loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 313 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری

مفتی دربار عربستان سعودی در تازه‌ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی "اجازه" داد که در ماه رمضان روزه نگیرند!
فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری اتاق خبر 24

"عبدالعزیز آل الشیخ" در فتوایی جدید اعلام کرده؛ تفنگداران عربستانی که در مناطق جنوبی این کشور (مرز یمن) مستقر هستند در صورتی که به دلیل حضور در صحنه‌های نبرد ناتوان باشند، می‌توانند روزه نگیرند.

مفتی دربار آل سعود در عین حال به اتباع عربستانی که برای تحصیل به کشورهای غربی رفته‌اند، تأکید کرد که وقتی می توانند ساعات روز و شب را از هم تشخیص دهند، باید کل ساعات روز را روزه بگیرند، حتی اگر طول روز 22 ساعت باشد.

این توصیه مفتی کل عربستان سعودی به نیروهای ارتش، درحالی مطرح می شود که این کشور بیش از یک سال است که حملات همه جانبه و گسترده‌ای را علیه مردم یمن آغاز کرده و با وجود آغاز ماه مبارک رمضان، حملات جنگنده های سعودی برای کشتن مردم بی دفاع و روزه دار یمن همچنان ادامه دارد.


Google
تقریباً ۵۳٬۲۰۰ نتیجه (۰٫۹۲ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/51118
۳ ساعت پیش - مفتی دربار عربستان سعودی در تازه‌ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی "اجازه" داد که در ماه رمضان روزه نگیرند!
فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری
shahrekhabar.in2hr.co.uk/world/1465355100045721
۳ ساعت پیش - مفتی دربار عربستان سعودی در تازه‌ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی اجازه داد که در ماه رمضان روزه نگیرند!
تصاویر برای فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواریگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری
نتیجه تصویری برای فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری
تصاویر بیشتر برای فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری
فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری - اتاق خبر 24
tnews.ir/news/bdeb64350746.html
۳ ساعت پیش - مفتی دربار عربستان سعودی در تازه ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی "اجازه" داد که در ماه رمضان روزه نگیرند!
فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری | News File
newsfile.ir/news/فتوای+مضحک+مفتی+سعودی+درباره+روزه+خواری
مفتی دربار عربستان سعودی در تازه ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی اجازه داد که در ماه رمضان روزه نگیرند! - مفتی دربار عربستان ...
فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری - نگار آنلاین
www.negaronline.com/.../فتوای-مضحک-مفتی-سعودی-درباره-روزه-خوار...
مفتی دربار عربستان سعودی در تازه‌ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی \
فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری! - پرشین وی
www.persianv.com/preview/294101.php
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فتوای مفتی سعودی ، مفتی سعودی ، دیوان پادشاهی سعودی ، مردم بی‌دفاع یمن ، مفتی دربار آل سعود ، آل سعود,فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری!
مفتی سعودی فتوا به روزه‌ خواری داد!! - پرشین وی
www.persianv.com/preview/340866.php
۱۹ ساعت پیش - مفتی دربار عربستان سعودی در تازه‌ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی "اجازه" ... فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری!
مفتی سعودی فتوا بِه روزه خواری داد - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/news/مفتی-سعودی-فتوا-روزه-خواری.html
۲۰ ساعت پیش - مفتی، اتباع عربستانی، روزه خواری روزه نگیرید! ... فتوای عجیب مفتی سعودی درباره سلفی با گربه / فیلم ... مفتی دربار عربستان سعودی در تازه ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور ... ادعای مضحک شاه سعودی در مورد ایران.
فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری! | ساتین
saten.ir › آخرین اخبار
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باوجود ادعاهای مکرر تبلیغاتی و رسمی رژیم سعودی مبنی بر کنار گذاشتن طائفه گرایی و زندگی بی دغدغه مردم عربستان، عبدالعزیز آل الشیخ مفتی ...
اخبار جهان - جدیدترین و آخرین اخبار جهان
www.shahrekhabar.com/اخبار-جهان
ماراتن بغداد - ریاض بر سر فلوجه/سعودی ها از چه وحشت دارند؟ [1680 بازدید]. 16 ساعت پيش. مشرق نیوز. بمب‌افکن راهبردی روسیه در آسمان ادلب چه می‌کند؟منبعی در وزارت ...
مفتی سعودی همسرش را در تویتر طلاق داد! - شیعه نیوز
www.shia-news.com/fa/news/.../مفتی-سعودی-همسرش-را-در-تویتر-طلاق...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - یک مفتی سعودی، همسرش را به سبب بازنشرِ مطلبِ یک مفتی دیگر، طلاق داد. ... فتوای جهاد نکاح، به این مفتی سعودی منسوب است. ... مجوز مفتی عربستان به ارتش برای روزه خواری! فتوای ... ادعای مضحک مفتی وهابی درباره آینده عربستان.
مجوز مفتی عربستان به ارتش برای روزه خواری! - شیعه نیوز
www.shia-news.com/fa/.../مجوز-مفتی-عربستان-به-ارتش-برای-روزه-خوا...
۲ روز پیش - مفتی کل عربستان سعودی به نیروهای ارتش این کشور در مناطق جنوبی گفت که می‌توانند در ماه رمضان روزه نگیرند. ... مفتی سعودی روزانه ۱۴ فتوا صادر کرد · ادعای مفتی وهابی درباره ترور ... ادعای مضحک مفتی وهابی درباره آینده عربستان.
فتوای مفتی سعودی درباره ترکیه - ایرانی98 دانلود خبر 14
newmusic1x14.rzb.ir/post/41/-فتوای-مفتی-سعودی-درباره-ترکیه-.html
فتوای مفتی آل سعودی درباره ترکیه - آکا ... خبرگزاری میزان - یکشنبه ۱۵ آذر ۹۴ فتوای مضحک مفتی سعودی; نامه - یکشنبه ۱۵ .... فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری!
فتوای مفتی | ساتین
saten.ir/tag/فتوای-مفتی/
خانه / آرشیو برچسب : فتوای مفتی ... فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری! ... فیلم جهاد نکاح فتوای وهابی فتوای مفتی فتوای مضحک فتوای سلفی عکس جهاد نکاح زن ...
مفتی عربستان روزه خواری را برای متجاوزان به یمن ... - ...
www.snn.ir/detail/News/516396/82
۲۱ ساعت پیش - مفتی عربستان روزه خواری را برای متجاوزان به یمن حلال کرد ... رژیم سعودی که از ششم فروردین سال گذشته به بهانه بازگرداندن منصورهادی ... برخی از فتواهای بی اساس، مضحک و به دور از شأن احکام اسلامی صادر شده ... همزمان با تائید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود و اظهارنظرهای اشخاص درباره نظر من، به ایمیل من ارسال شود.
فتواهای وهابیت
wahhabismjudgment.blogfa.com/
شیخ صالح الفوزان یکی از مفتی‌های وهابی سعودی در پاسخ سوالی درباره افراد ..... عجیب ترین فتواهای روزه داری و روزه خواری مربوط به مفتی های وهابی است که با ..... این در شرایطی است که این تنها فتوای مضحک اعلام شده از سوی وهابیون عربستان نیست.
مضحک‌ترین فتواهای وهابیون - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/235367/مضحک‌ترین-فتواهای-وهابیون
۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یک مفتی سعودی وهابی برای تبلیغ فرقه وهابیت صفحه‌ای اجتماعی را راه‌اندازی ... برای آگاهی جوانان به گوشه‌ای از عقاید و فتاوای مضحک وهابیت می‌پردازیم. ۱. ... شد، فتوای عدم وجوب روزه برای مناطقی که قطعی مکرر برق دارند را صادر کرد. ... تارکان نماز: شیخ صالح الفوزان یکی از مفتی‌های وهابی سعودی در پاسخ سوالی درباره ...
فتوی مفتی عربستان - لینک گردی
farsinow.ir/news/فتوی-مفتی-عربستان
برگزاری جشن روز ملی عربستان را حرام اعلام كرده و آن را ... ... تازه‌ترین فتوای مفتی ارشد عربستان درباره غزه. مفتی اعظم ... فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری! ... اين در شرايطي است که اين تنها فتواي مضحک اعلام شده از سوي وهابيون عربستان نيست.
فتوای عجیب درباره جشن گرفتن روز عشق - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=فتوای+عجیب+درباره+جشن+گرفتن+روز+عشق
مفتی های سعودی در صدور فتواهای عجيب و غریب و مضحک که با شرع و قوانین در تضاد ... فتواي مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری! ... فتوای عجیب داعش درباره جشن ولنتاین.
گزارش مضحک تلویزیون عربستان - مجله خبری موریکس
morix.ir/search/?q=گزارش+مضحک+تلویزیون+عربستان
در این تصویر ژست مضحک هیلاری کلینتون را می‌بینید. ژست مضحک ... تسنیم اخبار مرتبط: مفتی سعودی : حجاج خودکشی کردند! فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری!
گزارش مضحک تلویزیون عربستان از انتخابات - مجله خبری ...
morix.ir/search/?q=گزارش+مضحک+تلویزیون+عربستان+از+انتخابات
به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در این تصویر ژست مضحک ... فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری! مفتی سعودی : در روز عاشورا عزاداری نکنید!
فتوای مفتی سعودی درباره ترکیه - صفحه اصلی
srchyar.ir/rzb/dlkon18x244/1455624527fg4in
15109221خبرگزاری میزان - یکشنبه ۱۵ آذر ۹۴ فتوای مضحک مفتی سعودی; نامه - یکشنبه ۱۵ آذر ۹۴ مفتی اعظم . .... 294101.phpفتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری!
مفتی عربستان | فتوای شیخ سلفی درباره ازدواج با ۵۰ زن! - ...
boro.niazerooz.com › اخبار › خواندنی ها
۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فتوای صالح الفوزان عضو هیات علمای بزرگ عربستان سعودی، ارائه خدمات میز اوردر و ... ... می خورند باید ... روزه داری و روزه خواری مربوط به مفتی های وهابی است که با احکامی که . ... فتوای مضحک اعلام شده از سوی وهابیون عربستان نیست.
تازه ترین فتوای عجیب مفتی آل سعود! | سایت اخبار,سرگرمی ...
miad-rodsar.ir/تازه-ترین-فتوای-عجیب-مفتی-آل-سعود/
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مفتی های سعودی در صدور فتواهای عجیب و غریب و مضحک که با شرع و ... مفتی سعودی: حجاج خودکشی کردند! فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری!
PressTV-فتوای روزه خواری مفتی سعودی
www.presstv.ir/Detail/2016/06/07/469357/Saudi-Mufti-Yemen-fasting
۱۶ ساعت پیش - مفتی اعظم سعودی برای دومین سال پیاپی طی فتوایی به نظامیان عربستان که در مناطق جنوبی این کشور (مرز یمن) مستقر هستند اجازه داد در صورتی که ...
مفتی سعودی- جام نیوز
www1.jamnews.ir/Keywords/25940/مفتی%20سعودی
اظهارات مضحک مبلغ سعودی بر ضد ایران ... فتوای مفتی ارشد سعودی در مورد حرام بودن بازی شطرنج با واکنش منفی کاربران اینترنت مواجه شده و بسیاری از ... مفتی دربار آل سعود، قاتلان مردم بی‌دفاع یمن را مجاهد و حافظ مرزها نامید و به آنان اجازه روزه‌خواری داد. ... یک مفتی عربستانی به خاطر اظهاراتش درباره نقاب و روبنده زنان، به مرگ تهدید شد.
مفتی عربستان روزه خواری را برای متجاوزان به یمن حلال کرد | ...
news.avalinha.com/post/549781.html
مفتی عربستان روزه خواری را برای متجاوزان به یمن حلال کرد ... برخی از فتواهای بی اساس، مضحک و به دور از شأن احکام اسلامی صادر شده توسط مفتی های سابق و حاضر وهابی عربستان که نوعی ... شیخ « عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ» مفتی کل سعودی باردیگر با رانندگی زنان مخالفت کرد و ... فتوای عجیب مفتی عربستان درباره شطرنج
351 - شبکه خبر
www.irinn.ir/list/3/351/9/
حضرت آیت الله العظمی سیستانی به پرسشی درباره حکم روزه در کشورهایی که طول روز آن بسیار بلند است و برخی افراد طاقت روزه ... فتوای جدید مفتی های سعودی ... فتوای مضحک داعش درباره روزه داری ... توقیف خودروی روزه خواران/ کاهش ساعت طرح زوج و فرد.
272
www.irinn.ir/list/3/272/54/
با آغاز طرح برخورد با تظاهر به روزه خواری، ماموران نیروی انتظامی با حضور در خیابان های سطح شهر، ... فتوای جدید مفتی های سعودی ... فتوای مضحک داعش درباره روزه داری.
فتوای عجیب مفتی ال سعود درباره شطرنج | دانلود سریال 94
download2016photo.ir/.../فتوای-عجیب-مفتی-ال-سعود-درباره-شطرنج/
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تازه ترین فتوای عجیب مفتی آل سعود درباره شطرنج! ... مفتی های سعودی در صدور فتواهای عجیب و غریب و مضحک که با شرع و قوانین … ... 5 روز پیش .... خوار آل سعود درباره حج بمانند/برخی درکشور به بهانه تنش زدایی مساله مدیریت حج را ...
فتوای جالب مفتی سعودی | جستجو | آرشیو سایتهای ایران
www.sotiba.ir/list/فتوای+جالب+مفتی+سعودی.html
فتوای جدید مفتی دربار عربستان برای روزه خواری. به گزارش ایران خبر،"عبدالعزیز آل ..... ادعای جاهلانه مفتی سعودی درباره ایرانیان. به گزارش ایران خبر؛ به نقل از ...
فتواها و قوانین شرعی عجیب و غریب داعش | نوروز 95
www.downloadmovie2016.ir/.../فتواها-و-قوانین-شرعی-عجیب-و-غریب-دا...
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مفتی های سعودی در صدور فتواهاي عجيب و غریب و مضحک که با شرع و قوانين در ... فتوای عجیب درباره جشن گرفتن روز عشق – فان سیتی ...... به سن تکلیف نرسیده است، به اتهام روزه خواری و بدون داشتن عذر شرعی به صلیب کشیده است ...
نتایج جستجو برای فتوای مفتی سعودی برای قتل اسد - ...
khabarfarsi.com/search?...فتوای%20مفتی%20سعودی%20برای%20قتل%...
فتوای مفتی سعودی درباره روزه خواری! ... سعودی در مرزهای یمن را به عنوان "مجاهد و حافظ مرزهای کشور" توصیف کرد و به آنها اجازه روزه خواری داد. ناظران این سوال را مطرح می ...
مفتی سعودی فتوا به روزه‌خواری داد بعد از ظهر سه شنبه 18 خرداد ...
khabarche.ir/خبر/4698346/مفتی-سعودی-فتوا-به-روزه-خواری-داد
۱۹ ساعت پیش - مفتی دربار عربستان سعودی در تازه‌ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی "اجازه" داد که در ماه رمضان روزه نگیرند!
بین الملل:مفتی عربستان روزه خواری را برای متجاوزان به یمن ...
kahlek.ir/index.php/news1335589
۱ روز پیش - بین الملل:مفتی عربستان روزه خواری را برای متجاوزان به یمن حلال کرد ... در نیز است پیام فتوای سعودی با بی با منبع irna.ir این عبدالعزیز شیخ و هیات ... بی مضحک به از احکام صادر به مفتی سابق حاضر عربستان نوعی به می و اختلاف .... بین‌الملل:واشینگتن تایمز: بن رودز از اظهارات خود درباره توافق هسته ای دفاع کرد.
فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری!
jobbsurf.mattiasp.se/index.php?q...
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باوجود ادعاهای مکرر تبلیغاتی و رسمی رژیم سعودی مبنی بر کنار گذاشتن طائفه گرایی و زندگی بی دغدغه مردم عربستان، عبدالعزیز آل الشیخ مفتی ...
فتوای عجیب مفتی صعودی در ارتباط با روزه خواری - آسمونی
www.asemooni.com › اخبار › اخبار سیاسی
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فتوای عجیب مفتی صعودی در ارتباط با روزه خواری. ... قبلی تازه ترین احتمالات درباره متهم اسید پاشی اصفهان · بعدی مراقب باشید،ویروسی که ...
مفتی سعودی فتوا به روزه‌خواری داد! - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4816356
مفتی سعودی فتوا به روزه‌خواری داد! ... اظهارات جهانگیری درباره واگذاری طرح های نیمه تمام. - تدبیر ... تبادل اطلاعات روزانه روسیه و آمریکا درباره سوریه چه مقدار است؟
جهان نيوز - فتوای مضحک داعش
jahannews.com/fa/doc/news/367547/فتوای-مضحک-داعش
۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... در شهر الباب در ۳۸ کیلومتری شهر حلب فتوای جالبی صادر کرده که "هرکس داعش را دوست نداشته ... مفتی سعودی فتوا به روزه‌خواری داد! ... فتوای مضحک داعش ... محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان در جدیدترین سخنان خود درباره .
خبرخوان ساتور - واکنش به «قرتی بازی فرنگی» در زاهدان
www.satoor.ir/.../3734020-واکنش-به-قرتی-بازی-فرنگی-در-زاهدان.html
فتوای مضحک مفتی سعودی درباره روزه خواری ... خبرگزاری میزان: در چند روز گذشته کلیپی در فضای مجازی پخش شد که حاکی از برگزاری یک مراسم پرحاشیه و ضد ...
برچسب ها - فتواها - شفاف
mail.shafaf.ir/fa/tag/2/فتواها
فتوای مفتی سعودی درباره کمربند انتحاری ... ترین فتواهای روزه داری و روزه خواری مربوط به مفتی... کوتاه و فشرده و ... خود فتواهای مضحک و وهن آمیز مفتی های سلفی را.
مفتی سعودی فتوا به روزه خواری داد! - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20166716311168284.html
۱۷ ساعت پیش - مفتی دربار عربستان سعودی در تازه ترین فتوای خود، به تفنگداران ارتش این کشور در مرزهای جنوبی اجازه ... آکاایران: مفتی سعودی فتوا به روزه خواری داد! ..... توضیح فدراسیون فوتبال درباره حضور هدایتی و منصوریان در اردوی تیم ملی.
باز هم فتواي عجيب يک مفتي سعودي درباره حجاب
www.valiasr-aj.com/fa/page.php?id=85&bank=shobheh&startrec...
باز هم فتواي عجيب يک مفتي سعودي درباره حجاب ... اصلا عجيب نيست که دور ماندگان از ثقلين اين حرفهاي مضحک رو بزنند ... تشيع، خداي نکرده، در جهان فراموش شود در عرض کمتر از بيست و چهار ساعت علماي اهل عمر ، شراب خواري و زنا و . ... يک روز کفار حاکم و خليفه تراشيدند و هرکسي که از «سلطنت ناديدني به چشم» حضرت امير المومنين ...
مفتی سعودی فتوا به روزه‌خواری داد - مجله اینترنتی بیلونه
beyloone.ir/?p=9099
“عبدالعزیز آل الشیخ” در فتوایی جدید اعلام کرده؛ تفنگداران عربستانی که در مناطق جنوبی این کشور (مرز یمن) مستقر هستند در صورتی که به دلیل حضور در صحنه‌های ...
مازاد آب سنگین را به کشورهای پیشرفته صادر می‌کنیم/ ...
toofargan.ir/مازاد-آب-سنگین-را-به-کشورهای-پیشرفته-صا/
۱۸ ساعت پیش - وی بیان کرد: بنده در عصر روز نخست ورود به روسیه با سرگئی کرینکو رئیس روس اتم مذاکره خوبی در حدود یک ... مفتی سعودی فتوا به روزه‌خواری داد.
مفتی - پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
www.qomefarda.ir/search.php?search=%20مفتی
اظهارات مضحک مفتی وهابی درباره تاثیر غربی‌ها در عربستان. 4 ... تازه ترین فتوای مفتی آل سعود. 6 ... مفتی اعظم عربستان: روزه‌خواری سربازان سعودی مجاز است! 15.
فرد مطلب فتواها و قوانین شرعی عجیب و غریب داعش - فرد مطلب
fardpost.ir/فتواها-و-قوانین-شرعی-عجیب-و-غریب-داعش/
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مفتی های سعودی در صدور فتواهاي عجيب و غریب و مضحک که با شرع و قوانين در ... فتوای عجیب درباره جشن گرفتن روز عشق – فان سیتی ...... به سن تکلیف نرسیده است، به اتهام روزه خواری و بدون داشتن عذر شرعی به صلیب کشیده است ...
بامن حرف بزن - فتواهای وهابیت
tohid1373.blogfa.com/post/17
شیخ صالح الفوزان یکی از مفتی‌های وهابی سعودی در پاسخ سوالی درباره افراد ... عجیب ترین فتواهای روزه داری و روزه خواری مربوط به مفتی های وهابی است که با .... این در شرایطی است که این تنها فتوای مضحک اعلام شده از سوی وهابیون عربستان نیست.
فتوای عجیب مفتی عربستان درباره شطرنج
www.95dl.ir/فتوای-عجیب-مفتی-عربستان-درباره-شطرنج.html
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مفتی های سعودی در صدور فتواهای عجیب و غریب و مضحک که با شرع و قوانین در تضاد است . .... فتوای مفتی سعودی درباره روزه‌ خواری! مفتی سعودی: در ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,111
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,558
  • بازدید ماه : 10,558
  • بازدید سال : 388,169
  • بازدید کلی : 4,167,947