loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 197 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)

 

انتخابات سال جاری ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به احتمال زیاد عرصه نمایش رقابت هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه خواهدبود.
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 108

مجله همشهری دیپلماتیک: انتخابات سال جاری ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به احتمال زیاد عرصه نمایش رقابت هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه خواهدبود. چندی پیش دونالد ترامپ کاندیدای پیشتاز جمهوری خواهان که به بیان اظهارات جنجالی و هنجارشکن در سخنرانی های خود در طول کمپین انتخاباتی اش معروف است، با انتقاد از رویکرد دولت باراک اوباما درباره توافق هسته ای ایران گفت: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا توافق هسته ای با ایران را مورد بازنگری قرار می دهم.

در مقابل نیز به تازگی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در کمپین انتخاباتی خود با حمایت از سیاست خارجی اش علیه ایران در دوران تصدی وزارت خارجه آمریکا در دوره نخست ریاست جمهوری باراک اوباما مدعی شد: تحریم ها علیه ایران وضع شد تا ایران مجبور شود پای میز مذاکره برای دستیابی به توافق هسته ای بنشیند.

به طور کلی جمهوری خواهان با ادعای اینکه در توافق هسته ای به ایران امتیازات بیشتری داده شده و در مقابل ایالات متحده آمریکا نتوانسته به اهداف مورد نظر خود دست یابد، بر دموکرات ها فشار وارد کرده و تلاش می کنند موضع آنها را تضعیف کنند. در حال حاضر جمهوری خواهان از توافق هسته ای استفاده ابزاری و موقتی می کنند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که اظهارات کاندیداهای جمهوری خواه در طول کمپین های انتخاباتی خود مبنی بر پاره کردن توافق در صورت پیروزی در انتخابات، باعث شده که جبهه مقابل یعنی هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکرات ها نیز اظهارات تندی علیه ایران بیان کرده و چندان حمایتی از توافق هسته ای نشان ندهد. در این بین تنها برنی سندرز دیگر نامزد دموکرات از توافق هسته ای و تلاش های دولت باراک اوباما، رییس جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا حمایت کرده است.

وضعیت پیچیده


در این بین این پرسش مطرح می شود که اظهاراتی مانند پاره کردن توافق هسته ای از سوی برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، در راستای شعارهای تبلیغاتی است یا به واقعیت بیشتر نزدیک است؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت که در حال حاضر هیچ کس نمی داند که اگر دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات نهم نوامبر سال 2016 (19 آبان 95) به پیروزی برسد و به کاخ سفید راه یابد، چه رویکردی اتخاذ خواهدکرد. زیرا اظهارات وی هم در سیاست داخلی مانند مساله اقتصاد و هم د رحوزه سیاست خارجی ضد و نقیض است.

دونالد ترامپ از یک سو اعلام می کند که ایالات متحده آمریکا نباید مداخله نظامی بیشتری در سوریه داشته باشد و از سوی دیگر از سیاست های باراک اوباما در منطقه انتقاد می کند. در مورد ایران نیز رویکرد دونالد ترامپ این گونه است، از یک طرف مخالفت خود را با توافق هسته ای اعلام می کند و از سوی دیگر از تلاش برای بهبود روابط اقتصادی شرکت های ایالات متحده آمریکایی با ایران صحبت می کند. البته در این باره باید خاطرناشن کرد که مخالفت با توافق تا پاره کردن آن، به معنای بازگشت ایالات متحده آمریکا به دوران گذشته و بازگرداندن تحریم های اعمالی است و از سوی دیگر با توجه به اینکه توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 امضا شده است، اگر ایالات متحده آمریکا بخواهد این کار را انجام دهد، دیگر کشورهای عضو مخالفت می کنند.

همچنین این نکته را باید یادآور شد که کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در فضای کمپین های انتخاباتی خود، درباره مسائل بسیاری صحبت می کنند اما زمانی که در انتخابات پیروز شده و وارد کاخ سفید می شوند، با واقعیت هاای ایالات متحده آمریکا و واقعیت های موجود در عرصه بین المللی واقف می شوند و متوجه می شوند که هم در حوزه سیاست داخلی و هم حوزه سیاست خارجی ملاحظات بسیاری باید رعایت شود.

وضعیت پیچیده


همچنین در برخی مواقع سایست خارجی کشورها در واکنش به برخی رویدادها شکل میگیرد. به طور مثال اگر حملات 11 سپتامبر رخ نمی داد، جنگ های ایالات متحده آمریکا علیه عراق و افغانستان شکل نمی گرفت. بر همین اساس اگر یک حادثه تروریستی در ایالات متحده آمریکا رخ دهد، ممکن است رییس جمهور آتی ایالات متحده آمریکا مجبور شود که به مداخله گری سوق یابد.

با این حال اگرچه در دوره آتی ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا چه دونالد ترامپ بر سر کار آید و چه هیلاری کلینتون رییس جمهور شود، سیاست های تندتری علیه ایران اتخاذ خواهدشد. اما به نظر نمی رسد هیچ یک از آنها بخواهد پس از پیروزی در انتخابات توافق را پاره کند. زیرا لغو توافق عواقب بسیاری برای ایالات متحده آمریکا به همراه خواهدداشت.

همچنین علاوه بر مواضع کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در حال حاضر مردم ایالات متحده آمریکا اعم از راست گراها و چپ گراها نیز نمی خواهند که درگیری و جنگ تمام عیاری بین ایالات متحده با کشور دیگری ایجاد شود. هر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تا حدی به این رای افکار عمومی واقف است، مگر اینکه حادثه ای مانند حادثه 11 سپتامبر در ایالات متحده آمریکا رخ دهد و نظر افکار عمومی تغییر یابد.

در این میان برخی بر این باورند که هیلاری کلینتون، دموکرات است و رویکرد بهتری در مقایسه با جمهوری خواهان اتخاذ خواهدکرد. در این باره باید یادآور شد که هیلاری کلینتون در دوران تصدی خود در وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در دوره نخست ریاست جمهوری باراک اوباما در موارد بسیاری از پیشرفت مذاکرات هسته ای مانند جلوگیری از عملیاتی شدن بیانیه تهران با مشارکت برزیل و ترکیه اشاره کرد.

درواقع به طور شخصی خود هیلاری کلینتون در حوزه سیاست خارجی محافظه کار است زیرا در یک خانواده جمهوری خواه متولد شده و به همین دلیل در حوزه سیاست خارجی چندان همانند رویکرد معمول دموکرات ها عمل نمی کند. از سوی دیگر هیلاری کلینتون بسیار به اسراییلی ها و مقامات این رژیم نزدیک است. در نتیجه هیلاری کلینتون در مسائل خاورمیانه تحت تاثیر مواضع اسراییل است.

وضعیت پیچیده


البته باید بر این مسائل تاکید کرد که اگر هیلاری کلینتون رییس جمهور شود، با توجه به سیاست گذاری ها و مصالح و منافع ملی ایالات متحده آمریکا، دست هیلاری کلینتون د رحوزه ریاست جمهوری چندان باز نخواهدبود. همچنین در ابتدای انتخابات درون حزبی در ایالات متحده آمریکا، برخی از تحلیل گران تصور می کردند که هیلاری کلینتون در همه انتخابات های مقدماتی پیروز میدان خواهدبود و به راحتی برنی سندرز را شکست خواهدداد اما مشاهده کردیم که در واقعیت این گونه نشد و هیلاری کلینتون در برخی ایالت های ایالات متحده آمریکا شکست خورد. بر همین اساس اگر هیلاری کلینتون رییس جمهور شود، نمی تواند به گونه ای رفتار کند که مواضع هواداران سندرز نادیده گرفته شود.

در کل اگرچه تا حدودی می توان رویکرد هیلاری کلینتون را با توجه به سوابق سیاسی اش در دوران های مختلف سیاست ایالات متحده آمریکا پیش بینی کرد اما دونالد ترامپ با توجه به اینکه به هیچ وجه سابقه سیاسی ندارد، برهمین اساس پیش بینی رویکرد وی در صورت پیروزی در انتخابات بسیار دشوار است. درواقع دونالد ترامپ یک پدیده ناشناخته در صحنه سیاسی ایالات متحده آمریکا به شمار می آید.


Google
About 179,000 results (0.66 seconds)
Search Results
وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! - برترین ها
www.bartarinha.ir/.../وضعیت-پیچیده-هیلاری-دونالد-...
Translate this page
Rating: 96% - ‎117 reviews
41 mins ago - انتخابات سال جاری ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به احتمال زیاد عرصه نمایش رقابت هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه خواهدبود.
Images for ‫وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!‬‎Report images
Image result for ‫وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!‬‎
Image result for ‫وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!‬‎
Image result for ‫وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!‬‎
Image result for ‫وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!‬‎
Image result for ‫وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!‬‎
22 hours ago
More images for وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!
وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! - خبراتور
khabarator.ir/search/?...وضعیت+پیچیده؛+هیلاری،+دو...
Translate this page
به گزارش افکارنیوز ، دونالد ترامپ – نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – روز گذشته (یکشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه توییتر بار دیگر سلامت ...
وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!
www.hotfa.ir/.../وضعیت-پیچیده؛-هیلاری،-دونالد-ترام...
Translate this page
اخبار روز ایران,اخبار روز ایران و جهان تصویری,اخبار روز ایران بی بی سی,اخبار روز ایران بدون.
سیاست های کلینتون و ترامپ در قبال ایران چگونه است؟ - صدای ایران
sedayiran.com/.../سیاست-های-کلینتون-و-ترامپ-در-ق...
Translate this page
دونالد ترامپ هر چند مانند 'تد كروز' از پاره كردن برجام سخن نمي گويد، اما معتقد است كه ... هيلاري كلينتون، 68 ساله، متولد شيكاگو، بانوي اول آمريكا در دوره رياست جمهوري بيل ... گروههاي مختلف درگير در سوريه بوده اما اين كار بسيار دشوار و پيچيده است چرا كه ... شركت هاي ترامپ در سال هاي اخير با موج ركود اقتصادي در آمريكا از وضعيت خوبي ...
کلینتون و ترامپ ایران را چگونه می‌بینند؟
www.entekhab.ir/.../کلینتون-و-ترامپ-ایران...
Translate this pageEntekhab
دونالد ترامپ هر چند مانند 'تد كروز' از پاره كردن برجام سخن نمي گويد، اما معتقد است كه ... هيلاري كلينتون، 68 ساله، متولد شيكاگو، بانوي اول آمريكا در دوره رياست جمهوري بيل ... گروههاي مختلف درگير در سوريه بوده اما اين كار بسيار دشوار و پيچيده است چرا كه ... شركت هاي ترامپ در سال هاي اخير با موج ركود اقتصادي در آمريكا از وضعيت خوبي ...
وضعیت پیچیده - سایت مقالات ایرنا
article.irna.ir/fa/c1_8795/اخبار.../وضعیت_پیچیده
Translate this page
Jul 13, 2016 - رفتار شناسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به «برجام» ... چندی پیش دونالد ترامپ کاندیدای پیشتازجمهوریخواهان که به بیان اظهارات جنجالی ... درمقابل نیزبه تازگی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در کمپین انتخاباتی ...
خبرگزاری تسنیم - نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا درباره ایران چه می‌گویند؟
www.tasnimnews.com/.../نامزدهای-ریاست-جمهوری-آمری...
Translate this page
Jun 1, 2016 - هیلاری کلینتون سناتور ایالت نیویورک که چند سالی سکان وزارت خارجه دولت ... خود از برجام را با چاشنی «تهدید به حمله» درآمیخته و گفته: «اگر ایران از توافق ... اما دونالد ترامپ از همان ابتدا اعلام کرد از توافق هسته‌ای با ایران حمایت نمی‌کند. .... حزب‌الله لبنان سلاح‌های پیچیده ضدناو، سلاح‌های ضدهوایی، سیستم‌های ردیابی و ...
کلینتون و ترامپ ایران را چگونه می‌بینند؟ | اقتصاد آنلاین
www.eghtesadonline.com/.../124926-کلینتون-ترامپ...
Translate this page
Apr 24, 2016 - کلینتون و ترامپ درباره برجام و نحوه تعامل با ایران در برخی موضوعات همسو با ... این باورند؛ ‌مواضع هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در قبال برجام تا حدود زیادی ... بوده اما این کار بسیار دشوار و پیچیده است چرا که علاوه بر روسیه، ایران نیز ... شرکت های ترامپ در سال های اخیر با موج رکود اقتصادی در آمریکا از وضعیت خوبی ...
Fars News Agency : تحلیل مواضع نامزدهای انتخابات آمریکا درباره ایران و ...
www.farsnews.com/printable.php?...
Translate this pageFars News Agency
May 11, 2016 - با مرور سخنرانی ها و اظهارنظر های دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون علیه ایران در چند ماه ... این که کنگره آمریکا می گوید توافق برجام الزام آور نیست و رئیس جمهور آتی این ... علیه ایران شد و گفت: «من تلاش می کنم تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کنم. .... و ترامپ، بخشی از پیچیدگی مسئله ایران برای آمریکا را بازگو می کند.
نسخه چاپی - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/print/571526
Translate this page
دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان و هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ها که تا به اینجای ... تند و خصمانه دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون علیه ایران می تواند آینده برجام را با ... علیه ایران شد و گفت: «من تلاش می کنم تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کنم. .... هیاهوی کلینتون و ترامپ، بخشی از پیچیدگی مسئله ایران برای آمریکا را بازگو می کند.
وضعیت پیچیده: رفتارشناسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ...
www.did.ir/catalog/index.aspx?cn=4CECA18
Translate this page
وضعیت پیچیده: رفتارشناسی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به ... زیاد عرصۀ نمایش رقابت هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری‌خواه خواهد بود.
مجانی سفر کنید - تیترنو
www.titreno.com/fa/news/2083569/مجانی-سفر-کنید
Translate this page
32 mins ago - برترین ها وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! ... زیاد عرصه نمایش رقابت هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه خواهدبود.
درخواست حد برای ۳ سارق حرفه‌ای - تیترنو
www.titreno.com/.../درخواست-حد-برای-۳-سارق-حرفه-ا...
Translate this page
19 mins ago - برترین ها وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! ... زیاد عرصه نمایش رقابت هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ترامپ جمهوری خواه خواهدبود.
اجتماعی » اوباما و انتظارات نا به جا از سران 20 - قالب وبلاگ
www.khabar.pichak.net/.../اوباما_و_انتظارات_نا_به_جا...
Translate this page
او در سال ٢٠١١ نیز هیلاری کلینتون را به حمایت و تشویق اعتراضات ضددولتی در روسیه متهم کرد. ... وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!26 ثانیه پیش.
انتخابات آمریکا؛ از سرسختی «هیلاری» تا سنت‌شکنی «ترامپ ...
www.mehrnews.com/.../انتخابات-آ...
Translate this pageMehr News Agency
Mar 19, 2016 - رقابت ریاست جمهوری آمریکا فرصتی است برای «هیلاری کلینتون» تا عمق باور مردم ... ریاست جمهوری آمریکا که تقریبا دو سال به طول می انجامد از پیچیدگی های نظام دو ... تا پیش از ورود «دونالد ترامپ» میلیاردر و مجری سابق تلویزیونی همه پیش ... وعده های بسیار هیچ تغییر مثبتی در وضعیت معیشتی مردم ایجاد نکردند.
دونالد ترامپ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../دونالد_تر...
Translate this pagePersian Wikipedia
دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump ) (متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶) بیزنس‌من، ... خواهر او مرین ترامپ بری، قاضی فدرال ایالات متحده در وضعیت ارشدیت در دادگاه استیناف حوزه سوم ایالات متحده آمریکا است. ..... ترامپ به مبارزهٔ انتخاباتی در سطح کشور ادامه داد و شروع به هدف گرفتن هیلاری ..... "Complex was troubled from beginning".
ترامپ: هیلاری حقه‌باز مسبب وضعیت کنونی در سوریه است - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/world/1465619820720278
Translate this page
Jun 11, 2016 - خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ... کرد و گفت که «هیلاری حقه‌باز»، مسبب وضعیت کنونی در سوریه و «رشد 500 درصدی در میزان ورود پناهجویان سوری به کشورمان است. ... ترامپ قصد بازبینی و اصلاح برجام را دارد ... دستگاه پیچیده تبادل‌پیام نازی‌ها در جنگ‌جهانی +عکس.
کلینتون و ترامپ ایران را چگونه می‌بینند؟ - شبکه اطلاع رسانی راه دانا
www.dana.ir/News/714285.html
Translate this page
Apr 24, 2016 - دونالد ترامپ هر چند مانند 'تد کروز' از پاره کردن برجام سخن نمی گوید، اما معتقد ... هیلاری کلینتون، 68 ساله، متولد شیکاگو، بانوی اول آمریکا در دوره ریاست ... سوریه بوده اما این کار بسیار دشوار و پیچیده است چرا که علاوه بر روسیه، ایران ... شرکت های ترامپ در سال های اخیر با موج رکود اقتصادی در آمریکا از وضعیت خوبی ...
پایگاه اطلاع رسانی مثلث | ‌ترامپ برای ایران بهتر از هیلاری است
mosalas.ir/.../‌ترامپ_برای_ایران_بهتر_از_هیلاری_اس...
Translate this page
May 31, 2016 - پیروزی دونالد ‌ترامپ می‌تواند زمینه‌های لازم برای مصالحه‌گرایی واقعی‌تری را در .... ایران در صورت انتخاب هیلاری کلینتون با چه وضعیتی مواجه خواهد شد؟ .... موضوع برجام را می‌توان یکی از مسائل اساسی امنیت ملی ایالات‌متحده دانست. .... راز ناپدید شدن 2 کودک آبادانی را پیچیده کرد+عکس صحنه جرم اقدام زشت و وحشیانه مرد 62 ...
افزایش نگرانی جمهوریخواهان نسبت به وضعیت ترامپ، سرخط رسانه ها/15 ...
7.khabarfarsi.com/u/23081388
Translate this page
Aug 5, 2016 - بدترین هفته انتخاباتی ترامپ تاکنون / هیلاری فعلا دست بالا را دارد / هر دو ... اقتصاد و امنیت ملی ارائه دهند، انتخابات به یک کارزار پیچیده تبدیل می شود. ... عصراقتصاد: حمایت باربارا میکولسکی ، تعداد سناتورهای حامی "برجام در سنای ... 12 مرداد بار دیگر از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات نوامبر آینده شدیدا ...
:::Noandish.com::: درباره پيچيده ترين انتخابات رياست جمهورى آمريكا ...
noandish.com/.../درباره-پيچيده-ترين-انتخابات-رياس...
Translate this page
Aug 8, 2016 - و درمقابل دونالد ترامپ نیز ضمن حفظ حملات لفظی و اعلانی خویش علیه ... در حالی هیلاری کلینتون کاندیدای نهایی حزب دموکرات شده است که نام ... در مورد ایران نیز اینکه با برجام چگونه برخوردی صورت میگیرد آزمون بسیار مهمی می باشد. ... استخدام‌ها در آموزش و پرورش «پیمانی» است/ آخرین خبرها از تبدیل وضعیت نیروها.
زيان كلينتون از ترامپ براي ايران كمتر است - صفحه نخست
www.armandaily.ir/.../زيان-كلينتون-از-ترامپ-براي-ا...
Translate this page
... خاورميانه و حتي سياست‌هاي اتخاذي نسبت به ايران و مساله برجام، عملكرد اين كشور در مقابل ... علاوه بر آن گفته مي‌شود هيلاري كيلينتون از مجموع كرسي‌هاي باقيمانده تنها به كسب ... با اين وجود گمان مي‌رود كه زيان رياست‌جمهوري كلينتون از دونالد ترامپ كمتر خواهد بود. بر اين اساس در صورت برد هر يك از اين افراد با توجه به پيچيدگي وضعيت ...
اخبار ایران و جهان|سامانه اطلاع رسانی سراج۲۴ | برچسب ها › ترامپ - سراج24
seraj24.ir/fa/tags/ترامپ/&page=2
Translate this page
... بعدی آمریکا با دنیایی از چالش‌های فزاینده و پیچیده مانند تروریسم، روسیه مهاجم و اروپای ... وضعیت ترامپ و کلینتون در نظرسنجی‌های یک ماه اخیر چگونه است؟ ... آمریکا هستند، نشان دهنده پیشتازی پنج درصدی هیلاری کلینتون بر دونالد ترامپ است. ... نامزد در صورت پیروزی در انتخابات با کنگره و و برخی آژانس‌ها در مورد برجام و ممنوعیت ...
اگر ترامپ به کاخ سفید برود، یک اصولگرا رئیس جمهور ایران می شود - تی ...
tnews.ir/news/fd8a62363763.html - Translate this page
May 7, 2016 - از سوي ديگر رقابت بسيار سختي ميان ترامپ و هيلاري کلينتون در جريان است ... آمريکا به اين اجماع برسند که از دونالد ترامپ حمايت نکنند، هيلاري کلينتون از حزب ... اگر فرض کنيم ترامپ رئيس جمهور بعدي شود، وضعيت آمريکا مشابه دوران جرج ... اصلاح طلبان در انتخابات سال 96 نيست و فضا بسيار پيچيده شده است.
چاپ - خبرگزاری خانه ملت :: نسخه چاپی خبر
www.icana.ir/Fa/News-Print/301274
Translate this page
Jun 15, 2016 - از لفاظی درباره تفاهم برجام تا ولع معامله با ایران ... در تحلیل وضعیت انتخابات الکترال 2016 گفت: چرخش قدرت در ایالات ... وی با بیان این که رقابت های انتخابات الکترال 2016 با دوره های دیگر انتخابات آمریکا متفاوت است ، گفت: هیلاری کلینتون به ... صفاری نطنزی گفت: دونالد ترامپ با شعارهای پوپولیستی تند ...
دونالد ترامپ: من مقابل هیلاری قرار دارم نه بقیه جهان! | News File
newsfile.ir/.../دونالد+ترامپ%3A+من+مقابل+هیلاری+قر...
Translate this page
ایرنا - 4 ساعت پیش; یار انتخاباتی هیلاری کلینتون برجام را نجات می دهد؟ ... اینفوگرافیک بعد از اینکه دونالد ترامپ، معاون اول خود را انتخاب کرد، هیلاری کلینتون هم ... رییس جمهور بعدی آمریکا با دنیایی از چالش های فزاینده و پیچیده مانند تروریسم، روسیه مهاجم ... قطره - 11 ساعت پیش; وضعیت ترامپ و کلینتون در نظرسنجی‌ها چگونه است؟
فان نیوز
funnews.ir/
Translate this page
وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! ... حکم شلاق احسان حدادی · افتتاح بزرگترین پل معلق جهان در ترکیه · وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!
اگر ترامپ رئیس جمهور شود… - پایگاه تحلیلی دفتر پژوهش
www.rasad.org/اگر-ترامپ-رئيس-جمهور-شود/?print=1
Translate this page
May 11, 2016 - فیاض زاهد/ دونالد ترامپ در مقام مقایسه با هیلاری کلینتون ۱۳ درصد عقب است. ... باید مجددا ارزیابی کنیم و ببینیم که وضعیت کمپین ها به چه شکلی خواهد بود. ... اگر ترامپ رئیس جمهور شود، شرایط پیچیده تر خواهد شد. البته به این معنا نیست که ترامپ موفق شود برجام را متوقف کند چون ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ...
منظومه خبری چی 24|موی ترامپ
chi24.info/tag/موی%20ترامپ
Translate this page
(تصویر) مدل موی سر عجیب و جالب مسی · دونالد ترامپ: من مقابل هیلاری قرار دارم نه بقیه جهان! ... رئیس جمهور بعدی آمریکا با دنیایی از چالش های فزاینده و پیچیده مانند تروریسم، روسیه ... وضعیت ترامپ و کلینتون در نظرسنجی های یک ماه اخیر چگونه است؟ ... شدن سربازانمان توسط ایران را فراموش نمی کنیم/ مطلقا هیچ چیز از برجام گیر ما نیامد ...
کلینتون و ترامپ ایران را چگونه می‌بینند؟ - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
Translate this page
دونالد ترامپ هر چند مانند 'تد كروز' از پاره كردن برجام سخن نمی گوید، اما معتقد است كه ... هیلاری كلینتون، 68 ساله، متولد شیكاگو، بانوی اول آمریكا در دوره ریاست جمهوری بیل ... گروههای مختلف درگیر در سوریه بوده اما این كار بسیار دشوار و پیچیده است چرا كه ... شركت های ترامپ در سال های اخیر با موج ركود اقتصادی در آمریكا از وضعیت خوبی ...
نظرات هیلاری کلینتون دونالد ترامپ ترامپ درباره برجام ایران نمودار ...
ea3.ir/.../نظرات+هیلاری+کلینتون+دونالد+ترامپ+ترام...
Translate this page
نظرات هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ ترامپ درباره برجام و ایران + نمودار ... ايران در صورت انتخاب هيلاري کلينتون با چه وضعیتی مواجه خواهد شد؟ ... که هيلاري کلينتون یا دونالد ‌ترامپ پیروز شوند، رابطه ايران و آمریکا با مسائل پیچیده‌ای روبه‌رو خواهد شد.
دونالد ترامپ‌؛ نامزد نامحبوب جمهوريخواهان
www.ettelaat.com/etiran/?p=217378
Translate this pageEttela'at
Jul 19, 2016 - برای بررسی آخرین وضعیت انتخابات آمریکا سایت خبرآنلاین با امیرعلی ... *زمانی که مشخص شد هیلاری کلینتون قطعا نامزد ریاست جمهوری خواهد بود درخواستی از ... برجام پرداخت و گفت: در طول مبارزات انتخاباتی، هیلاری کلینتون به‌وضوح از ... دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه آن را یک «توافق بد» برای ایالات‌متحده عنوان ...
هیلاری کلینتون: باید تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد - رویـش نیــوز
www.rooyeshnews.com/102580
Translate this page
Mar 22, 2016 - هیلاری کلینتون: باید تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد ... ایران و 1+5 هم اشاره کرد و گفت که در نتیجه برجام، اسرائیل امن‌تر شده «ولی تکرار می‌کنم، رویکرد ... کلینتون که می‌دانست امشب قرار است یک کاندیدای جنجالی دیگر یعنی دونالد ترامپ هم بناست در آیپک سخن ... سرنوشت حاج‌احمد پیچیده بود یا پیچیده‌اش کردند؟
درباره پیچیده ترین انتخابات ریاست جمهورى آمریكا / مواضع دو نامزد در ...
damadam.ir › اخبار › نواندیش › دسته‌بندی نشده
Translate this page
Aug 8, 2016 - درباره پیچیده ترین انتخابات ریاست جمهورى آمریكا / مواضع دو نامزد در قبال ایران و برجام ... و درمقابل دونالد ترامپ نیز ضمن حفظ حملات لفظی و اعلانی خویش علیه برجام با ... در حالی هیلاری کلینتون کاندیدای نهایی حزب دموکرات شده است که نام اولین زن ... در مورد ایران نیز اینکه با برجام چگونه برخوردی صورت میگیرد آزمون ...
نگاهی از درون؛ «نظام فاسد حاکم بر آمریکا» به روایت «دونالد ترامپ»
www.iribnews.ir/.../نگاهی-از-درون-نظام-فاسد-حاکم-بر-...
Translate this page
Aug 25, 2016 - «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان با اتخاذ رویکردی تهاجمی به عملکرد دولت دمکرات و بلکه نظام سیاسی آمریکا، حریف خود «هیلاری کلینتون» را در موضع دفاعی قرار داده است. ... طبقه قدرتمند فقط از خودشان محافظت می‌کنند و به وضع مردم هیچ توجهی ... نظام کنونی مالیاتی در آمریکا آنقدر پیچیده و سرسام‌آور است که هر ساله نه ...
روزنامه همدلی - مواضع ترامپ داد اوباما را هم درآورد
hamdelidaily.ir/?newsid=8210
Translate this page
Aug 1, 2016 - دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان از چهره هایی است که با اظهارات جنجالی اش بیش از آنچه ... جمهوری خواه را منوط به ابطال برجام از سوی آنان پس از احراز پست ریاست جمهوری کند. ... نظام انتخاباتی در آمریکا پیچیده و دارای پروسه ای طولانی بر اساس رای ... ضمن آنکه هیلاری کلینتون جمهوری اسلامی ایران را نسبت به وضع تحریم های ...
ردصلاحیت ترامپ - دیپلماسی ایرانی
www.irdiplomacy.ir/fa/page/.../ردصلاحیت+ترامپ+.ht...
Translate this page
Aug 10, 2016 - چند ماه پیش دونالد ترامپ با هنری کسینجر و جیمز بیکر دیدار کرد و در مصاحبه ... که مردم امریکا باید از آنها بپرسند چرا وضع جهان چنین به هم ریخته است؟ ... اشاره ترامپ به بخشی از ایمیل های محرمانه هیلاری کلینتون بود که سال گذشته هک و منتشر شد. ... ادامه دارد · اوباما با اجرای کامل برجام، مانع اتحاد راهبردی تهران - مسکو شود ...
دلقک بازی دونالد ترامپ درباره ایران! | پایگاه اطلاع رسانی رجا - رجانیوز
www.rajanews.com/news/231475
Translate this page
Jan 11, 2016 - باتلاق FATF خطرناک‌تر از دام برجام/این بار امنیت کشور را به حراج می‌گذارند؟ ... نظر مردم امریکا درباره صداقت هیلاری کلینتون · کارشکنی عربستان در پرداخت دیه شهدای منا .... دونالد ترامپ در نطق انتخاباتی روز یکشنبه خود در نوادا، در انتقاد از عملکرد کنونی دولت ... گفتند ما نمی‌خواستیم مذاکرات را دچار پیچیدگی کنیم.
آخرین اخبار ایران و جهان - جویا
jooya.net/
Translate this page
وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! انتخابات سال جاری ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به احتمال زیاد عرصه نمایش رقابت هیلاری کلینتون دموکرات و دونالد ...
عقب‌نشینی ترامپ از موضع ضدبرجام - پایگاه خبری زنان قم
www.zananeqom.ir/news/1203
Translate this page
Jun 9, 2016 - زنان قم: جیسون گرینبلت، مشاور دونالد ترامپ در امور اسرائیل و جهان یهود، در ... هیلاری کلینتون نیز در واکنش به اظهارات ترامپ درباره برجام گفت که او یک کلمه هم .... کشتار اورلاندو؛ واکنش‌ها و پیامدها · وضعیت پیچیده گروه F +عکس · محور ...
اگر ترامپ رئیس جمهور شود… | رصد
vista.ir/news/28391392/اگر-ترامپ-رئیس-جمهور-شود… - Translate this page
May 11, 2016 - فیاض زاهد/ دونالد ترامپ در مقام مقایسه با هیلاری کلینتون ۱۳ درصد عقب است. ... باید مجددا ارزیابی کنیم و ببینیم که وضعیت کمپین ها به چه شکلی خواهد بود. ... اگر ترامپ رئیس جمهور شود، شرایط پیچیده تر خواهد شد. البته به این معنا نیست که ترامپ موفق شود برجام را متوقف کند چون ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ...
آمریکایی ها برای جهان چه می خواهند - کوگانا
www.koogana.ir/.../آمریکایی-ها-برای-جهان-چه-می-خواهند
Translate this page
Aug 12, 2016 - ... و نیس، هر دو نامزد ریاست جمهوری یعنی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ خواستار اقدام نظامی ... در واقع، این وضعیت بسیار پیچیده است. .... ساکنین · آمریکایی ها غیرقابل اعتماد و عهد شکن اند/ مسئولین در موضوع برجام بزرگ نمایی نکنند.
یک حامی برجام معاون کلینتون شد - دسرا
www.dsra.ir/یک-حامی-برجام-معاون-کلینتون-شد/
Translate this page
Jul 23, 2016 - هیلاری کلینتون، سیاستمدار حامی برجام و طرفدار تحریم ایران را به عنوان ... می توانیم به وضعیت پیش از برجام برگردیم یک کارشناس معتقد است که ایران ... ها، از نزدیک شدن آرای 'دونالد ترامپ' نامزد حزب جمهوریخواه به 'هیلاری کلینتون' نامزد ... پارسینه – 22 ساعت پیش; حل بیکاری از برجام پیچیده تر نیست معاون وزیر ...
بررسی مدیران و تیپ های مختلف کارمندی! - سایت خبری ایران وایر
iranwire.top/khabar/126329
Translate this page
این گروه مانند ماری هستند که خوابیده و به دور خود پیچیده است. با کوچکترین تلنگری بیدار .... وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! مجله همشهری دیپلماتیک: ...
ترامپ شبیه کدام رئیس جمهور تاریخ آمریکا است؟ - ایسکانیوز
www.iscanews.ir/.../ترامپ-شبیه-کدام-رئیس-جمهور-تا...
Translate this page
Aug 6, 2016 - دونالد ترامپ با مخالفان درون حزبی خود چه کرد؟ ... نظری که بین طرفداران سندرز و شخص هیلاری کلینتون وجود دارد، فکر می کنید حامیان جوان سندرز راضی شوند به هیلاری کلینتون رای دهند؟ پاسخ به این سوال کمی پیچیده است. ... متقابلا وضعیت ترامپ را چگونه می بینید؟ .... ابراهیمی: برجام بی‌خاصیت و بی‌برکت نیست.
آرشیو خبرهـا - 1470462789 - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/date/1470462789
Translate this page
... رونمایی از برهنگی زن ترامپ روی جلد مجلات آمریکایی - تصاویر سکسی ملانیا ..... مرگ مرموز زن جوان در هاله‌ای از ابهام · ◇ وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!
پایگاه خبری تحلیلی فیدوس|اخبار خوزستان و ایران|feydus
feydus.ir/
Translate this page
وضع انتقال آب کارون و زهره، حق آلایندگی، آلودگی هوا و مشکلات گمرک در. اعتبار سنجی انتقادهای ..... وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام! مرگ مرموز زن جوان در ...
محبوبیت کلینتون از ترامپ بیشتر است - اخبار ایران و جهان
my-link.ir/search/?q=محبوبیت+کلینتون...ترامپ...
Translate this page
سی» نشان دادند که «دونالد ترامپ» نامزد احتمالی جمهوریخواهان آمریکا در رقابت‌های انتخاب ... برنی سندرز به طور رسمی از رقیب خود، هیلاری کلينتون، نامزد احتمالی حزب دموکرات .... به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا رابطه با این کشور را به مسئله‌ای پیچیده تبدیل خواهد کرد. ... وضعیت بعد از برجام بدتر است/محدودیت ویزایی نیز برای تجار اعمال شد.
ترامپ: هیلاری حقه‌باز مسبب وضعیت کنونی در سوریه است - خبر زنده
khabarezendeh.com/.../ترامپ-هیلاری-حقه-باز-مسبب-و...
Translate this page
Jun 11, 2016 - خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ... کرد و گفت که «هیلاری حقه‌باز»، مسبب وضعیت کنونی در سوریه و «رشد 500 درصدی در میزان ورود پناهجویان سوری به کشورمان است. ... ترامپ قصد بازبینی و اصلاح برجام را دارد ... دستگاه پیچیده تبادل‌پیام نازی‌ها در جنگ‌جهانی +عکس.
Searches related to وضعیت پیچیده؛ هیلاری، دونالد ترامپ و برجام!

آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا

ترامپ و کلینتون در خبروان

دختر دونالد ترامپ

هیلاری کلینتون
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 233
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 859
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,306
  • بازدید ماه : 10,306
  • بازدید سال : 387,917
  • بازدید کلی : 4,167,695