loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 204 پنجشنبه 04 شهریور 1395 نظرات (0)

رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی

 

خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، خداداد  در مورد این بازی با خبرنگار ما گفتگو کرده است.


این بازی معمول و مرسوم است


این بازی ها در همه‌ جای دنیا معمول است و رواج دارد. وقتی شما به کشورهای حوزه خلیج فارس نگاه می کنید که البته ما قبولشان هم نداریم این بازی های خداحافظی و تقدیر را به صورت نمادین برگزار می‌کنند. در صورتی که ما فقط دو بازی مقابل آث میلان و ستاره‌های دنیارا در چند سال گذشته انجام داده ایم و دیگر هیچ.


گفتند این بازی بو می دهد!


ما خودمان مشکل داریم و حاشیه درست می‌کنیم. شما ببینید سر همین بازی چقدر حرف و حدیث درست شد و چقدر ناراحتی پیش آمد. یکی گفت بو می دهد ، یکی گفت نمی دهد .امیدوارم اگر قرار است این موضوع باب شود درست انجام  شود. یک بازی در حال برگزاری است، هر کسی دوست دارد بیاید و هرکسی دوست ندارد نیاید ولی اینکه عده ای اظهار نظر می‌کنند کار خراب می‌شود.

 

پروین دعوت می کندباید بیایید


وقتی علی پروین دعوت می‌کند و نمی آیند این یک مشکل است،  این موضوع را آن شخص باید با خودش حل کند؛ من شخصا هر جا هم که باشم وقتی علی پروین از من دعوت کند به خاطر جایگاهش و کسوتش می‌آیم.


پروین گفته نبازید


علی پروین در تمرین کلمه‌ای را استفاده کرد که من نمی‌توانم اینجا بگویم و بچه ها هم خندیدند، من هم وقتی دیدم بچه‌ها خندیدند به آن‌ها گفتم اگر علی پروین این کار را با من بکند من همان کار را با شما انجام می‌دهم، پس بهتر است نبازیم.

 

ماجرای من و مجیدی


هیچ جای فوتبال فان نیست. این بازی هم برای ما فان نیست. در بازی قبلی که دوستان مطبوعاتی شما جریان فرهاد مجیدی را به هیاهو وارد کردند اتفاقی نیافتاده بود. در آن بازی علی پروین بین دو نیمه و روبروی من به من گفت که نباید بازی را ببازیم. الان سه بر هیچ عقب هستیم. به علی آقا گفتم این همه بزرگ اینجا هستند چرا به من می‌گویی، ولی علی پروین گفت من به تو می‌گویم. موضوع این است که همه ما ستاره هستیم و دنبال قیچی برگردان و استپ سینه هستیم تا تماشاچی ما را ببینید و به علی آقا این‌ها راگفتم و اسم هم آوردم که من روی دست فرهاد مجیدی بودم ولی فرهاد مجیدی استپ سینه می‌کند و قیچی برگردون می زند؟! خب معلوم است که 3 هیچ می بازیم.

 

فرهاد جوابی نداد


البته فرهاد  مجیدی  بچه خوبی است و بنده خدا اصلا جوابی نداد و توهینی نکرد. الان هم برای ما باخت مصیبت است و من دوست ندارم ببازیم.

 

فان مان نداریم


اگر این بازی برای عده ای فان است نیایند. فان برای سینما و توی خانه است و در این بازی ما فان نداریم.

 

اسم‌ها باید باشند


من از علی آقا خواهش کردم که بیاید. علی هم به من زنگ زد که من داشتم می رفتم شمال و تو من را از همه چیز انداختی و من هم گفتم جان مادرت (باخنده) گردن من ننداز. آقای یار یار هم آمدند.  علی آقا به من محبت داشت ، من به علی کریمی هم زنگ زدم به کریم باقری هم زنگ زدم که محبت کردند و خیلی ها را من زنگ زدم و خواهش کردم که به خاطر این که این اتفاق افتاده بود و باری بر دوش ما بود. شما حساب کنید اگر علی پروین نمی آمد، علی کریمی نمی آمد آن کیفیتی که باید شکل نمی‌گرفت. البته  همه این چهره‌هایی که حضور دارند ستاره هستند ولی یک سری نام ها تاثیر بیشتری دارند.

 

کریمی به من محبت دارد


علی کریمی همیشه به عنوان یک دوست به من محبت داشته است. من زیاد از آدم ها خواهش نمی کنم چون رفاقت بده بستان دارد و اگر شما از کسی زیاد درخواست داشته باشید طبیعی است که او هم از شما درخواست دارد و ارج و قرب آدم پایین می‌آید. من با همه فوتبالیست‌ها رابطه خوبی دارم. مثلا عابدزاده با هر کسی کنار نمی آید ولی من رابطه خیلی خوبی با او دارم. آقای دایی ، آقای باقری ،آقای قلعه نوعی. این‌ها همه به من محبت دارند.یک عده ای به عنوان همبازی و کوچکتر و یک عده هم به عنوان دوست. من با کریم اکثر مواقع در ارتباطم و مهدی مهدوی کیا هم که جای خود را دارد.


از من گذشت


خیلی خوب شد که این بازی برگزار شد و بچه ها آمدند. به هر حال ما باید یک چیزی را در این فوتبال جا بندازیم و اون هم تقدیر از پیشکسوتان است . البته از من خداداد عزیزی گذشت. برای من بازی تقدیر که هیچ بازی خداحافظی هم نگذاشتند و من نیازی ندارم. من از خونه هم که بیرون می آین خداحافظی نمی کنم و برایم فرقی نمی کند که بازی خداحافظی برای من بگذارید یا نگذارید.


بیچاره سوریان


این موضوع عرف است. مسئولان ورزش ما باید یاد بگیرند. آقای حمید سوریان این همه مدال طلا دارد. حالا در یک المپیک دو تا باخت داد و اوت شد؛ هفت شب تفسیر می‌کردند که چرا باخت... خب  باخته است دیگر.در فوتبال هم همینطور است. تا بازی می کنی همه دنبالت هستند ولی وقتی فوتبالت تمام می‌شود کاملا فراموش می‌شوی. این کمال بی معرفتی است واگر بعد از پایان دوره حرفه ای با ورزشکار درست رفتار کردیم این درست است.

 

آن‌ها ماتئوس می آوردند ماچی؟


برای همین همه جای دنیا  بازی خداحافظی برگزار می‌کنند. در کشورهای حوزه خلیج فارس که بازی می کردم برای یک بازیکن معمولی بازی خداحافظی  گذاشته بودند و لوتار ماتئوس را هم آورده بودند. بین نیمه بازی اینقدر مدیران باشگاه به این بازیکن کادو و هدیه دادند که من مانده بودم! حالا  ما کادو نمی خواهیم و کادو هم می دهیم. ولی مگر می شود برای علی کریمی بازی خداحافظی نگذاشت. مگر می شود برای کریم باقری، علی دایی، احمد رضاعابدزاده، علی منصوریان و همه ستاره ها بازی دوستانه نگذاشت. متاسفانه این اتفاق در فوتبال ما می افتد و وقتی فوتبالش تمام می‌شود دیگر کسی به او کاری ندارد.

 

 


Google
About 22,100 results (0.64 seconds)
Search Results
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../رازگشایی-خداداد-از-دعوای-معروف-...
Translate this page
3 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد. خداداد عزیزی ملی ... فرهاد جوابی نداد البته فرهاد مجیدی بچه خوبی است و بنده خدا اصلا جوابی نداد و توهینی نکرد.
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - فوتبال آنلاین
footballonline.ir/News.aspx?ID=122291
Translate this page
2 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود.
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی | امروز آنلاین
www.emruzonline.com › ورزش › فوتبال ایران
Translate this page
2 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود.
Images for ‫رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی‬‎Report images
Image result for ‫رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی‬‎
Image result for ‫رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی‬‎
1 hour ago
Image result for ‫رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی‬‎
Image result for ‫رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی‬‎
More images for رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - ورزش ۳ | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/24206336 - Translate this page
3 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. خلاصه خبر. به گزارش "ورزش سه"، خداداد در مورد این بازی با خبرنگار ما گفتگو کرده است. این بازی ...
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - جستجوگر اخبار تی نیوز
tnews.ir/news/41e169223169.html
Translate this page
3 hours ago - به گزارش "ورزش سه"، خداداد در مورد این بازی با خبرنگار ما گفتگو کرده است. این بازی معمول و مرسوم است این بازی ها در همه جای دنیا معمول است و رواج دارد ...
ورزش سه‌ :: صفحه اصلی
www.varzesh3.com/
Translate this page
... ،بسكتبال و...)ونتايج بازيها و جداول ليگ هاي ورزشي را بصورت زنده ارائه می کند. ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی · گفتگو با بهروان پیرامون حواشی ...
You've visited this page many times. Last visit: 8/24/16
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1228673
Translate this page
زمان دریافت خبر: پنجشنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۶منبع خبر: ورزش ۳طبقه بندی: ورزشیخداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان ...
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - ورزش مدیا - Shafaqna
sp.shafaqna.com/FA/IR/1228487
Translate this page
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود. مطلب در سایت ...
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد - صفحه نخست
nazbid.xyz/post/?...رازگشایی+خداداد...دعوای+معروف+با...
Translate this page
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد. ... واکنش پروین به غیبت فرهاد مجیدی و دایی در تیم ستاره ها ... دلیل غیبت فرهاد مجیدی در بازی با ستارگان لالیگا چیست؟
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/8440717
Translate this page
Jun 4, 2016 - خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود. ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد ... از دعوای معروف با فرهاد مجیدی · ◇ ۷۰۰ روایت درباره فریضه الهی امر به معروف آمده است/امر ...
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
iranlite.ir/.../گفتم-من-روی-دستت-هستم-قیچی-می-زنی...
Translate this page
2 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی ... خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
www.pendarchaaat.ir/گفتم-من-روی-دستت-هستم-قیچ...
Translate this page
2 hours ago - ... قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - نازی چت - پندار چت فارسی ... انتقاد شدید مدیر باشگاه العربی از زولا و نکونام. شاد ...
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - ورزش 120
varzesh120.com/.../گفتم-من-روی-دستت-هستم-قیچی-...
Translate this page
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ... نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود. لطفا نظرات خود را فقط در مورد ...
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟ - رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
www.qumpress.ir/.../گفتم-دستت-هستم-قیچی-رازگ...
Translate this page
1 hour ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - کد خبر: 1352882/2 زمان: 14:12 1395/06/04 ?? دقي-گفتم-دستت-هستم-قیچی-رازگشایی-خداداد.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
popx.ir/news/122380
Translate this page
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی ... دلخوری بازیگر معروف از نقشش در نهنگ عنبر 2 · امربه معروف و نهی از منکر نباید به بوته فراموشی سپرده شود.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
onenews.ir/.../گفتم-من-روی-دستت-هستم-قیچی-می-ز...
Translate this page
خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود. ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. آمار نمایش, 11.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
dailykhabariran.ir/news/152701
Translate this page
2 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود.
هرلحظه، رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد
harlahze.com/اخبار.../رازگشایی-خداداد-از-دعوای-معروف-...
Translate this page
2 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد. خداداد عزیزی ملی ... فرهاد جوابی نداد البته فرهاد مجیدی بچه خوبی است و بنده خدا اصلا جوابی نداد و توهینی نکرد.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
khabarpu.com/k.php?u=2q/...2YjYsdiy2LQz
Translate this page
... هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - ورزش3 | خبرپو. ... زنده پو, پخش زنده آخرین اخبار ایران و جهان,پخش زنده خبر پخش زنده آخرین اخبار.
جزییات دعوای معروف خداداد عزیزی با فرهاد مجیدی | News File
newsfile.ir/.../جزییات+دعوای+معروف+خداداد+عزیزی+با+...
Translate this page
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود.... ورزش ۳ - 2 ساعت ...
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
iwantchaatroom.ir/گفتم-من-روی-دستت-هستم-قیچی-م...
Translate this page
1 hour ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - من چت میخوام ... با قراردادی ۵ ساله/ رسمی: یاسپر سیله‌سن به بارسلونا پیوست · ذوق زدگی سیله‌سن از ...
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟- رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
www.wikipg.com/.../گفتم-من-روی-دستت-هستم-قیچ...
Translate this page
3 hours ago - خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی 14:20:08 پنجشنبه 04 ...
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟ - سامانه خبری تحلیلی کافه قلم
kafeghalam.ir/?p=191851
Translate this page
خداداد عزیزی ملی پوش سابق ف.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین. ... هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
www.farsipu.com/sport/ایران-فوتبال-251953.html
Translate this page
3 hours ago - خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی · داوید ویا: آلکاسر می‌داند چه ...
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
khabarver.ir/.../گفتم-من-روی-دستت-هستم-قیچی-می-...
Translate this page
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. گوگل پلاس · محبوب کن - فیس نما · کلوب · linkedin · Telegram.
پایگاه خبری تحلیلی فیدوس|اخبار خوزستان و ایران|feydus - گفتم من ...
feydus.ir/fa/rssreader/news?sec_id=21&id...
Translate this page
اخبار آبادان و خرمشهر و خوزستان و ایران.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از ... - سایر خبرها
khabarparsi.com/khabar/?id=36993
Translate this page
وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس پارسی وردپرس ...
پایگاه خبری هتل جار - گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی ...
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id...
Translate this page
اخبار صنعت هتلداری را درهتل‌جار دنبال کنید. استخدام هتل، انتصابات و تشکل های هتلداری، مقالات و نکات کاربردی، گردشگری و هتلداری را در هتل‌جار ببینید.
خبر پارسی جو | اولین جستجوگر هوشمند خبری با قابلیت شخصی سازی
khabar.parsijoo.ir/?type=firstpage
در بارسلونا با چشمان بسته می توان بازی کرد. ورزش سه. عکس قدیمی از سیل در کعبه. صراط. رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. ورزش سه. خبرهای برگزیده.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
tahatheme.ir/News/?p=277254
Translate this page
رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی. ۱۳۹۵-۰۶-۰۴. خداداد عزیزی ملی پوش سابق فوتبال ایران مرد اول تیمی است که با عنوان کلی ستارگان به زمین می رود.
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
fsh.ir/4498476.html
Translate this page
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟/ رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی ...
اعضای تیم ملی کشتی آزاد به ایران بازگشتند/غیبت خادم و یزدانی
www.bkhabar.ir/.../اعضای_تیم_ملی_کشتی_آزاد_به_ا...
Translate this page
باشکوه مردم و بامداد امروز به کشور بازگشتند. ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی · گومس:/ در بارسلونا با چشمان بسته می‌توان بازی کرد · داوید ویا: آلکاسر ...
رسمی؛ درینک واتر تا 2021 با لستر تمدید کرد - ورزش 24
varzesh-24.ir/.../رسمی+درینک+واتر+تا+2021+با+لس...
Translate this page
باشگاه لسترسیتی با انتشار این خبر، اظهار داشت که دنی درینک واتر قرارداد خود را به مدت ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی · ژاپنی‌ها به دنبال جذب رزنده ...
Ye Joore Khas | کاماند نیوز
kamandnews.ir/tag/ye-joore-khas/
Translate this page
عکس جدید کاوه خداشناس و پدرش مرد معرفت های بیکران ! ... عکس های خانوادگی و جذاب پوریا شکیبایی و همسرش پریا ... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی.
روز نو
roozno.com/
Translate this page
رازگشایی علی پروین از یک حذف تاریخی بعد از 25 سال · برانکو:مگر من چه حرفی .... ​واکنش جالب خداداد عزیزی به استقلالی شدن تتلو! / عکس · آمادگی بدنی ... واکنش پروین به غیبت فرهاد مجیدی و دایی در تیم ستاره ها · شوک جدید به هواداران ... گول اختلاف امتیازمان با استقلال را نمی خوریم ... تهران گردی بازیگر زن معروف با پدرش! / عکس.
احمدرضا عابدزاده بایگانی - صفحه 2 از 4 - بهترین ها - سلامت و پزشکی،هنر ...
mededu13.ir/label/احمدرضا-عابدزاده/page/2
Translate this page
مگر جرات داشتند جلوی پروین و مایلی کهن دعوا کنند! / برای من ... شما در جریان دعوای خداداد با فرهاد مجیدی بودید؟ ... احمدرضا و تو ما را به یاد آن دربی معروف انداختید؟
کتن دریا برای اینستا - پایگاه اینترنتی نشر اخبار
www.nashrnews.org/search/?q=کتن+دریا+برای...
Translate this page
پروژه مرمتی موزه دریا و دریا نوردی خلیج فارس بوشهر بررسی شد .... رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی · کلوپ: نمی‌خواهم استوریج را در کناره‌ها بازی دهم · رسمی؛ ...
گفتم من روی دستت هستم قیچی می زنی؟ - رازگشایی خداداد از دعوای معروف ...
www.javaneiranipress.ir/.../619315-گفتم-دستت-هست...
Translate this page
3 hours ago - رازگشایی خداداد از دعوای معروف با فرهاد مجیدی - کد خبر: 1352882/2 زمان: 14:12 1395/06/04 پست ال-گفتم-دستت-هستم-قیچی-رازگشایی-خداداد.
الف - انتخاب بهترین مهاجم سایه ایران
alef.ir/vdcgqx9wyak9wq4.rpra.html?332119
Translate this page
Feb 16, 2016 - خداداد عزیزی بهترین مهاجم سایه فوتبال ایران بعد از انقلاب شد. ... بینندگان نود باید از میان فرهاد مجیدی، عبدالعلی چنگیز، ناصر محمدخانی و خداداد عزیزی بهترین ... در نهایت نیز خداداد عزیزی با ۴۱ درصد بهترین مهاجم سایه ایران شد. ... رازگشایی مدیر نفت از اتفاقات تلخ تبریز .... ۱. مرگ برادرزاده هنرپیشه معروف در ولنجک ...
درخواست فرهاد مجیدی از هواداران استقلال
11news.ir/fa/.../درخواست-فرهاد-مجیدی-از-هواداران-استق...
Translate this page
فرهاد مجیدی برای بازی فردا مقابل تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی خواهد رفت. ... به گزارش"۱۱نیوز"؛ فرهاد مجیدی اسطوره باشگاه استقلال در پیامی اینستاگرامی از هواداران استقلال خواست تا برای ... خداداد: از فالوده، بستنی و فالوور سردرنمی‌آورم! ... دعوا بر سر نخواستن بالوتلی .... رازگشایی علی پروین از یک حذف تاریخی بعد از ۲۵ سال.
راز گشایی از 2 میلیون تومانی که سند کشف فساد فوتبال است!
www.niksalehi.com/sport/view/012149.php - Translate this page
Oct 10, 2013 - فساد مالی،فوتبال،علی دایی،قهرمانی,راز گشایی از 2 میلیون تومانی که سند ... ازدواج فوتبالیست ایرانی با مدل و هنرپیشه معروف + عکس ... حالا ابهام ها دامن حتی علی دایی را گرفته است و فعلا همه دعوا ها سر دو .... دختر عشق فوتبالی که عاشق خداداد عزیزی است! ... طعنه سنگین علی کریمی به استقلالی ها و فرهاد مجیدی + عکس.
مصاحبه خداداد عزيزي درباره سرهنگ عليفر - سایت تفریحی و سرگرمی ناز ...
nazbid.ir/post/?...مصاحبه%20خداداد%20عزيزي%20دربا... - Translate this page
انفجار عمدی خانه در اصفهان، متهم تحت تعقیب و 3 پلیس را مجروح کرد .... از کاربران در کشورهای اروپایی کلاهبرداری کرد به کلاهبرداری نیجریه ای معروف شده است. ... برگشتم و با ناراحتی پیگیر شدم که این امر باعث اختلاف خانوادگی بین من و همسرم شد. .... به گزارش ایسنا، فرزاد مجیدی پس از شکست 4 بر 2 آبی پوشان پایتخت مقابل تیم ...
عادل بازهم جنجال ساز شد/ از تلخی‌های غیرقابل پخش برنامه نود تا روزهای ...
www.persianv.com/sport/view/033087.php - Translate this page
Dec 5, 2015 - عموپورنگ و بازیگر معروف زن با تیپ جذاب در اصفهان + عکس ... مثل دعوای شاه‌حسینی و عزیزمحمدی؛ اخراج دادکان توسط علی‌آبادی و قسمت‌های جالب آن.
مصاحبه‌های جنجالی فوتبال ایران - صبح بخیر
sobbekheir.com/tag/مصاحبه‌های-جنجالی-فوتبال-ایران
Translate this page
همه مصاحبه‌های جنجالی فوتبال ایران; از «گروهبان قندلی» تا آقا قلدره و عباس آقا! .... حسنی خو به عنوان نماینده وزارت ورزش پشت خط بود، خداداد عزیزی روی آنتن آمد و محمد مایلی ... رازگشایی از جلسه جنجالی که حاصلش ماجرای لو رفتن اطلاعات رختکن استقلال بود .... به گزارش جام نیوز، فرهاد مجیدی در گفتگو با روزنامه الرایه قطر بدون اسم آوردن از ...
کتک کاری فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی در بازی ستارگان جهان؟! - نمناک
namnak.com/کتک-کاری-فرهاد-مجیدی.p19772
Translate this page
Rating: 2.9 - ‎73 reviews
فرهاد مجیدی و فرهاد مجیدی در ستارگان جهان و برگردان فرهاد مجیدی و حرکات نمایشی ... اما انکار شدنی نیست که ترک ورزشگاه از سوی مجیدی به دلیل اختلاف و دلخوری بوده است. ... برندهای خاص برای شیک پوش شدن شما; مدل مانتوهای بازیگران معروف سینما; با ...
رازگشایی حشمت مهاجرانی پس از ۳۶ سال/ مربی ... - سایت استقلال تهران
steghlalia.mihanblog.com/post/category/2/page/2
Translate this page
Nov 25, 2012 - دایی ها و کریمی ها و خدادادها هم بزرگند و هم عزیز اما جای امثال مهدوی کیاها، زرینچه‌ها، نویدکیاها و باقری ها در این فوتبال کجاست؟ .... فرهاد مجیدی و علی کریمی : اسطوره ها و محبوب ترین بازیکنان حال حاضر سرخابی .... دعوای معروف برومند ورافت.
فرشيد باقري فوتباليست - فان باز
funbuzz.ir/search/?q=فرشيد+باقري+فوتباليست
Translate this page
پس از این که علی کریمی در دعوای کیروش و برانکو به سمت برانکو آمد و کاملا از مربی ... + عکس میز شام ‌فرهاد مجیدی ‌با دختر و پسرش+عکس فرهاد مجیدی در افتتاحیه. .... تیم ملی کره‌جنوبی را مشابه گل خداداد عزیزی به استرالیا نام برده‌شد و در بین جراید و .... و پلیس آگاهی، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری ...
ماجرای دعوای خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی - آپارات
www.aparat.com/.../ماجرای_دعوای_خداداد_عزیزی_و_فرها...
Translate this page
Sep 16, 2015 - آموزش زناشوییravabet20.ir آموزش صوتی و تصویری روابط زناشویی و مسایل جنسی زوجین به همراه انواع کتب و نرم افزار های زناشویی کامپیوتر و ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 138
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 525
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,679
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,850
  • بازدید ماه : 6,850
  • بازدید سال : 384,461
  • بازدید کلی : 4,164,239