loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 393 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

باغبانی: داشتن باغچه‌ای سرحال با گل‌های رنگارنگ یا گلدان‌هایی که گوشه و کنار اتاق، راهرو و فضاهای مختلف خانه را زینت می‌بخشند، نه‌تنها ایده‌ای خارق‌العاده برای زیباتر شدن نمای محل زندگی یا دفتر کار شماست، بلکه انرژی مثبت زیادی را به فضای سکونت‌تان هم وارد می‌کند؛ به‌ویژه اگر همت کنید و آستین‌های‌تان را بالا بزنید تا برای آنها کود خانگی هم تهیه کنید؛ چون این کار هم حس بهتری دارد و هم در نمودار دخل و خرج خانه شما تغییرات به‌صرفه‌ای را ایجاد می‌کند. با چیدانه همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در منزل کود خانگی بسازیم ؟ و استفاده کنیم.

برای این کار فقط کافی است سراغ پسماندهای میوه، سبزیجات و برخی از پسماندهای خانه بروید تا کود گیاهی و به عبارتی خانگی تهیه کنید.

با پسماندها مهربان‌تر باشید

همین الان بلند شوید و سراغ باقیمانده‌های میوه، سبزیجات یا غذاهای گیاهی دیگر بروید که تصمیم دارید بخشی از آنها را که به نظرتان قابل مصرف نیست، دور بریزید؛ البته دور پسماندهای گوشتی را خط بکشید و بی‌خیال آنها برای تهیه کود شوید. باقیمانده سبزیجات و میوه‌ها را درون سطل بزرگی بریزید و با خود به حیاط خانه ببرید.

محدوده‌ای از باغچه را علامت‌گذاری کرده و چاله کم‌عمقی در آن حفر کنید. سنگ‌های درشت، شاخه‌ها و برگ‌های آفت‌زده را از اطراف چاله دور کنید. محتویات سطلی را که با خود همراه آورده‌اید، درون فضایی بریزید که آماده کرده‌اید.

اکنون روی آن را با لایه نازکی از خاک بپوشانید. شما به یک ماه زمان نیاز دارید تا بتوانید از کود خانگی‌ای که آماده کرده‌اید، استفاده کنید. یادتان باشد مدتی طول می‌کشد تا قطعات میوه و سبزی تجزیه و تبدیل به کود شود؛ البته توصیه می‌کنم هر پنج یا شش روز یک‌بار خاک روی چاله را کنار زده و با بیلچه کوچکی محتویات داخل آن را هم بزنید. بعد از ۳۰ روز می‌توانید گل‌های باغچه یا گلدان‌های‌تان را با این کود خانگی تغذیه کنید. (عکس یک)

تهیه طلای باغبانی با سطل فلزی دردار

عجله نکنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که باغچه در دسترس ندارید اما علاقه دارید خودتان برای گیاهان آپارتمانی‌تان کود تهیه کنید، برای‌ شما هم پیشنهاد خوبی داریم تا بتوانید طلای باغبانی را آماده کنید. فقط یک نکته را باید بدانید؛ اینکه در باغبانی به مواردی مانند برگ، نی و چوب خشک، مواد قهوه‌ای و به مواد طبیعی با رنگ سبز و تازه از جمله علف تازه و برخی پسماندهای آشپزخانه‌ها مواد سبز گفته می‌شود.

مهم این است  که مخلوط کردن مواد مختلف از این دست می‌تواند کودهای کمپوستی با درصدهای متفاوتی از مواد مغذی تولید کند.  حال که این دانش را کسب کردید، سطل‌ فلزی درداری تهیه کنید و آن را در محلی دنج مانند بالکن خانه‌تان بگذارید. در روزهای مختلف زباله‌های خانگی یا همان مواد سبز را درون آن بریزید و روی آنها را با حدود ۱۵سانتی‌متر مواد قهوه‌ای مانند برگ‌های خشک بپوشانید. یادتان باشد هرچه قطعات پسماند شما کوچک‌تر باشد، فاصله زمانی تولید کود کوتاه‌تر خواهد بود.

در اینجا یک راز را هم می‌خواهم در گوشی با شما در میان بگذارم؛ اینکه استفاده از برگ‌های سوزنی کاج در اسیدی کردن خاک به شما کمک زیادی می‌کند. پس اگر خاکی که در باغچه یا گلدان‌ها به کار ‌برده‌اید، قلیایی است، با این ترفند قادر خواهید بود جنس خاک را ارتقا دهید.

دیگر اینکه ساکنان مناطق سردسیر باید سطل بازیافت خود را در معرض تابش نور خورشید قرار دهند تا موادشان زودتر تجزیه شود. اهالی مناطق گرمسیر و خشک هم نباید از کارکرد سایه غافل شوند؛ زیرا سرعت تبخیر آب موجود در مواد کاهش می‌یابد. اما یک هشدار جدی اینکه گوشت و مواد گوشتی، مواد لبنی و چرب مثل سس سالاد و کره بادام‌‌زمینی برای تولید کود دردسرآفرین است.

ضایعات گوشت در کمپوست باعث ایجاد بوی بد و جذب حشرات موذی می‌شود. پوست تخم‌مرغ هم ماده اولیه خوبی برای کود کمپوست است اما به کندی تجزیه خواهد شد و اگر کمی عجول هستید، بهتر است بی‌خیال این ماده اولیه تهیه کود خانگی شوید.

کمی تخصصیتر عمل کنید

یادتان باشد اگر عزم‌تان را جزم کرده‌اید تا خود غذای گیاهان‌تان را آماده کنید، بهتر است این کار را در فصل بهار و اوایل تابستان انجام دهید. یک راه تخصصی‌تر اینکه با تیرک‌های چوبی محدوده مشخصی را در باغچه تعیین کرده و سپس دست به بیل شوید و با پشت آن به خوبی خاک را بکوبید تا سفت شود.

حالا با توری مرغی دور این محدوده را بپوشانید. اینگونه هوا هم به خوبی در لابه‌لای مواد شما جریان پیدا خواهد کرد. تکه‌های برگ و چوب درختان را در کف این به اصطلاح سطل بچینید. با چند قطره آب مواد خشکی را که به این سطل توری‌دار اضافه می‌کنید، مرطوب نگه دارید. هر روز پسماندهای خانگی را با توجه به مواردی که پیش‌تر گفتیم به آن اضافه کنید تا به‌تدریج محتویات موجود شروع به تجزیه شدن ‌کنند.

حدود دو تا سه هفته بعد آنها را با کمک چنگال باغبانی به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. گرمای هوا و این زیر و رو کردن‌ها کمک خواهد کرد کود شما زودتر آماده شود. این را هم بگویم که در این روش شما به سه تا پنج‌ماه زمان نیاز دارید. اگر به نظرتان زمان طولانی است، ترفند استفاده از مواد نیتروژنی بیشتر به عبارتی علف‌های کنده شده، برگ و شاخه‌های هرس شده حتی ضایعات چای را به کار بگیرید؛ البته مخلوط و مرطوب کردن این مواد به صورت مستمر را نیز فراموش نکنید.


Google
About 413,000 results (0.55 seconds)
Search Results
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/exterior-spaces/.../6497...
Translate this page
5 days ago - آیا می دانید طلای باغبانی چیست؟ شاید باورتان نشود کود آنقدر در باغبانی مهم است که به آن نام طلا اطلاق می کنند. چگونه در منزل کود خانگی بسازیم ؟
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ - وب ایرونی
www.webiruni.ir/news/32355
Translate this page
5 days ago - با چیدانه همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در منزل کود خانگی بسازیم ؟ و استفاده کنیم. برای این کار فقط کافی است سراغ پسماندهای میوه، ...
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ | ایران وب لینک - IWL.IR
iwl.ir/photo/13217
Translate this page
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ آگوست 17, 2016 mister دیدگاهی بنویسید. چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟
معماری و دکوراسیون:چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ | مجله اینترنتی ...
kahlek.ir/index.php/news1838526
Translate this page
معماری و دکوراسیون:چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ 0 بازدید ... دهیم در کود بسازیم و کنیم.برای کار کافی سراغ میوه، و از خانه تا گیاهی به خانگی کنید.
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم | چیدانه
lavdan.ir/l.php?...چگونه-در-منزل-کود-خانگی-بسازیم...
Translate this page
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم | چیدانه - لاودان. ... چگونه فیسبوک را هک و اسکریپت بکدور شخص دیگری را در آن پیدا کردم · کیا سراتو نیو فیس 2016 چه تفاوت ...
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه - بازتاب 24
baztab24.com/.../ساخت+کود+گیاهی+از+پسماندهای+میوه...
Translate this page
چگونه کود گیاهی در خانه بسازیم یکی از مهمترین مسئله ها در نگهداری از گیاهان خانگی استفاده از کود گیاهی است. بسیاری از ما در منازل خود دارای باغچه یا گلدان هستیم و ...
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه | دمادم
damadam.ir › اخبار › نمناک › گوناگون
Translate this page
23 hours ago - ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه ما در این متن به شما ... با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در منزل کود خانگی بسازیم ؟
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ | محبوب ها
mahboobha.ir/.../چگونه-در-منزل-کود-خانگی-بسازیم
Translate this page
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ 27 مرداد 1395-07:39, توسط: محبوب ها, دسته: باغبانی : داشتن باغچه‌ای سرحال با گل‌های رنگارنگ یا گلدان‌هایی که گوشه و کنار اتاق، ...
چگونه از پسماندهای میوه و سبزیجات کود گیاهی تهیه کنیم
www.yjc.ir › اجتماعی › محیط زیست
Translate this page
یکی از مهمترین مسئله در نگهداری از گیاهان خانگی استفاده از کود است. ... 3_ حال برای تهیه کود باقی مانده غذاهای گیاهی و میوه یا سبزیجات موجود در منزل را به چاله مورد نظر ...
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه - همه جو
hamejoo.ir › گوناگون
Translate this page
2 days ago - چگونه کود گیاهی در خانه بسازیم. یکی از مهمترین مسئله ها در نگهداری از گیاهان خانگی استفاده از کود گیاهی است. بسیاری از ما در منازل خود دارای باغچه ...
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/5805796
Translate this page
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟
درست کردن کود برای باغچه - پارسه گرد
www.parsegard.com/.../درست-کردن-کود-برای-باغچه.h...
Translate this page
درست کردن کود آن قدرها که به نظر می رسد سخت نیست و در پایان مطمئن هستید که گیاهانتان غذای سالمی دریافت می کنند. ... چگونه لوبیا پرورش دهیم ... تبدیل کردن ضایعات آشپزخانه و باغچه به کود، روش مناسبی برای تقویت خاک باغچه شما می‌باشد. .... سلام من برگ موهای منزل را در داخل باغچه منزل دفن میکنم آیا خاصیت کودش برای کدامین درخ ...
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه - Newis.ir
newis.ir/ساخت-کود-گیاهی-از-پسماندهای-میوه-و-سبزی/
Translate this page
2 days ago - ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه - Newis.ir. ... با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در منزل کود خانگی بسازیم ؟ و استفاده ...
چطور در خانه کمپوست تولید کنیم؟ - همشهری
hamshahrionline.ir/details/30227
Translate this page
Aug 31, 2007 - مردم آموختند با این روش نه تنها می‌توانند از حجم زباله‌های تولید شده شهری بکاهند، بلکه کود مورد نیاز برای پرورش گیاهان خانگی را نیز بی‌هیچ هزینه‌ای ...
باغبانی در منزل را با این نکات مفید بیاموزید. - زنجفیل
www.zanjefil.com/باغبانی-در-منزل-را-با-این-نکات-م...
Translate this page
May 31, 2015 - پوست میوه و تفاله چای و پوست تخم‌مرغ را دور نریزید آنها بهترین کود برای رشد گلهای شما هستند. ... با یک گالن پلاستیکی برای جوانه کوچک خود یک گلخانه خانگی بسازید تا جان بگیرد ... جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟
کمپوست/ ساخت بهترین کود برای گیاهان در خانه
www.darchinmag.ir › خونه‌زندگی › اقتصاد خانواده
Translate this page
Sep 15, 2013 - کمپوست/ ساخت بهترین کود برای گیاهان در خانه : ۷۰ درصد زباله‌های شهر تهران زباله ... را پیدا کنید و یا خودتان ظرف کمپوست سازی خودتان را بسازید.
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه
ccno.ir/news/115707
Translate this page
4 days ago - چگونه کود گیاهی در خانه بسازیم \n یکی از مهمترین مسئله ها در نگهداری از گیاهان خانگی ا.
محیط پیرامون ما- چگونه به گیاهانمان کود بدهیم؟ - باغبانی سبز
greenhorticulture.persianblog.ir/post/268/
Translate this page
Oct 5, 2013 - کود کامل کودی است که حاوی سه عنصر نیتروژن N پتاسیم K و فسفر Pباشد . ... به عنوان مثال کود 20-20-20 که متداولترین فرمول کودی برای گیاهان خانگی است .... کوددهی در محیط منزل آسیب ببیند این گیاه ممکن است در محیطی دیگر که ...
کمپوست خانگی - کانون انسان پاک
www.phce.org › کشاورزی ارگانیک
Translate this page
Nov 16, 2012 - کمپوست خانگی .... برای شما باغ سالمی به ارمغان می اورد در حالیکه پول تان را بوسیله تولید کود غنی سرشار از مواد غذایی توسط خودتان حفظ می کند.
تیترنو -آخرین اخبار چیدانه
www.titreno.com/fa/website/142/news
Translate this page
لوازم دکوری بتنی ، جلوه مدرن دکوراسیون منزل! چیدانه ۱۳ ... ۱۰ ایده جذاب تایپوگرافی در دکوراسیون منزل! چیدانه ۳ روز ... چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ چیدانه ۳ روز ...
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه - دانلود
wikima.ir/news/244297
Translate this page
2 days ago - چگونه کود گیاهی در خانه بسازیم یکی از مهمترین مسئله ها در نگهداری از گیاهان خانگی است.
چطور از گلدانهای خانگی مراقبت کنیم؟ - نیک صالحی
www.niksalehi.com/khanedari/archives/018462.php
Translate this page
Oct 30, 2014 - بسیارند کسانی که در فضای آپارتمان یا درون منزل خود گیاهان موسوم به آپارتمانی را نگهداری می کنند اما پس از گذشت .... این کود ها، هرماه یک بار یا از طریق خاک یا روی برگ ها اسپری می شود. .... خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید!
چگونه به گیاهان خانگی کود بدهیم؟ | چگونه
chegoune.ir/چگونه-به-گیاهان-خانگی-کود-بدهیم؟/
Translate this page
Jul 12, 2015 - چگونه به گیاهان خانگی کود بدهیم؟ ... ۱ـ کود با انتشار کند: این کود برای گیاهان بیرون از خانه مثل گیاهانی در ... چگونه سس جوجه کباب درست کنیم؟ → ...
برگزاری کارگاه«تهیه کود کمپوست خانگی» | خانه‌ فرهنگ بوم گردان پارس
www.boomgardan.com/?p=247
Translate this page
Aug 14, 2013 - چگونه یک سیستم بازیافت خانگی بسازیم؟ ... روزنامه‌ها را در کف مخزن قرار دهید و کود گاوی پلاسیده‌ی شسته شده را پهن کرده و سپس کرم‌ها را به مخزن ...
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه - پایگاه اطلاع ...
tnews.ir/news/1f5268850421.html
Translate this page
چگونه کود گیاهی در خانه بسازیم به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰ ” یکی از مهمترین مسئله ها در نگهداری از گیاهان خانگی استفاده از کود گیاهی است. بسیاری از ...
چگونه در منزل قارچ پرورش دهیم - آفتاب
www.aftabir.com › ... › کشاورزی و شیلات
Translate this page
Oct 11, 2007 - چگونه در منزل قارچ پرورش دهیم. ... چنانچه محل پرورش قارچ محدود و کوچک باشد میزان احتیاج به کود و ..... مرکز سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی.
چرا و چگونه در خانه باید از زباله های تر کمپوست تولید کنیم ( قسمت اول ...
falahatkar.ir/چرا-و-چگونه-در-خانه-باید-از-زباله-های-تر/
Translate this page
Jun 21, 2015 - چگونه کمپوست تولید کنیم؟ ... در واقع مهم‌ترین حسن این کود، ارزان‌بودن آن است؛ چرا که شما می‌توانید بدون پرداخت ... چگونه در منزل کمپوست درست کنیم؟ ... کمپوست درخانه اطلاعاتی بیشتری روداشته باشم یاتواید گازمتان اززباله خانگی.
طرز ساخت یک ظرف خانگی پرورش کرم خاکی - ایرانی پاک ایرانی سبز
iranworm.persianblog.ir/post/10/
Translate this page
Oct 14, 2012 - سلام دوستان. امروز می خوام بهمراه شما یک ظرف پرورش و نگهداری کرم خاکی(bin) در منزل بسازیم. زمانی بود که فکر می کردم ظروف پرورش خانگی کرم دارای ...
چطور کود درست کنیم؟ - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=275311
Translate this page
Apr 5, 2014 - تا به حال فکر کردید که می توانید در خانه کود درست کنید؟ ما به شما یاد می دهیم که چطور این کار را انجام دهید. برای این کار فراموش نکنید که حنما از ...
آموزش ساخت : با دستگاه گازیفایر ، گاز خانگی بسازید | ساختنی
saakhtani.ir › چگونه بسازیم › برای زندگی
Translate this page
Jan 20, 2015 - آموزش ساخت : با دستگاه گازیفایر ، گاز خانگی بسازید. عاطفه اسدزاده دی ۳۰, ... گام اول : گازیفایر چگونه کار می‌کند؟ اگر قصد دارید ... از فرآورده‌های فرعی که کف بشکه جمع می‌شوند می‌توانید به عنوان کود استفاده کنید. لوله‌های فلزی ضد ...
درست کردن کمپوست در منزل - صندوقچه
emadezzati.persianblog.ir/post/146/
Translate this page
May 10, 2011 - کمپوست،چگونه به محیط زیست کمک می کند؟ ... این مواد 20 تا 30 درصد از آشغالهای خانگی را شامل می شوند. ... استفاده از کمپوست منجر به کاهش کاربرد آفت کشها و کودهای شیمیایی در حیاط منزل شما می شود. ...... بازی بخریم(۱) چگونه اسباب بازی بخریم(۱) چگونه برند بسازیم(۱) چگونه به برزیل سفر کنیم(۱) چگونه رایگان ...
آموزش پرورش قارچ خوراکی در منزل - آکا
www.akairan.com/maghalat-persia/.../9738.html
Translate this page
درجه حرارت محیط محل,قارچ خوراکی در منزل,قارچ علاوه,پرورش,قارچ مخصوص به خود,نور ... چنانچه محل پرورش قارچ محدود و کوچک باشد میزان احتیاج به کود متناسب می باشد. ..... آکاایران: نگهداری صحیح از گل‌ها و گیاهان خانگی نگهداری از گل ‌ها و گیاهان خانگی ... آکاایران: چند راهکار برای جذب کردن زنبور عسل به سمت باغچه چگونه زنبور عسل را جذب ...
چگونه در منزل قارچ پرورش دهیم؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/.../چگونه-در-منزل-قارچ-پرورش-دهیم؟
Translate this page
به منظور صرفه جویی در هزینه اولیه می توان، هر طبقه را با تخته های سه سانتی متری به عرض ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی متر پوشانده و کود را مستقیما کف هر طبقه ریخته و قارچ را ...
ساخت کود گیاهی از پسماندهای میوه و سبزیجات در خانه - نمناک - آذر نیوز ... - 0
www.azarnewsonline.com/news/2265077.html
Translate this page
ما در این متن به شما آموزش می دهیم که چگونه با کمترین هزینه و با پسماندهای میوه ها و سبزیجات ... با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در منزل کود خانگی بسازیم ؟
چطور می‌شود باقیمانده‌های غذا را به گاز خانگی تبدیل کرد؟/دستگاه زیست‌گاز
www.khabaronline.ir/detail/484737/.../technology
Translate this page
Dec 2, 2015 - این دستگاه به نام HomeBioGas یا زیست‌گاز خانگی قادر است از 1.6 گالن زباله، ... آن هم یک کود بسیار خوب است که در مناطق روستایی بسیار به کار می‌آید. ... ما ایرانی هااینده ای رو بسازیم که در دنیا حرف اول رو جمهوری اسلامی ایران بزنه.
مراقبت از گل ها و گیاهان خانگی - پرشین وی
www.persianv.com/home/094477.php
Translate this page
Apr 26, 2010 - در حالت کلی چهار نوع کود برای گلها و گیاهان خانگی در بازار موجود است.. 1.- نوع مایع: ... چگونه زیباترین بینی دنیا را داشته باشیم؟! فوری جعبه گل و ...
اخبار حوادث - مشاهده همه - دیار خبر - پایگاه جامع خبری تحلیلی - سیاست ...
diarekhabar.ir/?p=19572
Translate this page
چگونه با طراحی وب در دنیای اینترنت موفق شویم ؟ فردا نیوز .... دکوراسیون منزل افراد مشهور: بریتنی اسپیرز, برترینها ... چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ چیدانه ...
چگونه سبزیجات را بکاریم؟ - صفحه 5 - مامی سایت
mamisite.com/forum/t984-5.html
Translate this page
Aug 5, 2011 - 8 posts - ‎3 authors
و سوال بعدیم اینه که میشه از کود استفاده نکرد ممنونم ... به اینکه افراد متخصص در امر کشاورزی چطور گوجه فرنگی میکارن کاری نداریم ما در منزل به این صورت میتونیم گوجه فرنگی بکاریم . .... که دورمون هستند و دیگه نیازی بهشون نیست یک باغچه درست کنیم اینجا از یک طایر ماشین .... استودیوی خانگی ( عکاسی در خانه ).
تنباکو دو سیب یا کراک دارد یا کود،خودتان بسازید - مجله فارسی پرمگ
permag.ir › همه مطالب › اخبار ایران و جهان › اخبار داخلی
Translate this page
Oct 16, 2015 - خب همانطور که در فیلم مشاهده کردید ، حتی اگر در توتون و تنباکو ها شیشه و کراک تزریق نشده باشد . شاید کود حیوانی استفاده شده باشد . در خبری ...
اریاسر - ariyasar.ir
ariyasar.ir/2.htm
Translate this page
چگونه در منزل کود خانگی بسازیم؟ ... گیاهان خانگی: هر فصلی گیاهان مربوط به خودش را دارد، گیاهانی که با شرایط آب و هوایی آن ... خودتان بسازید: ساعت نزدیک شش بود.
پول درآوردن در خانه با ساده‌ترین روش‌ها - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/1809249076383334384
Translate this page
Jan 26, 2015 - این شعار اولین‌بار با هدف توسعه کسب‌وکارهای کوچک خانگی طراحی شد. آنها گام اول ... علاوه بر آنها کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید کود ارگانیک، مشتریان این ضایعات به‌شمار می‌آیند. .... اقتصاد خانواده: چگونه ۸ زندگیمان را از گرو ۹ درآوریم؟
...نکات طلایی... - نکات خانه داری - blogfa.com
nokate-talayi.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
اگر در خانه گلدانی دارید که کود موجود در خاک آن موجب بدبویی اتاقتان می‌شود می‌توانید .... تمیز کردن و زدودن لکه های ناشی از استفاده کردن از انواع لوازم خانگی یکی از دغدغه .... ماده شوينده بسازيد، مايع ظرفشويی، آب، سركه و الكل مواد اصلی شوينده‌های شما هستند. ...... چگونه میتوان تلخی زیتون را از بین برد بهترین راه برای از بین بردن تلخی ...
آشنایی با روش بازیافت زباله و تولید کود کمپوست - ایران صنعت ...
www.isanat.com/component/k2/.../157-compost.html
Translate this page
دفن بهداشتي زباله ها، سوزاندن زباله ها، کمپوست کردن ( تهيه کود از زباله )، تلنبار کردن ، دفع در رودخانه ، دريا و . .... چنانچه نتوانيم اين مواد زائد را از محيط فعاليت او دور بسازيم. .... چه موادی را و چگونه میتوان بازیافت کرد؟ .... جدا کردن انواع ظروف شیشهای شکسته یا شیشه های مربا، سس و غیره در منزل جهت بازیافت آنها، گام بزرگی در جهت ...
چگونه یک اکواریوم گیاهی ارزان قیمت بسازیم - پارسی پت
www.parsipet.ir/showthread.php?t=31615
Translate this page
Dec 16, 2014 - موضوع: چگونه یک اکواریوم گیاهی ارزان قیمت بسازیم ... نوع حیوان خانگی: اکواریوم. تاریخ عضویت: Dec 2013 ... کود مایع هر 3 روز یه بار 5 قطره پیشنهاد میشه . ... 2 استفاده از بخاری که در منزل مسکونی مععمولا دما همون 27 تا 25 در جه هست
مشاهده‌ي علمي - بازیافت سبز - شبکه رشد
www.roshd.ir/Default.aspx?tabid=471&EntryID...
Translate this page
May 3, 2010 - چگونه می‌توان یک سیستم بازیافت خانگی ساخت؟ ... تشکیل شده است و به معنی استفاده از کرم خاکی برای تهیه‌ی کود آلی از پسماندهای ارگانیک است.
چطور گل های کنار پنجره ای پرورش دهیم؟ آموزش همه چیز در مورد گلدان ها
www.parsianhome.com › DIY
Translate this page
این جعبه ها در اکثر گل فروشی ها و محل عرضه ی گل و گیاه و یا فروشگاه های لوازم خانگی قابل تهیه هستند. می توانید آن ها را با چند ابزار ساده و صرف کمی وقت هم بسازید.
اگر در منزلتان باغچه دارید به این توصیه ها توجه کنید! - سیمرغ
seemorgh.com › ... › تکنیک های خانه داری
Translate this page
Jul 31, 2010 - مقدار كود لازم برای گیاه در خاك مهم است تا آنجا كه زیاد بودن كود باعث تشنگی ... خانگی مانند پرنده‌ها، آب آكواریوم، یخ یا برفك‌های زائد یخچال و فریزر و. ... چگونه سبزیجات را خشک کنیم؟ ... راهکارهایی برای مقابله با گرد و غبار در منزل.
روش ساخت و ایجاد تراریوم در منزل - گل آويز
golaviz.ir/مقالات/روش-ساخت-و-ایجاد-تراریوم-در-منزل/
Translate this page
روش ساخت و ایجاد تراریوم در منزلReviewed by گل‌آويز on Sep 29Rating: .... کم شود، کود سبکی که به صورت محلول با آب است به نسبت ۴/۱ گیاهان خانگی داده شود .
چگونگی درست کردن آفت کش های ارگانیک
www.bazram.com/.../how-to-make-organic-pesticide.h...
Translate this page
با این حال بسیاری از آفت کش های خانگی ارگانیک برای مبارزه با حشرات و آفات وجود دارد که می توان آن ها را به ... در این متن چگونگی درست کردن آفت کش های ارگانیک خانگی گفته شده است. .... بسته کامل حشره کش، قارچ کش و کود تقویتی ارگانیک.
ساخت هورمون ریشه زایی در منزل!! - باشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور
forum.pnu-club.com/85521-ساخت-هورمون-ریشه-زایی-...
Translate this page
Jan 2, 2014 - ساخت هورمون ریشه زایی در منزل!! 5 باشگاه ... چون گیاه ریشه نداره و کود کامل رو که به شکل اسپری روی برگ ها پاشیدید میتونه جذب کنه اصول کار:
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 275
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 39,633
  • بازدید سال : 309,675
  • بازدید کلی : 4,089,453