loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 490 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت

سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت

پرده بکارت , سوال و جواب

 

سوال و جواب هایی پیرامون پرده بکارت و مسائل جنسی مربوط به آن که در بین دختران و زنان جوان که وجود دارد رو تا حد امکان در این پست به آن ها پاسخ داده شده است .

پرده بکارت چیست ؟
پرده بکارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می‌پوشاند.

محل قرار گیری پرده بکارت کجاست؟
پرده بکارت در حقیقت بخش خارجی اندام جنسی است.به همین دلیل دقیقا در ورودی دهانه واژن تعبیه شده است. اما ورودی دهانه واژن در برخی از افراد در همان ابتدای اندام تناسلی است و به سادگی قابل رویت و تشخیص است و در برخی نیز در عمق است و مشاهده آن به طور معمول امکان پذیر نیست.

.

.

.

سوال و جواب های شایع مربوط به پرده بکارت

 چرا شکل پرده بکارت من با آنچه در تصاویر اینترنتی می بینم ، متفاوت است؟ آیا برای من مشکلی پیش آمده است؟

اولا توصیه می کنم برای ارضای حس کنجکاوی خود در مسائل جنسی به مشاهده تصاویری که دیدنشان گناه است ، متوسل نشوید. هم ارزش ندارد ، هم این که سوالاتی را برای شما به وجود می آورد که نتیجه آن جز نگرانی و افسردگی چیز دیگری نخواهد بود .
ثانیا شکل ، رنگ و حالت اندام جنسی در افراد مختلف متفاوت است. بنا بر این اندام جنسی خود را با دیگران مقایسه نکنید. کلیات آن در همه مشترک است اما در مسائل جزئی تفاوت های بسیاری وجود دارد.

چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که پرده بکارتم خود به خود پاره شده باشد؟

همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج می شود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده بکارت آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

آیا هنگام نزدیکی یا وارد کردن شی خارجی به واژن ،‌ پرده بکارت کلا از بین می رود؟

خیر . ممکن است پرده بکارت از چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم شود. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . بقایای پرده بکارت تنها هنگام زایمان است که به طور کامل از بین می‏رود.

ایا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

آیا همه پرده های بکارت شبیه هم هستند و در همه آن ها موقع پاره شدن ، خونریزی وجود دارد؟

پرده‌های بکارت با یکدیگر متفاوتند. انواع گوناگونی از پرده‌های بکارت شناسایی شده اند اما از بین آنها به طور کلی رایجترینشان عبارتند از:
الف) حلقوی: در این نوع ، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند. لذا در خیلی از موارد خون ریزی ندارد.

ب) ارتجاعی: پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی پاره نمی شود، یا اینکه به طور جزئی پاره می شود و معمولاً خونریزی ندارد.

ج) تیغه ای: پرده تیغه ای یا دو سوراخی، پرده ای است که یک تیغه ممتد در طول واژن دارد. خون ریزی دارد.

د) غربالی: پرده غربالی یا سوراخ سوراخ، پرده ای است که به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده امّا سطح آن سوراخ سوراخ است. خون ریزی دارد.

ھ) پرده بسته: پرده بسته یا پرده بدون سوراخ، پرده ای است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. امّا به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. همان طور که قبلا هم گفتیم، در دخترانی که به سن بلوغ می رسند. در صورتی که دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث بروز درد می شود. اینگونه افراد باید به پزشک مراجعه نمایند تا طی عمل جراحی و ایجاد برش در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

پرده بکارت من از نوع حلقوی است.آیا می توانم بادوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم؟

خیر. اولا صرف نظر از جنبه پزشکی مساله از نظر شرعی این رابطه حرام است و در صورتی که اتفاق بیفتد زنا شده که گناه کبیره است. ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ارتجاعی ، توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است، حتی اگر پرده پاره نشده باشد.

آیا با داخل کردن انگشت امکان دارد پرده بکارت به تدریج نازک شده و در نهایت پاره شود؟

نمی توان در پاسخ به این سوال نظر قطعی داد. این بستگی به محل واقع شدن پرده بکارت و نیز نوع پرده بکارت و بزرگی و کوچکی انگشت دارد. ولی این گونه نیست که پرده به مرور به وسیله انگشت نازک شود. بلکه به طور جزئی صدمه می بیند. برای تشخیص این پارگی پرده بکارت باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

آیا متخصص هنگام معاینه پرده بکارت من می تواند بفهمد که قبلا خودارضایی داشته ام یا نه؟

خیر. اگر خودتان چیزی نگویید ، نه متخصص ، نه همسرتان و نه هیچ کس دیگر ، متوجه نمی شود. ضرورتی هم ندارد که چیزی بگویید. بعضی از پزشکان ممکن است سوالاتی در این مورد از شما بپرسند اما این سوال دلیل بر این نمی شود که چیزی فهمیده باشند.

من از پاره شدن پرده بکارتم نگرانم ولی می ترسم برای معاینه به متخصص مراجعه کنم؟ ممکن است به خانواده ام اطلاع دهد.

شما هرگز نباید از مراجعه به متخصص هراسی به دل خود راه دهید. پزشک متخصص نیز انسانی است مانند من و شما که به قوانین انسانی پایبند است. یکی از وظایف اولیه پزشکان رازداری است. در ماده ۶۴۸ قانون مجازات اسلامی آمده است که افشای اسرار بیماران جرم است و مجازات دارد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. بنا بر این حتی اگر پزشکی چنین کاری را انجام دهد شما از حیث قانونی می توانید علیه وی شکایت کنید. پزشکان دائما با بیماران مختلف سروکار دارند . آن ها بیش از شما به حفظ اسرار پایبندند. اصلا شغل پزشکی به صورتی است که افراد مختلف مشکلات و بیماری خود را در حدی که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود نمی گویند را با آنها در میان می گذارند. بنا بر این ترس به دل خود راه ندهید و حتما برای معاینه مراجعه کنید. البته برای اسودگی خاطر ، اگر به پزشک ناشناس مراجعه کنید بهتر است.

من در دوره قاعدگی لخته خون مشاهده کردم. آیا این لخته خون نشانه پارگی بکارت من است؟

خیر. وجود لخته خون در قاعدگی طبیعی است و ربطی به پرده بکارت ندارد اما اگر بیش از حد این اتفاق برایتان می افتد ،‌ به پزشک مراجعه کنید تا ادامه یافتن آن منجر به کم خونی نشود و با تجویز داروهای لازم درمان شود.

من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟

بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.

من هنوز نتوانسته ام پرده بکارت همسرم را بردارم و موقعی که فشار میدهم درد بسیار زیادی را متحمل میشود. ایا میشود از اسپری بی حس کننده استفاده کرد و اگر می شود: اسپری را باید مستقیما بر روی پرده بکارت بپاشیم؟
برای از بین بردن درد ناشی از پاره نمودن پرده بکارت هرگز نباید از اسپری بی حس کننده استفاده کنید. بسیاری از خانم ها به دلیل حساسیت قسمت‏های داخلی مهبل ، نسبت به داروهای بی حس کننده دچار سوزش شدید می شوند.
شما برای برداشتن پرده بکارت همسرتان ابتدا باید آمادگی لازم را برای وی ایجاد کنید. به طوری که ایشان تصور کند صرفا می خواهید به ایشان لذت بدهید و در صدد پاره کردن پرده نیستید. اما در زمانی مناسب به طور ناگهانی اقدام به فشار مناسب جهت پاره کردن پرده کنید. اگر فشار شما ارام (کند و به مرور) باشد طبیعی است که درد آن و نیز نگرانی همسرتان اجازه نمی دهد که ادامه دهید. اما در پرده های معمولی اگر به صورت ناگهانی اقدام شود مشکل حل می شود. برای شما یک مثال می زنم : اگر دندان پزشک ، دندان سست را بدون شدت و فشار لازم و خیلی کند و آرام بکشد ، طبعا شخص خیلی آزار خواهد دید. اما اگر غافلگیرانه و به یکباره اقدام کند ، موفق خواهد بود و درد کمتری هم متوجه شخص می شود.
توجه: در برخی از افراد پرده به صورتی است که باید با جراحی برداشته شود. روشی را که گفتم آزمایش کنید . اگر درست عمل کردید و جواب نداد جهت مشاوره با متخصص زنان و زایمان اقدام کنید.

منبع: تلخیص از iran20.com

===========================================

.

.

.

.

مطالب مهم و پاسخ به سوالات شایع قســـــمت دوم :

۱ – در هنگام نزدیکی، آلت مردانه وارد واژن می شود (ناحیه صورتی). بالطبع برای رسیدن به ناحیه صورتی ابتدا می بایست از خطوط قرمز (پرده بکارت) رد شد و با توجه به اینکه قطر آلت مرد در هنگام نعوظ بیش از قطر ورودی واژن در هنگام وجود پرده بکارت هست، به دنبال ورود آلت به واژن این لایه نازک دچار پارگی می شود. پس برای «ورود» آلت، اولین نقطه ، عبور از پرده بکارت می باشد.

۲ – اگر لب بزرگ و کوچک کنار زده شود ، پرده اولین قسمتی است که مشاهده می شود ؛ شاید خوده فرد (به دلیل عدم آشنایی با آناتومی منطقه) فقط قسمتی صورتی رنگ را مشاهده نماید ولی پزشک متخصص با معاینه (روی صندلی و موقعیت مخصوص ) به راحتی آن را تشخیص می دهد.پس بانوان عزیز، از کنجکاوی در مورد این منطقه جدا خودداری کنید، چون چه آسیب وارد کنید و چه وارد نکنید این مورد تا زمان ازدواج و برقراری اولین رابطه جنسی باعث ایجاد استرس و تشویش در شما خواهد شد.اگر به اطلاعاتی در مورد ناحیه تناسلی خود نیاز دارید، می توانید با مطالعه تاپیکها مختلف در انجمنها و نیز گالری تصاویر به آنها دست پیدا کنید.

۳ – ورود انگشت به داخل واژن به معنی عبور از پرده بکارت است، پس احتمال آسیب دیدن پرده بکارت به دنبال ورود انگشت به داخل دستگاه تناسلی وجود دارد، احتمال و میزان آسیب به نوع پرده و نیز قطر انگشت وارد شده بستگی دارد، تشخیص این مورد تنها با معاینه بالینی توسط پزشک متخصص امکان پذیر است.

۴ – فشار آب باعث پاره شدن پرده بکارت نمی شود.

۵ – یبوست و زور زدن باعث پارگی پرده بکارت نمی شود.

۶ – پرده بکارت در صورت ایجاد آسیب، خودبخود ترمیم نمی شود. ترمیم پرده بکارت از طریق جراحی غیر قانونی است و فرد انجام دهنده تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

۷ – تنها مرجعی که گواهی آن برای استناد در موارد قانونی معتبر است، سازمان پزشکی قانونی است، و می تواند هرگونه آسیب، خراش ، دستکاری و ترمیم از طریق جراحی را تشخیص دهد.

۸ – خودارضایی بدون ورود شی خارجی به واژن (تحریک با مالش کلیتوریس) باعث از بین رفتن پرده بکارت نمی شود.

۹ – مالش پاها به یکدیگر، استفاده از بالش و پتو! فشار دادن آلت تناسلی به مبل و صندلی! باعث از بین رفتن بکارت نمی شود.

۱۰ – خونریزی به دلیل آسیب به پرده بکارت در زمان آسیب رخ می دهد، یعنی همانند سایر قسمتهای پوست و مخاط بدن که آسیب به آن وارد می شود و باعث پارگی مویرگها و جاری شدن خون می شود. (مثلا خونریزی ۲۴ ساعت بعد رخ نخواهد داد!)

.

.

.

==========================================

.

.

.

 سوال : من یکسال و نیم با یک نفر رابطه جنسی داشتم البته اولین بار به اجبار, ولی دفعات بعد از ترس اینکه پرده بکارت رو از دست دادم به رابطه ادامه دادم با کلی عذاب وجدان و نگرانی. بعد از یکسال و نیم که به پزشک مراجعه کردم گفتن از نوع ارتجاعی هست الان مدت هفت ماه که رابطه رو تموم کردم تمام شبهام رو با گریه و پشیمونی و عذاب وجدان میگذرونم و به شدت نگران آینده هستم میخواستم بدونم که آیا برای ازداوجم میتونم نامه سلامت بگیرم.
…………………………………………………………………………………………………………………………………
جواب : نوع سال پرده ارتجاعی مثل کش دامن جمع شده و سالم است ولی به دنبال نزدیکی و آسیب به صورت کش شل شده و آسیب دیده خود را نشان میدهد که با معاینه قابل تشخیص است

.

.

.
سوال : حدودا ۶ سالم بود که بهم تجاوز کردن تا جای که یادم هست {البته ببخشید}با انگشت توی الت تناسلیم میکرد که خیلی هم درد داشت چندین بار تکرار شد هیچ خونی مشاهده نمیشد امکان داره که پرده نداشته باشم الان ۱۹سالمه یعنی نمیشه خودش خوب شده باشه خانم دکتر خیلی زیاد ناراحتم خیلی من توی شهرستانی زندگی میکنم که به هیچ دکتری دسترسی ندارم برای معاینه برم .خانم دکتر ۱۰کیلو کم کردم از بس غصه خوردم هچ راهی وجود نداره که خودم از سالم بودنش مطلع بشم خواهش میکنم جواب بدین
…………………………………………………………………………………………………………………………………
جواب : باید معاینه بشی تا مشخص بشه

.

.

.
سوال : میخواستم بدونم که برای گرفتن گواهی سلامت بکارت اگه پرده خراش داشته باشه گواهی صادر میشه؟ آیا توی گواهی مینویسه که خراش داشته؟ یا اینکه اگه براثر خودارضایی تغییراتی روی شکل آلت ایجاد شده باشه چیزی میگن !! آخه شنیدم که برای گرفتن گواهی باید با یکی از خانواده شوهر رفت..!!!متاسفانه چند سال پیش که اصلا نمیدونستم پرده چی هست و… خودارضایی داشتم البته خیلی وقته که دیگه توبه کردم و این کارو نکردم و با معاینه ای که خودم داشتم حس میکنم یه خراش کوچیک داره شرایط مراجعه به پزشکو برای معاینه ندارم.خواستگارای زیادی دارم اما خیلی راجع به این موضوع میترسم
ممنون میشم جواب بدین،مرسی
…………………………………………………………………………………………………………………………………
جواب : در گواهی دقیقا همان حالتی که وجود دارد ذکر میشود.اگر سالم است سالم و اگر خراش دارد آسیب جزیی ذکر میشود.

 منبع : دکتر رهام و دکتر امدادی

.

.

.

سوال : فایده پرده بکارت چیست؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : برخی از بازدیدکنندگان این سوال را زیاد مطرح کرده و تصور می کنند وجود این پرده فقط برای اثبات دوشیزگی و عدم ارتباط جنسی زن است. در پاسخ به این سوال و نیز فواید بکارت می گویم:
۱٫ پرده بکارت مختص انسان نیست. بسیاری از پستانداران مانند اسب ، وال و … نیز از وجود چنین پرده ای بهره مندند. در حالی که در حیوانات مساله دوشیزگی مفهومی ندارد. بنا بر این عامل وجود بکارت در انسان نمی تواند صرفا اثبات دوشیزگی باشد و اگر کسی این پرده را نداشت به مفهوم پاک نبودن یا ارزش نداشتن این شخص نیست.
۲٫ اگر علت بکارت عدم رابطه جنسی باشد ، بدون اسیب رساندن به این پرده نیز می توان رابطه جنسی داشت. بنا بر این نمی توان داشتن یا نداشتن پرده را نشانه پاکی یا ناپاکی یک شخص دانست. علاوه بر این چه بسا فردی پس از رابطه توبه کرده باشد و مقام معنوی ای بالاتر از کسی که پرده بکارت دارد ، داشته باشد.
۳٫ بسیاری از پزشکان می گویند ، بکارت موجب حفظ دستگاه تناسلی از بیماری های عفونی در نوزادی است .
۴٫ برخی نیز معتقدند که پرده بکارت مانند آپاندیس است که فلسفه آن چندان روشن نیست.

.

.

.

سوال : چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که خود به خود پاره شده باشد؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج میشود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

.

.

.

سوال : آیا هنگام نزدیکی یا وارد کردن شی خارجی به واژن ،‌ پرده بکارت کلا از بین می رود؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : خیر . ممکن است پرده بکارت از چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم شود. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . بقایای پرده بکارت تنها هنگام زایمان است که به طور کامل از بین می‏رود.

.

.

.

سوال : آیا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

.

.

.

سوال : پرده من از نوع حلقوی است . آیا می توانم با دوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : خیر. اولا صرف نظر از جنبه پزشکی مساله از نظر شرعی این رابطه حرام است و در صورتی که اتفاق بیفتد زنا شده که گناه کبیره است. ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ارتجاعی ، توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است ، حتی اگر پرده پاره نشده باشد.

.

.

.

سوال : من از پاره شدن بکارتم نگرانم ولی می ترسم برای معاینه به متخصص مراجعه کنم؟ ممکن است به خانواده ام اطلاع دهد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : شما هرگز نباید از مراجعه به متخصص هراسی به دل خود راه دهید. پزشک متخصص نیز انسانی است مانند من و شما که به قوانین انسانی پایبند است. یکی از وظایف اولیه پزشکان رازداری است. در ماده ۶۴۸ قانون مجازات اسلامی آمده است که افشای اسرار بیماران جرم است و مجازات دارد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. بنا بر این حتی اگر پزشکی چنین کاری را انجام دهد شما از حیث قانونی می توانید علیه وی شکایت کنید. پزشکان دائما با بیماران مختلف سروکار دارند . آن ها بیش از شما به حفظ اسرار پایبندند. اصلا شغل پزشکی به صورتی است که افراد مختلف مشکلات و بیماری خود را در حدی که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود نمی گویند را با آنها در میان می گذارند. بنابراین ترس به دل خود راه ندهید و حتما برای معاینه مراجعه کنید. البته برای اسودگی خاطر ، اگر به پزشک ناشناس مراجعه کنید بهتر است.


.

.

.

سوال : من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.

.

.

.

سوال : با سلام من ۱۹ ساله هستم چند سال پیش ورزش رزمی کار می کردم که دوستم با پاهاش به اندام من ضربه زد. آیا پرده من پاره شده؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : خیر. پرده بکارت با ورزش ،شنا و دویدن و پریدن و امثال آن پاره نمی شود. پاره شدن بکارت در صورت فشار و ضربه مستقیم شی خارجی یا آلت صورت می گیرد.

.

.

.

سوال : آیا با وارد کردن انگشت به تعداد زیاد پرده بکارت پاره می شود؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : همان طور که می دانید اندازه انگشت افراد متفاوت است. همچنین عمق و محل پرده بکارت در همه افراد یکسان نیست. بنا بر این نمی توان نظر قطعی داد. اگر کسی انگشت خود را با فشار تا انتها فرو کند و احساس درد و مشاهده خون هم داشته باشد ، باید احتمال  بدهد که پرده وی آُسیب دیده است ولی با وصفی که شما گفتید مشخص نیست. با معاینه معلوم می شود.

.

.

.

سوال : من مدت ها پیش خود ارضایی می کردم بدون وسیله ی خارجی. یک بار چند قطره خون بعد از خودارضایی دیدم و نمی دونم پرده ام پاره شده یا نه جرات دکتر رفتنم ندارم.آیا پرده ام پاره شده؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : در صورتی که انگشت یا شی خارجی را وارد واژن خود نکرده باشید ، نباید جای نگرانی باشد و پرده شما سالم است. ممکن است عامل خون ریزی چیز دیگری باشد که برای درمان آن باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. در عین حال به شما توصیه می کنیم هر چه زودتر خودارضایی را ترک کنید.

.

.

.

سوال : آیا اگر پاهایم را از هم باز کنم ، بکارت من آسیب می بیند؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب :به طور معمول ، با باز کردن پاها ، بکارت مشکلی نخواهد داشت

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

 

پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت

سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت

پرده بکارت , سوال و جواب

 

سوال و جواب هایی پیرامون پرده بکارت و مسائل جنسی مربوط به آن که در بین دختران و زنان جوان که وجود دارد رو تا حد امکان در این پست به آن ها پاسخ داده شده است .

پرده بکارت چیست ؟
پرده بکارت به بافت یا غشای نازکی می گویند که از جنس مخاطی است و ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می‌پوشاند.

محل قرار گیری پرده بکارت کجاست؟
پرده بکارت در حقیقت بخش خارجی اندام جنسی است.به همین دلیل دقیقا در ورودی دهانه واژن تعبیه شده است. اما ورودی دهانه واژن در برخی از افراد در همان ابتدای اندام تناسلی است و به سادگی قابل رویت و تشخیص است و در برخی نیز در عمق است و مشاهده آن به طور معمول امکان پذیر نیست.

.

.

.

سوال و جواب های شایع مربوط به پرده بکارت

 چرا شکل پرده بکارت من با آنچه در تصاویر اینترنتی می بینم ، متفاوت است؟ آیا برای من مشکلی پیش آمده است؟

اولا توصیه می کنم برای ارضای حس کنجکاوی خود در مسائل جنسی به مشاهده تصاویری که دیدنشان گناه است ، متوسل نشوید. هم ارزش ندارد ، هم این که سوالاتی را برای شما به وجود می آورد که نتیجه آن جز نگرانی و افسردگی چیز دیگری نخواهد بود .
ثانیا شکل ، رنگ و حالت اندام جنسی در افراد مختلف متفاوت است. بنا بر این اندام جنسی خود را با دیگران مقایسه نکنید. کلیات آن در همه مشترک است اما در مسائل جزئی تفاوت های بسیاری وجود دارد.

چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که پرده بکارتم خود به خود پاره شده باشد؟

همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج می شود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده بکارت آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

آیا هنگام نزدیکی یا وارد کردن شی خارجی به واژن ،‌ پرده بکارت کلا از بین می رود؟

خیر . ممکن است پرده بکارت از چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم شود. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . بقایای پرده بکارت تنها هنگام زایمان است که به طور کامل از بین می‏رود.

ایا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

آیا همه پرده های بکارت شبیه هم هستند و در همه آن ها موقع پاره شدن ، خونریزی وجود دارد؟

پرده‌های بکارت با یکدیگر متفاوتند. انواع گوناگونی از پرده‌های بکارت شناسایی شده اند اما از بین آنها به طور کلی رایجترینشان عبارتند از:
الف) حلقوی: در این نوع ، پرده به صورت حلقه ای دور ورودی واژن را می پوشاند. لذا در خیلی از موارد خون ریزی ندارد.

ب) ارتجاعی: پرده ای که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی پاره نمی شود، یا اینکه به طور جزئی پاره می شود و معمولاً خونریزی ندارد.

ج) تیغه ای: پرده تیغه ای یا دو سوراخی، پرده ای است که یک تیغه ممتد در طول واژن دارد. خون ریزی دارد.

د) غربالی: پرده غربالی یا سوراخ سوراخ، پرده ای است که به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده امّا سطح آن سوراخ سوراخ است. خون ریزی دارد.

ھ) پرده بسته: پرده بسته یا پرده بدون سوراخ، پرده ای است که تنها با خروج نوزاد پاره می شود. امّا به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. همان طور که قبلا هم گفتیم، در دخترانی که به سن بلوغ می رسند. در صورتی که دارای پرده بسته باشند، خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث بروز درد می شود. اینگونه افراد باید به پزشک مراجعه نمایند تا طی عمل جراحی و ایجاد برش در سطح پرده، خون قاعدگی از آن خارج شود.

پرده بکارت من از نوع حلقوی است.آیا می توانم بادوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم؟

خیر. اولا صرف نظر از جنبه پزشکی مساله از نظر شرعی این رابطه حرام است و در صورتی که اتفاق بیفتد زنا شده که گناه کبیره است. ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ارتجاعی ، توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است، حتی اگر پرده پاره نشده باشد.

آیا با داخل کردن انگشت امکان دارد پرده بکارت به تدریج نازک شده و در نهایت پاره شود؟

نمی توان در پاسخ به این سوال نظر قطعی داد. این بستگی به محل واقع شدن پرده بکارت و نیز نوع پرده بکارت و بزرگی و کوچکی انگشت دارد. ولی این گونه نیست که پرده به مرور به وسیله انگشت نازک شود. بلکه به طور جزئی صدمه می بیند. برای تشخیص این پارگی پرده بکارت باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.

آیا متخصص هنگام معاینه پرده بکارت من می تواند بفهمد که قبلا خودارضایی داشته ام یا نه؟

خیر. اگر خودتان چیزی نگویید ، نه متخصص ، نه همسرتان و نه هیچ کس دیگر ، متوجه نمی شود. ضرورتی هم ندارد که چیزی بگویید. بعضی از پزشکان ممکن است سوالاتی در این مورد از شما بپرسند اما این سوال دلیل بر این نمی شود که چیزی فهمیده باشند.

من از پاره شدن پرده بکارتم نگرانم ولی می ترسم برای معاینه به متخصص مراجعه کنم؟ ممکن است به خانواده ام اطلاع دهد.

شما هرگز نباید از مراجعه به متخصص هراسی به دل خود راه دهید. پزشک متخصص نیز انسانی است مانند من و شما که به قوانین انسانی پایبند است. یکی از وظایف اولیه پزشکان رازداری است. در ماده ۶۴۸ قانون مجازات اسلامی آمده است که افشای اسرار بیماران جرم است و مجازات دارد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. بنا بر این حتی اگر پزشکی چنین کاری را انجام دهد شما از حیث قانونی می توانید علیه وی شکایت کنید. پزشکان دائما با بیماران مختلف سروکار دارند . آن ها بیش از شما به حفظ اسرار پایبندند. اصلا شغل پزشکی به صورتی است که افراد مختلف مشکلات و بیماری خود را در حدی که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود نمی گویند را با آنها در میان می گذارند. بنا بر این ترس به دل خود راه ندهید و حتما برای معاینه مراجعه کنید. البته برای اسودگی خاطر ، اگر به پزشک ناشناس مراجعه کنید بهتر است.

من در دوره قاعدگی لخته خون مشاهده کردم. آیا این لخته خون نشانه پارگی بکارت من است؟

خیر. وجود لخته خون در قاعدگی طبیعی است و ربطی به پرده بکارت ندارد اما اگر بیش از حد این اتفاق برایتان می افتد ،‌ به پزشک مراجعه کنید تا ادامه یافتن آن منجر به کم خونی نشود و با تجویز داروهای لازم درمان شود.

من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟

بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.

من هنوز نتوانسته ام پرده بکارت همسرم را بردارم و موقعی که فشار میدهم درد بسیار زیادی را متحمل میشود. ایا میشود از اسپری بی حس کننده استفاده کرد و اگر می شود: اسپری را باید مستقیما بر روی پرده بکارت بپاشیم؟
برای از بین بردن درد ناشی از پاره نمودن پرده بکارت هرگز نباید از اسپری بی حس کننده استفاده کنید. بسیاری از خانم ها به دلیل حساسیت قسمت‏های داخلی مهبل ، نسبت به داروهای بی حس کننده دچار سوزش شدید می شوند.
شما برای برداشتن پرده بکارت همسرتان ابتدا باید آمادگی لازم را برای وی ایجاد کنید. به طوری که ایشان تصور کند صرفا می خواهید به ایشان لذت بدهید و در صدد پاره کردن پرده نیستید. اما در زمانی مناسب به طور ناگهانی اقدام به فشار مناسب جهت پاره کردن پرده کنید. اگر فشار شما ارام (کند و به مرور) باشد طبیعی است که درد آن و نیز نگرانی همسرتان اجازه نمی دهد که ادامه دهید. اما در پرده های معمولی اگر به صورت ناگهانی اقدام شود مشکل حل می شود. برای شما یک مثال می زنم : اگر دندان پزشک ، دندان سست را بدون شدت و فشار لازم و خیلی کند و آرام بکشد ، طبعا شخص خیلی آزار خواهد دید. اما اگر غافلگیرانه و به یکباره اقدام کند ، موفق خواهد بود و درد کمتری هم متوجه شخص می شود.
توجه: در برخی از افراد پرده به صورتی است که باید با جراحی برداشته شود. روشی را که گفتم آزمایش کنید . اگر درست عمل کردید و جواب نداد جهت مشاوره با متخصص زنان و زایمان اقدام کنید.

منبع: تلخیص از iran20.com

===========================================

.

.

.

.

مطالب مهم و پاسخ به سوالات شایع قســـــمت دوم :

۱ – در هنگام نزدیکی، آلت مردانه وارد واژن می شود (ناحیه صورتی). بالطبع برای رسیدن به ناحیه صورتی ابتدا می بایست از خطوط قرمز (پرده بکارت) رد شد و با توجه به اینکه قطر آلت مرد در هنگام نعوظ بیش از قطر ورودی واژن در هنگام وجود پرده بکارت هست، به دنبال ورود آلت به واژن این لایه نازک دچار پارگی می شود. پس برای «ورود» آلت، اولین نقطه ، عبور از پرده بکارت می باشد.

۲ – اگر لب بزرگ و کوچک کنار زده شود ، پرده اولین قسمتی است که مشاهده می شود ؛ شاید خوده فرد (به دلیل عدم آشنایی با آناتومی منطقه) فقط قسمتی صورتی رنگ را مشاهده نماید ولی پزشک متخصص با معاینه (روی صندلی و موقعیت مخصوص ) به راحتی آن را تشخیص می دهد.پس بانوان عزیز، از کنجکاوی در مورد این منطقه جدا خودداری کنید، چون چه آسیب وارد کنید و چه وارد نکنید این مورد تا زمان ازدواج و برقراری اولین رابطه جنسی باعث ایجاد استرس و تشویش در شما خواهد شد.اگر به اطلاعاتی در مورد ناحیه تناسلی خود نیاز دارید، می توانید با مطالعه تاپیکها مختلف در انجمنها و نیز گالری تصاویر به آنها دست پیدا کنید.

۳ – ورود انگشت به داخل واژن به معنی عبور از پرده بکارت است، پس احتمال آسیب دیدن پرده بکارت به دنبال ورود انگشت به داخل دستگاه تناسلی وجود دارد، احتمال و میزان آسیب به نوع پرده و نیز قطر انگشت وارد شده بستگی دارد، تشخیص این مورد تنها با معاینه بالینی توسط پزشک متخصص امکان پذیر است.

۴ – فشار آب باعث پاره شدن پرده بکارت نمی شود.

۵ – یبوست و زور زدن باعث پارگی پرده بکارت نمی شود.

۶ – پرده بکارت در صورت ایجاد آسیب، خودبخود ترمیم نمی شود. ترمیم پرده بکارت از طریق جراحی غیر قانونی است و فرد انجام دهنده تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

۷ – تنها مرجعی که گواهی آن برای استناد در موارد قانونی معتبر است، سازمان پزشکی قانونی است، و می تواند هرگونه آسیب، خراش ، دستکاری و ترمیم از طریق جراحی را تشخیص دهد.

۸ – خودارضایی بدون ورود شی خارجی به واژن (تحریک با مالش کلیتوریس) باعث از بین رفتن پرده بکارت نمی شود.

۹ – مالش پاها به یکدیگر، استفاده از بالش و پتو! فشار دادن آلت تناسلی به مبل و صندلی! باعث از بین رفتن بکارت نمی شود.

۱۰ – خونریزی به دلیل آسیب به پرده بکارت در زمان آسیب رخ می دهد، یعنی همانند سایر قسمتهای پوست و مخاط بدن که آسیب به آن وارد می شود و باعث پارگی مویرگها و جاری شدن خون می شود. (مثلا خونریزی ۲۴ ساعت بعد رخ نخواهد داد!)

.

.

.

==========================================

.

.

.

 سوال : من یکسال و نیم با یک نفر رابطه جنسی داشتم البته اولین بار به اجبار, ولی دفعات بعد از ترس اینکه پرده بکارت رو از دست دادم به رابطه ادامه دادم با کلی عذاب وجدان و نگرانی. بعد از یکسال و نیم که به پزشک مراجعه کردم گفتن از نوع ارتجاعی هست الان مدت هفت ماه که رابطه رو تموم کردم تمام شبهام رو با گریه و پشیمونی و عذاب وجدان میگذرونم و به شدت نگران آینده هستم میخواستم بدونم که آیا برای ازداوجم میتونم نامه سلامت بگیرم.
…………………………………………………………………………………………………………………………………
جواب : نوع سال پرده ارتجاعی مثل کش دامن جمع شده و سالم است ولی به دنبال نزدیکی و آسیب به صورت کش شل شده و آسیب دیده خود را نشان میدهد که با معاینه قابل تشخیص است

.

.

.
سوال : حدودا ۶ سالم بود که بهم تجاوز کردن تا جای که یادم هست {البته ببخشید}با انگشت توی الت تناسلیم میکرد که خیلی هم درد داشت چندین بار تکرار شد هیچ خونی مشاهده نمیشد امکان داره که پرده نداشته باشم الان ۱۹سالمه یعنی نمیشه خودش خوب شده باشه خانم دکتر خیلی زیاد ناراحتم خیلی من توی شهرستانی زندگی میکنم که به هیچ دکتری دسترسی ندارم برای معاینه برم .خانم دکتر ۱۰کیلو کم کردم از بس غصه خوردم هچ راهی وجود نداره که خودم از سالم بودنش مطلع بشم خواهش میکنم جواب بدین
…………………………………………………………………………………………………………………………………
جواب : باید معاینه بشی تا مشخص بشه

.

.

.
سوال : میخواستم بدونم که برای گرفتن گواهی سلامت بکارت اگه پرده خراش داشته باشه گواهی صادر میشه؟ آیا توی گواهی مینویسه که خراش داشته؟ یا اینکه اگه براثر خودارضایی تغییراتی روی شکل آلت ایجاد شده باشه چیزی میگن !! آخه شنیدم که برای گرفتن گواهی باید با یکی از خانواده شوهر رفت..!!!متاسفانه چند سال پیش که اصلا نمیدونستم پرده چی هست و… خودارضایی داشتم البته خیلی وقته که دیگه توبه کردم و این کارو نکردم و با معاینه ای که خودم داشتم حس میکنم یه خراش کوچیک داره شرایط مراجعه به پزشکو برای معاینه ندارم.خواستگارای زیادی دارم اما خیلی راجع به این موضوع میترسم
ممنون میشم جواب بدین،مرسی
…………………………………………………………………………………………………………………………………
جواب : در گواهی دقیقا همان حالتی که وجود دارد ذکر میشود.اگر سالم است سالم و اگر خراش دارد آسیب جزیی ذکر میشود.

 منبع : دکتر رهام و دکتر امدادی

.

.

.

سوال : فایده پرده بکارت چیست؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : برخی از بازدیدکنندگان این سوال را زیاد مطرح کرده و تصور می کنند وجود این پرده فقط برای اثبات دوشیزگی و عدم ارتباط جنسی زن است. در پاسخ به این سوال و نیز فواید بکارت می گویم:
۱٫ پرده بکارت مختص انسان نیست. بسیاری از پستانداران مانند اسب ، وال و … نیز از وجود چنین پرده ای بهره مندند. در حالی که در حیوانات مساله دوشیزگی مفهومی ندارد. بنا بر این عامل وجود بکارت در انسان نمی تواند صرفا اثبات دوشیزگی باشد و اگر کسی این پرده را نداشت به مفهوم پاک نبودن یا ارزش نداشتن این شخص نیست.
۲٫ اگر علت بکارت عدم رابطه جنسی باشد ، بدون اسیب رساندن به این پرده نیز می توان رابطه جنسی داشت. بنا بر این نمی توان داشتن یا نداشتن پرده را نشانه پاکی یا ناپاکی یک شخص دانست. علاوه بر این چه بسا فردی پس از رابطه توبه کرده باشد و مقام معنوی ای بالاتر از کسی که پرده بکارت دارد ، داشته باشد.
۳٫ بسیاری از پزشکان می گویند ، بکارت موجب حفظ دستگاه تناسلی از بیماری های عفونی در نوزادی است .
۴٫ برخی نیز معتقدند که پرده بکارت مانند آپاندیس است که فلسفه آن چندان روشن نیست.

.

.

.

سوال : چرا پرده بکارت من سوارخ است. نگرانم که خود به خود پاره شده باشد؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : همه پرده های بکارت سوارخ هستند. از طریق همین سوارخ است که خون قاعدگی از مهبل خارج میشود. البته در افراد محدودی پرده های بکارت به طور کامل بسته است. این گونه افراد وقتی که به سن قاعدگی برسند،‌ به دلیل جمع شدن خون در پشت پرده بکارت احساس درد می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده آن ها برداشته شده و گواهی لازم نیز توسط پزشک قانونی به آن ها داده می شود تا موقع ازدواج مشکلی نداشته باشند.

.

.

.

سوال : آیا هنگام نزدیکی یا وارد کردن شی خارجی به واژن ،‌ پرده بکارت کلا از بین می رود؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : خیر . ممکن است پرده بکارت از چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم شود. یا ممکن است موجب پارگی بخش کوچکی از جداره آن و در نتیجه پارگی تعداد اندکی مویرگ و خونریزی مختصری شود . بقایای پرده بکارت تنها هنگام زایمان است که به طور کامل از بین می‏رود.

.

.

.

سوال : آیا ممکن است پرده بکارت هرگز پاره نشود؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : بله. در چنین مواردی به پزشک مراجعه می کنند تا به وسیله عمل جراحی پرده برداشته شود.

.

.

.

سوال : پرده من از نوع حلقوی است . آیا می توانم با دوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : خیر. اولا صرف نظر از جنبه پزشکی مساله از نظر شرعی این رابطه حرام است و در صورتی که اتفاق بیفتد زنا شده که گناه کبیره است. ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ارتجاعی ، توسط پزشکی قانونی قابل تشخیص است ، حتی اگر پرده پاره نشده باشد.

.

.

.

سوال : من از پاره شدن بکارتم نگرانم ولی می ترسم برای معاینه به متخصص مراجعه کنم؟ ممکن است به خانواده ام اطلاع دهد.

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : شما هرگز نباید از مراجعه به متخصص هراسی به دل خود راه دهید. پزشک متخصص نیز انسانی است مانند من و شما که به قوانین انسانی پایبند است. یکی از وظایف اولیه پزشکان رازداری است. در ماده ۶۴۸ قانون مجازات اسلامی آمده است که افشای اسرار بیماران جرم است و مجازات دارد. مجازات آن هم سه ماه و یک روز تا یک سال حبس ، یا یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی است. بنا بر این حتی اگر پزشکی چنین کاری را انجام دهد شما از حیث قانونی می توانید علیه وی شکایت کنید. پزشکان دائما با بیماران مختلف سروکار دارند . آن ها بیش از شما به حفظ اسرار پایبندند. اصلا شغل پزشکی به صورتی است که افراد مختلف مشکلات و بیماری خود را در حدی که حتی به نزدیکترین افراد خانواده خود نمی گویند را با آنها در میان می گذارند. بنابراین ترس به دل خود راه ندهید و حتما برای معاینه مراجعه کنید. البته برای اسودگی خاطر ، اگر به پزشک ناشناس مراجعه کنید بهتر است.


.

.

.

سوال : من تازه ازدواج کرده ام اما می ترسم خونریزی و درد شدیدی هنگام برداشته شدن پرده بکارت داشته باشم؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : بیهوده مضطرب نباشید. خونریزی پاره شدن بکارت در حد چند قطره مختصر خواهد بود که حتی در برخی به سختی تشخیص داده می شود. اما برای این که درد نداشته باشید ، همسرتان باید با روش درستی عمل نماید. اگر آمادگی روحی لازم برای نزدیکی نباشد و تحریک لازم صورت نگرفته باشد این درد خواهد بود. توصیه می کنم در اولین شب عروسی نزدیکی صورت نگیرد. صبر کنید و با آرامش کامل و آمادگی لازم اقدام کنید. نگران حرف دیگران هم نباشید . قبل از نزدیکی لازم است برای دخول بدن شما انقدر تحریک شده باشد که متمایل به برقراری رابطه شود. پیش از هر چیز باید به آرامش در این رابطه تمرکز کنید و به موضوع بکارت و برداشته شدن آن اصلا فکر نکنید. این مشکل کاملا جنبه روحی دارد. توصیه می کنم همسرتان با پزشک حتما مشاوره داشته باشد تا بهتر بتواند به شما کمک کند. ایشان اگر درست عمل نماید ،‌ نقش موثر و مهمتری را ایفا خواهد کرد.

.

.

.

سوال : با سلام من ۱۹ ساله هستم چند سال پیش ورزش رزمی کار می کردم که دوستم با پاهاش به اندام من ضربه زد. آیا پرده من پاره شده؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : خیر. پرده بکارت با ورزش ،شنا و دویدن و پریدن و امثال آن پاره نمی شود. پاره شدن بکارت در صورت فشار و ضربه مستقیم شی خارجی یا آلت صورت می گیرد.

.

.

.

سوال : آیا با وارد کردن انگشت به تعداد زیاد پرده بکارت پاره می شود؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : همان طور که می دانید اندازه انگشت افراد متفاوت است. همچنین عمق و محل پرده بکارت در همه افراد یکسان نیست. بنا بر این نمی توان نظر قطعی داد. اگر کسی انگشت خود را با فشار تا انتها فرو کند و احساس درد و مشاهده خون هم داشته باشد ، باید احتمال  بدهد که پرده وی آُسیب دیده است ولی با وصفی که شما گفتید مشخص نیست. با معاینه معلوم می شود.

.

.

.

سوال : من مدت ها پیش خود ارضایی می کردم بدون وسیله ی خارجی. یک بار چند قطره خون بعد از خودارضایی دیدم و نمی دونم پرده ام پاره شده یا نه جرات دکتر رفتنم ندارم.آیا پرده ام پاره شده؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب : در صورتی که انگشت یا شی خارجی را وارد واژن خود نکرده باشید ، نباید جای نگرانی باشد و پرده شما سالم است. ممکن است عامل خون ریزی چیز دیگری باشد که برای درمان آن باید به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید. در عین حال به شما توصیه می کنیم هر چه زودتر خودارضایی را ترک کنید.

.

.

.

سوال : آیا اگر پاهایم را از هم باز کنم ، بکارت من آسیب می بیند؟

…………………………………………………………………………………………………………………………………

جواب :به طور معمول ، با باز کردن پاها ، بکارت مشکلی نخواهد داشت

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۴۷٬۱۰۰ نتیجه (۰٫۸۶ ثانیه)
"سلامت" (و هر کلمه‌ای که بعد از آن است) ناديده گرفته ‌شد! چون ما جستارها را به 32 واژه محدود می ‌کنیم.
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت
www.amazing.ir/1393/03/26/common-questions-and-answers-related-to-maidenhead/
پرده بکارت سوال و جواب در مورد پرده بکارت دختر و زن خود ارضایی سوالات راجب پرده ... آیا همه پرده های بکارت شبیه هم هستند و در همه آن ها موقع پاره شدن ، خونریزی وجود دارد؟ ... ثانیا هر گونه رابطه جنسی و عمل دخولی که صورت بگیرد حتی در پرده حلقوی و ... وجود لخته خون در قاعدگی طبیعی است و ربطی به پرده بکارت ندارد اما اگر بیش از حد این ...
چگونگی صدور گواهی سلامت پرده بکارت از پزشکی قانونی
www.amazing.ir/1393/06/13/health-certificate-maidenhead/
بهتر است که گواهی بکارت در دو نسخه تهیه گردد که یکی به فرد معاینه شده یا ولی وی تحویل ... دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند · پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت ... تابلو شدن بهانه پسرها برای مخ زدن دخترها.
دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند
www.amazing.ir/1393/06/03/what-do-girls-need-but-no-suitor/
نیاز جنسی دختر , رفع نیاز جنسی , نداشتن خواستگار , نبود خواستگار. هستند دخترانی در جامعه امروز ما که نیاز جنسی دارند اما خواستگاری ندارند که به این نیاز طبیعی شان پاسخ دهند. ... دختران و پسران بالا برود بعضى توقعات و انتظارات خانواده ها و دامن زدن به فرهنگ تشریفات ..... چگونگی صدور گواهی سلامت پرده بکارت از پزشکی قانونی.
مسائل قبل از ازدواج - اس ام اس , مدل ,فال,دکوراسیون,آرایش و ...
www.amazing.ir/category/lifestyle/danestani/
چگونگی صدور گواهی سلامت پرده بکارت از پزشکی قانونی ادامه مطلب ... دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند ادامه مطلب ... پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت ... تابلو شدن بهانه پسرها برای مخ زدن دخترها ادامه مطلب.
تابلو شدن بهانه پسرها برای مخ زدن دخترها - جدیدترین های ...
jadidtarinsite.rozblog.com/post/.../-تابلو-شدن-بهانه-پسرها-برای-مخ-زدن-دخترها.html
۳۹ ثانیه پیش - ۹۰ درصد از دوستی های دختر و پسر به ازدواج ختم نمی شود. دختران در حالی به امید .... دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند ... روابط جنسی در سال های ... چگونگی صدور گواهی سلامت پرده بکارت از پزشکی قانونی · پاسخ به سوال و ... تابلو شدن بهانه ... پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت
خواستگار دارم ولی پرده بکارتم را از دست داده ام ... | پرسمان ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../خواستگار-دارم-ولی-پرده-بکارتم-را-از-دست-داده-ام
به خاطر سکس با دوست پسرم، پرده بکارتم رو از دست داده ام. ... بهانه های او مبنی بر عدم آمادگی یا عدم رضایت خانواده اش یا تمام شدن تحصیلات، یا ... فردی که به دختر بودن و باکره بودن اهمیت زیادی می دهد و سوال می کند، طبعا مورد ... که دختر باکره نبوده است، شوهر حق فسخ عقد را دارد، اما اگر عقد بر مبنای بکارت .... لطف کنید جواب بدید ممنونم.
پرده بکارت چیست؟ - آریا سلامت
www.ariasalamat.com/.../پاسخ-به-سوال-و-جواب-های-شایع-دختران-درباره-پرده-بکارت
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرده بکارت به بافت یا غشای نازکی میگویند که از جنس مخاطی است و ورودی ... مشکلات جنسی مردان تمرینات یوگا .... پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت ... می کنند که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده بکارت آن ها برداشته ... های بکارت شبیه هم هستند و در همه آن ها موقع پاره شدن ، خونریزی وجود دارد؟
جراحی، ترمیم ، دوخت ، درمان پرده بکارت - چاپ در سنندج چاپخانه ...
www.arrojad.blogfa.com/category/692/جراحی،-ترمیم-،-دوخت-،-درمان-پرده-بکارت
این عارضه علائمی ندارد ولی در دوران بلوغ که به علت شروع عادت ماهیانه ،خونریزی ماهیانه ... در عین حال در لبه پرده بکارت حلقوی قابل اتساع می توان علائم سائیدگی خفیف یا ... در مواردی که سن دختر کم بوده و دستگاه تناسلی زنانه رشد کافی نداشته باشد ممکن .... در ترميم پرده بكارت لبه هاي قسمت پاره شده برش خرده و اين لبه ها به هم بخيه مي ...
روابط جنسی در سال های اول دوستی دختر و پسر - نیکلودون
nickell.ir/p/a9d53f9917829d8dd1ed8cc48a32317b06
۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب ها : امار رابطه جنسی دختر و پسرها , انگیزه پسران از دوستی با ... دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند جدیدترین روش برای جلوگیری از بارداری بدون مصرف دارو پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت شب ... شدن بخت دختران برای ازدواج تابلو شدن بهانه پسرها برای مخ زدن دخترها ...
ارتباط دختر و پسر و شرایط آن - مشاوره نشان خرد - blogfa.com
lovely1360.blogfa.com/1391/10
۱0-دفع بی اختیار منی: پسرهایی که به این عمل بد اعتیاد دارن دچار دفع شدن بی .... در این دوران، هر زن و مردی وظیفه دارد که به خواسته های جنسی همسر خود در حد معقول پاسخ گوید. .... اگر زن بخواهد از واژه استفاده کند مرد مجبور می شود برای فکر کردن درباره ی آن ها .... هنگام قاعدگى در دختران از بين رفتن پرده بکارت ارضاى ناکامل جنسى و از دست ...
درخصوص همجنس گرایی | رسانه آموزشی دکتر شمشیری
drshamshiri.com/?page_id=1114
لطفا به پاسخ من در مبحث سوالات درباره همجنس گرایی رجوع کنید. .... پایینی دارد، تحریک جنسی و یا خود ارضایی با تصاویر و یا افکار جنس مخالف ... اما از آنجا که تاریخ خود گواهی های سره از ناسره بودن افکار و رفتار انسانیان در برابر .... من یه پسر ۲۵ ساله و همجنسگرا هستم از بچگی تمایل به پسر داشتم و همیشه دوس داشتم با همجنسم باشم.
فیلم کامل سکس حاج آقا گلستانی با دو زن و سه فرزند و این ...
https://azadyeiran.wordpress.com/فیلم-کامل-سکس-حاج-آقا-گلستانی-با-دو-زن-و/
آخوند قاضی حاجی رضایی که به عاطفه تجاوز کرده بود شخصا حکم اعدام را اجرا کرد اخوند شرف ... هاله نور دارند و نه از کرامات رهبر و رئیس جمهور ولایی سخن گفته اند ، نه درباره امام زمان حرف زده اند و نه ...... ما هم پنج تن آل عبا + 1 (ابوالفظل) داریم و نیازی به کشورهای 5+1 نداریم. ...... فتوای تازه تئوریسین مشایی: محرم شدن دختر و پسر با ساندویچ!
درمان های جنسی و زناشویی - انجمن پزشکی درمان وب
darmanweb.r98.ir/cat/3/درمان-وب-جنسی.html
لخته شدن مایع منی و تشکیل گلبول های ژل مانند امری طبیعی است و نشانه . ..... از آنجائی که بیماران مبتلا به ناتوانی رابطه جنسی عصبی, پاسخ شدیدتری به مواد ...... در اینجا از آنهایی که ندارند و نمی‌توانند پول بدهند، چیزی نمی‌گیریم و آنها که دارند و ...... اگه شما با گرفتن گواهی مطمئن میشین ،یه دختر باید چطوری از باک بودن شما مطمئن بشه؟
راهکار افزایش سایز آلت تناسلی در مردان به روش پنیمور - ...
www.fd2010.ir/f/2035.html
۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راهکار افزایش سایز آلت تناسلی در مردان به روش پنیمور - archive.
دختری از جنس احساس - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی
danesh72-ba.sirindex.ir/ogle/دختری+از+جنس+احساس/250
البته به باید داشته باشید که تغییر رفتار، کار بسیار دشواریست و نیاز به گذشت .... طبیعتی که وی تلاش دارد تا آنرا در همان وضعیتِ خویشاوندیِ بشر شناسایی کند. ... اما وسط راه با خودت میگی این که همون روزگاره که فقط تا تونسته به ما بد کرده! .... هی بهت گیر بده که هر جا میری میام خیلی تو مخه پس دختر خانومی که خواستگار واست میاد ...
بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو نایاب ترین مطالب
blogreader.ir/
بلاگ ریدر یک سایت تفریحی می باشد می باشد که با همت گروهی از برنامه ... جملات زیبای امام سجاد - اس ام اس های جدید سال 95. .... با این رفتارها همسرتان به شما علاقه ای ندارد! .... EyeFly3D، نمایش تصاویر سه‌بعدی بدون نیاز به عینک بر روی آیفون، آیپد و ...... مدتی یک دختر یک پسر از اتوبوس پیاده شدند چه تعداد پا در داخل اتوبوس وجود دارد ...
تکست - دکتر شیخ http://doctorsheikh.blogfa.com
www.textarchive.net/archive/9fqa8oljgez
برخی عضلات درگیری مستقیمی در رابطه جنسی دارند که از جمله آنها عضلات کمر و ستون .... تا جایی ادامه پیدا می کند که مرد نسبت به زن خود بهانه گیر و تند مزاج می شود و . .... چهار- اگر پاسخ سوال دریافت نشد نیاز به ارسال دوباره یا چند باره سوال نیست. .... خود ارضایی هیچگونه عوارض جانبی ندارد و خارج شدن اب بدن در مایع منی باعث کم شدن اب ...
تکست - نقشه سایت - ناز وب : سرگرمی , عکس
www.textarchive.net/archive/34epzxq0g80
نقشه سایت عکس های دیدنی از هفت کوتوله واقعی دنیا معروف ترین زن تنیسور دنیا در صنعت مد ... اقدام جالب زوجی در مراسم عروسی شان (+عکس) کشوری که دختر پسرها حق عاشق شدن را ندارند ازدواج ..... عکس های دختر جذابی که زیباترین لبخند جهان را دارد! ..... عکس های جنجالی از آموزش رانندگی به سگ ها! ...... سوال و جواب های مهم در مورد پرده بکارت
آذر ۸٧ - زيتون - پرشین بلاگ
zatun.persianblog.ir/1387/9/
۳۰ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - طی اولین دخول، پرده بکارت در چند جا پاره شده و به چند قطعه تقسیم می شود، غالبا ... چرا بعضی زنان در اولین ارتباط جنسی خونریزی ندارند و برخی دارند؟ ... بعضی مردها ادعا می کنند که می توانند در حین سکس تشخیص بدهند زن قبلا سکس ...... وی در پاسخ به سوالی درباره حزب مشارکت و حزب موتلفه گفت: در رابطه با مصداق‌ها ...
خرداد ۱۳۹۲ - خوابگرد - blogfa.com
khabgerd.blogfa.com/9203.aspx
و همیشه هم تا آخر عمرشون در آرزوی یه عشق گم شده ، یه خیانت ، یه دختر بازی، یا حتی .... فکر می‌کنن خیلی با حالن و خیلی هم جذابن اما خب چون عرضه هیچ کاری ندارن و مخ زنی هم .... دیشب در باره رفتار با طبیعت ایران صحبت می کردند که متمرکز بر دو ویژگی که ... از اینجا به بعد ماجرا را به صورت سوال و جواب بیاورم و از "گفتم و گفت" مکرر که ...
[DOC]بررسی خود ارضایی از نقطه نظر علمی
alsafir113.persiangig.com/بررسی%20خود%20ارضایی%20از%20نقطه%20نظر%20عل...
این غده توانایی آن را دارد که به کل غدد درون ریز شدت و یا کسرت عمل وارد کند. ..... نه تنها اشتباه نیست بلکه به هنگام نیاز و عدم دسترسی به شریک جنسی توصیه هم .... البته شرایط جامعه فرق کرده ولی واقعا" ارتباط سالم بین پسر و دختر سلامتی فرد و ..... رو با هم قاطی نکنید و با نا آگاهی و بهانه جویی های بیخود این مطلب رو زیر سوال نبرید.
پرده دختر جوان - پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره ...
www.findwebsite.ir/txdnqmfcnrnmctdqnxadnfvctdmndrctxqc.html
۳ روز پیش - پرده بکارت سوال و جواب در مورد پرده بکارت دختر و زن خود ارضایی سوالات راجب پرده ... پیرامون پرده بکارت و مسائل جنسی مربوط به آن که در بین دختران و زنان جوان که . ... انواع پرده بکارت به همراه تصویر و - مسایل جنسی دختر پسرها ... دانلودسکس پاره شدن پرده بکارت / Big Sex TvBig Sex Tv ==> زدن پرده بکارت دختران ...
آذر 1387 - زبان و ادبیات فارسی - blogfa.com
aryaadib.blogfa.com/8709.aspx
ما جزو آن ملت هایی هستیم كه همواره به روایت های شفاهی و به فرهنگ شفاهی وابسته ... را مطرح می كردند كه مثلن هم رستم نامه و هم اسكندرنامه و هم خاورنامه كه درباره ی جنگ های علی .... چون هم می خواستند آموزش بدهند و هم این كه بچه ها را بپرورند. .... اما نوشتن برای یك سری از گروه ها نیاز به چیزهایی دارد. ...... كرا دختر آید به جای پسر / به از کور داماد ناید بدر
مطالب خنده دار ، جالب و عجیب [بایگانی] - صفحه 5 - سایت بدنساز
forum.bodybuilder.ir › ... › تریبون آزاد › بخش عمومی › اطلاعات عمومی و سلامتی
۶ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - پسر حیران و گیج جواب داد: پدر تمام زندگیت در آتش می سوزد و تو از .... اما چیزی که دانشمندان و معتقدان به آخرالزمان در 2012 در آن توافق ندارند، زمان وقوع این تغییرات است. ...... نیروی مورد نیاز برای حرکت اولین اتومبیل های جهان توسط یک موتور ...... زنان دوست دارند برای حل شدن یک موضوع درباره آن صحبت کنند، (حتی اگر ...
سن بالا به ازدواج on Instagram
mulpix.com/instagram/سن_بالا_به_ازدواج.html
یکی از شیوه های دیگه نخ نما که هنوز هم که هنوزه روز ... . . . یکی از شیوه های دیگه نخ نما که هنوز هم که هنوزه روز و شب کلی تلفات داره میگیره از دختر خانم های بالاخص سن ...
quick persian-english (minimal) - umd.edu
https://mirror.umd.edu/download.ospdev.../quick_persian-english_minimal.xdb.gz
آنها yond, those, they. ..... اطلاع notice, learning, know how, information, awareness, advice. .... انتشار report, publication, propagation, proclamation, issuance, effluxion, .... با with, together, per, mid, maugre, mauger, in, cum, by, against, about. ...... دختر wench, sissy, sissified, quean, periwinkle, maid, lass, granddaughter, ...
موسسه فرهنگی هنری قلم صنع - Site Map
www.qalameson.org/modules.php?name=Sitemap
لطفأ مشاورین وجناب دکتروحاذق ترین ها بیان و من رو راهنمایی کنند که چطوربگذرم وبیخیال باشم؟دارم خودم ...... یه سوال مهم: چرا دخترا دوست دارند از شوهرشون زیباتر باشند؟
فایلستان
parspo.ir/posts/archive.php?pmonth=4&pyear=1392
۱۸ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شما برای این کار نیاز به یک Emulator یا یک برنامه دارین که برنامه .... با توجه به درخواست هاي مكرر دوستان مبني بر آموزش شيوه جديد فلود در .... همونطور که میدونین دزد تازگی تویه اواکس زیاد شده به طوری که من حتی از دوست دختر خودم هم میترسم! ...... و طرفين اقرار و اذعان كردند كه در مفاد اين قرارداد هيچ گونه اختلافي ندارند.
از
alavijeh2011.arisfa.com/از/
از - پزشکی,سلامت,آرایشی و بهداشتی, جنسی,ازدواج,زناشویی,دختر,پسر,آندروید ... راه های افزایش اندازه آلت تناسلی نارضایتی از اندازه آلت تناسلی یک مشکل شایع در .... راز دوم : همسرتان نیز نیازهایی دارد که درست به اندازه نیاز خود شما اهمیت دارند ..... سرزنش کردن : مردها دوست ندارند که زن ها آنان را سرزنش کنند و راه درست را به آنان نشان دهند.
عشق و ازدواج - ولی آباد کندوان
valiabad.persianblog.ir/page/2
یکی از نیازهای اساسی ما آدم‌ها نیاز به دوست داشته شدن و دوست داشتن است. ... شاید تنها راهی که بتوان با آن به این دختر و پسرها کمک کرد آن است که انواع ... مخ طرف را زدم. ... و قصدی جز ازدواج ندارد، باز هم نباید چنان در فاز عاطفی غرق شوید که وابستگی شدید مانع از ... گاهی با به کار بردن برخی جواب‌های کوتاه اما شفاف و معنادار می‌توانید به او ...
دختر ، داف ایرانی 327 | شیک ترین ها
girl18x327.shictarinha.ir/
دخترا بعد از امتحان: ... پاسخ دادن.واقعی ترین کلیپی که تو عمرم دیدم فرق بین نحوه .... عکس دختر ایرانی 359 | برترین های نتiran18x359.bistarinha.irجدیدترین عکس های ...... که نشان دهنده عشق نوزاد به شماست کودک من چقدر به گفتار درمانی نیاز دارد؟ ...... سوال در مورد پرده بکارت :: دختران و پسران خانواده برترmoh3en.blog.ir/tag/سوال در ...
مامان از کودکی هام بگو - نی نی وبلاگ
amirali1.niniweblog.com/user-admin.php
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - عزیزکم حالا که 14 بهاره که ازآسمون به زمین اومدی , می خوام دلنوشته های کودکیتو ... پسر مامان یه ماه پیش مامان جون (مامان بابا)بعد 3سال افتادن روی تخت ..... دوست داشتني اما ماندگار ميشه كه بي بهانه باشه. ..... هرکار اشتباه و جیغ زدن و حرف زشت زدن یه شکلک زشت. به ...... کودک دوساله نیاز دارد تا استقلال خود را از ما اعلام کند.
داستان های کوتاه درباره خدا - الماس موفقيت_سمفوني زندگي
doktormoremo.blogfa.com/8611.aspx?p=2
کسی به فرجام زندگی آگاه نیست ، خداوند هم نیازی به عبادت بنده ندارد " . فردوسی خردمند ...... وقتی هم می رسد یک برنامه در ذهنش دارد، برنامه ای که جواب می دهد، برنامه ای که برای همه آدم ها جواب می دهد. ... شب قبلش در یک کتاب درباره تنفس عمیق زمان روشن شدن هوا خوانده بود. ...... نصیحت کردیم تمام ابرها را که برای هم آغوشی ما را بهانه کنند , اما نشد .
درباره مركز - قائمیه
download.ghbook.ir/downloads/htm/.../12001-f-13941124-awalin-daneshgah-j19.ht...
این بود عکس العمل دختری از خاندان نبوت و رسالت در برابر برهنه شدن تنها سرش ... خاص اسلام به حجاب دختران می باشد و رؤسنا المکشوفه زنهای جوان که چگونگی آن را ... آری دختر امام شانزده آیه قرآن درباره لزوم پوشیدن سر از بیگانگان سراغ دارد اما همان .... که ایمان ندارد و به همین مختصر هوا و هوس و همین برهنگی معمول و مد روز قناعت کند مغبون است.
اشعار و سخنان بزرگان - درد بودن - پرشین بلاگ
dardeboodan.persianblog.ir/1394/10/
آلتوناش در جواب سلطان خود را بنده فرمانبردار می‌خواند، اما بسیار ترسیده‌است و در ..... یکی از سوال های مهم در حوزه ادبیات این است که نویسنده اثر خود را بایستی برای چه کسی .... از آن‌جا که مشروعیت دولت به نحوه‌ی ظاهر شدن آن در چشم مردم بستگی دارد، دولت‌های .... هم زدن توافق‌ها، عصبانی شدن سریع، ناسازگاری در کار تشکیلاتی مطرح و درباره ...
بهمن ٩۱ - اینجا پرچم بالاس بیا
injaparchambalasbiya.persianblog.ir/1391/11/
۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - او در پاسخ به این سوال که آیا از ماجرای زورگیری اخیر در تهران که فیلم آن منتشر ... آنها قلب مهربانی دارند و نیاز دیگران را به خوبی حس می کنند و به آن اهمیت می ... متولدین بهمن عقیده خود را خیلی رک و بی پرده به زبان می آورد ولی هرگز سعی نمی .... اما خب، شاید تنها مشکل اینچنین هدیه ای این باشد که برنامه های شما را به هم می ...
دفتر های خاکستری
jamin90.blogfa.com/author-jamin90.aspx
۲۸ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت :اما من درخت نیستم. .... به مخ‌زدن به اعتماد آدم‌ها! ..... بايد در جواب بگويد كه تعريفي ندارد، ولي حساسيت تابستاني‌اش، مثل خيلي از .... تريشا دختر بزرگشان است كه قبل از آنكه پسرها را كشف كند، كشته‌مردة ...... رُمان 9 تابلو دارد که وصف یک روز است، از برآمدن خورشید تا غروب آن، که به ...
meysami2015.irfacebook.ir - بازار - نیکیتا
bazar.nicita.ir/p/4663e306015305b933e477684416511308
اگر... how to get up after getting dumped! ..... (2): پهلویسم گفتمان های رقیب در خاور میانه (1): کمالیسم منبرک: [نیازی ضروری. ... میگی مهم نیست اما... بهانه... لابد دوستت دارم هنوز... روزت مبارک مادرم ... بفهم ،درک ..... جدید «در حاشیه»/ بازگشت بازیگران حذف‌شده پشت پرده حذف «در حاشیه» از آنتن .... اینستا بازی الغیاث مخ زنی در ملا خاص!
وبلاگ های برتر
ramadan1394-roz.blogstop.ir/
عکس هایی از زیباترین زن ونزوئلا عکس هایی از دختر بچه های ناز و دوست داشتنی ...... نمونه سوالات امتحانی دروس سال اول دبیرستان با جواب و به همراه پاسخ تشریحی . ..... But what about sex? How do ... سکس، خانم ها را زیبا تر می کند - اخبار ایران ..... از مشاوره های زیبا ناوک- پسر جوانی از تهران در باره رابطه جنسی اش با مادر خود چندین بار .
|||/// @ @وب گردی شماره 21 از دوره جدید گل گشت اینتر ...
javansara1.com/archive/index.php/t-531966-p-3.html
اگرچه آلوئه ورا هزاران سال است که نقش مهمی را در پزشکی سنتی ایفا می‌کند اما از کشف .... دختر حقیقتاً از زیبایی به فرشته ها شباهت داشت، ولی ابداً به او نگاه نكرد و قلب .... گاهی‌اوقات افراد نیاز دارند با خود خلوت و تفکر کنند؛ در این‌صورت، آرامش همسرتان را به‌هم نزنید. ..... پاسخ : دلتان میخواهد معشوقتان چه عقیده ای درباره شما داشته باشد.
تصاویری از هنر پیشه فیلم های ... - heyclip.com
mia.heyclip.com/MjAwODE.html
نمونه دیگری از دزدی مسئولین نظام اسلامی از کمک های مردمی که به مناطق زلزله زده .... فرانسه هم به ولایت فقیه نیاز دارد آخوند بی سواد:خدا از گل اضافه اهل بیت شیعه را ساخت ..... از لگد مال کردن عکسهای خمینی و خامنه ای و کتک زدن یک بسیجی فیلمی از مراسم دور کردن شانس بد! ... فتوای تازه تئوریسین مشایی: محرم شدن دختر و پسر با ساندویچ!
مقاله علمی ، نوشته های ارزشمند ، پایان نامه ، مقاله و انشاء
maghalat-farsi.persianblog.ir/1387/12/
۲۶ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - متاسفانه بسیاری از خانواده ها ما بدون توجه به نیاز های واقعی زندگی خود ... چه خوبه که از بهانه خوب استفاده کنیم دل خودمون را هم خونه تکونی بکنیم، .... خاطرنشان کنند که این تغییرات قطعا شروع می‌شود اما زمان دقیق و مشخصی ندارد؛ ..... واقعیت این است که پاسخ این پرسش بستگی دارد به این که شما چه نوع شخصیتی دارید.
8 - <-BlogAndPostTitle->
mobinportal.ir/page/8
۳ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مثلا مدام به او یادآوری می‌کنند که به دندانپزشک مراجعه کند. ... این حرف‌ها تنها می‌تواند سبب عصبانی شدن همسرتان شود. .... توجه کنند، خانمها پیش از ارگاسم جنسی نیاز به ارگاسم روحی و عاطفی دارند .... در پاسخ به این سوال و نیز فواید بکارت می گویم: ... که با مراجعه به متخصص زنان و زایمان پرده آن ها برداشته شده و گواهی لازم ...
رفع بوی بد دهان با 13 توصیه آسان
company-project.lxb.ir/cat/10/0/
این روند تا بدان جا ادامه پیدا می کند که بافت های چربی حجم سینه را بطور غیر طبیعی .... زناشویی را عملی خود جوش و عاشقانه می دانند که به هیچ گونه آموزش یا برنامه ریزی نیاز ندارد.اما .... اگر دوست ندارید عمل جنسی داشته باشید، بدون پرده به همسرتان بگویید. ...... شدن بسیار زیاد دختر و پسر به هم، برای دختران معنای قطعی شدن ازدواج را دارد.
با فرارسیدن فصل بهار پوست خودر ا بهاری کنید +عکس - ...
company-project.mahtarin.com/cat/14/0/دانستنی%20های%20علمی.htm
اگرچه در رابطه با شرایط پوستی، ژنتیک و سن نیز نقش موثری برعهده دارد اما راه هایی برای ... در طول ۷ سـال ابتـدایی زنـدگی، نیروی جنسی در یک پسر ... هر یک از این غدد هورمون های متفاوتی را ترشح می کنند که پیام های مختلفی را به ..... افتادگی و شل شدن سینه ها یکی از شایع ترین دلهره های هر زن میتواند باشد و بطور ...... در باب لبخند زدن:.
رفع بوی بد دهان با 13 توصیه آسان
company-project.loxchat.com/cat/9/0/LinkDump.php
این روند تا بدان جا ادامه پیدا می کند که بافت های چربی حجم سینه را بطور غیر طبیعی .... را عملی خود جوش و عاشقانه می دانند که به هیچ گونه آموزش یا برنامه ریزی نیاز ندارد.اما .... اگر دوست ندارید عمل جنسی داشته باشید، بدون پرده به همسرتان بگویید. ..... آن و نزدیک شدن بسیار زیاد دختر و پسر به هم، برای دختران معنای قطعی شدن ازدواج را دارد.
تجاوز وحشیانه به تازه عروس تهرانی توسط دو مرد شیطان‌صفت - ...
company-project.loxchat.com/cat/9/
این روند تا بدان جا ادامه پیدا می کند که بافت های چربی حجم سینه را بطور غیر طبیعی .... را عملی خود جوش و عاشقانه می دانند که به هیچ گونه آموزش یا برنامه ریزی نیاز ندارد.اما ... و آگاهی بیشتر درباره روابط جنسی سالم به شما کمک می کند به ارتباط زناشویی خود ...... شدن بسیار زیاد دختر و پسر به هم، برای دختران معنای قطعی شدن ازدواج را دارد.
مسائل اجتماعی در قالب طنز [بایگانی] - تالار گفتمان نبض فردا
nabzefarda.com › ... › فرهنگ، هنر و اندیشه › ادبیات › طنز پارسی
۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اصلاً خوب است دولت بخشنامه كند كه از اين به بعد خريد مانتو و كيف و كفش و ميوه و… .... در حالي كه از روي ميله هاي وسط خيابان مي پرد مي گويد: كور خودتي گاري چي! ... دختر ها خیلی دوست دارند جای پسر ها باشند اما پسر ها اصلاً دوست ندارند جای ...... به منظور جلوگيري از حال کردن بسيار شما با دختر شدن، از ادامه اين آموزش معذورم.
[PDF]شاگردان آقای همایونف
www.adabestanekave.com/book/shagerdan_aghaye_homayounfar.pdf
ﺟﻮاب داد. : -. آﺧﺮ ﻓﯿﻠﻢ ﺧﯿﻠﯽ رﻣﺎﻧﺘﯿﮏ ﺑﻮد . ﭘﯿﺎم. در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺣﺮﮐﺖ دﺳﺖ ﺧﻮدرو ﻫﺎی ﻋﺒﻮری را ﺑﻪ ... ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﻫﻢ ﺑﻨﺪی ﺷﺪه ﺑﻮد و. ﻣﺎﺟﺮاﻫﺎش آﺑﮑﯽ ﺑﻪ ﻫﻢ. وﺻﻞ ﻣﯽ ﺷﺪن . ﻫﻤﻪ ﻣﯽ دوﻧﻦ ﮐﻪ راﺑﻄﮥ دﺧﺘﺮ و ﭘﺴﺮ .... داﻧﺴﺖ ﮐﻪ دﺧﺘﺮان ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺑﻪ ﻧﺤﻮی در ﻣﻮرد ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻗﺒﻠﯽ ﭘﺴﺮ ﻣﻮرد ﻋﻼﻗﻪ ﺷﺎن اﻃﻼﻋﺎت .... ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺗﺎﺑﻠﻮ ام ﮐﻪ ﺗﻤﺎﺷﺎم ﻣﯽ ﮐﺮدی؟ ... ﺑﻮد،اﻣﺎ ﺑﻪ ﺗﻼﻓﯽ رﻓﺘﺎرﻫﺎی ﻣﺮﻣﻮز ﭘﯿﺎم،ﺑﻪ ﺧﯿﺎل ﺧﻮد ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺗﻨﺒﯿﻬﺶ ﮐﻨﺪ و.
2جدید ترین مطلب: استیونس
krasoos.me-music.ir/
اما تاقبل از اومدن آنیک به زندگیم و تا قبل از این که این تابلوی زیبا با تصویر نیمرخ شاملو و پاره نوشته اش ... بله بودند اما این جور چندش ها ربطی به دختر و پسر نداره.

جستجوهای مربوط به پاسخ به سوال و جواب های شایع دختران درباره پرده بکارت تابلو شدن بهانه پسرها برای مخ زدن دخترها دخترانی که نیاز جنسی دارند اما خواستگار ندارند چه کنند چگونگی صدور گواهی سلامت پرده بکارت از پزشکی قانونی

فیلم پاره شدن بكارت با انگشت

علائم پاره شدن بكارت

انواع پردهاي بكارت با تصویر واقعی

پردهی دختر

نحوه تشخیص باکره بودن

بكارت دختر

انواع پردهاي بكارت با شکل

پردهبکارت
    1   
2
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 842
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,013
  • بازدید ماه : 4,013
  • بازدید سال : 381,624
  • بازدید کلی : 4,161,402