loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 279 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

نگار عابدی طلاق از همسرش هدایت هاشمی, گفتگو با نگار عابدی

گفتگوی جدید و خواندنی ( ویژه سال 94)  با نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون که همین چندی پیش یک نقش حرص در آور در سریال شمعدونی داشت و این روزهای یک نقش جدی در مجموعه تعبیر وارونه یک رویا

سال‌هاست که ما عادت کردیم خودمان را پشت نقابی از کلمات و رفتارهای غیرواقعی پنهان کنیم و چهره واقعی‌مان را به دیگران نشان ندهیم. حال نکته جالب اینجاست که پدیده نقاب زدن در بین چهره‌های سرشناس ما بیشتر رواج دارد و بسیاری از سلبریتی‌ها ترجیح می‌دهند تصویری که از خود به مخاطب نشان می‌دهند متفاوت‌تر از تصویر واقعی‌شان باشد، شاید به همین خاطر است که وقتی با فردی مانند نگار عابدی همکلام می‌شوم از هم‌صحبتی با او سر ذوق می‌آیم چراکه با سرخوشی و صداقت خاصی، بدون نقاب از خودش می‌گوید؛ از اینکه در طول سال‌ها سعی کرده مسیر درست و سالمی را در عرصه بازیگری طی کند و حواسش به پله‌هایی که در آن قدم گذاشته بوده و تاوان این سلامت را هم با دیر دیده شدن داده است اما او از این موضوع ناراحت نیست چون معتقد است در این شرایط حداقل به جایی که در آن ایستاده، مطمئن است.

نگار عابدی به معضلی که این روزها برخی از بازیگران زن به آن دچار شده‌اند اشاره کرد و گفت، نباید بازیگران زن ما از تشکیل خانواده و مادر شدن به خاطر ترس از دست دادن جایگاه شغلی‌شان بهراسند و به آن تن ندهند چراکه هیچ چیزی به اندازه داشتن یک خانواده سالم و شیرین نیست. نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده‌اش زندگی کند. او نه از جدایی‌اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با صداقت به این نکته اشاره کرد که گاهی افراد در زندگی‌شان تصمیم می‌گیرند مسیرهای جداگانه‌ای را انتخاب کنند و باید به این تصمیم احترام گذاشت. باقی حرف‌ها را از زبان خودش بخوانید.

رفاقت من با دخترم

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یک رابطه دوستانه بود، به نظرم وقتی بچه‌ها با پدر و مادرشان رفیق هستند، راحت‌تر مسائل‌شان را با آنها در میان می‌گذارند، «ِاِمای» من هم از همان دورانی که کم سن و سال بود تا حالا که کلاس اول ابتدایی رفته عادت کرده همه چیز را برایم تعریف کند، همین موضوع ما را به‌شدت به هم نزدیک می‌کند هر چند با گذشت سال‌ها او هنوز با کار من کنار نیامده و مدام می‌گوید«مامان سر کار نرو و پیشم بمون» اما من در جوابش می‌گویم سرکار می‌روم تا برایت پول در بیاورم، جواب او هم که خیلی جالب است می‌گوید باشه «برو پول در بیار که من‌رو پارک ارم ببری» (صدای خنده هر دو ما در فضا می‌پیچد) .

  «اِما» دوست دارد بازیگر شود اما من و پدرش نه

اِما از همان دوران کودکی‌اش به بازیگری علاقه‌مند بود و در این حرفه هم استعداد دارد. اولین بازی‌اش را هم وقتی دو سالش بود در فیلم سینمایی «یه حبه قند» انجام داد، هرچند من و پدرش هیچ کدام تمایلی نداریم که او وارد عرصه بازیگری شود.  ولی اگر بخواهد وارد این حوزه شود هم مخالفت نمی‌کنیم چون معتقدیم افراد باید خودشان برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند. او یکی از مخاطبان جدی تئاتر است و نکته جالب اینجاست که هروقت من و پدرش روی صحنه هستیم آن کار را بیش از 10بار تماشا می‌کند و مورد نقد قرار می‌دهد. خوشبختانه او درسش هم خیلی خوب است و به موسیقی هم علاقه دارد، به همین دلیل دوست دارم او در چند زمینه پیشرفت کند و تنها به شکل تک‌بعدی رشد نکند.

جرقه‌های بازیگری از دوران کودکی در من زده شد

من هم مانند دخترم از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بودم و با جدیت خاصی نمایشنامه‌های معروف دنیا را می‌خواندم. یادم است وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه‌های شکسپیر را خوانده بودم. در آن مقطع ما به‌واسطه شغل پدرم در شهر اهواز زندگی می‌کردیم و به همین خاطر  می‌توانستیم سایر شبکه‌های عرب زبان را هم بگیریم، من هم از این فرصت استفاده می‌کردم و تئاترهای معروفی نظیر «رومئو و ژولیت» که از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شد را تماشا می‌کردم. این در حالی بود که برخلاف اِما من در خانواده‌ای با علاقه به بازیگری بزرگ نشده بودم. هرچند مادرم دستی در نقاشی و طراحی لباس داشت اما جو خانواده و به دنبال آن فامیل‌مان بیشتر تحصیلاتی بود و اکثر آنها در رشته‌های مهندسی، پزشکی و معلمی فعالیت می‌کردند، به همین خاطر اصلا برای‌شان قابل باور نبود که من بخواهم وارد عرصه بازیگری شوم.

 یک آگهی سرنوشتم را تغییر داد

علاقه‌ا‌م به بازیگری همان‌طور که اشاره کردم از دوران کودکی‌ام همراهم بود اما تا زمانی که به 20 سالگی رسیدم فرصتی برای ابرازش پیدا نکردم. یادم است سال اول دانشگاه بودم و در رشته زبان انگلیسی درس می‌خواندم که آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات نظرم را به خودش جلب کرد، حس کردم الان وقت آن فرا رسیده که بازیگری را به شکل جدی تجربه کنم، به همین خاطر در آن کلاس ثبت‌نام کردم، کار تدریس بازیگری در آن مجموعه بر عهده مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان بود، بعد از مدتی وقتی خانم نصیرپور علاقه و پشتکارم را در عرصه بازیگری دید مرا به همسرش محمد رحمانیان برای بازی در یک نمایش معرفی کرد. بعد از آن اثر به شکل جدی وارد عرصه تئاتر شدم و برایم به قدری این هنر جدی شد که تا مدت‌ها وسوسه‌ای برای ورود به کار تصویر نداشتم.

بعد از جدایی با خانواده‌ام زندگی می‌کنم

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود. بعد از طلاق‌ مان هم دخترم باید به دبستان می‌رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او شوکی وارد کنم و با تغییر محل زندگی کنونی‌اش باعث به هم ریختگی روحیه‌اش در ابتدای ورود به مدرسه شوم. ترجیح می‌دادم همه چیز در کمال آرامش رخ دهد از طرفی دخترم اِما از دوران کودکی با پدر و مادرم ارتباط نزدیکی داشت و حضور در کنار آنها برای هر دوی ما آرامبخش است.

ضمن اینکه می‌خواستم به لحاظ مالی به ثبات بیشتری برسم سپس زندگی مستقل و دونفره‌ام را با دخترم آغاز کنم. به همین خاطر ترجیح دادم تا آن زمان از حمایت پدر و مادرم برخوردار باشم.

چرا خانم کوچیک سریال «پس از باران» نشدم

برای من به قدری کار در عرصه تئاتر جدی بود که به بازیگری در تصویر حتی فکر هم نمی‌کردم و اگر پیشنهادی هم در این حوزه به من می‌شد آن را رد می‌کردم. یادم است برای ایفای نقش خانم کوچیک از من دعوت شد اما به‌قدری بازی در تئاتر برایم مهم بود که آن پیشنهاد را رد کردم، همین موضوع را در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»تکرار کردم. بی‌تردید اگر پیشنهاد بازی در سریال «پس از باران» را قبول می‌کردم مسیر بازیگری‌ام به‌طور کامل تغییر می‌کرد هرچند گاهی خودم را به خاطر این تصمیم مورد پرسش قرار می‌دهم اما از سویی فکر می‌‌کنم من زمانی وارد عرصه تصویر شدم که جایگاهم در آن شکل گرفته بود و کسی نمی‌توانست با یک نقش جایم را چندان تغییر دهد.

نگار عابدی, طلاق نگار عابدی, نگار عابدی و همسرش
ارزش مادر شدن

برخی از بازیگران فکر می‌کنند با ازدواج و بچه‌دار شدن‌شان جایگاه‌شان در بازیگری به مخاطره می‌افتد و باعث می‌شود که نتوانند مانند سابق کار کنند درحالی‌که در کشورهای صاحب سبک در عرصه بازیگری ما شاهد آن هستیم که چهره‌های مطرح تشکیل خانواده می‌دهند و صاحب خانواده پرجمعیتی هم می‌شوند. فکر می‌کنم باید جلوی این موج را که به نظر می‌رسد پشت آن عمدی هم در کار باشد را گرفت و اجازه داد افراد در فضای سالمی به حرفه بازیگری بپردازند. شاید به شکل مقطعی بازیگران بتوانند به واسطه چهره و موقعیتی که ایجاد می‌کنند پیشرفت کنند اما شک نداشته باشید چون جایگاهی که در آن قرار گرفتند واقعی نیست خیلی زود از آن جایگاه کنار کشیده می‌شوند و فرد دیگری آن جایگاه را تصاحب می‌کند به همین خاطر همواره سعی کردم در عرصه بازیگری در فضای سالمی حرکت کنم هرچند اگر این سلامت مانع از آن شود که پله‌های ترقی را به سرعت طی کنم و زمان برایم کندتر بگذرد، اما معتقدم جایگاهی که در این شرایط به دست می‌آورم قابل اتکاست و برای به دست آوردن آن به توانایی و استعدادم تکیه کرده‌ام.

طلاق نگار عابدی

خانه‌داری منافاتی با شیک‌پوشی ندارد

این روزها تعریف زنانگی تغییر کرده و بسیاری از دختران امروزی فکر می‌کنند زنانگی صرفا در داشتن ظاهری آراسته است و اینکه خودشان هیچ کاری در خانه انجام ندهند، هرچند فکر می‌کنم جنس زنانگی و خانه‌داری در طول سال‌ها تغییر کرده و در هر نسلی نسبت به نسل قبل عوض می‌شود و جدا از آن کار در خانه را وظیفه زن نمی‌دانم اما فکر می‌کنم اینکه ما زن بودن را صرفا در ظاهر زیبا ببینیم هم اشتباه است. از گذشته این تصویر خوشایند در مورد خانم‌ها وجود داشت که در هر خانه‌ای حضور دارند به آنجا رنگ می‌دهند و ظاهری آراسته به آن می‌بخشند و در آن خانه، بوی خوش عطر غذا می‌پیچد هرچند شاید زن مدرن نتواند همه این کارها را به تنهایی انجام دهد و نباید انجام کار خانه برایش تبدیل به وظیفه شود اما فکر می‌کنم اگر زنی خانه‌اش را آراسته کند و غذای دلخواه اهل خانواده را بپزد اعتمادبه‌نفسش هم بیشتر می‌شود و قالب کلیشه‌ای و مصنوعی را هم می‌شکند.

منبع : مجله زندگی ایده آل

تعداد بازدید 4,704 بازدید
تعداد نظرات ۲ نظر

عکسهای جدید از نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون + بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی, بیوگرافی نگار عابدی, عکسهای نگار عابدی

 

تعداد بازدید 12,240 بازدید
تعداد نظرات ۱۰ نظر

عکس‌های حضور بهنام تشکر و نگار عابدی در برنامه خوشا شیراز

عکسهای بهنام تشکر و نگار عابدی بازیگران ایرانی در خوشا شیراز

تعداد بازدید 8,017 بازدید
تعداد نظرات ۱۲ نظر

عکسهای نگار عابدی بازیگر زن ایرانیی

 

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

نگار عابدی طلاق از همسرش هدایت هاشمی, گفتگو با نگار عابدی

گفتگوی جدید و خواندنی ( ویژه سال 94)  با نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون که همین چندی پیش یک نقش حرص در آور در سریال شمعدونی داشت و این روزهای یک نقش جدی در مجموعه تعبیر وارونه یک رویا

سال‌هاست که ما عادت کردیم خودمان را پشت نقابی از کلمات و رفتارهای غیرواقعی پنهان کنیم و چهره واقعی‌مان را به دیگران نشان ندهیم. حال نکته جالب اینجاست که پدیده نقاب زدن در بین چهره‌های سرشناس ما بیشتر رواج دارد و بسیاری از سلبریتی‌ها ترجیح می‌دهند تصویری که از خود به مخاطب نشان می‌دهند متفاوت‌تر از تصویر واقعی‌شان باشد، شاید به همین خاطر است که وقتی با فردی مانند نگار عابدی همکلام می‌شوم از هم‌صحبتی با او سر ذوق می‌آیم چراکه با سرخوشی و صداقت خاصی، بدون نقاب از خودش می‌گوید؛ از اینکه در طول سال‌ها سعی کرده مسیر درست و سالمی را در عرصه بازیگری طی کند و حواسش به پله‌هایی که در آن قدم گذاشته بوده و تاوان این سلامت را هم با دیر دیده شدن داده است اما او از این موضوع ناراحت نیست چون معتقد است در این شرایط حداقل به جایی که در آن ایستاده، مطمئن است.

نگار عابدی به معضلی که این روزها برخی از بازیگران زن به آن دچار شده‌اند اشاره کرد و گفت، نباید بازیگران زن ما از تشکیل خانواده و مادر شدن به خاطر ترس از دست دادن جایگاه شغلی‌شان بهراسند و به آن تن ندهند چراکه هیچ چیزی به اندازه داشتن یک خانواده سالم و شیرین نیست. نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده‌اش زندگی کند. او نه از جدایی‌اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با صداقت به این نکته اشاره کرد که گاهی افراد در زندگی‌شان تصمیم می‌گیرند مسیرهای جداگانه‌ای را انتخاب کنند و باید به این تصمیم احترام گذاشت. باقی حرف‌ها را از زبان خودش بخوانید.

رفاقت من با دخترم

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یک رابطه دوستانه بود، به نظرم وقتی بچه‌ها با پدر و مادرشان رفیق هستند، راحت‌تر مسائل‌شان را با آنها در میان می‌گذارند، «ِاِمای» من هم از همان دورانی که کم سن و سال بود تا حالا که کلاس اول ابتدایی رفته عادت کرده همه چیز را برایم تعریف کند، همین موضوع ما را به‌شدت به هم نزدیک می‌کند هر چند با گذشت سال‌ها او هنوز با کار من کنار نیامده و مدام می‌گوید«مامان سر کار نرو و پیشم بمون» اما من در جوابش می‌گویم سرکار می‌روم تا برایت پول در بیاورم، جواب او هم که خیلی جالب است می‌گوید باشه «برو پول در بیار که من‌رو پارک ارم ببری» (صدای خنده هر دو ما در فضا می‌پیچد) .

  «اِما» دوست دارد بازیگر شود اما من و پدرش نه

اِما از همان دوران کودکی‌اش به بازیگری علاقه‌مند بود و در این حرفه هم استعداد دارد. اولین بازی‌اش را هم وقتی دو سالش بود در فیلم سینمایی «یه حبه قند» انجام داد، هرچند من و پدرش هیچ کدام تمایلی نداریم که او وارد عرصه بازیگری شود.  ولی اگر بخواهد وارد این حوزه شود هم مخالفت نمی‌کنیم چون معتقدیم افراد باید خودشان برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند. او یکی از مخاطبان جدی تئاتر است و نکته جالب اینجاست که هروقت من و پدرش روی صحنه هستیم آن کار را بیش از 10بار تماشا می‌کند و مورد نقد قرار می‌دهد. خوشبختانه او درسش هم خیلی خوب است و به موسیقی هم علاقه دارد، به همین دلیل دوست دارم او در چند زمینه پیشرفت کند و تنها به شکل تک‌بعدی رشد نکند.

جرقه‌های بازیگری از دوران کودکی در من زده شد

من هم مانند دخترم از همان دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بودم و با جدیت خاصی نمایشنامه‌های معروف دنیا را می‌خواندم. یادم است وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه‌های شکسپیر را خوانده بودم. در آن مقطع ما به‌واسطه شغل پدرم در شهر اهواز زندگی می‌کردیم و به همین خاطر  می‌توانستیم سایر شبکه‌های عرب زبان را هم بگیریم، من هم از این فرصت استفاده می‌کردم و تئاترهای معروفی نظیر «رومئو و ژولیت» که از شبکه بی‌بی‌سی پخش می‌شد را تماشا می‌کردم. این در حالی بود که برخلاف اِما من در خانواده‌ای با علاقه به بازیگری بزرگ نشده بودم. هرچند مادرم دستی در نقاشی و طراحی لباس داشت اما جو خانواده و به دنبال آن فامیل‌مان بیشتر تحصیلاتی بود و اکثر آنها در رشته‌های مهندسی، پزشکی و معلمی فعالیت می‌کردند، به همین خاطر اصلا برای‌شان قابل باور نبود که من بخواهم وارد عرصه بازیگری شوم.

 یک آگهی سرنوشتم را تغییر داد

علاقه‌ا‌م به بازیگری همان‌طور که اشاره کردم از دوران کودکی‌ام همراهم بود اما تا زمانی که به 20 سالگی رسیدم فرصتی برای ابرازش پیدا نکردم. یادم است سال اول دانشگاه بودم و در رشته زبان انگلیسی درس می‌خواندم که آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات نظرم را به خودش جلب کرد، حس کردم الان وقت آن فرا رسیده که بازیگری را به شکل جدی تجربه کنم، به همین خاطر در آن کلاس ثبت‌نام کردم، کار تدریس بازیگری در آن مجموعه بر عهده مهتاب نصیرپور و رویا تیموریان بود، بعد از مدتی وقتی خانم نصیرپور علاقه و پشتکارم را در عرصه بازیگری دید مرا به همسرش محمد رحمانیان برای بازی در یک نمایش معرفی کرد. بعد از آن اثر به شکل جدی وارد عرصه تئاتر شدم و برایم به قدری این هنر جدی شد که تا مدت‌ها وسوسه‌ای برای ورود به کار تصویر نداشتم.

بعد از جدایی با خانواده‌ام زندگی می‌کنم

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا کنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا کارهای مربوط به جدایی انجام شود. بعد از طلاق‌ مان هم دخترم باید به دبستان می‌رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او شوکی وارد کنم و با تغییر محل زندگی کنونی‌اش باعث به هم ریختگی روحیه‌اش در ابتدای ورود به مدرسه شوم. ترجیح می‌دادم همه چیز در کمال آرامش رخ دهد از طرفی دخترم اِما از دوران کودکی با پدر و مادرم ارتباط نزدیکی داشت و حضور در کنار آنها برای هر دوی ما آرامبخش است.

ضمن اینکه می‌خواستم به لحاظ مالی به ثبات بیشتری برسم سپس زندگی مستقل و دونفره‌ام را با دخترم آغاز کنم. به همین خاطر ترجیح دادم تا آن زمان از حمایت پدر و مادرم برخوردار باشم.

چرا خانم کوچیک سریال «پس از باران» نشدم

برای من به قدری کار در عرصه تئاتر جدی بود که به بازیگری در تصویر حتی فکر هم نمی‌کردم و اگر پیشنهادی هم در این حوزه به من می‌شد آن را رد می‌کردم. یادم است برای ایفای نقش خانم کوچیک از من دعوت شد اما به‌قدری بازی در تئاتر برایم مهم بود که آن پیشنهاد را رد کردم، همین موضوع را در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»تکرار کردم. بی‌تردید اگر پیشنهاد بازی در سریال «پس از باران» را قبول می‌کردم مسیر بازیگری‌ام به‌طور کامل تغییر می‌کرد هرچند گاهی خودم را به خاطر این تصمیم مورد پرسش قرار می‌دهم اما از سویی فکر می‌‌کنم من زمانی وارد عرصه تصویر شدم که جایگاهم در آن شکل گرفته بود و کسی نمی‌توانست با یک نقش جایم را چندان تغییر دهد.

نگار عابدی, طلاق نگار عابدی, نگار عابدی و همسرش
ارزش مادر شدن

برخی از بازیگران فکر می‌کنند با ازدواج و بچه‌دار شدن‌شان جایگاه‌شان در بازیگری به مخاطره می‌افتد و باعث می‌شود که نتوانند مانند سابق کار کنند درحالی‌که در کشورهای صاحب سبک در عرصه بازیگری ما شاهد آن هستیم که چهره‌های مطرح تشکیل خانواده می‌دهند و صاحب خانواده پرجمعیتی هم می‌شوند. فکر می‌کنم باید جلوی این موج را که به نظر می‌رسد پشت آن عمدی هم در کار باشد را گرفت و اجازه داد افراد در فضای سالمی به حرفه بازیگری بپردازند. شاید به شکل مقطعی بازیگران بتوانند به واسطه چهره و موقعیتی که ایجاد می‌کنند پیشرفت کنند اما شک نداشته باشید چون جایگاهی که در آن قرار گرفتند واقعی نیست خیلی زود از آن جایگاه کنار کشیده می‌شوند و فرد دیگری آن جایگاه را تصاحب می‌کند به همین خاطر همواره سعی کردم در عرصه بازیگری در فضای سالمی حرکت کنم هرچند اگر این سلامت مانع از آن شود که پله‌های ترقی را به سرعت طی کنم و زمان برایم کندتر بگذرد، اما معتقدم جایگاهی که در این شرایط به دست می‌آورم قابل اتکاست و برای به دست آوردن آن به توانایی و استعدادم تکیه کرده‌ام.

طلاق نگار عابدی

خانه‌داری منافاتی با شیک‌پوشی ندارد

این روزها تعریف زنانگی تغییر کرده و بسیاری از دختران امروزی فکر می‌کنند زنانگی صرفا در داشتن ظاهری آراسته است و اینکه خودشان هیچ کاری در خانه انجام ندهند، هرچند فکر می‌کنم جنس زنانگی و خانه‌داری در طول سال‌ها تغییر کرده و در هر نسلی نسبت به نسل قبل عوض می‌شود و جدا از آن کار در خانه را وظیفه زن نمی‌دانم اما فکر می‌کنم اینکه ما زن بودن را صرفا در ظاهر زیبا ببینیم هم اشتباه است. از گذشته این تصویر خوشایند در مورد خانم‌ها وجود داشت که در هر خانه‌ای حضور دارند به آنجا رنگ می‌دهند و ظاهری آراسته به آن می‌بخشند و در آن خانه، بوی خوش عطر غذا می‌پیچد هرچند شاید زن مدرن نتواند همه این کارها را به تنهایی انجام دهد و نباید انجام کار خانه برایش تبدیل به وظیفه شود اما فکر می‌کنم اگر زنی خانه‌اش را آراسته کند و غذای دلخواه اهل خانواده را بپزد اعتمادبه‌نفسش هم بیشتر می‌شود و قالب کلیشه‌ای و مصنوعی را هم می‌شکند.

منبع : مجله زندگی ایده آل

تعداد بازدید 4,704 بازدید
تعداد نظرات ۲ نظر

عکسهای جدید از نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون + بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی, بیوگرافی نگار عابدی, عکسهای نگار عابدی

 

تعداد بازدید 12,240 بازدید
تعداد نظرات ۱۰ نظر

عکس‌های حضور بهنام تشکر و نگار عابدی در برنامه خوشا شیراز

عکسهای بهنام تشکر و نگار عابدی بازیگران ایرانی در خوشا شیراز

تعداد بازدید 8,017 بازدید
تعداد نظرات ۱۲ نظر

عکسهای نگار عابدی بازیگر زن ایرانیی

 

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۵۸٬۶۰۰ نتیجه (۰٫۶۱ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی ...
www.ariapix.net/1394/05/نگار-عابدی-طلاق-گفتگو.html
گفتگوی جدید و خواندنی ( ویژه سال 94) با نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون که همین چندی پیش یک نقش حرص در آور در سریال شمعدونی داشت و این روزهای یک نقش ...
تصاویر برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگوگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو
نتیجه تصویری برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو
نتیجه تصویری برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو
نتیجه تصویری برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو
نتیجه تصویری برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو
نتیجه تصویری برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو
تصاویر بیشتر برای نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو
داستان طلاق نگار عابدی و همسرش هدایت هاشمی - فان پاتوق
www.funpatogh.com/داستان-طلاق-نگار-عابدی-و-همسرش-هدایت-ها.html
نگار عابدی و همسرش حس كردیم كه مسیر زندگی‌مان را باید از هم جدا كنیم به همین خاطر ... سر ذوق می‌آیم چراكه با سرخوشی و صداقت خاصی، بدون نقاب از خودش می‌گوید؛ از اینكه در طول ... نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینكه بعد از جدایی ترجیح داد ... او نه از جدایی‌اش یك كابوس شوم ساخت نه اینكه این موضوع را پنهان كرد؛ سر بسته اما ...
نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی ...
fagood.ir/3893/نگار-عابدی-از-دلایل-طلاق-و-جدایی-اش-از-ه
نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ... گفتگوی جدید و خواندنی ( ویژه سال ۹۴) با نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون که همین ...
جدایی “نگار عابدی” از همسرش هدایت هاشمی - نمناک
namnak.com/16912-جدایی-نگار-عابدی-از-همسرش.html
“نگار عابدی” از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی ... است که همیشه با سرخوشی و صداقت خاصی که دارد بدون نقاب از خودش می گوید. ... او نه از جدایی اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر ... بعد از طلاق مان هم دخترم باید به دبستان می رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره به او ...
جدایی نگار عابدی و هدایت هاشمی | جدید ترین مطلب
fishing18.me-fun.ir/page-195921.html
عابدی ,نگار ,هدایت ,هاشمی ,جدایی ,همسرش ,نگار عابدی ,هدایت هاشمی ,همسرش هدایت ,جدایی نگار ... نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ...
جدایی نگار عابدی و هدایت هاشمی - دانلود جنگ 12 لینک مستقیم
war12xdl.rozblog.com/post/26/-جدایی-نگار-عابدی-و-هدایت-هاشمی.html
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همسرش هدایت هاشمی گفت و اینكه…, جدایی نگار عابدی و هدایت هاشمی,دانلود جنگ 12 لینک مستقیم. ... www.ariapix.net/1394/05/نگار-عابدی-طلاق-گفتگو.html. نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ...
نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی ...
naghmadownload.rzb.ir/.../نگار+عابدی+از+دلایل+طلاق+و+جدایی+اش+از+همسرش+هدایت...
گفتگوی جدید با الناز شاکردوست + الناز شاکردوست و بردارش,نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو گفتگو با محمد نادری ...
ماجرای طلاق نگار عبادی از هدایت هاشمی + عکس دخترشان
www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/iranian-actors/divorce-negar-ebadi
۲۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگار عابدی درباره ی طلاق او از همسرش آقای هدایت هاشمی می گوید که : ما دو نفر ... وی همچنین در ادامه افزود : من وقتی تصمیم به جدایی از همسرم گرفتن ، دخترمان « اِما »هنوز به مدرسه نمی رفت . ... در زندگی اش ، نتوانستم با عوض کردن جایگاه زندگی یمان دوباره به او شوک وارد .... علت ازدواج تیموری با دختر تایلندی لو رفت + عکس ...
جدایی نگار عابدی و هدایت هاشمی | برترین های نت
balloonist18.shiektarinha.ir/page-293002.html
خبر جدید نگار عابدی از همسرش هدایت هاشمی جدا شد/عکس/دلیل طلاق نگار عابدی و هدایت ... نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ...
طلاق نگار عابدی از هدایت هاشمی - عکس
ax.vahid-tanha1370.ir/طلاق-نگار-عابدی-از-هدایت-هاشمی.html
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نگار عابدی از طلاقش با هدایت هاشمی کابوس نساخت. سال‌هاست كه ما عادت ... نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ...
عکس محمدرضا گلزار وهمسرش - محمدرضا گلزار » گلزار و همسرش ...
www.findwebsite.ir/nycjsmjsdyrnmctdqnxadnfvctdmndrctdsns.html
حضور محمدرضا گلزار در افتتاحیه فروشگاه علی دایی + عکس و فیلم. golzar-daee (1 ) ... نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ...
عکس محمدرضا گلزار وهمسرش - عکس لو رفته الناز شاکردوست ...
www.worldsearching.ir/fmcemjsdyrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctdtns.html
نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ...عکس لو رفته الناز شاکردوست با محمدرضا گلزار ... برچسب ها : الناز شاکردوست و
تصاوير جديد از هدایت هاشمی 2016 - تصوير 2016
www.photo.faryah.info/2015/11/تصاوير-جديد-از-هدایت-هاشمی-2016/
داستان طلاق نگار عابدی و همسرش هدایت هاشمی پورتال تفريحي سرگرمي ۲۷ ژوئن ... عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو سال ۲۰۱۶ مدل ...
عکسهای متفاوت نگار عابدی و همسرش بازیگر نقش افروز در ...
www.persianv.com/view/226293.php
۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همسر و فرزندان نگار عابدی گالری تصاویر بازیگران زن،عکس های جدید ... رازهای زندگی رضا عطاران، از علت بچه دار نشدن تا ازدواج پدرش /سبک زندگی ، بیوگرافی و نوع پوشش افراد مشهور(66) .... یک بازیگر وقتی مقابل دوربین قرار می‌گیرد یا روی صحنه می‌رود باید ... نگار عابدی و پیچیدگی‌های زندگی خصوصی اش + عکس.
مصاحبه با ویدا جوان و همسرش آیلا تهرانی + بیوگرافی ویدا ...
jadidtarinmatlab.ir/2015/09/13/مصاحبه-با-ویدا-جوان-و-همسرش-آیلا-تهرانی/
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر کاظمی و همسرش مهتاب محسنی + بیوگرافی و مصاحبه ... لیلا نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو اسکندری ...
ماجرای طلاق گرفتن امین حیایی از همسرش | دانلود سریال 94
download2016photo.ir/2015/06/30/ماجرای-طلاق-گرفتن-امین-حیایی-از-همسرش/
۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آنهایی که بی خبر از اصل ماجرا بودند، با تعجب از دلیل جدایی حیایی و خوش ... یکی از افراد نزدیک به خانواده خوش خلق می گوید خواهر او در دوران نامزدی خصوصی این دو، رابطه شان را خبری کرده بود. ... امین حیایی , نیلوفر خوش خلق , گفتگو با امین حیایی و همسرش , قصه عشق ..... داستان طلاق نگار عابدی و همسرش هدایت هاشمی …
بیوگرافی نگار عابدی و همسرش هدایت هاشمی + عکس -آکا - مجله ...
yo2.ir/news/172241
نگار عابدی همسر سابق هدایت هاشمی (بازیگر) می باشد و یک دختر به نام اِما دارند. ... نگار عابدی می گوید: سال ها سعی کرده مسیر درست و سالمی را در عرصه بازیگری ... هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده اش زندگی کند. ... بعد از طلاق مان هم دخترم باید به دبستان می رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره ...
سنگ تمام سحر قریشی برای احمدی نژاد و علت طلاقش! +تصاویر ...
rk7.blogsky.com/1394/09/21/post-2769/
۲۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سحر قریشی بازیگر زن سینما میگوید لیدی گاگا نیستم ولی متفاوتم! ... های جنجالی سحر قریشی و همسر سابق وی و همچنین علت جدایی اش نیز سوالاتی کرد و سحر قریشی نیز به ... سحر قریشی با حضور در برنامه دید در شب، با رضا رشیدپور گفتگو کرد. ..... داستان طلاق نگار عابدی و همسرش هدایت هاشمی عکس - فان پاتوق ...
بیوگرافی نگار عابدی و همسرش هدایت هاشمی + عکس -آکا - نیوز
9us.ir/news/178165
نگار عابدی همسر سابق هدایت هاشمی (بازیگر) می باشد و یک دختر به نام اِما دارند. ... نگار عابدی می گوید: سال ها سعی کرده مسیر درست و سالمی را در عرصه بازیگری ... هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده اش زندگی کند. ... بعد از طلاق مان هم دخترم باید به دبستان می رفت به همین خاطر دوست نداشتم دوباره ...
ماجرا و علت جدایی طلاق لیلا حاتمی و علی مصفا | مدل جدید 95 | ...
nowruz95-model2016.ir/2016/03/16/ماجرا-و-علت-جدایی-طلاق-لیلا-حاتمی-و-علی/
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - می گوید: «من همین چند روز پیش یکهو احساس کردم که قشنگ 10-20 سال پیر شده ام، برای ... علی مصفا و لیلا حاتمی و فرزندانشان ، همسر علی مصفا ، طلاق ..... گفتگو با حاتمی و مصفا، زوج دوست داشتنی سینما زوج لیلا حاتمی و علی مصفا … .... سریال تنهایی لیلا نگار عابدی از دلایل طلاقو جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی …
طلاق نگار عابدی بازیگر نقش شیرین شمعدونی از هدایت هاشمی ...
photosgallery.ir/cast-photos/طلاق-نگار-عابدی-بازیگر-نقش-شیرین-شمعدو/
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طلاق نگار عابدی بازیگر نقش شیرین شمعدونی از هدایت هاشمی + عکس طلاق نگار ... نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینكه بعد از جدایی ترجیح داد ... او نه از جدایی‌اش یك كابوس شوم ساخت نه اینكه این موضوع را پنهان كرد؛ سر ... می‌كند هر چند با گذشت سال‌ها او هنوز با كار من كنار نیامده و مدام می‌گوید«مامان سر كار ...
جنجال رابطه جنسی این دختر با پدر و مادرش تصاویر - vixx ...
vixx-starlight.mihanblog.com/page/2
زن می‌گوید: ابتدا تصور می‌کردم شاید کرم در شکم ماهی باشد که باعث چنین تکان‌هایی در ...... نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو.
این بازیگر زن دوست داشت طلاقش در کمال آرامش رخ دهد!+عکس - ...
www.cinemajournal.ir/این-بازیگر-زن-دوست-داشت-طلاقش-در-کمال-آر/
این بازیگر درباره جدایی اش افزوده است: ترجیح می‌دادم همه چیز در كمال آرامش رخ دهد از طرفی دخترم “اِما” از دوران ... برچسب‌ها: اما, طلاق, نگار عابدی, هدایت هاشمی, یه حبه قند ...
نگار عابدی و سحر ولدبیگی در کنار همسرانشان - نیک صالحی
www.niksalehi.com/oghat/archives/187549.php
۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - نگار عابدی و سحر ولدبیگی در کنار همسرانشان. ... نگار عابدی همسرش هدایت هاشمی ... آیا جدایی برادر رئیس جمهور از وی صحت دارد؟ ... بهترین روش درمان بیماری های مقعدی ، فوری ! ... ترلان پروانه بازیگر نوجوان زیبا و پیشکسوت و راز موفقیت اش از کودکی تا حال + ... گفتگوی رامبد جوان با «پاشایی»‌نماها در «خندوانه»!
عکس های نگار جواهریان در اکران فیلم اعترافات ذهن خطرناک من - ...
honare.ir/Article/.../عکس-های-نگار-جواهریان-در-اکران-فیلم-اعترافات-ذهن-خطرناک-من.h...
... نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو · عکس های جدید و جذاب ... عکس های نگار جواهریان در اکران فیلم اعترافات ذهن خطرناک من - هنره.
ادرس فیس بوک مهراوه شریفی نیا - نیکلودون
nickell.ir/p/81ddae4fcee2bfc2fb4a65a79a9919f907
نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو ... محمد بحرانی صداپیشه و دوبلور عروسک “جناب خان” خندوانه / به همراه گفتگو عکس با حجاب ...
همه طلاقهای بازیگران ایرانی + عکس - iranbanou.com
www.iranbanou.com/magazin/197841-همه-طلاقهای-بازیگران-ایرانی-عکس
نگار عابدی و هدایت هاشمی ، طلاقهای بازیگران ، طلاق بازیگران سینمای ایران ... لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود. ... می شود حدس زد که لادن، با خصوصیت های مردانه ای که خودش می گوید از کودکی با او بوده و در ... دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و ...
بازهم طلاق بازیگران ، جدایی نگار عابدی و هدایت هاشمی با ...
www.funjoo.ir › اخبار روز
۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیر ۱۹, ۱۳۹۴ اخبار روز, اخبار فرهنگی و هنری, سینما, گفتگو با ... ذوق می‌آیم چراکه با سرخوشی و صداقت خاصی، بدون نقاب از خودش می‌گوید؛ از ... نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ... بیوگرافی نگار عابدی, بیوگرافی هدایت هاشمی, طلاق بازیگران, همسر ..... نفخ شکم را اینگونه درمان کنید.
مشهورترین “طلاقهای بازیگران” سینمای ایران + تصاویر - مجله ...
asemaniha90.com/?p=39819
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو ، همسر اول امین حیایی ، پسر مونا بانکی پور و .... نگار عابدی و هدایت هاشمی ، طلاقهای بازیگران ، طلاق بازیگران سینمای ایران ... او نه از جدایی اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با ... دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و ...
عکس بازیگران طلاقی ایران - گالری عکس
aaaks.ir/عکس-بازیگران-طلاقی-ایران/
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حمید گودرزی و همسرش عکس حسین یاری با بچه هاش سحر قریشی یلدای دلنوازان و همسرش عکسهای خانوادگی ... نگار عابدی از طلاقش با هدایت هاشمی کابوس نساخت! ... گفت و گوی مشروح؛آزاده نامداری از جدایی و طلاقش با فرزاد حسنی می گوید. .... که به نوعی علت طلاق و جدایی اش را…,مصاحبه آزاده نامداری درباره طلاقش,ایــران فـــان.
مشهورترین طلاق های بازیگران سینمای ایران(تصاویر) | مجله ...
kahlek.ir/index.php/post22779
۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشهورترین طلاق های بازیگران سینمای ایران(تصاویر) .... طلاق نگار عابدی و هدایت هاشمی نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ... لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود. ... دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در ...
مشهورترین “طلاق های بازیگران” سینمای ایران + عکسها
www.iran16.com › اختصاصی
طلاق های بازیگران و طلاق بازیگران ایرانی و طلاق بازیگران معروف سینما و طلاق آزاده ... نگار عابدی و هدایت هاشمی ، طلاقهای بازیگران ، طلاق بازیگران سینمای ایران. نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی ... لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود.
ماجرای جدایی بازیگر زن سریال شمعدونی ازهمسرش +تصاویر - ...
tnews.ir/news/3df644030093.html
۱۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نگار عابدی از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی و اینکه بعد از جدایی ترجیح داد مدتی را به خاطر دخترش با خانواده اش زندگی کند، می گوید. وقتی با ...
مشهورترین طلاق های سینمای ایران - دانلود رایگان نرم افزار وبازی
ss-download.ir/post/635/مشهورترین-طلاق-های-سینمای-ایران/
نگار عابدی و هدایت هاشمی ، طلاقهای بازیگران ، طلاق بازیگران سینمای ایران ... لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود. ... می شود حدس زد که لادن، با خصوصیت های مردانه ای که خودش می گوید از کودکی با او بوده و در ... دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و ...
لیلا حاتمی و همسرش علی مصفا پس از شایعه طلاقشان | نوروز 95
www.downloadmovie2016.ir/2016/05/.../لیلا-حاتمی-و-همسرش-علی-مصفا-پس-از-شای...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آیا شایعه جدایی و طلاق لیلا حاتمی و علی مصفا حقیقت دارد؟ .... حرفهای جالب سحر قریشی در مورد احمدی نژاد و علت طلاقش! .... + تصاویر همسر جدید آزاده نامداری و خانواده اش شایعه ازدواج مجدد آزاده نامداری در .... نگار عابدی از طلاقش با هدایت هاشمی کابوس نساخت! ... مهناز افشار برای اولین بار از ادواج و ویژگی همسرش سخن می گوید …
جدایی حق مانبود | جستجو | جدید ترین مطلب - خانه
www.ultrasurfing.ir/list/جدایی+حق+مانبود.html
فقط دلیل جدايي ز تو گناه من استثمر از این همه غفلت دل سیاه من است همیشه ذكر تو را من به روی لب دارم كه ..... مراحل طلاق عاطفی ..... نگار عابدی از همسرش "هدایت هاشمی" جدا ...
مجله سرگرمی اسکیمو|skimo.ir|اسکیمو پورتال جامع شامل خبر ...
www.skimo.ir/30622/تصاویر-مشهورترین-طلاقهای-بازیگران-سی.html
نگار عابدی و هدایت هاشمی ، طلاقهای بازیگران ، طلاق بازیگران سینمای ایران ... لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود. ... می شود حدس زد که لادن، با خصوصیت های مردانه ای که خودش می گوید از کودکی با او بوده و ... دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و البته ...
چرا از سید مجتبی خامنه ای می ترسند؟ - دیدبان
didban.ir/fa/news-details/3934/چرا-از-سید-مجتبی-خامنه-ای-می-ترسند؟/
شاید شنیده باشید که مجتبی خامنه‌ای به دلیل بدرفتاری با همسرش طلاق گرفته است. ... آن‌ها می‌خواهند بگویند ولایت فقیه هم مانند دیگران است و هدفشان جدایی ملت از ولایت است. .... خامنه‌ای است؛ اگرچه، برخی روزنامه نگاران می‌گوید: هیچ کس چیز زیادی درباره او نمی‌داند.» ... من می‌توانم با تخیل خودم چیزهایی را در مورد آقای هاشمی رفسنجانی بنویسم.
عکس و بیوگرافی هومن سیدی و طلاق همسرش ازاده صمدی - خماری
khomari.com/عکس-و-بیوگرافی-هومن-سیدی-و-طلاق-همسرش-از/
هومن سیدی و همسرش ازاده صمدی,عکس هومن سیدی و همسرش ازاده صمدی,طلاق هومن سیدی و همسرش ... شهاب حسینی یکی بازیگران این فیلم است که تنها ده کلمه دیالوگ می‌گوید و در تمام ... یادگاری می گرفتند که این اعلام هومن سیدی دال بر موضوع جدایی انها بوده است. ... و همسرش + بیوگرافی طلاق نگار عابدی از همسرش هدایت هاشمی + عکس و بیوگرافی ...
معروف ترین بازیگرانی ایرانی که از یکدیگر طلاق گرفته ...
www.persianpersia.com/entertainment/edetails.php?articleid=26140&parentid...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای چروک دور لب ها,درمان چروک دور لب .... طلاق هدایت هاشمی و نگار عابدی طلاق هدایت هاشمی و نگار عابدی. جدایی سارا خوئینی ها از چنگیز وثوقی و یوسف مرادیان ... ستاره اسکندری و پرستو صالحی درباره انتخاب رنگ سال چه می‌گویند؟ ... جانی دپ و همسرش .... طناز طباطبایی در جدیدترین مصاحبه خود از علاقه اش برای ازدواج کردن ...
مدیران تئاتر از نبودن هدایت هاشمی خوشحالند! – جديدترين ...
www.momtaznews.com/مدیران-تئاتر-از-نبودن-هدایت-هاشمی-خوشح/
روابط نامشروع سالومه سیدنیا، طلاق همسرش و انتخاب مجری BBC برای همخوابگی ... تماشا:هدایت هاشمی بە گروه بازیگران سریال «پروانه» بە کارگردانی جلیل سامان اضافه شد. ... این بە خاطر نبود پیشنهادهای خوب در سینما و تئاتر است یا دلایل دیگری دارید؟ ... بە اتفاق نگار عابدی، علیرضا خمسه و اکبر عبدی قرار است نسخه سینمایی اش در ...
جدایی شوکه کننده زن زیبای هالیوودی از همسرش! + تصویر | ...
nicestar.ir/7851/جدایی-شوکه-کننده-زن-زیبای-هالیوودی-از-ه.html
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر شوکه کننده طلاق مشهورترین مدل زن دنیا+عکس میراندا کر” مشهورترین مدل زن دنیا … ... این عکاس میگوید هنرپیشه ۳۷ ساله هالیوودی و خواننده زیبا و ۲۱ ساله به محض اینکه … ... نگار عابدی و همسرش “هدایت هاشمی” + عکس و بیوگرافی | ساتین .... زیبایی اش + عکس · علت جدایی رضا رویگری از همسر اولش مشخص شد + عکس ...
مشهورترین طلاق های سینمای ایران | وی آی پی 35 - تبلیغات متنی
ss-download-rzb.vip35.ir/post/79280.html
آیدین آغداشلو و شهره آغداشلو ، همسر اول امین حیایی ، پسر مونا بانکی پور و .... نگار عابدی و هدایت هاشمی ، طلاقهای بازیگران ، طلاق بازیگران سینمای ایران ... او نه از جدایی اش یک کابوس شوم ساخت نه اینکه این موضوع را پنهان کرد؛ سر بسته اما با ... دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در ...
اولین طلاق سال 2016 در بین هنرمندان مشهور +عکس | نیوز پست ...
www.newspost1.com/اولین-طلاق-سال-2016-در-بین-هنرمندان-مشهور-ع/
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی در سال ۲۰۱۰ از همسر اولش “اشلی کول”-فوتبالیست انگلیسی- جدا شد و اکنون ... ۵۹ mins ago – اولین طلاق سال ۲۰۱۶ در بین هنرمندان مشهور اولین طلاق ... طالع بینی سال ۲۰۱۶ درباره تان چه می گوید؟ ... جدیدترین-عکس-بازیگران-و-اش… ... بازهم طلاق بازیگران ، جدایی نگار عابدی و هدایت هاشمی با داشتن یک دختر + عکس …
ازدواج سحر قریشی با امید علومی از زبان خودش + تصاویر
www.95dl.ir/ازدواج-سحر-قریشی-با-امید-علومی-از-زبان-خودش--تصاویر.html
دید در شب بطور رسمی خبر نامزدی اش با امید علومی خواننده پاپ را اعلام کرد. ... سحر .... علت جدایی رضا رویگری از همسر اولش و ازدواج با زن دومش از زبان خودش! ... تصویر .... نگار عابدی طلاق از همسرش هدایت هاشمی, گفتگو با نگار عابدی. گفتگوی . ..... یک چهره نقاشی شده هم از خانم سحر قريشي داریم که خودش میگوید هواداران برایش فرستادند.
رضا رشیدپور | جزئیات جدید سرقت از خودروی رضا رشیدپور - ...
shaparakmag.ir/1394/10/رضا-رشیدپور-جزئیات-جدید-سرقت-از-خودروی/
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش سرقت خودرو در یاسوج به دلیل کمبود پارکینگ. ... خودش می‌گوید شانس آورد که ماشین سرنشین عقب نداشته و به خیر .... اطلات خواندنی در مورد نگار عابدی بازیگر زن شیک پوش ایرانی. نگار از ماجرای جدایی از همسرش هدایت هاشمی گفت و اینکه بعد از جدایی ... گفتگوی جنجالی کفاشیان با رضا رشید‌پور – مشرق.
دانلود مصاحبه شهرام جزایری در برنامه دید در شب | آبان موزیک
movie.abanmusic.org/دانلود-مصاحبه-شهرام-جزایری-در-برنامه-د/
دانلود مستند از ایران یک جدایی .... به همین علت در سال ۱۳۷۵ از ادامه تحصیل انصراف داد و به ثروت روی آورد. ... ایران تنها جایی نبود که آوازه اش در آن پیچید ، در امارات و سایر کشورهای عربی نیز .... پس از انتشار خبر طلاق، شهرام خواستگاران بسیاری پیدا کرد . ... محمود هاشمی شاهرودی؛ رئیس قوه قضاییه در ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ رئیس مجتمع ویژه جرائم ...
عکس‌های جدید نگار عابدی + بیوگرافی نگار عابدی – - دانلود ...
www.motenave.com/aks-bazigaran/196039
عکس‌های جدید نگار عابدی + بیوگرافی نگار عابدی. ... ۲۷ فروردین ۱۳۹۵. عباس غزالی و همسرش + عکس. ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵. خلاصه داستان و بازیگران سریال برادر + ...
احمد مهرانفر: خوشحالم که بالاخره همسرم چوچانگ را دیدم!+تصاویر ...
www.javaneparsi.com/.../احمد+مهرانفر+خوشحالم+بالاخره+همسرم+چوچانگ+دیدم+تصاوی...
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - +عکس مهدی پاکدل از زندگی با بهنوش طباطبایی می گوید+ تصاویر ... هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، هدایت هاشمی و نسرین نصرتی و . .... نیازهایی جز عشق می خواهم طلاق بگیرم! ... 2016 علت جدایی رضا رویگری از همسر اول و ازدواج با زن دوم از زبان خودش! .... گفتگو با نگار عابدی, بازیگر سریال فریدون جیرانی.

جستجوهای مربوط به نگار عابدی از دلایل طلاق و جدایی اش از همسرش هدایت هاشمی میگوید / گفتگو

همسر جدید هدایت هاشمی

نگار عابدی و همسرش محمد نادری

نگار عابدی و همسر جدیدش

مهشید ناصری

هدایت هاشمی و افشین هاشمی

هدایت هاشمی و نگار عابدی

هدایت هاشمی و دخترش

اما هاشمی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 1,327
  • باردید دیروز : 1,497
  • گوگل امروز : 20
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 10,461
  • بازدید ماه : 2,824
  • بازدید سال : 331,027
  • بازدید کلی : 4,110,805