loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 195 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت

مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت دسته: جغرافیا
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 8638 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 123

مشکل کمبود فضاهای گذران اوقات فراغت یکی از تنگناها و معضلات کشورهای کم توسعه، در حال توسعه و توسعه نیافته است در ایران نیز این مشکلات بیشتر به صورت فقدان جانمایی اصولی و دارای استاندارد نمایان است فایل با فرمت ورد و تنظیم شده در123 صفحه قابل ویرایش و آماده پرینت می باشد

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت

 

هدف برنامه ریزان شهر، باید تامین رفاه شهروندان باشد و این رفاه بدست نمی آید مگر با برنامه ریزی اصولی ، مناسب و دقیق. در منشور آتن برای بافت فیزیکی شهر چهار نوع کارکرد:

1-3-1- ارتباطات 2- مسکن 3- حمل و نقل 4- اوقات فراغت در نظر گرفته شده است و مجموع کاربری های موجود نیازمند فضاهای تعریف شده با کیفیت وکمیت متناسب می باشد نحوه گذران اوقات فراغت و مطالعه فضاهای آن که موضوع مد نظر ما در شهر مرودشت است  نیز از این مقوله جدا نمی باشد و نیازمند به برنامه ریزی دقیق و اصولی  ومطابق استاندارد دارد مرودشت پر جمعیت ترین شهر استان فارس بعد از شیراز و به عنوان یکی از جرم خیزترین شهر های کشور بوده است که علت اصلی آن فقر اقتصادی، فرهنگی می باشد که مورد اول مربوط به اقتصاددانان و از موضوع بحث ما خارج است و موضوع دوم یعنی مبارزه با فقر فرهنگی محقق نمی گردد مگر با برنامه ریزی دقیق و اصولی و آموزش صحیح در مکان های مناسب گذران اوقات فراغت و پرورشی کودکان.

 

1-4-اهداف تحقیق :

با توجه به این که جغرافیا علم مطالعه رابطه و تعامل بین انسان و محیط می باشد و انسان در این میان می تواند این رابطه را مدیریت و تجزیه و تحلیل نماید ودرنهایت با برنامه ریزی دقیق و منظم این تعامل را تعادل بخشد و با این باور که شهر تجلی فضای ایفای نقش های اساسی انسان (مسکن، حمل ونقل، ارتباطات و اوقات فراغت) است این رابطه مشهود تر و مهم تر جلوه می کند.

مشکل کمبود فضاهای گذران اوقات فراغت یکی از تنگناها و معضلات کشورهای کم توسعه، در حال توسعه و توسعه نیافته است در ایران نیز این مشکلات بیشتر به صورت فقدان جانمایی اصولی و دارای استاندارد نمایان است و از آن جا که بستر سازی فراغتی فرهنـــــگی 

نیازمند به مکان های متنوع و گسترده است لذا مطالعه دقیق و شناخت آن در نقاط شهری و روستایی ضروری  می باشد در این پژوهش سعی بر آن داریم که نخست اهمیت موضوع را بررسی نموده و سپس فضاهای مربوطه و چگونگی نحوه استقرار آن را مطالعه و کمبودهای آن را نمایان سازیم.

 

1-5-پیشینه تحقیق :

در میان کاربری مختلف شهری فضاهای گذران اوقات فراغت قابل اهمیت می باشد. در یک تقسیم بندی ساده اگر ایران را به دو مرحله زمانی قبل و بعد از انقلاب تقسیم و مورد مطالعه قرار دهیم و به دلیل شرایط خاص و نحوه گذران اوقات فراغت و مسائل دیگر از مطالعه قبل از انقلاب صرف نظر کرده و مختصرا به مطالعه  بعد از انقلاب می پردازیم در سال های اوایل انقلاب مردم به ویژه اکثر جوانان به خاطر شرایط موجود بیشتر در مساجد و کلاس های آموزشی شرکت نموده و اوقات فراغت از تنوع و گستردگی کمتری برخوردار بود.

در زمان جنگ نیز اوقات فراغت مود توجه کارشناسان قرار نگرفت و جوانان و اقشار جامعه نیز به جز عده ی محدودی درگیر جنگ و امنیت ملی بودند اما بعد از جنگ نیاز مردم به ویژه جوانان به مکان های گذران اوقات فراغت نمایان تر و مشهودتر گردید ولی چون تا آن زمان مورد مطالعه و برنامه ریزی دقیق و پیش بینی نگردیده بود لذا اول نیاز مشهود و ضروری گردید و بعد از ان توجه کارشناسان به سوی این امر معطوف گشت شهر مرودشت نیز در گذر همین بُرهه زمانی می باشد و تا به حال در مورد فضاهای فراغتی و نحوه گذران ان هیچ گونه مطالعه و تفحصی صورت نگرفته است.

 

1-6-سوال ها و فرضیه های تحقیق

دراین پژوهش با توجه به موضوع آن یعنی مطالعه فضایی مکانی شهر مرودشت با تاکید برکاربری های فراغتی سولات زیر مطرح می گردد 

1-آیا مکان گزینی واحد های گذارن اوقات فراغت شهر مرودشت با معیار های استاندارد موجود مطابقت دارد؟

2-آیا سطح زیربنای کاربری های گذارن اوقات فراغت در شهر مرودشت نسبت به جمعیت شهر پائین تر از حد استاندارد است؟

3-آیا توزیع و پراکندگی مکان های گذارن اوقات فراغت در شهر مرودشت مطابق ضوابط و مقررات بوده و دارای تنوع است؟

با توجه به این که حکم مقدم بر کاوش علمی و در حقیقت حدس و پیش نویس قانون علمی فرضیه می باشد در پژوهش خود فرضیه های زیر مورد بررسی قرار می گیرند:

1-ظاهراً مکان گزینی واحد های گذارن اوقات فراغت شهر مرودشت با معیارهای استاندارد موجود، مطابقت ندارد.

2-به نظر می رسد سطح زیر بنای کاربری های گذارن اوقات فراغت در شهر مرودشت نسبت به جمعیت آن ناچیز و بسیار اندک است.

3-به نظر می رسد فعالیت های فراغتی در شهر مرودشت محدود و فاقد تنوع است.

 

1-6-  قلمرو تحقیق :

قلمرو تحقیق ما شهر مرودشت در 45 کیلومتری شمال شرقی شیراز در استان فارس ودر شهرستان مرودشت می باشد که بین51 درجه و 44 تا 53 درجه و30 دقیقه طول جغرافیای شرقی و 29 درجه و 15 دقیقه تا 30 درجه و 59 دقیقه عرض جغرافیایی می باشد.

1-7-  روش و مراحل  تحقیق:

روش تخقیق به صورت توصیفی ـ تحلیلی می باشد و بی تردید اطلاعات ما از طریق منابع و ادبیات موجود جغرافیایی و همچنین انجام تحقیق میدانی در طی بررسی های مربوط به دست می آیند تا از این طریق بتوانیم فرضیه های تحقیق را آزمایش نمائیم.

جهت جمع آوری اطلاعات در مورد پژوهش فوق از منابع زیر استفاده گردیده است.

الف: منابع اطلاعاتی غیر میدانی شامل اسناد کتابخانه ای وکتاب های جغرافیایی و بانک های اطلاعاتی جغرافیایی

ب: منابع آماری رسمی نظیر سرشماری های عمومی نفوس مسکن

ج : برداشت های میدانی :

((جهت تعیین کاربری های گذران اوقات فراغت از سیستم همراه با تجزیه و تحلیل استفاده گردیده است))

 

1-8- تنگناها و محدودیت های تحقیق

هر تحقیق به تناسب موضوع و مکان دارای مسائل و مشکلات متعددی می باشد خصوصاً در کشورهای کمتر توسعه یافته (ایران) در زمینه اطلاع رسانی با مشکلات ریشه ای رو به رو هستیم که اهم آن به صورت زیر عنوان می گردد. 

1)کمبود اطلاعات آماری دقیق و جزیی و عدم ارائه آن از جانب مسئولین

2)به روز نبودن اطلاعات اماری و عدم انتشار آمار سال 85 از سوی سازمان آمار ایران  علیرغم قول انتشار ان در اردیبهشت 86

3)به هنگام نبودن نقشه های و اطلاعات مربوط به شهر

4)عدم دسترسی آسان به اطلاعات و نقشه های موجود به دلیل ضوابط دست و پاگیر اداری.

2-1-تعریف اوقات فراغت 

اوقات فراغت ترجمه معادل فرانسوی Loisir و معادل انگلیسی Leisare بوده ، ریشه لاتین آن licere است و دو بعد معنایی یكی آزادی انتخاب و دیگری اجازه داشتن برای برگزیدن را در بر دارد. اوقات فراغت مدت زمانی كه انسان كار نمی كند تعریف می شود. از لحاظ زمانی و سرشت درونی تغییرات بسیاری یافت . این تغییرات خود مستلزم نگرش تازه ای بود كه با اصطلاح ((اخلاقیات كار مشخص گردید. در این اخلاقیات كار، منبع اصلی هویت، منزلت و در آمد فرد در جامعه مدرن است (كومار ، 1381) در این راستا بود كه زمان های آزاد از كار اهمیت یافت و گذران آن اوقات فراغت نامیده شد . در واقع پدیده اوقات فراغت در رابطه با كار و در چهار چوب زمانی و وابستگی به كار توجیه گردید. زمان مفهومی خطی یافت كه مصرف آن ، ارزش گذاری شد.

مدرنیته- كار بیرون خانه – كار + اوقات فراغت – اوقات فراغت ( زمان وقت آزاد )= یك كالا = نیاز به سرمایه + فضای جغرافیایی + ابزار توزیع + ابزار مصرف = سود – اوقات فراغت – دور تسلسل 

از این رو زمان تبدیل به كالایی رشد كه شیوه های مصرف آن در رابطه با «اخلاق كار» شكل         می گرفت. به همین دلیل مدت زمانی كه طی اوقات فراغت صرف می شد در راستای مصرف بهینه زمان متراكم و بسته بندی گردید. برای گذران این زمان اضافی و فراغت از كار ، نیاز به فضایی جدا از خانه و محل كار پیدا شد و گذران اوقات فراغت به كالای تجاری تبدیل گردید . حول این كالای تجاری سرمایه ، تولید ، مصرف و سود پدیدار گشت . 

مدرنیته كه در اساس تمایزات متفاوتی را بین حوزه های مختلف سبب می شود مكان تولید را از مكان مصرف متمایز ساخت. پیامد این تمایز ظهور حوزه ای از علم بود كه از لحاظ هنجاری قاعده مند نبود. نقش های تولیدی خانواده به لحاظ جغرافیای، زمانی و ساختاری از بین رفت (اسملسر،1381)، در عوض نقش خانواده در مصرف افزایش یافت . به همین جهت ضرورت توجه به فضاهای بیرون از خانه فزونی گرفت. در جامعه مدرن كار به عنوان زمان تولید و اوقات فراغت به عنوان زمان مصرف به دو شكل عمده همبستگی یافتند. در وهله اول زمانی كه صرف اوقات فراغت می شد به عنوان زمانی كاملاً مجزا از اوقات كاری و مفید تلقی گردید ، و در وهله دوم ، بسیاری از فعالیتهای اوقات فراغت ویژگیهایی به خود گرفت كه از مشخصه كار صنعتی و بنابراین در خدمت نیازهای تولید بود و بستری برای اخلاقیات كار به شمار می رفت ( هیوود ، 1380 ).

همچنین تمایز بین كار و اوقات فراغت در جامعه مدرن تجزیه و تحلیل و تفكیك امر عمومی و خصوصی را ضروری می سازد. در جامعه مدرن آگاهی فرد از وجود دو گانگی شدید بین دنیای زندگی خصوصی و دنیای نهادهای عمومی از طریق نقشهای گوناگونش افزایش یافت. از این رو فرد در جامعه مدرن در جهت ساخت و حفظ دنیای خانه كه در حكم كانون با معنای زندگی او به شمار می رود تلاش می كند. در این جاست كه برنامه ریزی زندگی معنا می یابد . یعنی فرد به طور هم زمان باید در ذهن خود نه تنها به گوناگونی روابط اجتماعی ، بلكه به چند گانگی خط مشیهای زندگی خویش نیز سامان بخشد . این خط مشیها دستكاری در قلمروها نهادی گوناگون و زمان بندیهای مختلف را ایجاد می كند (برگر ، 1391).

اوقات فراغت نقش اصلی و غیر قابل انكاری را در این زمانبندی دارد . زیرا فشار حاصل از مدرنیته و تقسیم كار، زمانی را برای فراغت ضروری می سازد . اوقات فراغت در جامعه مدرن به آدمی فرصت  می دهد كه خستگی از كار را از تن خود بیرون كند زیرا این خستگی بر وجود انسان مدرن تحمیل می شود و نمی شود آن را از انسان جدا دانست . تنها از طریق فراغت است كه جسم و روح را می توان از خستگی رهانید. اوقات فراغت چه جامعه آن را مجاز یا ممنوع بداند در برابر انسان مدرن دنیایی تازه واقعی یا خیالی ، می گشاید كه انسان می تواند به سوی آن روی آورده ، ساعاتی را به دور از هیاهوی دنیای ماشینی و مادی بگذراند و با تفریح و سرگرمی ارضا شود ( رضوانی ،1374) .

بیشتر فعالیتهای اوقات فراغت فرصتی را پیش می آورد كه انسان مدرن از حالت رسمی بیرون آید و از شر آداب و رسوم و قید و بندهای زندگی عادی و كاری رهایی یابد و خوش بگذراند یكی از فرضهای مسلم عصر مدرن و پسامدرن این است كه اوقات فراغت برای حوزه های عاطفی یا (احساسی) شخص فرصتهایی را فراهم می آورد تا بتواند برخود ((آگاه)) و معقول خویش چیره گردد. و برای مدتی آن را كنار بگذارد . در این میان عواملی كه بر استفاده انسانها از اوقات فراغت موثرند در سه دسته كلی به شرح زیر تقسیم می شوند (هیوود ، 1380).

الف ) عوامل شخصی و خانوادگی شامل سن ، وضعیت شخصی در چرخه زندگی ، جنس، سطح تحصیلات . 

ب) شرایط و موقعیت اجتماعی از لحاظ در آمد ، اشتغال و رده اجتماعی.

ج ) عوامل مرتبط از بابت استنباط شخصی از اوقات فراغت، دسترسی و سیاستهای تدارك و مدیریت اوقات فراغت


نوع فایل: word

 سایز: 8.43 MB   

تعداد صفحه:123

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت , مطالعه فضایی مکانی شهر مرودشتبرونگرا , مطالعه فضایی مکانی , شهر مرودشت , فضاهای گذران اوقات فراغت , اوقات فراغت , تحقیق , پایان نامه , پروژه , پژوهش , دانلود پژوهش و تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , دانلود پروژه


Google
About 4,960 results (0.58 seconds)

Did you mean: مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید بر فضاهای گذران اوقات فراغت >
Search Results
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت
filenab.com/product-59348-payannameh.aspx
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. هدف برنامه ریزان شهر، باید تامین رفاه شهروندان باشد و این رفاه بدست نمی آید مگر با برنامه ...
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت
irdaneshjoo.pishroblog.ir/Post/442
Translate this page
Jul 25, 2016 - مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. مشکل کمبود فضاهای گذران اوقات فراغت یکی از تنگناها و معضلات ...
دانلود مقاله مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران ...
mag-iran.com/دانلود-مقاله-مطالعه-فضایی-مکانی-شهر-...
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. ۱-۱- بیان مسئله : نظر به این که اقتصاد گردشگری در سطح جهانی مطرح است رهبران و مدیران ...
پایان نامه مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران ...
mihandocs.com/1503-پایان-نامه-مطالعه-فضایی--مکان...
Translate this page
عنوان مقاله : پایان نامه مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. قالب بندی : docx. قیمت : 10000. نظر به این که اقتصاد گردشگری در ...
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت
20proje20.rozblog.com/.../مطالعه-فضایی--مکانی--شه...
Translate this page
Jul 22, 2016 - مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت دسته: جغرافیا بازدید: 2 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 8638 کیلوبایت ...
تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران ...
filetala.ir/?p=183966
Translate this page
Jun 18, 2016 - تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای ...
تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران ...
filefori.ir/تحقیق-مطالعه-فضایی-مکانی-شهر-مرودشت-...
Translate this page
تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت.
مطالعه فضایی\- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات ...
wikipedia95.blogreader.xyz/.../مطالعه%20فضایی%5C...
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. دسته: جغرافیا فرمت فایل: doc حجم فایل: 8638 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 123
مطالعه, فضایی,مکانی, شهر, مرودشت با تاکید بر,فضاهای ,گذران اوقات فراغت
memar3d.ir/index.php?route=product/product...id...
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت 1-1- بیان مسئله : نظر به این که اقتصاد گردشگری در سطح جهانی مطرح است رهبران و مدیران ...
پایان نامه مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای ...
www.all4city.ir/Thread-پایان-نامه-مطالعه-فضایی-مکان... - Translate this page
Mar 16, 2015 - پایان نامه مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات ... پایان نامه ساماندهی فضایی-کالبدی سکونتگاه های غیر رسمی مطالعه ...
مقاله فارسی . دانلود مقاله مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید ...
7maghale.test.com/prod-427834-دانلود+مقاله+مطالعه+...
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. 1-1- بیان مسئله : نظر به این که اقتصاد گردشگری در سطح جهانی مطرح است رهبران و مدیران ...
فایل بخش علوم انسانی - تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با ...
luxfiles.ir/تحقیق-مطالعه-فضایی-مکانی-شهر-مرودشت-...
Translate this page
Apr 30, 2016 - برچسباوقات فراغت تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت شهر مرو دشت علوم انسانی مکان های گذران اوقات ...
[PDF]Archive of SID
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/4012713910205.pdf
Translate this page
May 30, 2012 - ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻓﻀﺎﻳﻲ. ،. ﻣﻜﺎﻧﻲ ﺷﻬﺮ ﻣﺮودﺷﺖ ﺑﺎ ﺗﺎﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﻓﻀﺎﻫﺎي ﮔﺬران اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ. وﻧﺘﺎﻳﺞ ﺣﺎﺻﻞ از. اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﻧﺸﺎن ﻣﻲ. دادﭘﺮاﻛﻨﺶ ﻣﻜﺎن. ﻫﺎي. اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ درﺷﻬﺮ. ﻣﺮودﺷﺖ ازﺷﺮاﻳﻂ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ...
رزومه - احمد پوراحمد - دانشگاه تهران
https://rtis2.ut.ac.ir/cv/apoura/
Translate this page
عدالت اجتماعی و نابرابری فضایی: تحلیل سطح برخورداری از فضاهای فراغتی. ... دانشکده جغرافیا، 1393/09/18; توسعه گردشگری شهر شیراز با تاکید بر مکان های فرهنگی ... تحلیل شیوه های گذران اوقات فراغت شهروندان در بافت های فرسوده و کاربری ... ریزی مسکن گروه های کم درآمد با تأکید بر پتانسیل های بافت فرسوده مطالعه موردی شهر ...
رزومه - سامانه پژوهشی اساتید(هیات علمی) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد
research.iaun.ac.ir/.../Rep_Ostad_Resume_Print.php?...
Translate this page
1, تحليلي بر عوامل موثر در مهاجرت هاي روستايي شهري نمونه موردي شهرستان ممسني ... شاخصهاي توسعه پايدار محله اي (مطالعه موردي منطقه 1 شهر اصفهان), برنامه ريزي فضايي ... 10, مكان يابي فضاهاي گذران اوقات فراغت با استفاده ازGIS مطالعه موردي :شهر مرودشت ... 5, بررسي امينت در فضاهاي گردشگري شهر اصفهان ،با تاکيد بر گردشگران ...
مکانی ,شهر ,مرودشت با تاکید بر,فضاهای,گذران ,اوقات فراغت
nbmehr.mihanblog.com/post/4369
Translate this page
Mar 19, 2015 - مطالعه ,فضایی- ,مکانی ,شهر ,مرودشت با تاکید بر,فضاهای,گذران ,اوقات فراغت.
خرید ودانلود پایان نامه مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید ...
hyrcan.mefiles.ir/.../خرید-ودانلود-پایان-نامه-مطالعه-ف...
Translate this page
Nov 22, 2015 - دانلود رایگان تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت -خرید اینترنتی تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر ...
user not found in feed. اخرین مطالب سریال افسانه ارسلان-Arslan senki ...
digikkala-bsky.iblogha.com/
Translate this page
... مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت ... ها و مقالات بصورت خودکار از سایتهای معتبر فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده می ...
جغرافیا - طرح توجیهی
designbriefing.ir/category/جغرافیا/
Translate this page
دانلود رایگان تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت -خرید اینترنتی تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید ...
هایدی - تیم زاگرس غرب
namnak.in/page-270754.html - Translate this page
با این برنامه دوستاتون رو هر جایی که باشند میتونید ردیابی کنید و مکان فعلی ... تحقیق مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت ...
دكتر احمد پوراحمد - المپياد علمي دانشجويي کشور
olympiad.sanjesh.org/Fa/FacultyMember.aspx?ID=86
Translate this page
عدالت اجتماعي و نابرابري فضايي: تحليل سطح برخورداري از فضاهاي فراغتي. ... توسعه گردشگري شهر شيراز با تاكيد بر مكان هاي فرهنگي تاريخي، زهرا رضايي، كاربردي، ... تحليل شيوه هاي گذران اوقات فراغت شهروندان در بافت هاي فرسوده و كاربري ... گروه هاي كم درآمد با تأكيد بر پتانسيل هاي بافت فرسوده مطالعه موردي شهر سنندج، اكبر ...
پایان نامه کارشناسی ارشد
kaleg.vcp.ir/394022-عمومی
Translate this page
41- مقایسه استرس و شیوه های مقابله با استرس مادران کودکان عقب مانده ذهنی خفیف و .... 114- مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت ...
عمومی - پایان نامه پروژه سمینار مقاله ترجمه شده کارآموزی کارآفرینی تحقیق
kaleg.vcp.ir/394017-عمومی
34- استاندارد ساختن آزمون اوتیسم (AQ) بر روی دانش آموزان دبیرستانهای شهر .... 114- مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت -123 ...
[PDF]ﻮﺳﻌﻪ ﮔﺮدﺷﮕﺮي ﺗ ﺑﺎ روﯾﮑﺮد در ﻓﻀﺎﻫﺎي ﺷﻬﺮي ﻧﻘﺶ اﻣﻨﯿﺖ ﺗﺤ - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ...
fshiau.ac.ir/articles/memari94/519C878A814A.pdf
Translate this page
ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎي اﻣﻨﯿﺖ ﺳﺎز ﻓﻀﺎﻫﺎي ﻋﻤﻮﻣﯽ (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردي. ﺷﻬﺮ ﺗﺎﻟﺶ). ﻋﻠﯽ ﺻﻔﺎري راد. 1 ..... ﻫﺎي ﮔﺬران اوﻗـﺎت ﻓﺮاﻏـﺖ و روﻧـﺪ ﮔﺮﯾـﺰ ... ﮔﺮدﺷﮕﺮي ﺷﻬﺮي ﯾﮏ ﻋﺎﻣﻞ ﺗﻐﯿﯿﺮ دﻫﻨﺪه ﻓﻀﺎ در ﻣﮑﺎن ...... ﺪار، ﻣﺮودﺷﺖ. [. 17. ] ﺻﺎﻟﺤﯽ، اﺳﻤﺎﻋﯿﻞ،. 1387. ، وﯾﮋﮔﯿﻬﺎي ﻣﺤﯿﻄﯽ ﻓﻀﺎﻫﺎي ﺷﻬﺮي اﻣﻦ، ﭼﺎپ اول، ﻣﺮﮐـﺰ ﻣﻄﺎﻟﻌـﺎﺗﯽ ...
مسافرت - دانلود آهنگ جدید
jmztl.com/blogs/view/index.php?id=5638
Translate this page
نمرات پیام هشتم 1علامه حلی · طاغان؛ سفر به طبیعت، دیدار با تاریخ · میلاد نور · مرد نجار ... نامه مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت ...
یوز - آخرین مطالب ٨ ١ ٣ ٣
yooz.ir/blogs/?t=1&i=0&s=0&l=15...
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت دسته: جغرافیا ...
اثر پیگو یا اثر ثروت - دانلود آهنگ جدید
obataborsi-penggugurkandungan.com/.../index.php?...
Translate this page
حال برای بحث در رابطه با اثر پیگو ابتدا باید مفهوم دام نقدینگی liquidity trapرا ... پایان نامه مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت ...
فروش و دانلود تحقیق و مقاله های word دانشجویی انواع پروژه و پایان نامه ...
fileee.ir/فروش-و-دانلود-تحقیق-و-مقاله-های-word-دانش...
Translate this page
Oct 7, 2015 - ۱۱۴- مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت -۱۲۳. ۱۱۵- تحلیل مردم شناختی تلویزیون و فرهنگ پذیری در خانواده ...
جغرافیا - مرجع ارائه فايل های دانلودی
file.utshop.ir/cat-25-joghrafia.aspx
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت · مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. قیمت: 8,900 ...
کوتاه کننده جدیدترین سایت - کوتاه کننده لينک
dl.jadidtarinsite.com/9N
Translate this page
مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت · مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. قیمت: 8,900 ...
مقاله در مورد انتخاب شهردار | به ما یاد بده
teachus.ir/محصول-3036-مقاله-در-مورد-انتخاب-شهردار/
Translate this page
Jul 11, 2016 - انتخاب شهردار طبق قانون شهرداری مصوب 11/4/1334 از وظایف انجمن شهر به حساب ... مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات ...
فارسي - نمايش رزومه - دانشگاه تربیت مدرس
www2.modares.ac.ir/Show...
Translate this pageTarbiat Modares University
نمونه موردي:شههاي يزد و لار', فصلنامه مطالعات شهر ايراني - اسلامي, صفحات ... 'پدیدار شناسی محیط شهری : تاملی در ارتقای فضا به مکان شهری', فصلنامه علوم و تکنولوژی ... 'تاملي بر نقش كالبدي شهر در كاهش جرائم شهري با تاكيد بر رويكرد ( CPTED)', ..... 73-, پریناز پورسعید, 'فضاي شهري و نقش آن به عنوان مكاني براي گذران اوقات فراغت ...
[PDF]اصل مقاله - پژوهشی مطالعات راهبردی زنان
jwss.ir/article_15645_50876b99baa32895ad592af7f5...
Translate this page
عوامل مؤثر در احساس امنیت اجتماعي زنان در فضاهاي عمومي شهري. )مطالعه ی موردي: ..... ساعات عصر از پارک به منظور گذران اوقات فراغت از پارک ائل گولی. استفاده می کنند.
[DOC]فایل پیوست - انجمن شهرسازی ایران
anjoman.urbanity.ir/attachment.php?aid=17703
Translate this page
word, مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت. برنامه ریزی فضایی کاهش تقاضای سفرهای شهری. قابل کپی در word, تحليل ...
شهر و شهر نشینی پیش از اسلام - با تمرکز بر حکومت های - مادها- هخامنشیان ...
nbpsafa.lxb.ir/.../شهر%20و%20شهر%20نشینی%20پی... - Translate this page
شهر و شهر نشینی پیش از اسلام - با تمرکز بر حکومت های - مادها- هخامنشیان- سلوکیان- ... عنوان: مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت
مکان يابي ايجاد فضاي سبز در شهرستان تبريز با استفاده از
srchineh.ir/rzb/limonade98/1456057510xtbgy
Translate this page
Feb 21, 2016 - مکان یابی ایجاد فضای سبز در شهرستان تبریز با استفاده از سیستم ... هاي شهري با استفاده از GIS (مطالعه موردي: پارک هاي محله اي منطقه 2 شهرداري تبريز) . ..... فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت .
24 - پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران
ganj.irandoc.ac.ir/dashboard?page=24&q...شهری
Translate this page
ارزیابی وتغییرتحول فضایی کالبدی کاربری وکارکردی تبدیل باغات به ویلا ... با رشد شهرنشینی و توسعه متراکم فضاهای شهری بسیاری از شهروندان علاقمند به گذران اوقات فراغت ... بررسی تحولات شهر و شهرنشینی مرودشت با تاکید بر توسعه کالبدی ... -4 علل مکان گزینی حاشیه‌نشینی شامل علل اقتصادی : مانند اختلاف قیمت زمین و ...
بررسي ,شهر سالم در,برنامه ريزي ,شهرري - رسانه ی خبری وبلاگی
fardanews.rasanetv.ir/list/page-507518.html
Translate this page
عنوان: مبلمان شهری متناسب با محیط تعداد صفحه: 240 دفعات بازدید:411 ... عنوان: مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت
پایگاه خبری شباویز - نقش حرم حضرت بی بی حکیمه (س) در توسعة ...
shabaveiz.ir/detail/News/395903/9101
Translate this page
Dec 20, 2015 - توسعة گردشگری برای کشورهای در حال توسعه که با معضلاتی همچون بیکاری ... در این بین یکی از مکان های مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد برای ... سازمان جهانی گردشگری، فعالیت های افراد را که با نیت گذران اوقات فراغت، تفریح، خرید و . ..... بر توسعة کالبدی- فضایی مناطق شهری مطالعه موردی: شهر بانه، فصلنامه ...
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران
sahebkhabar-ejtemaei.azilaz.ir/
فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی ...... مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرگفت:مسجد مکان مناسبى براى وحدت و تعاون ...... رئیس ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک ...... منبع : صاحب‌خبرتوجه به اوقات فراغت جوانان/ گردشگری ارزان توسعه می یابد
میهن پروژه | لیست پایان نامه های موجود سری سوم
www.mihanproje.com/لیست-پایان-نامه-های-موجود-سر...
Translate this page
۱۰۹- بررسی عوامل مؤثر بر کژرفتاریهای نوجوانان با تکیه بر از هم گسیختگی ... ۱۱۴- مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت -۱۲۳.
از" مطالعات کتابخانه ای" (استفاده از مجلات - انجام پروژه هاي فاز يک و دو ...
nbpsafa.tarlog.com/.../از%22%20مطالعات%20کتابخان...
Translate this page
Oct 1, 2015 - انواع مکان های ورزشی 13 ... چگونگی گذران اوقات فراغت در عصر حاضر 27 ...... فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت ...
برگزاري برنامه هاي اوقات فراغت در فامنين | بلاگ ریدر
100musicirani.blogread.xyz/.../برگزاري+برنامه+هاي+ا...
Translate this page
حمیدرضا گرشاسبی دبیر اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فامنین در .... مطالعه فضایی- مکانی شهر مرودشت با تاکید برفضاهای گذران اوقات فراغت.
جام رمضان بلیط جام کازانوف | دانلود اهنگ - وبلاگ ویژه دوومیدانی
davandegan.findpeople.ir/page-559750.html - Translate this page
به گزارش خبرگزاری دوومیدانی ایران و به نقل از خبرگزاری فارس علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دوومیدانی‌کاران قم بعد از اینکه ...
[PDF]ﻧﻘﺶ روﻳﺪادﻫﺎي ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ در اﻗﺘﺼﺎد ﮔﺮدﺷﮕﺮي ﺷﻬﺮي ﺑﺎ ﺗﺄﻛﻴ
journals.umz.ac.ir/article_595_9502ab3e29a8374909...
Translate this page
by رضوانی - ‎2014
ﺗﻘﺮﻳﺒﺎً ﻧﺰدﻳﻚ ﺑﻪ ﺳﻄﺤﻲ از ﺿﺮﻳﺐ ﺗﻜﺎﺛﺮي اﺳﺖ ﻛﻪ دﻳﮕﺮ ﺷﻬﺮ ... ﮔﺴﺘﺮش ﮔﺮدﺷﮕﺮي در ﻓﻀﺎ ... و ﻧﻴﺰ ﺗﺮوﻳﺞ اﺳﺘﻔﺎده از اوﻗﺎت ﻓﺮاﻏﺖ، ﺣﻮزه ... ﻧﻘﺶ روﻳﺪادﻫﺎي ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ در اﻗﺘﺼﺎد ﮔﺮدﺷﮕﺮي ﺷﻬﺮي ﺑﺎ ﺗﺄﻛﻴﺪ ﺑﺮ ﻣﺪل ... ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻧﺴﺒﺘﺎً .... ﭼﻨﻴﻦ ﻣﻜﺎﻧﻲ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﻮد، ﮔﺮدﺷﮕﺮي ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﻴﺪا ﻣﻲ ...... اﺳﺖ ﺑﺮاي ﮔﺬران اﻳﻦ اوﻗﺎت، ﻓﻌﺎل ... ﻣﺮودﺷﺖ. 160 : – .148. )9. رﺿﻮاﻧﻲ ، ﻣﺤﻤﺪرﺿﺎ. ( .)1387. ﺗﻮﺳﻌﻪ. ي ﮔﺮدﺷﮕﺮي روﺳﺘﺎﻳﻲ ﺑﺎ روﻳﻜﺮدﮔﺮدﺷﮕﺮي ...
ارزيابي تقاضاي تفرجي شهرستان ساري - دانشجویان علاقه مند به طبیعت ...
hadi-bahmani.blogfa.com/post-6.aspx
Translate this page
دانشجویان علاقه مند به طبیعت و جنگل - ارزيابي تقاضاي تفرجي شهرستان ساري - ... استفاده از اوقات فراغت بستگي زيادي به اوضاع اقتصادي و اجتماعي يک جامعه و افراد ... اقتصادي و تأثير آن بر تقاضاي گردشگري تأکيد شده و براي برآورد از ترکيب ... مطالعه پاترسون و همکاران(2008)، در مورد مديريت زيستمحيطي سازگار با توريسم در ...
مباني نظري شناخت فضاي شهري و مفاهيم مرتبط (2) بازدید 375
regionalplaning.blogfa.com/.../مباني-نظري-شناخت-ف...
Translate this page
Dec 13, 2013 - حال براي آن كه فضاي معماري و فضاي شهري رابطه‌اي تنگاتنگ با هم دارند، بد ... نشان مي‌دهد كه موضوع فضاي شهري در عهد باستان در سازمان فضايي شهر، نتيجه‌ي عمل ... 1383:15] كه در اين تعريف، بيش‌ترين تأكيد بر كيفيت كالبدي‌ست. ... فضاي شهري مكان آمد و شد ميان گذشته، حال و آينده است. ... فضاهاي گذران اوقات فراغت 4.
انجام پایان نامه های کارشناسی و ارشد و تهیه پروپوزال پاورپوینت و دانلود ...
pazohesh.ir/.../انجام-پایان-نامه-های-کارشناسی-و-ارشد-و-...
Translate this page
اثرات آلودگی هوا بر فضای سبز شهری با تاکید بر شهر تهران Fulltext .... ارزیابی تناسب فضایی – مکانی پارکهای محلهای منطقه 8 اصفهان با GIS و روش دلفی Fulltext ... ارزیابی چالش های زیست محیطی در راستای توسعه پایدار شهری (مطالعه موردی شهر ایلام) ...... بررسی گذران اوقات‌فراغت در پارک‌های شهری (نمونه موردی پارک طاق‌بستان غربی ...
اولین همایش ملی جغرافیا، شهرسازی و توسعه پایدار فراخوان ارسال مقاله
www.symposia.ir/GUPSD01.html
Translate this page
ارزیابی چالش های حمل ونقل جاده ای سازگار با زیست بوم درایران - حمل‌و‌نقل و توسعه .... مبلمان شهری و گذران اوقات فراغت شهروندان (مطالعه موردی: پارک های شهرسبزوار) · قنات و نشست زمین در ... تحلیل فضایی پایداری توسعه کلان شهر تبریز · آزمون شاخصهای ..... ایجاد سرزندگی و حس تعلق به مکان در فضاهای شهر در محله پایدار · بررسی معماری ...
نام پژوهشگر: عبدالرضا رکن الدین افتخاری - خانه
www.virascience.com/thesis/author/4702/
Translate this page
پایان نامه : نقش دینداری در توسعه روستایی(مطالعه موردی دهستان جاوید ماهوری) .... 3- بین اولویتهای مسائل توسعه روستایی و مولفه های مکانی - فضایی .... و دو عامل جغرافیایی فاصله کوره تا جاده اصلی و شهر با شاخص اثر گذاری کوره ها رابطه معکوس ... کار و اوقات فراغت می باشد که گردشگری را به عنوان گونه ای از گذران اوقات فراغت در یک ...
    1   
2
   
3
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 474
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 39,832
  • بازدید سال : 309,874
  • بازدید کلی : 4,089,652