loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 84 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی

رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی , تاثیر رنگ قهوه ای برای منزل , رنگ قهوه ای برای دکوراسیون منزل , رنگ قهوه ای در دکوراسیون منزل

قهوه ای رنگ شکوفایی و روشنی است. رنگ زمین و خاک است. قهوه ای به ما یادآوری می کند که چه رابطه تنگاتنگی با طبیعت داریم.  قهوه ای دارای طیف های رنگی بسیار و هر کدام از این طیف ها دارای نام هایی است . که برخی از این نام ها : خرمایی، خاکی ، فندقی و …. است. رنگ قهوه‌ای ، ترکیبی از رنگ قرمز، نارنجی و سیاه است که این ترکیب‌، سبک موزونی به ارمغان می‌آورد که حس قدرت ، شکوه و جلال را زنده کرده و گرمای مخصوصی را در منزل ایجاد می کند.

هر کدام از طیف های رنگ قهوه ای حالات و ویژگی های مخصوص خود را دارند. از جمله ویژگی های رنگ قهوه ای قدرت ، ثبات ، گرما و تکامل است. قهوه ای رنگ رویش ، انرژی و سرزندگی است و اشیاء چوبی و قهوه ای رنگ ، نقش مکمل را در طراحی داخلی دارند. روانشناسان رنگ بر این باورند که رنگ قهوه ای رنگ حس کردن احساسات است . جالب است بدانید که آقایان بیشتراز خانم ها زنگ قهوه ای را رنگ مورد علاقه خود می دانند. قهوه ای رنگ طبیعت است و با استفاده از آن می توان طبیعت را به خانه آورد. رنگ قهوه‌ای ، ترکیبی از رنگ قرمز، نارنجی و سیاه است که این ترکیب‌ ، سبک موزونی به ارمغان می‌آورد که حس قدرت ، شکوه و جلال را زنده کرده و گرمای مخصوصی را در منزل ایجاد می کند .

ترکیب موزون رنگ قهوه ای با رنگ های دیگر:
رنگهای آبی مایل به خاکستری ، خاکستری روشن (مایل به آبی) ، بژ (طلایی) ، کرم مایل به زرد ، قهوه ای نسکافه ای ، قهوه ای شکلاتی ، سفید و سبز چمنی در دکوراسیون داخلی ، زیباترین هارمونی را با رنگ قهوه ای ایجاد می کنند .
در تنالیته رنگ قهوه ای نیز باید فقط قهوه ای شکلاتی ، نسکافه ای و تا حدی آجری را به کار برد . رنگهای دیگر تنالیته قهوه ای ، ترکیب جالب و جذابی در دکوراسیون ایجاد نمی کنند . این رنگ در اتاق پذیرائی، ناهارخوری ، اتاق خواب، آشپزخانه و راهروهای ورودی گرما و حس مطلوبی را برای افراد به وجود می آورد .

چند پیشنهاد برای دکوراسیون قهوه ای:
اگر علاقه دارید که از رنگ قهوه ای یا شکلاتی در دکوراسیون منزل استفاده کنید، می توانید ایده های مختلفی را به اجرا در آورید :
۱- چرم دارای استحکام و دوام خوبی است و موجب ایجاد آرامش در خانه می شود . در روکش مبلمان ناهارخوری و پذیرائی می توان از چرم استفاده کرد .
۲- مبلمان چوبی تیره فضا را تا حدودی تیره می کند ؛ برای روشن تر کردن محیط ، می توان از از رنگهای سفید روشن، زرد کاهی، خاکستری روشن (مایل به آبی) بر روی دیوارها استفاده کرده و فضا را آرام نمود . استفاده از تابلوهای نقاشی با قابهای چوبی روشن تر در بالای مبلها یا عناصر دکوری مانند سبدهای حصیری، نی های دکوری و گلدانهای سفالی رنگ نیز در این رابطه مفید است .
۳- گیاهان قهوه ای رنگ مانند گلهای خشک، چوبهای بامبو و وسائل تزئینی از جنس بامبو  نیز از عناصر هماهنگ با این نوع دکور هستند .
۴- کفپوش های با رنگهای قهوه ای و یا تلفیق “زرد- کرم” ، گرما را به کف خانه می آورند.
۵- در صورتیکه کابینت ها و صندلی های آشپزخانه چوبی هستند ، می توان لوازم آشپزخانه را با رنگ کرمی که در ترکیبش مقداری رنگ زرد به کار رفته است ترکیب کرد . اگر دیوارهای آشپزخانه را نیز کرم رنک کنید ، با رنگ سفید لوازم آشپزخانه و همچنین رنگ کرم پرده آشپزخانه هارمونی زیبائی ایجاد می شود .
۶- در اتاقهایی که نور زیادی دارند ، می توان از رنگ قهوه ای یا نسکافه ای در دیوارها استفاده کرد .
۷- برای مکانهای کوچک و کم نور ، انتخاب رنگ قهوه ای شکلاتی برای دیوار مناسب نیست ، زیرا فضا را تیره و کوچک می کند . در حالیکه رنگ آبی می تواند اتاق را روشن تر و بزرگتر جلوه داده و با رنگ قهوه ای فرش کف ، هماهنگی ایجاد کند.
۸- در دکوراسیون قهوه ای رنگ توجه داشته باشید که استفاده از قهوه ای شکلاتی سوخته همراه با آبی تیره حس تیرگی شدیدی در فضا ایجاد می کند ؛ اما استفاده از رنگ سفید در فرش کف ، فضا را تا حدی روشن می کند و اگر دیوارها نیز سفید شوند ، این روشنی در محیط چند برابر می شود.

 

سازه برتر

رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی - ساختمون دات کام

www.sakhtemoon.com/article/123/
از دیدگاه روانشناسی ، انسان هایی که رنگ قهوه‌ای را دوست دارند ، بطور معمول افرادی ، واقع‌بین ، مسئول و برخی اوقات محتاط هستند . از آنجاییکه این رنگ یادآور عناصر ...

در دکوراسیون داخلی چه رنگ هایی را با رنگ قهوه ای می توانی ...

seemorgh.com › سبک زندگی › دکوراسیون › پاسخ به سوالات دکوراسیون
۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رنگ قهوه ای شاید به نظر شما در دکوراسیون داخلی یک رنگ بی روح و کسل کننده باشد اما شما با ترکیب رنگی های زیبایی می توانید یک دکوراسیون ...

رنگ قهوه ای در چیدمان و دکوراسیون خانه - بیتوته

www.beytoote.com/mode/decor/brown-color-house2.html
کاربرد رنگ قهوه ای در دکوراسیون دکوراسیون قهوه ای خانه,چیدمان قهوه ای,خانه ای به رنگ قهوه,کارکردن رنگ قهوه ای در خانه,جدیدترین چیدمان خانه,جدیدترین طراحی خانه,اصول ...

با ترکیب این رنگ ها منزل خود را متفاوت و زیباتر کنید! - ...

www.bartarinha.ir/fa/.../با-ترکیب-این-رنگ-ها-منزل-خود-را-متفاوت-و-زیباتر-کنید
اين ترکيب رنگ باطراوت و روشن است و مي تواند در دکوراسيون آشپزخانه و اتاق نشيمن استفاده شود. ... رنگ هايي که در کنار قهوه اي زيبا به نظر مي رسند مشکي، کرم، زرد، نارنجي، قرمز، خاکستري، سبز و آبي هستند. ... نقش رنگ در دکوراسیون داخلی.

طراحی دکوراسیون کرم قهوه ای در خانه های امروزی, دکوراسیون ...

www.beautyhome.ir/decoration/4841/دکوراسیون-کرم-قهوه-ای
استفاده از دکوراسیون کرم قهوه ای از گذشته تا کنون بسیار پر کاربرد بوده است قهوه ای را می توان یکی از رنگ های اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های مختلف د.

تلفیق رنگ قهوه ای با کرم و خاکستری در دکوراسیون - گروه ...

www.kgroup.ir/Content.aspx?show=257
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رنگهای دیگر تنالیته قهوه ای ، ترکیب جالب و جذابی در دکوراسیون ایجاد نمی کنند . ... اگر علاقه دارید که از رنگ قهوه ای یا شکلاتی در دکوراسیون منزل استفاده کنید، می توانید ایده های مختلفی .... خواص استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی

ترکیب زیبای رنگ قهوه ای با سایر رنگها در دکوراسیون داخلی ...

baelm.ir › سبك زندگي › مد و دکوراسیون
ولی در عوض این برچسب زدن ها می توانید ترکیب رنگ های زیبایی با رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی خانه تان درست کنید. گرم تر از رنگ مشکی یا خاکستری زغال ...

رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی | فن و هنر ایران زمین

ashwood.ir/رنگ-قهوه-ای-در-دکوراسیون-داخلی/
رنگ قهوه ای در دکوراسیون چوبی بسیار محبوب است بخصوص رنگ هایی شبیه به برشته ای ، قهوه ای سوخته ، قهوه ای شکلاتی ، قهوه ای یعنی منسوب به قهوه و رنگی شبیه ...

دکوراسیون داخلی خانه ای به رنگ قهوه ای و کرم | کوکا

www.coca.ir/home-interior-decoration-brown-cream/

جستجوهای مربوط به رنگ قهوه ای برای دکوراسیون داخلی

مبلمان رنگ نسکافه ای

دکوراسیون قهوه ای و آبی

دکوراسیون کرم قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای طلایی

مبلمان قهوه ای

مبل قهوه ای با کوسن

مبل کرم قهوه ای

مبل قهوه ای طلایی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 135
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 508
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,479
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,650
  • بازدید ماه : 5,650
  • بازدید سال : 383,261
  • بازدید کلی : 4,163,039