loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 254 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

 

توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم!

نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار در راهروی مجلس گفت: بنده برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم، در روز یک‌شنبه نیز با شوخی عکس‌العمل نشان دادم که ناخوشایند بود.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 5464

خبرگزاری ایسنا: نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار در راهروی مجلس گفت: بنده برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم، در روز یک‌شنبه نیز با شوخی عکس‌العمل نشان دادم که ناخوشایند بود.

نادر قاضی‌پور اظهار کرد: در مورد اتفاق ناخوشایندی که یکشنبه جاری بین بنده و اصحاب رسانه رخ داد، لازم است توضیحاتی ارائه کنم.

وی افزود: در روز سه‌شنبه بنده به واسطه پیگیری‌های مستمر مسائل و مشکلات مردم با سرعت به سمت دفترم برای دیدار مردمی بودم که چند خبرنگار محترم در بین راه سوالاتی پرسیده و جواب دادم. ولی پرسش یکی از خبرنگاران عزیز توام با سماجت بود و سوال بدی را مطرح کردند بنده که می‌خواستم با سرعت به ملاقات مردمی برسم با شوخی عکس‌العمل نشان دادم که ناخوشایند بود. بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم.

نماینده ارومیه در ادامه گفت: بنده همواره برای اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم و مواردی همچون مسکن، بیمه خبرنگاران و وام آنها را پیگیری کرده و می‌کنم. مدافع گردش آزاد اطلاعات و تلاش خبرنگاران در این عرصه بوده و خواهم بود. از دوستان بسیار خوبم در مجلس نیز که به بنده کمال لطف را داشتند تشکر می‌کنم.

در روز یکشنبه جاری و بعد از جلسه علنی نادر قاضی‌پور با خبرنگار ایران درگیری فیزیکی پیدا کرد که این موضوع باعث بروز عکس‌العمل های متعددی از سوی اصحاب رسانه شده است.

مسعود پزشکیان رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: این اتفاق خوشایند نبود باید نماینده و خبرنگار حق و حقوقشان رعایت شود.


Google
About 1,850,000 results (0.83 seconds)
Search Results
توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی ... - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل نشان دادم / مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. بنده همواره برای اصحاب رسانه و ...
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
www.bartarinha.ir/.../توضیحات-قاضی‌-پور-درباره-در...
Translate this page
Rating: 96% - ‎3,624 reviews
1 day ago - نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار ... درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم!
توضیح قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار - فرارو
fararu.com/.../توضیح-قاضی‌پور-درباره-درگیری-با-...
Translate this page
1 day ago - توضیح قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار. کد خبر: ... بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. .... هرموقع کم می آورد میگوید ،شوخی کردم .
توضیح قاضی‌پور درباره ضرب و شتم یک خبرنگار /مثل تراکتور از هرچه ...
www.entekhab.ir/.../توضیح-قاضی‌پور-دربا...
Translate this pageEntekhab
1 day ago - توضیح قاضی‌پور درباره ضرب و شتم یک خبرنگار /مثل تراکتور از هرچه بر سر ... اما باز با این حال بنده با سرعت و مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم تا به کارهای دفترم برسم. ... توهین کردی و شهدای اونها رو نادیده گرفتی به نظرت این شوخی و تراکتوربازیه؟ ... درگیری قاضی پور با یک خبرنگار در مجلس (۱۵۵ نظر).
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
www.khabaremruz.com/توضیحات-قاضی‌-پور-درباره...
Translate this page
1 day ago - ماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار ... درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم!
توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
khabarfarsi.com/ext/24435375
Translate this page
Rating: 96% - ‎4,317 reviews
1 day ago - توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش ...
توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
khabarfarsi.com/n/24435375 - Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! خلاصه خبر. خبرگزاری ایسنا: نماینده ارومیه با ارائه ...
قاضی‌ پور:شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! - سیمرغ
seemorgh.com › خبر › سیاسی
Translate this page
1 day ago - قاضی‌ پور:شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار در راهروی ...
توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس العمل ...
www.ghatreh.com/.../توضیحات-قاضی-پور-درباره-در...
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی پور درباره ضرب و شتم یک خبرنگار /مثل تراکتور از هر چه برسر راهم بود، عبور کردم ... مثل تراکتور هر چه سر راهم هست را رد کردم و رفتم ... با شوخی عکس العمل نشان دادم / مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم.
توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل ...
www.tafsir-news.ir/.../توضیحات+قاضی+پور+درباره+...
Translate this page
توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل نشان دادم / مثل ... بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. ... توضیح قاضی‌پور درباره ضرب و شتم یک خبرنگار /با سرعت و چون تراکتور از کنار خبرنگار عبور کردم/شوخی بود.
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم
asretaadol.ir/vdcji8ea.uqeoozsffu.html
Translate this page
11 hours ago - بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. نماینده ارومیه در ادامه گفت: بنده همواره برای اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم و مواردی همچون ...
خبرگزاری تسنیم - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار
www.tasnimnews.com/.../توضیحات-قاضی-پور-دربار...
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار. شناسه خبر: 1172348 ... در واقع مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم. نماینده مردم ارومیه در ...
- قاضي‌ پور:شوخي کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! - چه خبر
www.chekhabar.ir/.../قاضي‌-پورشوخي-کردم،-مثل-ترا...
Translate this page
1 day ago - نماينده اروميه با ارائه توضيحاتي درباره درگيري پيش آمده بين او و يک خبرنگار در راهروي مجلس گفت: بنده براي تمامي اصحاب رسانه و خبرنگاران ...
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
irscc.ir/.../توضیحات-قاضی‌-پور-درباره-درگیری-با-خ...
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۶/۰۹ ۰. نماینده ارومیه با ارائه ...
مثل تراکتور از هرچه بر سر راهم بود رد شدم /شوخی بود/الیاس ... - گیل نگاه
gilnegah.ir/.../مثل-تراکتور-از-هرچه-بر-سر-راهم-بود-ر...
Translate this page
1 day ago - توضیح قاضی‌پور درباره ضرب و شتم یک خبرنگار ... نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر ... این حال، یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس‌العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
قاضی‌ پور:شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! - بازتاب 24
baztab24.com/.../قاضی+پور+شوخی+کردم+مثل+تراک...
Translate this page
1 day ago - نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار در راهروی مجلس گفت: بنده برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران ...
واکنش نماینده مجلس به درگیری با یک خبرنگار/مثل تراکتور از هرچه سر ...
www.afkarnews.ir/.../546003-واکنش-نماینده-مجلس-به...
Translate this page
1 day ago - نماینده مردم ارومیه در مجلس درباره رفتار و برخوردش با یک خبرنگار در راهروی ... واکنش نماینده مجلس به درگیری با یک خبرنگار/مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم! ... به گزارش افکارنیوز، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ... از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، ...
الف - توضیحات نادر قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار
alef.ir/vdcirqapqt1avq2.cbct.html?386626
Translate this page
1 day ago - توضیحات نادر قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار ... سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس‌العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود. در واقع مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
www.sarkhat.com/.../توضیحات-قاضی-پور-درباره-در...
Translate this page
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! » » نسخه قابل چاپ » ارسال به بالاترین » ارسال به فیس بوک » ایسنا: ...
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ... - خانه
48saat.ir › سياسی
Translate this page
12 hours ago - توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش ...
با خبرنگار سمج شوخی کردم/ مثل تراکتور رد شدم - تدبیر24
tadbir24.ir/.../با-خبرنگار-سمج-شوخی-کردم-مثل-تراک...
Translate this page
1 day ago - نماینده مردم ارومیه در مجلس توضیحاتی درباره برخوردش با یک خبرنگار در راهروی ... به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم. ... تدبیر24 نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای به موضوع درگیری فیزیکی خود با یکی از خبرنگاران اشاره کرد و ...
قاضی پور: مثل تراکتور از هرچه بر سر راهم بود رد شدم/فیلم - نامه نیوز
namehnews.ir/.../قاضی-پور-مثل-تراکتور-از-هرچه-بر...
Translate this page
1 day ago - قاضی پور: مثل تراکتور از هرچه بر سر راهم بود رد شدم/فیلم. نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه طی تذکری در جلسه علنی امروز درباره موضوع ضرب و شتم خود با یکی از اصحاب رسانه، توضیحاتی ارائه داد. ... توضیحات قاضی‌پور درباره ضرب و شتم یک خبرنگار: شوخی بود/ مثل تراکتور از هر چه برسر راهم بود، عبور کردم.
توضیح قاضی پور درباره درگیری با یک خبرنگار در مجلس - صفحه ...
majlestv.ir/-/توضیح-قاضی-پور-درباره-درگیری-با-ی...
Translate this page
1 day ago - نماینده مردم ارومیه در مجلس، توضیحاتی درباره رفتار و برخوردش با یک خبرنگار ... عزیز با سماجت سوال های بدی از من می کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس ... مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هر چه سر راهم بود رد می شدم.
توضیح قاضی پور درباره برخورد با خبرنگار روزنامه دولت: مثل تراکتور ...
khabar.parsijoo.ir/.../توضیح-قاضی-پور-درباره-برخو...
Translate this page
توضیح قاضی پور درباره برخورد با خبرنگار روزنامه دولت: مثل تراکتور از هر چه سر راهم. ... خانه ملت درباره درگیری خود با خبرنگار روزنامه ایران در روز یکشنبه توضیح داد. ... از خبرنگاران عزیز با سماجت پرسش بد می کرد که سعی کردم با شوخی جواب بدم. ... به ملاقات مردمی برسم مثل تراکتور از هر چه سر راهم بود رد می شدم که ناخوشایند بود.
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
monitor.shafaqna.com/FA/IR/6009060
Translate this page
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم!
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
news.avalinha.com/post/624689.html
Translate this page
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک ...
توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم - لیست اخبار
newslist.ir › اخبار › سیاسی › برترین ها
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی‌ پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! برترین ها سه شنبه، ۹ شهریور ۱۳۹۵ کد:976044 ...
قاضی‌ پور:شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! | سیمرغ
khabarpu.com/k.php?u.../ZhSE...
Translate this page
1 day ago - نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار در راهروی مجلس گفت: بنده برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران ...
توضیح قاضی‌پور درباره برخوردش با یک خبرنگار در راهروی مجلس
www.iscanews.ir/.../توضیح-قاضی-پور-درباره-برخور...
Translate this page
1 day ago - نماینده مردم ارومیه در مجلس، توضیحاتی درباره رفتار و برخوردش با یک خبرنگار ... واکنش جعفرزاده به درگیری قاضی‌پور با یک خبرنگار:توسل به زور دور از شان نمایندگی است ... از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، ... برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
با شوخی عکس‌العمل نشان دادم/خبرنگار سوال بدی پرسید/مثل تراکتور از ...
diyarmirza.ir/.../با-شوخی-عکس‌العمل-نشان-دادمخبرنگا...
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار. با شوخی عکس‌العمل نشان دادم/خبرنگار سوال بدی پرسید/مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم!
قاضی‌پور درباره برخورد با یک خبرنگار:مثل تراکتور ازهر چه سر راهم بود ...
24onlinenews.ir/.../قاضی‌پور-درباره-برخورد-با-یک-خ...
Translate this page
1 day ago - قاضی‌پور درباره برخورد با یک خبرنگار:مثل تراکتور ازهر چه سر راهم بود رد می‌شدم! ... ملت درباره درگیری خود با خبرنگار روزنامه ایران در روز یکشنبه توضیح داد. ... از خبرنگاران عزیز با سماجت پرسش بد می‌کرد که سعی کردم با شوخی جواب بدم. ... مردمی برسم مثل تراکتور از هر چه سر راهم بود رد می‌شدم که ناخوشایند بود.
توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
iranlite.ir/.../توضیحات-قاضی-پور-درباره-درگیری-با...
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! ۹ ام شهریور , ۱۳۹۵ دسته‌بندی نشده ...
مثل تراکتور از هرچه بر سر راهم بود رد شدم /شوخی بود/الیاس حضرتی:هیات ...
news.shomalgardi.com/.../مثل-تراکتور-از-هرچه-بر-س...
Translate this page
1 day ago - توضیح قاضی‌پور درباره ضرب و شتم یک خبرنگار ... یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که سعی کردم با شوخی، عکس‌العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم. ... در تذکر آیین‌نامه‌ای به موضوع درگیری فیزیکی خود با یکی از خبرنگاران ...
توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل ...
www.akairan.com/.../news201683010185512525.htm...
Translate this page
20 hours ago - توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! - آکا, پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت, اخبار،آخرین ...
با شوخی عکس‌العمل نشان دادم! روایت قاضی‌پور از درگیری فیزیکی با ...
www.etemaadonline.ir/news/news/130618
Translate this page
1 day ago - نماینده ارومیه در توضیح ضرب و شتم خبرنگار ایران گفت: یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس‌العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم. ... نظر نواب فراکسیون امید درباره استیضاح فانی/ کمیته ای برای ...
توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل ...
www.19dey.com/.../133741-توضیحات_قاضی‌پور_در...
Translate this page
توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل نشان دادم. بروز شده : امروز, ١١:٠۶ ... بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. نماینده ارومیه در ادامه ...
شوخی‌های دردسرساز آقای نماینده - پیغام
www.peigham.ir/news-74752-شوخی‌های-دردسرساز-آقای...
Translate this page
20 hours ago - آخرین شوخی قاضی‌پور با احسان بداغی خبرنگار روزنامه ایران بوده است. ... بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. شوخی غیرخانوادگی قاضی‌پور چه بود؟ چندی پیش از نادر قاضی پور اظهار نظری درباره یکی از نمایندگان سابق و روحانی .... توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل نشان دادم ...
توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل ...
www.farsipu.com/.../بیمه-تراکتور-توضیحات-درگی...
Translate this page
1 day ago - بنده همواره برای اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم و مورادی همچون ... با شوخی عکس‌العمل نشان دادم / مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم ... و شتم یک خبرنگار /مثل تراکتور از هر چه برسر راهم بود، عبور کردم · محمد هاشمی: ف.
قاضی‌پور:با شوخی عکس‌العمل نشان دادم /مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود ...
wwwkhabar.ir/8552091
Translate this page
1 day ago - نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک ... قاضی‌پور:با شوخی عکس‌العمل نشان دادم /مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم ... پور درباره درگیری با خبرنگار:شوخی کردم مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم ...
قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار توضیح داد - رشت رویایی
rashteroyaiee.ir/قاضی‌پور-درباره-درگیری-با-یک-خب...
Translate this page
1 day ago - رشت رویایی- نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک ... نادر قاضی‌پور - علی لاریجانی ... اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم، در روز یک‌شنبه نیز با شوخی عکس‌العمل نشان دادم که ناخوشایند بود. ... بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. ... تکه‌تکه کردن جسد پدر با اره‌برقی ...
روزنامه ابتکار - شوخی به سبک قاضی‌پور
ebtekarnews.com/news.php?id=53498
Translate this page
18 hours ago - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار نماینده ارومیه با ارائه ... بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. نماینده ارومیه در ادامه گفت: ...
قاضی‌ پور:شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم! - نازی چت - پندار ...
www.pendarcheat.ir/قاضی‌-پورشوخی-کردم،-مثل-ترا...
Translate this page
1 day ago - نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار در راهروی مجلس گفت: بنده برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران ...
حقوق مدیران "شستا" چقدر است؟/انتقاد از خلف وعده‌ روحانی در سال آخر ...
www.rajanews.com/.../حقوق-مدیران-شستا-چقدر-است؟ا...
Translate this page
21 hours ago - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار ... وی تصریح کرد: یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس‌العمل نشان دهم تا با سرعت به ... در واقع مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
توضیحات قاضی پور درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل... - اولین
batoote.ir/news/95508
Translate this page
1 day ago - خبرگزاری ایسنا: نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش ... درباره درگیری با خبرنگار: شوخی کردم، مثل تراکتور از هر چه بود رد شدم!
مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم | ریواس جنوب
rivasjonoob.ir/?p=37005
Translate this page
1 day ago - توضیح قاضی پور از علت درگیریش با خبرنگار مثل تراکتور از هرچه سر راهم ... نماينده مردم اروميه در مجلس، توضيحاتي درباره رفتار و برخوردش با يک خبرنگار در راهروي ... از خبرنگاران با سماجت سوال بدي را مطرح کرد که من سعي کردم با شوخي، ... خیابان هایی که به خشم و خشونت ختم می شود/ نگاهی به چرایی درگیریهای ...
روزنامه اعتماد95/6/10: قاضي پور: مثل تراكتور از هر چه سر راهم بود رد شدم
www.magiran.com/npview.asp?ID=3422211 - Translate this page
8 hours ago - هنوز كمي از آغاز جلسه علني نگذشته بود كه خود نادر قاضي پور به عنوان ... ربطي به دستور كار نداشت به موضوع درگيري فيزيكي اش با خبرنگار روزنامه ايران ... با اين حال، يكي از خبرنگاران با سماجت سوال بدي را مطرح كرد كه من سعي كردم با شوخي، عكس ... چه آنكه الياس حضرتي، نماينده تهران بعد از توضيحات قاضي پور در ...
توضیحات نادر قاضی‌پور از ضرب و شتم با خبرنگار/مثل تراکتور از هرچه ...
iranmc.in/news/210994
Translate this page
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه طی تذکری در جلسه علنی امروز درباره موضوع ضرب و شتم خود با یکی از اصحاب رسانه، توضیحاتی ارائه داد. ... توضیحات نادر قاضی‌پور از ضرب و شتم با خبرنگار/مثل تراکتور از هرچه بر سر راهم بود رد شدم + فیلم ... توضیحات قاضی‌پور در مورد درگیری با یکی از خبرنگاران ... قاضی پور :شوخی کردم!
مثل تراکتور از هر چه سر راهم بود رد شدم | خبرگزاری موج Mojnews Agency
mojnews.com/مثل-تراکتور-از-هر-چه-سر-راهم-بود-رد-...
Translate this page
1 day ago - قاضی پور در توضیح برخورد با خبرنگار و کتک زدن او ... در باره برخورد خود با یک خبرنگار مجلس گفت: مثل تراکتور از هر چه سر ... از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس‌العمل نشان دهم تا با سرعت به ملاقات مردمی برسم که ناخوشایند بود و من مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل ...
taktarinha.com › اخبار روز
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با خبرنگار: با شوخی عکس‌العمل نشان دادم / مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. در: ۹ شهریور ... بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم. ..... آموزش ذحیره کردن اکانت Clash Royale کلش رویال.
حقوق مدیران "شستا" چقدر است؟ / انتقاد از خلف وعده‌ روحانی در سال آخر - قدس
www.qudsonline.ir/detail/News/417945
Translate this page
1 day ago - توضیحات قاضی‌پور درباره درگیری با یک خبرنگار ... وی تصریح کرد: یکی از خبرنگاران با سماجت سوال بدی را مطرح کرد که من سعی کردم با شوخی، عکس‌العمل نشان دهم تا با سرعت به ... در واقع مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود، رد شدم.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,603
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 21
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,566
  • بازدید ماه : 39,224
  • بازدید سال : 309,266
  • بازدید کلی : 4,089,044