loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 177 جمعه 12 شهریور 1395 نظرات (0)

یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی

این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که درد نمی کند را دستمال نبندیم.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 5420
برترین ها - ایمان عبدلی:
 
این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که درد نمی کند را دستمال نبندیم. در مورد هفته ی گذشته هم ذکر یک نکته واجب است؛ این که در هفت چهره اصولا تلاش میکنیم توصیف و تبیین و نهایتا تحلیل کنیم و از قضاوت بپرهیزیم، حتی در مورد« تتلو». متن هفته ی پیش در حمایت از این خواننده ی جوان نبود و این سوتفاهم متنی است که از دایره ی نویسنده ی آن خارج شده و خواننده جور دیگری  قضاوتش می کند.

داود رشیدی یا (افسوس، هفته)

درگذشت داود رشیدی.

یکی از با آبروهای سینمای ایران درگذشت. نکته ی حائز اهمیت در مورد فقدان رشیدی، شاید نه فقط کیفیت بازیگری او و یا درجه ی تاثیر گذاری اش درسینما و تئاتر است (که البته در آن هم شکی نیست) بلکه شاید آن چه بیشتر غم این فقدان را سنگین کرده، وزن و اعتبار شخصیت هایی است که در فضای دیگری سیر کردند و تبلور یافتند.
 
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی 

رشیدی و هم نسل هایش چهره هایی بودند و هستند به غایت هنری، «من» فردی آن ها کمرنگ است و دارای مولفه هایی اند که با ذات درونگرایانه ی هنر سازگاری دارد؛ یعنی شاخصه های منفی رفتاری (حداقل در فرهنگ ایرانی) نظیر: غرور، تکبر و فخر فروشی در آن ها کمتر دیده می شود. نسل رشیدی حتی در شکل صحبت کردن و ژست های مقابل دوربین، شکلی از درونگرایی را نمایش می دهند که خاصیت کار فکری و هنری است. آن ها در موقعیتی چهره شدند که باید! (یعنی باید هنرمند می شدند نه چیز دیگری) نه بر اساس روابط و اتفاق و حادثه.

پر واضح است که فقدان هر کدام از آن ها تنها فقدان یک هنرمند متبحر نیست و اصلا از این لحاظ غم خیلی سنگینی نداریم، زیرا چه بسا بهتر از آن ها در نسل های بعدی خواهد آمد. نمونه اش: شهاب حسینی و پیمان معادی که چیزی از بازیگری کم ندارند و در سنین بالاتر شاید خیلی بهتر از این ها خواهند شد. بی همتایی نسل رشیدی از وحدت وجودی نشات می گیرد که نسل رشیدی و انتظامی و کشاورز و نصیریان را ویژه می کند. جاده ی موفقیت آن ها در زمینه ی هنر از عشقی نور می گرفت که دائما مسیر را روشن می کرد، عشقی که هم یادآور رنج های متعالی بود و هم هدایت گر آینده ی پیش رو. آن ها در روزگاری ستاره شدند که نفس ستاره شدن موفقیت نبود؛ موفقیت فقط در رسیدن به هدف (هنر و یا هر مقوله ی دیگری) خلاصه می شد. هنر برای آن ها خود هدف بود، نه وسیله. و در آخر ارجاعتان می دهم به آن جمله ی آتشین نصیریان در روز خداحافظی با رشیدی، او باز هم آرزوی هم بازی شدن با «داوود» را داشت؛ روی صحنه ای که همه ی زندگی شان بود.


 
قاضی پور یا (انزجار، هفته)

نماینده ی ارومیه خبرنگار روزنامه ایران را مورد ضرب و شتم قرار داد.

قاضی پور نماینده ی بخشی از خود ماست، این که راحت انکارش کنیم دردی از ما دوا نمی کند. همه ی وجود ما که مملو از شجاعت مطهری نیست؟ ما همه اش پرستیژ رفتاری پزشکیان نیستیم! اگر آن ها نماینده ی بخشی از ما هستند، قاضی پور هم نماینده ی آن بخشی از ماست که هنوز در دعواهای خان بالا و پایین گیر کرده و به جهان و انسان ها از دیدگاه قومیتی و جغرافیایی نگاه می کند، همان بخشی از ما که آدم ها را بر اساس مذهب و رنگ و نژاد و قومیت دسته بندی می کند.
 
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی 

قاضی پورِ وجود ما  گفت و گو را تحمل نمی کند چون احتیاج به عقب نشینی و تحمل و مدارا دارد و پرخاش و برخورد فیزیکی را بیشتر می پسندد، چون احساسات آنی و هیجانی را بیشتر ارضا می کند. قاضی پور نماینده ی آن بخش بدوی و اولیه ای از ماست که شاید از مواهب مدرنیته استفاده کند، اما ذهنش در یکی از غارهای عصر حجر جا مانده. با انکار این بخشِ نه چندان آبرومندِ وجودمان چیزی عوض نمی شود، این که به راحتی با یک کامنت مجازی قاضی پور را تکفیر کنیم، ریشه ی او و آن ها سست نمی شود.

شاید بهتر است خودمان را هم قضاوت کنیم  و کمی کمتر هیجانی رفتار کنیم و ازآن عقلانیت ابزاری مدرن در جهت بهبود زندگی واقعا «مدرن» استفاده کنیم (مدرنیته امری درونی است و با اتومبیل و پوشش و ژست محقق نمی شود)، به هر حال تا مادامی که برای یک تصادف جزئی قفل فرمان رو می کنیم و تا روزی که بر اساس مذهب و قومیت آدم ها را قضاوت می کنیم  قاضی پورها هم در مجلس کرسی خواهند داشت قطعا.  «قاضی پوریسم» یک منش است که هر از چند گاهی در کالبدی و نامی بروز پیدا می کند، منش را باید خشکاند، ورنه کالبد دوباره روح از این منش خواهد گرفت.


 
علی مطهری یا (صدای، هفته)

فایل صوتی جنجالی که توسط بیت آیت الله منتظری منتشر شد و متعاقب آن حواشی ای به وجود آورد که علی مطهری مرد متفاوت سیاست ورزی ایرانی را وارد ماجرا کرد.

تاریخ را بارها به کتابی تشبیه کرده اند که باید تمام صفحاتش را خواند و مرور کرد. مرور تاریخ کمترین خاصیتی که دارد انباشت تجربیاتی است که می تواند راهگشای آینده باشد. اتفاق مورد بحث خیلی رنگ کهنگی نگرفته، دهه ی پر حرف و حدیث 60 هنوز جای زیادی برای مرور دارد و باید بپذیریم در آن سال های پر حادثه حداقل در فرآیندها و شکل اجرا (نه در اصل تصمیمات) شاید برخی اقدامات در شتاب رخ داده و جاهایی از تامل به دور بوده و خطاهایی رخ داده است. نمی توانیم دقیقا بگوییم چه وقتی و کدام برهه برای انتشار فایل صوتی با این محتوا مناسب است، اما این را می شود گفت که  این صفحات هم بخشی از کلیت کتاب تاریخ است و نمی شود و نباید نادیده انگاشته شود.
 
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی 

در دهه ای که جنگیدیم و دلاورانه و با هدایت رهبران سیاسی و معنوی مان میهن را حفظ کردیم و در دهه ای که ابتدای زندگی در جهانی جدید و پسا طاغوت بود؛ دهه ای که با کلی آرزو و آرمان شروع شد. حتما ناکامی ها و ابهاماتی هم داشته. اصلا مگر می شود آرزو داشت و دچار دلهره و بغض نشد؟ جامعه و آرمان جمعی تشکیل شده از «من» هایی است که آرزو کرده اند طور دیگری باشند و خب وقتی این همه آرمان کنار هم قرار می گیرند حتما دلی شکسته می شود و افراط و تفریطی صورت می گیرد، جهان سومی و اروپایی هم ندارد این فرایندی ذاتی است.

حالا در این میان علی مطهری به عنوان  یک صدای یگانه می خواهد آن برگ از کتاب تاریخ را که کمتر ورق خورده واکاوی کنیم، شاید با واکاوی برگ هایی که کمتر خوانده ایم کل این کتاب را بهتر درک کنیم و این بار کم اشتباه تر قدم برداریم.


 
آن دو خبرنگار یا (افشاگران، هفته)

افشاگری های مالی به شهرداری رسید و در میان افرادی که درگیر این داستان شده اند نام دو نفر بدجوری به چشم می آید.

عجب روزگاریست! وقتی خبرنگاران که در ذات شغلی با ماهیت افشاگرانه دارند، خود درمیانه ی رازها قرار می گیرند و بخشی از افشاگری می شوند (وقتی وزیر ارشاد به عنوان یک مصداق دیگر به جای دفاع از فرهنگ و هنر، برخلاف حرف رئیس دولت اش حرف می زند و اقدام می کند و نمی کند در واقع)  گیج می خوریم که پس آن همه افشاگری های مثلا خلاقانه در بخش های خبری را باید باور کنیم یا این ارقام تاسف برانگیز را؟ یعنی باید باور کنیم آن همه پچ پچ های مریض را که از همان سال ها حوالی شما پرسه می زد؟
 
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی 

 این وسط تکلیف «اعتماد» چه می شود؟ مردمی که خبرنگارانشان سفارشی می شوند و این همه حرف پشتشان هست، چگونه و به کی و کجا اعتماد کنند؟ برای این مردم چه کسانی خبر می آورند؟ اصلا خبر و آگاهی که هیچ، این مردم در مناسبات روزمره هم نمی توانند دست دوستی داشته باشند چون با این شکل از کنش در لایه لایه ی اجتماع، بی اعتمادی بازتولید می شود.

شما فکر کنید وقتی صاحب خبر تکلیفش این باشد، از باقی و سوژه خبر و حواش اش چه انتظاریست! ذهن هایی که تحت تاثیر تزریق اخبار جعلی و تحریف شده قرار می گیرند، پس از چندی آیا قدرت تشخیص و تمیز و تحلیل درست خواهند داشت؟  شاید بی خبری بعضی اوقات بهتر از صاحب خبری است؛ گاهی باید گوش هایت را بگیری، چشمانت را ببندی و خود بکرت را حفظ کنی. اصلا بیایید فکر کنیم «خبر» بکارت وجود ما را به هم می زند و خشونت دارد، بیایید بی خبر باشیم. بی خبری را خوش است.


 
مهران مدیری یا (معمولی، هفته)

سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری فیلم «ساعت 5 عصر» محل انتقادات بسیاری شد.

 سلبریتی ها همان طور که به درستی بارها بر آن تاکید شده دارای حریمی هستند که مربوط به خودشان است و در آن می توانند هر طور که دوست دارند قدم بزنند. آن ها البته در «حریم شخصی» آزادند.

اما باید جایگاه سلبریتی و دایره ی «حریم شخصی» را بهتر بشناسیم و نگاهی جزء نگر به ماجراهایی از این سنخ داشته باشیم، نگاهی که نسبی است و تعمیم یافته نیست. با مصداق شاید ماجرا روشن تر شود؛ ما نمی توانیم از یک فوتبالیست معمولی توقعی بالاتری از آن چه هست داشته باشیم، او حتی اگر عرف شکنی کند و در یک نشست خبری حرکتی خلاف قاعده انجام بدهد اتفاق خاصی نیفتاده و احتمالا بازتاب رسانه ای محدودی خواهد داشت. چون فوتبالیست به عنوان مصلح اجتماعی شناخته نمی شود، حداقل تا جایی که خیلی مطرح نشده و به ابعاد رنگی و ملی نرسیده خیلی مهم نیست که چه می کند. اما وقتی مهران مدیری به عنوان پر رنگ ترین منتقد و طناز دو دهه اخیر تلویزیون رفتاری نشان می دهد که در آن حسابگری و عقلانیت مشاهده نمی شود، طبیعتا سیلی به راه می افتد که حتی می تواند تمام خاطرات خوش از نام مدیری را با خودش ببرد.
 
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی 

مدیری در تمام این سال ها از نقد و نظر اعتبار گرفته و به قولی او از نقادی آبرو می گیرد. عامه ای که از این رفتار شگفت زده شده اند و واکنش نشان می دهند، حق دارند، چون تضاد را دیده اند و نمی توانند قانع شوند که ستاره ی منتقد چگونه خودش انقدر بی مبالات رفتار می کند (این تنافری با کارنامه ی پربار و درخشان و قابل احترام مهران مدیری ندارد) مدیری قامت مصلح اجتماعی تن می کند اما خودش تن به قاعده نمی دهد، طبیعتا نمی شود توقع واکنش هایی تحسین آمیز داشت. هر چقدر هم که او موفق و محبوب باشد، چون موجودیت هنری خودش را نقض می کند( حتی اگر برای تبلیغ فیلم اش باشد) رفتارش قابل هضم نیست.

پی نوشت: در مورد دریافتی مدیری از دورهمی هم جریاناتی راه افتاده که تا زمان شفاف شدن ماجرا نمی شود قضاوت کرد.


 
فرهاد مهراد یا (آوازه خوان، هفته)

زادروز فرهاد خواننده ی فقید ایرانی.

با نگاه به گذشته موسیقی و خوانندگانی مثل فرهاد بیشتر از پیش این پرسش به ذهن می آید که مگر آن ها چه داشتند که در گذر زمان این چنین سمپات و واکنش برانگیز نشان می دهند؟ چرا ما هنوز به میراث فرهاد دست می اندازیم؟ همگی حداقل بر این اجماع داریم که امروزه به مدد رسانه ها، چهره های هنری جای بیشتری برای عرضه و دلربایی دارند، پس چرا کاراکتر فرهاد تکرار نمی شود؟
 
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی 

پاسخ پرسش های بالای را شاید باید بر دو خصیصه ای استوار کرد که در شمایل خواننده های امروزی در هر سبکی کمیاب شده؛ «فرهاد» به عنوان نمادی از یک شکل هنری دقیقا بازتاب حالات روحی مردم و جامعه اش بود. او دقیقا گام به گام با مردم و با حس و حال آن ها حرکت می کرد و موسیقی اش عرضه می کرد. چه زمانی که «بوی عیدی» را خواند، چه آن زمان که «والا پیام دار» را خواند و اوج این همگامی هم که بدون شک ترانه ی «جمعه» بود.

 این که می گویند صدای مردم، مصداق عینی کارنامه ی هنری «فرهاد» است؛ او در حالی که مردمش داغ «جمعه» داشتند، از جمعه خواند.  جهان هنری او وسعتی داشت که تمام حالات مردمش از عشق تا خفقان را پوشش می داد. اما خصیصه دوم که نامش را می گذارند «هنرمند مولف»؛ کسی که خود پدید آورنده کیفیتی یکتا است و به دنبال عرضه ی جنسی اصیل و یگانه است، نه یک کپی از نمونه ای پیشتر موفق. فرهاد خودش بود. نخواست دیگری باشد، خود کاریزماتیکی که با مردمش قدم میزد.  


 
حسن روحانی و دولت اش ( تدبیر و امید هفته)

به مناسبت هفته دولت مروری کوتاه داشته باشیم برعملکرد دولت یازدهم.

این روزها همه از دولت می نالند. از مقصر دانستن در برگزارنشدن کنسرت در مشهد تا رکود اقتصادی و بیکاری. منظور این نیست که دولت در اینها دخل و تصرف و اراده ای ندارد بلکه باید دید اساساٌ دولت یا بهتر بگوییم قوه مجریه در نظام جمهوری اسلامی به چه میزان و تا کجا قدرت و اختیار و به تبع آن مسئولیت دارد؛ در راس بودن مجلس در قانون گذاری الزام آور و حتی بعضا دخالت در عملکرد دولت را فراموش می نماییم (که بعضی مواقع خود آگاه و ناخودآگاه و تحت تاثیر سیاست و جناح نه منافع مردم؛ ناگهان دست دولت را می بندد، همراهی نمی کند یا سنگ اندازی می کند مانند مجلس قبلی) کلی سازمان و نهاد رسمی و غیررسمی موثر دیگر را در نظر نمی گیریم، نیروها و دست های پیدا و پنهان در حوزه هایی مانند اقتصاد که اغلب سازمان یافته عمل می نمایند را نمی بینیم و از همه مهم تر این که درنظر نمی گیریم که دولت در این زمان بسته به متغیرهای مختلف تمرکز و اولویت خود را درکجا قرار داده است.
 
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی 

از ریشه ماجرا آغاز کنیم. برگردیم به خرداد 92 و انتخابات ریاست جمهوری. حسن روحانی برخلاف پیش بینی و میل خیلی ها رئیس جمهور شد. تحلیل های فعالان و اساتید و تحلیل گران سیاسی در ریشه یابی این انتخاب مردم از همان روز تاکنون بر یک نقطه متمرکز بوده اند و اتفاق نظر داشتند: « مردم ایران، خواهان حل مساله هسته ای، رفع تحریم ها و آرامش و ثبات اقتصادی بودند»

دولت در چند ماه تورم افسارگسیخته را مهار کرد، اوضاع ملتهب بازارهای سکه و ارز را سرو سامان بخشید و بازارهای خودرو و مسکن را هم از جذابیت برای دلالان و سفته بازان انداخت. از سوی دیگر پرونده هسته ای را در مدت دو سال به سرانجام قطعی رساند و سازمان تحریم های جهانی را به هم ریخت و روابط ایران با کشورهای تاثیرگذار و قدرتمند در دنیا را هم احیا کرد. البته که انتظار مردم خیلی بیش از این هاست و رفع رکود و اشتغال زایی برای خیل بیکاران میلیونی را از دولت انتظار دارند اما رفع رکود و اشتغال زایی و احیاء تولید داخلی بدون نقدینگی ( با این قیمت نفت که کفاف هزینه های کشور را هم نمی دهد) و با این حجم چند 10 میلیاردی واردات و قاچاق سالها زمان می برد. از سویی تزریق نقدینگی خود به شدت تورم زاست امری که مردم در محاسبات خود در نظر نمی گیرند.

دولت یازدهم در این 3 سال عمر خود نشان داده که تمرکزش را صرفا به اولویت هایش اختصاص می دهد و در گذر زمان وقتی به نتیجه ملموس و تثبیت شده رسید به مرحله بعد و حوزه های دیگر وارد میشود. به عبارتی همان «سیاست گام به گام». مثلا دولت از همان ابتدا نشان داده که علاقه ای به هرز دادن انرژی و توان خود در حوزه اجتماع و فرهنگ ایران (که نهادهای سیاست گذارو تصمیم گیر و مجریان فراوان و تصلب قانونی مشخصی دارد) ندارد و حدود خود را میشناسد بنابراین در این حوزه صرفا واکنش گرا عمل و اظهارنظر می نماید مانند قضیه کنسرت ها.

انسان عاقل و به تبع آن یک مدیر و سیاستمدار عاقل انرژی، توان و آبروی خود و گروهش را جایی می گذارد که کارا و اثربخش باشد و از حاشیه می گریزد. روحانی نیز نشان داده که کاملا ظرفیت ها و مسئولیت ها و اختیارات ریاست جمهوری را می شناسد؛ نه خود را مانند رئیس دولت اصلاحات تدارکات چی و دست پایین می گیرد و نه مانند رئیس دولت مهر میخواهد تمام تمام ایران و جهان را متحول کند. او نه سرهنگ است و نه مرد فرهنگ، سیاست مداری است مسلط و مسلح به عقل ابزاری.


Google
About 1,210,000 results (0.68 seconds)
Search Results
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../یک-هفته-7-چهره-از-غم-داود-رشید...
Translate this page
Rating: 96% - ‎939 reviews
1 day ago - یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که ...
Images for ‫یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی‬‎Report images
Image result for ‫یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی‬‎
1 day ago
Image result for ‫یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی‬‎
1 day ago
Image result for ‫یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی‬‎
1 day ago
Image result for ‫یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی‬‎
1 day ago
Image result for ‫یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی‬‎
More images for یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی - ساندویچ پانل
tehranlipomatic.ir/.../یک-هفته-7-چهره؛-از-غم-داود-رشید...
Translate this page
1 day ago - یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که ...
یک هفته 7 چهره از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی۲۲ - بازتاب 24
baztab24.com/search/?...یک+هفته+7+چهره...غم+داود+ر...
Translate this page
این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که درد نمی کند را ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی.
يک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشيدي تا سياست روحاني
tareenha.xyz/post/?...يک+هفته+7+چهره؛...غم+داود+رشي...
Translate this page
گریه و بی تابی لیلی رشیدی در مراسم تشییع پیکر داود رشیدی یکی از حاشیه های این مراسم بود. به گزارش زنان کویر ، مراسم تشییع پیکر مرحوم داود رشیدی درحالی ...
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی / این هفته ماجراهای ...
wwwkhabar.ir/8599408
Translate this page
این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که درد نمی کند را دستمال نبندیم.
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی | بانک اخبار
banknews.info/attractive/7906440
Translate this page
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی,این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین هابزرگترین پایگاه خبری تفریحی ...
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/6036073
Translate this page
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. ... مدلینگ یا فروش بدن/ از آموزش در خارج تا اعتیاد به شیشه و کوکایین. - سراج 24 ...
چهره ها:یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی | مجله اینترنتی ...
kahlek.ir/index.php/news1926066
Translate this page
8 hours ago - ها ایمان هفته شهرداری در اخبار اما جمعی برترین این که که نمی را نبندیم. مورد ی هم یک واجب این در چهره تلاش توصیف تبیین نهایتا کنیم از بپرهیزیم، ...
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی - خانه
toyana.ir/.../یک+هفته+7+چهره؛+از+غم+داود+رشیدی+تا+...
Translate this page
13 hours ago - یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. پر واضح است که فقدان هر کدام از آن ها تنها فقدان یک هنرمند متبحر نیست و اصلا از این لحاظ غم .
يک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشيدي تا سياست روحاني - خبر ایرونی
iruni.ir/news/1383891
Translate this page
برترين ها/ داود رشيدي يا (افسوس، هفته)درگذشت داود رشيدييکي از با آبروهاي سينماي ايران درگذشت.
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی
www.hotfa.ir/.../یک-هفته-7-چهره؛-از-غم-داود-رشیدی-تا...
Translate this page
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. 58 دقیقه پیش چهره ها 0 ... «تولدت مبارک» برای ستاره ها؛ از «بلیک لایولی» تا «تیم برتون» · بازیگری که دوست ...
ایران خبر - یک هفته 7 چهره؛ از هتاکان مجازی تا کیپ کام پوش ها
www.irankhabar.ir/.../یک-هفته-7-چهره-هتاکان-مجازی-ک...
Translate this page
Jul 14, 2016 - یک هفته 7 چهره؛ از هتاکان مجازی تا کیپ کام پوش ها ... هتاکان مجازی یا (ساعت خوشی، هفته) .... یک هفته هفت چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی.
یک هفته ۷ صورت؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی (۷ عکس) - سرزه
www.serze.com/هفته-صورت-داود-رشیدی-سیاست-روحا...
Translate this page
1 day ago - یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی هفته جاری قصه های شهرداری بزرگ شهر تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در مناسب ترین ها این ...
تحولات هفته آخر بارداری برای جنین و مادر | ممکن است بخواهید
www.ghatreh.com/.../تحولات-هفته-آخر-بارداری-برای-...
Translate this page
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی · در اینستای ستاره های خارجی چه خبر ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی · کشف ۱۶ کیلوگرم طلای ...
محاکمه مرد شروری که زن جوان را یک هفته ربود - جوان ایرانی
www.javaneiranipress.ir/.../622786-محاکمه-شروری-جوا...
Translate this page
1 day ago - یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی .... مرد شرور مدت یک هفته مرا در خانه‌اش زندانی کرد و بعد هم بارها مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی - دیار خبر
diarekhabar.ir/shownews?...یک-هفته-7-چهره؛...غم-داود-...
Translate this page
این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که درد نمی کند را دستمال نبندیم.
عکسی قدیمی از آلبوم شخصی یک بازیگر/ گریم سنگین انتظامی ...
vista.ir/.../عکسی-قدیمی-از-آلبوم-شخصی-یک-بازیگر...
Translate this page
10 hours ago - به گزارش سینماخبر، عزت‌الله انتظامی، داود رشیدی، علی نصیریان، ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی · «نفس شیرین» به نیمه ...
آخرین خبر | چهره ها/ نظر «نیکی کریمی» درباره فیلم نامه «علی اصغری»
akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=2313089
Translate this page
Dec 5, 2015 - سينما و چهره ها3,09634 ... وی نوشت: یک تشکر دیگر باز هم از یک همکار خوب دیگر علی اصغری ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی.
چهره ها در مراسم یادبود داود رشیدی - خبراتور
khabarator.ir/search/?...چهره%20ها%20در%20مراسم%20...
Translate this page
Aug 26, 2016 - استاد اگه میذاشتی دویست تا بالاتر بگم الآن اون قالی برای ما بود. + عزیز دلم، من فکر ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. 11 ساعت ...
اتوبیوگرافی
safiauto.ca/
Translate this page
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی این هفته ماجراهای Read More ... چهره های سیاسی که اردوغان کنار گذاشتبعد از عبور از حزب عدالت و توسعه از گردنه ...
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی - پرسیار
porsyar.com/8453484
Translate this page
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. چکیده خبر: این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در برترین ها این است که سری که درد ...
| کیهان | | | کیهان نیوز
keyhaan.ir/
Translate this page
پنجشنبه ، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ، ۰۷:۴۹ یک نویسنده آمریکایی که مولف کتاب جدیدی در باره روابط واشنگتن و تهران ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی.
ایران آرزوی آرژانتینی ها را برآورده کرد - بازتاب 24
baztabnews24.ir/search/?q=ایران+آرزوی...ها+را...
Translate this page
کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای المپیک ریو اعلام شد تا مربی ایرانی در تهران ... "خندوانه" حاضر شده بود، دیدار با دکتر حسن روحانی را یکی از آرزوهای خود عنوان. .... یک هفته 7 چهره از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی۱۸ · نیلوفرنیک بین · واکنش تند ...
هفته بیست و هفتم بارداری - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/news/.../هفته-بیست-و-هفتم-بارداری
Translate this page
Rating: 96% - ‎209,808 reviews
2 days ago - هرچند که هنوز 13 هفته تا آخرین قسمت فصل اول سریال وقت دارید. بگذارید ببینم .... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی. نظر کاربران.
دوستی وبازی حیوانات با هم - اخبار ورزشی
atisam.ir/search/?q...page=4
Translate this page
رشیدی: محترمانه درخواستم را برای اجرا نمایش رد می‌کردند گروه فرهنگ و هنر: در بخش نخست گفت‌و‌گوی زنده‌یاد داود .... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی.
شیلا خداداد با تیپ متفاوت در شهر ساحلی آمریکا! + عکس
www.mahbobtarinha.com/.../شیلا-خداداد-با-تیپ-متفا...
Translate this page
13 hours ago - کل کل برادران کیایی در خندوانه · یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی · یادگاری‌های داوود رشیدی از «بی بی چلچله» تا «شیلات» ...
| کیهان | | | کیهان نیوز
tv24.ir/
Translate this page
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی ... کیهان نیوز – ایمان عبدلی: این هفته ماجراهای شهرداری تهران در صدر اخبار بود، اما تصمیم جمعی در کیهان نیوز این است ...
خبر ایرانی
newsirani.com/
Translate this page
تازه ترين رخدادهای سياسی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی در ايران و جهان. ... از حسن روحانی و دولت اش تا غم داود رشیدی و سیگار کشیدن مهران مدیری · در هفته ای که گذشت؛.
TitreAkhbar - تیتر اخبار - نقد و بررسی فیلم Disconnect (جدا ماندگی)
www.titreakhbar.com/search.aspx?k=1&t...
Translate this page
از بی پولی تا یه تیکه نان / خوجه ممد به یاد داوود رشیدی پخش می شود نسیم اخبار مشابه ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی سینما خبر اخبار مشابه ...
تداوم حمایت اصلاح‌ طلبان از روحانی - خبرها
khabarha.info/news/144542
Translate this page
این عضو مجمع نیروهای خط امام با بیان این‌که در رقابت با روحانی، یک چهره ناشناس و یا کمتر مطرح اصولگرا، چندان ... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی ...
یادگاری‌های داوود رشیدی از «بی بی چلچله» تا «شیلات» - تلگرامی
telegramy.club/news/262924
Translate this page
1 day ago - در خلاصه داستان فیلم با بازی داوود رشیدی، علیرضا شجاع نوری و آرش میراحمدی آمده است: مجید با ..... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی.
پایگاه خبری الف
alef.ir/
Translate this page
رسانه‌ها تا کی باید نقش نظارتی نظام اداری را بر عهده داشته باشند؟ .... اوایل شهریور ۹۳ و در آستانه هفته دولت بی‌شک یکی از روزهایی ست که از حافظه ... روحانی در مراسم اختتاميه جشنواره شهيد رجايي: ... بخش سیاسی الف، 7 شهریور 95 ... داوود رشیدی صبح روز جمعه پنجم شهریور ماه در اثر ایست قلبی دنیای فانی را وداع گفت و به قول خودش «.
نتایج جستجو برای عبارت زندگی نامه ی علی رمضانی مجری مجله ی خبری ...
khabarkhoon.com/Search?q=زندگی+نامه+ی...
Translate this page
هفته نامه تماشاگران امروز - محمدحسین عباسی: در روزگار زندگی روی اینترنت، هر جست و جو یک اعتراف است و هر .... یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی.
مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir
www.mashreghnews.ir/
Translate this page
در سایت خبری مشرق نیوز آخرین اخبار حوادث,سیاسی,فرهنگی,اقتصادی,اجتماعی,ورزشی,ایران ... فصل مشترک سخنان چند روز اخیر هاشمی رفسنجانی پیروزی مجدد روحانی در ... ۱۲ ساعت / ۲۴ ساعت / ۴۸ ساعت / ۱ هفته ... عکس/ جمشیدهاشم‌پور در مراسم یادبود داود‌ رشیدی ... عکس/ سلطان غم از نگاه یک راننده کامیون! .... از حقوق‌دانی تا حقوق‌های نجومی!
اولین مصاحبه دختری که توسط مجری مشهور اغفال شد - آفتاب
aftabnews.ir/vdcefx8zvjh8v7i.b9bj.html
Translate this page
Jan 4, 2013 - تا اینکه در نهایت یک شب به من گفت که با دختری به مدت هشت سال رابطه ... چهره مثبتی داشت که در من ایجاد اعتماد کرد. ..... 7. پاسخ. این خانم با این تحصیلات عالی و شرایط اجتماعی و خانوادگی ..... لیلا حاتمی و لیلی رشیدی در روزهای خوش کودکی و غم فراق پدر+تصویر .... به دلیل ایست قلبی/داود رشیدی درگذشت (۳۰ نظر) ...
احمدی نژاد مادر چاوز را در آغوش گرفت+ فیلم و عکس - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/99735
Mar 9, 2013 - توی عکس هم کاملا چهره احمدی نژاد معلومه که خود اش به فنا رفتن اش را احساس کرده. ...... 7. 4. پاسخ. بايد اگر مدافع انقلاب هستيد ناچارا اين دولت را تا پايان وقت خود ...... مادر چاوز با حس همدردی با رییس جمهور عزیزمان برای خالی کردن غم از دست رفته ...... آقای میرتاج الدینی معاون رییس جمهور که یک فرد روحانی فاضلی است وهمراه ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - او در عرض فقط 3 ثانیه تا 100 کیلومتر در ساعت سرعت می گیرد. ..... همان هفته با یک نقرهکار تماس گرفت و قرار شد او را درمحل کارش ملاقات کند تا نحوه کار ... شایع ترین استفاده از روبان های رنگی در زمینه سیاست، استفاده از روبان قرمز ...... بهرنگی (نویسنده ایرانی) ، صادق چوبک (نویسنده ایرانی) ، داود رشیدی (بازیگر ...
شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل - پرشین بلاگ
sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
Translate this page
مشروح یک سیاست بی مرز در دمشق ! ... با این همه خبر به تو که فکر میکنم -یک فصل تازه ای که برایم مهمتری ... تاریخ ارسال مطلب : 1391-7-4 ... جانم به لب است از غم جانان، بگذارید ... ارتش شرق و غرب صف بستند تا تو را مالِ خاکِ خود بکنند ...... با این همه دور از تو مرا چهره زردی است ...... تمام سال و ماه و هفته و روز غم ...... علی اکبر رشیدی.
دانلود سریال دورهمی با کیفیت عالی - دوستی ها
www.doustiha.ir/1394/12/.../دانلود-سریال-دورهمی.html
Translate this page
عکس/ لیلی رشیدی و لیلا حاتمی ؛ از دیروز تا امروز ...... یه سوال داشتم، الان جدیدا هر هفته ۳ قسمت از دورهمی رو میاد یا مثل سابق ۲ قسمت ...... مهران مدیری از سریال های قهوه تلخ، مرد هزار چهره، شب های برره، پاورچین به عنوان بهترین و از جایزه ..... نکنه باید درشو گل گرفت که خداروشکر آقای مدیری تازه داشت دین رو هم به سیاست اضافه میکرد که یه ...
سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=1
پیام ها برای برای درگذشت داود رشیدی عزیز ...... از آن طیف #سیاسی اصرار است بر وجود یک تخلف بزرگ و از آن طرف دیگر انکار است که واقعیت ندارد؛ و ...... نوشیدم نهان از جام عشقت در ازلاز شراب غیبی تو هشیارم هنوز*******از غم هجران تو کم مانده بوسم مرگ راکرده ام ...... شرکت اپل در میان ابهامات موجود درباره آیفون 7 و ساعت اپل 2 ، فراخوانی .
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/
Oct 22, 2014 - 50, نقش قانون اساسی در تأمین منافع ملی در توسعه سیاسی, مصطفی فریدونی ..... های ماهواره ای فارسی زبان؛ مطالعه موردی مجموعه تلویزیونی " غم هجران" پخش شده از شبکه ریور ..... سیده صاحبه آل داود, دانشکده روانشناسی, روانشناسى, 1994-06-25 ... 433, بررسی نقوش نمادین آب در نگارگری ایرانی اسلامی ( از قرن 7 تا 10 ه ق ) ...
iran emrooz (ايران امروز) - ایران امروز
www.iran-emrooz.net/index.php?/news1/print
3 days ago - از آن هنگام تا هم اکنون سرزمین‌های نفت خیز و بازارهای جذاب این منطقه درگیر ..... صدرا: شهیندخت مولاوردی به وضوح قوی‌ترین چهره اصلاح‌طلب دولت روحانی است. ..... او افزود: داود رشیدی یکی از ستون‌های استوار تئاتر جدید ایران است و منظورم از ..... اگر چه پس از یک هفته از انتشار خبر، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، اعلام کرده ...
مرجع دانلود کتاب
readbook.ir/index.php
Translate this page
Ketabe Hafte 204x3001 کتاب هفته · شرکت در بحث و ... +تاریخ و سیاست (260) .... تعداد بازدیدها : 2048; عقاید یک دلقک (برنده جایزه نوبل 1972) - هاینریش بل ... تعداد بازدیدها : 5869; دانلود کتاب از ایده تا فیلمنامه - جعفر حسنی بروجردی .... تعداد بازدیدها : 22319; چهره نزدیک حشرات ...... 7 نکته کلیدی در طراحی وب سایت : 0, 14, filiph.
گل های آواز ایران
iraj-khodaie-avaz1.blogfa.com/
Translate this page
اتفاقاً شخصیتی چون ایرج به این خاطر تا این اندازه در زمینه آواز ایران پدیده مهمی است ... مهم نیست که یک مراسم برگزار شود و چهره‌ای را به عنوان «چهره ماندگار» معرفی کنند. .... غم یک حالت روحانی و عرفانی است و ریشه در دیگر خواهی دارد و به عاشقی میماند که ...... تيره- پروانه، افسانه عشق-همايون پور، عطر گيسو- امين الله رشيدي، دختر كولي در ...
جستجو آفلاین در لیست کتب کتابخانه دیجیتالی قائمیه - کتابخانه ...
www.ghbook.ir/u870632
22, بغیه المحتاج فی المجرب من العلاج, داود بن عمر انطاکی .... 390, المرتقی الی الفقه الارقی: کتاب الحج جلد 1, آیت الله سید محمد صادق روحانی ...... 1937, چهره منافقان در قرآن با استفاده از تفسیر پر ارزش نمونه, جواهرالسلطان ..... 2837, اصول و مبانی اخلاقی در سیاست عملی امام علی علیه السلام, علی اکبر ...... 4427, حریم عفاف, حسین رشیدی.
جبهه متحد اصول گرایان وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/osolgarasarpol
Jan 26, 2016 - منبع : جبهه متحد اصول گرایان-روحانی:جوانان آذربایجان نباید بیکار باشند! ..... خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با بیان اینکه شورای نگهبان یک نهاد ...... تغییر اتوبوسی روسای دانشگاه ها و انتصاب چهره های سیاسی افراطی در ...... که آقای وزیر معتقد بود حدود 6 تا 7 میلیون نفر از یارانه بگیران فعلی را شامل می شود.
یک هفته 7 چهره؛ از غم داود رشیدی تا سیاست روحانی | دنیای بزرگ فوتبال ...
thefds.net/.../یک-هفته-7-چهره؛-از-غم-داود-رشیدی-تا-س...
Translate this page
19 hours ago - ورزش سه: دوناروما 17 ساله در دیدار دوستانه امشب ایتالیا- فرانسه، در بین دونیمه جای جی جی بوفون را گرفت و به سومین بازیکن جوان تاریخ تیم ملی ...
خبرآنلاین
khabaronline.ir/.../tags/81/خبرآنلاین
Translate this page
از واکنش‌ها به درگذشت داود رشیدی تا هلاکت تروریست‌های داعش در ایران/ ... روز پنجشنبه، چهارم شهریور 95 اخباری که بیش از همه مورد توجه مخاطبان بود، رنگ و بوی پایان هفته می‌داد. ... در 26 مرداد 95 پربازدیدترین اخبار همچنان در حوزه سیاسی به واکنش چهره ها به فایل ... توهین به رئیس‌جمهور توسط یک روحانی افراطی و دلیل تداوم حصر میرحسین ...
پایگاه خبری بهار نیوز
www.baharnews.ir/
Translate this page
ضرب‌المثلی است معروف که تا ابله در جهان است مفلس در نمی‌ماند و البته جوامع بسته و ... گروه سیاسی: استاندار استان سمنان در دولت روحانی در هفته دولت تاکید داشت که مدیران ... آقای فولادگر لطفا استعفا بدهید زیرا با فرافکنی و توهین به یک مربی موفق و ... چهره ها در شبکه‌های اجتماعی/تصاویر ... مراسم داود رشیدی تحت تاثیر ازدحام مردم.
    1   
2
   
3
   
4
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,305
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,752
  • بازدید ماه : 11,752
  • بازدید سال : 389,363
  • بازدید کلی : 4,169,141