loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 275 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

 

برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید

مجموعه : رژیم و تغذیه

برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید

برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید 

چربی سوزی توسط مواد مکمل میتواند برای شما ضرر داشته باشد.چربی سوزی توسط مکمل ها بسیار آسان است چون نه به ورزش احتیاجی هست و نه حتی لازم است تا رژیم غذایی خود را تغییر دهید. مکمل های چربی سوز بیشتر از گذشته در دسترس هستند و شما می توانید وزن خود را بدون تغییر در رژیم غذایی یا سطح فعالیت بدنی کاهش دهید.

 

این ها چربی سوز هستند به اینصورت که به سوزاندن چربی با افزایش متابولیسم بدن کمک می کنند و شما کالری می سوزانید. با این وجود شواهد علمی هیچگونه حمایتی از ایمنی چربی سوزها نمی کنند. بعلاوه برخی از چربی سوزها ممکن است عوارض جانبی خطرناکی داشته باشند و امکان دارد در برخی افراد هیچگونه تغییری در سوخت و ساز بدن ایجاد نکند.

 

مواد مورد استفاده در بعضی از آنها بطور دقیق بیان نمی شود و شما ازترکیبات آن اطلاعی ندارید. سازمان FDA تمام چربی سوزهای موجود در بازار را تایید نمی کند و مورد آزمایش قرار نداده است. متاسفانه برخی از تولید کنندگان بدون ذکر بر روی برچسب مواد و ترکیباتی را به این ها اضافه می کنند که می تواند برای سلامت فرد خطرات جدی ایجاد کند.

 

سالانه هشدارهای بسیاری در رابطه با مواد موجود در این چربی سوزها داده می شود. طبق آمار موجود در سال ۲۰۱۵ سازمان FDA 20 مورد از چربی سوزهای غیرمجاز را شناسایی کرد.

 

بعنوان مثال یک محصول ممکن است حاوی سیبوترامین باشد. این در واقع دارویی است که در گذشته برای چاقی مورد تجویز قرار گرفته است اما از سال ۲۰۱۰ از سطح بازار جمع آوری شد زیرا خطر ابتلا به حمله قلبی و سکته را افزایش می دهد. یکی دیگر از محصولات حاوی یک ملین شناخته نشده است که فرد مصرف کننده را در معرض ابتلا به سرطان قرار می دهد.

 

همچنین یکی دیگر از این محصولات حاوی سروتونین است و برای درمان افسردگی بکار می رود که می تواند خطر تشنج را در فرد ایجاد کند که این امر سبب خونریزی در افرادی که داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند می شود.

 

مکمل های چربی سوز ممکن است به کبد آسیب وارد کنند. مدت های مدیدی است که گزارشاتی مبنی بر ارتباط چربی سوزها با آسیب های کبدی ارائه می شود که حقیقت دارد.یکی از موارد چربی سوز که در سال ۲۰۱۴ از بازار جمع آوری شد حاوی موادی بود که ۱۰۰ مورد هپاتیت و التهاب کبد ناشی از مصرف آن در ایلات متحده گزارش شده بود.

 

این مکمل باعث بستری شدن افراد در بیمارستان ها شد که متاسفانه برخی از آنها به پیوند کبد نیاز پیدا کردند.

 

بدون شک این قرص های چربی سوز اثرات منفی بر روی سلامت قلب خواهند داشت.بسیاری از این مکمل ها حاوی موادی هستند که ممکن است فشار خون و ضربان قلب را تا مرز خطر افزایش دهند.

 

یکی از مواد اصلی موجود در این چربی سوزها پرتقال تلخ نام گرفته که حاوی آلکالوئیدهای سینفرین است، این ماده محرک جز مواد اصلی در چربی سوزهای موجود در سطح بازار بشمار می آید.متخصصان گزارش کرده اند که به علت وجود پرتقال تلخ حمله و سکته قلبی حتی در افراد سالم و بدون هیچ سابقه نیز مشاهده شده است.

 

بطور مثال مرد ۲۴ ساله ای مکمل چربی سوز حاوی سینفرین را مصرف کرده بود و یک لخته خون در شریان اصلی که خون قلب را تامین می کرد شکل گرفته بود که خوشبختانه او در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و بهبود پیدا کرد.

 

برخی از این مکمل ها سوخت و ساط بدن را تا سطح ناگواری افزایش می دهند. به عنوان مثال برخی از آنها حاوی نیتروفنول هستند که مطمئن نیستیم که سوخت و ساز بدن را تا چه حدی افزایش می دهد و آن ها را مصرف می کنیم.

 

افزایش سطح سوخت و ساز بدن با توجه به ساختار بیوشیمی در هر فرد متفاوت است که خطرناکترین ماده ای که سبب افزایش غیرمعقول آن می شود نیتروفنول نام دارد که با تعریق شدید و نا منظم و سریع شدن ضربان قلب همراه است.

 


Google
About 416,000 results (0.75 seconds)
Search Results
برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/برای-چربی-سوزی-از-این-مکمل-ها.html
Translate this page
برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید چربی سوزی توسط مواد مکمل میتواند برای شما ضرر داشته باشدچربی سوزی توسط مکمل ها بسیار آسان است چون نه.
برای این رده سنی از لاک ناخن استفاده نکنید - مجله خبرجو
www.khabarjoo.tk/search/?...این...استفاده+نکنید
Translate this page
Jun 2, 2016 - برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید چربی سوزی توسط مواد مکمل میتواند برای شما ضرر داشته باشد.چربی سوزی توسط مکمل ها بسیار آسان ...
چربی سوز ترانسفورم EVL - مکمل های بدنسازی مجاز
www.supplementshop.ir/fa-stuff-526.html
Translate this page
پس از پایان 8 هفته برای مدت 4 هفته استفاده از این چربی سوز EVL را قطع نمایید . ... یا دیگر محرک ها اسفاده می کنید از این چربی سوز Evlution استفاده نکنید . استفاده ...
برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید - خبر آنتایم
khabarontime.ir/news/43788990/search.aspx?...
Translate this page
برای-چربی-سوزی-از-این-مکمل-ها-استفاده-نکنید. ... آبمیوه های چربی سوز برای کم کردن وزن · فال روز شنبه 19 تیر 1395 · ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج ...
لذت سلامتی-شادابی-نشاط - 3 عامل کلیدی برای چربی سوزی
shadow6644.blogfa.com/post/24
Translate this page
هر کدام از این عامل ها نقش مهمی دارند" و بدون یکی از از اینها ممکنه که وزن وچربی بدن برای یک .... مکمل ها نبایستی سهم بزرگی در چربی سوزی داشته باشند یعنی نباید خیلی به آنها ... خصوصا از چربی سوزها و ترموژنیک ها استفاده نکنید ، با مصرف اونها فقط ...
برنامه حرفه ای پهلو برای چربی سوزی بایگانی - صفحه 152 از 182 ...
parsb.com/tag/برنامه-حرفه...برای-چربی-سوزی/.../152...
Translate this page
این چربی سوز نسخه متفاوت lipo 6 x شرکت نوترکس است که که با فرمولی جدید به ... ومانع از برگشت پذیری چربی ها شدیداً توصیه می شود از دوزهای غیر معمول استفاده نشده و در ... این مکمل در یک نوع ۱۲۰ کپسولی عرضه می شود که بهترین زمان برای مصرف صبح ... و توجه داشته باشید که بیش از سه وعده در روز از این کپسول استفاده نکنید.
10 تا از بهترین چربی سوز ها بایگانی - صفحه 2 از 4 - ParsB | ParsB
parsb.com/tag/10-تا-از-بهترین-چربی-سوز-ها/.../2/
Translate this page
هیدروکسی کات مکس چربی سوز هیدروکسی کات مکس مکملی فوق العاده برای کاهش ... بانوان با مصرف این چربی سوز هرگز دچار ریزش مو و تخریب پوست خود نخواهند شد . ... ۱٫۵ لیتر اب میل نمایید و ۶ ساعت قبل از زمان خواب از این چربی سوز استفاده نکنید.
خرید چربی سوز بایگانی - ParsB | ParsB
parsb.com/tag/خرید-چربی-سوز/
Translate this page
این قرص چربی سوز قوی گیرنده های آلفا را در سلول ها و بافت های چربی بلوکه می کند که این ... لیپو هرس ۱- خانم های باردار و شیرده نباید از این مکمل استفاده کنند . ... چرب سوز فراتر از چربی سوزهای عادی را تجربه کنید، از این چربی سوز استفاده نکنید!
بهترین روش چربی سوزی - دکتر آرش شرافت وزیری
drsherafatvaziri.com/ورزش.../بهترین-روش-چربی-سوز...
Translate this page
در تیتری که من برای این مطلب انتخاب نمودم از کلمه چربی سوزی استفاده کردم نه لاغری و نه کاهش وزن. ... 1- رژیم غذایی 2-ورزش 3-مصرف مکمل های غذایی یا مواد چربی سوز ... مثل معمول افطار کنید اما از مواد قندی و پرکالری در شروع افطار استفاده نکنید.این ...
پنج حقیقت درباره مکمل های چربی سوز
www.farshidnezakati.com/.../58-haghayeghe-charbi-s...
Translate this page
مابقی کار هم بستگی به تمرین و گذر زمان دارد که میتوان به این 20 درصد مکملها را ... یا حداقل نزدیک به زمانی که چربیسوز را میخورید از قهوه استفاده نکنید، با این روش ...
بررسی چربی‌ سوز برتر (lipo-6) | پایگاه تخصصی بدنسازی و ...
edcoan.ir/archives/17125.htm
Translate this page
سازندگان این مکمل ادعا دارند که بهترین مکمل چربی‌ سوز را تا کنون ساخته‌اند. ...... شده استفاده نکنید برای رسیدن به جواب مناسب کپسول ها را با ۲ لیوان آب میل نمایید.
چربی سوز پرورش اندام بایگانی - صفحه 73 از 78 - |
irmok.com/tag/چربی-سوز-پرورش-اندام/page/73/
Translate this page
این ماده در مقدار کم در بعضی از غذاهای روزانه ما است که در این مکمل بصورت ۱۰۰% خالص ... شده استفاده نکنید برای رسیدن به جواب مناسب کپسول ها را با ۲ لیوان آب میل نمایید. ... در هنگام استفاده از این چربی سوز نوترکس در صورتی که میزان ویتامین ها در ...
بهترین مکمل های چربی سوز مخصوص بانوان در سال 2013 - زیباتن
www.forum.zibatan.ir/مکمل-های...های.../بهترین-مکمل-ها...
Translate this page
Aug 5, 2013 - برخی ازین چربی سوزها ساخته شده برای استفاده آقایان و بانوان محترم ... کلیوی دارید هرگز اونها رو استفاده نکنید زیرا این مکمل ها متابولیسم رو به ...
چربی سوزی بدون عضله سوزی
www.gymoffline.ir/tag/چربی-سوزی-بدون-عضله-سوزی
Translate this page
این دانه ها چربی و کالری بالایی دارند در نتیجه آنها را به میزان زیاد مصرف نکنید. ... را کاهش دهید حتما باید ا ز مکمل ویتامین E که دارای منبع طبیعی با شد استفاده کنید.
آموزش بدن سازی و توضیح در مورد تغذیه مکمل هورمون پرورش اندام بدنسازی ...
yaser2380.persianblog.ir/
Translate this page
Nov 1, 2014 - بدنسازی badansazi زيبايي ندام پرورش اندام مكمل هورمون. ... سعی کنید تا این زمان رو به 35 دفیفه برسونید تا مطمئن بشید توی فاز چربی سوزی هستد اگرم ... 6- سعی کنید از لباسهایی که خیلی شکمتان در آن راحت است استفاده نکنید تا این حس که ... تاحد ناتوانی تمرین کنید: وزنه ها را طوری انتخاب کنید که ست تمرین را ...
ترموژن بدون افدرا چیست؟ - تن ورز | مرکز تخصصی ارائه برنامه تمرینی و ...
www.tanvarz.ir/page/166/ترموژن-بدون-افدرا-چیست؟
Translate this page
این محصولات با نوشیدن قهوه تفاوت دارند زیرا دارای مواد چربی سوز می‌باشند که به سوزاندن هر چه بیشتر .... هرگز در ابتدا میزان بالایی از این مکمل ها استفاده نکنید.
برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید
shahr-news.ir/برای-چربی-سوزی-از-این-مکمل-ها-استفا...
Translate this page
دریافت کد پاپ آپ کلیکی. دریافت کد پاپ آپ کلیکی. ads. آمار · لينك قبلي · لينك بعدي.
میزان مجاز استفاده از «ال کارنیتین» برای چربی سوزی بهینه
www.hidoctor.ir/69168_میزان-مجاز-استفاده-از-ال-کار...
Translate this page
Apr 14, 2015 - بخش عمده ای از توجه به ال کارنیتین بعنوان یک مکمل چربی سوز، با مطالعه‌ای ... اگر خواستید تا بیش از ۲۰۰۰ میلی‌گرم در روز از این مکمل استفاده کنید، ... اگر هم باردار یا در حال شیردهی هستید یا بیماری کلیه یا کبد دارید، از ال کارنیتین استفاده نکنید. ... علاقه به آنتی بیوتیک · تاثیرات مختلف آنتی بیوتیک ها روی ...
چرا بعد از مدتی، روند چربی سوزی متوقف میشود؟ - مجیک بادی
magicbody.ir/چرا-بعد-از-مدتی،-روند-چربی-سوزی-متو...
Translate this page
توقف روند چربی سوزی قانونی طبیعی است که بعد از مدتی بر رژیمهای لاغری سایه ... این مسئله میپردازم تا سعی شود با استفاده از اطلاعات داده شده، روند چربی سوزی را به ... سیستمهای چربی سوزی : 1- از طریق رژیم غذائی 2- ورزش 3- استفاده از مکمل ها و . ... مصرف مکملهای کافئینی را هیچگاه زیاد نکنید زیرا بدن به مصرف آن معتاد میشود و ...
قرص چربی سوز شکم و پهلو - پرو فیتستا - اردیبهشت 1395
narenjishop.blogsky.com/.../قرص-چربی-سوز-شکم-و-...
Translate this page
توجه نمایید محصولات لاغری را به هیچ عنوان مقطعی استفاده نکنید یعنی ..... این مکمل که در دسته چربی سوز ها قرار گرفته است حاصل تجربه ها و موفقیت های فراوان ...
نچرال مکس - چربی سوز
naturalmax.blogfa.com/tag/چربی-سوز
Translate this page
مخاطبین استفاده از این محصول خانم ها و آقایان با اضافه وزن بالای 5 کیلو گرم هستند . ... مصرف این مکمل 20 دقیقه قبل از تمرین به همراه مکمل های چربی سوز مانع ای ندارد و موجب .... می توانید از این محصول استفاده کنید به شرطی که ورزش رو فراموش نکنید .
معرفی‌ چربی‌ سوز PINK SLIM از شرکت FA | مجله اینترنتی مکملها دات آی ...
mokamelhaa.ir › بانوان
Translate this page
Aug 11, 2015 - از ویژگی‌‌های این چربی‌ سوز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد : ... در نهایت نیز بدن میتواند از این اسید‌های چرب در مدت زمان طولانی‌ استفاده کند و بافت‌های اضافی چربی‌ را نابود کند ... اگر نسبت به ترکیبات تشکیل دهنده مکمل‌ها حساسیت دارید از مصرف این مکمل خودداری کنید ... به هیچ عنوان همراه الکل این محصول را مصرف نکنید.
وبسایت عضله سازی حرفه ای نکاتی در مورد چربی سوز و بهترین چربی سوزها
donyayeazoleh.com/نکاتی-در-مورد-چربی-سوز-و-بهت...
Translate this page
Rating: 5 - ‎Review by وبسایت دنیای عضله
Feb 28, 2015 - با بهترین چربی سوز ها آشنا شوید. ... این مکملها چه می کنند؟ ... هرگز بعد از ساعت ۲ عصر از چربی سوز استفاده نکنید زیرا بر ساعات خوابتان تاثیر ...
چربی سوز لیپو 6 ایکس (LIPO 6 X) | پویا اندام
pooya-andam1.com/.../چربی-سوز-لیپو-6-ایکس-lipo...
Translate this page
هرگز بیش از چهار کپسول استفاده نکنید . توصیه ها : بیش از مقدار توصیه شده مصرف نکنید . زنان باردار و شیرده از این مکمل استفاده نکنند . قبل از استفاده بهتر است ...
یه تلاش تازه ... - درباره چربی سوزی
barbie--girl.blogfa.com/page/burnfat
Translate this page
2- ازمواد غذايي كافئين دار قبل از انجام تمرينات ورزشي استفاده كنيد . ... 4- از 6 بعداز ظهر به بعد اگر تمرينات ورزشيتان در اين موقع نيست مواد غذايي ... 7- كالري كمتري نسبت به نياز بدن مصرف كنيد اما مصرف كالري را قطع يا خيلي كم نكنيد. ... 10-مي توانيد از مكمل هاي غذايي چربي سوز در حد مجاز و زير نظر فردي اگاه يا پزشك مصرف كنيد .
مکمل لیپو 6 - پوست
skin.wikipici.ir/مکمل-لیپو-6
Translate this page
تغذیه مکمل ها داروهااخبار روز پرورش اندام ورزش بانوان ... هرگز بیش از مقدار مصرف توصیه شده استفاده نکنید برای رسیدن به جواب مناسب کپسول ها را با ۲ لیوان آب میل نمایید. ... در هنگام استفاده از این چربی سوز نوترکس در صورتی که میزان ویتامین ها در ...
آمینو چیست و موارد استفاده آن برای بدنسازان - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=6334
Translate this page
Apr 29, 2004 - تأمین پروتئین بدن مصرف این مكمل برای كودكان و زنان باردار و در دوران شیردهی .... آمینو چربی سوز نیست که به عنوان یک چربی سوز میخواید ازش استفاده کنید .... همه اسید امینو ها چربی سوز دارن لطفا امینو بدون چربی سوز برام معرفی نمایید متشکرم ... هرگز بدون ورزش استفاده نکنید رامینم با 18 سال سابقه ورزشکاری و ...
مکمل های مناسب برای دوره ی چربی سوزی | پایگاه تخصصی بدنسازی
badansazy.ir › معرفی مکمل ها و هورمون ها
Translate this page
Apr 29, 2015 - چربی سوزی و کات کردن بدن و مصرف مکمل و شیوه ی رژیم در این دوره یکی ... مکمل های این دوران موادی هستند که استفاده از چربی ها و کربوهیدراتها را محدود ...
زمان بندي مصرف مكمل‌ها براي رشد حداكثري عضلات
bodybuilding.royablog.ir/post/22
Translate this page
Jun 4, 2015 - پس چرا اكثر اين بدن سازان حرفه اي‌ از اين مكمل‌ها استفاده كرده و تاثير آن را احساس ميكنند در صورتي‌ بسياري از افراد ... براي دست يابي‌ به بهترين نتايج مكمل‌هاي قبل از تمرين را بلافاصله قبل از تمرين خود مصرف نكنيد. ... چربي‌ سوز ها
چربی سوزی با استفاده از مسدود کننده های بتا و آلفا [بایگانی ...
forum.bodybuilder.ir › ... › چربی سوزها
Translate this page
Jan 7, 2016 - 6 posts - ‎3 authors
اگر میخواهید تاثیر بیشتری از چربی سوزی در حین تمرین داشته باشید، ... می شود این مکمل ها با حداکثر توانشان عمل لیپولایز و چربی سوزی را انجام دهند. ... اما با هورمون تیروئید شوخی نکنید و هیچ وقت از دزهای بالا استفاده نکنید.
علم ورزش | برای لاغر شدن ویتامین C و کلسیم را فراموش نکنید
www.elmevarzesh.com/vitamin-c-and-calcium-for-wei...
Translate this page
Feb 25, 2014 - پژوهش های جدید نشان می دهد میوه ها و سبزیجات سرشار از ویتامینC باعث می شوند سوختن .... سلام، استفاده از این مکمل ها برای کسی ضرری ندارد و در رابطه با کم کار بودن ... من ویتامین سی حین ورزش برای چربی سوزی بیشتر میخورم.
مکمل های ورزشی معجزه نمی کند - بیتوته
www.beytoote.com/sport/.../supplements2-miracle.htm...
Translate this page
قبل از این که درباره استفاده از مکمل های ورزشی تصمیم بگیرید، باید بدانید این ... موجود است، بیشتر آنها به یکی از سه گروه مکمل های ماهیچه ساز، چربی سوز و انرژی زا ... اگر پروتئین کافی دریافت نکنید، بافت ماهیچه ای را از دست می دهید و دوره نقاهت ...
بهترین چربی سوز: کافئین (همچنین یک ماده فوق العاده برای قبل از ...
tamrino.ir/بهترین-چربی-سوز-کافئین-همچنین-ماده/
Translate this page
Apr 20, 2016 - بهترین چربی سوز: کافئین (همچنین یک ماده فوق العاده برای قبل از باشگاه) ... از طرفی این ماده یکی از مورد استفاده ترین مواد در نوشیدنی های امروزی است. همین طور .... کافئین را با مکمل وی و آمینو اسید ها ترکیب کنید. چرا؟ ... البته یادتان باشد موقع مصرف وعده غذایی از آب استفاده نکنید چرا که شیره معده را رقیق می کند.
من این طوری لاغر می شم - مکمل ها و قرص های لاغری از دید من!
lagharsho.blogfa.com/post-49.aspx
Translate this page
مکمل ها و قرص هایی که به روند لاغری کمک می کنن زیادن، اما اینکه هر کدوم چقدر ... هر جا گفتم دیگر رژیم نگیرید، حتی ورزش هم نکنید، فقط این را بخورید و لاغر شوید! ... چربی سوزی کمک می کنن اما به خاطر ترکیباتی که دارن رو هرمون ها تاثیر میزارن و مضرن. ... ولی اگه بخوای واسه درمان چاقی ازش استفاده کنی کمی کمک می کنه ولی نه روزی ۱ ...
معرفی چربی سوز [آرشیو] - Asre Javan
javan4.com/archive/index.php/t-125457.html
Translate this page
امپول کافئین رو شما به چه منظوری با این دارو ها استفاده کردی اون کسی که ... اين مكمل چربي سوز توسط شركت Muscle Tech ارائه شده است. ... بيش از 9 کپسول در روز مصرف نکنيد و 6 ساعت فاصله زماني بين مصرف اين مکمل و خواب شبانه را رعايت کنيد.
آموزش بدنسازی - سوال ها و جواب ها
www.hejran-12.blogfa.com/category/3
Translate this page
از چه چیزهایی برای چربی سوزی استفاده کنم و بهترین موقع انجام تمرین هوازی چه زمانی است؟ .... و آیا این مکمل ها برای افزایش قدرت و استقامت خوب است . ... در شکل دهی به عضلات این ناحیه موثر است به شرطی که وزنه ها رابیش از حدسنگین نکنید وبا تکرار ...
Lipo6 Hers Nutrex - فروشگاه اسلیمینگ
slimmingkala.com/slim/http%3A...com-fat.../hers
Translate this page
در توضیحات تمام مکمل های چربی سوز با نام lipo6 شرکت ناترکس اعلام کردیم که این ... خانواده اش ویژگی های لیپو 6 ها را دارد و علاوه بر افزایش سرعت چربی سوزی (متابولیسم ) به ... 3- بیشتر از میزان بیان شده در روش مصرف از این محصول استفاده نکنید .
در مورد مکمل ها این چهارده مورد نادرست هستند
tasalamati.com/e/d2pwr/
Translate this page
در این مقاله قصد داریم به ۱۴ مورد نادرست در مورد مکمل‌ها که بسیار رایج هستند بپردازیم. ... از سوی دیگر اگر شما به میزان کافی‌ پروتئین مصرف نکنید بدن شما در فرایند ... ولی‌ استفاده از آنها حتی با یک رژیم ضعیف نیز میتواند باعث چربی‌ سوزی در شما ...
عوارض قرص های چربی سوز ونوستات ارلیستات و زنیکال
www.alodoctor.ir/.../عوارض-قرص-های-چربی-سوز-ونو...
Translate this page
مصرف زنیکال به‌دلیل عدم جذب چربی ها باعث دفع مدفوع پرچرب می شود و بوی بسیار ... مصرف این دارو را برای مدت زمان مشخص توصیه و مصرف مکمل این ویتامین ها را هم در طول ... از آنجا که استفاده از این دارو، باعث کاهش قندخون می شود بنابراین باید ... فراموش نکنید اگر عادت غذایی افراد اصلاح شود، هیچ نیازی به مصرف داروهای لاغری نیست.
علم تمرين و تغديه در فيتنس و بدنسازي - حقايق چربی سوز لیپو 6
fitnesskaraj.blogfa.com/post/43
Translate this page
چربی سوز لیپو 6 بلک هرس نوترکس (چربی سوز مخصوص بانوان)(Nutrex Lipo 6 Black ... و این ها تنها دلایلی که این محصول مخصوص خانم‌ها هستند نیست، این محصول برای ... تاثیر گذارند و اگر ورزش نمی‌کنید به هیچ عنوان از این محصولات استفاده نکنید. ... حداکثر نتیجه با غذا مصرف نشود و حداقل 30 دقیقه قبل از غذا مصرف شود این مکمل ...
وزیر نفت: علت آتش سوزی پتروشیمی بوعلی خرابکاری نبود| فنی است
telegramy.club/news/123757
Translate this page
استفاده از الياف نرم در توليد عروسك. ... بيژن زنگنه با بیان این که علت حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا ... برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید.
برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../برای-چربی-سوزی-از-این-مکمل-ها-است...
Translate this page
1 day ago - برای چربی سوزی از این مکمل ها استفاده نکنید. چربی سوزی توسط مواد مکمل میتواند برای شما ضرر داشته باشد.چربی سوزی توسط مکمل ها بسیار آسان ...
لیپو 6 بلک هرز نوترکس از بهترین و تخصصی ترین چربی سوز های ...
https://www.instagram.com/p/-WGV5ILEP7/
Translate this pageInstagram
Nov 21, 2015 - این چربی سوز از قوی ترین و باکیفیت ترین… ... هرگز بیش از مقدار مصرف توصیه شده استفاده نکنید ⚫ برای رسیدن به جواب مناسب کپسول ها را با 2 لیوان آب ... آخرین اخبار مکمل های غذایی و ورزشی را لحظه به لحظه در کانال تلگرام (ای.
فروش لیپو 6 هرس - اسلیمکس
slimax1.ir/چربی-سوز/چربی-سوز/Lipo6-Hers
Translate this page
فروش چربی سوز لیپو 6 هرز مخصوص بانوان. ... 3- بیشتر از میزان بیان شده در روش مصرف از این محصول استفاده نکنید . 4- افراد زیر 18 سال و ... مکمل های بدنسازی.
ويكى 5040 :: حقایق واقعی درباره مکمل‌های چربی سوز
wiki.5040.ir/fa/content/article/print/2943.html
Translate this page
با حقایقی جالب درباره ی این مکمل ها آشنا شوید. ... یک کشتی‌گیر غذا بخورید و پس‌ازآن از مکمل‌های چربی سوز استفاده کنید و انتظار داشته باشید که اثر آن را خنثی کند.
Images about #الیمپ tag on instagram - Pictaram
www.pictaram.com/tag/الیمپ
Translate this page
آمینو بیف الیمپ - آمینو گلد بیف پلاسما آمینو بیف یکی از بهترین مکمل ها برای حجم توده ... آمینو گلد بیف الیمپ با کیفیتی عالی این مکمل را در اختیار ورزشکاران قرار داده هست. ... هرگز از پمپ رد وایلر الیمپ بالا تر از دوز توصیه شده استفاده نکنید . ... ال کارنیتین 1500 مگا کپس الیمپ محصولی مناسب برای چربی سوز و از بین بردن ...
اگر دوست داريد زود لاغر شويد، بخوانید | بویر نیوز
boyernews.com/.../اگر-دوست-داريد-زود-لاغر-شويد،-ب...
Translate this page
Sep 2, 2013 - گروه دیگری از داروهای چربی سوز هم هستند که جذب چربی را مهار می کنند و مانع از ... بسیاری از قرص های لاغری با نام مکمل های غذایی فاقد استانداردهای لازم دارویی هستند. ... فراموش نکنید افرادی که این قرص ها را مصرف می کنند اما سبک زندگی خود را ... این چسب ها با استفاده از گرما کمک می کنند تا هیدرولیز چربی در آن ناحیه ...
اهمیت مصرف مکمل آمینو اسید | مجله نسل آهن
mag.nasleahan.com › مکمل ها
Translate this page
Jun 17, 2016 - آمینو اسید ها در دنیای بدنسازی به صورت قرص،پودر،و مایع تولید میشوند ... که به صورت قرص تولید شده اند استفاده نکنید چون برای هضم آنها نیاز به یک معده قوی دارید. ... درست است که اکثر مکمل‌های چربی سوز، دارای سطوح بالایی از محرک‌ها، و مواد ... تحقیقات علمی ورزشی گفته‌اند که استفاده از این مکمل، همچنین ممکن است ...
اگر دوست دارید زود لاغر شوید، بخوانید - خبرگــزاری پانـــا
www.pana.ir/Pages/Printable-News-124449.aspx
Translate this page
خبرگزاری پانا:برای اینكه ببینیم این قرص ها و چسب ها تا چه اندازه مفید و موثر هستند و ... گروه دیگری از داروهای چربی سوز هم هستند كه جذب چربی را مهار می كنند و مانع از ورود ... بسیاری از قرص های لاغری با نام مكمل های غذایی فاقد استانداردهای لازم دارویی هستند. ... پس قبل از استفاده از هر نوع داروی لاغری ابتدا با یك پزشك متخصص مشورت ...
سلطان بوکس تایسون - چربی سوزی از ابتدا تا انتها
www.lordsaber.blogfa.com/post/20
Translate this page
چربي هاي دور شکم وپهلوها به دليل اين که در جريان خون گردشي در کل بدن قرار ... 2- ازمواد غذايي کافئين دار مثل قهوه قبل از انجام تمرينات ورزشي استفاده کنيد . ... 7- کالري کمتري نسبت به نياز بدن مصرف کنيد اما مصرف کالري را قطع يا خيلي کم نکنيد. ... 10-مي توانيد از مکمل هاي غذايي چربي سوز در حد مجاز و زير نظر فردي اگاه يا پزشک ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 209
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 6,477
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,924
  • بازدید ماه : 15,924
  • بازدید سال : 393,535
  • بازدید کلی : 4,173,313