loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 256 پنجشنبه 27 آبان 1395 نظرات (0)
 

چگونه بهترین شعار را برای زندگی پیدا کنیم؟

 

howtofindyourlifemottotorealizeyourtruepotential

شعار زندگی من بسیار ساده و کاربردی است. من همیشه معتقد بودم که همه کارها باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. این موضوع ممکن است کمی کلیشه ای به نظر برسد اما زمانی که آن را با دقت تجزیه و تحلیل می‌کنیم، می‌توانیم به موضوعات شگفت انگیزی دست یابیم. در این کلمات رازهایی نهفته است که باید آن را به خوبی درک کنیم و در زندگی روزمره خود به کار گیریم. زمانی که می‌خواهید کاری را انجام دهید همه تلاش خود را به کار گیرید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را ارائه کنید. این کار باعث می‌شود به دستاورهای شخصی و موفقیت‌های حرفه ای زیادی برسید. هنگامی که زمان اندکی برای انجام کارهای خود دارید اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید در این زمان اندک نیز می‌توانید بیشترین تلاش خود را انجام دهید. یافتن شعار واقعی در زندگی برای طراحی شغل و سفری که مدنظر ماست بسیار مهم و ضروری است. این شعار همانند یک سوخت عمل می‌کند و به ما کمک می‌کند مسیری که برای دستیابی به رویاهای خود در پیش رو داریم را بپیماییم. زمانی که بتوانید ارزش‌های زندگی و پارامترهای اخلاقی را به درستی تعریف کنید، فرایند تصمیم گیری را ساده تر کرده اید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید شعاری برای زندگی خود پیدا کنید. پس همراه ما باشید.

  1. مواردی که برایتان مهم است را تعریف کنید:

من همیشه افراد را تشویق می‌کنم ارزش های زندگی و چیزی که برای رسیدن به اهداف خود نیاز دارند را بر روی یک کاغذ بنویسند. نوشتن، یک ابزار قدرتمند است که تاثیر بسیار شگفت انگیزی بر روی تلاش‌های ما در رسیدن به هدف دارد. اینکار به ما کمک می‌کند هوشیار باشیم و خودمان را برای اتخاذ تصمیمات مناسب و فعالیت‌های واقعی تشویق کنیم. مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است عملکرد دانشجویان سال اول دانشگاه را مورد بررسی قرار داده است. این مطالعه نشان می‌دهد که داشتن هدف و تنظیم دوره ای آن ( همچون نوشتن بر روی کاغذ) می‌تواند دستاورد دانشگاهیان را بهتر کند و نرخ موفقیت را افزایش دهد. بهترین موضوعی که درباره نوشتن اهداف بر روی کاغذ وجود دارد این است که شما را مجبور می‌کند به خودتان فکر کنید و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. کار خود را با نوشتن سه دستاورد مهم و سه شکست در زندگی آغاز کنید و سپس لحظه‌هایی را برجسته کنید که در آن کارایی و بهره وری خوبی داشته اید و سپس ناکامی‌های خود را بنویسید. در این شرایط قادر خواهید بود نکات مشترک این شرایط را بیابید. توصیه‌هایی برای خود بنویسید و سپس آن را به یک مفهوم کلی تبدیل کنید. به عنوان مثال اگر عدم تمرکز در یکی از شرایط موجود باعث عدم موفقیت شما شده است، می‌توانید توصیه‌هایی همچون استفاده نکردن از شبکه‌های اجتماعی را بر روی کاغذ بنویسید. سپس آن را به یک نکته همیشگی تبدیل کنید. این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند لیست ارزش‌های خود را بسازید. بعد از ایجاد این لیست، هر روز موارد و نکات بیان شده را تمرین کنید. ارزش‌های موجود را به تدریج به شعار زندگی خود تبدیل نمایید. نوشته‌های خود را به صورت واضح، شفاف، دقیق بنویسید تا بتوانید آن را در تمامی ابعاد زندگی خود اعمال نمایید. از نکته‌هایی استفاده کنید که ساده و اسان است و درک و به یادسپاری آن زمان زیادی نمی برد.

  1. جامعه خود را پیدا کنید:

داشتن مجموعه ای از دوستان به شما کمک می‌کند مسیر موجود را به راحتی طی کنید. شرکت در فعالیت های مدرسه، ملاقات کردن با افراد و به اشتراک گذاشتن ایده‌های موجود به شما کمک می‌کند زندگی معناداری برای خود بسازید. به دنبال افراد مهم در زندگی خود باشید. به شبکه‌های حرفه ای بپیوندید و در اطراف خود افراد حرفه ای با انگیزه را داشته باشید. قابل اعتماد باشید ، با اعتماد به نفس کامل صحبت کنید و یک رابطه قوی، معنادار و زیبا بسازید. به خاطر داشته باشید که رابطه یک جاده دوطرفه است. پس باید مطمئن شوید که افراد نیز در کنار شما حضور دارند. مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۴ نشان داد که ۲۸ درصد از مدیران بر این باور هستند که از دست دادن رابطه بزرگترین مشکل آن‌ها در کسب وکار است. فعال باشید، کار کنید و ارتباط عمیقی با افراد ایجاد نمایید.

  1. به طور مداوم تمرین کنید و روشنفکر باشید:

یکی از جوانب مهم زندگی داشتن انعطاف پذیری است. زمان همیشه در حال گذر است، افراد تغییر می‌کنند، شرایط جدیدی ایجاد می‌شود و اولویت‌های زندگی نیز ممکن است تغییر پیدا کند. پس زندگی را با تفکری باز قبول کنید. داشتن انعطاف پذیری در این شرایط بسیار موثر خواهد بود. همیشه خود را برای تغییر شعار زندگی آماده سازید. هر روز را به عنوان فرصتی برای اعمال دوباره ارزش‌ها و شعارهای مفید در زندگی بدانید. اجازه دهید همه این شرایط شما را به سمت فرایند تصمیم گیری سوق دهد. هر زمانی که احساس کردید شرایط منفی شما را احاطه کرده است، به شعار خود برگردید و آن را مرور کنید. شعار زندگی خود را همانند یک سرود بدانید و اجازه دهید اطمینان را در زمان ناامیدی در اختیار شما قرار دهد. مسیر زندگی شما با شعارهایی که در زندگی دارید تعیین می‌شود. پس شعارهای مناسبی در زندگی انتخاب کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 940
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 940
  • بازدید ماه : 40,298
  • بازدید سال : 310,340
  • بازدید کلی : 4,090,118