابراین به داروخانه رفته و مرطوب کننده حاوی CynergyTK  و Phytessence Wakame خریداری کنید.این مواد گیاهی سرشار از کراتین اند. کراتین برای ساخت کلاژن و در نتیجه جوان سازی پوست بسیار ضروری است.

می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟

کرم شب

هنگام خواب دمای پوست تا حدی بالا می رود. بنابراین بهترین زمان برای استفاده از کرم ضدپیری است. بدین ترتیب پوست خود را نرم، مرطوب و جوان نگه می داریم.بدین منظور از کرم های طبیعی حاوی ترکیباتی چون عسل، آواکادو و کره شیا و CynergyTK خریداری کنید. ثابت شده است که این ترکیبات چین و چروک و افتادگی پوست صورت را از بین می برد.

 

لایه برداری

برای داشتن پوستی سالم و جوان، باید به طور منظم پوست خود را لایه برداری کنیم. لایه برداری باعث از بین رفتن لکه ها و قسمت های آسیب دیده پوست شده و آن را شفاف می سازد.پوست لایه برداری شده همچنین توانایی بیشتری در جذب رطوبت، کرم ضد آفتاب و مواد تغذیه کننده موجود در کرم ها را داشته و در نتیجه، جوان تر می ماند.

 

کرم ضد آفتاب

قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب پوست را پیر می کند. بنابراین، برای جلوگیری از نفوذ اشعه های مضر ماوراء بنفش در پوست، باید از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 30، استفاده کنید.در ضمن، کرم ضد آفتاب را فقط روی پوست صورت خود نزنید، بلکه آن را به هر بخشی از پوست مثل بینی، دست ها و بازوها که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرند، بمالید.

 

همچنین، هر کرمی که SPF آن 30 به بالا باشد، برای محافظت پوست دست و صورت شما مناسب است.

 

ورزش

بی تردید ورزش کردن بهترین راهی است که می توان برای جوان ماندن پوست و تاخیر انداختن آثار پیری، به کار بست.انجام تمرینات حساب شده و ورزش کردن منظم باعث می شود تا اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به سلول های تشکیل دهنده پوست رسیده و کار بازسازی آن را آسان تر کند.

 

هر چه انسان مسن تر می شود، کلاژن کمتری در بدن وی تولید می شود؛ بنابراین، ورزش می تواند راهکاری مناسب برای کاهش این اختلال باشد.علاوه بر این، ورزش از اضافه وزن جلوگیری کرده و باعث تناسب اندام می شود که خود این امر هم در داشتن ظاهری شاداب و جوان، مؤثر است.

 

تیرگی و پف زیر چشم ها

تیرگی و پف زیر چشم ها باعث می شوند تا پیرتر به نظر بیاییم. اما خلاص شدن از شر آن ها به ویژه برای زنان بالای 40 سال، سخت می باشد.البته می توان آن ها را با آرایش مخفی کرد ولی این یک راه حل قطعی نیست.برای رهایی کامل از پف زیر چشم ها، دراز کشیده و خیارهای حلقه حلقه شده را روی این قسمت از پوست گذاشته و مدتی در این حالت بمانید.

 

این کار را در هفته چندین مرتبه تکرار کنید تا به مرور پف پوست زیر چشم هایتان بهبود یابد.

 

کاهش گودی زیر چشم ها

با گذر زمان، زیر چشم ها گود شده و سایه می اندازد که باعث می شود پیرتر به نظر برسیم. برای حل این مشکل، دو عدد چای کیسه ای برداشته و آن ها را در آب داغ قرار بدهید تا کاملا خیس شوند.سپس، بلافاصله کیسه های چای را در آب سرد فرو کرده و آن ها را روی چشمان خود به مدت 15 دقیقه بگذارید.

 


Google
About 3,100,000 results (0.57 seconds)
Search Results
می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟ - پارس ناز
www.parsnaz.ir/می-خواهید-10-سال-جوان-تر-شوید.html
Translate this page
می خواهید 10 سال جوان تر شوید جوان ماندن آرزوی همه استحداقل جوانی در حدی که پوستمان چروکیده نشودخواسته ی خانم ها هم همین است همه ما دوست داری.
سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir
www.parsnaz.ir/
Translate this page
عکس های دختران خوش تیپ ایرانی 100 سال پیش .... پیرمرد عرب با دختربچه سوری بی نتیجه ماند · مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است · می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟
You've visited this page many times. Last visit: 8/15/16
Images for ‫می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟‬‎Report images
Image result for ‫می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟‬‎
14 hours ago
Image result for ‫می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟‬‎
Image result for ‫می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟‬‎
Image result for ‫می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟‬‎
More images for می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟
با این روش ها 10 سال جوان تر شوید: - رژیم
pezeshkin.ir/با-این-روش-ها-10-سال-جوان-تر-شوید/
Translate this page
گروهی از پزشکان و متخصصان زیبایی برای جوان سازی پوست روش های سالم تر، ارزان تر و آسان تری از ... اگر می خواهید 10 سال جوان تر شوید حتما مطالب زیر را بخوانید:
با این ماسک 10 سال جوان شوید - فرادید
faradeed.ir/fa/news/.../با-این-ماسک-10-سال-جوان-شوید
Translate this page
Sep 6, 2015 - با ماسک برنج 10 سال جوان شوید. فرادید| قرن‌ها است که زنان ... شما از کیفیت پوست صورت خود شگفت زده خواهید شد، چرا که 10 سال جوان‌تر خواهید شد.
با این تکنیک های آرایشی 10 سال جوان تر شوید - بیتوته
www.beytoote.com/.../makeup2-techniques-younger.h...
Translate this page
آرایش و زیباییآرایش صورتبا این تکنیک های آرایشی 10 سال جوان تر شوید .... اگر می خواهید ۱۰ سال پیرتر از آنچه هستید به نظر برسید، این رنگ ها را برای موها یتان ...
با این کار 10 سال جوان تر شوید | تک تک سیستم های بدن با آب کار - قطره
www.ghatreh.com/news/.../این-کار-سال-جوان-شوید
Translate this page
Aug 5, 2016 - مایعات سموم را از اندام حیاتی بدن دفع می کنند. ... 457 خواننده و نوازنده به مرحله نهایی جشنواره «جوان» راه یافتند · 5 + 1 ... با این کار 10 سال جوان تر شوید .... وزیر بهداشت:تا سال آینده هر 3 هزار نفر از یک مراقب سلامت برخوردار خواهند شد ...
چطور آرایش کنیم تا جوانتر به نظر برسیم - که
www.irannaz.com/news_detail_4414.html
Translate this page
و یا حتی هفته ها انجام می دهـیـم تا جوانتر به نظر برسیم، اما در عین حال کارهایی را نیز انـجام می .... وجود ندارد؛ اما در عین حال اگر می خواهید جوانتر شوید، بهتر است چشمتان را کمی آرایش کنید. .... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته.
این کارها شما را جوان‌تر نشان می‌دهد - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../این-کارها-شما-را-جوان‌تر-نشان-می‌ده...
Translate this page
Jan 20, 2016 - مهم نیست که چند سال دارید، با پذیرش چند عادت سالم، پوست شما می تواند جوانتر و سالم ... اگر می خواهید بدانید چطور می توان زمان را به عقب برگرداند، به خواندن این ... کلاژن موجب درخشندگی پوست و جوانتر و سالم به نظر رسیدن آن می شود. ... رطوبت رسانی و لایه برداری در فرآیند مراقبت از پوست خود غافل شوید. ... 5/23 10:52 ...
خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
Translate this page
Oct 6, 2014 - خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! ... ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال ... می خواهید لاغر شوید؟
خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! - تالار ...
forum.hammihan.com/thread151588.html
Translate this page
Oct 11, 2014 - 15 posts - ‎3 authors
با روش ساده ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد. کافی دست دستور زیر را مطالعه کنید و آن را رعایت ...
آموزش ماساژ صورت؛ با این ماساژ ۱۰ سال جوانتر شوید! - نت نوشت - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/medical/1468383240164810
Translate this page
Jul 13, 2016 - ماساژ درمانی؛ با این ماساژ 10 سال جوانتر شوید ... آن چه که این ماساژ نیاز دارد تنها دو دست شما است و اگر می خواهید پوستتان مرطوب نیز بشود می توانید ...
با این ماسک 10 سال جوان شوید!
tasalamati.com/e/emlnG/
Translate this page
عصاره رازیانه کمک می‌کند پوستی جوان و بانشاط و بدون چروک داشته باشید. ... ماسکهای تاثیر گذار برای روشن تر شدن پوست صورت ... زیبا و جوان-قسمت دوم اگر می خواهید جوان شوید این مطلب را بخوانید با ماسک هفت میوه 10 سال جوان شوید +عکس جوانی خود ...
با این تکنیک های آرایشی 10 سال جوان تر شوید - وارونه
varoone.ir/post/401 - Translate this page
... می دهد و باعث می شود که…,با این تکنیک های آرایشی 10 سال جوان تر شوید,ابزار ... وقتی می خواهید رژگونه بزنید، اول از همه برس را گوشه بالای گونه بگذارید وبعد رنگ ...
با این کار ۱۰ سال جوان‌تر شوید | چطور
chetor.com › رشد و توسعه فردی › سبک زندگی
Translate this page
تک تک سیستم‌های بدن با آب کار می‌کنند. مایعات سموم را از اندام حیاتی بدن دفع می ‌کنند. شاید فکر کنید ما با شتر وجه مشترک چندانی نداریم، اما یک چیزمان خیلی به هم ...
می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/.../می-خواهید-10-سال-جوان-تر-شو...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-می-خواهید-10-سال-جوان-تر-شوید؟ -جوان-ماندن-آرزوی-همه-است.حداقل-جوانی-در-حدی-که-پوستمان-چروکیده-نشود.خواسته-ی-خانم-ها-هم-همین-است.
با این ماسک زیبایی 15 سال جوان شوید + طرز تهیه - نمناک
namnak.com/ماسک-زیبایی.p21279
Translate this page
Rating: 4.1 - ‎105 reviews
نمناک بهداشت و سلامتپوست و مو با این ماسک زیبایی 15 سال جوان شوید + طرز تهیه ... اید اما ایا میدانید وقتی هر سه با هم مصرف شوند چه خواص بی نظیری خواهند داشت؟ ... ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد.
با این ترکیب 10 سال جوان تر شوید - تی نیوز
tnews.ir/news/726161533135.html - Translate this page
Apr 24, 2016 - علاوه بر این، می توان با کمک مواد طبیعی همه انواع پوست ها اعم از خشک، چرب، حساس و ... و حدود 10 روز اثرات شگفت آور آن را بر روی پوست خود تجربه خواهید کرد. 2013. [ مشاهده متن کامل خبر با این ترکیب 10 سال جوان تر شوید در جام نیوز ].
با این تکنیک های آرایشی 10 سال جوان تر شوید - آکاایران
www.akairan.com/khanevadeh/.../2012121092310.ht...
Translate this page
اگر می خواهید مژ ه هایتان پرتر و زیباتر به نظر برسد اول از همه روی محل رویش مژه ها را مدادی قهوه ای بکشید تا مژه هایتان ضخیم تر و پرتر جلوه کنند در قدم بعدی با یک ...
الف - ترفندهای عکاسی با آیفون که شما را 10 سال جوانتر می کند
alef.ir/vdcdfj0soyt09o6.2a2y.html?368414
Translate this page
Jul 2, 2016 - ترفندهای عکاسی با آیفون که شما را 10 سال جوانتر می کند ... به جای استفاده از زوم دیجیتال، به سوژه نزدیک شوید. ... به این ترتیب خواهید دید که اسلایدر آشکاری تصویر حرکت کرده و بسته به حرکت انگشتان شما به سمت بالا یا ...
با خوردن این پنج میوه 10 سال جوانتر شوید !
www.berooztarinha.com/.../با-خوردن-این-پنج-میوه-10...
Translate this page
با خوردن این پنج میوه ۱۰ سال جوانتر شوید ! ... گزارش بروزترین ها خوردن میوه های (گریپ فروت ، سیب ، کیوی ، خرمالو ، انار) برای سلامتی بدن که شما را ده سال جوانتر می کند . ... اگر این پنج میوه را استفاده کنید مطمئننا پوست و بدنی سالم تر خواهید داشت .
با روغن نارگیل 10 سال جوان‌تر شوید؛ دستور ساخت سه کرم ارگانیک ...
gadgetnews.ir/.../با-روغن-نارگیل-10-سال-جوان‌تر-شو...
Translate this page
May 13, 2016 - با روغن نارگیل 10 سال جوان‌تر شوید؛ دستور ساخت سه کرم ارگانیک خانگی. ۳ دیدگاه ... در این مسیر شما 2 راه متفاوت را پیش رو خواهید داشت. راه‌های گران .... تماشا کنید : وقتی سامسونگ باتری پرچم داران مطرح بازار را به چالش می کشد ...
با این ماسک 10 سال جوان شوید! - لینک به سایت اصلی الو دکتر
www.alodoctor.ir/.../با-این-ماسک-10-سال-جوان-شوید!
Translate this page
Jul 14, 2015 - با این ماسک 10 سال جوان شوید! اگرچه می‌توانید محصولات ... عصاره رازیانه کمک می‌کند پوستی جوان و بانشاط و بدون چروک داشته باشید. ... این کار شما را ۱۰ سال جوان‌تر نشان می‌دهد ... اگر عمر طولانی می خواهید، از این خوراکی ها غافل نشوید!
آموزش ماساژ صورت؛ با این ماساژ ۱۰ سال جوانتر شوید! - نت نوشت
netnevesht.ir/آموزش-ماساژ-صورت/
Translate this page
Jul 13, 2016 - ماساژ درمانی؛ با این ماساژ 10 سال جوانتر شوید ... آن چه که این ماساژ نیاز دارد تنها دو دست شما است و اگر می خواهید پوستتان مرطوب نیز بشود می توانید ...
خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! - پرشین وی
www.persianv.com/ziba/268209.php
Translate this page
Nov 27, 2014 - خانم ها؛ با این معجون معجزه آسا 15 سال جوان تر شوید! ... با روش ساده ای می توان چروک های پوستی را از بین برد و چهره صورت را 10 تا 15 سال جوان تر کرد. کافی دست .... اگر پوست جوان و زیبا میخواهید هرگز این مکملها را فراموش نکنید ...
می خواهید تا عید کمی جوان تر شوید؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=293661
Translate this page
Feb 5, 2015 - اگر می خواهید کمی به خودتان برسید و دستی به سر و گوش پوستتان ... زمان را روی پوستتان کم رنگ تر بکنید و شاداب تر و جوانتر به استقبال بهار بروید. ... استفاده از این روغن ها برای خانم های باردار، شیرده و کودکان زیر پنج سال توصیه نمی شود .... مطالب پیشنهادی; رایحه درمانی و ماساژ درمانی (2) · 10 روغن گیاهی برای ...
صد خبر
sadkhabar.ir/
Translate this page
اگر می خواهید لاغر شوید گیلاس بخورید! .... وزیر نفت در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم و در آستانه امضای قراردادهای چند میلیارد ... تمام داروهای وارداتی کشور شناسه گذاری شده است/ تجارت قانونی در ایران سخت تر از تجارت .... از خودروی لوکس جوانان کویتی در لندن تا هواداری که از برج ترامپ بالا رفته بود ... 10 تصویر جالب و ویژه از ریو.
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن»
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
Translate this page
پرسمان : دوستاني كه مي خواهند با بنده تماس بگيرند مي توانند با آدرس الكترونيكي ... لطفاً اندكي واقع بينانه تر با مسائل برخورد شود و راه مبارزه با خيلي از مسائل فقط ... 8- سعي كنيد كه بعد از اذان صبح و قبل از طلوع آفتاب از خواب بيدار شويد. .... سرباز كوچك اسلام(انشا الله) : من تقريبا دو سال بود كه ين كار را مي كردم ولي الان مدتي است ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ یکی از ایرانی ... آیا میدانید که کوههای آلپ هر سال حدود 1 سانتی متر بلند میشوند ؟ آیا میدانید که چشم سالم انسان میتواند 10 میلیون رنگ مختلف را ببیند و آنها را از یکدیگر تمییز دهد ؟ آیا میدانید ..... زن جوان: دوستت دارم، حالا میشه یواش تر برونی. مرد جوان: ...
با خوردن این مواد غذایی گرسنه تر می شوید - وب ایرونی
www.webiruni.ir/news/25057
Translate this page
14 hours ago - با خوردن این مواد غذایی گرسنه تر می شوید گرسنگی بر اساس مکانیزم خاصی در بدن که چندین اعضا هم در آن دخیل ... می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟
چگونه لباس بپوشیم تا جوانتر به نظر برسیم؟
mod20.ir/.../طرز-لباس-پوشیدن-و-کم-کردن-سن.html
Translate this page
با پوشیدن این لباس ها 10 سال جوان تر شوید شما باید در انتخاب لباس های خود جسور ... ها از تمام رنگ ها استفاده شده و هر کدام متناسب با جایی است که شما می خواهید بروید.
آیا می خواهید از زندگی مصطفی رحماندوست با خبر شوید - صبح بخیر
sobbekheir.com/.../آیا-می-خواهید-از-زندگی-مصطفی-رح...
Translate this page
اگر میخواهید با جنبه های زنانگی خود آشنا شوید در این مقاله توصیه هایی برای شکوفا . .... آشنایی با طراح لباس 10 ساله .... با قدرت فکرتان 40 سال جوان تر شوید !
مدل بستن روسری سه گوش - بازتاب 24
baztab24.com/search/?q=مدل+بستن+روسری+سه...
Translate this page
Jun 28, 2016 - پس اگر میخواهید خوش تیپ و جذاب باشید بهترین مدل ها را انتخاب کنید. مدل شال .... مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است · می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
شریعتمداری: اقدام احمد منتظری آب به آسیاب داعش می ریزد · دهدشتی: بابک ... آیپد پرو 10.5 اینچی سال 2017 عرضه می‌شود ... ایران: عربستان هر روز گستاخ تر می شود ... وضعیت 10 تبعه بازداشتی ایران در کویت ... مرگ سه دختر و پسر جوان در اتوبان بابایی .... لوازم آرایشی که عاشق اش خواهید شد ... با خوردن اين غذاها عاشق همسرتان می شويد.
You've visited this page many times. Last visit: 8/14/16
اگر ميخواهيد 20 سال جوان شويد اين موارد را انجام دهيد - ایران
www.iranstyle.ir/اگر-ميخواهيد-20-سال-جوان-شويد-اين-...
Translate this page
اگر ميخواهيد ۲۰ سال جوان شويد اين كارها را انجام دهيد .... چشم‌ها بازتر جلوه کنند، با زدن دو ردیف ریمل مشکی می‌توانید کاری کنید که چشم‌ها بازتر و جوان‌تر به نظر برسند. ۳.
هر چقدر می‌خواهید بدون نگرانی از بوی دهان سیر بخورید!/مهندسی ژنتیکی ...
www.khabaronline.ir/detail/531802 - Translate this page
Apr 29, 2016 - هر چقدر می‌خواهید بدون نگرانی از بوی دهان سیر بخورید!/مهندسی ... این وزن 10 برابر یك حبه سیر عادی بود. .... با «پوست دوم» ۲۰ سال جوان‌تر شوید!
30 توصیه وارن بافت به جوانان برای سرمایه دار شدن - چگونه پولدار شویم؟
iranpooldar.persianblog.ir/post/16
Translate this page
Jul 6, 2012 - اگر می‌خواهید با او و شیوه کسب و کارش آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید. .... برک شایر در سال 1967 به ازای هر سهم ، 10 سنت سود داد. .... خویش بدست آورید; زمان دوست شماست اما اگر بازده تجارت شما پایین تر بود, زمان دشمن شماست.
سایت تخصصی افزایش قد دکتر نیلوووووووووووووووووووووو
6050.rozblog.com/
Translate this page
جواب حاص قد شما با دقت 10 سانت بیشتر یا کم تر است.(توجه کنید این ..... آیا می خواهید قد بلند تر شوید و از اینکه در کلاس از همه کوتاهترید خسته شدید؟ آیا می خواهید ...
چگونه در 10 حرکت پولدار شویم؟ - بامیلو
blog.bamilo.com/.../10/.../چگونه-با-10-حرکت-پولدار-...
Translate this page
Jan 16, 2015 - شما می‌توانید سریع پولدار شوید به شرط آن‌که زحمت بکشید. ... اگر امروز می‌خواهید تصمیم بگیرید که ۵ سال دیگر به زندگی ایده‌آل خود نزدیک شوید، حتما ..... ممنون از پیشنهادتون ، تلاش خواهیم کرد که مقالات کوچک تر هم تولید کنیم. پاسخ.
طنزپردازان در جشنواره طنز سوره خوانده می شوند - بازتاب 24
baztabnews24.ir/search/?q=طنزپردازان+در...می...
Translate this page
جشنواره ملی شعر و داستان "جوان سوره" در زنجان برگزار می‌شود .... با دختربچه سوری بی نتیجه ماند · مصرف خودسرانه این قرص ها آزاد است · می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟
ترفندهای عکاسی با آیفون کِه شما را 10 سال جوانتر می کند +آموزش
www.tahapakhsh.ir/.../ترفندهای-عکاسی-آیفون-جوانت...
Translate this page
Jul 2, 2016 - ترفندهای عکاسی با آیفون کِه شما را 10 سال جوانتر می کند +آموزش. 1395-4-12 ... به جای استفاده اَز زوم دیجیتال، بِه سوژه نزدیک شوید. نه تنها این روش ...
راز جوانی بعضی از ستاره های مشهور ایرانی لو رفت / تصاویر - پارسینه
www.parsine.com/.../راز-جوانی-بعضی-از-ستاره-های-م...
Translate this page
Nov 22, 2013 - تازه خیلی ها با گذر سال ها جوانتر هم می شوند. ... هایی به پوست او خیره شوید، متوجه می شوید چرا این بازیگر اولین گزینه ما برای این عامل است. .... ایوان مک گرگور، بازیگر 44 ساله فیلم «ماهی بزرگ» با 10 سال پیشش مو نمی زند. .... ما بخیل نیستیم اما عجله نکنید اخرش چی 50-60 سال عمر زیادی نیست بالاخره پیر خواهند شد.
چگونه یک آرایش زیبا و ماندگار داشته باشیم.
axtak.ir/extrapage/mekap2
Translate this page
... خاطر سعی کنید همیشه زیر نوری مشابه به نور جایی که میخواهید بروید، آرایش کنید. ... اگر پوست شما خیلی برق می زند از پودری استفاده کنید که روغن پوست شما را جذب کند ... نباید سعی کنید با کرم پودر پوستتان را روشنتر یا تیره تر جلوه دهید. ... پوست این قسمت از صورت و قسمت‌های دیگر چهره تفاوتی قائل شوید، شما رنگ صحیح را ...
آذر ۱۳۹۱ - شکار جوانان
shkarjavanan.blogfa.com/9109.aspx
Translate this page
پس چشمتان را درویش نموده و رد شوید تا زنگ نزده به دوست پسرش و او نیز بیاید ... نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۹۱ساعت 21:10 توسط کبو تر عشق| آرشيو نظرات | ..... نقاشي هاي موجود در ديوار غاري در اسپانيا نشان مي دهد، پرورش زنبور از ۷هزار سال ..... اگر می خواهید از سیخ های چوبی برای کباب کردن جوجه یا ماهی کمک بگیرید، ...
۵ ماده غذایی که جوان‌تر نشان‌تان می‌دهد - شفا نیوز
www.shefanews.com/.../۵-ماده-غذایی-که-جوان‌تر-نشان‌ت...
Translate this page
Dec 25, 2014 - اگر می‌خواهید جوان‌تر از سن‌تان نشان داده شوید، حتماً این ۵ ماده غذایی را مصرف کنید: سیب زمینی، ماهی سالمون، گوجه فرنگی، مرکبات و سبزیجات.
مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
Translate this page
در 10 سال که در آن منزل سکنی داشتیم تمام زندگی مان متوقف شده بود و جوانی فرزندانم ... در حال حاضر از شما راهنمایی می خواهم که با این همه مشکلی که برای من و خانواده ام پیش ... وظیفه شما این است که بگویید می توانید بلند شوید از مجلس بلند شوید بگید ..... بیشتر ومادرم هم افسرده تر ازاین موضوع همه راهها رارفته ام هرچی که فکرشو بکنین ولی ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
Translate this pageEntekhab
از خدا بی‌خبرها می خواهند حواس‌ها را به سمت برجام ببرند و آمریکا را بزرگ کنند / دارند .... محمدجواد لاریجانی از پیشنهاد هسته ای محمود احمدی نژاد در سال های اخر ریاست جمهوری او ... با نامزدهای مستقل انتخابات آمریکا آشنا شوید / آیا این چهره ها می توانند از پس ... این در حالی است که او توانسته در نظر سنجی های اخیر رای خود را از 10٪ به 15٪ افزایش دهد.
تغییراتی که باعث می شوند جوان تر دیده شوید - آفتاب
www.aftabir.com › ... › بهداشت فردی و عمومی
Translate this page
Jun 13, 2016 - این موهای جدید سال ها به سن ظاهری شما اضافه خواهند کرد. استفاده از ضد ... با ورزش شما به اندام متناسبی خواهید رسید و طبیعتاً جوان تر دیده خواهید شد.
زیبا ماندن هنر است(راه حلهای زیبایی صورت و پوشش) - شهربانوها - blogfa ...
shahrbanoha.blogfa.com/cat-3.aspx
Translate this page
هر چه بیشتر پاشنه خود را نرم نگه دارید باعث می شود که جوان تر به نظر برسید. ... 10-روی پوست صورت خود قبل از آرایش کردن از سرم همراه با سیلیکون به عنوان آستر استفاده کنید ... فرمژه چشم های شما را باز کرده و شما بسیار سرزنده تر به نظر خواهید رسید. ... بعد از حرف زدن با چند نفر از آنها متوجه می شوید که این آدم ها زیاد هم زیبا نیستند.
آموزش(٥۱) - کر مثبت راهی به سوی زندگی بهتر و آرامتر... تف
psych.persianblog.ir/tag/آموزش
Translate this page
اگر می خواهی زندگی ات را تغییر دهی و به چیزهایی که می خواهی برسی باید خیال ... اجرای راهکارهای تقویت مثبت هیچ هزینه‌ای ندارند و به سن و سال افراد نیز مربوط نمی‌شوند. ... ها و سبزی های معطری مثل ریحان و شوید برای رفع اختلالات مربوط به خواب موثرند. ... شاد می شوند؛ برای این که حس شادمانی را در خود تقویت کنید ارزان تر خرید کنید و ...
Searches related to می خواهید 10 سال جوان تر شوید؟

سایت ایران ناز

تک ناز

سایت سرگرمی و تفریحی

سایت سرگرمی و عکس

سایت تفریحی نمکستان

سایت تفریحی خفن

ایران ناز عکس

سایت تفریحی بدون سانسور
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 521
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,170
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,341
  • بازدید ماه : 6,341
  • بازدید سال : 383,952
  • بازدید کلی : 4,163,730